abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 09:35:21 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151979649






Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

De GTST Live-topicreeks

pi_151979845
Ik ging om de aflevering vanaf 10-4 :')

Op mijn iMac werkt het wel :D
Alleen sinds wanneer moet je betalen :?
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 09:45:39 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151979890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging om de aflevering vanaf 10-4 :')

Op mijn iMac werkt het wel :D
Alleen sinds wanneer moet je betalen :?
O :D
Je kan tegenwoordig maar tot één week gratis terugkijken geloof ik .... bummer ....
pi_151980284
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef maily het volgende:

[..]

O :D
Je kan tegenwoordig maar tot één week gratis terugkijken geloof ik .... bummer ....
ow :(

Ja ik zie het. Ma,di en wo moet ik voor betalen
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 10:14:48 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151980839
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ow :(

Ja ik zie het. Ma,di en wo moet ik voor betalen
Kom er net achter dat Chrome vorige week een update heeft gehad en dat ze sindsdien Silverlight niet meer ondersteunen ..... of dat dat ook ge-update moet worden.
Heb trouwens geen melding gehad van Chrome over die update; wel is mijn bladwijzer-uiterlijk veranderd ....

[ Bericht 7% gewijzigd door maily op 24-04-2015 10:21:28 ]
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:46:33 #6
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_151984260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef maily het volgende:

[..]

Kom er net achter dat Chrome vorige week een update heeft gehad en dat ze sindsdien Silverlight niet meer ondersteunen ..... of dat dat ook ge-update moet worden.
Heb trouwens geen melding gehad van Chrome over die update; wel is mijn bladwijzer-uiterlijk veranderd ....
Idd Chrome gaat achteruit :(. Dat gaat weer Firefox worden.
pi_151991908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef maily het volgende:

[..]

Kom er net achter dat Chrome vorige week een update heeft gehad en dat ze sindsdien Silverlight niet meer ondersteunen ..... of dat dat ook ge-update moet worden.
Heb trouwens geen melding gehad van Chrome over die update; wel is mijn bladwijzer-uiterlijk veranderd ....
RTLXL heeft zo'n pagina waar ze automatisch controleren of je de juiste software hebt.
Dan staat er bijvoorbeeld iets van "Je hebt Silverlight versie 4, maar voor RTLXL moet je minstens versie 5 hebben."

Wil je een video terug zien waar je voor moet betalen of een gratisvideo?
Als je een gratisvideo wil zien, maar Silverlight werkt niet, dan kan je in Chrome zo'n incognitotab openen. Dat tabblad weet dan niet dat je toegang hebt tot betaalde video's en gebruikt dan weer gewoon Flash ipv Silverlight. Maar voor betaalvideo's werkt dat dan natuurlijk niet.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:04:08 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151993235
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil gtst terugkijken. Maar hij zegt dat ik silverlight moet installeren. Dat heb ik al tig keer gedaan en hij blijft diezelfde melding geven.

Zo fokking irritant. Iemand een idee?
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

RTLXL heeft zo'n pagina waar ze automatisch controleren of je de juiste software hebt.
Dan staat er bijvoorbeeld iets van "Je hebt Silverlight versie 4, maar voor RTLXL moet je minstens versie 5 hebben."

Wil je een video terug zien waar je voor moet betalen of een gratisvideo?
Als je een gratisvideo wil zien, maar Silverlight werkt niet, dan kan je in Chrome zo'n incognitotab openen. Dat tabblad weet dan niet dat je toegang hebt tot betaalde video's en gebruikt dan weer gewoon Flash ipv Silverlight. Maar voor betaalvideo's werkt dat dan natuurlijk niet.
Die workaround's gaan vanaf september uit Chrome gehaald worden, ter 'bevordering van de veiligheid'. Unity player (voor Facebookgames), Silverlight, Java etcetera werkt allemaal vanaf die datum écht niet meer. Ik heb mijn moeder inmiddels alweer overgeholpen naar Firefox :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:18:23 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151993528
quote:
4s.gif Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ah ok, helder.
Het zou passen wanneer ze dit een jaar eerder zouden doen. Nu niet meer,
Misschien juist wel, dat het niet in de vergetelheid raakt.
beetje late reactie, zag nu pas de quote alert.
pi_151993784
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]


[..]

Die workaround's gaan vanaf september uit Chrome gehaald worden, ter 'bevordering van de veiligheid'. Unity player (voor Facebookgames), Silverlight, Java etcetera werkt allemaal vanaf die datum écht niet meer. Ik heb mijn moeder inmiddels alweer overgeholpen naar Firefox :')
Wat bedoel je met workarounds? :)

Dat vind ik vreemd.. Kan je dan straks met Chrome helemaal geen betaalvideo's meer kijken?
Ze gebruiken daar namelijk Silverlight voor omdat ze daarmee de video's kunnen beveiliging met DRM (moet van zo'n copyrightregel ofzo).
Met Flash kan dat niet.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:58:57 #11
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151994420
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat bedoel je met workarounds? :)

Dat vind ik vreemd.. Kan je dan straks met Chrome helemaal geen betaalvideo's meer kijken?
Ze gebruiken daar namelijk Silverlight voor omdat ze daarmee de video's kunnen beveiliging met DRM (moet van zo'n copyrightregel ofzo).
Met Flash kan dat niet.
Workaround = om het probleem heenwerken. Door incognito te gaan werk je om het probleem heen, maar Chrome heeft aangekondigd dat vanaf september uit te schakelen.

Heb er ook recentelijk pas over ingelezen maar het werkt allemaal via NPAPI (geen idee wat het is maar zo heet het), en dat wordt uitgezet in Chrome ten bate van hun eigen ontwikkelde PEPPER (Flash Player heeft er al een extensie in ontwikkeld dus werkt nog steeds/weer in Chrome). Silverlight en betaalvideo's kan dan inderdaad niet meer, want Silverlight heeft aangegeven geen alternatief te maken van hun programma in PEPPER speciaal voor Chrome.

Maargoed, tot zover deze digitale les voor beginners en gevorderden, dit is meer denk ik voor DIG :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 18:07:31 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151994592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Workaround = om het probleem heenwerken. Door incognito te gaan werk je om het probleem heen, maar Chrome heeft aangekondigd dat vanaf september uit te schakelen.

Heb er ook recentelijk pas over ingelezen maar het werkt allemaal via NPAPI (geen idee wat het is maar zo heet het), en dat wordt uitgezet in Chrome ten bate van hun eigen ontwikkelde PEPPER (Flash Player heeft er al een extensie in ontwikkeld dus werkt nog steeds/weer in Chrome). Silverlight en betaalvideo's kan dan inderdaad niet meer, want Silverlight heeft aangegeven geen alternatief te maken van hun programma in PEPPER speciaal voor Chrome.

Maargoed, tot zover deze digitale les voor beginners en gevorderden, dit is meer denk ik voor DIG :P
Digibeet hier, maar kan ik dan wel via Internet Explorer terugkijken? :@
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:10:35 #13
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_151994651
NPAPI = Netscape Plugin API, dat is een standaard voor browserplugins (Java, Silverlight, Flash, enz.) die uit de jaren '90 stamt en die tegenwoordig best wel onveilig is. De afgelopen jaren is er hard ontwikkeld door de mensen van Chrome, Firefox en Internet Explorer waardoor veel van die plugins eigenlijk niet meer nodig zijn.

Netflix gebruikte Silverlight om hun beveiligde video's mee af te spelen, maar zelfs zij zijn daar tegenwoordig van afgestapt. Als Netflix het kan, kan RTL het ook.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:12:43 #14
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151994705
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef maily het volgende:

[..]

Digibeet hier, maar kan ik dan wel via Internet Explorer terugkijken? :@
Ja, maar afgeraden wordt om Internet Explorer te gebruiken tot de nieuwe uitkomt; is zo lek als een mandje.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 18:13:52 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151994727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ja, maar afgeraden wordt om Internet Explorer te gebruiken tot de nieuwe uitkomt; is zo lek als een mandje.
Dankje!
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:13:57 #16
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151994729
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:10 schreef James1988 het volgende:
NPAPI = Netscape Plugin API, dat is een standaard voor browserplugins (Java, Silverlight, Flash, enz.) die uit de jaren '90 stamt en die tegenwoordig best wel onveilig is. De afgelopen jaren is er hard ontwikkeld door de mensen van Chrome, Firefox en Internet Explorer waardoor veel van die plugins eigenlijk niet meer nodig zijn.

Netflix gebruikte Silverlight om hun beveiligde video's mee af te spelen, maar zelfs zij zijn daar tegenwoordig van afgestapt. Als Netflix het kan, kan RTL het ook.
Dank :) En true, ze kunnen het wel maar ze doen het vooralsnog niet totdat er ineens een nationale outcry is. Kijk maar naar het gigantische aantal Windows XP-gebruikers vandaag de dag wat moet worden beperkt door Windows 10 gratis aan te gaan bieden. ;)

Dit gaat leuk worden voor een mod om dit af te splitsen. :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:15:00 #17
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_151994751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ja, maar afgeraden wordt om Internet Explorer te gebruiken tot de nieuwe uitkomt; is zo lek als een mandje.
Dat valt wel mee, Internet Explorer 11 op Windows 8 is (gemiddeld gezien) niet onveiliger dan Chrome of Firefox op hetzelfde platform.

Overigens zal ook 'Project Spartan', de opvolger van IE, geen ondersteuning meer hebben voor zulke plugins. ActiveX (de tegenhanger van NPAPI) gaat er helemaal uit.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:15:37 #18
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151994762
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Overigens zal ook 'Project Spartan', de opvolger van IE, geen ondersteuning meer hebben voor zulke plugins. ActiveX (de tegenhanger van NPAPI) gaat er helemaal uit.
Serieus? Dat is nieuws voor mij, wauw.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:23:07 #19
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_151996618
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_151996672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Workaround = om het probleem heenwerken. Door incognito te gaan werk je om het probleem heen, maar Chrome heeft aangekondigd dat vanaf september uit te schakelen.

Heb er ook recentelijk pas over ingelezen maar het werkt allemaal via NPAPI (geen idee wat het is maar zo heet het), en dat wordt uitgezet in Chrome ten bate van hun eigen ontwikkelde PEPPER (Flash Player heeft er al een extensie in ontwikkeld dus werkt nog steeds/weer in Chrome). Silverlight en betaalvideo's kan dan inderdaad niet meer, want Silverlight heeft aangegeven geen alternatief te maken van hun programma in PEPPER speciaal voor Chrome.

Maargoed, tot zover deze digitale les voor beginners en gevorderden, dit is meer denk ik voor DIG :P
Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik zal proberen beter uit te leggen wat ik bedoel.

Als je op RTLXL gemiste uitzendingen wil terugkijken, kan je alleen de gratis video's zien. Je browser gebruikt voor het afspelen van deze video's dan Flash.
Als je 4euro betaalt, dan kan je 30dagen lang alle uitzendingen terugkijken (tot een jaar terug), dus zowel de betaalde als de gratis video's. Voor de betaalde video's gebruikt RTL Silverlight, vanwege die beveiliging. Maar ook voor de gratis video's gaat je browser dan Silverlight gebruiken.

Dit ondekte ik toen ik, na voor de eerste keer te hebben betaald, 's avond op mijn iPad de GTST-aflevering van eerder die avond wilde kijken (gewoon in de browser, die app vind ik kut). Ik kon de video niet afspelen, omdat er stond dat ik daar Silverlight voor nodig heb. Dat wordt niet ondersteund door de iPad. Toen ik nog niet voor RTLXL had betaald kon ik wel alle gratis video's via de browser op mijn iPad kijken.
Blijkbaar is de verificatie voor de betaling aan RTL gekoppeld aan je IP-adres ofzo, waardoor RTL wil dat je Silverlight gebruikt voor alle video's.
Dat is echt onhandig op het moment dat je op een andere computer/tablet/telefoon die geen Silverlight heeft dus ook de gratis video's niet meer kan kijken.

Toen bedacht ik me dat het misschien wel weer zou werken als ik gebruik zou maken van zo'n incognitotab.
En dat werkte, jeej.
Nu kan ik op mijn iPad toch lekker via de browser de gratis video's zien: :)

Aangezien maily Silverlight nodig zegt te hebben, ga ik ervan uit dat ze ook toegang heeft tot de betaalde video's. Maar dat ze nu helemaaal niks meer kan kijken, omdat Silverlight niet meer werkt. Vandaar mijn tip om de Flashplayer te gebruiken, zodat ze op z'n minst weer de gratis video's kan zien. :)
pi_151996728
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dank :) En true, ze kunnen het wel maar ze doen het vooralsnog niet totdat er ineens een nationale outcry is. Kijk maar naar het gigantische aantal Windows XP-gebruikers vandaag de dag wat moet worden beperkt door Windows 10 gratis aan te gaan bieden. ;)

Dit gaat leuk worden voor een mod om dit af te splitsen. :D
*kuch* de overheid *kuch*

Heeft ze al 4,7miljoen gekost.
Ofja.. 'ons'.
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:28:52 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_151996766
Wordt echt tijd voor seizoen 13.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_151998517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:28 schreef Frey het volgende:
Wordt echt tijd voor seizoen 13.
pi_152000578
Rox heeft een raar Nicolette-Kluijver-hoofd.
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 21:30:25 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152000695
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:26 schreef ChrisSchneider het volgende:
Rox heeft een raar Nicolette-Kluijver-hoofd.
Ja zoiets :D

Ik vind haar ook op Ryanne van Dorst lijken, de ex van Christina Curry.
  Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 21:30:55 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152000720
En Bianca die wil dat Tim's moeder langer blijft .... zodat ze straks haar gezin kan overnemen, wedden?
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:19:43 #27
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152002322
Die Rox heeft inderdaad een aparte face. Toen ze voor het eerst aan kwam lopen had ik ook zoiets van wat is dat voor spook.

