abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 april 2015 @ 21:36:45 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152053620
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 21:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer een mooie beschrijving eerlijk gezegd. Maar je kan meeuwen ook lokken met brood in plaats van er schreeuwend op af te rennen :P.
Ik vind het onnodig om zulke vergelijkingen te maken naar posters waar je het niet mee eens bent. Het zal vast een hit zijn onder de kliek.

De reden dat ik de vragen ontwijk, is omdat ik geen zin heb om ze beantwoorden, ik schiet er niks mee op. Het wordt afgezeken en afgeserveerd als bogus. Als ik het al doe (zeker toen ik net op BNW kwam) krijg je opmerkingen naar je hoofd; zoek een shrink op e.d. Ik heb veel meer aan de info van Tingo, Japie, Biek en Summers hun hoef ik niet te overtuigen, voor deze mensen kom ik hier, de rest probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152053660
je kan het zo zien;
we zitten in een speciaal gecreëerde ruimte te praten over bnw zaken, we kunnen van elkaar leren, aanvullen, discussiëren en bepaalde zaken opsteken. er staan 2 portiers aan de deur, waarvan er eentje regelmatig wegloopt. hij heeft het te druk met andere zaken

vervolgens komt er een groepje goedgelovende naïeve wannabe wetenschappers en gaan zich bemoeien met ons. ze zullen jou wel even vertellen hoe de wereld in elkaar zit, hoe je moet discussiëren en welke argumenten je gebruikt. dit hebben ze zo geleerd op school en denken dat het klopt.

een van hun beroemde argumenten met bv 911 is dat je dit na kan checken en bewijzen met proefjes van oa kippengaas, potloden, leverworst en meer van die gein. falsificeren dus. ze willen jou overtuigen dat het zo is want met kippengaas en leverworst kunnen we het nabootsen (voorbeeld)
Ik zou denken; ok man, ga dat lekker ergens anders vertellen en laat ons verder met rust. hiernaast zit een wetenschapsforum waarin jullie elkaar kunnen bevredigen met de vastgestelde wetenschapsregels, de een weet meer dan de andere, jolly, have fun

maar nee hoor, ze dringen zich op, ze maken je belachelijk, noemen je een trol en zeggen dat je naar de psychiater moet. de portiers kijken de andere kant op want iedereen mag hier binnenkomen. ze letten alleen op gescheld en zeggen dat je dat niet mag doen.
we besluiten om een ander plekje te zoeken, de ruimte is immers groot zat. vervolgens komt het groepje naïeve wannabe wetenschappertjes zich weer opdringen en vragen de hele tijd om argumenten hoe we hier bijkomen. bewijs het, bewijs het schreeuwen ze, ondertussen maken ze je belachelijk met ;trol, trol, ga naar de psychiater, trol trol
de portiers kunnen er ook niks aan veranderen, zij moeten iedereen binnenlaten

wat voor zin heeft bnw dan nog?
  zondag 26 april 2015 @ 21:43:13 #178
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152053857
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef overstekendekameel het volgende:
je kan het zo zien;
we zitten in een speciaal gecreëerde ruimte te praten over bnw zaken, we kunnen van elkaar leren, aanvullen, discussiëren en bepaalde zaken opsteken. er staan 2 portiers aan de deur, waarvan er eentje regelmatig wegloopt. hij heeft het te druk met andere zaken

vervolgens komt er een groepje goedgelovende naïeve wannabe wetenschappers en gaan zich bemoeien met ons. ze zullen jou wel even vertellen hoe de wereld in elkaar zit, hoe je moet discussiëren en welke argumenten je gebruikt. dit hebben ze zo geleerd op school en denken dat het klopt.

