abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 april 2015 @ 20:38:33 #1
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_152080056
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!

Voor de mensen die de OP bijwerken en het gemist hebben in het vorige deel:

OP:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan, en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verkloten. Die staat precies uitgemeten namelijk.
  maandag 27 april 2015 @ 21:10:58 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_152081178
Bannelingen worden nooit besproken, ok daar heb ik vrede mee

[ Bericht 37% gewijzigd door Gert op 27-04-2015 23:06:29 (PUNT) ]
pi_152108248
Waarom werkt mijn PM en DM niet na het opheffen van mijn ban?
Ik heb al 2x een mail gestuurd met deze vraag.
pi_152108328
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom werkt mijn PM en DM niet na het opheffen van mijn ban?
Ik heb al 2x een mail gestuurd met deze vraag.
Ik vraag het achter wel even na :)
SOONY
pi_152110875
Ik heb mijn zegje gedaan en wacht antwoord wel af m.b.t. PM/DM

Bedankt voor jullie aandacht
  Admin dinsdag 28 april 2015 @ 23:26:02 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152111817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb mijn zegje gedaan en wacht antwoord wel af m.b.t. PM/DM

Bedankt voor jullie aandacht
Vragen over abo stel je aan danny
Discussie over notes doe je naar forum@fok.nl
Ons beschuldigen van het meten met 2 maten ..er komt eens een eind aan m'n geduld.

Voor de rest: lees je mail van 12 april 2015 19:23, leek mij een duidelijke tekst.

Rest van het topic is opgeschoond.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152112902


[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 29-04-2015 00:34:35 (wederom beschuldigingen) ]
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 00:33:07 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152113153
Blijf je bezig met je verdachtmakingen? Je maakt het hard of je houd je harses.Ben dit soort ongefundeerde beschuldigingen wel zat. je kent ons mailadres
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152117583
In Cos 7198 staan weer verscheidene Führer en Herr-opmerkingen.
pi_152117836
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:48 schreef mootie het volgende:
In Cos 7198 staan weer verscheidene Führer en Herr-opmerkingen.
Oké
SOONY
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:07:30 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_152119741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dus ze mag geen stukje uit een serie quoten?
Niet op deze manier nee.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_152119821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet op deze manier nee.
Maar waar ligt dan de grens? Als je al een serie niet mag quoten "Omdat iemand dat op een bepaalde manier kan opvatten". Ik heb op fok wel ergere dingen voorbij zien komen.
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 12:11:56 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152119866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:10 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar waar ligt dan de grens? Als je al een serie niet mag quoten "Omdat iemand dat op een bepaalde manier kan opvatten". Ik heb op fok wel ergere dingen voorbij zien komen.
Ik spring er even in:
Het is nu even een 'item' van niks, maar er zijn er genoeg die op de kar springen en het met quotes en dergelijk omzeilen, da's inventief en da;s FOK! maar ook soms té overduidelijk en dan wordt het vervelend.
Opgelost.

En niet om iedere scheet een TR zetten graag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:12:21 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_152119882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:10 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar waar ligt dan de grens? Als je al een serie niet mag quoten "Omdat iemand dat op een bepaalde manier kan opvatten". Ik heb op fok wel ergere dingen voorbij zien komen.
Voor het geval mensen zelf niet aanvoelen dat het net iets té wordt met het "grappige" Nazi-gedoe, zullen wij dat aangeven. Zoals nu. :)
Een bewoner Herr Flick noemen is natuurlijk prima. Der Fürher is niet prima, en referenties naar andere Nazi-kopstukken willen we ook niet zien.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_152119940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik spring er even in:
Het is nu even een 'item' van niks, maar er zijn er genoeg die op de kar springen en het met quotes en dergelijk omzeilen, da's inventief en da;s FOK! maar ook soms té overduidelijk en dan wordt het vervelend.
Opgelost.