Toch heeft ze wel iets waardoor ik haar wel zou geven.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_152002611
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:19 schreef Snuifdoos het volgende:
Die Rox heeft inderdaad een aparte face. Toen ze voor het eerst aan kwam lopen had ik ook zoiets van wat is dat voor spook.

Toch heeft ze wel iets waardoor ik haar wel zou geven.
Ik heb jou hier nog nooit zien posten dat je een actrice niet wilde geven, dus verbaast me niet heel erg.
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:05:33 #29
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152003607
Ik ben gelukkig zeer positief ingesteld.

En inderdaad een oneindige liefde voor een enorme verscheidenheid aan dames.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_152003892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:05 schreef Snuifdoos het volgende:
Ik ben gelukkig zeer positief ingesteld.

En inderdaad een oneindige liefde voor een enorme verscheidenheid aan dames.
Klinkt ideaal!
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:20:22 #31
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152003967
Als je niet te veel waarde hecht aan monogamie misschien wel ja.

Ik loop altijd mijn hart achterna.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_152013414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:26 schreef ChrisSchneider het volgende:
Rox heeft een raar Nicolette-Kluijver-hoofd.
wel een echte crack-kop :D
pi_152015029
Ik vind Rox echt een grafkop hebben.
Past perfect voor de rol. :P
  maandag 27 april 2015 @ 13:58:58 #34
443784 Perkaginius
BritpopGTSTPotterfan
pi_152070537
Hallo allemaal,

Geen idee of dit de juiste plaats is voor dit bericht, maar ik ben ergens benieuwd naar. Ik ben namelijk benieuwd, wat jullie top 5 van GTST-seizoenen is. Ik heb zelf op dit moment alleen seizoen 6 op DVD, omdat dit voor mijn gevoel het laatste seizoen is met de 'oude' cast en nog wat 'oude' verhaallijnen (corrigeer me als ik hier fout zit). In de toekomst zal ik ongetwijfeld nog wat seizoenen aanschaffen, maar eerst ben ik benieuwd naar jullie top 5, als het kan met toelichting.
'Please understand. I don't want no trouble. I just want the right to be different. That’s all.'
pi_152071299
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 13:58 schreef Perkaginius het volgende:
Hallo allemaal,

Geen idee of dit de juiste plaats is voor dit bericht, maar ik ben ergens benieuwd naar. Ik ben namelijk benieuwd, wat jullie top 5 van GTST-seizoenen is. Ik heb zelf op dit moment alleen seizoen 6 op DVD, omdat dit voor mijn gevoel het laatste seizoen is met de 'oude' cast en nog wat 'oude' verhaallijnen (corrigeer me als ik hier fout zit). In de toekomst zal ik ongetwijfeld nog wat seizoenen aanschaffen, maar eerst ben ik benieuwd naar jullie top 5, als het kan met toelichting.
Hoi :)
Er zijn in de afgelopen jaren wel vaker lijstjes gemaakt van beste seizoenen. De laatste die ik gemaakt heb komt uit 2014, en staat hieronder gequote:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik maak gewoon het hele lijstje:

1. Seizoen 3. Naar mijn mening het beste GTST seizoen ever. In ieder geval van de eerste zes jaar ;)
Alles liep lekker, continue spanning en sensatie, goed acteerwerk, briljante verhaallijnen en de steeds beter wordende muziek van Ronald Schilperoort. En de Celu-verhaallijn is wel een van de meest briljante verhaallijn uit de gehele serie.
2. Seizoen 6. Een goeie tweede. De afwikkeling van de Helen/Peter-lijn, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Rik én de slechte Arnie maken dit seizoen. En de moord op Frits is gewoon te episch voor woorden.
3. Seizoen 5. Na het ietwat teleurstellende seizoen 4 kwam de serie goed terug met dit seizoen. En alhoewel de überbitch van de serie vertrekt valt er nog genoeg te beleven. Enkele hoogtepunten: "Kruuuuiiiip, mijn zogenaamde zoon, kruuuiiiip!", de verliefdheid van Sonja voor Stan (Stonja? :P ) en de legendarische cliffhanger.
4. Seizoen 2. Het seizoen waar het eerste huwelijk van de serie plaatsvond (en nee, dat is niet die van Simon en Annette! :( ), Arnie nog daadwerkelijk de zoon van Robert was, er nog dreigbrieven werden geschreven (de PTT draaide overuren) en waar de algehele spanning een voorbode was voor het epische derde seizoen. Niettemin toch wat minpuntjes: Emma Driessen, Myriam van der Pol enne... Oh ja, Linda Dekker :r
5. Seizoen 1. "De tijd van onbezorgdheid is voorbij..." Ja, dat kon je wel stellen na het zien van de eerste afleveringen. "Wat een ARREMOE, kijk toch eens wat een verschrikkelijke decors!" zou Carlo Boszhard zeggen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over Djuna Hachee... Maar ondanks de matige tijden kwaliteit had het toch ook wel iets, dat eerste seizoen. Al was het maar om de acteerprestaties van Reinout Oerlemans. "Zit me niet te jennen man!"
6. Seizoen 4. Er werd reikhalzend uitgekeken naar dit seizoen, wat volgens vele trouwe fans toch wel het hoogtepunt van de eerste 10 jaar moest zijn. En het werd een hoogtepunt... In langdradigheid. Mijn god, alsof de familie Bell (die van The Bold) een uitwisselingsprogramma met Doctor Proctor was aangegaan en dit seizoen verantwoordelijk was voor de verhalen. Hoogtepunt? De fiets door de ruit van Flash. Dieptepunt? Zeg... heb je een uurtje of twee...?

En ach ja, gooien we er als extraatje seizoen 7 ook maar bij :)

7. Seizoen 7. Voor de helft gezien en dat was meer dan genoeg. Wat een ongelofelijke treurigheid was dat zeg. Belachelijke verhaallijnen (Alice als Lisette, of andersom, hoe je het maar hebben wil), langdradige verhaallijnen (het sterven van Sylvia, alsof het al niet genoeg lijden was), gerecyclede verhaallijnen (Daniël en dooie vrouw #4282916446174596)... Na dvd 11 was ik er al klaar mee. Is er dan écht geen hoogtepuntje te noemen? Nou oké, het leverde wel een legendarisch karakter op voor Pittige Tijden :)
En hier staan nog wat lijstjes van andere users :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 27 april 2015 @ 17:22:12 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152074880
Mijn mening staat een beetje door de topics heen, lastig allemaal op te zoeken. :P

Ik ben vooral een liefhebber van seizoen 6 t/m 9 en sinds kort wil ik seizoen 12 ook nog daaraan toevoegen. Seizoen 9 is mijn grote favoriet.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 april 2015 @ 20:21:30 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_152079458
:') Bianca die viel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_152088096
Huppetee, weg met Sasha a.u.b!
pi_152088339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 03:58 schreef ChrisSchneider het volgende:
Huppetee, weg met Sasha a.u.b!
nee :(
  Spellchecker dinsdag 28 april 2015 @ 07:34:42 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152088424
Jammer dat ze nog net Aysen's hoofd lieten zien toen de deur openging ....
Ik dacht dat Rox daar stond .... was wel een mooie afsluiting geweest.

En dan is het natuurlijk een kwestie van tijd voordat Anton een dossier tegenkomt met Bianca's naam erin. Of een collega die zegt; heej, ik kwam je vrouw nog tegen van de week.
pi_152091291
*KLABAM* !
* Doktertje komt aangewandeld*
Oh goh, heeft u pijn? Gaat het ?
Wauw wat slecht geacteerd :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 april 2015 @ 20:12:24 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152104271
Ik heb net een shortie gezien, Naud heeft weer de hots voor wallie ?
Toch nog maar weer even twee keer goed in zijn ogen wrijven.
En die blonde is dan straks natuurlijk de zoveelste die Nina gaat proberen te vermoorden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:12:53 #43
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_152104278
Ludo en Janine :') :')

En afgelopen keer die bedreiging :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:33:08 #44
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152104978
Als je verdriet heb pak je Oreo en dan neem je een heel klein hapje.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:33:47 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152105001
Dus, dit wordt de exit van Noud? Hij gaat op de bonnefooi naar Scandinavië om te klussen? :')
  Spellchecker dinsdag 28 april 2015 @ 21:32:32 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152107648
Noud gaat of naar Scandinavië om te klussen of vertelt Nina wat er gebeurd is ... en ze gaan weer samen proberen. En dan komt uiteraard Sacha erachter dat ze zwanger is ....
pi_152110664
Ik kots van Rikki.

Gatverdamme wat heb ik een pleures hekel aan GTST op dit moment, het is zo tranentrekkend slecht en als ik een lijst moest maken van personages die er uit mogen en dingen die anders moeten zijn we morgen nog steeds niet klaar.

Ik zou blij zijn wanneer GTST ermee stopt.
  Spellchecker dinsdag 28 april 2015 @ 23:37:58 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152112112
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik kots van Rikki.

Gatverdamme wat heb ik een pleures hekel aan GTST op dit moment, het is zo tranentrekkend slecht en als ik een lijst moest maken van personages die er uit mogen en dingen die anders moeten zijn we morgen nog steeds niet klaar.

Ik zou blij zijn wanneer GTST ermee stopt.
Zou je dan niet beter zelf stoppen met kijken? :D
pi_152114891
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:33 schreef James1988 het volgende:
Dus, dit wordt de exit van Noud? Hij gaat op de bonnefooi naar Scandinavië om te klussen? :')
Dan heeft Laura straks nóg minder scenes. :')
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 10:52:12 #50
388664 crew  Dotteke
pi_152117666
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik kots van Rikki.

Gatverdamme wat heb ik een pleures hekel aan GTST op dit moment, het is zo tranentrekkend slecht en als ik een lijst moest maken van personages die er uit mogen en dingen die anders moeten zijn we morgen nog steeds niet klaar.

Ik zou blij zijn wanneer GTST ermee stopt.
Ben je niet alleen, van mij mag ze gaan
EN wat ziet ze er uit in de aflevering van vandaag, ze lijkt Sieneke wel _O-
En dat liedje ppffff
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 11:19:03 #51
388664 crew  Dotteke
pi_152118369
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_152118456
Oh Jef. ;(
Ik zal hem missen maar qua kwaliteit van zijn rol kan hij beter vertrekken.
Jammer dat het zo moet. -O-
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 11:55:06 #53
42184 crew  DaMart
pi_152119421
quote:
GTST was zelf al lang geleden gestopt met Bartho Braat...

Ik heb nu al een aantal weken niet gekeken, is er nog iets boeiends te zien of mis ik er niks aan? :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 11:56:09 #54
388664 crew  Dotteke
pi_152119447
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

GTST was zelf al lang geleden gestopt met Bartho Braat...

Ik heb nu al een aantal weken niet gekeken, is er nog iets boeiends te zien of mis ik er niks aan? :@.
Nee, je mist niet echt wat.
Steeds dezelfde verhaal lijnen. Ze zijn nu weer met drugs en ziekte bezig.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 11:57:56 #55
42184 crew  DaMart
pi_152119489
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, je mist niet echt wat.
Steeds dezelfde verhaal lijnen. Ze zijn nu weer met drugs en ziekte bezig.
O. Laatste wat ik heb gezien is dat Anna en Wiet dat tweede drugstransport niet gingen doen, Thijs Rikki als melkkoe ging gebruiken en dat Nina thuiskwam.

Maar ze zijn dus nog geen steek verder begrijp ik :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:02:28 #56
388664 crew  Dotteke
pi_152119602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

O. Laatste wat ik heb gezien is dat Anna en Wiet dat tweede drugstransport niet gingen doen, Thijs Rikki als melkkoe ging gebruiken en dat Nina thuiskwam.

Maar ze zijn dus nog geen steek verder begrijp ik :').
De broer van Aysen is dood, hij moest nog een keer op een koffer cocaïne passen, hij heeft dit aan Anna gegeven. Anton kwam hier achter en heeft de coke weg gegespoeld. Die drugmiep wilde de koffer, die was er niet, Broer Aysen uit raam geduwd, dood. Nu wordt Anna bedreigd, Aysen is op de hoogte en wil haar gebruiken om die drugsmiep te pakken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 12:21:05 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152120122
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

De broer van Aysen is dood, hij moest nog een keer op een koffer cocaïne passen, hij heeft dit aan Anna gegeven. Anton kwam hier achter en heeft de coke weg gegespoeld. Die drugmiep wilde de koffer, die was er niet, Broer Aysen uit raam geduwd, dood. Nu wordt Anna bedreigd, Aysen is op de hoogte en wil haar gebruiken om die drugsmiep te pakken.
En het is uit tussen Noud en Sacha.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:22:57 #58
388664 crew  Dotteke
pi_152120183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:21 schreef maily het volgende:

[..]

En het is uit tussen Noud en Sacha.
O ja dat ook nog, _O- hij is weer verliefd op Nina
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 29 april 2015 @ 12:50:49 #59
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152120882
GTST wordt nog minder GTST zonder Bartho...
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_152121037
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

GTST was zelf al lang geleden gestopt met Bartho Braat...


Helaas wel inderdaad -O-
Zonde want Jef was een baas.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 29 april 2015 @ 13:07:09 #61
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_152121293
;( Lees het net op nu.nl.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 13:09:20 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152121362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
;( Lees het net op nu.nl.
Leuke reacties daar? :P
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 april 2015 @ 13:27:19 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152121930
Hopelijk is het verlies van Bartho de doodsteek voor de serie.
Schandalig hoe ze die hebben behandeld met zijn kut rol als barman de laatste jaren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 april 2015 @ 13:28:57 #64
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152121978
Nu Jette, Caroline en Erik nog. De serie is gewoon op.

