abonnement Unibet Coolblue
pi_152404753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:56 schreef d4v1d het volgende:
Nou, ik snap het niet meer :')
Ik ook niet, we zullen het wel zien over een paar jaar :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:18:34 #152
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_152407490
Haha! Wat een genieten is dit topic.
Ik lurk weer lekker verder, moest dit toch ff zeggen.
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:32:32 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_152407748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:49 schreef Suikertante het volgende:
Oh, wacht even. Fase 2 duurt wel heel toevallig tot 2030.

[..]

Daar is geen geld voor en daar gaat dus ook niets van komen. :7
For great justice!
pi_152409122
Ik dacht ook altijd cu2030 en dat die Kids die ze fotografeerden net zo oud waren als het project.. Dat is dan ook niet?
pi_152409987
We hebben hier de tuin overhoop gehaald en beetje geklust.. Nu hebben we 4 vuilniszakken aarde met tuinafval (wortels van planten, steentjes, onkruid) daartussen. Waar kan je dit achterlaten? Neem aan dat je het niet zomaar ergens in een berm of langs het kanaal mag dumpen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 19:04:11 ]
pi_152410062
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:03 schreef d4v1d het volgende:
We hebben hier de tuin overhoop gehaald en beetje geklust.. Nu hebben we 4 vuilniszakken aarde met tuinafval (wortels van planten, steentjes, onkruid) daartussen. Waar kan je dit achterlaten? Neem aan dat je het niet zomaar ergens in een berm of langs het kanaal mag dumpen :')
Utrecht heeft toch geeoon een stortplaats..
http://www.grofvuilstortmilieustraat.nl/utrecht/tractieweg-120
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152410383
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Utrecht heeft toch geeoon een stortplaats..
http://www.grofvuilstortmilieustraat.nl/utrecht/tractieweg-120
Ja maar we hebben geen auto. Dus hoopte dat er iets was.

Takkenroute zal het wel niet meenemen :P
pi_152412202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja maar we hebben geen auto. Dus hoopte dat er iets was.

Takkenroute zal het wel niet meenemen :P
Oh dat is niet handig nee. Geen maat die je even wil helpen hiermee?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:43:03 #159
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_152413500
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:03 schreef d4v1d het volgende:
We hebben hier de tuin overhoop gehaald en beetje geklust.. Nu hebben we 4 vuilniszakken aarde met tuinafval (wortels van planten, steentjes, onkruid) daartussen. Waar kan je dit achterlaten? Neem aan dat je het niet zomaar ergens in een berm of langs het kanaal mag dumpen :')
Wij hebben dat toentertijd gedoseerd in de GFT bakken gedumpt (gedoseerd vanwege het gewicht :P Halve bak vol was max :D )
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_152414398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:43 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wij hebben dat toentertijd gedoseerd in de GFT bakken gedumpt (gedoseerd vanwege het gewicht :P Halve bak vol was max :D )
daar ben ik hier ook mee bezig ja :')
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 21:41:07 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152415467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:33 schreef Markeerstift het volgende:
Ik dacht ook altijd cu2030 en dat die Kids die ze fotografeerden net zo oud waren als het project.. Dat is dan ook niet?
Die volg ik even niet, dat waren toch allemaal van die babies? Ik dacht wel dat het dan volwassenen zouden zijn :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152416540
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef Piles het volgende:

[..]