een van hun beroemde argumenten met bv 911 is dat je dit na kan checken en bewijzen met proefjes van oa kippengaas, potloden, leverworst en meer van die gein. falsificeren dus. ze willen jou overtuigen dat het zo is want met kippengaas en leverworst kunnen we het nabootsen (voorbeeld)
Ik zou denken; ok man, ga dat lekker ergens anders vertellen en laat ons verder met rust. hiernaast zit een wetenschapsforum waarin jullie elkaar kunnen bevredigen met de vastgestelde wetenschapsregels, de een weet meer dan de andere, jolly, have fun

maar nee hoor, ze dringen zich op, ze maken je belachelijk, noemen je een trol en zeggen dat je naar de psychiater moet. de portiers kijken de andere kant op want iedereen mag hier binnenkomen. ze letten alleen op gescheld en zeggen dat je dat niet mag doen.
we besluiten om een ander plekje te zoeken, de ruimte is immers groot zat. vervolgens komt het groepje naïeve wannabe wetenschappertjes zich weer opdringen en vragen de hele tijd om argumenten hoe we hier bijkomen. bewijs het, bewijs het schreeuwen ze, ondertussen maken ze je belachelijk met ;trol, trol, ga naar de psychiater, trol trol
de portiers kunnen er ook niks aan veranderen, zij moeten iedereen binnenlaten

wat voor zin heeft bnw dan nog?
Heel goed weergegeven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152054944
Heel leuk, maar een mod is natuurlijk geen portier die 'andersdenkenden' buiten de deur moet houden.
pi_152055063
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 22:09 schreef mootie het volgende:
Heel leuk, maar een mod is natuurlijk geen portier die 'andersdenkenden' buiten de deur moet houden.
:') als je het niet begrijpt reageer dan niet
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 22:14:19 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_152055142
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:12 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

:') als je het niet begrijpt reageer dan niet
Ehh.. iedereen mag hier reageren hoor. Ook als het niet conform jouw regels is.
pi_152055709
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind het onnodig om zulke vergelijkingen te maken naar posters waar je het niet mee eens bent. Het zal vast een hit zijn onder de kliek.

De reden dat ik de vragen ontwijk, is omdat ik geen zin heb om ze beantwoorden, ik schiet er niks mee op. Het wordt afgezeken en afgeserveerd als bogus. Als ik het al doe (zeker toen ik net op BNW kwam) krijg je opmerkingen naar je hoofd; zoek een shrink op e.d. Ik heb veel meer aan de info van Tingo, Japie, Biek en Summers hun hoef ik niet te overtuigen, voor deze mensen kom ik hier, de rest probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef overstekendekameel het volgende:
je kan het zo zien;
we zitten in een speciaal gecreëerde ruimte te praten over bnw zaken, we kunnen van elkaar leren, aanvullen, discussiëren en bepaalde zaken opsteken. er staan 2 portiers aan de deur, waarvan er eentje regelmatig wegloopt. hij heeft het te druk met andere zaken

vervolgens komt er een groepje goedgelovende naïeve wannabe wetenschappers en gaan zich bemoeien met ons. ze zullen jou wel even vertellen hoe de wereld in elkaar zit, hoe je moet discussiëren en welke argumenten je gebruikt. dit hebben ze zo geleerd op school en denken dat het klopt.

een van hun beroemde argumenten met bv 911 is dat je dit na kan checken en bewijzen met proefjes van oa kippengaas, potloden, leverworst en meer van die gein. falsificeren dus. ze willen jou overtuigen dat het zo is want met kippengaas en leverworst kunnen we het nabootsen (voorbeeld)
Ik zou denken; ok man, ga dat lekker ergens anders vertellen en laat ons verder met rust. hiernaast zit een wetenschapsforum waarin jullie elkaar kunnen bevredigen met de vastgestelde wetenschapsregels, de een weet meer dan de andere, jolly, have fun

maar nee hoor, ze dringen zich op, ze maken je belachelijk, noemen je een trol en zeggen dat je naar de psychiater moet. de portiers kijken de andere kant op want iedereen mag hier binnenkomen. ze letten alleen op gescheld en zeggen dat je dat niet mag doen.
we besluiten om een ander plekje te zoeken, de ruimte is immers groot zat. vervolgens komt het groepje naïeve wannabe wetenschappertjes zich weer opdringen en vragen de hele tijd om argumenten hoe we hier bijkomen. bewijs het, bewijs het schreeuwen ze, ondertussen maken ze je belachelijk met ;trol, trol, ga naar de psychiater, trol trol
de portiers kunnen er ook niks aan veranderen, zij moeten iedereen binnenlaten