We doen het verder wel met de boxen. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152122189
Vrees dat ie niet eens een waardig afscheid krijgt :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152122449
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is het verlies van Bartho de doodsteek voor de serie.
Schandalig hoe ze die hebben behandeld met zijn kut rol als barman de laatste jaren.
Hetzelfde geldt voor Laura.
Het is wachten tot ook zij vertrekt. ;(
pi_152124784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
Nu Jette, Caroline en Erik nog. De serie is gewoon op.
Nooit gedacht dat jij dat ooit zou zeggen eigenlijk :o

quote:
We doen het verder wel met de boxen. _O_
Seizoen 13 mag snel verschijnen ja :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 april 2015 @ 15:00:21 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152125141
Hopelijk pakken ze het leuk aan en haalt Robert hem op uit Tokio.
Of zullen ze Sylvia en Dorothea hem naar de hemel laten begeleiden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 april 2015 @ 15:34:08 #69
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152126133
quote:
Veel toevoegen deed hij toch al niet meer. Zelfs Laura maakt nog meer mee. :')
pi_152126274
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk pakken ze het leuk aan en haalt Robert hem op uit Tokio.
Of zullen ze Sylvia en Dorothea hem naar de hemel laten begeleiden.
Zou mij inderdaad niets verbazen als Jef sterft. ;(
  woensdag 29 april 2015 @ 15:42:39 #71
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_152126400
Jef.hku.nl voor het vervolg van Jef.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 16:49:16 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152128463
Nu op NPO3 Coen en Sander met luisteraar Paula over hoe Jef uit de serie zou kunnen gaan ....
pi_152129160
Bartho had tegelijk met Wilbert moeten stoppen. Jef heeft al jaren geen noemenswaardige verhaallijn gehad.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152129342
Bartho heeft gewoon zijn contract uitgezeten. Hij wordt 65 in augustus en met een compensatie tot aan zijn Aow, mag hij van zijn broodheer met pensioen. Komt mooi uit qua seizoen. Maar hij verdient een groots exit. De dood, een ongeluk, is het meest waarschijnlijk en met een mooi levensoverzicht van bijna een half uur in zijn begrafenisuitzending. En alles wat nog leeft laten opdraven in de aula; Charlie, Lorena (kan ze gelijk even wat doen aan verwende Nina), Barbara, Robert, Rik met bewaking etc.

Jette moet nog 4 jaar dus als ze slim is, blijft ze zich bemoeien met iedereen als Laura. Ontslag nemen geeft geen ww en ontslaan zullen ze ook niet doen; gezichtsverlies, imagoschade en te duur, ook met de nieuwe regelingen. En Eric en Caroline zie ik ook nog gewoon blijven. Ze mogen af en toe op reis voor hun eigen tv-programma en als ze hun contract opzeggen, zal dat ook stoppen.
pi_152129878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:19 schreef AnnaNiem het volgende:
Bartho heeft gewoon zijn contract uitgezeten. Hij wordt 65 in augustus en met een compensatie tot aan zijn Aow, mag hij van zijn broodheer met pensioen. Komt mooi uit qua seizoen. Maar hij verdient een groots exit. De dood, een ongeluk, is het meest waarschijnlijk en met een mooi levensoverzicht van bijna een half uur in zijn begrafenisuitzending. En alles wat nog leeft laten opdraven in de aula; Charlie, Lorena (kan ze gelijk even wat doen aan verwende Nina), Barbara, Robert, Rik met bewaking etc.

Jette moet nog 4 jaar dus als ze slim is, blijft ze zich bemoeien met iedereen als Laura. Ontslag nemen geeft geen ww en ontslaan zullen ze ook niet doen; gezichtsverlies, imagoschade en te duur, ook met de nieuwe regelingen. En Eric en Caroline zie ik ook nog gewoon blijven. Ze mogen af en toe op reis voor hun eigen tv-programma en als ze hun contract opzeggen, zal dat ook stoppen.
Jette hoeft echt niet op ww te wachten hoor. :D
En laat Rik aub voor eeuwig wegblijven. :r
pi_152130137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
Nu Jette, Caroline en Erik nog. De serie is gewoon op.

We doen het verder wel met de boxen. _O_
ben bang dat ludo er ook zo mee kapt
pi_152131550
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef maily het volgende:

[..]

Zou je dan niet beter zelf stoppen met kijken? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef maily het volgende:

[..]

Zou je dan niet beter zelf stoppen met kijken? :D
Omdat ik (helaas) de hoop blijf houden dat de schrijvers een baksteen op hun kop krijgen en dingen anders gaan schrijven.

En ik kan Jef zijn 1 x per jaar tekst niet missen.
Die van Laura ook niet trouwens (ook al heeft zij soms meer tekst dan Jef)
pi_152134273
Ik lach me dood als Brammetje ineenkeer keihard gaat zitten brullen dalijk :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Miss 200.000.000! woensdag 29 april 2015 @ 20:31:23 #79
367000 roos94
pi_152134315
Waarom moet Rikki zo vaak zingen? Haar stem is bloedirritant.
pi_152134319
Bas?! BAHAAAAAS!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 april 2015 @ 20:31:57 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_152134333
Ben wel blij dat dat stomme cokeverhaal nu naar buiten is gekomen. Pff.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 april 2015 @ 20:33:48 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_152134405
Wat een kapsel ook dat ze voor de 'hippe' Rikki hebben uitgekozen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:25:52 #83
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_152136503
Deze topics liepen wel eens meer storm volgens mij.

?

:)

Ik denk dat het moment van definitief stoppen van GTST steeds dichterbij komt.
Ja ja
pi_152137389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
Nu Jette, Caroline en Erik nog. De serie is gewoon op.

We doen het verder wel met de boxen. _O_
Ze hebben ook zoveel meer potentie dan het materiaal wat GTST hen biedt. Van mij mogen ze allemaal weg, de serie is toch niet meer te redden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152137535
De serie trekt anders nog makkelijk 1,6 miljoen kijkers. Dat degenen die de serie wat langer met interesse volgen af gaan haken betekent niet dat de stekker eruit gaat. Er is een grote (tiener)doelgroep die de pulp van nu wel waardeert. Ik denk dat het vertrek van Erik een flinke klap zal geven, dat wel. Maar Jef hebben ze er zelf onderhand 10 jaar geleden al uitgewerkt.
't Echte en 't ware!
  woensdag 29 april 2015 @ 21:59:43 #86
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_152137685
Er was een tijd dat GtSt nog echt leuk was.
Een guilty pleasure zeg maar.
Met af en toe een heerlijke psychopaat.
Nu geven mensen elkaar een kusje en weer een verhaallijn afgerond.
Ja ja
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 22:00:51 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152137729
quote:
13s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een kapsel ook dat ze voor de 'hippe' Rikki hebben uitgekozen.
De combinatie met dat rode kettinkje maakt het een zeeuwse boerin :D
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 22:01:41 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152137780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:30 schreef DjinN het volgende:
Ik lach me dood als Brammetje ineenkeer keihard gaat zitten brullen dalijk :')
Ja; "mijn neefje". En hij: "mama???"
pi_152137782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:55 schreef Japepk het volgende:
De serie trekt anders nog makkelijk 1,6 miljoen kijkers. Dat degenen die de serie wat langer met interesse volgen af gaan haken betekent niet dat de stekker eruit gaat. Er is een grote (tiener)doelgroep die de pulp van nu wel waardeert. Ik denk dat het vertrek van Erik een flinke klap zal geven, dat wel. Maar Jef hebben ze er zelf onderhand 10 jaar geleden al uitgewerkt.
Mwah, het kijkcijfer is alweer licht gezakt de afgelopen tijd. Soms halen ze nog maar 1,4 miljoen, zonder dat het 20 graden is buiten. En die huidige tienerdoelgroep is er over een paar jaar ook wel op uitgekeken. Ik vraag me echt af of de serie op deze manier nog een lang leven beschoren is... Maar eerlijk gezegd hoop ik van niet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 22:03:07 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152137831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben wel blij dat dat stomme cokeverhaal nu naar buiten is gekomen. Pff.
Anton die de waarde van zijn huis wou weten :o
En dan een hypotheek extra nemen zeker :D

Benieuwd of Aysen het voor elkaar krijgt ....
pi_152138956
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:25 schreef Piebe het volgende:
Deze topics liepen wel eens meer storm volgens mij.

?

:)

Ik denk dat het moment van definitief stoppen van GTST steeds dichterbij komt.

Dat dachten ze die eerste maand in 1990 ook.
Gtst gaat echt nog jaren door. Die miljoenen kijkers moeten wel behoorlijk afhaken moet RTL er de brui aan geven.
Daar is echt meer voor nodig dan onze luttele meningen die voor de schrijvers blijkbaar niet erg interessant zijn.
pi_152140797
Waarom houden ze het vertrek van personages, zoals nu Bartho, bijna nooit geheim? Zodat het echt een verrassing is. Nu ziet iedereen al van te voren op watvoor manier iemand uit de soap wordt geschreven.

Zou De Koning trouwens met Bartho mee vertrekken uit GTST?
pi_152143505
quote:
13s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een kapsel ook dat ze voor de 'hippe' Rikki hebben uitgekozen.
Ze hoopt door te breken op Urk :')
pi_152143507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:32 schreef Physsic het volgende:
Waarom houden ze het vertrek van personages, zoals nu Bartho, bijna nooit geheim? Zodat het echt een verrassing is. Nu ziet iedereen al van te voren op watvoor manier iemand uit de soap wordt geschreven.

Zou De Koning trouwens met Bartho mee vertrekken uit GTST?
We weten toch nog niet hoe hij de serie verlaat? misschien eindelijk weer eens een spannende verhaallijn? who knows? hij verdient iig wel een waardige uittrede :)
pi_152143509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet Rikki zo vaak zingen? Haar stem is bloedirritant.
Haar hele personage is bloedirritant :N
  Spellchecker donderdag 30 april 2015 @ 10:04:28 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152145467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 04:26 schreef Sriracha het volgende:

[..]

We weten toch nog niet hoe hij de serie verlaat? misschien eindelijk weer eens een spannende verhaallijn? who knows? hij verdient iig wel een waardige uittrede :)
Laat de speculaasjes maar komen c_/ :P
Na de zomer komt hij niet meer terug; tot die tijd kan er nog héél wat gebeuren ....
pi_152156441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 04:26 schreef Sriracha het volgende:

[..]

We weten toch nog niet hoe hij de serie verlaat? misschien eindelijk weer eens een spannende verhaallijn? who knows? hij verdient iig wel een waardige uittrede :)
Nee, ik bedoelde ook eigenlijk niet dat we dat nu al weten, maar stel er breekt bij de Koning een brand uit ofzo, dan krijg je wel al een vermoeden.
Was ook meer een vraag in het algemeen. Of er misschien een reden was dat dit zo vaak vantevoren al naar buiten komt.
pi_152156746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet Rikki zo vaak zingen? Haar stem is bloedirritant.
dit. Vreselijk idd. Laura, die kon pas zingen :D
  Spellchecker donderdag 30 april 2015 @ 17:47:44 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152156792
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde ook eigenlijk niet dat we dat nu al weten, maar stel er breekt bij de Koning een brand uit ofzo, dan krijg je wel al een vermoeden.
Was ook meer een vraag in het algemeen. Of er misschien een reden was dat dit zo vaak vantevoren al naar buiten komt.
Misschien komt die zangeres (uit 2014 of 2013?) weer terug en gaat hij nu tóch met haar mee op wereldtournee ...
  donderdag 30 april 2015 @ 19:56:20 #100
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_152160034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:00 schreef maily het volgende:

[..]

De combinatie met dat rode kettinkje maakt het een zeeuwse boerin :D
[ afbeelding ]
Is dit je zusje?

:D
Ja ja
  Spellchecker donderdag 30 april 2015 @ 19:57:17 #101
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152160063
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef Piebe het volgende:

[..]

Is dit je zusje?

:D
Nee heb alleen een Brabantse zus :D
pi_152161058
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:44 schreef fotostarter het volgende:

[..]

dit. Vreselijk idd. Laura, die kon pas zingen :D
Laura. O+
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 april 2015 @ 20:41:31 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152161511
Ik hoop dat ze stoppen zolang deze schrijvers blijven zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152161820
Jeetje, die Rox is toch een engerd. Brrr.
  donderdag 30 april 2015 @ 21:05:38 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152162358
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, die Rox is toch een engerd. Brrr.
Ze heeft een raar hoofd, maar speelt wel overtuigend.
pi_152166984
Even nog de sentimentele toon van de laatste tijd versterken; wat hoogtepunten van GTST voor mij:

http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#dossier/dossier dood --> De dood van Simon



(buiten die scène in huize Laura natuurlijk ;)

Zoals grote verhaallijnen hier samen konden komen, heerlijk!
Wat mij betreft mag morgen Arnie ineens voor Laura's neus staan en daarmee de serie eindigen.
't Echte en 't ware!
  donderdag 30 april 2015 @ 23:34:06 #107
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:54:58 #108
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_152170286
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Frey het volgende:
Nu Jette, Caroline en Erik nog. De serie is gewoon op.

We doen het verder wel met de boxen. _O_
Woow wait, dat hoor ik te zeggen :o

Als zelfs Frey het zegt kun je de serie nokken.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:55:00 #109
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_152173608
Gtst zonder Bartho Braath zal toch wennen zijn voor me. Na 24 en een half jaar Jeff Alberts
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2015 @ 11:30:52 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152175848
Whaha die Ludo baalt .... Kudo's voor Janine! ^O^
Maar ze had het IETS overtuigender kunnen brengen ....
pi_152180274
Gaat Ruud nou met de flexwet of hoe zit dit?

