abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:24:57 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152017880
Dat overkwam mij afgelopen maandag dus.

Na de hele middag lekker gereden te hebben rijd ik rustig door de stad naar m'n garagebox (ik woon in het centrum van Utrecht). Nog geen 100 meter voor ik er ben gaat het "STOP POLITIE" bordje aan in de zwarte volvo die achter me reed -O- .

Ze zaten pas een paar honderd meter achter me en op m'n rijgedrag hadden ze niks aan te merken. Logisch, want in de stad rijd ik altijd netjes (lomp doen brengt anderen in gevaar en in de stad is daar toch niks aan).

Ik viel op vanwege het geluid.. tja, dat kan kloppen. Rondje om de motor gelopen en ze hadden snel door dat de dB-killer er niet inzat.

Dat was reden om hem in beslag te nemen (officieel "uit het verkeer onttrekken") in afwachting van de technische keuring. Ik mocht ook niet even naar huis om de dB-killer te halen, hij moest zó mee.

Nu wisten ze me te vertellen dat ze vorige week een andere kerel met een vergelijkbare motor met een vergelijkbaar uitlaatsysteem hadden meegenomen en die had een boete van 400/500 euro gekregen. Maar het mooiste: ook de uitlaat werd in beslag genomen -O- .

Nu zijn we bijna een week verder, en men wilde mij zowel op het bureau als telefonisch niet helpen. Niemand kon mij vertellen waar mijn motor zich nu bevindt en hoe lang het nog zou duren.

Vanmiddag na enig aandringen toch contact gehad met de verbalisant in kwestie. Die vond het maar onzin dat ik m'n motor terug wilde, het was namelijk mijn besluit om zonder dB-killer te rijden. Aan de uitspraak van de ombudsman (zie onder) had hij geen boodschap, ze hadden het druk genoeg (daar heb ik dan weer geen boodschap aan) en gingen niet mijn motor de hoogste prioriteit geven :') .

Ik zou bericht krijgen wanneer 't klaar was en als ik niet tevreden was dan kon ik een klacht indienen.

2. Verhouding inbeslagneming en tijdelijk uit de beschikkingsmacht van de eigenaar nemen
quote:
Op basis van art. 160, lid 4, WVW 1994 kunnen de in art. 159 WVW 1994 genoemde opsporingsambtenaren een voertuig tijdelijk uit de macht van de bestuurder of eigenaar/houder nemen voor nader technisch onderzoek, zonder dat tot inbeslagneming van het voertuig wordt overgegaan. Bedoeld technisch onderzoek dient plaats te vinden onmiddellijk, of korte tijd nadat het voertuig uit het verkeer is genomen. In principe wordt een termijn van 24 uur gehanteerd.1 Indien in gecompliceerde gevallen een langere termijn noodzakelijk is dan heeft het de voorkeur om het voertuig in belang van het onderzoek in beslag te nemen.
Iemand enig idee hoe ik die lui daar nu ofwel zo ver krijg om mij m'n motor terug te geven ofwel een beetje tempo te maken met dat "technisch onderzoek" van ze?

Ik vind het buiten alle redelijkheid dat ik nu m'n motor kwijt ben in afwachting van dat technisch onderzoek (en niemand weet hoe lang) terwijl ik binnen één minuut de motorfiets kan laten voldoen aan alle gestelde eisen door die dB-killer er weer in te schroeven.
Huilen dan.
pi_152017956
Waarom had je die dB-killer er niet in dan?
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:27:53 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152017964
Haal 'm er dan niet uit?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152017981
Dacht dat dit min of meer gedoogd werd in regio Utrecht. Maar ja, als je door het centrum gaat rijden zonder dB-killer vraag je er ook wel om...

Gewoon even rustig afwachten, zit niks anders op.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:31:52 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018051
Met killer erin loopt 'ie een stuk minder lekker. Bokken bij lage toeren, slechter oppakken, etc. Nu kan je dat wel oplossen door de mapping wat aan te passen, maar je levert wel merkbaar koppel/vermogen in.

