abonnement Unibet Coolblue
pi_152014878


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken


Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152014890
In de slechte zin van 't woord.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152014935
Medal of Honor airborne gekocht net :P Ff ouderwets knallen weer.
Downen kan maar voor een 10tje wil ik geen gezeik.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:43:07 #4
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152015384
Fallout 4 gaat hem niet worden. Geen zin om te gaan betalen voor community patches die alles fixen wat Bethesda vergeet te fixen :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_152015459
Denk ook dat dit de laatste "game" pc is die ik koop.
Of der moeten nog echt leuke shooters komen.

En ik twijfel nog even over gta 5??
Is dat wat met deze pc??
: GeForce GTX 660 2gig
Intel(R) Core(TM) i5-3330 CPU @ 3.00GHz

Geheugen 16gig
Niet de jongste pc meer maar
Ik zwaai naar dieren.
pi_152015660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:46 schreef Geerd het volgende:
Denk ook dat dit de laatste "game" pc is die ik koop.
Of der moeten nog echt leuke shooters komen.

En ik twijfel nog even over gta 5??
Is dat wat met deze pc??
: GeForce GTX 660 2gig
Intel(R) Core(TM) i5-3330 CPU @ 3.00GHz

Geheugen 16gig
Niet de jongste pc meer maar
Dit kan nog wel even mee als je niet verwacht om alles op 1080p ultrahigh te spelen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152015735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:56 schreef Beach het volgende:

[..]

Dit kan nog wel even mee als je niet verwacht om alles op 1080p ultrahigh te spelen.
Oke! Heb er niet zoveel verstand.
Dus gta5 zou ooit wel kunnen?
Volgend jaar ofzo als die 30,- is :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_152015789
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:43 schreef PirE het volgende:
Fallout 4 gaat hem niet worden. Geen zin om te gaan betalen voor community patches die alles fixen wat Bethesda vergeet te fixen :').
Nexus blijft vooralsnog gratis en daar blijven toch de meeste grotere mods uitkomen. Je kan betalen middels een donatie, maar het blijft voorlopig daar nog gratis.
pi_152015821
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oke! Heb er niet zoveel verstand.
Dus gta5 zou ooit wel kunnen?
Volgend jaar ofzo als die 30,- is :P
Moet lukken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152015865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Moet lukken.
Geile ui
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:08:36 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152015959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Nexus blijft vooralsnog gratis en daar blijven toch de meeste grotere mods uitkomen. Je kan betalen middels een donatie, maar het blijft voorlopig daar nog gratis.
Ik ben sceptisch, dingen als SkyUI zijn ook al paid.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:22:12 #12
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_152016301


_O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:46:39 #13
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152016854
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:46 schreef Geerd het volgende:
Denk ook dat dit de laatste "game" pc is die ik koop.
Of der moeten nog echt leuke shooters komen.

_O- _O-

Seriously, alsof alles omvalt als valve wegvalt
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_152016970
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:46 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

_O- _O-

Seriously, alsof alles omvalt als valve wegvalt
Ik heb het over Battlefield 1942/Vietnam Battleifield 2, 3 was al kak.
Medal of Honor, Farcry eerste deel was super daarna kut.

Brothers in arms, Rome,

Metro 2033 Heb ik ook grafisch super maar niet mijn ding
Gewoon ouderwets knallen :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_152018120

Nieuwe Steam controller...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:36:07 #16
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152018131
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:43 schreef PirE het volgende:
Fallout 4 gaat hem niet worden. Geen zin om te gaan betalen voor community patches die alles fixen wat Bethesda vergeet te fixen :').
Nexus, Japanse mod sites en de russische zooi blijven gewoon bestaan.
Weten waar je moet zoeken ;)
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_152018677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:36 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nexus, Japanse mod sites en de russische zooi blijven gewoon bestaan.
Weten waar je moet zoeken ;)
Precies. Gratis mods blijven er echt nog wel genoeg. En anders gewoon piraten.

Verder blamage van Valve/Steam. Goede kans voor origin om te laten zien hoe het wel moet.
Conscience do cost.
pi_152019250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Precies. Gratis mods blijven er echt nog wel genoeg. En anders gewoon piraten.
Dadelijk komt er nog mod DRM ofzo :') :')
pi_152019370
Ik gebruike sowieso niet zoveel mods. Er zijn tegenwoordig zoveel games dat ik van de ene game naar de andere hop (op een paar uitzonderingen na)
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:30:19 #20
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152019551
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 18:18 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Dadelijk komt er nog mod DRM ofzo :') :')
Only on Steam :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 25 april 2015 @ 19:06:56 #21
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152020434
Heeft iemand een GMG voucher voor KF2?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_152024512
Ik las dit op Tweakers.net

Er kwam gister ook een situatie uit van een modder die zijn skyrim mod op betaald had gezet.

Daarna kwam hij erachter dat hij maar 25% kreeg, en daar was hij het niet mee eens. Dus hij kondigde aan het per direct weer op gratis te zetten (of het geheel te verwijderen).

Hij is gecontacteerd door de advocaten van Valve, met het bericht dat de mod nu volgens de ToS eigendom van Valve/Bethesda is, en zij niet toestaan dat hij het gratis aanbiedt. Ook mag/kan hij de mod niet verwijderen van Steam.


Bron: https://www.reddit.com/r/(...)ed_my_exit_from_the/

Ohja, en modders krijgen pas uitbetaald als ze minstens 100 eur inkomsten hebben. Dus dat betekent dat spelers al 400 eur betaald hebben aan de modder en valve.
Reageer

wtf _O-
  zaterdag 25 april 2015 @ 22:17:40 #24
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152026101
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik las dit op Tweakers.net

Er kwam gister ook een situatie uit van een modder die zijn skyrim mod op betaald had gezet.

Daarna kwam hij erachter dat hij maar 25% kreeg, en daar was hij het niet mee eens. Dus hij kondigde aan het per direct weer op gratis te zetten (of het geheel te verwijderen).

Hij is gecontacteerd door de advocaten van Valve, met het bericht dat de mod nu volgens de ToS eigendom van Valve/Bethesda is, en zij niet toestaan dat hij het gratis aanbiedt. Ook mag/kan hij de mod niet verwijderen van Steam.


Bron: https://www.reddit.com/r/(...)ed_my_exit_from_the/

Ohja, en modders krijgen pas uitbetaald als ze minstens 100 eur inkomsten hebben. Dus dat betekent dat spelers al 400 eur betaald hebben aan de modder en valve.
Reageer

wtf _O-
Real-time update - I was just contacted by Valve's lawyer. He stated that they will not remove the content unless "legally compelled to do so", and that they will make the file visible only to currently paid users

Nee wat jij zegt klopt niet, wat er staat is dat ze de dingen die hij er op heeft gezet beschikbaar houden voor mensen die al betaald hebben omdat ze een verplichting hebben tegenover die mensen om die content te leveren.
En dat ze die verplichting belangrijker vinden dan de verplichting die ze aan hem hebben.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_152026174
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Real-time update - I was just contacted by Valve's lawyer. He stated that they will not remove the content unless "legally compelled to do so", and that they will make the file visible only to currently paid users

Nee wat jij zegt klopt niet, wat er staat is dat ze de dingen die hij er op heeft gezet beschikbaar houden voor mensen die al betaald hebben omdat ze een verplichting hebben tegenover die mensen om die content te leveren.
En dat ze die verplichting belangrijker vinden dan de verplichting die ze aan hem hebben.
Ik heb de reactie van T.net overgenomen, ik heb reddit niet gecheckt :')
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:03:42 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_152027615
Hoe dan ook, op het moment dat je geld kunt gaan neerleggen voor samenraapsels van mods ipv origineel eigen werk ben je een gat voor de markt aan het graven of je moet van (juridische) clusterfucks houden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 26 april 2015 @ 01:28:48 #27
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152030774
Het is sowieso een juridische clusterfuck omdat er zoveel kasteeltjes op andere kasteeltjes gebouwd zijn.

http://steamcommunity.com(...)31227482&searchtext=

Neem deze bijvoorbeeld, Gewoon wat texture files die die gast waarschijnlijk zelf gemaakt heeft. Niks mis mee toch? Allemaal eigen werk.

Niet dus, models waarop de textures worden neergezet zijn gemaakt door een andere modder, heeft die toestemming gegeven? Waarschijnlijk niet, maar waarom zou je daarop wachten. Geeft valve ook zelf al aan.
(vanuit dezelfde reddit post als hierboven)
quote:
Of course, the modding community is a complex, tangled web of interdependencies and contributions. There were a lot of questions surrounding the use of tools and contributed assets, like FNIS, SKSE, SkyUI, and so on. The answer we were given is:
[Valve] Officer Mar 25 @ 4:47pm
Usual caveat: I am not a lawyer, so this does not constitute legal advice. If you are unsure, you should contact a lawyer. That said, I spoke with our lawyer and having mod A depend on mod B is fine--it doesn't matter if mod A is for sale and mod B is free, or if mod A is free or mod B is for sale.
En zo te zien heeft de advocaat van Valve ook nog niet helemaal scherp hoe en wat het precies is.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_152031861
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 01:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Het is sowieso een juridische clusterfuck omdat er zoveel kasteeltjes op andere kasteeltjes gebouwd zijn.

http://steamcommunity.com(...)31227482&searchtext=

Neem deze bijvoorbeeld, Gewoon wat texture files die die gast waarschijnlijk zelf gemaakt heeft. Niks mis mee toch? Allemaal eigen werk.

Niet dus, models waarop de textures worden neergezet zijn gemaakt door een andere modder, heeft die toestemming gegeven? Waarschijnlijk niet, maar waarom zou je daarop wachten. Geeft valve ook zelf al aan.
(vanuit dezelfde reddit post als hierboven)

[..]

En zo te zien heeft de advocaat van Valve ook nog niet helemaal scherp hoe en wat het precies is.
Dependencies zouden op zich geen probleem moeten zijn. Komt er alleen op neer dat iemand dan ook die andere shit moet downloaden/kopen voor ze de mod in kwestie kunnen gebruiken. Maar het echte probleem is dat veel materiaal hergebruikt wordt. En niet iedereen kan zelf textures maken dus die gebruiken dan materials van websites die in veel gevallen gebaseerd zijn op non-commercial use zodat gratis mods er wel gebruik van zouden mogen maken maar paid mods niet.

Daarnaast doen ze net alsof alleen het gebruiken van copyright-protected content een probleem is. (Zoals een hele Star Wars mod, o.i.d.) Alleen vergeten ze dan dat je in de VS ook nog wel stappen kunt ondernemen als het er teveel op lijkt. Deze armor lijkt teveel op die van Sauron in LotR, deze vijanden lijken net op orcs, deze lijken net op stormtroopers, etc. etc.

De enige reden dat het modden nog redelijk open en relaxed was, was dat er geen grof geld aan verdiend werd en men er dus niet zo moeilijk over deed. Nu wordt het gewoon backstabbing, roddel, achterklap, matennaaien, etc.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 26 april 2015 @ 13:16:29 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152037241
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Real-time update - I was just contacted by Valve's lawyer. He stated that they will not remove the content unless "legally compelled to do so", and that they will make the file visible only to currently paid users

Nee wat jij zegt klopt niet, wat er staat is dat ze de dingen die hij er op heeft gezet beschikbaar houden voor mensen die al betaald hebben omdat ze een verplichting hebben tegenover die mensen om die content te leveren.
En dat ze die verplichting belangrijker vinden dan de verplichting die ze aan hem hebben.
Ik denk dat er heel wat mensen te porren zijn als hij besluit om een rechtszaak tegen Valve/Steam te kickstarten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games zondag 26 april 2015 @ 18:32:43 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152047346
https://www.reddit.com/r/gaming/comments/33uplp/mods_and_steam/

Lord Gaben mengt zich ook even in de discussie.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_152047366
Ik heb begrepen dat hij tegenwoordig als Usurper en charlatan Gaben door het leven gaat.
Conscience do cost.
pi_152047423
Dattie maar snel in een hamburger mag stikken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 26 april 2015 @ 20:45:15 #33
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152051682
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
https://www.reddit.com/r/gaming/comments/33uplp/mods_and_steam/

Lord Gaben mengt zich ook even in de discussie.
:')
De enige keer dat ik ooit iets aan een mod heb gegeven was iets van 5,- voor Nehrim
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 26 april 2015 @ 20:57:18 #34
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152052126
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

:')
De enige keer dat ik ooit iets aan een mod heb gegeven was iets van 5,- voor Nehrim
[ afbeelding ]
Die diss was wel mooi ja, zaten sowieso wel mooie comments daar.
  maandag 27 april 2015 @ 14:56:18 #35
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152071775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik las dit op Tweakers.net


Hij is gecontacteerd door de advocaten van Valve, met het bericht dat de mod nu volgens de ToS eigendom van Valve/Bethesda is, en zij niet toestaan dat hij het gratis aanbiedt. Ook mag/kan hij de mod niet verwijderen van Steam.