Want lijkt me niet dat dit zijn einde bij GTST is, dan was het wel ruuuuuim van te voren aangekondigd.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2015 @ 15:42:13 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152182479
Er gaat nog iets gebeuren tussen die fotograaf en Rikkie denk ik ....
- Ze worden verliefd maar hij heeft een ontzettende hekel aan kinderen :D
of
- Ze worden verliefd maar hij kan niet accepteren niet dat zij gelogen heeft over Bram.
pi_152184992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef GTSTFreakje het volgende:
Gaat Ruud nou met de flexwet of hoe zit dit?

Want lijkt me niet dat dit zijn einde bij GTST is, dan was het wel ruuuuuim van te voren aangekondigd.
Heb begrepen dat Ruud er gewoon een tijdje mee kapt om zich op zijn Dj carrière te storten.
Voor Ruud geldt die flexwet allang niet meer.
pi_152191010
Zo zo... een boze Laura.. die hebben we lang niet gezien!!
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2015 @ 20:52:50 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152191211
Zou het kunnen dat Rox weer wordt vrijgelaten omdat Aysen geschorst is en zich er toch mee bemoeid heeft?

En Bianca die alles alvast zit te regisseren voor Julia .....
pi_152206449
Bianca zit alles al te regisseren, terwijl er nog steeds geen officieel ALS is vastgesteld. :') . Straks zijn Anton en Julia natuurlijk een stel en dan komt Bianca erachter dat ze geen ALS heeft, maar een tijdelijk black-out ofzo :')
pi_152224793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:49 schreef hplaserjet het volgende:
Bianca zit alles al te regisseren, terwijl er nog steeds geen officieel ALS is vastgesteld. :') . Straks zijn Anton en Julia natuurlijk een stel en dan komt Bianca erachter dat ze geen ALS heeft, maar een tijdelijk black-out ofzo :')
Dat gedoe met Bianca moet je gewoon gelijk skippen en geen aandacht aan geven.
  zondag 3 mei 2015 @ 10:41:05 #118
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152228814
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef Japepk het volgende:
Even nog de sentimentele toon van de laatste tijd versterken; wat hoogtepunten van GTST voor mij:

http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#dossier/dossier dood --> De dood van Simon



(buiten die scène in huize Laura natuurlijk ;)

Zoals grote verhaallijnen hier samen konden komen, heerlijk!
Wat mij betreft mag morgen Arnie ineens voor Laura's neus staan en daarmee de serie eindigen.
Ludo toen nog _O_ _O_ _O_

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 3 mei 2015 @ 21:09:34 #119
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_152245158
_O_ Frey _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:07:44 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152254810
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Woow wait, dat hoor ik te zeggen :o

Als zelfs Frey het zegt kun je de serie nokken.
ik kijk nog steeds met plezier, vanaf de eerste aflevering. Ze gaan echt nog lang niet stoppen met gtst.
pi_152257983
En dit was het afscheid van Noud? :')
  maandag 4 mei 2015 @ 11:56:41 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152258353
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:42 schreef vencodark het volgende:
En dit was het afscheid van Noud? :')
die komt toch wel terug?
pi_152259481
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

die komt toch wel terug?
Ooit. Maar ik gok dat hij zeker een jaar wegblijft.
Geen gevalletje flexwet toch?
pi_152260151
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ooit. Maar ik gok dat hij zeker een jaar wegblijft.
Geen gevalletje flexwet toch?
Nee hij was toe aan een sabatical.. Niet gek als je al vanaf je 15e non stop in GTST zit denk ik zo.
pi_152262058
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Nee hij was toe aan een sabatical.. Niet gek als je al vanaf je 15e non stop in GTST zit denk ik zo.
Ah zo. Daarom denk ik dat we minstens een jaar zonder hem zitten.
Jammer, wat betreft die opbouw rond Sasha en haar vriend.
Btw, is die zaak rondom gokken in Boks en die vergiftiging van Darryl al 'opgelost'?
pi_152262293
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ah zo. Daarom denk ik dat we minstens een jaar zonder hem zitten.
Jammer, wat betreft die opbouw rond Sasha en haar vriend.
Btw, is die zaak rondom gokken in Boks en die vergiftiging van Darryl al 'opgelost'?
Ja een jaar zeker wel en inderdaad jammer, maar wie weet waar het nog toe kan leiden, nu is Sasha wel geïntroduceerd bij Nina, zal wel weer een mooie haat/liefde verhouding worden zoals met Lorena (mijn voorspelling)!

En tjsa, had Darryl niet alsnog de aanklacht laten vallen ofzo? Of er was te weinig bewijs? Zal wel niet meer ter sprake komen denk ik zo.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 mei 2015 @ 14:35:06 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152262843
Naud is toch ook al een tijdje de jongere Jeff op dat Sascha verhaal na maakt die ook nooit wat mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 19:35:35 #128
388664 crew  Dotteke
pi_152272371
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 19:49:18 #129
388664 crew  Dotteke
pi_152272927
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
http://www.dagelijks.nu/b(...)t-morgen-per-direct/

Dat is balen dat GTST stopt
Volgens mij klopt er geen bal van dit bericht

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 mei 2015 @ 19:51:17 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152273025
Is onzin maar dat er steeds vaker van die berichten opduiken zegt genoeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152274851
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152276259
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
http://www.dagelijks.nu/b(...)t-morgen-per-direct/

Dat is balen dat GTST stopt
Artikel vol met (spel)fouten. Treurig. :')
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 20:57:22 #133
388664 crew  Dotteke
pi_152276484
quote:
Popster, ze gaat meer de kant van Sieneke op :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 20:58:22 #134
388664 crew  Dotteke
pi_152276536
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Artikel vol met (spel)fouten. Treurig. :')
:D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_152276655
Iemand een leuke theorie over wie Ardil nou geduwd heeft?

En Aysen mag zich blijkbaar gewoon weer met de zaak bemoeien?
  maandag 4 mei 2015 @ 21:08:22 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152277011
Het lichtpuntje in de shortie is het acteerwerk van Erik de Vogel. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152288225
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:01 schreef Physsic het volgende:
Iemand een leuke theorie over wie Ardil nou geduwd heeft?

En Aysen mag zich blijkbaar gewoon weer met de zaak bemoeien?
nee. Die mag binnenkort weer op het matje komen
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:35:53 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152288399
Leuke aflevering van gisteren. Er komt meer humor in heb ik het idee. Heerlijk zoals laura en anton tekeer gaan ^O^
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 08:43:11 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152288478
Gruwelijk irritant die Aysen .... :r

Sacha die Nina de schuld wil geven .... ze heeft nota bene zelf steeds Noud naar het ziekenhuis gestuurd ....

En Bianca die dat briefje aan Julia gaf; ik dacht even een soort "jouw vrouw, mijn vrouw"-wensenlijst :D
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 08:45:13 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152288507
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:35 schreef Dotteke het volgende:
http://www.dagelijks.nu/b(...)t-morgen-per-direct/

Dat is balen dat GTST stopt
Slechte journalistiek; oude cast-foto .... Dat zegt al genoeg over de juistheid van het bericht. c_/
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 09:08:42 #141
388664 crew  Dotteke
pi_152288833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:43 schreef maily het volgende:
Gruwelijk irritant die Aysen .... :r

Sacha die Nina de schuld wil geven .... ze heeft nota bene zelf steeds Noud naar het ziekenhuis gestuurd ....

En Bianca die dat briefje aan Julia gaf; ik dacht even een soort "jouw vrouw, mijn vrouw"-wensenlijst :D
Ja, dat niemand dat mens eens aanpakt is mij een raadsel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 09:08:55 #142
388664 crew  Dotteke
pi_152288840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:45 schreef maily het volgende:

[..]

Slechte journalistiek; oude cast-foto .... Dat zegt al genoeg over de juistheid van het bericht. c_/
Oeps, zo ver had ik niet eens gekeken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:02:14 #143
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152291253
Gaat in werkelijkheid over SBS6.

Die schrappen alle vrijdagavond shows wegens slechte resultaten en zenden dus op dit moment Harry Potter uit.

Overigens denk ik dat Bianca uiteindelijk de uitslag krijgt dat haar spieren falen door stress van haar werk ofzo. Zie ze echt niet dat hele traject afleggen.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 11:25:03 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152291778
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:08 schreef Frey het volgende:
Het lichtpuntje in de shortie is het acteerwerk van Erik de Vogel. _O_
Ik las achterwerk :D
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 11:25:56 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152291806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Snuifdoos het volgende:
Gaat in werkelijkheid over SBS6.

Die schrappen alle vrijdagavond shows wegens slechte resultaten en zenden dus op dit moment Harry Potter uit.

Overigens denk ik dat Bianca uiteindelijk de uitslag krijgt dat haar spieren falen door stress van haar werk ofzo. Zie ze echt niet dat hele traject afleggen.
Zoiets ja.
En dan is Julia natuurlijk alweer te ver geïntegreerd ...... :o
pi_152294824
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:08 schreef Frey het volgende:
Het lichtpuntje in de shortie is het acteerwerk van Erik de Vogel. _O_
De man zou moeten proberen internationaal te gaan!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:11:47 #147
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_152316668
Was inderdaad weer een sterke scene van Ludo. Nina hield gelukkig ook gelijk op met zeuren daarna. :)

Ik volg de serie niet heel erg goed meer. Maar zoals de verhaallijn met Ludo tegen Vincent en Lucas kan normaal gesproken best leuk worden. Een zakelijk conflict zie je niet vaak meer.
Echter moet iedereen zich er ook direct weer mee bemoeien. Laat Maxime eens wat nuttig gaan doen. :')

En dat Aysen maar zo door kan gaan. Begint zo langzamerhand lachwekkend te worden. Jammer dat ze de Bouwhuisjes toch aan het praten krijgen, terwijl ze niet in functie is.
Als Anton een beetje een vent was geweest, had hij haar gewoon gelijk het huis uit gezet.
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 23:15:02 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152316791
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:11 schreef Koosnaam het volgende:
Was inderdaad weer een sterke scene van Ludo. Nina hield gelukkig ook gelijk op met zeuren daarna. :)

En dat Aysen maar zo door kan gaan. Begint zo langzamerhand lachwekkend te worden. Jammer dat ze de Bouwhuisjes toch aan het praten krijgen, terwijl ze niet in functie is.
Ik gok dat er gedonder komt van de "info" die Aysen geschorst en wel overal lospeutert. Nou heeft haar collega al gezegd niet meer met haar samen te willen werken, maar het is wachten op Groen die er ook achterkomt ....
En Sjoerd heeft nu ook een heleboel gehoord ..... gaat hij dat doorspelen?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:20:47 #149
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_152317006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:15 schreef maily het volgende:

[..]

Ik gok dat er gedonder komt van de "info" die Aysen geschorst en wel overal lospeutert. Nou heeft haar collega al gezegd niet meer met haar samen te willen werken, maar het is wachten op Groen die er ook achterkomt ....
En Sjoerd heeft nu ook een heleboel gehoord ..... gaat hij dat doorspelen?
Het zou mooi zijn als ze hier nu eens echt problemen mee gaat krijgen.
Al heb ik het gevoel, dat ze misschien wel een keer weer op haar vingers getikt wordt. Maar toch gewoon verder gaat. Er achter komt wie de moord heeft gepleegd. En weer in genade wordt aangenomen.
En tja, Sjoerd zal uiteindelijk wel weer een keer zijn mond voorbij praten denk ik. Dat gebeurt meestal wel. :)
  Spellchecker woensdag 6 mei 2015 @ 07:16:01 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152320783
Wiet gedraagt zich alsof zij Ardil geduwd heeft ....
pi_152321358
Ik denk dat 'Wie-heeft-Ardil-geduwd/vermoord' verhaallijn wel tot de cliffhanger uitrekt, en ik denk eigenlijk ook dat het Wiet is.
pi_152321894
Zouden ze dat echt nu al zo obvious maken dan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 mei 2015 @ 11:28:39 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_152325608
Het zou Wiet kunnen zijn, maar ik heb niet het idee dat ze helemaal gek werd ofzo. Dus ik zou het wel een beetje een rare uitkomst vinden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker woensdag 6 mei 2015 @ 12:18:09 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152326701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou Wiet kunnen zijn, maar ik heb niet het idee dat ze helemaal gek werd ofzo. Dus ik zou het wel een beetje een rare uitkomst vinden.
Ik wel, ze zag Anna en Ardil lopen en elkaar omhelzen (of was die omhelzing een dag eerder al?).

Maar het blijven speculaasjes natuurlijk c_/
pi_152332252
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou Wiet kunnen zijn, maar ik heb niet het idee dat ze helemaal gek werd ofzo. Dus ik zou het wel een beetje een rare uitkomst vinden.
Och, suffe Rik heeft een poging tot moord gedaan op Aysen.
Weet zijn motief niet eens meer. :?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 mei 2015 @ 15:10:26 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152332360
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Och, suffe Rik heeft een poging tot moord gedaan op Aysen.
Weet zijn motief niet eens meer. :?
Omdat ze Danny had vermoord, Hij had het ook gewoon bij de politie kunnen melden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152332660
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Omdat ze Danny had vermoord, Hij had het ook gewoon bij de politie kunnen melden.
Ik was vergeten dat hij dat toen al wist. Had Nuran dat niet vertelt toen?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 mei 2015 @ 15:19:39 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152332718
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat hij dat toen al wist. Had Nuran dat niet vertelt toen?
Hij wist het is toen dronken bij die griet in bed geraakt en heeft vervolgens die kabels doorgeknipt.
Zo iets was het,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152332761
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij wist het is toen dronken bij die griet in bed geraakt en heeft vervolgens die kabels doorgeknipt.
Zo iets was het,
Ohja, die gestoorde meid toen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 mei 2015 @ 18:38:50 #160
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_152339551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:18 schreef maily het volgende:

[..]