We hebben het hier over een ééncilinder motorfiets hè. Als 'ie net zo lekker met als zonder dB-killer loopt dan stop ik hem er met alle liefde in. Ook om ongewenste aandacht van onze blauwe vrienden te voorkomen.

Verder is dat natuurlijk volkomen off-topic.

quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:28 schreef thenxero het volgende:
Dacht dat dit min of meer gedoogd werd in regio Utrecht. Maar ja, als je door het centrum gaat rijden zonder dB-killer vraag je er ook wel om...
Tja, ik zal toch bij m'n garage moeten komen. Ik reed er niet voor m'n plezier.
quote:
Gewoon even rustig afwachten, zit niks anders op.
Ik heb net een paar weken geleden m'n auto verkocht en deze motor is op dit moment mijn enige (straatlegale :') ) vervoersmiddel. Ik maak nu al een week onkosten voor vervangend vervoer, dit valt buiten alle redelijkheid. De ombudsman heeft niet voor niets hierover een uitspraak gedaan.
Huilen dan.
pi_152018057
TS is een aso die alleen maar overlast bezorgt, ik hoop dat je de motor terug krijgt in een geperst vierkant blokje
pi_152018087
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:31 schreef Isdatzo het volgende:

Ik heb net een paar weken geleden m'n auto verkocht en deze motor is op dit moment mijn enige (straatlegale :') ) vervoersmiddel. Ik maak nu al een week onkosten voor vervangend vervoer
Huilen dan.
pi_152018098
Lekker voor je, aso!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:35:14 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152018114
quote:
7s.gif [b]Op zaterdag 25 april 2015 17:31 schreef Isdatzo het volgende:[/b
. Ik maak nu al een week onkosten voor vervangend vervoer, dit valt buiten alle redelijkheid
tsja als je gepakt word met 50 km te hard ben je je rijbewijs kwijt.

Je neemt het risico en dit zijn de gevolgen. Ik vind een week nog niet onredelijk eigenlijk
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:35:39 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018118
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

tsja als je gepakt word met 50 km te hard ben je je rijbewijs kwijt.

Je neemt het risico en dit zijn de gevolgen. Ik vind een week nog niet onredelijk eigenlijk
De ombudsman wel.
Huilen dan.
pi_152018138
Het is dan ook tyfusvervelend als er tokkies met een lawaaimaker door de stad rijden. En dan die reden van TS... ik snap de politie wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018163
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De ombudsman wel.
ga naar de rechter dan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018171
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik die lui daar nu ofwel zo ver krijg om mij m'n motor terug te geven ofwel een beetje tempo te maken met dat "technisch onderzoek" van ze?Ik vind het buiten alle redelijkheid dat ik nu m'n motor kwijt ben in afwachting van dat technisch onderzoek (en niemand weet hoe lang) terwijl ik binnen één minuut de motorfiets kan laten voldoen aan alle gestelde eisen door die dB-killer er weer in te schroeven.
Eigen schuld, dikke bult, luidt het spreekwoord.
Als ik steel, moet ik ook zitten.

Zo simpel is het. Wet is wet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:37:50 #14
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_152018176
Dat is natuurlijk ook niet zo slim hè TS.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_152018189
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke bult, luidt het spreekwoord.
Als ik steel, moet ik ook zitten.