Even inhaken op dit verhaal, maar dit is al lang bekend. Deze nieuwe agreement voor steamworks is volgens mij ongeveer een jaar geleden ingegaan. Deze wijziging gold voor alle modmakers, en een paar van mijn favo mods zijn offline gegaan (en terug naar nexus) omdat de makers hiermee niet akkoord gingen.

Ergo: de mensen die nu klagen hierover hebben de agreement niet goed gelezen en hebben geen poot om op te staan.

Dit staat los van het feit of ik het ermee eens ben, maar het is hypocriet om te zaniken over het feit dat Valve eigenaar is van je mod terwijl je daarmee expliciet akkoord gegaan bent voordat je de mod deed uploaden naar Steam.

Het feit dat er geld mee verdiend kon gaan worden stond er overigens ook in, dus ook dat mag geen verassing zijn.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 27 april 2015 @ 21:10:25 #36
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152081163
Wmb dopen we dit topic gewoon om naar PCMR topic, genoeg mensen hier die ook over GoG, Origin en andere services praten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 april 2015 @ 23:15:02 #37
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152085340
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 28 april 2015 @ 01:55:41 #38
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152087847
Paid mods gaan (voorlopig) weer weg

We're going to remove the payment feature from the Skyrim workshop. For anyone who spent money on a mod, we'll be refunding you the complete amount. We talked to the team at Bethesda and they agree.

We've done this because it's clear we didn't understand exactly what we were doing. We've been shipping many features over the years aimed at allowing community creators to receive a share of the rewards, and in the past, they've been received well. It's obvious now that this case is different.

To help you understand why we thought this was a good idea, our main goals were to allow mod makers the opportunity to work on their mods full time if they wanted to, and to encourage developers to provide better support to their mod communities. We thought this would result in better mods for everyone, both free & paid. We wanted more great mods becoming great products, like Dota, Counter-strike, DayZ, and Killing Floor, and we wanted that to happen organically for any mod maker who wanted to take a shot at it.

But we underestimated the differences between our previously successful revenue sharing models, and the addition of paid mods to Skyrim's workshop. We understand our own game's communities pretty well, but stepping into an established, years old modding community in Skyrim was probably not the right place to start iterating. We think this made us miss the mark pretty badly, even though we believe there's a useful feature somewhere here.

Now that you've backed a dump truck of feedback onto our inboxes, we'll be chewing through that, but if you have any further thoughts let us know.

bron: https://www.reddit.com/r/(...)_the_steam_workshop/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ClapClapYourHands op 28-04-2015 02:04:41 ]
pi_152087982
Sehr gut 8-)
Conscience do cost.
pi_152088040
Komt later vast weer terug om ons te naaien. Gaat om geld en dan is draaien en bedriegen normaal.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:34:22 #41
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152088758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 03:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt later vast weer terug om ons te naaien. Gaat om geld en dan is draaien en bedriegen normaal.
Ze hadden het ook beter kunnen introduceren voor nieuwe games. Niet voor een game met een hoop bestaande mod content.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_152089737
Skyrim beoordeling daalt steeds af. :P
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:58:22 #43
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152089747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 09:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Skyrim beoordeling daalt steeds af. :P
Van hoeveel naar hoeveel?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:32:27 #44
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152094065
Iets van 12% gedaald.

Van 98 naar nu 86

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Redactie Games dinsdag 28 april 2015 @ 16:05:04 #45
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152097770
Skyrim is toch een overgewaardeerd kutspel.. :P
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_152113031
quote:
but stepping into an established, years old modding community in Skyrim was probably not the right place to start iterating.
(...)
quote:
even though we believe there's a useful feature somewhere here.
m.a.w. we brengen het wel terug in deze vorm, maar niet bij deze game :')
pi_152114174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

(...)

[..]

m.a.w. we brengen het wel terug in deze vorm, maar niet bij deze game :')
Precies. Ze laten echt geen geld liggen. Probleem is dus dat games steeds incompleter worden en je alles erbij moet kopen via DLC en mods. En de grap is dat ze dit dan nog durven te verkopen als service van de zaak.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152123973
Sinds die Europese BTW-aanpassing is het wel een stuk moeilijker geworden om koopjes te vinden. Beyond earth aan -60% op GMG, aan diezelfde prijs staat ie al lang op g2play. Wil er toch niet meer dan 15 voor betalen
pi_152124024
Sowieso is beyond earth nog geen tientje waard.
Conscience do cost.
pi_152129696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:25 schreef AntiChrist7 het volgende:
Sinds die Europese BTW-aanpassing is het wel een stuk moeilijker geworden om koopjes te vinden. Beyond earth aan -60% op GMG, aan diezelfde prijs staat ie al lang op g2play. Wil er toch niet meer dan 15 voor betalen
de grijze keys zijn een stuk minder aantrekkelijk geworden t.o.v gewoon wachten op een sale
  Redactie Games donderdag 30 april 2015 @ 15:30:08 #51
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152153572
Via Kinguin.net en g2play koop ik eigenlijk niet meer sinds de Europese BTW aanpassing.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 30 april 2015 @ 16:11:16 #52
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_152154564
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Via Kinguin.net en g2play koop ik eigenlijk niet meer sinds de Europese BTW aanpassing.
Ik ga sowieso geen 60 euro betalen voor een game. Zeker niet voor een game waarvan ik niet verwacht dat ik daar ontzettend veel tijd mee spendeer. Dan zijn die sites wel hendig. So far wel goede ervaringen mee.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_152155298
Ik begrijp niet waarom jullie enerzijds zo een punt maken m.b.t de prijs en anderzijds de btw. We weten toch allemaal dat dat sowieso onlosmakelijk is verbonden met dit genre? Zo kun je alles wel van je afzetten omdat je het er niet meer voor over hebt. Toch?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:39:26 #54
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152182384
GoG heeft nu ook een client.

Het ziet er vrij basic uit maar goed, het is een begin.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:48:06 #55
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:07:09 #56
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152183191
quote:
8k x 8k textures jezus... hier kom je niet ver mee met een enkele of zelfs dubbele 500 euro GPU
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152183209
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Via Kinguin.net en g2play koop ik eigenlijk niet meer sinds de Europese BTW aanpassing.
Dit ja..
(she/her)
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 16:32:06 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152183923
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Via Kinguin.net en g2play koop ik eigenlijk niet meer sinds de Europese BTW aanpassing.
Spul van Origin (vriendin speelt Sims 4) koop ik via de Mexicaanse Originsite, de eerste uitbreiding was hier ¤ 39,95 en bij Origin Mexico $ 26,95 ofzo
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:42:32 #59
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152185521
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

8k x 8k textures jezus... hier kom je niet ver mee met een enkele of zelfs dubbele 500 euro GPU
4x TITAN X (¤4000?) in SLI komt in de buurt denk ik. Het is een blik in de toekomst en het ziet er prachtig uit :9
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:39:17 #60
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152186823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

4x TITAN X (¤4000?) in SLI komt in de buurt denk ik. Het is een blik in de toekomst en het ziet er prachtig uit :9
Intel Core i7-5960X, 32GB ram, ja een pc van ¤10000 kan dit trekken. met 4 gpu's ben je verplicht om watercooling the doen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:49:09 #61
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152187122
Het zal me ook niet verbazen als ze SSDs in RAID hebben gezet om het vloeiend te krijgen.

32GB RAM kan zomaar ook te weinig zijn, gewoon 128GB RAM er in. :P
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:51:23 #62
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152187191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het zal me ook niet verbazen als ze SSDs in RAID hebben gezet om het vloeiend te krijgen.

32GB RAM kan zomaar ook te weinig zijn, gewoon 128GB RAM er in. :P
ramdisk.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152187677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GoG heeft nu ook een client.

Het ziet er vrij basic uit maar goed, het is een begin.
je bent bij gog gelukkig niet verplicht de cliënt te gebruiken
pi_152187709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Spul van Origin (vriendin speelt Sims 4) koop ik via de Mexicaanse Originsite, de eerste uitbreiding was hier ¤ 39,95 en bij Origin Mexico $ 26,95 ofzo
via proxy neem ik aan?
Hoe betaal je dan?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:10:39 #65
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152187741
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef mschol het volgende:

[..]

je bent bij gog gelukkig niet verplicht de cliënt te gebruiken
Nee maar het maakt het wel makkelijk om games te installeren
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:11:31 #66
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152187768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:09 schreef mschol het volgende:

[..]

via proxy neem ik aan?
Hoe betaal je dan?
Voordat je je gegevens in paypal invoert proxy uitzetten, maar goed je moet inloggen via de proxy op origin, je kan eventueel wachtwoorden wisselen steeds maar het is mij teveel moeite
pi_152187873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee maar het maakt het wel makkelijk om games te installeren
klopt, al vind ik die losse installers bij gog wel handig voor offline momenten (van al mijn gog games staan de installers+bonussen centraal gearchiveerd)
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 19:15:49 #68
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152187903
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:09 schreef mschol het volgende:

[..]

via proxy neem ik aan?
Hoe betaal je dan?
Werkt via Hola Better Internet (Chrome) en die kun je de hele tijd aan laten staan, ook tijdens het betalen via PayPal. Alleen even een fake-adres in Mexico opgeven, ik heb geloof ik tralalastraat 1 ingevuld ofzo.
Daarna gewoon Hola uitzetten en alles werkt. Je hoeft niet via een proxy met Origin te verbinden (je koopt het via je browser en je normale account)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:24:51 #69
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152188190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:15 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Werkt via Hola Better Internet (Chrome) en die kun je de hele tijd aan laten staan, ook tijdens het betalen via PayPal. Alleen even een fake-adres in Mexico opgeven, ik heb geloof ik tralalastraat 1 ingevuld ofzo.
Daarna gewoon Hola uitzetten en alles werkt. Je hoeft niet via een proxy met Origin te verbinden (je koopt het via je browser en je normale account)
Hola is ook gewoon een proxy :X Heel veel mensen gebruiken hola en laten alles gewoon over onbekende verbindingen gaan :X
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:25:58 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152188223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:15 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Werkt via Hola Better Internet (Chrome) en die kun je de hele tijd aan laten staan, ook tijdens het betalen via PayPal. Alleen even een fake-adres in Mexico opgeven, ik heb geloof ik tralalastraat 1 ingevuld ofzo.
Daarna gewoon Hola uitzetten en alles werkt. Je hoeft niet via een proxy met Origin te verbinden (je koopt het via je browser en je normale account)
Pas wel op, hola is eigenlijk geen veilige verbinding. Ik gebruik er zelf een betaalde VPN voor met secure servers.
Hola is leuk voor BBCiplayer en Hulu, niet om dingen te kopen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:37:06 #71
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152188562
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

8k x 8k textures jezus... hier kom je niet ver mee met een enkele of zelfs dubbele 500 euro GPU
De hoeveelheid polygons zijn ook ziek hoog, daar zie je het meeste verschil imho. AMD en NV hebben wel filmpjes waarin ze ook ziek hoge polygon aantallen pushen en daarom gaat de videokaart ook een beetje over zijn nek.

Gevalletje van, leuk dat zoveel kan maar in de praktijk zie je dergelijke kwaliteit niet terug.