Ik wel, ze zag Anna en Ardil lopen en elkaar omhelzen (of was die omhelzing een dag eerder al?).

Maar het blijven speculaasjes natuurlijk c_/
Ja, die omhelzing weet ik ook nog. Maar 't was niet dat ze daarvoor òf daarna duidelijke crazy bitch moves/eyes had, :+. Eerder zoiets van; waarom de fok! omhelzen ze elkaar? Ze hebben dus inderdaad een affaire (wat niet eens een gekke gedachte was)!

[ Bericht 3% gewijzigd door ChipsZak. op 06-05-2015 18:52:25 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_152343554
Verdomme wat is Lucas bloedirritant. Overdreven gedoe van hem
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_152343787
Wat krijgen we weer een hoop onzin voorgeschoteld zeg. :')
Nina en Bing? :') _O-
Rikki en Thijs? :') _O-
pi_152343824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef DjinN het volgende:
Verdomme wat is Lucas bloedirritant. Overdreven gedoe van hem
Hij moest even laten horen dat hij eigenlijk een zangcarrière ambieert.
  Spellchecker woensdag 6 mei 2015 @ 21:26:18 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152346497
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef vencodark het volgende:

Rikki en Thijs? :') _O-
Zag je die rode oortjes van Rikki niet??? :D
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:42:23 #165
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152347367
Hoe Wim Zomer eind seizoen 8 een totaal andere Daniël weet neer te zetten, pleit echt voor zijn acteerkunsten. _O_
Jammer dat we na GTST niet veel meer van hem hebben gezien.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152349222
Ludo die zich bezig houdt met een website met selfies ;( . En gadverdamme Rikki en Thijs, dan vond ik Rikki en Anton nog een betere combinatie :7
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:15:26 #167
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_152352497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef Frey het volgende:
Hoe Wim Zomer eind seizoen 8 een totaal andere Daniël weet neer te zetten, pleit echt voor zijn acteerkunsten. _O_
Jammer dat we na GTST niet veel meer van hem hebben gezien.
Hij heeft niet altijd de meest leuke verhaallijnen gehad.
Maar blijft voor mij toch de leukste en meest boeiende personage die de serie gehad heeft.
pi_152358909
Ik bedenk me nu iets

Jef gaat toch in de zomer of cliffhanger weg op een bijzondere manier? Misschien heeft hij Ardil wel geduwd en gaat ie daarvoor de gevangenis in (kan even geen reden bedenken waarom)
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:25:23 #169
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152358997
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:15 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Hij heeft niet altijd de meest leuke verhaallijnen gehad.
Maar blijft voor mij toch de leukste en meest boeiende personage die de serie gehad heeft.
Ik heb tot het eind van het personage genoten. Ik weet dat de meningen verdeeld zijn wat betreft zijn rol in seizoen 8, maar ik vond dat dus wel leuk om te zien. Het sloot ook goed aan bij het verhaal. Alle ellende die Daniël in korte tijd te verduren kreeg, werd hem allemaal te veel. Met natuurlijk zijn vlucht voor de politie als dieptepunt. Toen hij werd teruggehaald, was hij dus volledig verbitterd en wilde hij wraak nemen op Dian. Uiteindelijk bleek zijn gedrag te komen door de nog steeds aanwezige angst voor Wassenaar. In iedereen om zich heen was hij de vijand gaan zien. Het leek ook echt of het een heel andere acteur was in die tijd. En toen Daniël eindelijk weer tot bezinning kwam, was hij ook meteen weer de oude. Wim Zomer deed dat fantastisch. _O_
En het was al met al gewoon een hele spannende verhaallijn. Sterk gebruik gemaakt van een tijdelijke exit.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:30:17 #170
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152359071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:18 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik bedenk me nu iets

Jef gaat toch in de zomer of cliffhanger weg op een bijzondere manier? Misschien heeft hij Ardil wel geduwd en gaat ie daarvoor de gevangenis in (kan even geen reden bedenken waarom)
Dat zou nog triester zijn dan de parachutewissel van Mike..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152359219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat zou nog triester zijn dan de parachutewissel van Mike..
Dat is waar maar met deze schrijvers zou het zomaar kunnen gebeuren
pi_152359624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:39 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Dat is waar maar met deze schrijvers zou het zomaar kunnen gebeuren
Nee, dat geloof ik echt niet.
Ze doen rare dingen maar dit is ronduit idioot.
Jef sterft of vertrekt voorgoed naar het buitenland. Mooi zou zijn als hij lekker Robert opzoekt. :)
pi_152363079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:15 schreef hplaserjet het volgende:
Ludo die zich bezig houdt met een website met selfies ;( . En gadverdamme Rikki en Thijs, dan vond ik Rikki en Anton nog een betere combinatie :7
Serieus? Wat fucking triest. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:32:17 #174
436222 Japepk
Padvinder
pi_152364096
Jef zag Ardil vallen toch?
't Echte en 't ware!
pi_152365864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:32 schreef Japepk het volgende:
Jef zag Ardil vallen toch?
Oh ja goeie.
  Spellchecker donderdag 7 mei 2015 @ 14:06:10 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152367442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:18 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik bedenk me nu iets

Jef gaat toch in de zomer of cliffhanger weg op een bijzondere manier? Misschien heeft hij Ardil wel geduwd en gaat ie daarvoor de gevangenis in (kan even geen reden bedenken waarom)
Misschien was hij wel jaloers op Ardil en wou hij zelf wel verkering met Maxime ....
Maar lees ook net dat hij hem had zien vallen :o
pi_152374442
Ik weet dat Rikki volwassen is, maar waarom heb ik dan toch het idee dat Thijs met een minderjarige staat te zoenen?
pi_152374573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:32 schreef Physsic het volgende:
Ik weet dat Rikki volwassen hopeloos is, maar waarom heb ik dan toch het idee dat Thijs met een minderjarige mislukte slet staat te zoenen?
pi_152374818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:38 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Haha.
Het is zacht uitgedrukt als ik zeg dat ik nooit een fan ben geweest van Nina, maar die Rikkie erger ik me tegenwoordig meer aan.
Iedereen neemt het altijd maar voor haar op, hoe achterlijk de actie die ze gedaan heeft ook is.
pi_152375001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Serieus? Wat fucking triest. :')
Tja, dat is GTST tegenwoordig: zooitje infantiele verhaallijnen, personages/actrices die ineens een zangcarrière beginnen terwijl ze niet eens kunnen zingen, er wordt tijd gestopt in online soaps als "Popster Rikki" om de sponsors een extra platform te kunnen geven...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152375057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:32 schreef Physsic het volgende:
Ik weet dat Rikki volwassen is, maar waarom heb ik dan toch het idee dat Thijs met een minderjarige staat te zoenen?
Het erge is nog: het is wéér Rikki die het initiatief neemt en Thijs op z'n bek pakt :') _O-
Nog erger: vanaf het moment dat Thijs haar manager werd wist ik al dat dit zou gaan gebeuren :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:38 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Dat kan ook ja. Zegt meer over de rol van Rikki binnen het geheel. Nog even en ze staat achter het raam in een ruimte van Boks :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152375139
Ik snap niet waarom Rikki zich als een diva gedraagt en iedereen dat pikt.
Interviews beëindigen, locaties wisselen, met de telefoon bezig zijn tijdens een interview. :')
Ze heeft een flinke uitbrander nodig.

Maar samengevat: Rikki. :')
pi_152375387
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:00 schreef vencodark het volgende:
Ik snap niet waarom Rikki zich als een diva gedraagt en iedereen dat pikt.
Omdat ze Meerdijks grootste superster is met een populariteit die groter is dan die van Katy Perry, Echosmith, Pharrell, Robbie Williams, Selena Gomez en One Direction gezamenlijk. Volgens de schrijvers dan.

quote:
Interviews beëindigen, locaties wisselen, met de telefoon bezig zijn tijdens een interview. :')
Ze heeft een flinke uitbrander nodig.
En autotune. Vóóral autotune.

quote:
Maar samengevat: Rikki. :')
Ik vul de samenvatting nog even aan:

Rikki :') :{ |:( :N :X }:| :r :% _O- o|O :|W (x100.000)
Rikki's zangcarrière :') :{ |:( :N :X }:| :r :% _O- o|O :|W (x1.000.000.000)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152378806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Omdat ze Meerdijks grootste superster is met een populariteit die groter is dan die van Katy Perry, Echosmith, Pharrell, Robbie Williams, Selena Gomez en One Direction gezamenlijk. Volgens de schrijvers dan.

[..]

En autotune. Vóóral autotune.

[..]

Ik vul de samenvatting nog even aan:

Rikki :') :{ |:( :N :X }:| :r :% _O- o|O :|W (x100.000)
Rikki's zangcarrière :') :{ |:( :N :X }:| :r :% _O- o|O :|W (x1.000.000.000)
Terwijl ik Rikki in het begin echt een heel leuk personage vond (toen ze in 2011 begon)
pi_152379566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:45 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Terwijl ik Rikki in het begin echt een heel leuk personage vond (toen ze in 2011 begon)
De Amber Brantjes-Rikki, díé was pas leuk! Zeker toen ze begon te puberen en spullen jatte uit Charlie's. Daar hadden ze echt nog een hele toffe verhaallijn van kunnen maken, als ze het personage niet hadden geSORASed.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2015 @ 10:55:10 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152397539
ALS (!) ze bij Bianca dat ALS door laten gaan, moeten ze misschien ook eens naar deze film kijken;

http://www.moviemeter.nl/film/100808

Gaat over een vrouw die lijdt aan ALS, en de daarbij horende aftakeling ...

Prachtig en ontroerend.
pi_152398236
Natuurlijk loopt Stikki meteen weer te soppen bij het eerste de beste dingetje....dom wicht bleh
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2015 @ 11:34:04 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152398300
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:31 schreef DjinN het volgende:
Natuurlijk loopt Stikki meteen weer te soppen bij het eerste de beste dingetje....dom wicht bleh
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:24:31 #189
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_152401510
Tijdje al geen GTST meer gezien en dacht vanochtend, laat ik eens wat stukjes terugkijken. Was echt verbaasd .....

* Bianca heeft opeens ALS???? Hebben de scenarioschrijvers nu eindelijk alle ziektes gehad???

* De harde zakenman Ludo die vroeger keihard afrekende met concurrenten/vijanden houdt zich nu bezig met een 'Selfie App'

* Waar is in godsnaam Leon gebleven?? Nadat Lucas bevrijdt werd is er niks meer van hem vernomen?

* Zijn Ludo en Janine nu wel of niet bij elkaar?

* Noud vertrokken naar Scandinavië, is zijn liefde met Sacha alweer voorbij?

* Maxime heeft weer een vete met Ludo???
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2015 @ 21:28:42 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152415036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:24 schreef Oliver23 het volgende:
Tijdje al geen GTST meer gezien en dacht vanochtend, laat ik eens wat stukjes terugkijken. Was echt verbaasd .....

* Bianca heeft opeens ALS???? Hebben de scenarioschrijvers nu eindelijk alle ziektes gehad???

* De harde zakenman Ludo die vroeger keihard afrekende met concurrenten/vijanden houdt zich nu bezig met een 'Selfie App'
Ja en ja.

quote:
* Waar is in godsnaam Leon gebleven?? Nadat Lucas bevrijdt werd is er niks meer van hem vernomen?
Weet ik ff niet ...
quote:
* Zijn Ludo en Janine nu wel of niet bij elkaar?
* Noud vertrokken naar Scandinavië, is zijn liefde met Sacha alweer voorbij?
* Maxime heeft weer een vete met Ludo???
Nee, ja en ja.
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2015 @ 21:30:36 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152415090
Gisteren kwam Sjoerd thuis, raapte de post van de mat en riep iets naar boven naar Bram.
Loopt naar de keuken en daar zit Aysen, en hij vraagt; "hoe kom jij hier nou binnen".

Alsof Bram alleen thuis is .....

Aysen is tenenkrommend .... gelukkig geeft Alex geen sjoege.

Bing en Nina?

Om over Bianca maar niet te spreken ....
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:33:05 #192
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152415178
Bing die geile homofiele negert gaat volgens mij nou achter Sacha aan.

Zou ik ook doen.

Als verder alleen Nina voor handen was.

Krijgen ze daar natuurlijk weer leipe ruzie over.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_152415213
Aysen lijkt voor het gemak echt even te zijn vergeten dat ze zelf ook een moord op haar geweten heeft.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:34:59 #194
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_152415246
Op een vergelijkbare manier zelfs.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2015 @ 21:36:02 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152415279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:34 schreef Physsic het volgende:
Aysen lijkt voor het gemak echt even te zijn vergeten dat ze zelf ook een moord op haar geweten heeft.
Ik zat echt te wachten totdat Sjors zo boos werd dat ze Aysen van de trap zou duwen .... :@ :D
pi_152415596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:30 schreef maily het volgende:
Gisteren kwam Sjoerd thuis, raapte de post van de mat en riep iets naar boven naar Bram.
Loopt naar de keuken en daar zit Aysen, en hij vraagt; "hoe kom jij hier nou binnen".

Alsof Bram alleen thuis is .....

Aysen is tenenkrommend .... gelukkig geeft Alex geen sjoege.

Bing en Nina?

