abonnement Unibet Coolblue
pi_152303988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Die ja!

[..]

[..]

Ik heb Burn Notice en Royal Pains niet gezien, wel White Collar en Covert Affairs en dit gaat sowieso een stuk dieper.
:D :D :D
pi_152335477
Heeft Undateable eigenlijk een eigen topic? Hadden deze week een dubbele ep en dat was een live show. Was echt geniaal _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 10:22:11 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_152360173
Van de FP

TV-serie Supergirl gaat definitief door
Supergirl vertelt over Kara Zor-El, het nichtje va Kal-El (Superman), die haar superkrachten verborgen heeft gehouden sinds haar aankomst op onze planeet. Maar nu, op 24-jarige leeftijd, 'besluit ze deze toch te gebruiken en de held te zijn die ze altijd hoorde te zijn.' De serie was al sinds de herfst in ontwikkeling, met regelmatig nieuws over toevoevingen aan de cast voor de pilot, die onlangs is afgerond.

Lange tijd leek het erop dat de serie het echter niet ging halen en de producers mogelijk gingen proberen de serie bij zusterzender The CW aan de man te brengen. Aangezien deze zender echter een lager budget heeft, zou het wat duurdere Supergirl daar een kleinere kans hebben om aangenomen te worden. Toen CBS-topvrouw Nina Tassler echter de pilot zag was het besluit snel genomen.

CBS is voornamelijk bekend van de 'police procedurals', shows waarin wekelijks een moord of andere misdaad wordt opgelost. Supergirl kan het komende seizoen een plaats krijgen tussen de misdaadshows, of wellicht al in de zomer van start gaan. In de serie speelt Melissa Benoist (Glee, Whiplash) de titelrol, naast Calista Flockheart als Cat Grant en David Harewood als Hank Henshaw. Dean Cain, die ooit Superman was, en Helen Slater, die ooit Supergirl was, zullen de ouders spelen van het gezin waar Kara in is opgegroeid.

Met Supergirl heeft DC Comics er in ieder geval weer een serie bij. Deze week werd ook bekend dat de DC/Vertigo-serie iZombie een tweede seizoen krijgt en van de series Arrow en The Flash was al bekend dat deze het volgende seizoen weer terugkeren. Van NBC's Constantine is het lot nog altijd onzeker; binnen enkele weken zou duidelijk moeten zijn of hier een tweede seizoen van gaat komen.
150507_725_88179_800_498.jpg
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_152360289
Het zijn feestjaren voor de comic fans!

Zelf helaas geen fan van.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:50:46 #30
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152360915
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:22 schreef Karina het volgende:
Van de FP

TV-serie Supergirl gaat definitief door
Supergirl vertelt over Kara Zor-El, het nichtje va Kal-El (Superman), die haar superkrachten verborgen heeft gehouden sinds haar aankomst op onze planeet. Maar nu, op 24-jarige leeftijd, 'besluit ze deze toch te gebruiken en de held te zijn die ze altijd hoorde te zijn.' De serie was al sinds de herfst in ontwikkeling, met regelmatig nieuws over toevoevingen aan de cast voor de pilot, die onlangs is afgerond.

Lange tijd leek het erop dat de serie het echter niet ging halen en de producers mogelijk gingen proberen de serie bij zusterzender The CW aan de man te brengen. Aangezien deze zender echter een lager budget heeft, zou het wat duurdere Supergirl daar een kleinere kans hebben om aangenomen te worden. Toen CBS-topvrouw Nina Tassler echter de pilot zag was het besluit snel genomen.

CBS is voornamelijk bekend van de 'police procedurals', shows waarin wekelijks een moord of andere misdaad wordt opgelost. Supergirl kan het komende seizoen een plaats krijgen tussen de misdaadshows, of wellicht al in de zomer van start gaan. In de serie speelt Melissa Benoist (Glee, Whiplash) de titelrol, naast Calista Flockheart als Cat Grant en David Harewood als Hank Henshaw. Dean Cain, die ooit Superman was, en Helen Slater, die ooit Supergirl was, zullen de ouders spelen van het gezin waar Kara in is opgegroeid.

