abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 april 2015 @ 12:22:12 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152035760
Welkom in het draagtopic! Hier kun je terecht voor alles wat met het dragen van je kindje te maken heeft.



Waarom dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dragen, maar waarmee dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verschillende soorten knopen zijn er?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152035780
Ik heb mijn Tula via Tula zelf gekocht. Prima, was er binnen 3 werkdagen.
pi_152037109
Roomsnoes, ik ben met ruim anderhalf overgestapt van Storch naar Tula toddler, met name omdat ik rugdragen in de Storch niet goed vond gaan en niet zo zeer vanwege gewicht. Hij zat voor mijn gevoel heel oncomfortabel en ik vond het lastig omknopen.
Toen had hij maat 86 en was ie ongeveer 11 kg denk ik, maar ik vond het gewicht dus nog goed te doen op m'n buik. De tula was toen nog een beetje aan de grote kant vond ik.

Nikki wat fijn dat het S zo goed bevalt! En L ook enthousiast, wat leuk!
pi_152038874
Vraagje. Heeft iemand een goede tip wb tas om mee te nemen als ik T. op m'n rug heb? Schoudertas blijft een gekut om helemaal over T. heen te krijgen. Ik kan nergens iets leuks vinden. -O-

Moet iig een paar luiers, een drinkfles en iets kleins qua eten in kunnen.
pi_152039160
Ik heb de Tula en de R&R binnen en het was me een partij lastig om een keuze maken. Maar de keuze is gevallen op de Tula O+.

Beide dragers zaten en pasten mij prima. Ik heb een slanke taille dus ze moesten wel strák, maar dat geeft niets.
Ellie is nu met 20 mnd 11,5 kg en tegen de 88 cm, plus wat breder gebouwd (als ik op de kledingmaten afga).


Dit is de Tula. Ze zit er goed in, heeft ruimte om haar armen te bewegen, wat ze heel fijn vindt. Hij is nog wat groot maar zij wordt ook groter. Ik vind het ook fijn dat het slaapkapje goed past en dat de banden netjes weggewerkt kunnen worden.


In de R&R zit ze ook prima. Hij is wat smaller en daardoor zit ze er meer 'in'. Prima als ze moe is, maar anders gaat ze mopperen. Een tweede minpuntje voor ons was dat hij wat smaller en wat korter valt. Vanwege Ellie's bouw denk ik daarom dat hij minder lang meekan.

Nou, de Tula dus. Dikker en daardoor wat 'heftiger', maar voor onze bouw beter. Hoera! O+
Home is where the O+ is...
  zondag 26 april 2015 @ 14:24:49 #6
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152039161






erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 26 april 2015 @ 14:25:51 #7
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152039197
Maar zonder gekheid :P Die Eastpak grote versie kan echt belachelijk veel in. Ik zou t doen :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152039256
Die hondendrager _O- :D
  zondag 26 april 2015 @ 14:34:35 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152039508
Misschien kan je in de band van een schoudertas een eh, klikgesp (?) maken? Dat maakt t vast ook makkelijker om om te doen


zo'n ding dus
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 26 april 2015 @ 14:37:02 #10
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152039598
ik heb ook net een heuptas gekocht
en wow de tula is idd nog groot voor ellie.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152039675
Ja, hij is nog ruim, maar ze groeit er wel in :D. Kan hij lekker lang mee O+
Home is where the O+ is...
pi_152040590
Ziet er mooi uit, Cwen, staat jullie heel goed. O+ . Ik vroeg me af of het bij een smalle taille wel goed strak zou kunnen, maar zo te zien wel.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152042904
Ah ooiebeest is hier redelijk dichtbij! Kan ik wel es langs straks in mijn verlof. Thanks voor de tips!
pi_152043051
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2015 15:05 schreef Franny_G het volgende:
Ziet er mooi uit, Cwen, staat jullie heel goed. O+ . Ik vroeg me af of het bij een smalle taille wel goed strak zou kunnen, maar zo te zien wel.
Ja, geen probleem, hij kan echt smal. En ik zet 'm nu op m'n heupen, die niet zo smal zijn ;).