Wat je wel gaat zien is dat gemiddelde kwaliteit omhoog gaat omdat devs alles een beetje omhoog kunnen gooien binnen DX12.

Typische marketing imho
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 21:25:09 #72
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152192440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hola is ook gewoon een proxy :X Heel veel mensen gebruiken hola en laten alles gewoon over onbekende verbindingen gaan :X
Is een proxy, maar je gebruikt hem alleen eventjes voor dat, daarna zet je 'm weer uit.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:25:38 #73
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152195021
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:07 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

8k x 8k textures jezus... hier kom je niet ver mee met een enkele of zelfs dubbele 500 euro GPU
0.5 fps

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_152200334
om de een of andere reden openen de links binnen de steamclient (b.v bij comments) niet meer in mijn default browser maar in een "kapotte" versie van chrome (geen enkele link doet het, echter is de executable exact dezelfd als wanneer ik zelf chrome start)

iemand dit wel eens meegemaakt?
binnen windows staan alle standaardprogramma's goed ingesteld..
pi_152200663
bij mij openen ze wel maar heeft het keilang vertraging. tussen de click en het openen in chrome..

heb ik ook eens gehad toen ik wou dat alle links in chrome canary openden ipv google chrome moest ik
in windows Standaardprogramma's instellen.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 10:50:54 #76
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_152203084
Chrome. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_152203441
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 02:16 schreef redboyke het volgende:
bij mij openen ze wel maar heeft het keilang vertraging. tussen de click en het openen in chrome..

heb ik ook eens gehad toen ik wou dat alle links in chrome canary openden ipv google chrome moest ik
in windows Standaardprogramma's instellen.
daar staat het dus goed en overal, behalve in steam, werkt het dus zoals verwacht
pi_152206602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:15 schreef mschol het volgende:

[..]

daar staat het dus goed en overal, behalve in steam, werkt het dus zoals verwacht
zet het anders effe op firefox en dan terug op chrome
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:27:34 #79
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152211509
Je moet voortaan blijkbaar betalen voor refunds bij EA



:*
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:36:07 #80
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152211746
*;
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_152217370
http://steamcommunity.com/app/346900
GOTY _O_

Review:
quote:
Girlfriend:What are you playing?
Me: I dunno, some silly game
GF: So what's the point of it?
Me: I don't really know, earn a bunch of money?
GF: And what do you do when you have enough?
Me: I don't know, buy more stuff
GF: But what happens when you run out of stuff to buy.
Me: I don't know
GF: Well is it fun?
Me: I...don't know
GF: Why are you still playing it?
Me: I....don't......know........but I can't stop
:D :+
  zondag 3 mei 2015 @ 07:46:15 #82
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152227609
I don't get it?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 mei 2015 @ 09:32:15 #83
234189 Griebus
eindbaas
pi_152228122
quote:
Waardeloze 'game'. Gaat inderdaad nergens over en heeft geen doel. Was even leuk op ios voor een paar dagen maar zie me dit niet op pc 'spelen'. (er zit totaal geen gameplay in)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_152228390
Is gewoon cookie clicker met een andere naam. Verbaasd me dat er nog geen rechtszaak voor plagiaat van gekomen is.


Iemand trouwens die Ghost Recon Future Soldier heeft? Ben een co-op groepje aan het samenstellen
pi_152229798
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet voortaan blijkbaar betalen voor refunds bij EA

[ afbeelding ]

:*
:{ Kreeg die rotzooi van een X Rebirth anders niet vergoed...

Ben onder de indruk van de game Exanima, denk dat ik het vandaag maar eens ga kopen.
pi_152229929
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:03 schreef AntiChrist7 het volgende:
Is gewoon cookie clicker met een andere naam. Verbaasd me dat er nog geen rechtszaak voor plagiaat van gekomen is.

Iemand trouwens die Ghost Recon Future Soldier heeft? Ben een co-op groepje aan het samenstellen
was dat niet een enorm geflopte ubi game
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152229962
Ik heb 360 controller met pc ontvanger gehad nu heb ik een lijstje gemaakt van games in mijn inventory die ik nog niet of zelden heb gespeeld die controller support hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke game raadden jullie aan voor deze zondag middag?
Gegroet!
pi_152229996
darksiders
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Donald Duck held zondag 3 mei 2015 @ 12:11:16 #89
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_152230057
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:05 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb 360 controller met pc ontvanger gehad nu heb ik een lijstje gemaakt van games in mijn inventory die ik nog niet of zelden heb gespeeld die controller support hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke game raadden jullie aan voor deze zondag middag?
Als je zin in hebt in wat geweldige klassieke platformactie: Cave Story
Spel grijpt heerlijk terug naar geweldig 2D level design en natuurlijke voortgang, in Metroid stijl.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_152230097
Ah ik zie dat ik wat foutjes heb gemaakt, Darksiders, dust en Magicka heb ik al wel gehad.
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als je zin in hebt in wat geweldige klassieke platformactie: Cave Story
Spel grijpt heerlijk terug naar geweldig 2D level design en natuurlijke voortgang, in Metroid stijl.
Klinkt interessant, ga m eens opzoeken.
Gegroet!
pi_152230238
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:03 schreef Beach het volgende:

[..]

was dat niet een enorm geflopte ubi game
Was mijn vraag niet
  zondag 3 mei 2015 @ 12:49:19 #92
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152230807
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:07 schreef Beach het volgende:
darksiders
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:10:13 #93
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152232377
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:05 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb 360 controller met pc ontvanger gehad nu heb ik een lijstje gemaakt van games in mijn inventory die ik nog niet of zelden heb gespeeld die controller support hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke game raadden jullie aan voor deze zondag middag?
Magicka, Bastion, Limbo

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 mei 2015 @ 16:09:49 #94
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152236022
Dirt rally is ook wel een aanrader,

Is early acces maar wat er nu staat rijdt al heerlijk weg imho
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zondag 3 mei 2015 @ 20:17:05 #95
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152242921
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:55 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:{ Kreeg die rotzooi van een X Rebirth anders niet vergoed...

Ben onder de indruk van de game Exanima, denk dat ik het vandaag maar eens ga kopen.
Op Steam of Origin zelf? Er zitten wel voorwaarden aan bij Origin zover ik weet. Binnen 48 uur na aankoop ofzo?
  zondag 3 mei 2015 @ 20:35:00 #96
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152243627
Origin heeft great game garantie, maar dat is alleen bij games uitgegeven door EA en participating 3rd parties.

Is X rebirth uitgegeven door EA? Waarschijnlijk niet omdat het ook op steam staat
En als GGG geldt staat het er ook meestal bij op de store
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zondag 3 mei 2015 @ 23:54:54 #97
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152251643
Call of Duty: World at War (EU) gekocht voor 12,49

Had al tijdje zin in een ouwe CoD, deze is het dus geworden.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_152252723
Iemand belang bij een Shadows on the Vatican Act 1 Greed key? Is niks voor mij dat point & click :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152252747
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:59 schreef Divje het volgende:
Iemand belang bij een Shadows on the Vatican Act 1 Greed key? Is niks voor mij dat point & click :P
ziet er wel geinig uit ^O^
pi_152252784
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ziet er wel geinig uit ^O^
Hebben? DM ik 'm ff ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152252936
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:02 schreef Divje het volgende:

[..]

Hebben? DM ik 'm ff ;)
als jij het niet erg vind em aan mij te geven, graag :)
pi_152252972
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:14 schreef mschol het volgende:

[..]

als jij het niet erg vind em aan mij te geven, graag :)
Nee hoor :D ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152253104
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:17 schreef Divje het volgende:

[..]

Nee hoor :D ^O^
Thnx ^O^
pi_152253649

He daarom koop ik sinds kort alles krijg ik deze melding.

Heb al een paar missies gespeeld, Penoza gekeken ik dacht ff schieten.
Iemand tips?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 4 mei 2015 @ 04:49:42 #105
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_152253776
Ik zou je persoonlijke info wel zwart maken als ik jou was. Voor de zekerheid...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 4 mei 2015 @ 07:54:04 #106
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152254215
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Call of Duty: World at War (EU) gekocht voor 12,49

Had al tijdje zin in een ouwe CoD, deze is het dus geworden.
Gemengde gevoelens over.Vind vooral de avatars te cartoony.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_152255271
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 03:32 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
He daarom koop ik sinds kort alles krijg ik deze melding.

Heb al een paar missies gespeeld, Penoza gekeken ik dacht ff schieten.
Iemand tips?
in de installatiemap staat een install folder als het goed is, met daarin een physx installer ;)

PhysX_7.07.09_SystemSoftware.exe <- die om precies te zijn
pi_152257339
Als je witcher 3 op de ubishop koopt (wat meestal steamkeys zijn), kan je er Anno 2070, AC Black Flag of SC Blacklist bijkrijgen (of Might and Magic). Drie hele goeie games
pi_152258033
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als je witcher 3 op de ubishop koopt (wat meestal steamkeys zijn), kan je er Anno 2070, AC Black Flag of SC Blacklist bijkrijgen (of Might and Magic). Drie hele goeie games
dat klinkt wat vreemd, ubisoft die steamkeys verkoopt
pi_152258558
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:44 schreef mschol het volgende:

[..]

dat klinkt wat vreemd, ubisoft die steamkeys verkoopt
Als de game's primair platform steam is (wat ik veronderstel voor de witcher 3, al weet ik dat niet), is er geen probleem. Het zal via Uplay installeren en in je uplay bibliotheek ook staan, maar daarna kan je het altijd via steam runnen zonder Uplay op te starten. (in tegenstelling tot Uplay games die je op steam koopt, waar beide moeten openstaan).

Ik heb er al Dishonored en Tropico 5 op gekocht in sale.

Maar idd, nu je het zegt, ik ben niet 100% dat Witcher 3 steam als primair platform heeft, aangezien het ook op GOG staat.
  maandag 4 mei 2015 @ 20:40:42 #111
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152275586

*O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 4 mei 2015 @ 20:43:20 #112
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152275739
kijk wat ik daarna krijg, ik ben weer klaar voor vandaag. voor 10 euro keys gekocht :D
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152276286
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:40 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O*
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:43 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ] kijk wat ik daarna krijg, ik ben weer klaar voor vandaag. voor 10 euro keys gekocht :D
Waar kijk ik naar?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 4 mei 2015 @ 20:53:55 #114
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152276303
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:53 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

Waar kijk ik naar?
csgo skins
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152278366
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:53 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

csgo skins
Hedde nog geen rank?
  maandag 4 mei 2015 @ 21:53:34 #116
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152279105
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Hedde nog geen rank?
speel meestal casual op surf maps
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152280522
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:53 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

csgo skins
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Hedde nog geen rank?
ik heb csgo niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152292973
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_152293731
tja 19cent

Maar blijkbaar alleen lokale coop
pi_152293865
gekocht voor de kaarten :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152294012
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:46 schreef Beach het volgende:
gekocht voor de kaarten :')
quote:
Idle Master needs to idle 217 games
:X

het worden er meer en meer...
pi_152294043
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

:X

het worden er meer en meer...
Jammer dat Idle Master maar één game tegelijk kan runnen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152294156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Jammer dat Idle Master maar één game tegelijk kan runnen.
bij meer dan 1 game tegelijk gaan de droprates heel erg omlaag kennelijk.. (en ben je veel langer bezig dus)
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 20:31:51 #124
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152308967
Turbo Dismount ¤ 3,39 _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_152310490
http://store.steampowered.com/sub/61948/

Vandaag uitgekomen, en dit is gewoon een super jeugdherinnering!!

Cosmo's Cosmic Adventure _O_
Crystal Caves _O_ op de 80286 16MHz _O_
Dark Ages _O_ op de 80286 16MHz _O_
Duke Nukem 1,2, 3d
Hocus Pocus _O_ _O_ Al hadden wij alleen de Shareware versie
Het beste van het hele pakket
Wacky Wheels _O_ *O* *O* Uren lol gehad met vrienden

En er zit meer in, maar god, wat een memories brengen deze games naar boven _O_
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_152310711
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/61948/

Vandaag uitgekomen, en dit is gewoon een super jeugdherinnering!!

