abonnement Unibet Coolblue
pi_152098344
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:21 schreef Divje het volgende:
doe es lief tegen boyke! :(

mjah, heb ook 11,6 miljoen aan car sales :') toen de eerste dupe-glitch op de PS3 werd ontdekt _O-
ja sorry wou niet boos doen. sorry als dat zo overkwam Boyke.

Maar ik wordt er zo moe van. een glitch is een fout in het spel. dat kan je ook per ongeluk overkomen. Zou bizar zijn als ze daar bans voor uitdeelden.
En kijk maar naar dolf...hoeveel moeite kost het niet om je account terug te krijgen? Denk je dan werkelijk dat er een team bij rockstar zit te kijken wie er allemaal auto's verkoopt? :P
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:31:11 #152
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_152098361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:27 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

oefen dan ff met shit auto ;)
is in de docks, moeten er genoeg zijn
pi_152098399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:30 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ja sorry wou niet boos doen. sorry als dat zo overkwam Boyke.

Maar ik wordt er zo moe van. een glitch is een fout in het spel. dat kan je ook per ongeluk overkomen. Zou bizar zijn als ze daar bans voor uitdeelden.
En kijk maar naar dolf...hoeveel moeite kost het niet om je account terug te krijgen? Denk je dan werkelijk dat er een team bij rockstar zit te kijken wie er allemaal auto's verkoopt? :P
mij maakt het niet uit of je geband word of niet. het gaat meer dat je aanzet aan andere mensen om het ook te doen terwijl jij GARANDEERD dat ze niet geband gaan worden.
tot iedereen die het gedaan heeft hier gaat janken ohnee rockstar heeft mij geband blabla
pi_152098472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

mij maakt het niet uit of je geband word of niet. het gaat meer dat je aanzet aan andere mensen om het ook te doen terwijl jij GARANDEERD dat ze niet geband gaan worden.
tot iedereen die het gedaan heeft hier gaat janken ohnee rockstar heeft mij geband blabla
ja maar je suggereert iets wat gewoon niet waar is. Dat is jou gevoel van wat kan gebeuren.

je haalt glitch en cheat door elkaar. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152098554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:35 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ja maar je suggereert iets wat gewoon niet waar is. Dat is jou gevoel van wat kan gebeuren.

je haalt glitch en cheat door elkaar. :)
offline kan je het een glitch noemen en online is het een cheat.
maar ik zou zeggen vraag rockstar om hun statement ofzo dan weet iedereen het zeker
zegt zo is it allowed to duplicate cars and sell them online. jij weet wat het antwoord gaat zijn en ik ook.
pi_152098678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef redboyke het volgende:

[..]

offline kan je het een glitch noemen en online is het een cheat.
maar ik zou zeggen vraag rockstar om hun statement ofzo dan weet iedereen het zeker
zegt zo is it allowed to duplicate cars and sell them online. jij weet wat het antwoord gaat zijn en ik ook.
Dan is met 2 man racen en elkaar laten winnen ook een cheat!

Eigenlijk is het een mogelijkheid die het spel bied(net als glitch).

Maar goed zoiets zou jij nooit doen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152098889
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dan is met 2 man racen en elkaar laten winnen ook een cheat!

Eigenlijk is het een mogelijkheid die het spel bied(net als glitch).

Maar goed zoiets zou jij nooit doen.
zoals ik al zei het maakt me geen reet uit of je nu 1$ of 999999999$ op je rekening hebt staan.
als je wil cheaten of glitchen of exploiten maake ni uit je doet met je account wat je wil maar kom achteraf niet klagen.
ik zei het gewoon als waarschuwing voor iedereen.
en verder wil ik er het eigenlijk nietmeer over hebben.
pi_152099003
*;
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152099161
ja maar je waarschuwing heeft geen onderbouwing en dat stoort mij.

Jij gaat af op gevoel terwijl er een theorie achter glitches zit.

GTA is al glitchen vanaf gta 1. laat de mensen die dat willen doen gewoon doen en ga niet mensen bang maken nu het online is zonder te snappen hoe het werkt. dank u
Ich hock in meinem Bonker
pi_152099387
pff ik probeer voor de daily zo'n impromptu race te doen, maar niemand accepteert :(
pi_152099512
Ik zou me niet zo'n zorgen maken over zo'n glitch.
Ik geloof best dat Rockstar spelers kan filteren op bijv. hoeveelheid geld maar zolang je geen 100.000.000.000 op je rekening hebt staan dan hebben ze ook geen reden om te komen koekeloeren.

Als ik zo het internet doorspit over GTA Online en money hacks dan krijg ik de indruk dat Rockstar er sowieso geen ruk aan doet om het tegen te houden danwel het online gedeelte gewoonweg brak in elkaar heeft gezet. (Nou ja, dat laatste wist ik al. x)
Mensen die met Cheat Engine notabene geld kunnen toevoegen op je rekening. Slordig, want dit betekent dus dat niet alles server-side wordt geregeld. Een client zou nooit een online spel zodanig moeten kunnen beinvloeden volgens mij.