Zo simpel is het. Wet is wet.
Je moet ook van de rijke tata's stelen, die doen geen aangifte voor kleine bedragen
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:39:43 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018218
Waarbij ik nog even op wil merken dat er nog helemaal niet bewezen is dat mijn uitlaat ook daadwerkelijk te veel geluid produceert. Dus nu mijn verzoek om on-topic te reageren en frustraties en jaloezieën jegens motorrijders ergens anders te botvieren.
Huilen dan.
pi_152018234
acab
nee echt niet !
pi_152018268
Mooi. Weer eentje minder die een enorme tyfusherrie produceert. Hoop dat ze hem tot pakketje persen.
pi_152018271
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waarbij ik nog even op wil merken dat er nog helemaal niet bewezen is dat mijn uitlaat ook daadwerkelijk te veel geluid produceert. Dus nu mijn verzoek om on-topic te reageren en frustraties en jaloezieën jegens motorrijders ergens anders te botvieren.
Let op: we praten hier over een herriemaker die te hard rijdt.
En die gaat nu een beetje zitten mierenneuken?

Joh, wees niet zo'n slechte verliezer.
Gelukkig is er weer een herriezooi van de weg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152018305
Irritant altijd, die klereherrie.
pi_152018325
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waarbij ik nog even op wil merken dat er nog helemaal niet bewezen is dat mijn uitlaat ook daadwerkelijk te veel geluid produceert. Dus nu mijn verzoek om on-topic te reageren en frustraties en jaloezieën jegens motorrijders ergens anders te botvieren.
Had je zelf dan wel door dat dat ding een teringherrie maakt? Als je wordt aangehouden omdat dat ding teveel herrie maakt dan zal het echt wel luid geklonken hebben. Dat je binnen de bebouwde kom de decibelkiller er afhaalt ben je gewoon een simpele egoist. Hoop dat dat herriemakertje lang van het straatbeeld mag verdwijnen O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018337
En als je er dan achter zit, zit je tegen zo'n reet aan kijken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152018346
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:42 schreef Victoriaatje het volgende:
Irritant altijd, die klereherrie.
'maar hij rijdt zo lekker' :'(
en de rest van de mensen mag lekker in de teringherrie zitten :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:45:56 #24
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_152018385
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'maar hij rijdt zo lekker' :'(
en de rest van de mensen mag lekker in de teringherrie zitten :r
'maar het is hier zo lekker stil' :'(
en TS mag niet eens lekker op z'n brommer rijden :r
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_152018403
Ik begrijp trouwens niet hoe het komt dat autotechniek nog niet is doorgedrongen tot brommers.
Auto's zijn fluisterstil, waarom kan dat niet bij een brommer?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:46:33 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018408
Jezus, Nederland op z'n smalst dit.

Tja, en ik heb soms last van fietsers, ruiters, wandelaars, automobilisten, andere motorrijders, huisgenoten die neuken of vroeg opstaan wanneer ik uit wil brakken, bejaarden in de rij voor de kassa, overstekende eendjes, de belastingdienst, etc etc etc.

Je kan overal wel over huilen. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die 't helemaal mooi vinden. Duimpjes zat.

Wanneer ik niet aan het gas hang klinkt de boel best beschaafd. Straks ben ik m'n motor twee weken kwijt en kost dit grapje me >1000 euro, dat staat geenszins in verhouding tot de overtreding (waar ik prima bereid ben een boete voor te betalen).
Huilen dan.
pi_152018415
Trouwens bijna net zo erg als mensen met hun herrie producerende tuingereedschap die bij ieder zonnestraaltje kenserherrie moeten gaan maken.

Hierachter eentje die bijna iedere dag zijn terras en schutting met de hogedrukreiniger doet. :')

Aso's
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:47:27 #28
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_152018434
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waarbij ik nog even op wil merken dat er nog helemaal niet bewezen is dat mijn uitlaat ook daadwerkelijk te veel geluid produceert. Dus nu mijn verzoek om on-topic te reageren en frustraties en jaloezieën jegens motorrijders ergens anders te botvieren.
Jij bent echt zo naïef om te denken dat je uitlaat zonder dB-killer nog aan de geluidseisen voldoet?
Terwijl je ook nog eens opvalt door het geluid?
pi_152018438
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
Jezus, Nederland op z'n smalst dit.