Cosmo's Cosmic Adventure _O_
Crystal Caves _O_ op de 80286 16MHz _O_
Dark Ages _O_ op de 80286 16MHz _O_
Duke Nukem 1,2, 3d
Hocus Pocus _O_ _O_ Al hadden wij alleen de Shareware versie
Het beste van het hele pakket
Wacky Wheels _O_ *O* *O* Uren lol gehad met vrienden

En er zit meer in, maar god, wat een memories brengen deze games naar boven _O_
awesome.. wat een titels _O_

vind hem alleen nog wel wat prijzig, ondanks de geweldige titels..

Alien Carnage _O_
pi_152310778
Ik vind m ook nét te prijzig, maar ik wacht wel op een goedkope code.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_152310815
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind m ook nét te prijzig, maar ik wacht wel op een goedkope code.
tis maar de vraag of daar goedkope codes voor komen.. hooguit gifts denk ik...
  Donald Duck held dinsdag 5 mei 2015 @ 21:57:41 #129
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_152313301
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/61948/

Vandaag uitgekomen, en dit is gewoon een super jeugdherinnering!!

Cosmo's Cosmic Adventure _O_
Crystal Caves _O_ op de 80286 16MHz _O_
Dark Ages _O_ op de 80286 16MHz _O_
Duke Nukem 1,2, 3d
Hocus Pocus _O_ _O_ Al hadden wij alleen de Shareware versie
Het beste van het hele pakket
Wacky Wheels _O_ *O* *O* Uren lol gehad met vrienden

En er zit meer in, maar god, wat een memories brengen deze games naar boven _O_
Dat is ontzettend gaaf. Games zijn verpakt in een Doxbox-omgeving zeker?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held dinsdag 5 mei 2015 @ 22:03:08 #130
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_152313605
Black Mesa nu ook in Early Access zie ik net, ook gaaf!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:15:09 #131
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152314276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Black Mesa nu ook in Early Access zie ik net, ook gaaf!
  Donald Duck held dinsdag 5 mei 2015 @ 22:20:28 #132
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_152314566
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En die versie blijft beschikbaar en gratis. Maar de doorontwikkeling zit enkel in de Steam-uitgave:
quote:
So to be clear:
1) The existing free mod release is as it stands. While we all know plans can change, we are pretty confident in saying that at this time there are no plans to upgrade or add to the "mod" release.

2) The "retail" release or Steam version (yes, you will finally get to throw us some change) is is going to have upgrades, bug fixes, a multiplayer addon, and a port to a new engine. That said, because it is a steam version, this also means that any additional fixes or add ons after the initial launch can be done on the fly. No more sending you off to other websites to download patches or upgrade to newer versions. That is the beauty of Steam that we all appreciate.
http://forums.blackmesaso(...)ID=591591#post591591
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_152314623
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En die versie blijft beschikbaar en gratis. Maar de doorontwikkeling zit enkel in de Steam-uitgave:

[..]

http://forums.blackmesaso(...)ID=591591#post591591
m.a.w. we vragen gewoon geld voor een mod.. kut praktijken..
je kan er wel een mooi praatje omheen maken, uiteindelijk vragen ze gewoon geld voor een mod
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:22:15 #134
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152314653
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En die versie blijft beschikbaar en gratis. Maar de doorontwikkeling zit enkel in de Steam-uitgave:

[..]

http://forums.blackmesaso(...)ID=591591#post591591
Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die 20 euro willen uitgeven aan een mod welke niets meer is dan een matige remake op een verouderde engine (+ een dode multiplayer natuurlijk :')) :Z
pi_152314763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:21 schreef mschol het volgende:

[..]

m.a.w. we vragen gewoon geld voor een mod.. kut praktijken..
je kan er wel een mooi praatje omheen maken, uiteindelijk vragen ze gewoon geld voor een mod
Vind ik totaal niet erg eigenlijk.

Maar ik geef er geen fuck aan uit 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:25:30 #136
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  Donald Duck held dinsdag 5 mei 2015 @ 22:27:08 #137
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_152314864
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:21 schreef mschol het volgende:

[..]

m.a.w. we vragen gewoon geld voor een mod.. kut praktijken..
je kan er wel een mooi praatje omheen maken, uiteindelijk vragen ze gewoon geld voor een mod
In deze zit toch wel flink werk, het is echt een total conversion mod. Een complete herschepping van het spel. Dat vind ik het bedrag wel waard
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_152373003
Volgens de website van Square Enix kost de Director's Cut voor Deus Ex Human Revolution maar 8 euro als je de originele versie al hebt.
Op Steam kan ik alleen maar de complete DX:HR kopen en staat er geen optie voor degene die de originele versie al hebben.
DX:HR nog een keer kopen zie ik niet zitten, iemand die weet hoe ik die Director's Cut voor die 8 euro kan kopen?
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:41:00 #139
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152373152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:36 schreef karton2 het volgende:
Volgens de website van Square Enix kost de Director's Cut voor Deus Ex Human Revolution maar 8 euro als je de originele versie al hebt.
Waar? :?
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:42:12 #140
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152373188
En je kan net zo goed wachten, de prijs van Deus Ex HR duikt continu onder de 5 euro

http://isthereanydeal.com(...)volutiondirectorscut
pi_152373189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waar? :?
Onder het tweede screenshot.
Dan zo maar:

quote:
New purchase (if you don't already have the game): £12.99/¤19.99/$19.99
Own the basic game (with no DLC): £6.99/¤7.99/$9.99
Own the game and Missing Link DLC: £3.49/¤3.99/$4.99
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:44:49 #142
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152373280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:42 schreef karton2 het volgende:

[..]

Onder het tweede screenshot.
Dan zo maar:

[..]

Die post is uit 2013 ofzo, we zijn al 2 jaar verder.

Gewoon wachten op een sale of 20 euro neerleggen.
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 16:46:14 #143
8781 crew  Frutsel
pi_152373331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Die post is uit 2013 ofzo, we zijn al 2 jaar verder.

Gewoon wachten op een sale of 20 euro neerleggen.
spring sale? O-)
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:46:59 #144
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152373352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

spring sale? O-)
Deus Ex is elke maand wel een paar keer in de sale :P
Bij elke Steam Sale is die sowieso <7,50 euro ofzo
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:47:52 #145
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152373383
Overigens als je de boxed versie van Deus Ex:HR hebt kan je die op Steam registreren.
pi_152373386
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Die post is uit 2013 ofzo, we zijn al 2 jaar verder.

Gewoon wachten op een sale of 20 euro neerleggen.
Dan wacht ik wel even.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:50:47 #147
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152373474
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:47 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dan wacht ik wel even.
Als je een account aanmaakt bij Isthereanydeal.com kan je Deus Ex HR in je wishlist zetten en wanneer die in de sale is krijg je automatisch een email met prijs+link.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:55:09 #148
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152373595
Ik wil een nieuwe game. Tips anyone?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:55:46 #149
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152373616
Of misschien moet ik gewoon Deus Ex HR een keer uitspelen... dat kan natuurlijk ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_152373656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:55 schreef Verbal het volgende:
Ik wil een nieuwe game. Tips anyone?

V.
Originele Shadow Warrior is free to play op steam.
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:22:34 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152374167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:55 schreef Verbal het volgende:
Of misschien moet ik gewoon Deus Ex HR een keer uitspelen... dat kan natuurlijk ook.

V.
System Shock 2 al gedaan?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:44:23 #152
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152376439

Hier nog een goed verwoorde mening over het mod-debacle.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:41:29 #153
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_152404063
Goat Simulator is 2,62 met 23% korting bij Greenmangaming.
GoatZ is 3,85 met 23% korting ( 23OFFH-OLIDAY-WEEKND )
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  Redactie Games vrijdag 8 mei 2015 @ 15:17:33 #154
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152405150
Het is niet duur, maar als het net weinig inhoud heeft als Garry's mod ga ik het gewoon niet spelen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:04:55 #155
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_152418443
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_152419981
Zal je wel snel zat worden lijkt me, zo te zien heb je alleen Doom levels om schoon te maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152421598
quote:
ik heb hem uit een bundel..


:@ verassend genoeg verslavend en tevens frusterend :')
  Moderator zaterdag 9 mei 2015 @ 12:18:44 #158
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152427608
Kleine glitch in GTA V

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:58:46 #159
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_152428345
Net met State of Decay: Breakdown;

Eindelijk Marcus Campbell (hero) unlocked, hehe duurde verdomme lang. Kom ik hem ophalen, op dat moment komt er een motherfucking Feral langs, scheurt hem in tweeën. :'(

Ik haat Ferals :( !!
pi_152443643
Iemand die Life is Strange in bezit heeft en/of gespeeld heeft? Ik heb er positieve recensies over gelezen en op Steam is het beoordeeld met een 10/10. Ik twijfel met de aankoop.. iemand die er meer over kan vertellen?
pi_152443723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:34 schreef Super-B het volgende:
Iemand die Life is Strange in bezit heeft en/of gespeeld heeft? Ik heb er positieve recensies over gelezen en op Steam is het beoordeeld met een 10/10. Ik twijfel met de aankoop.. iemand die er meer over kan vertellen?
life is strange schijnt wel goed te zijn ja.. maar ik kijk ook nog een beetje de kat uit de boom...

steam kan trouwens niet met de nieuwe api van YT omgaan, bij alle YT filmpjes staat https://youtube.com/devicesupport als titel _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 09-05-2015 22:54:49 ]
pi_152444486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

life is strange schijnt wel goed te zijn ja.. maar ik kijk ook nog een beetje de kat uit de boom...
Ik heb zelf ervaring gehad met Indigo Prophecy en Heavy Rain. Vond beide games erg plezierig. Vind het tot op heden ook enorm jammer dat er niet meer van dat soort spellen om de markt komen, maar goed.

Het is een goedkope game, daar niet van, maar '1 episode' klinkt voor mij alsof het een aantal korte levels zijn en dat de ontwikkelaars het geld lekker in zak steken.

Daarnaast ben ik bang dat de game gaat naderen naar een soort hyper-paranormaal verhaal, wat bij Indigo Prophecy gebeurde tegen het einde aan (begin tot het middenstuk: geweldig, maar tegen het einde aan een afschuwelijke 180 graden draai aan het verhaal dmv paranormale matrix achtige gedoe..). :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Super-B op 09-05-2015 23:03:13 ]
pi_152445116
Steam + het gemak en snelheid van digitaal betalen heeft ervoor gezorgd dat ik het, enkele seconden geleden, maar gekocht heb. _O- _O- _O-
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:12:21 #164
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152445157
Ik heb te veel games op Steam :'). Als ik kijk tussen m'n lijst denk ik altijd zo lang van: Wat ga ik spelen, dat ik 'm meteen weer afsluit.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152445186
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:12 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb te veel games op Steam :'). Als ik kijk tussen m'n lijst denk ik altijd zo lang van: Wat ga ik spelen, dat ik 'm meteen weer afsluit.
Wat is je gebruikersnaam op Steam?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:14:06 #166
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152445220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Super-B het volgende:

[..]

Wat is je gebruikersnaam op Steam?
Eh.. ff checken wacht :').

EDIT: Probeer xavc eens?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152445330
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:12 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb te veel games op Steam :'). Als ik kijk tussen m'n lijst denk ik altijd zo lang van: Wat ga ik spelen, dat ik 'm meteen weer afsluit.
Zo ziet het er bij mij uit momenteel:





  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:18:23 #168
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152445408
De tering, dat zijn flink wat uren..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152446870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:14 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Eh.. ff checken wacht :').

EDIT: Probeer xavc eens?
die
http://steamcommunity.com/id/xavc ?

of een andere?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:58:05 #170
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152446917
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

die
http://steamcommunity.com/id/xavc ?

of een andere?
Ja, die ja :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152447035
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:58 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ja, die ja :).
ah, friend request incoming.. :s)
nofi maar 98 games is toch niet zoveel?

O-) klikkerdeklik O-)
  zondag 10 mei 2015 @ 00:02:07 #172
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152447066
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:01 schreef mschol het volgende:

[..]

ah, friend request incoming.. :s)
nofi maar 98 games is toch niet zoveel?