De schouderbanden zijn trouwens wel breder dan die van de R&R - mocht je smalle schouders hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cwen op 26-04-2015 16:22:55 ]
Home is where the O+ is...
pi_152043986
Eindelijk zijn we er aan uit welke geweven doek wij beide super mooi vinden, kunnen we hem niet vinden }:|

Hevig opzoek naar mijn ISO :D

Yaro Turtle emerald black O+ maat 7

Tips en truukjes zijn altijd welkom :D
Schudden voor gebruik
  zondag 26 april 2015 @ 16:52:35 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_152044559
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:38 schreef Stippelrientje het volgende:
Eindelijk zijn we er aan uit welke geweven doek wij beide super mooi vinden, kunnen we hem niet vinden }:|

Hevig opzoek naar mijn ISO :D

Yaro Turtle emerald black O+ maat 7

Tips en truukjes zijn altijd welkom :D
draagdoekenmarkten op Facebook!
disclaimer
pi_152044668
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef Lijnloos het volgende:
Ah ooiebeest is hier redelijk dichtbij! Kan ik wel es langs straks in mijn verlof. Thanks voor de tips!
Ze hebben inloop ochtenden zou gewoon eens kijken
pi_152044673
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

draagdoekenmarkten op Facebook!
^^,

Op tweedehands doeken onder de 200 euro iso geplaatst.
Draagdoekenmarkt moet ik nog een foto bewerken en plaatsen in mapje iso
Yaro fans be/nl net iso geplaatst
en op Yaro sling ftnogwattes ook mijn iso oproep geplaatst.

winkels afspeuren en zulks }:|

Ben al een poos op zoek, ben bang dat we het los moeten gaan laten :')
Schudden voor gebruik
pi_152044678
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:38 schreef Stippelrientje het volgende:
Eindelijk zijn we er aan uit welke geweven doek wij beide super mooi vinden, kunnen we hem niet vinden }:|

Hevig opzoek naar mijn ISO :D

Yaro Turtle emerald black O+ maat 7

Tips en truukjes zijn altijd welkom :D
Mocht je de normale emerald willen in een maatje 7 dan uhmm. *zwaai!*
pi_152044701
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:55 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Mocht je de normale emerald willen in een maatje 7 dan uhmm. *zwaai!*
Heb je daar een foto van?
Schudden voor gebruik
pi_152044818
Leuk om te zien Cwen, zijn echt wel 2 verschillende dragers zo.
Op de foto's vind ik de R&R wel echt veel mooier zitten, minder opgefrot (is dat een woord?), maar ik snap dat met oog op de groei je liever voor de tula gaat. Nu voorlopig met veter om het zitje te verkleinen? Weet niet of het kan met Tula en optimaal is het nooit natuurlijk maar voor korte stukjes misschien wel comfortabeler dan zonder?
pi_152044874
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Heb je daar een foto van?
Even zoeken!
Contrast in emerald black is wel mooier vind ik, maar deze vond ik al mooi! ;)
pi_152048524
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:59 schreef Mabawa. het volgende:
Leuk om te zien Cwen, zijn echt wel 2 verschillende dragers zo.
Op de foto's vind ik de R&R wel echt veel mooier zitten, minder opgefrot (is dat een woord?), maar ik snap dat met oog op de groei je liever voor de tula gaat. Nu voorlopig met veter om het zitje te verkleinen? Weet niet of het kan met Tula en optimaal is het nooit natuurlijk maar voor korte stukjes misschien wel comfortabeler dan zonder?
Ze lijkt het zelf niet vervelend te vinden en ik moet nog wat rommelen aan de positievop m'n rug, dus we laten het even zo. Als ze gaat protesteren ga ik inderdaad kijken hoe het iets smaller kan.
Home is where the O+ is...
pi_152054520
De Folk Birds is prachtig Cwen!!
pi_152055084
Cwen als ik de foto's zo zie dan snap ik wel dat Ellie de Tula fijner vindt. Ze heeft er gewoon echt wat meer vrijheid in en dat is als je bijna 2 bent en vast en zeker heel beweeglijk toch wel fijn. :D

S heeft vandaag weer dik een uur in de Tula gezeten tijdens een lange wandeling. Ik vind het echt heerlijk om hem zo lekker dicht tegen me aan te hebben. O+

Het draagvirus is hier het huis binnengedrongen, want ik heb net de Tula toddler Aperture gekocht voor onze kleuter (en later voor S). *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')