Tja, en ik heb soms last van fietsers, ruiters, wandelaars, automobilisten, andere motorrijders, huisgenoten die neuken of vroeg opstaan wanneer ik uit wil brakken, bejaarden in de rij voor de kassa, overstekende eendjes, de belastingdienst, etc etc etc.

Je kan overal wel over huilen. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die 't helemaal mooi vinden. Duimpjes zat.

Wanneer ik niet aan het gas hang klinkt de boel best beschaafd. Straks ben ik m'n motor twee weken kwijt en kost dit grapje me >1000 euro, dat staat geenszins in verhouding tot de overtreding (waar ik prima bereid ben een boete voor te betalen).
Al kost het je 3000 euro, het is je van harte gegund. Beetje andermans plezier vergallen doordat je moedwillig meer herrie dan nodig gaat maken. Je flauwe excuus zegt genoeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018445
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
Jezus, Nederland op z'n smalst dit.

Tja, en ik heb soms last van fietsers, ruiters, wandelaars, automobilisten, andere motorrijders, huisgenoten die neuken of vroeg opstaan wanneer ik uit wil brakken, bejaarden in de rij voor de kassa, overstekende eendjes, de belastingdienst, etc etc etc.

Je kan overal wel over huilen. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die 't helemaal mooi vinden. Duimpjes zat.

Wanneer ik niet aan het gas hang klinkt de boel best beschaafd. Straks ben ik m'n motor twee weken kwijt en kost dit grapje me >1000 euro, dat staat geenszins in verhouding tot de overtreding (waar ik prima bereid ben een boete voor te betalen).
Geluidsoverlast is doodsoorzaak nummer 1 onderhand.
pi_152018452
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:45 schreef mstx het volgende:

[..]

'maar het is hier zo lekker stil' :'(
en TS mag niet eens lekker op z'n brommer rijden :r
Ja, jammer he :'( en hij maakt best een beschaafd geluid, hij werd zonder reden aangehouden :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:48:36 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp trouwens niet hoe het komt dat autotechniek nog niet is doorgedrongen tot brommers.
Auto's zijn fluisterstil, waarom kan dat niet bij een brommer?
Omdat er bij de uitlaatlijn van een auto de ruimte is voor het plaatsen van meerdere dempers. Daarnaast is een motor (of in elk geval deze motor) ontworpen met een ander doel dan je boodschappengebakje. Dat je zoiets niet zelf kan verzinnen geeft eigenlijk al aan dat je niet heel erg serieus te nemen bent. Maar dat wisten we al, gezien je eerdere reacties.
Huilen dan.
pi_152018469
Ik hoop dat het je 10.000 euro kost.

Ben je aangeklaagd in verband met de Opiumwet?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152018474
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Al kost het je 3000 euro, het is je van harte gegund. Beetje andermans plezier vergallen doordat je moedwillig meer herrie dan nodig gaat maken. Je flauwe excuus zegt genoeg.
Denk dat je hem eens moet horen als ik iedere dag 4 x luid toeterend langs zijn huis rij.
pi_152018509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk dat je hem eens moet horen als ik iedere dag 4 x luid toeterend langs zijn huis rij.
Duimpje!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152018518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk dat je hem eens moet horen als ik iedere dag 4 x luid toeterend langs zijn huis rij.
Als de buurman een cd'tje op zet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018551
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waarbij ik nog even op wil merken dat er nog helemaal niet bewezen is dat mijn uitlaat ook daadwerkelijk te veel geluid produceert. Dus nu mijn verzoek om on-topic te reageren en frustraties en jaloezieën jegens motorrijders ergens anders te botvieren.
Natuurlijk, jaloezie :')

Je kan ook iets minder uit de hoogte doen, jij haalt dat ding er dus willens en wetens uit, dus neem je dit risico. Kan je allemaal erg miskend gaan zitten doen, maar die zijn over het algemeen de overtredingen waar het gepeupel ook echt last van heeft, dus dan is het niet heel gek dat men niet gelijk het desbetreffende bureau plat gaat bellen.