O-) klikkerdeklik O-)
Dude.. 1113. WAT? Haha. Wat een fortuin moet dat hebben gekost :o.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152447174
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:02 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Dude.. 1113. WAT? Haha. Wat een fortuin moet dat hebben gekost :o.
bundels, gratis games, sales _O_
ik denk dat ik gemiddeld op <10 euro per titel zit qua aanschaf prijs.. en het is opgebouwd over >10 jaar tijd :P
  zondag 10 mei 2015 @ 00:05:44 #174
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152447226
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:04 schreef mschol het volgende:

[..]

bundels, gratis games, sales _O_
ik denk dat ik gemiddeld op <10 euro per titel zit qua aanschaf prijs.. en het is opgebouwd over >10 jaar tijd :P
Ja, ik zit ook op erg weinig per game. Heb maar een paar games tegen de retail gekocht, 3 of zo. Zit ook onder de 10 per titel denk ik zo.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152447292
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:05 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook op erg weinig per game. Heb maar een paar games tegen de retail gekocht, 3 of zo. Zit ook onder de 10 per titel denk ik zo.
bundel voorbeeldje: ik heb vanmiddag voor 5,44 euro 11 games + 10 DLC gekocht
  zondag 10 mei 2015 @ 00:10:38 #176
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152447393
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef mschol het volgende:

[..]

bundel voorbeeldje: ik heb vanmiddag voor 5,44 euro 11 games + 10 DLC gekocht
Maar, heb je dan ook echt interesse? Humble Bundle toevallig?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152447585
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:10 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Maar, heb je dan ook echt interesse? Humble Bundle toevallig?
bundlestars in dit geval, de hacker bundel en de Surprise Attack Bundle
in beide zaten 1 of meerdere games die ik wilde proberen :)

ik zie nu trouwens daar een transactie van ¤13,95 voor 32 games in 2013 _O-
als ik van dat uit zou kunnen gaan zit ik rond de 40 a 50 cent per game..

en uiteindelijk kijk ik naar de uren die ik denk er in te gaan steken: zolang ik maar op <1 euro per uur terecht kom vind ik het allang goed.. (dus voor de laatste bundels zou ik minimaal 6 uur aan de spellen moeten besteden :P)

ik hoef niet enorm op de centen te letten en dan zijn dit soort bundels vaak een uitkomst voor veel spellen die mogelijk wel intressant zijn..

de grootste miskoop hier is C&C4 geweest: 60 euro betaald, 30 minuten max gespeeld _O-
pi_152447788
ja ik ook 0% GTA playtime met Mschol :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 00:22:06 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 00:23:12 #179
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152447826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:16 schreef Super-B het volgende:

[..]

Zo ziet het er bij mij uit momenteel:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


valt toch wel mee ;(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 10 mei 2015 @ 00:36:48 #180
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152448351
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef mschol het volgende:

[..]

bundlestars in dit geval, de hacker bundel en de Surprise Attack Bundle
in beide zaten 1 of meerdere games die ik wilde proberen :)

ik zie nu trouwens daar een transactie van ¤13,95 voor 32 games in 2013 _O-
als ik van dat uit zou kunnen gaan zit ik rond de 40 a 50 cent per game..

en uiteindelijk kijk ik naar de uren die ik denk er in te gaan steken: zolang ik maar op <1 euro per uur terecht kom vind ik het allang goed.. (dus voor de laatste bundels zou ik minimaal 6 uur aan de spellen moeten besteden :P)

ik hoef niet enorm op de centen te letten en dan zijn dit soort bundels vaak een uitkomst voor veel spellen die mogelijk wel intressant zijn..

de grootste miskoop hier is C&C4 geweest: 60 euro betaald, 30 minuten max gespeeld _O-
Bij mij CoD Ghosts voor 60 euro en 5 uur playtime.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152449088
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:07 schreef mschol het volgende:

[..]

bundel voorbeeldje: ik heb vanmiddag voor 5,44 euro 11 games + 10 DLC gekocht
Waar en welke?
pi_152449457
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:21 schreef redboyke het volgende:
ja ik ook 0% GTA playtime met Mschol :'(
ik zuig echt hard online :P
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:58 schreef Super-B het volgende:

[..]

Waar en welke?
bundle stars, en dan hacker + andere bundel
  zondag 10 mei 2015 @ 01:12:04 #183
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152449519
Ik wil steeds Skyrim spelen, maar komt er maar niet van :').

Als ik nu m'n computer hier had... Een vriend van me is dronken in de stad en met de auto.. Heb ik 'm met m'n goede hart toegezegd 'm op te pikken in zijn auto, omdat ik 't niet verantwoordelijk vind om later naar huis te komen rijden. Is over 2 uurtjes, dus zoek iets om de tijd te doden. Maar eens kijken of m'n laptop the Binding of Isaac trekt.

EDIT: Zelfs dat trekt 'ie niet :').
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152449919
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:09 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zuig echt hard online :P

[..]

bundle stars, en dan hacker + andere bundel
oefening baart kunst wannabe ganster :+
pi_152450231
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

oefening baart kunst wannabe ganster :+
oefening? met al die aimbots (of autoaim?) en instant kills? _O-

en dan hebben we het er uiteraard niet over dat je gematcht wordt met level 30+ mensen in last team standing, als persoon met een level van <10...
pi_152450350
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:49 schreef mschol het volgende:

[..]

oefening? met al die aimbots (of autoaim?) en instant kills? _O-

en dan hebben we het er uiteraard niet over dat je gematcht wordt met level 30+ mensen in last team standing, als persoon met een level van <10...
Kom eens een paar uurtjes mee spelen met ons, ben je zo 10 levels omhoog, zijn makkelijke maniertjes voor :+

Zonder te glitchen natuurlijk.
En tjah, die auto-aim. Is het niet in te stellen dat je alleen in free aim lobbies komt? Dacht van wel :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152450862
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:49 schreef mschol het volgende:

[..]

oefening? met al die aimbots (of autoaim?) en instant kills? _O-

en dan hebben we het er uiteraard niet over dat je gematcht wordt met level 30+ mensen in last team standing, als persoon met een level van <10...
als je shooting skills hoger is schiet je vanzelf wat beter en ja wat die aimbots betreft da's gewoon die noobs die controller gebruiken want bij mij is dat niet zo moet veel moeite doen v oor een headset maar als ik voorbeeld een vriend wil joinen staat er soms wel dat aimen aangepast word maar is echt te weinig details vind ik
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 08:12:36 #188
8781 crew  Frutsel
pi_152451758
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:09 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zuig echt hard online :P

[..]

bundle stars, en dan hacker + andere bundel
haal jij dan echt al die bundles? of sla je ze ook vaak over. kijk ze meestal allemaal wel na maar vaak sla ik dan toch maar over omdat ik het gevoel heb dat er 90% niet van gespeeld gaat worden lol
pi_152452494
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

haal jij dan echt al die bundles? of sla je ze ook vaak over. kijk ze meestal allemaal wel na maar vaak sla ik dan toch maar over omdat ik het gevoel heb dat er 90% niet van gespeeld gaat worden lol
ik haal ze niet allemaal, zeker nu niet meer omdat ik anders tig dubbele games zou hebben..
maar zodra ik 2 a 3 titels zie die intressant lijken , de prijs redelijk is en ik het meeste nog niet heb dan haal ik een bundel wel..
uiteraard moet ik de bundel wel opmerken, tis niet dat ik elke dag/week check of er nieuwe bundels zijn :D
pi_152452962
To the Moon en Trine zijn zeker aan te raden op de humble store

Braid en The Bridge als je je hersens eens wilt laten kraken

Road Redemption is ook nog wel fun.

Ze doen wel raar met hun sales. Sommige dingen zijn aan -80%, maar sommige games die even oud zijn, zijn helemaal niet in sale....

Met Adventure Capitalist nu mijn 28ste perfecte game :p hashtag No life
pi_152453074
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:26 schreef AntiChrist7 het volgende:
Met Adventure Capitalist nu mijn 28ste perfecte game :p hashtag No life
as in 100% achievements? zonder te cheaten of iets te kopen? :P
pi_152453387
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:32 schreef mschol het volgende:

[..]

as in 100% achievements? zonder te cheaten of iets te kopen? :P
Meeste zijn legit, andere zijn "questionable"
Demo van Stanley Parable (dus niet de full game)
The Plan (duurt 2 minuten)
Free to play documentaire die ik eigelijk na 7 minuten al naar het einde doorspoelde
En bij Hexcells en Lyne eens een guide gezocht als ik echt vastzat
pi_152463959
Meh, kreeg ik de vorige keer.. Weet niet eens meer hoe het spel heet, beviel dat een beetje mschol? :P

Nu krijg ik Knights & Merchants HD .. óók niks voor mij _O-

Dus als iemand belangstelling heeft bij een gratis spelletje :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152464367
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:31 schreef Divje het volgende:
Meh, kreeg ik de vorige keer.. Weet niet eens meer hoe het spel heet, beviel dat een beetje mschol? :P
zonder naam weet ik niet wat je bedoelt
quote:
Nu krijg ik Knights & Merchants HD .. óók niks voor mij _O-

Dus als iemand belangstelling heeft bij een gratis spelletje :)
k&m is een goed oudje, volgens mij heb ik hem al
pi_152464408
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:47 schreef mschol het volgende:

[..]

zonder naam weet ik niet wat je bedoelt

[..]

k&m is een goed oudje, volgens mij heb ik hem al
Was zo'n point&click adventure. Kan er echt niet opkomen :') Maargoed.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152464474
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Was zo'n point&click adventure. Kan er echt niet opkomen :') Maargoed.
oke... Dan hebben we nog maar een paar duizend keuzes :D
Meer details, dan komen we er wel :D
pi_152464535
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:52 schreef mschol het volgende:

[..]

oke... Dan hebben we nog maar een paar duizend keuzes :D
Meer details, dan komen we er wel :D
Heb jou die key gegeven dus tjah :D heb werkelijk waar geen idee meer _O- en heb die mail ook al verwijderd :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152469420
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 17:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb jou die key gegeven dus tjah :D heb werkelijk waar geen idee meer _O- en heb die mail ook al verwijderd :P
ow... :D

even in DM geschiedenis gezocht, dat was, volgens steam, Shadows on the vatican - act 1

die heb ik wel gespeeld, nog niet heel lang, maar tis weer een lekker ouderwetse click& point adventure..

-edit-
net krijgt MC te maken met avances van een oudere vrouw.. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 10-05-2015 21:10:59 ]
pi_152492056
Een paar interessante games gevonden. Iemand die aan de hand van dit lijstje iets heeft aan te raden of te vertellen?:

Life is Strange, episode 1 t/m 5 = ¤20

The Wolf Among Us, episode 1 t/m 5 =¤15

The Walking Dead season 1 + DLC 400 DAYS + season 2 = ¤15

Civilization V Complete Edition = ¤15

Tales from the Borderlands = ¤15

Sims 3 = ¤10
pi_152492242
Knights & Merchants HD, wie 'm 't eerst pakt, veel plezier ermee ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152492900
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:57 schreef GeschiktX het volgende:
Een paar interessante games gevonden. Iemand die aan de hand van dit lijstje iets heeft aan te raden of te vertellen?:

Life is Strange, episode 1 t/m 5 = ¤20

The Wolf Among Us, episode 1 t/m 5 =¤15

The Walking Dead season 1 + DLC 400 DAYS + season 2 = ¤15

Civilization V Complete Edition = ¤15

Tales from the Borderlands = ¤15

Sims 3 = ¤10
Alleen ik weet niet welke van de bovenstaande games echt past bij wat ik zoek. Ik zoek een game waarbij de keuzes echt invloed hebben op het verhaal en het spelverloop!
  maandag 11 mei 2015 @ 16:24:21 #202
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152492982
Wolf of Walking Dead, denk ik dan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_152494932
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:24 schreef Verbal het volgende:
Wolf of Walking Dead, denk ik dan.