Om over Bianca maar niet te spreken ....
Misschien was Sjoerd alleen even naar de buren ofzo. ;)
  Spellchecker vrijdag 8 mei 2015 @ 21:46:42 #197
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152415652
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien was Sjoerd alleen even naar de buren ofzo. ;)
Ik ben bijna in staat om de aflevering terug te gaan kijken ... bijna ;)
pi_152429693
nou beter gooien ze wiet in celletje, paar klappen erachteraan en sleuteltje weggooien, doeiiiiiiiiii.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:30:04 #199
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_152437444
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:04 schreef Donnis het volgende:
nou beter gooien ze wiet in celletje, paar klappen erachteraan en sleuteltje weggooien, doeiiiiiiiiii.
Beter doen ze dat met de uitzendbanden van de rest van dit seizoen. Schrijvers erbij en doei, stuur ze maar mooi dezelfde kant op als Martine Hafkamp.

Dan weet je zéker dat het niet terugkomt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:05:22 #200
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152438396
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:30 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Beter doen ze dat met de uitzendbanden van de rest van dit seizoen. Schrijvers erbij en doei, stuur ze maar mooi dezelfde kant op als Martine Hafkamp.

Dan weet je zéker dat het niet terugkomt.
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152440022
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:30 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Beter doen ze dat met de uitzendbanden van de rest van dit seizoen. Schrijvers erbij en doei, stuur ze maar mooi dezelfde kant op als Martine Hafkamp.

Dan weet je zéker dat het niet terugkomt.


"Jaja, ik ben gevangene 1347... Of is het nou 4317... Nee, het is toch 8592...? Naja, word ik nog verhoord door Commissaris Rex of hoe zit dat?"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:15:36 #202
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152440731
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Jaja, ik ben gevangene 1347... Of is het nou 4317... Nee, het is toch 8592...? Naja, word ik nog verhoord door Commissaris Rex of hoe zit dat?"
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152441197
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Jaja, ik ben gevangene 1347... Of is het nou 4317... Nee, het is toch 8592...? Naja, word ik nog verhoord door Commissaris Rex of hoe zit dat?"
hahahhaha hoe flik je het steeds weer?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:11:37 #204
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152445127
Bing en Nina vind ik wel mooi trouwens :D. Het hoeft niet altijd logisch te zijn.

Verder ligt het er zo dik bovenop dat Bianca helemaal geen ALS heeft, dat is echt te obvious. Als ze dat te horen krijgt is ze uiteraard net zo ver dat Julia en Anton weer verliefd zijn. Ach, aan de andere kant is die Bianca wel echt een super lieve vrouw.
pi_152445485
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:29 schreef fotostarter het volgende:

[..]

hahahhaha hoe flik je het steeds weer?
Meestal komen dit soort dingen voort uit een eerdere opmerking, in dit geval die van ArnieAlberts :) Maar dan is het nog een kwestie van de juiste plaatjes en grap, hoe voorspelbaar ook.

Eigenlijk zouden Frey en ik nog eens een overzicht moeten geven van alle grappen die wij maken via DM met characters (want dat zijn het intussen wel) als Rohan, Kennard, Frons Servies en Proper. Daar zitten ook echt hele rake tussen :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152451794
Omg. :')
Persoonlijk vind ik de grappen ongeveer nog lager dan het niveau van het huidige seizoen.
pi_152451856
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:23 schreef vencodark het volgende:
Omg. :')
Persoonlijk vind ik de grappen ongeveer nog lager dan het niveau van het huidige seizoen.
juist doordat ze zo slecht zijn zijn ze zo goed. Vind ik dan :D
pi_152451971
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:33 schreef fotostarter het volgende:

[..]

juist doordat ze zo slecht zijn zijn ze zo goed. Vind ik dan :D
Daarom, ieder z'n ding. ;)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:56:07 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152512093
De spanning is weer te snijden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152512838
Bianca met d'r "Nee, joh! Ga maar. In gedachte ben ik er bij!"

Die ga ik de eerstvolgende familieverjaardag ook proberen.
  Spellchecker dinsdag 12 mei 2015 @ 06:39:04 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:10:28 #212
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_152517548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:56 schreef Frey het volgende:
De spanning is weer te snijden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er al een cover?
pi_152525962
Toen ik hoorde dat Bartho Braat stopte was ik uiteraard toch wel benieuwd naar de reacties hier. ;)

Heel erg kan ik het eigenlijk niet eens vinden, ik las laatst een artikel over een hoogbejaarde (100+) voor wie het allemaal niet meer hoefde. Al haar leeftijdsgenoten, al haar kinderen en zelfs een paar kleinkinderen waren al overleden. Ze voelde als het ware alsof ze uit haar tijd was geraakt en haar generatie als ware had overleefd.

Dit is natuurlijk een stuk dramatischer dan het vertrek van ene Jef Alberts :P Maar als je ziet wat dit personage ooit was (de spil aan de zijde van de good guys bij de ouderen) en wat er nu van hem verworden is dan zie ik een bekend gezicht uit het verleden dat alleen lijfelijk aanwezig is en volledig uit zijn tijd is geraakt, zoals anderen het zeggen: een stuk meubilair is geworden die zijn functie verloren heeft.

Interessant is het wel op te bedenken hoe hij van lead-character werd wat hij nu is.
Na zijn seizoen 9 werden Robert en hij al meer terzijde geschoven, Robert heel nadrukkelijk, bij Jef ging het geleidelijker. Maar de schrijvers gingen zich langzaamaan steeds meer focussen op Barbara en Jef diende eigenlijk nog alleen ter ondersteuning van haar en Charlie. Nadat ze scheidden, bleef de focus op Barbara en Charlie en werd Jef ook steeds meer terzijde geschoven richting Dorothea (die meer een komisch character was zoals Harmsen en Myriam van der Pol). Dit hing samen met A&A dat korte tijd later ten gronde ging en Jefs carrière als decorvulling was begonnen. Robert mocht nog een tijdje rondhangen en anderen ondersteunen, maar die koos eieren voor zijn geld.

Frey had het net over Daniël, ik vond het ook jammer dat die eruit ging, maar ik ben blij dat hem dit bespaard is gebleven. ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:43:28 #214
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152526168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frey had het net over Daniël, ik vond het ook jammer dat die eruit ging, maar ik ben blij dat hem dit bespaard is gebleven. ;)
Daar sluit ik me helemaal bij aan hoor. Dat heb ik met al die personages die er toen uit gingen. Ik vond het erg jammer, maar achteraf gezien was het eigenlijk beter zo. De exits gingen ook gepaard met mooie verhaallijnen en dat heeft ertoe bijgedragen dat seizoen 9 mijn favoriete seizoen is.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2015 @ 15:47:02 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152526283
Opvallend hoe Ludo vaak van die periodes kent.
Regelmatig drukken ze hem in de rol van huisvader met dreiging als achtergrond personage voor de verhalen van Nina en Lucas en doet hij maanden niks , Maar als het moet schuiven ze hem ook zo weer de spotlight in zo als toen met Nick.

Wat bij Ludo dan wel weer lelijk is dat om hem iets te laten doen ze hem ook betrekken in dingen zo als nu die selfie stick onzin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:23:31 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152527489
Maar dat is dus het grote verschil met toen en nu. Toen vond ik het vreselijk jammer dat die personages eruit gingen. Nu kan het me niets meer schelen, zelfs niet als het Ludo zou zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2015 @ 16:29:29 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152527717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:23 schreef Frey het volgende:
Maar dat is dus het grote verschil met toen en nu. Toen vond ik het vreselijk jammer dat die personages eruit gingen. Nu kan het me niets meer schelen, zelfs niet als het Ludo zou zijn.
Kan me voorstellen kijk jij nog eigenlijk? Ik alleen als ik positieve verhalen hoor zo als toen met Nick.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:35:21 #218
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152527963
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kan me voorstellen kijk jij nog eigenlijk? Ik alleen als ik positieve verhalen hoor zo als toen met Nick.
Ik spoel al een hele tijd alleen nog door de shorties heen. In de tijd met Ludo, Veltman en Nick heb ik puur die scènes bekeken, tot Nicks exit.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:52:44 #219
436222 Japepk
Padvinder
pi_152528712
Eigenlijk is Ludo toch wel de spil waar gtst op draait. Dit karakter is goed geschreven en gespeeld waardoor we veel van hem pikken en geloven. Daardoor blijft de spanning erin en blijf je toch kijken. Hij trekt zo nodig andere acteurs ook weer op. Ludo is tijdloos; stel, hij was in seizoen 16 dood gegaan, niemand had Ludo kunnen vervangen zoals die Frits van Houten heeft vervangen.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:28:04 #220
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_152536840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:52 schreef Japepk het volgende:
Eigenlijk is Ludo toch wel de spil waar gtst op draait. Dit karakter is goed geschreven en gespeeld waardoor we veel van hem pikken en geloven. Daardoor blijft de spanning erin en blijf je toch kijken. Hij trekt zo nodig andere acteurs ook weer op. Ludo is tijdloos; stel, hij was in seizoen 16 dood gegaan, niemand had Ludo kunnen vervangen zoals die Frits van Houten heeft vervangen.
Zonder Ludo is het helemaal klaar.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_152536881
Dus ze gaan het echt doen? Bing en Nina? _O-
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:34:23 #222
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_152537134
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef vencodark het volgende:
Dus ze gaan het echt doen? Bing en Nina? _O-
Vind ik nog steeds minder erg dan die Aysen/Sjoerd combinatie.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2015 @ 20:36:42 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152537254
Ik denk dat ze een soort personages Bingo gebruiken voor relaties in de serie.

Het wachten is op Ludo met Laura.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker dinsdag 12 mei 2015 @ 21:51:28 #224
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152541486
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat ze een soort personages Bingo gebruiken voor relaties in de serie.

Het wachten is op Ludo met Laura.
Nee; Jef en Laura .... of Marcel en Laura .... geef die jongen ook eens wat tekst .... :P
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2015 @ 22:03:45 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152542170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef maily het volgende:

[..]

Nee; Jef en Laura .... of Marcel en Laura .... geef die jongen ook eens wat tekst .... :P
En dan blijkt dat Marcel en Sill zijn verwisseld als baby.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker dinsdag 12 mei 2015 @ 23:29:06 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152546708
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En dan blijkt dat Marcel en Sill zijn verwisseld als baby.
:+
pi_152546962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:52 schreef Japepk het volgende:
Eigenlijk is Ludo toch wel de spil waar gtst op draait. Dit karakter is goed geschreven en gespeeld waardoor we veel van hem pikken en geloven. Daardoor blijft de spanning erin en blijf je toch kijken. Hij trekt zo nodig andere acteurs ook weer op. Ludo is tijdloos; stel, hij was in seizoen 16 dood gegaan, niemand had Ludo kunnen vervangen zoals die Frits van Houten heeft vervangen.
Zo zie ik het toch niet helemaal. Ik ben het met je eens dat Ludo Frits meesterlijk heeft vervangen en het hele genre bad guys en girls een geheel nieuw elan heeft gegeven na het Hogendoorn tijdperk. Maar vergeet de invloed van schrijvers niet, zij hebben Ludo nu veranderd in een hele milde bad guy omdat ze na de verhaallijn op de boot (2006) minder in termen van misdaad en criminaliteit wilden denken. Voor Ludo blijft nu alleen de rol van gewiekste manipulator over, maar ooit was hij veel meer dan dat.

Als er nieuwe schrijvers zouden komen die de elementen misdaad, criminaliteit en nieuwe bad guys ten tonele willen laten komen dan zal ook Ludo vervangbaar blijken. Er lopen genoeg goed geschoolde en ervaren acteurs en actrices rond (niks ten nadele van Erik de Vogel trouwens), evenals schrijvers. Deze schrijvers echter willen dat niet dus met deze schrijvers heb je mogelijk gelijk.

Tijdloos zou ik hem ook niet willen noemen, ik vind juist dat hij heel erg teert op zijn oude roem. Eigenlijk anders gezegd daardoor komt hij zo over. Als het personage nu zou worden bedacht dan zou het eigenlijk ook vrij nietszeggend zijn. Maar wij kijkers weten waartoe de oude Ludo allemaal toe instaat was en zien dit nog steeds in hem al zal hij dit (onder de huidige schrijvers) nooit allemaal herhalen of opnieuw praktiseren. ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:58:21 #228
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_152547760







Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_152548224
Zal misschien wel vreemd zijn voor Sjors dat haar voormalige oppaskindje iets met haar ex krijgt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:22:12 #230
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_152548308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zo zie ik het toch niet helemaal. Ik ben het met je eens dat Ludo Frits meesterlijk heeft vervangen en het hele genre bad guys en girls een geheel nieuw elan heeft gegeven na het Hogendoorn tijdperk. Maar vergeet de invloed van schrijvers niet, zij hebben Ludo nu veranderd in een hele milde bad guy omdat ze na de verhaallijn op de boot (2006) minder in termen van misdaad en criminaliteit wilden denken. Voor Ludo blijft nu alleen de rol van gewiekste manipulator over, maar ooit was hij veel meer dan dat.

Als er nieuwe schrijvers zouden komen die de elementen misdaad, criminaliteit en nieuwe bad guys ten tonele willen laten komen dan zal ook Ludo vervangbaar blijken. Er lopen genoeg goed geschoolde en ervaren acteurs en actrices rond (niks ten nadele van Erik de Vogel trouwens), evenals schrijvers. Deze schrijvers echter willen dat niet dus met deze schrijvers heb je mogelijk gelijk.