Met Supergirl heeft DC Comics er in ieder geval weer een serie bij. Deze week werd ook bekend dat de DC/Vertigo-serie iZombie een tweede seizoen krijgt en van de series Arrow en The Flash was al bekend dat deze het volgende seizoen weer terugkeren. Van NBC's Constantine is het lot nog altijd onzeker; binnen enkele weken zou duidelijk moeten zijn of hier een tweede seizoen van gaat komen.
[ afbeelding ]
Nee toch..... -O-
Feyenoord!
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:57:29 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_152361101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:26 schreef JDx het volgende:
Het zijn feestjaren voor de comic fans!

Zelf helaas geen fan van.
Er komen er de komende jaren nog veel meer aan. Ben zelf benieuwd of de kwaliteit enigszins gewaarborgd kan blijven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:20:08 #32
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152361752
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Er komen er de komende jaren nog veel meer aan. Ben zelf benieuwd of de kwaliteit enigszins gewaarborgd kan blijven.
Welke komen er dan nog aan?
Feyenoord!
pi_152361874
Walgelijk gewoon al die meuk _O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:58:30 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_152362883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Welke komen er dan nog aan?
Marvel's A.K.A. Jessica Jones
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:19:08 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152363607
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Marvel's A.K.A. Jessica Jones
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
Jeetje, hoezo overkill _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 12:53:18 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_152364862
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Marvel's A.K.A. Jessica Jones
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
Huh dat zijn er wel heeeel erg veel zeg :') Helft van de titels zegt me trouwens helemaal niks.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_152364895
Zijn er ook comics zonder "verfilming"?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152365182
Buffy the comic the tv series when?
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:07:12 #39
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152368077
quote:
Dat lijkt precies op die ene Nederlandse comedyserie..Allebei uiteraard een hoop van Red Dwarf overgenomen, maar wie leent er nou van wie mbt deze 2 series?

edit: Missie Aarde bedoel ik

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:08:05 #41
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152371996
Eigenlijk lijkt het me ook best saai :@ Missie Aarde vond ik overigens lame :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_152372125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:08 schreef Mirel het volgende:
Eigenlijk lijkt het me ook best saai :@ Missie Aarde vond ik overigens lame :P
Ik vond Missie Aarde eigenlijk tegen de verwachting in best wel geslaagd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:35:29 #43
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_152378378
quote:
Sense 8


Netflix on Thursday released the trailer for its upcoming dramatic thriller from Matrix masterminds The Wachowskis. All 12 episodes drop Friday, June 5.

Sense8 is described as “a gripping story of eight people from around the world whose lives are suddenly and inexplicably connected in a fight for their own survival.” The cast includes Daryl Hannah, Naveen Andrews and Terrence Mann.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:57:31 #44
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152379414
Voor de zomerperiode ben ik wel benieuwd naar:

quote:
Deutschland 83 (SundanceTV)
June 17

So you’re telling me that this is an eight-part spy-soap about an East German teenager infiltrating the West German army set against a backdrop of New Order and Eurythmics bangers? And that it’s basically a sexier The Americans, only the entire thing is in German? How many ways do I need to say ja? You had me at “spy-soap”!
Komt ook op de duitse RTL.

En natuurlijk:
quote:
Fear the Walking Dead (AMC)
July

Unlike The Walking Dead, which thrust Rick and his righteousness into the dystopian aftermath of the plague, Fear begins with just that: terror. It’s Los Angeles, and there are rumors of a nasty flu strain back east. A grainy video appears of a crazy person taking bites of a pedestrian. (Producer Greg Nicotero has referenced the Florida bath salts “cannibal” in his early interviews about the show.) Is this a joke? Or is it all really happening?

Cliff Curtis and the sublime Kim Dickens (Friday Night Lights, Treme) star as a teacher and guidance counselor, respectively, who are forced to adapt as society melts away around them. (Six episodes will air this summer; a full season has already been ordered for 2016.) Adjustment, terror, and chaos are much richer themes to tap into than TWD’s increasingly nihilistic mantra of survival.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:12:45 #45
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152380051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:57 schreef PirE het volgende:
Voor de zomerperiode ben ik wel benieuwd naar:

[..]