wat voor zin heeft bnw dan nog?
Hier zie je dus de onwil om met 'andersdenkenden' te praten of überhaupt om een discussie aan te gaan.
Ik denk, als je een beschermde omgeving wilt, dat een besloten hoekje een goed idee is. Zoiets als het Keldertje ofzo.
Op een openbaar discussieforum zul je altijd commentaar krijgen dat niet in je straatje past.
Overigens, natuurljk moet er niet bij voorbaat 'gekkie' worden geroepen, maar als je continu allerlei vergezochte ideeën propageert en je wilt cruciale vragen stelselmatig niet beantwoorden, dan ga je vroeger of later onvermijdelijk krijgen dat er getwijfeld wordt aan de psyche van de persoon.
  zondag 26 april 2015 @ 22:42:07 #183
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152056233
offtopic

[ Bericht 91% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 22:52:30 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_152056336
reactie op offtopic

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 22:52:50 ]
  zondag 26 april 2015 @ 22:46:44 #185
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152056423
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:25 schreef Scrummie het volgende:
Word tijd dat de aids van dit forum verwijderd worden, maar dat gebeurt gewoon niet.

Zolang bepaalde users hier zitten, krijg je dit liedje keer op keer op keer weer. Tingo, Ctrlaltdelete, Elmata, lambiek, de gestoorden van dit hoekje die hier wat minder zouden moeten posten maar meer zouden moeten praten met een psychiater.

Dus, zolang er niets aan gedaan word; tot de volgende keer maar weer, als we dezelfde discussie weer gaan voeren.
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 15:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt, Tingo heeft nooit zin in een discussie of in iets onderbouwen.
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Copycat het volgende:
El_Matador, dat is echt de grootste troll op BNW. Moet het hem nageven: hij speelt het aardig, in de hoaxtopics en de steeds lachwekkender wordende 'iedere Panamees is een verdachte en wij ontmaskeren ze allemaal'-reeks. Maar die kun je met de beste wil der wereld niet serieus nemen.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kan je nou verdomme met iemand discussie voeren als ie zegt dat een blauw rondje echt een geel vierkantje is? Leg mij dat nou eens uit beste jogy.

Zolang het op die manier gaat; ja, dan ga ik mensen hier belachelijk maken, voor gestoord uitmaken, etc. Want dat zijn ze. Compleet gek, en het haalt BNW naar beneden als gekkie hoekje, jaagt mensen met een gezonde interesse in BNW weg, het niveau verdwijnt, etc.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Zo denk ik er echt over. Heb van jou nog nooit een normale post gezien. Het is altijd sneren en schelden en janken over de ondergrondse. En wat Piet zegt. Je komt langs en schijt de boel onder en gaat dan weg want dan is je missie volbracht.
Dit soort users hebben mijns inziens helemaal niets te zoeken op BNW, maar goed ieder is vrij om te posten waar hij/zij wil natuurlijk.
Maar komen hier enkel voor eigen vermaak en geloven helemaal niets van de BNW kant van zaken en posten hier ook nauwelijks. Maar hebben wel de grootste mond als het gaat om afzeiken van BNW-ers. Ik heb niet alles gelezen wat er hier op feedback is geschreven vandaag maar ik word er echt niet goed van. Ik ben sinds enkele maanden op BNW maar post steeds minder.
En dat komt vooral door dit soort users en nog een aantal anderen, ze maken BNW-ers uit voor trollen en gekken maar voegen zelf inhoudelijk niets toe aan de discussie.
Dat zijn de echte trollen hier, maar ze proberen de wereld op zijn kop te zetten hier.
Wat doe je hier dan? Gewoon voor het vermaak? Ga toch gewoon lekker op NWS, ONZ of UTO posten.
En verder wil ik nog even kwijt dat Jogy echt een aanwinst is voor BNW.
Hij heeft tenminste een open mind en zorgt voor een betere balans op BNW.
Ik weet heus wel dat niet alles een hoax is en dat er soms dingen gepost worden die te ver gaan.
Maar het is BNW, de enige manier om een antwoord te krijgen is als je elkaar met respect behandeld. Net zoals je mag ik hopen omgaat met mensen in het dagelijks leven. Maar respect voor de medemens is ver te zoeken hier op BNW. Persoonlijk ga ik niet eens meer in discussie met mensen die op die toon posten hier.