daar ben ik hier ook mee bezig ja :')
Ik pak meestal de greenwheels of leen een auto. Echt je bent binnen 10 minuten klaar op de tractieweg.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 00:58:40 #163
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152422009
Ik ben IJsselstein zat en heb me in een doldrieste bui opgegeven voor www.hureninhetkompas.nl. Leuk prijsje, helemaal nieuw, nette keukens met alles er op en eraan, ruim. Tegenover het winkelcentrum en vlakbij park. Alleen: Kanaleneiland. Hoe erg is het nou echt tegenwoordig? De verhuurder in kwestie heeft ook nog heel leuke dingen in Parkwijk Noord, en dat vind ik eigenlijk een veel mooiere woonomgeving, maar is toch een stukje prijziger.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_152424969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 00:58 schreef Andromache het volgende:
Ik ben IJsselstein zat en heb me in een doldrieste bui opgegeven voor www.hureninhetkompas.nl. Leuk prijsje, helemaal nieuw, nette keukens met alles er op en eraan, ruim. Tegenover het winkelcentrum en vlakbij park. Alleen: Kanaleneiland. Hoe erg is het nou echt tegenwoordig? De verhuurder in kwestie heeft ook nog heel leuke dingen in Parkwijk Noord, en dat vind ik eigenlijk een veel mooiere woonomgeving, maar is toch een stukje prijziger.
Tja, het is toch die nieuwbouw vlakbij de meernbrug? Daar zit ook een mbo naast, kan een nadeel zijn, verder de dichtstbijzijnde supers zijn niet te gezellig, maar als je het verder rustig houdt, weet ik niet of je er veel last van gaat hebben. Verschilt zo per persoon.
Parkwijk heeft wat dat betreft ook flink slechte buurtjes.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:34:49 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_152426780
Er is idd al veel tuig gedeporteerd naar Parkwijk en Terwijde.
For great justice!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:24:07 #166
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_152431433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 00:58 schreef Andromache het volgende:
Ik ben IJsselstein zat en heb me in een doldrieste bui opgegeven voor www.hureninhetkompas.nl. Leuk prijsje, helemaal nieuw, nette keukens met alles er op en eraan, ruim. Tegenover het winkelcentrum en vlakbij park. Alleen: Kanaleneiland. Hoe erg is het nou echt tegenwoordig? De verhuurder in kwestie heeft ook nog heel leuke dingen in Parkwijk Noord, en dat vind ik eigenlijk een veel mooiere woonomgeving, maar is toch een stukje prijziger.
Tsja, imo is het enige wat je ermee opschiet dat je dan met de fiets de stad in kan ipv met de bus of tram.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 10 mei 2015 @ 22:59:53 #167
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152475490
Even afwachten wat ik er van ga horen. Parkwijk Noord is dacht ik wel aardig, zit ook vlakbij een blokje koop. Ten zuiden van de Melissekade vind ik het idd ook niks.

(zucht.... moet ik dan toch naar Amersfoort ivm mijn budget? :{ )
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_152475778
Hoi!

Omdat ik eigenlijk alles wil aangrijpen om mijn uiteindelijke doel te kunnen bereiken, wend ik mij tot jullie Utrechtse FOKers!

Wie o wie kent er een kamer aanbieder in zijn/haar (in)directe kring of wie heeft dit bijvoorbeeld ter ore gekregen door mond op mond reclame? Of heb je zelf een kamer te huur?

Ik ben een 22 jarige aankomende student aan de Universiteit Utrecht, uit Utrecht zelf afkomstig, die per direct met spoed op zoek is naar een kamer in Utrecht! Ik grijp nogmaals alles aan om aan een kamer te komen!

Max. prijs: 400 euro
Min. oppervlakte: 10 m2

Verder heb ik geen hoge eisen of iets dergelijks!!

Wellicht dat mensen hier mij verder zouden kunnen helpen? Ik zal je eeuwig tot op het bot dankbaar zijn..

Ik hoop graag wat te horen!

Groetjes,
  zondag 10 mei 2015 @ 23:27:45 #169
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_152476534
Student. :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_152481872
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:59 schreef Andromache het volgende:
Parkwijk Noord
Alleen appartementen aan de Melissekade zou ik daar overwegen. In de straten er tussenin wil je niet wonen. Ken ook iemand die in kanaleneiland in die nieuwbouw woont daar, maar wat ik zo begrijp is dat het wel nieuwbouw is, maar toch kanaleneiland blijft.

Evt. heb je nog de nieuwe wijk Hoge Weide, daar is volgens mij ook nog een huur-blok gebouwd, maar kan best zijn dat die al vol zit.
Too much is never enough!
  maandag 11 mei 2015 @ 09:31:31 #171
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152481957
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:07 schreef Doetgraag22 het volgende:
Hoi!

Omdat ik eigenlijk alles wil aangrijpen om mijn uiteindelijke doel te kunnen bereiken, wend ik mij tot jullie Utrechtse FOKers!

Wie o wie kent er een kamer aanbieder in zijn/haar (in)directe kring of wie heeft dit bijvoorbeeld ter ore gekregen door mond op mond reclame? Of heb je zelf een kamer te huur?