Komt ook op de duitse RTL.

En natuurlijk:

[..]

The Americans moet ik weer eens mee verder :) Duitse versie lijkt me ook tof.
When all else fails, you always have delusion.
pi_152384027
Voor degene die the messengers kijken slecht nieuws.

quote:
The CW has canceled #TheMessengers after four episodes
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_152385335
Nog een nieuwe superhelden serie aankomend jaar :')

quote:
For its part, DC's Legends of Tomorrow has been described as a superhero team-up that stars The Flash's Wentworth Miller (Leonard Snart/Captain Cold), Dominic Purcell (Mick Rory/Heatwave) and Victor Garber (Dr. Martin Stein/one half of Firestorm). Also signed on are Arrow's Brandon Routh as Ray Palmer/the Atom and Caity Lotz, whose Arrow character Sara Lance/Canary died earlier this season. Ciara Renee (Kendra Saunders/Hawkgirl), Franz Drameh (Jay Jackson) and Arthur Darvill round out the cast.

Here's the formal logline: "When heroes alone are not enough ... the world needs legends. Having seen the future, one he will desperately try to prevent from happening, time-traveling rogue Rip Hunter is tasked with assembling a disparate group of both heroes and villains to confront an unstoppable threat — one in which not only is the planet at stake, but all of time itself. Can this ragtag team defeat an immortal threat unlike anything they have ever known?"

With the spinoff order, The CW will have four DC Comics-inspired series on its roster for 2015-16, including recently renewed iZombie. All told, DC will have fare on three of the five broadcast networks, with Gotham also renewed at Fox, which is eyeing a series pickup for the comic book powerhouse's Lucifer take.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:02:51 #48
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152387734
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Marvel's A.K.A. Jessica Jones
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
Wow das veel. Hoe kom je daar zo aan die info? Heb je ook beschrijvingen en wanneer ze uitkomen? Ik heb tot nu toe alleen Arrow gekeken maar daar werd ik op een gegeven moment flauw van. Daredevil ga ik zeker nog kijken en voor de rest weet ik het nog niet.

Kijk jij the Flash ook? Is dat nou een case of the week serie of een doorlopend verhaal? Hoor er verschillende berichten over..
Feyenoord!
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:28:15 #49
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152388870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wow das veel. Hoe kom je daar zo aan die info? Heb je ook beschrijvingen en wanneer ze uitkomen? Ik heb tot nu toe alleen Arrow gekeken maar daar werd ik op een gegeven moment flauw van. Daredevil ga ik zeker nog kijken en voor de rest weet ik het nog niet.

Kijk jij the Flash ook? Is dat nou een case of the week serie of een doorlopend verhaal? Hoor er verschillende berichten over..
In het begin is het meer een case of the week serie maar in tegenstelling tot Arrow zit er voldoende tempo in de serie (no pun intended). Het is allemaal iets luchtiger maar ik vind de characters goed werken :) En nu aan het einde van het eerste seizoen is dit ook stukken leuker om te volgen dan Arrow als je het mij vraagt.

Daredevil is een serie apart qua cinematografie en budget. Dus niet te vergelijken met de series van 24 afleveringen die je op de normale networks worden uitgezonden. Zeer mooi gemaakt O+
吴 曼 迪
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:53:26 #50
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152390024
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

In het begin is het meer een case of the week serie maar in tegenstelling tot Arrow zit er voldoende tempo in de serie (no pun intended). Het is allemaal iets luchtiger maar ik vind de characters goed werken :) En nu aan het einde van het eerste seizoen is dit ook stukken leuker om te volgen dan Arrow als je het mij vraagt.

Daredevil is een serie apart qua cinematografie en budget. Dus niet te vergelijken met de series van 24 afleveringen die je op de normale networks worden uitgezonden. Zeer mooi gemaakt O+
Ok dus wel goed doorlopend verhaal naar het einde toe? En hoe zit dat bij Gotham?
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')