En niet om iedere scheet een TR zetten graag.
Dat laatste geef ik je gelijk in, heb ik dan ook niet gedaan. Maar waar staat in de FOK! regels dat je het niet over nazi's mag hebben? Natuurlijk, het gaat soms een beetje ver met de bijnamen maar ik zie hier overal op fok mensen elkaar voor dingen uitmaken, en dan is dit nog zo erg niet.
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 12:16:35 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152120000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:14 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat laatste geef ik je gelijk in, heb ik dan ook niet gedaan. Maar waar staat in de FOK! regels dat je het niet over nazi's mag hebben? Natuurlijk, het gaat soms een beetje ver met de bijnamen maar ik zie hier overal op fok mensen elkaar voor dingen uitmaken, en dan is dit nog zo erg niet.
Let op het woordje 'té '
Te veel, te vaak, dan is het gewoon niet lollig meer en daar mag best op gemod worden lijkt me.
Er staat idd niks over in de policy, maar een beetje common sense kom je toch best ver mee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152120088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Let op het woordje 'té '
Te veel, te vaak, dan is het gewoon niet lollig meer en daar mag best op gemod worden lijkt me.
Er staat idd niks over in de policy, maar een beetje common sense kom je toch best ver mee.
Mwah, persoonlijk heb ik geen moeite met een bijnaam als Herr of Fuhrer. Mensen noemen elkaar zo vaak nazi of nsb'er. En ok, als iets te lang doorgaat vind ik het ook niet echt grappig meer maar uiteindelijk is dat iets subjectiefs, de 1 vind iets wel grappig de ander niet. Als er te veel van de streams afgegaan word ok, maar persoonlijk vind ik het een beetje ver aan als gedicteerd word waar wel of niet over gepraat mag worden. Ach, dat is natuurlijk ook maar mijn mening, jullie zijn de mods.
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 12:22:45 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152120175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:19 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mwah, persoonlijk heb ik geen moeite met een bijnaam als Herr of Fuhrer. Mensen noemen elkaar zo vaak nazi of nsb'er. En ok, als iets te lang doorgaat vind ik het ook niet echt grappig meer maar uiteindelijk is dat iets subjectiefs, de 1 vind iets wel grappig de ander niet. Als er te veel van de streams afgegaan word ok, maar persoonlijk vind ik het een beetje ver aan als gedicteerd word waar wel of niet over gepraat mag worden. Ach, dat is natuurlijk ook maar mijn mening, jullie zijn de mods.
Ik ben geen mod en ik dicteer absoluut niet voor waar wel of niet over gepraat mag worden.
Als er 09797x poep in alle topics had gestaan had ik ook gevraagd of er onderhand iets anders verzonnen kan worden :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 29 april 2015 @ 12:24:13 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_152120215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Voor het geval mensen zelf niet aanvoelen dat het net iets té wordt met het "grappige" Nazi-gedoe, zullen wij dat aangeven. Zoals nu. :)
Een bewoner Herr Flick noemen is natuurlijk prima. Der Fürher is niet prima, en referenties naar andere Nazi-kopstukken willen we ook niet zien.
Waarom een PM naar vier mensen sturen als de hele fok bijnamen geeft?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_152120267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Voor het geval mensen zelf niet aanvoelen dat het net iets té wordt met het "grappige" Nazi-gedoe, zullen wij dat aangeven. Zoals nu. :)
Een bewoner Herr Flick noemen is natuurlijk prima. Der Fürher is niet prima, en referenties naar andere Nazi-kopstukken willen we ook niet zien.
*O* *O* *O*
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 12:26:37 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152120272
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarom een PM naar vier mensen sturen als de hele fok bijnamen geeft?
Overenthousiast, had wmb ook niet gehoeven.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 29 april 2015 @ 12:27:14 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_152120288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Overenthousiast, had wmb ook niet gehoeven.
^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_152120333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Voor het geval mensen zelf niet aanvoelen dat het net iets té wordt met het "grappige" Nazi-gedoe, zullen wij dat aangeven. Zoals nu. :)
Een bewoner Herr Flick noemen is natuurlijk prima. Der Fürher is niet prima, en referenties naar andere Nazi-kopstukken willen we ook niet zien.
Maar het is toch vreemd dat het geen probleem is als ik bijv. over een Stalin heb, maar zodra Nazi-kopstukken gaat is het ineens fout. Het is een onderdeel van de geschiedenis en er worden al zo lang grappen over gemaakt.

Wel goed dat je het even duidelijk aangeeft, wat wel of niet kan, maar persoonlijk vind ik het vrij akelig dat er voor me beslist word waar je wel of niet een grap over mag maken.
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 12:32:36 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152120433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:28 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar het is toch vreemd dat het geen probleem is als ik bijv. over een Stalin heb, maar zodra Nazi-kopstukken gaat is het ineens fout. Het is een onderdeel van de geschiedenis en er worden al zo lang grappen over gemaakt.

Wel goed dat je het even duidelijk aangeeft, wat wel of niet kan, maar persoonlijk vind ik het vrij akelig dat er voor me beslist word waar je wel of niet een grap over mag maken.
Lees nou eens wat er staat, er is geen censuur, er wordt niet voorgeschreven wat je wel/niet mag zeggen, 6098x binnen 1 topic is iets té.
Dat is fucking alles.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:34:04 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_152120482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:28 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar het is toch vreemd dat het geen probleem is als ik bijv. over een Stalin heb, maar zodra Nazi-kopstukken gaat is het ineens fout. Het is een onderdeel van de geschiedenis en er worden al zo lang grappen over gemaakt.

Wel goed dat je het even duidelijk aangeeft, wat wel of niet kan, maar persoonlijk vind ik het vrij akelig dat er voor me beslist word waar je wel of niet een grap over mag maken.
Nazi's liggen gevoeliger dan Russische dictators. Kanker als scheldwoord ligt gevoeliger dan tyfus.
Ik vind het te ver gaan om hier nu over het hoe en waarom daarvan te gaan discussiëren. We zijn m.i. verre van streng in de COS, maar soms trekken we een grens. Ik snap dat het als censuur kan worden ervaren, maar je mag hier nu eenmaal niet alles roepen wat je wilt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')