V.
Dit inderdaad. Voor Civ V geldt het eigenlijk ook wel.
pi_152495808
Civ V. Vul je makkelijk 400 uur mee
  maandag 11 mei 2015 @ 18:58:53 #206
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_152498017
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
Knights & Merchants HD, wie 'm 't eerst pakt, veel plezier ermee ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al weg :'(

Zo een toffe game
  maandag 11 mei 2015 @ 19:29:26 #207
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152499169
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Alleen ik weet niet welke van de bovenstaande games echt past bij wat ik zoek. Ik zoek een game waarbij de keuzes echt invloed hebben op het verhaal en het spelverloop!
Sowieso voor The Walking Dead gaan dan. Soberso Telltale Games ^O^

Al moet je je niet laten afschrikken door de cartoony stijl, daar deinsde ik eerst nog voor terug maar vind het nu net wel goed passen.
Flesje bier
pi_152499470
knights en merchants gepakt om de kaarten te farmen bedankt nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 mei 2015 @ 23:01:06 #209
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_152508721
Laatst nog Knights & Merchants voor 70 cent ofzo op steam gekocht (staat regelmatig in sale), dus zo duur is hij niet :P
  maandag 11 mei 2015 @ 23:07:45 #210
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152509030
Knights & Merchants _O_ . Veel toffer dan The Settlers
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_152509056
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

al weg :'(

Zo een toffe game
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:37 schreef Beach het volgende:
knights en merchants gepakt om de kaarten te farmen bedankt nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:01 schreef Schroevendraaier het volgende:
Laatst nog Knights & Merchants voor 70 cent ofzo op steam gekocht (staat regelmatig in sale), dus zo duur is hij niet :P
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef gniffie het volgende:
Knights & Merchants _O_ . Veel toffer dan The Settlers
Ik ken de game niet eens, maar heb het opgepikt. _O-
pi_152511139
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:58 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

al weg :'(

Zo een toffe game
Sorry zag je PM net pas :@
Kan zijn dattie op dat moment al weg was dus :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152512600
Speaking of Civ V: Voor ¤4,50 op Green Man Gaming nu. Veel andere grote titels ook in de aanbieding, klik.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:03:34 #214
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_152512983
Enige jammere aan KaM is dat de skirmish AI ruk is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152513441
Cant touch me :@

"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:00:19 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_152514793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 03:19 schreef Drolflap het volgende:
Cant touch me :@

[ afbeelding ]
Wouldn't touch you with a ten foot pole.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:03:22 #217
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_152514840
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 23:01 schreef Schroevendraaier het volgende:
Laatst nog Knights & Merchants voor 70 cent ofzo op steam gekocht (staat regelmatig in sale), dus zo duur is hij niet :P
oh tof, wist ik niet
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:04:30 #218
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_152514854
Kun je ook notifications krijgen als een spel in discount is?
pi_152514933
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Kun je ook notifications krijgen als een spel in discount is?
Als het op je wishlist staat normaal wel. Maar misschien moet je iets aanpassen in settings voor je een mail krijgt.

Al heb ik wel al ondervonden dat die mails soms wel, soms niet komen. Gewoon regelmatig op je wishlist kijken
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:17:12 #220
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_152515062
Heb even een spam account gemaakt op http://www.dlh.net/ en nu heb ik dus ook kinghts and merchants hd gratis :)

En nog 3 games waarvan ik nog niet eens gekeken heb wat het is

- knightshift
- enclave
- the worlds: epic edition
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:20:07 #221
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_152515112
die andere 3 spellen zijn dus ruk :D

En K&M HD crasht na 2 min :'(
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:31:25 #222
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152515356
Iemand enig idee wat cxom complete package op Steam kost in de sale op z'n goedkoopst?
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_152515991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand enig idee wat cxom complete package op Steam kost in de sale op z'n goedkoopst?
enhanced steam op Chrome installeren
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:35:45 #224
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152516689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
enhanced steam
Fuck me, geinstalleerd en bij account details zie ik dat ik 1755 euro aan games heb uitgegeven, is dit precies het bedrag of gaan ze uit van de current prijzen (aka geen sale prijzen)? Want in dat geval (aangezien ik bijna alles in de sale koop) zal het daadwerkelijk uitgegeven bedrag wel een stuk lager liggen.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_152516860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Fuck me, geinstalleerd en bij account details zie ik dat ik 1755 euro aan games heb uitgegeven, is dit precies het bedrag of gaan ze uit van de current prijzen (aka geen sale prijzen)? Want in dat geval (aangezien ik bijna alles in de sale koop) zal het daadwerkelijk uitgegeven bedrag wel een stuk lager liggen.
huidige prijzen gaan ze vanuit
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:44:38 #226
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152516892
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef mschol het volgende:

[..]

huidige prijzen gaan ze vanuit
Pffew.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:46:15 #227
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152516928
Overigens is Xcom nu voor 2,40 bij GreenManGaming met coupon HAPPY5-THBIRT-HDAY20

Al denk ik dat iedereen die game hier nu onderhand wel heeft (of niet aanspreekt) :')
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_152516999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Fuck me, geinstalleerd en bij account details zie ik dat ik 1755 euro aan games heb uitgegeven, is dit precies het bedrag of gaan ze uit van de current prijzen (aka geen sale prijzen)? Want in dat geval (aangezien ik bijna alles in de sale koop) zal het daadwerkelijk uitgegeven bedrag wel een stuk lager liggen.
https://steamdb.info/calculator/

Ik heb 1102 euro, met 14% niet gespeeld.

en idd, xcom hebben ze eens weggeven bij golden joystick awards
pi_152517038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:49 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

https://steamdb.info/calculator/

Ik heb 1102 euro, met 14% niet gespeeld.

en idd, xcom hebben ze eens weggeven bij golden joystick awards
10.940 euro zonder sales hier _O-
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:52:39 #230
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152517096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:49 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

https://steamdb.info/calculator/

Ik heb 1102 euro, met 14% niet gespeeld.

en idd, xcom hebben ze eens weggeven bij golden joystick awards
Waar vind je je % gespeelde games?

En mschol, 11k? :') _O-
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_152517393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Waar vind je je % gespeelde games?

En mschol, 11k? :') _O-
met > 1100 games (DLC's nog niet meegeteld) vind ik het wel meevallen t.b.h. :P
al klopt het niet van die prijzen, chaos on deponia staat er in voor 59,99 en team fortress 2 staat er in voor 0 euro :P

het aantal niet gespeelde games is door al die bundels naar 62% gestegen -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 12-05-2015 11:09:26 ]
pi_152518937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Waar vind je je % gespeelde games?

En mschol, 11k? :') _O-
het kadertje onder bans,rechtsonder

14% is bij mij gelijk aan 10 games, ik heb maar 72 games (en Ubisoft games staan niet op steam bij mij) Al die dlc kost zoveel geld... CK2 en EU4 vullen waarschijnlijk ¤400....

[ Bericht 0% gewijzigd door AntiChrist7 op 12-05-2015 12:09:05 ]
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:03:59 #233
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152519077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef mschol het volgende:

[..]

10.940 euro zonder sales hier _O-
Netjes hoor

Ik zat rond de 3000 laatst (2014)
Zo maar weer eens kijken 8-)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:28:28 #234
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_152519720
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens is Xcom nu voor 2,40 bij GreenManGaming met coupon HAPPY5-THBIRT-HDAY20

Al denk ik dat iedereen die game hier nu onderhand wel heeft (of niet aanspreekt) :')
Thanks! Net de gameplay van bekeken en ziet er opzich wel tof uit, maar denk dat voor 2,40 het geen enorme miskoop wordt mocht het toch niet bevallen >:O
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:01:37 #235
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152526722
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:28 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Thanks! Net de gameplay van bekeken en ziet er opzich wel tof uit, maar denk dat voor 2,40 het geen enorme miskoop wordt mocht het toch niet bevallen >:O
your welcome!

zodra ik mijn scriptie af heb ga ik me ook eens verdiepen in het spel.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:06:17 #236
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152526897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Fuck me, geinstalleerd en bij account details zie ik dat ik 1755 euro aan games heb uitgegeven, is dit precies het bedrag of gaan ze uit van de current prijzen (aka geen sale prijzen)? Want in dat geval (aangezien ik bijna alles in de sale koop) zal het daadwerkelijk uitgegeven bedrag wel een stuk lager liggen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef mschol het volgende:

[..]

huidige prijzen gaan ze vanuit
Die van enhanced steam niet, Steam db is huidige prijzen.
Enhanced steam gaat je transactiegeschiedenis door en telt dat allemaal op.

Dus dat is idd al het geld wat je direct!! aan steam gegeven hebt. Games die je bv via GMG gekocht hebt worden niet door enhanced steam geteld omdat die data ook niet in je transactiegeschiedenis staat.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:07:39 #237
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152526949
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:06 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

[..]

Die van enhanced steam niet, Steam db is huidige prijzen.
Enhanced steam gaat je transactiegeschiedenis door en telt dat allemaal op.

Dus dat is idd al het geld wat je direct!! aan steam gegeven hebt. Games die je bv via GMG gekocht hebt worden niet door enhanced steam geteld omdat die data ook niet in je transactiegeschiedenis staat.
fuck you.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:09:15 #238
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152527014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

fuck you.
O+ :* O+

Ik zit zelf ook aan de 1200 euro hoor

Oeps,



En nu zie je ook dat sales value en total value niet echt klopt.

[ Bericht 12% gewijzigd door BurnaBoy op 12-05-2015 16:22:50 ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:53:33 #239
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152528749


Doen y/n?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:56:39 #240
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152528903
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

O+ :* O+

Ik zit zelf ook aan de 1200 euro hoor

Oeps,

[ afbeelding ]

En nu zie je ook dat sales value en total value niet echt klopt.


#rekt
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_152529106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Doen y/n?
Nee jij niet

Gr gr
pi_152529211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Doen y/n?
Letterlijk http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html
Ja doen dus

Doe er wel een andere koeler bij, alleen boxed is niet super.

Ik heb overigens precies hetzelfde geheugen en dat bevalt prima.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:05:39 #243
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152529287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Letterlijk http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html
Ja doen dus

Doe er wel een andere koeler bij, alleen boxed is niet super.
Enkel andere SSD en behuizing omdat Azerty die twee niet heeft.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:14:40 #244
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152531451
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

O+ :* O+

Ik zit zelf ook aan de 1200 euro hoor

Oeps,

[ afbeelding ]

En nu zie je ook dat sales value en total value niet echt klopt.
Dus toch niet correct! :D
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_152533451
Ouch!
Geniet van het leven:):)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:29:16 #246
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152534155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Doen y/n?
Ik zou er idd nog een aparte processor koeler op duwen.
http://tweakers.net/price(...)r-hyper-212-evo.html

Deze is goedkoop en redelijk goed.

Waarom geen K versie cpu en dito Mobo? Overklokken kun je nog best veel mee winnen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 19:39:00 #247
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152534567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Doen y/n?
n
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:39:43 #248
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152534597
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ik zou er idd nog een aparte processor koeler op duwen.
http://tweakers.net/price(...)r-hyper-212-evo.html

Deze is goedkoop en redelijk goed.

Waarom geen K versie cpu en dito Mobo? Overklokken kun je nog best veel mee winnen
https://azerty.nl/winkelm(...)roduct%5B650659%5D=1

Heb dit atm. :)

Omdat de Tweakers guide dat zei :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

n
Why n?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_152534644
die cpu is snel zat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 19:41:10 #250
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152534661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

https://azerty.nl/winkelm(...)roduct%5B650659%5D=1

Heb dit atm. :)

Omdat de Tweakers guide dat zei :D

[..]

Why n?
Merk voeding, hdd, ssd, videokaart, geheugen en moederbord.
Ik krijg zo veel onderdelen in mijn handen, ook onderdelen die kapot gaan en daar zit dit een hoop tussen. Voor ongeveer dezelfde prijs kun je veel betere onderdelen vinden.