Het blijft een eigen risico, sure, maar dat weten mensen best, en wederom, zolang je niet een miljard op je rekening hebt staan dan zien ze je echt niet in de database van miljoenen spelers. Dan moeten ze gewoon maar zorgen dat hun glitches worden gefikst en hun lekken worden gedicht. :)

Enfin, zolang mensen niet gaan wallhacken of andere hacks gebruiken om andere spelers het leven zuur te maken boeit het me allemaal niet. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152099718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zou me niet zo'n zorgen maken over zo'n glitch.
Ik geloof best dat Rockstar spelers kan filteren op bijv. hoeveelheid geld maar zolang je geen 100.000.000.000 op je rekening hebt staan dan hebben ze ook geen reden om te komen koekeloeren.

Als ik zo het internet doorspit over GTA Online en money hacks dan krijg ik de indruk dat Rockstar er sowieso geen ruk aan doet om het tegen te houden danwel het online gedeelte gewoonweg brak in elkaar heeft gezet. (Nou ja, dat laatste wist ik al. x)
Mensen die met Cheat Engine notabene geld kunnen toevoegen op je rekening. Slordig, want dit betekent dus dat niet alles server-side wordt geregeld. Een client zou nooit een online spel zodanig moeten kunnen beinvloeden volgens mij.

Het blijft een eigen risico, sure, maar dat weten mensen best, en wederom, zolang je niet een miljard op je rekening hebt staan dan zien ze je echt niet in de database van miljoenen spelers. Dan moeten ze gewoon maar zorgen dat hun glitches worden gefikst en hun lekken worden gedicht. :)

Enfin, zolang mensen niet gaan wallhacken of andere hacks gebruiken om andere spelers het leven zuur te maken boeit het me allemaal niet. :)
Amen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152099799
Alhoewel ik wel schuldig ben aan de dns hack op ps3. Maja nooit ban gehad terwijl ik er wel vannuit ging. Mazzel gehad. Dit is totaal iets anders.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152099836
Geen idee wat dat is, maar het is vast bewijs dat Rockstar z'n zaken niet op orde heeft. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152099878
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:33 schreef Blaadjes het volgende:
Alhoewel ik wel schuldig ben aan de dns hack op ps3. Maja nooit ban gehad terwijl ik er wel vannuit ging. Mazzel gehad. Dit is totaal iets anders.
Dat was wel mooi met die bounties van 180 miljoen :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152099918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:37 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat was wel mooi met die bounties van 180 miljoen :D
Haha ja. Store hold up...3 miljard :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_152099972
Beetje jammer dat je level flapperdeflap 100 moet zijn om een Dubsta 6x6 te kopen.
Al helemaal omdat je voor een Insurgent met fokking kannon geen level nodig hebt. ;(

Edit: Heeft een van jullie malloten al eens een Dump gekocht? :D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152100005
Holy crap, 25k voor daily objectives.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152100017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Beetje jammer dat je level flapperdeflap 100 moet zijn om een Dubsta 6x6 te kopen.
Al helemaal omdat je voor een Insurgent met fokking kannon geen level nodig hebt. ;(

Edit: Heeft een van jullie malloten al eens een Dump gekocht? :D
Vond ik toch een beetje zonde van het geld :D

Ken wel zo'n malloot ja :Y _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152100033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Beetje jammer dat je level flapperdeflap 100 moet zijn om een Dubsta 6x6 te kopen.
Al helemaal omdat je voor een Insurgent met fokking kannon geen level nodig hebt. ;(

Edit: Heeft een van jullie malloten al eens een Dump gekocht? :D
Wat is een dump?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152100092
Hebben jullie trouwens ooit ingame een film gekeken? Vage shit dit. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152100120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Beetje jammer dat je level flapperdeflap 100 moet zijn om een Dubsta 6x6 te kopen.
Al helemaal omdat je voor een Insurgent met fokking kannon geen level nodig hebt. ;(

Edit: Heeft een van jullie malloten al eens een Dump gekocht? :D
wat kan je met een dump?
vind het jammer dat niet niet meer dingen kunt doen zoals in offline met tow truck rondrijden ofzo
of coca cola vrachtwagen chauffeur overal cola gaan vullen ofzo :P
pi_152100216
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat is een dump?

Ik heb me er niet in verdiept. Valt hier een custom race mee te maken? :D

@Redboyke: Geen idee wat je er mee kan, wellicht auto's verpletteren en hele straten leegvegen. O-)

[ Bericht 89% gewijzigd door Jolly_Reaper op 28-04-2015 17:54:12 (Oeps, plaatje ging fout.) ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152100252
ik ga geen miljoen uitgeven aan een auto dat niets kan. wss rijd het ook nog eens 10KM/u

zijn echt zo van die dingen WHY DID I BUY THIS!

vind het kut dat in de garage er 6 fietsen rekken zijn maar blijkbaar kan je maar 3 kopen
en die fiets dat ik kwijt was heb ik nog altijd niet teruggevonden.
hebben die dan geen tracker?
owja nu weet ik wat ik ermee gedaan heb. ik had die opgeblazen omdat ik te dicht bij personal vehicle was kon mecanic niet opbellen voor een auto.
was toen ik met reaper aan het fietsen ben geweest op de train tracks haha :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 17:59:27 ]
pi_152100311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb me er niet in verdiept. Valt hier een custom race mee te maken? :D

@Redboyke: Geen idee wat je er mee kan, wellicht auto's verpletteren en hele straten leegvegen. O-)
Oh, als je die zou kunnen modden. :o
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')