Oh en on topic, bel het juridisch loket, zoek op of er een maximale termijn voor staat oid. Als dat van de ombudsman geen bindende uitspraak is heb je verder gewoon pech en is het wachten.

Iets met if you cant do the time enzo.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:52:17 #38
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_152018556
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef Isdatzo het volgende:

Wanneer ik niet aan het gas hang klinkt de boel best beschaafd.
Waarom val je dan op wegens het geluid als je zoals je in je eerste post beweert zo rustig rijdt door het centrum?
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:53:31 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:34 schreef Sigaartje het volgende:
Lekker voor je, aso!
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke bult, luidt het spreekwoord.
Als ik steel, moet ik ook zitten.

Zo simpel is het. Wet is wet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Let op: we praten hier over een herriemaker die te hard rijdt.
En die gaat nu een beetje zitten mierenneuken?

Joh, wees niet zo'n slechte verliezer.
Gelukkig is er weer een herriezooi van de weg.
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:43 schreef Sigaartje het volgende:
En als je er dan achter zit, zit je tegen zo'n reet aan kijken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp trouwens niet hoe het komt dat autotechniek nog niet is doorgedrongen tot brommers.
Auto's zijn fluisterstil, waarom kan dat niet bij een brommer?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat het je 10.000 euro kost.

Ben je aangeklaagd in verband met de Opiumwet?
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:50 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Duimpje!
Heb ik (of heeft een andere motorrijder) ooit je moeder geneukt dat je denkt dat je je zo dient te gedragen of zit de afgunst gewoon zo diep?
Huilen dan.
pi_152018602
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Heb ik (of heeft een andere motorrijder) ooit je moeder geneukt dat je denkt dat je je zo dient te gedragen of zit de afgunst gewoon zo diep?
Ik denk dat je lage IQ heel diep zit.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152018627
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ik (of heeft een andere motorrijder) ooit je moeder geneukt dat je denkt dat je je zo dient te gedragen of zit de afgunst gewoon zo diep?
Waar haal je de afgunst uit? Of ben jij er zo een die iedereen die wat de klagen heeft meteen jaloers noemt? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018639
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:54 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik denk dat je lage IQ heel diep zit.
Hij heeft geen IQkiller nodig :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152018664
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als de buurman een cd'tje op zet.
Als het eigen hobby betreft, dan is alles geoorloofd bij dit soort misselijke figuren.
pi_152018676
Waaom moet je motor zoveel lawaai maken, dumbo?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:57:00 #45
236046 NotYou
tigerblood
pi_152018680
Wat een smerige Tokkie is TS zeg. Lekker dat z'n motor is afgepakt. :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_152018684
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als het eigen hobby betreft, dan is alles geoorloofd bij dit soort misselijke figuren.
Mijn hobby is speenvarkens slachten zonder verdoving, maar die kankerbuurman zet telkens heel hard de muziek aan. Als ik goed luister hoor ik het. Ook hoor ik hem soms de deur dicht doen. Wat zijn mijn rechten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:58:07 #47
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_152018701
Ik zie niet waarom TS niet na het monteren van de dB-killer en het aftikken van de boete weer kan rijden. Meer is getreiter.
En dan je ding maar remappen en met killer door de bebouwde kom brommen. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:58:44 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152018716
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar haal je de afgunst uit? Of ben jij er zo een die iedereen die wat de klagen heeft meteen jaloers noemt? :)
Hij speelt het op de man, in welgeteld 7 (inmiddels 8) reacties. Jouw reacties verdienen ook geen schoonheidsprijs overigens.
Huilen dan.
pi_152018742
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hij speelt het op de man, in welgeteld 7 (inmiddels 8) reacties. Jouw reacties verdienen ook geen schoonheidsprijs overigens.
Nee, jij houdt je lekker aan de regels.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:00:10 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_152018753
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, jij houdt je lekker aan de regels.
_O-
Je suis Charlie Sheen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')