Ik ben een 22 jarige aankomende student aan de Universiteit Utrecht, uit Utrecht zelf afkomstig, die per direct met spoed op zoek is naar een kamer in Utrecht! Ik grijp nogmaals alles aan om aan een kamer te komen!

Max. prijs: 400 euro
Min. oppervlakte: 10 m2

Verder heb ik geen hoge eisen of iets dergelijks!!

Wellicht dat mensen hier mij verder zouden kunnen helpen? Ik zal je eeuwig tot op het bot dankbaar zijn..

Ik hoop graag wat te horen!

Groetjes,
Je kan beter op kamernet kijken, of anders gewoon hier, waar alle kamernet posts ook worden geplaatst, kan je gratis reageren: https://www.facebook.com/groups/234214686628695/

Succes, ik heb vroeger 7 keer gehospiteerd en ging maar uiteindelijk antikraak doen want ik werd nooit gekozen :') Nu gestopt met antikraak en inmiddels 23 keer gehospiteerd :{
When all else fails, you always have delusion.
pi_152482112
Niet mijn sport, maar toch wel leuk nieuws dacht ik:

quote:
Kampong Heren 1 naar finale

Kampong heeft de finale van de Play-offs bereikt. De derde en beslissende wedstrijd tegen Bloemendaal werd met 3-1 gewonnen. Kampong bereikt voor het eerst sinds de invoering van de play-offs de finale om de landstitel.

Kampong was vrijwel de hele wedstrijd de betere ploeg. Philip Meulenbroek zorgde dat het overwicht ook zichtbaar werd op het scorebord in de 30e minuut passeerde hij de uitstekend spelende Bloemendaal keeper Jaap Stockmann.

Na rust bleef het team de controle houden. Dit in tegenstelling tot de eerdere twee duels van de best of three. Er leek geen vuiltje aan de lucht voor Kampong. En mochten de gasten over de 23-meterlijn komen was daar Sander de Wijn die heel veel goed werk verrichte. Toch lukte het Simon Gougnard tien minuten voor tijd de gelijkmaker te maken.

Kampong boog het hoofd niet. Drie minuten laten was het weer Meulenbroek die de club op voorsprong zette. Aangemoedigd door een ontketend publiek legde Loïck Luypaert aan vanuit een strafcorner. De bal schoot via lijnstopper Boon de lucht in, en krulde prachtig over de doellijn. Door deze 3-1 was de finale zeker. Voor het vierde jaar op rij speelt Kampong play-offs. Voor het eerst staan de Utrechters nu in de finale.

Kampong speelt in de finale tegen Oranje Zwart. Donderdag 14 mei (Hemelvaartsdag) is de eerste wedstrijd in Eindhoven. Zaterdag 16 mei is de tweede wedstrijd op Kampong. De eventuele derde wedstrijd wordt gespeeld op Kampong, omdat deze ploeg hoger eindigde op de ranglijst.
http://www.duic.nl/nieuws(...)-voor-kampioenschap/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_152482323
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:27 schreef The6thgate het volgende:

Evt. heb je nog de nieuwe wijk Hoge Weide, daar is volgens mij ook nog een huur-blok gebouwd, maar kan best zijn dat die al vol zit.
Allang, en het is heerlijk wonen :Y
pi_152482510
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:50 schreef Piles het volgende:

[..]

Allang, en het is heerlijk wonen :Y
Volgens mij is er nog een nieuw blok welke nog opgeleverd moet worden, helemaal vooraan. Neem aan dat jij dan aan de Parkwijk kant zit?

*edit: Hof van Holland heet dat project. Maar zie dat de huurprijzen beginnen vanaf 960,- :')
Too much is never enough!
pi_152482612
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:59 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Volgens mij is er nog een nieuw blok welke nog opgeleverd moet worden, helemaal vooraan. Neem aan dat jij dan aan de Parkwijk kant zit?

*edit: Hof van Holland heet dat project. Maar zie dat de huurprijzen niet onder de 960,- liggen :')
Oh das een nieuwe ja... wist niet dat dat ook huur was. Zijn nog een hoop woningen vrij daar

Ik zit meer richting parkwijk ja, het blok rond Kattenkruidweg en Kamilleweg :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')