Tijdloos zou ik hem ook niet willen noemen, ik vind juist dat hij heel erg teert op zijn oude roem. Eigenlijk anders gezegd daardoor komt hij zo over. Als het personage nu zou worden bedacht dan zou het eigenlijk ook vrij nietszeggend zijn. Maar wij kijkers weten waartoe de oude Ludo allemaal toe instaat was en zien dit nog steeds in hem al zal hij dit (onder de huidige schrijvers) nooit allemaal herhalen of opnieuw praktiseren. ;)
Ben het met je eens.
In zijn eerste seizoenen lach hij voortdurend in de clinch met verschillende personages. Die hem dan ook vaak behoorlijk goed dwars konden zitten.
Tegenwoordig zijn het Vincent en Lucas met 1 of andere selfie website. :')
De laatste seizoenen is het incidenteel nog boeiend wat hij beleeft.
Hoe de verhaallijn met Nick dit seizoen afliep, was weer erg teleurstellend. Heb jij dat nog een beetje gevolgd eigenlijk? :)

En ja, tegenwoordig lijkt hij zijn zaak vooral met de tablet op de bank in huis te runnen. :{
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:24:05 #231
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 mei 2015 @ 02:42:11 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152549588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef Physsic het volgende:
Zal misschien wel vreemd zijn voor Sjors dat haar voormalige oppaskindje iets met haar ex krijgt.
Dat weten de schrijvers al lang niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker woensdag 13 mei 2015 @ 07:15:45 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152549953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat weten de schrijvers al lang niet meer.
Nee, dat lezen ze hier dan weer wel :P
pi_152550779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef Physsic het volgende:
Zal misschien wel vreemd zijn voor Sjors dat haar voormalige oppaskindje iets met haar ex krijgt.
Scherp!
Daar had ik nog niet bij stil gestaan. :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:41:27 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152551627
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zo zie ik het toch niet helemaal. Ik ben het met je eens dat Ludo Frits meesterlijk heeft vervangen en het hele genre bad guys en girls een geheel nieuw elan heeft gegeven na het Hogendoorn tijdperk. Maar vergeet de invloed van schrijvers niet, zij hebben Ludo nu veranderd in een hele milde bad guy omdat ze na de verhaallijn op de boot (2006) minder in termen van misdaad en criminaliteit wilden denken. Voor Ludo blijft nu alleen de rol van gewiekste manipulator over, maar ooit was hij veel meer dan dat.

Als er nieuwe schrijvers zouden komen die de elementen misdaad, criminaliteit en nieuwe bad guys ten tonele willen laten komen dan zal ook Ludo vervangbaar blijken. Er lopen genoeg goed geschoolde en ervaren acteurs en actrices rond (niks ten nadele van Erik de Vogel trouwens), evenals schrijvers. Deze schrijvers echter willen dat niet dus met deze schrijvers heb je mogelijk gelijk.

Tijdloos zou ik hem ook niet willen noemen, ik vind juist dat hij heel erg teert op zijn oude roem. Eigenlijk anders gezegd daardoor komt hij zo over. Als het personage nu zou worden bedacht dan zou het eigenlijk ook vrij nietszeggend zijn. Maar wij kijkers weten waartoe de oude Ludo allemaal toe instaat was en zien dit nog steeds in hem al zal hij dit (onder de huidige schrijvers) nooit allemaal herhalen of opnieuw praktiseren. ;)
ik denk dat de schrijvers daar niet zoveel invloed op hebben. Die hebben denk ik geen carte blanche. Die krijgen vast instructies met meer list en lust en minder zakelijk inhoudelijk en romantiek.
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:00:59 #236
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_152552077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:17 schreef Physsic het volgende:
Zal misschien wel vreemd zijn voor Sjors dat haar voormalige oppaskindje iets met haar ex krijgt.
Wat dacht je van Jack en Janine toen die tijd was.
Janine zat al in de serie toen Jack geboren werd :')
pi_152558181
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik denk dat de schrijvers daar niet zoveel invloed op hebben. Die hebben denk ik geen carte blanche. Die krijgen vast instructies met meer list en lust en minder zakelijk inhoudelijk en romantiek.
Het woord makers/producenten dekt de lading misschien iets meer, maar de strekking van wat ik wil zeggen blijft hetzelfde.

Deels ook wel de schrijvers overigens, zodra ze een verhaallijn over spanning en misdaad moeten maken kunnen die zo een verhaal nog wel kunnen opbouwen, maar niet meer voor een climax en afronding kunnen zorgen waardoor het plotseling abrupt stopt vanuit het niets.
Een heer met stijl
pi_152568012
Worden de teksten van de scenes echt letterlijk zo beschreven in het script? Weinig 'persoonlijke inbreng' zegmaar.
Of is het script alleen in grote lijnen bekend en wordt de tekst zelf bedacht door de acteurs?
pi_152569849
De schrijvers en producenten zouden in principe weinig regels opgesteld moeten krijgen, tenzij het natuurlijk een remake betreft (zoals het in het begin was, dan worden er afspraken gemaakt over of en hoe het verhaal mag worden aangepast t.o.v. het oorspronkelijke). Toch is het bij alle soaps wel voorgekomen dat de mensen van de zender zich bemoeien met de inhoud van de serie. Overzichtje:

- Onderweg naar Morgen: toen dat naar het commerciële Veronica ging, wilde deze meer jongeren in de serie hebben, omdat dit hun hoofdzakelijke doelgroep was. Af en toe werd er druk uitgeoefend om deze verjonging ook daadwerkelijk te realiseren. Eind 2003 gaf Yorin aan graag door te willen met de serie, op voorwaarde dat het inhoudelijk een stuk jonger en frisser zou worden; zodoende werd de serie met ingang van seizoen 12 neergezet als ONM met allemaal opgefriste decors (een ziekenhuis met fluorcerende gordijnen en open OK's) en een blik jonge acteurs. Toen het vanaf seizoen 13 werd uitgezonden bij BNN, wilde deze dat de serie meer zou doen met maatschappelijke issues als allochtonen, loverboys en homoseksualiteit alsmede dat de serie zou worden geschreven vanuit het oogpunt van tieners en twintigers. Dit werd later uitgebreid met dertigers. Leuk, dat 'jonge en hippe', maar als je kijkt naar het oorspronkelijke format van de serie (twee hoofdfamilies op twee hoofdlocaties) is het natuurlijk flink veranderd.

- Goudkust: geïntroduceerd als de jongerensoap van SBS6. Toen deze zender zich anderhalf jaar na de start van de soap zich wat volwassener wilde profileren, vond men dat Goudkust dit ook moest doen. De school werd uit de serie gehaald, de problemen van de personages kregen meer diepgang en er kwamen ook wat acteurs van eind twintig/begin dertig in de serie. Toen Goudkust vanaf seizoen 5 werd uitgezonden door FOX, wilde deze zender weer dat het een jongerensoap zou worden. Zodoende werd de focus weer iets verlegd naar de jongeren met thema's als drugsgebruik, 'de eerste keer' en het conflict met de ouders. Oftewel: bij Goudkust is er nooit echt een duidelijke lijn geweest door alle seizoenen heen.

- Het Glazen Huis: hét paradepaardje van de Publieke Omroep dat de concurrentie met de commerciële soaps moest aangaan. De serie werd ombeurten uitgezonden door de Avro, BNN en Tros, die alle drie weer iets anders wilden van de serie: de Avro wilde 'glamour', BNN jongeren en de Tros familie. Hiermee moesten de schrijvers aan de slag, hoewel dit niet bepaald de oorspronkelijke opzet was. Een duidelijke lijn was er niet, zeker niet toen de serie lage kijkcijfers haalde en er omstreeks aflevering 30 een omslag werd gemaakt: het moest minder zakelijk en meer persoonlijk. Desondanks ging dit prachtige schip als een Titanic ten onder.

- GTST: 15 seizoenen lang gaat het fantastisch met de oersoap. Maar vanaf seizoen 16 raken de makers dan toch de weg kwijt. Met de leegloop van populaire acteurs en de concurrentie van het jonge en hippe ONM op Nederland 2 is GTST toe aan een restyling. Er komen jonge acteurs en de verhalen worden avontuurlijker en sensationeler. Wanneer Ludo in seizoen 17 dan niet dood blijkt en de verdachten van de moordpoging opsluit op zijn 'luxe jacht', gaat de serie flink het schip in en de kijkers lopen weg. Programmadirecteur Erland Galjaard ziet dit gebeuren en besluit (publiekelijk) in te grijpen: de serie is "te donker" en moet veranderen, anders kan hij besluiten de serie stop te zetten en een nieuwe soap in de markt te zetten. Galjaard ziet dat de serie lang niet meer het format van een echte soap volgt: "Ik dacht dat soaps draaiden om een jongen die een meisje leuk vindt, maar dit haar niet durft te vertellen en daarom via allerlei omwegen haar hart probeert te veroveren. En dat ze uiteindelijk elkaar de liefde verklaren en de verhaallijn gewoon een happy end heeft." Hij heeft toen van Endemol geëist dat de serie inhoudelijk zou veranderen, met als gevolg dat alle 'duistere en donkere' verhaallijnen grotendeels verdwenen en werden vervangen voor die van een simpele telenovella. Zoals nu nog steeds het geval is, met alle onmogelijke liefdeskoppel-combinaties tot gevolg.

Oftewel: producers en schrijvers van een soap hebben geen carte blanche, zeker niet als de zender het anders wil zien - om wat voor reden dan ook. En tegenwoordig heeft een zender daar veel over te zeggen gezien het medialandschap al tijden aan het veranderen is. GTST scoort nog steeds goed, zeker gezien er geen concurrerende soap is en die er voorlopig ook niet meer zal komen: na de flops van Malaika en StartUp durft geen zender het nog aan om een nieuwe soap op te zetten - het is te duur (het kost algauw 7 miljoen euro per seizoen) en een te groot risico. Maar qua inhoud is GTST allang reddeloos verloren als je het mij vraagt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152570317
oh gut, Rikki heeft een nieuwe obsessie
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:32:59 #241
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152571159
Vincent, jij naïef knulletje. Natuurlijk werkt het niet zo, zeker niet als Ludo Sanders je tegenpool is. _O-
pi_152571852
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:10 schreef Physsic het volgende:
Worden de teksten van de scenes echt letterlijk zo beschreven in het script? Weinig 'persoonlijke inbreng' zegmaar.
Of is het script alleen in grote lijnen bekend en wordt de tekst zelf bedacht door de acteurs?
Er zijn een aantal functies binnen het schrijversteam van een soap. Kort uitgelegd:

- Hoofdschrijvers: deze zijn verantwoordelijk voor de verhaallijnen en personages in de 'lange horizontale lijn'. Zij bedenken het en houden het overzicht, meestal in samenwerking met de creative producer en een eventuele eindredacteur.
- Storyliners: deze lijnen de verhalen zoals die door de hoofdschrijvers bedacht zijn uit over de afleveringen. Dit hakken ze vervolgens in scènes: per week zijn er ongeveer 70 scènes. Per scène geven ze aan hoe lang deze moet duren, welk stukje van welk verhaal het moet vertellen en met welke personages. Ook tijdsaanduiding (dag/avond) en locatie worden hier bepaald.
- Dialoogschrijvers: deze vullen het door de storyliners geproduceerde zooitje eigenlijk als een kleurplaat in. Dit doen ze d.m.v. veel dialoog en weinig handelingen. Ook bestaande muziek onder een scène kan worden bepaald door de dialoogschrijver. Dit betekent niet dat zij de hele aflevering kunnen volplempen met ballads van Marco Borsato: bij de scènes is aangegeven of dit een muziekscène betreft of niet. Iedere dialoogschrijver krijgt één aflevering per week waar hij/zij zijn/haar fantasie op los kan laten. Let wel: binnen de door de opgestelde 'regels' van de storyliners en hoofdschrijvers natuurlijk. Het mag namelijk niet gebeuren dat de dialoogschrijver een loopje neemt met het door de hoofdschrijvers bedachte verhaal. Hoewel dat misschien wel interessant is.
- Eindredactie: deze krijgt alle scripts van een week op het bureau gegooid en mag het zodanig aanpassen dat het één stijl heeft en voldoet aan alle 'regels' zoals opgesteld door de storyliners en hoofdschrijvers. Ook dient de eindredactie er ingeslopen foutjes uit te halen of te corrigeren. Hoewel het weleens voorkomt dat dit over het hoofd gezien wordt en de foutjes de aflevering halen.

Mocht je meer willen weten over het schrijfproces, lees dan vooral de reportagereeks Het schrijfproces op de site van GTST, weet je ook zeker dat je zal lachen. Daarnaast is het boek Kill Your Darlings van ScriptStudio-oprichter en oud-GTST-hoofdschrijver Rogier Proper ook een mooie manier om meer te weten te komen: in het boek is een heel hoofdstuk gewijd aan het schrijven voor een soap, mét voorbeelden.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:59:58 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152589456
Gtst moet scoren. En staat me vaag iets bij van een vernieuwingsproces paar jaar geleden, toen die amerikaanse soapster ook een rolletje had. Toen moest het ook opeens wat bloter. Inmiddels lijkt dat weer voorbij gewaaid te zijn. Blijkbaar is dat niet het punt waarmee gtst beduidend meer kijkers kan binnenhalen.
pi_152608568
Wat is Sjoerd een matennaaier zeg. Eerst geeft hij zijn vader aan voor een verkrachting die hij niet heeft gepleegd en nu verlinkt hij Wiet, bah :r . Weer een personage naar de kloten.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:15:50 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152618084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:29 schreef hplaserjet het volgende:
Wat is Sjoerd een matennaaier zeg. Eerst geeft hij zijn vader aan voor een verkrachting die hij niet heeft gepleegd en nu verlinkt hij Wiet, bah :r . Weer een personage naar de kloten.
En hij is nog wel zo'n betrouwbare kerel
  vrijdag 15 mei 2015 @ 19:31:09 #246
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_152629991
Sjoerd :')
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:12:44 #247
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152631278
Ik denk dat ik al wel weet welk personage er over een tijdje terugkomt. En deze schrijvers kennende kan ik de verhaallijn ook al wel voorspellen.