En dan kunnen er weer individuën gaan roepen "ik heb merk X al tig jaar en nog nooit wat gehad", ik doe veel in pc-onderhoud dus ik zie meer dan de spullen van 1 iemand.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_152534725
één persoon weet het vast beter inderdaad dan de tweakers best buy guide
niet mijn pc ik bemoei verder niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:43:26 #252
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152534748
Gewoon Y doen en door Azerty in elkaar laten zetten.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 19:45:32 #253
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152534822
Voor dezelfde prijsklasse heb je, desnoods bij dezelfde winkel, iets beters. Dus vooral gaan voor wat Tweakers zegt.
Tweakers is gelukkig ook helemaal niet commerciëel en heeft ook gelukkig totaal geen belang hierbij. Het is allemaal puur objectief.
:') Een ideale wereld bestaat niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:50:28 #254
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152535036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:41 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Merk voeding, hdd, ssd, videokaart, geheugen en moederbord.
Ik krijg zo veel onderdelen in mijn handen, ook onderdelen die kapot gaan en daar zit dit een hoop tussen. Voor ongeveer dezelfde prijs kun je veel betere onderdelen vinden.

En dan kunnen er weer individuën gaan roepen "ik heb merk X al tig jaar en nog nooit wat gehad", ik doe veel in pc-onderhoud dus ik zie meer dan de spullen van 1 iemand.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Voor dezelfde prijsklasse heb je, desnoods bij dezelfde winkel, iets beters. Dus vooral gaan voor wat Tweakers zegt.
Tweakers is gelukkig ook helemaal niet commerciëel en heeft ook gelukkig totaal geen belang hierbij. Het is allemaal puur objectief.
:') Een ideale wereld bestaat niet.
Zo heel geweldig met pc's ben ik nou ook weer niet dus sta voor alles open.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 19:52:20 #255
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152535123
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Zo heel geweldig met pc's ben ik nou ook weer niet dus sta voor alles open.
Ik vraag me ook af waarom een kast met een raam? Betekent wel dat je alles extra netjes moet wegwerken, omdat je het anders ziet. En veel is er meestal niet te zien. Kasten met gewoon een dichte zijkant zijn meestal goedkoper. Het verschil kun je dan weer besteden aan een iets betere SSD of geheugen, want daar moet je niet op beknibbelen. Dat soort dingen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_152535491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:41 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Merk voeding, hdd, ssd, videokaart, geheugen en moederbord.
Ik krijg zo veel onderdelen in mijn handen, ook onderdelen die kapot gaan en daar zit dit een hoop tussen. Voor ongeveer dezelfde prijs kun je veel betere onderdelen vinden.

En dan kunnen er weer individuën gaan roepen "ik heb merk X al tig jaar en nog nooit wat gehad", ik doe veel in pc-onderhoud dus ik zie meer dan de spullen van 1 iemand.
maar jij bent ook maar een individu die nu probeer op te boksen tegen de algemeen zeer positieve ervaringen van tig tweakers
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 20:09:20 #257
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152535881
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef mschol het volgende:

[..]

maar jij bent ook maar een individu die nu probeer op te boksen tegen de algemeen zeer positieve ervaringen van tig tweakers
Met commerciële belangen.
Maar het is goed hoor, koop maar wat zij adviseren.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_152537113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Met commerciële belangen.
Maar het is goed hoor, koop maar wat zij adviseren.
Al die commerciële belangen van al die tweakers op het forum ja...

tweakers.net (De site dus) heeft eigenlijk alleen een commercieel belang bij het linken naar de site van de winkel bij de producten in hun pricewatch, maar alleen als iemand 'doorklikt' naar een bedrijf, anders kost je als bezoeker bijna alleen maar geld

overigens ben zie jij ook alleen maar de slechte gevallen.. dat hoort nou eenmaal bij het stukje "pc onderhoud"

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 12-05-2015 21:04:53 ]
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:57:32 #259
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152538439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Met commerciële belangen.
Maar het is goed hoor, koop maar wat zij adviseren.
Nah, eerst lekker zitten maken en dat terugkrabbelen.

Je kunt toch wat gedetailleerder je mening geven?
Uit nieuwsgierigheid, waar en welke merken zijn wat meer bagger dan?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_152541289
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:32 schreef mschol het volgende:

[..]

as in 100% achievements? zonder te cheaten of iets te kopen? :P
29 perfecte games met Mark of the Ninja erbij :p

en 91% completion rate hashtag No Life* Ubernerd*strever
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:53:48 #261
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_152541621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:47 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

29 perfecte games met Mark of the Ninja erbij :p

en 91% completion rate hashtag No Life* Ubernerd*strever
Hoe dan?
pi_152541821
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Hoe dan?
Kies op je profiel "prestatie showcase", daar staat het gemiddelde voltooingspercentage bij. Al moet je wel level 10 zijn denk ik om een showcase te hebben.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:03:31 #263
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_152542150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:57 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Kies op je profiel "prestatie showcase", daar staat het gemiddelde voltooingspercentage bij. Al moet je wel level 10 zijn denk ik om een showcase te hebben.
Nee pino, ik bedoel 29 perfecte games en een 91% gemiddelde!
Ik heb 3 en 47% ;(
pi_152542472
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Nee pino, ik bedoel 29 perfecte games en een 91% gemiddelde!
Ik heb 3 en 47% ;(
Omdat Steam een hele rare manier van rekenen gebruikt :p Hij telt niet alle achievements op en rekent dat met het totaal, maar hij neemt het prestatiepercentage van al je games, en maakt daar een gemiddelde van.

Dus het maakt niet uit of een game 500 achievements heeft (zoals TF2), of tien, hij rekent met het percentage. Ik heb een heleboel kleine games met weinig achievements die ik geperfectioneerd heb: Thomas Was Alone, Hexcells, Papers Please, Never Alone, The Swapper, To the Moon, Fez,...
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:13:55 #265
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_152542743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Omdat Steam een hele rare manier van rekenen gebruikt :p Hij telt niet alle achievements op en rekent dat met het totaal, maar hij neemt het prestatiepercentage van al je games, en maakt daar een gemiddelde van.

Dus het maakt niet uit of een game 500 achievements heeft (zoals TF2), of tien, hij rekent met het percentage. Ik heb een heleboel kleine games met weinig achievements die ik geperfectioneerd heb: Thomas Was Alone, Hexcells, Papers Please, Never Alone, The Swapper, To the Moon, Fez,...
Ah zo, vandaar dat mijn score wat lager hangt. En die kleine games zijn zeker van die indies? To the Moon was wel een makkelijke ja :9

Wat is je steamnaam?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:15:33 #266
400532 Forbry
Tja ...
pi_152542842
Alpha Protocol is flink in de aanbieding zag ik. Iemand een mening over dit spel?
Tails tell tales
pi_152543808
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Ah zo, vandaar dat mijn score wat lager hangt. En die kleine games zijn zeker van die indies? To the Moon was wel een makkelijke ja :9

Wat is je steamnaam?
To the Moon was heerlijk ontroerend, enige game waarbij ik gehuild heb, buiten dan Valiant Hearts.
pi_152545751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Omdat Steam een hele rare manier van rekenen gebruikt :p Hij telt niet alle achievements op en rekent dat met het totaal, maar hij neemt het prestatiepercentage van al je games, en maakt daar een gemiddelde van.

Dus het maakt niet uit of een game 500 achievements heeft (zoals TF2), of tien, hij rekent met het percentage. Ik heb een heleboel kleine games met weinig achievements die ik geperfectioneerd heb: Thomas Was Alone, Hexcells, Papers Please, Never Alone, The Swapper, To the Moon, Fez,...
heb je daar een bron voor? v.z.v ik weet telt hij alle games waar minimaal 1 achievement is gehaald bij elkaar en deelt dat door het totaal aantal achievements van die games
pi_152546410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je daar een bron voor? v.z.v ik weet telt hij alle games waar minimaal 1 achievement is gehaald bij elkaar en deelt dat door het totaal aantal achievements van die games
Niet echt een bron, maar heb als een verveelde nerd het eens in een excel-bestandje gegoten :p Is wel leuk om eens te zien. Maar je hebt wel gelijk dat je idd 1 achievement moet hebben voor het meetelt. Tel de percentages op, deel ze door het aantal games dat steam op de showcase vermeldt (dus niet het getal op je profiel naast je wishlist), en het komt overeen, 91% bij mij.

Moest hij rekenen in behaalde achievements/ totaal achievements zat ik maar aan een 81%. Allemaal omdat ik nog minstens 100 achievements moet behalen in zowel EU4, TF2 en AoE2 HD.

Dus wil je je percentage omhoog, speel veel kleine games :p. natuurlijk als je 300 games met 1 achievement hebt gaat het lang duren eer dat omhoog gaat
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:40:18 #270
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152547173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef Forbry het volgende:
Alpha Protocol is flink in de aanbieding zag ik. Iemand een mening over dit spel?
Zoals de meeste Obsidian-games, goed geschreven. Zowel het verhaal als de karakters en de conversaties. Tof perksysteem, wat een combinatie is van kiezen (combat/tech/stealth) en afhankelijk wat je tijdens de gameplay doet. Schakel 50 tegenstanders uit met stealth --> Limited Bloodshed-perk, wat een permanente endurance bonus is. Of bepaalde perks die je een XP-bonus geven. En alles wat je doet, hoe je je collega's en je handlers aanspreekt, hoe je missies oplost, wie je te vriend houdt en tegen je in het harnas jaagt, komt allemaal wel een keer terug. Karakters die je later in de game tegenkomt, vormen hun mening over jou aan de hand van wat en hoe je tot dan toe je missies geklaard hebt. Erg tof gedaan.

De minpunten komen neer op de afwerking. Buggy actie en animaties (spastisch rondlopende guards, moonwalkende player character). Het leveldesign is ook niet echt inspirerend en het moet het ook niet hebben van de graphics. Alleen de karakters zijn gedetailleerd.

Dus al focus je je op de punten uit de eerste alinea, heb je voor ¤2,99 een zeer tof spel, met schrijfwerk en toffe gameplay-ideeën die je niet in veel andere 3d-spellen ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:22:43 #271
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_152548324
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:20 schreef Holy_Goat het volgende:
die andere 3 spellen zijn dus ruk :D

En K&M HD crasht na 2 min :'(
K&M HD kun je inderdaad niet zomaar lanceren, maar fans hebben wel een mod gemaakt met een fix en meer features:

http://www.kamremake.com/

Hiermee moet je als het goed is K&M wel weer werkend krijgen.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:43:59 #272
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_152548645
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:40 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zoals de meeste Obsidian-games, goed geschreven. Zowel het verhaal als de karakters en de conversaties. Tof perksysteem, wat een combinatie is van kiezen (combat/tech/stealth) en afhankelijk wat je tijdens de gameplay doet. Schakel 50 tegenstanders uit met stealth --> Limited Bloodshed-perk, wat een permanente endurance bonus is. Of bepaalde perks die je een XP-bonus geven. En alles wat je doet, hoe je je collega's en je handlers aanspreekt, hoe je missies oplost, wie je te vriend houdt en tegen je in het harnas jaagt, komt allemaal wel een keer terug. Karakters die je later in de game tegenkomt, vormen hun mening over jou aan de hand van wat en hoe je tot dan toe je missies geklaard hebt. Erg tof gedaan.

De minpunten komen neer op de afwerking. Buggy actie en animaties (spastisch rondlopende guards, moonwalkende player character). Het leveldesign is ook niet echt inspirerend en het moet het ook niet hebben van de graphics. Alleen de karakters zijn gedetailleerd.

Dus al focus je je op de punten uit de eerste alinea, heb je voor ¤2,99 een zeer tof spel, met schrijfwerk en toffe gameplay-ideeën die je niet in veel andere 3d-spellen ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, hele goede beschrijving van wat Alpha Protocol nu zo tof maakt. Ik wil nog extra benadrukken hoe groot de invloed van je alles ia tijdens het spelen. Sommige karakters ben ik eigenlijk als NPC tegengekomen, terwijl later bleek dat die hele liefdesontwikkelingen bij zich dragen die ik gewoon nooit heb meegemaakt omdat ze mij een klootzak vonden. Ook eindbazen waar andere mensen enorme moeite mee hadden vloog ik doorheen, simpelweg omdat de juiste mensen mijn back hadden. Erg toffe game, steekt enorm mooi in elkaar, en is erg cool om mee te maken!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 13 mei 2015 @ 03:36:06 #273
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152549641
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:40 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zoals de meeste Obsidian-games, goed geschreven. Zowel het verhaal als de karakters en de conversaties. Tof perksysteem, wat een combinatie is van kiezen (combat/tech/stealth) en afhankelijk wat je tijdens de gameplay doet. Schakel 50 tegenstanders uit met stealth --> Limited Bloodshed-perk, wat een permanente endurance bonus is. Of bepaalde perks die je een XP-bonus geven. En alles wat je doet, hoe je je collega's en je handlers aanspreekt, hoe je missies oplost, wie je te vriend houdt en tegen je in het harnas jaagt, komt allemaal wel een keer terug. Karakters die je later in de game tegenkomt, vormen hun mening over jou aan de hand van wat en hoe je tot dan toe je missies geklaard hebt. Erg tof gedaan.

De minpunten komen neer op de afwerking. Buggy actie en animaties (spastisch rondlopende guards, moonwalkende player character). Het leveldesign is ook niet echt inspirerend en het moet het ook niet hebben van de graphics. Alleen de karakters zijn gedetailleerd.

Dus al focus je je op de punten uit de eerste alinea, heb je voor ¤2,99 een zeer tof spel, met schrijfwerk en toffe gameplay-ideeën die je niet in veel andere 3d-spellen ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige post. _O_ Ik had het ook ooit voor 2 euro gekocht en verwachtte er niet veel van. Maar ondanks de bugs is het een van mijn favoriete spellen ooit. Zoals de invaller zegt, heel veel keuzes hebben gevolgen en kun je afhankelijk van je speelstijl en keuzes die je hebt gemaakt een heel ander einde hebben.

Dus de replay-waarde is al _O_ maar als je het al een keer hebt uit gespeeld kun je nu kiezen om als ervaren agent te beginnen ipv rekruut. Wat je bonus talent points geeft en meer keuzes in het spel geeft, ook geeft het hier en daar de mogelijkheid om uit beide keuzes te kiezen waar je als rekruut er maar een mocht kiezen.

Probeer het, vind je het niets dan stuur ik je een een happy meal op wat evenveel kost.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 13-05-2015 04:05:27 ]
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_152549647
Paradox humble sale. :)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:40:18 #275
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152554552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 03:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Paradox humble sale. :)
Een forum Icon,

Alsof ze eindelijk doorhebben dat een gigantische collectie Icons op het paradox forum extra veel e-peen is. :D
En ja ik ben een van die idioten met een gigantische collectie :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_152554652
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:40 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Een forum Icon,

Alsof ze eindelijk doorhebben dat een gigantische collectie Icons op het paradox forum extra veel e-peen is. :D
En ja ik ben een van die idioten met een gigantische collectie :P
tis een soort van dkc voor het forum, en van wat dlc zijn ze niet vies
pi_152554711
Ik heb 'm trouwens wel gekocht. Had een hoop van die games nog niet en wil ze eigenlijk allemaal wel even proberen. Het is natuurlijk wel gewoon a la Paradox waar de base-game 10% kost van de complete collectie met DLC dus daarvoor wacht ik wel op een sale, maar soit. Kan in ieder geval checken of ze werken op m'n laptop. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 13 mei 2015 @ 12:14:28 #278
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152555415
Oh ik heb 5 games van die lijst om en nabij full price gekocht.
Zo kom je ook aan die 1800 een paarposts naar boven :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 13 mei 2015 @ 12:15:11 #279
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_152555432
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

#rekt
Ik heb nu de neiging om al mijn humble bundle games te gaan activeren om maar hoger te komen :')
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 13 mei 2015 @ 12:49:59 #280
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_152556015
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:40 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zoals de meeste Obsidian-games, goed geschreven. Zowel het verhaal als de karakters en de conversaties. Tof perksysteem, wat een combinatie is van kiezen (combat/tech/stealth) en afhankelijk wat je tijdens de gameplay doet. Schakel 50 tegenstanders uit met stealth --> Limited Bloodshed-perk, wat een permanente endurance bonus is. Of bepaalde perks die je een XP-bonus geven. En alles wat je doet, hoe je je collega's en je handlers aanspreekt, hoe je missies oplost, wie je te vriend houdt en tegen je in het harnas jaagt, komt allemaal wel een keer terug. Karakters die je later in de game tegenkomt, vormen hun mening over jou aan de hand van wat en hoe je tot dan toe je missies geklaard hebt. Erg tof gedaan.

De minpunten komen neer op de afwerking. Buggy actie en animaties (spastisch rondlopende guards, moonwalkende player character). Het leveldesign is ook niet echt inspirerend en het moet het ook niet hebben van de graphics. Alleen de karakters zijn gedetailleerd.

Dus al focus je je op de punten uit de eerste alinea, heb je voor ¤2,99 een zeer tof spel, met schrijfwerk en toffe gameplay-ideeën die je niet in veel andere 3d-spellen ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed. Als ik klaar ben met Vampire: The Masquerade (geweldig spel tot nu toe), ga ik met AP aan de slag.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_152579456
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:40 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zoals de meeste Obsidian-games, goed geschreven. Zowel het verhaal als de karakters en de conversaties. Tof perksysteem, wat een combinatie is van kiezen (combat/tech/stealth) en afhankelijk wat je tijdens de gameplay doet. Schakel 50 tegenstanders uit met stealth --> Limited Bloodshed-perk, wat een permanente endurance bonus is. Of bepaalde perks die je een XP-bonus geven. En alles wat je doet, hoe je je collega's en je handlers aanspreekt, hoe je missies oplost, wie je te vriend houdt en tegen je in het harnas jaagt, komt allemaal wel een keer terug. Karakters die je later in de game tegenkomt, vormen hun mening over jou aan de hand van wat en hoe je tot dan toe je missies geklaard hebt. Erg tof gedaan.

De minpunten komen neer op de afwerking. Buggy actie en animaties (spastisch rondlopende guards, moonwalkende player character). Het leveldesign is ook niet echt inspirerend en het moet het ook niet hebben van de graphics. Alleen de karakters zijn gedetailleerd.

Dus al focus je je op de punten uit de eerste alinea, heb je voor ¤2,99 een zeer tof spel, met schrijfwerk en toffe gameplay-ideeën die je niet in veel andere 3d-spellen ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, volgens mij ga je mij eeuwig achtervolgen met dat Deus ex :P
Maar overbodig? Nooit. Tenminste niet van mijn kant, want heb deze post sowieso wel met interesse/plezier gelezen. Bedankt ook voor je uitgebreide en duidelijke reactie. ^O^

Wat jij vertelt klinkt op zich wel goed (en van wat ik zo zag op plaatjes vind ik de graphics niet zo storend verouderd als bij Deus ex), maar ik heb al een steeds buitensporiger wordende backlog en vooralsnog hebben andere games dan toch nog wel mijn voorkeur denk ik. Maar hij blijft dankzij jouw verhaal voorlopig wel in mijn wishlist staan :Y
Tails tell tales
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:30:11 #282
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152588708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef Forbry het volgende:
Hehehe, volgens mij ga je mij eeuwig achtervolgen met dat Deus ex :P
Er is een hele simpele manier voor, als je wil dat ik daarmee stop. O-)

En graag gedaan.
Misschien dat 'ie tijdens de zomersale weer zo goedkoop is. :)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 14 mei 2015 @ 13:56:32 #283
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_152591018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:30 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

To the Moon was heerlijk ontroerend, enige game waarbij ik gehuild heb, buiten dan Valiant Hearts.
Dan is The Walking Dead season 1 ook wel een aanrader, 1 van de 2 (To the Moon is de 2e) waar ik echt wel een brok in mijn keel kreeg.
pi_152592743
quote:
9s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:56 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Dan is The Walking Dead season 1 ook wel een aanrader, 1 van de 2 (To the Moon is de 2e) waar ik echt wel een brok in mijn keel kreeg.
Ben alleen vreselijk allergisch aan zombiegames
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:54:30 #285
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152594958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:10 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ben alleen vreselijk allergisch aan zombiegames
Heeft heel weinig met zombies te maken. Meer met interactie tussen overlevenden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:12:07 #286
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_152595463
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heeft heel weinig met zombies te maken. Meer met interactie tussen overlevenden.
Dit.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_152595528
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 03:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Geweldige post. _O_ Ik had het ook ooit voor 2 euro gekocht en verwachtte er niet veel van. Maar ondanks de bugs is het een van mijn favoriete spellen ooit. Zoals de invaller zegt, heel veel keuzes hebben gevolgen en kun je afhankelijk van je speelstijl en keuzes die je hebt gemaakt een heel ander einde hebben.

Dus de replay-waarde is al _O_ maar als je het al een keer hebt uit gespeeld kun je nu kiezen om als ervaren agent te beginnen ipv rekruut. Wat je bonus talent points geeft en meer keuzes in het spel geeft, ook geeft het hier en daar de mogelijkheid om uit beide keuzes te kiezen waar je als rekruut er maar een mocht kiezen.

Probeer het, vind je het niets dan stuur ik je een een happy meal op wat evenveel kost.
:D

Jouw reactie en die van SpankmasterC ook met interesse gelezen natuurlijk, thnx! ^O^
Tails tell tales
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:57:53 #288
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152600176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:10 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ben alleen vreselijk allergisch aan zombiegames
Vóór. Allergisch voor...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_152600471
quote:
18s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vóór. Allergisch voor...

V.
ik wilde er niet op ingaan..
pi_152601462
one way heroics
75 cent en 94%rating is het wat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_152601483
Blacks OP aan het spelen nu, best wel gave shit maar dat is uit 2010 en nog 40 vragen???
Ik zwaai naar dieren.
pi_152602158
quote:
18s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vóór. Allergisch voor...

V.
Wat voor mij niet logisch klinkt. Je hebt toch een allergische reactie als het AAN je komt, niet omdat je er voor staat?

Maar OT: ik weet dat de Telltale games heel goed zijn op verhaal gebied, maar als de setting me niet interesseert, zal ik er sowieso heel weinig voor openstaan.
  Redactie Games donderdag 14 mei 2015 @ 22:19:54 #293
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152605429
Zo weer een hele bult steamkeys van GTA V ingetrokken van mensen die het via G2A gekocht hebben.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 22:28:53 #294
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152605879
Gelukkig heb ik eentje die officiëel via Steam is gekocht. Verjaardagscadeautje van mijn lief O+
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:36:54 #295
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152606227
Ik heb de retail versie gekocht voor het doosje en poster :P
pi_152606988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo weer een hele bult steamkeys van GTA V ingetrokken van mensen die het via G2A gekocht hebben.. :')
kut voor die mensen
g2a boycotten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:09:08 #298
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152607706
quote:
Dat gebeurt met die pakketten toch al snel hoor, ik heb bijv. zelf de Orange Box gekocht toen die eens in de sale was en maar twee of drie games in het pakket gespeeld.
Flesje bier
pi_152607781
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat gebeurt met die pakketten toch al snel hoor, ik heb bijv. zelf de Orange Box gekocht toen die eens in de sale was en maar twee of drie games in het pakket gespeeld.
orange box is 1 van de weinige boxen waar ik echt alles wel gespeeld heb: HL2 was toendertijd tof, portal was cool en TF2 is tegenwoordig (vroeger vond ik er niet zoveel aan) een prima ding voor tussendoor..
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:59:33 #300
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_152609818
Zit je dan met je mods, schijnt een rus te zijn
Maakt geen gebruik van een .exe maar kan door die asi scrips wat eigenlijk gewoon een dll is keyloggen en remote access verkrijgen.

http://www.gtainside.com/en/news.php?do=kommentare&id=5773
http://gtaforums.com/topi(...)alled-via-gta-v-mod/
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Redactie Games vrijdag 15 mei 2015 @ 00:06:24 #301
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152610078
Tot nu toe nog geen behoefte gehad om met mods te spelen op pc. Maar ja goed, dat risico zat erin. Hoeft maar één iemand kwade bedoeling te hebben en dan krijg je dit.. :{

Iemand anders mag een nieuw deel openen, ik zit op mobiel en een nieuw vervolg openen is kak
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')