SPOILER: Speculatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 mei 2015 @ 20:14:20 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152631331
Als Sil komt moeten ze dat zoontje van ze er ook in betrekken krijg je Bianca vs Laura.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152635943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Sil komt moeten ze dat zoontje van ze er ook in betrekken krijg je Bianca vs Laura.
Why?
Het is de zoon van Sjoerd.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 mei 2015 @ 22:58:14 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152637632
quote:
[img]
http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Why?
Het is de zoon van Sjoerd.
Of van Sill dat werd nooit duidelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152637887
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Of van Sill dat werd nooit duidelijk.
In dat geval vind ik dat ze daar vanaf moeten blijven.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:11:32 #252
436222 Japepk
Padvinder
pi_152638160
Dat zou me nou een mooie twist lijken, én, dan hebben we weer een échte Alberts-telg! Maar Sil is al zó lang geleden en kort in de serie geweest dat ze dat feit wel niet meer op zullen rakelen.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 mei 2015 @ 23:12:35 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152638200
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 23:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

In dat geval vind ik dat ze daar vanaf moeten blijven.
Ze was opeens pats boem met Sjoerd en na die baby werd ze alleen maar vervelender. Toch jammer ze begon leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 00:13:43 #254
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_152640262
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Of van Sill dat werd nooit duidelijk.
Sil ging er op 11 januari uit.
Rikki kwam begin september erachter dat ze zwanger was?

Hoe wil jij het uitleggen dat ze niet weet wie de vader is?
Zelf een kip zonder kop kan nog vertellen dat Sjoerd duidelijk de vader is...
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 mei 2015 @ 00:49:02 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152640941
quote:
Bram Bouwhuis
Goede tijden, slechte tijden-personage
Debuut 18 november 2011
Gespeeld door Verschillende kinderen (2011-heden)
Afleveringen 4360-heden
Informatie
Volledige naam Bram Bouwhuis
Geboren 18 november 2011 (gereviseerd naar 2010 in 2014)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152643349
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 00:13 schreef Woelli het volgende:

[..]

Sil ging er op 11 januari uit.
Rikki kwam begin september erachter dat ze zwanger was?

Hoe wil jij het uitleggen dat ze niet weet wie de vader is?
Zelf een kip zonder kop kan nog vertellen dat Sjoerd duidelijk de vader is...
Ik zou het zonde voor Sjoerd vinden in ieder geval.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:35:00 #257
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_152644865
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:')

Straks kom jij nog vertellen dat Nina eigenlijk van Simon is.
Of Wiet helemaal niet van Frits en Hannie :')
pi_152646318
Bram is gewoon de zoon van Sjoerd; daar heeft Rikki nooit over getwijfeld, dus het lijkt me sterk dat ze daar ineens een verhaallijn over maken. Het slaat alleen nergens op, want Rikki en Sjoerd deden het voor het eerst in dat vakantiehuisje en amper vier weken later was Rikki al zo ver zwanger dat ze geen abortus meer kon laten plegen. Tijd gaat in soaps altijd sneller, maar dat was gewoon ongeloofwaardig.

Ik denk zelf ook wel dat Sil terugkomt. Jef gaat er al uit, dus er moet een vervanger komen en aangezien er weinig Albertsen meer zijn is hij een logische optie.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_152646869
Dan krijgt Laura hopelijk ook weer wat interessants te doen. :)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 12:16:30 #260
436222 Japepk
Padvinder
pi_152646949
Laura heeft al genoeg interessants met haar zoon gedaan, laat dat nu maar achterwege ;)
't Echte en 't ware!
pi_152647970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Japepk het volgende:
Laura heeft al genoeg interessants met haar zoon gedaan, laat dat nu maar achterwege ;)
Godver _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_152671422
Laat Sil maar terugkomen, wordt wel eens tijd.
  zondag 17 mei 2015 @ 11:23:03 #263
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152671811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Japepk het volgende:
Laura heeft al genoeg interessants met haar zoon gedaan, laat dat nu maar achterwege ;)
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152684470
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Japepk het volgende:
Laura heeft al genoeg interessants met haar zoon gedaan, laat dat nu maar achterwege ;)
Dennis is niet haar zoon. Dat 'feit' accepteer ik nog steeds niet. :r
  zondag 17 mei 2015 @ 20:50:15 #265
436222 Japepk
Padvinder
pi_152691421
Daarom moet Bram ook van Sil zijn. Twee echte Albertsen in de serie.
't Echte en 't ware!
pi_152724925
Ik denk dat Mike ook ALS had, daarom kreeg hij die parachute niet open :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 mei 2015 @ 20:13:55 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152725048
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Mike ook ALS had, daarom kreeg hij die parachute niet open :+
Mike leeft nog dat is de tweede joker van de schrijvers voor als Christophe zijn telefoon niet oppakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152728180
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mike leeft nog dat is de tweede joker van de schrijvers voor als Christophe zijn telefoon niet oppakt.
Krijgen we dan ook Rik weer terug? :')
  maandag 18 mei 2015 @ 21:19:46 #269
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_152728613
Eigenlijk is het ook best irritant kijken zonder de stockshots.
Bianca gooide min of meer Julia het huis uit vanavond. Zit 1 scene tussen. En vervolgens komt Julia via de achterdeur weer naar binnen. En vraagt heel rustig aan Bianca of Anton en Sjoerd er niet zijn.
En Bianca is ook weer heel rustig en vriendelijk tegen Julia.
Als kijker krijg ik dan een beetje het idee, dat ze gewoon even om het huis heen loopt en dan weer naar binnen gaat. :)
  maandag 18 mei 2015 @ 21:22:26 #270
436222 Japepk
Padvinder
pi_152728781
Haha toevallig weer eens een aflevering (half) gezien vanavond, en dat is precies wat ik ook dacht. Verder was dat einde met Sjoerd ook een beetje halfbakken, of hij moet de pijp uitgaan net als Danny.
't Echte en 't ware!
  maandag 18 mei 2015 @ 21:45:21 #271
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_152730159
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef Japepk het volgende:
Haha toevallig weer eens een aflevering (half) gezien vanavond, en dat is precies wat ik ook dacht. Verder was dat einde met Sjoerd ook een beetje halfbakken, of hij moet de pijp uitgaan net als Danny.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen met Sjoerd. :)
Maar dit was nog een 'spectaculairder' einde dan de aflevering van vrijdag. Dat je denkt, Wiet is ervandoor.
Vervolgens kom je erachter dat ze haar ID/ paspoort niet mee neemt. En gewoon na boks is gelopen. :')
Oke, vooruit. Ze is er uiteindelijk wel vandoor gegaan. ;)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 05:56:50 #272
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_152738425
Telefoon onklaar maken
Sim in prullenbak

En twee tellen erna de telefoon ook

Flikker die dan in het water ofzo
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:51:06 #273
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152746965
Haha wauw wat was dit einde slecht gemaakt zeg. Echt bedroevend.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:52:11 #274
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152747008
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:19 schreef Koosnaam het volgende:
Eigenlijk is het ook best irritant kijken zonder de stockshots.
Bianca gooide min of meer Julia het huis uit vanavond. Zit 1 scene tussen. En vervolgens komt Julia via de achterdeur weer naar binnen. En vraagt heel rustig aan Bianca of Anton en Sjoerd er niet zijn.
En Bianca is ook weer heel rustig en vriendelijk tegen Julia.
Als kijker krijg ik dan een beetje het idee, dat ze gewoon even om het huis heen loopt en dan weer naar binnen gaat. :)
Dit is ook echt een dramatisch niveau inderdaad. Maar kan dit nog wel een klein beetje begrijpen. Julia weet natuurlijk ook dat Bianca erg emotioneel is en dat ze die woede uitbarsting met een korreltje zout moet nemen omdat Bianca dat niet zo bedoeld.
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2015 @ 16:06:45 #275
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152751757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Dit is ook echt een dramatisch niveau inderdaad. Maar kan dit nog wel een klein beetje begrijpen. Julia weet natuurlijk ook dat Bianca erg emotioneel is en dat ze die woede uitbarsting met een korreltje zout moet nemen omdat Bianca dat niet zo bedoeld.
Ik denk niet dat Bianca (en Julia) naar dat hotel gaan ..... Sjoerd eerst naar het ziekenhuis ....
En dan Julia die Bianca's rol overneemt .... en Anton die daar niks van snapt ...
En Aysen naar het politiebureau, nu aan de andere kant van de tralies _O_
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:07:34 #276
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152751787
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Bianca (en Julia) naar dat hotel gaan ..... Sjoerd eerst naar het ziekenhuis ....
En dan Julia die Bianca's rol overneemt .... en Anton die daar niks van snapt ...
En Aysen naar het politiebureau, nu aan de andere kant van de tralies _O_
Ja maar dat zou echt zo slecht zijn.
pi_152751826
Sjoerd zal wel 5 maanden in een coma terecht komen omdat hij in een musical speelt :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2015 @ 16:09:23 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152751832
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:07 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja maar dat zou echt zo slecht zijn.
Dus? :D
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2015 @ 16:10:02 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152751852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Sjoerd zal wel 5 maanden in een coma terecht komen omdat hij in een musical speelt :+
Ojee, als Bianca's ALS dan maar niet té progressief is .... :{
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:11:11 #280
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152751891
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef maily het volgende:

[..]

Dus? :D
Dus? Ze moeten nu een aantal afleveringen gaan schrappen en ze opnieuw schrijven + maken in no time!
pi_152754412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Sjoerd zal wel 5 maanden in een coma terecht komen omdat hij in een musical speelt :+
zoiets van zomercliff enz
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Miss 200.000.000! dinsdag 19 mei 2015 @ 19:53:30 #282
367000 roos94
pi_152760378
Ik vond de vorige julia leuker.
pi_152761139
Rikki gaat dus haar halve promotietour afzeggen? :')
pi_152761772
Rikki en Thijs? *;
Die nacht zal hem gaan tegenvallen. _O-
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:28:38 #285
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152761876
Waar is de Noudster eigenlijk gebleven? Is die al vertrokken naar Scandinavië ofzo?
pi_152762697
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef James1988 het volgende:
Waar is de Noudster eigenlijk gebleven? Is die al vertrokken naar Scandinavië ofzo?
:Y
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2015 @ 21:21:56 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152765626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:53 schreef roos94 het volgende:
Ik vond de vorige julia leuker.
Mwah .... de kleren blijven hetzelfde trouwens :D
pi_152784478
Shit, hoeveel waarschuwingen en hoeveel keer moet Aysen nog geschorst worden voordat ze ontslagen wordt? Ze komt overal mee weg.
pi_152784632
Op zich wel logisch dat ze niet ontslagen is in dit geval. Ze is nu geschorst en niemand heeft het recht om haar te zeggen dat ze niet zelf mag onderzoeken wie haar broer vermoord heeft.

Althans, als het mij zou overkomen zou ik ook zelf op onderzoek uitgaan al ben ik geen politieman. Lijkt me niet dat ze je dat mogen verbieden :P
  Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 12:21:58 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152785875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Redbullkid het volgende:
Op zich wel logisch dat ze niet ontslagen is in dit geval. Ze is nu geschorst en niemand heeft het recht om haar te zeggen dat ze niet zelf mag onderzoeken wie haar broer vermoord heeft.

Althans, als het mij zou overkomen zou ik ook zelf op onderzoek uitgaan al ben ik geen politieman. Lijkt me niet dat ze je dat mogen verbieden :P
Maar ze mag wel tegen iedereen zeggen: "recherche, ik wil u een paar vragen stellen."?
pi_152786170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef rvtm het volgende:
Shit, hoeveel waarschuwingen en hoeveel keer moet Aysen nog geschorst worden voordat ze ontslagen wordt? Ze komt overal mee weg.
Ik word er echt gek van.
pi_152787322
Tja als het gelooft word, ze zegt het zonder badge ;-). Ik kan ook zeggen recherge mag ik u een paar vragen stellen, maakt mij ook niet strafbaar zolang ik geen nepbadge gebruik toch?
  Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 13:17:15 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152787376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Physsic het volgende:
Rikki en Thijs? *;
Die nacht zal hem gaan tegenvallen. _O-
Ja, met een brullende Bram in het bedje ernaast :D
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:47:05 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152788218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Physsic het volgende:
Rikki en Thijs? *;
Die nacht zal hem gaan tegenvallen. _O-
bram krijgt een broertje of zusje?
  Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 17:12:46 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152794295
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

bram krijgt een broertje of zusje?
Welja, en dan komt die oud-studiegenoot van Thijs weer opduiken, dus doeiiiiiiiiii Rikkie :W :D
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:21:55 #296
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_152794663
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:43 schreef fotostarter het volgende:

[..]

:Y
Niet eens een afscheidsfeestje? Wat een treurnis.
  Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 17:52:00 #297
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152795404
Maxime gaat ook stoppen .... :o

quote:
Marjolein Keuning, die de rol van Maxime Sanders in Goede Tijden, Slechte Tijden speelt, neemt afscheid van de soapserie.
Dat maakte Keuning volgens Shownieuws bekend in een interview met Gloss.
Marjolein, die sinds 2008 de zus van Ludo Sanders speelt, wil zich meer gaan focussen op haar zang- en theatercarrière. Daarnaast is ze van plan om haar privéleven anders te gaan combineren met haar werk.
Het is nog niet bekend wanneer Maxime uit Meerdijk vertrekt. Een maand eerder maakte ook Bartho Braat bekend de serie te gaan verlaten. Hij speelt al 24 jaar lang de rol van Jeff.
bron

Dat wordt een mooie exit samen met Jef ....
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 mei 2015 @ 18:10:44 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152795860
Misschien gaan ze wel trouwen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 18:12:55 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152795921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien gaan ze wel trouwen.
:D
Het zou zomaar kunnen :D
pi_152796248
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien gaan ze wel trouwen.
Afgrijselijk idee.
  Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 18:25:46 #301
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')