Het is gewoon te gek voor woorden dat Tingo, CAD, El Matador Lambiekje Japie77, Summers, Ali_Boo en ikzelf hier op BNW uitgemaakt worden voor trollen. Wanneer wij niet meer posten op BNW blijft er niets anders over dan een NWS forum hier.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 26 april 2015 @ 22:52:38 #186
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152056694
"waarom op een ouderen flora bijeenkomst gaan vertellen dat je niks met bloemschikken hebt en het maar een domme bezigheid is"

Zoiets C Unclescorp
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 26 april 2015 @ 22:57:40 #187
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152056888
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus anderen weigeren te discussieren, en het is onze schuld dat het misgaat.
Nogmaals de vraag: wat doe je op een discussieforum? Ga lekker op Facebook in een besloten clubje zitten als je alleen wil jaknikken met anderen.
Hier hopen sommige mensen duidelijk te krijgen over zaken door ze te toetsen aan argumenten. Het is belachelijk om die mensen voor troll uit te maken.
Net zoals het belachelijk is om je vingers in je oren te stoppen en LALALA te roepen als er lastige vragen voorbijkomen.
Er is een heel groot verschil tussen normaal discussieren met een open mind of hier puur en alleen komen om alle afwijkende meningen en ideeen de grond in te trappen. Dat is wat er de laatste jaren hier is gebeurd door dat vaste kliekje van jullie.
Feyenoord!
pi_152056934
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is een heel groot verschil tussen normaal discussieren met een open mind of hier puur en alleen komen om alle afwijkende meningen en ideeen de grond in te trappen. Dat is wat er de laatste jaren hier is gebeurd door dat vaste kliekje van jullie.
Dat is een aanname jouwerzijds.
  zondag 26 april 2015 @ 22:59:40 #189
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152056956
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Met je eens , als mensen fatsoenlijk zijn krijgen ze meer voor elkaar en als ze niet fatsoenlijk zijn hebben mensen er geen zin meer in . SIMPEL .
Precies.
Feyenoord!
pi_152056970
De battle of de kliekjes :').

CGI, overduidelijk.
pi_152057124
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2015 22:46 schreef Izzy73 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Dit soort users hebben mijns inziens helemaal niets te zoeken op BNW, maar goed ieder is vrij om te posten waar hij/zij wil natuurlijk.
Maar komen hier enkel voor eigen vermaak en geloven helemaal niets van de BNW kant van zaken en posten hier ook nauwelijks. Maar hebben wel de grootste mond als het gaat om afzeiken van BNW-ers. Ik heb niet alles gelezen wat er hier op feedback is geschreven vandaag maar ik word er echt niet goed van. Ik ben sinds enkele maanden op BNW maar post steeds minder.
En dat komt vooral door dit soort users en nog een aantal anderen, ze maken BNW-ers uit voor trollen en gekken maar voegen zelf inhoudelijk niets toe aan de discussie.
Dat zijn de echte trollen hier, maar ze proberen de wereld op zijn kop te zetten hier.
Wat doe je hier dan? Gewoon voor het vermaak? Ga toch gewoon lekker op NWS, ONZ of UTO posten.
En verder wil ik nog even kwijt dat Jogy echt een aanwinst is voor BNW.
Hij heeft tenminste een open mind en zorgt voor een betere balans op BNW.
Ik weet heus wel dat niet alles een hoax is en dat er soms dingen gepost worden die te ver gaan.
Maar het is BNW, de enige manier om een antwoord te krijgen is als je elkaar met respect behandeld. Net zoals je mag ik hopen omgaat met mensen in het dagelijks leven. Maar respect voor de medemens is ver te zoeken hier op BNW. Persoonlijk ga ik niet eens meer in discussie met mensen die op die toon posten hier.

Het is gewoon te gek voor woorden dat Tingo, CAD, El Matador Lambiekje Japie77, Summers, Ali_Boo en ikzelf hier op BNW uitgemaakt worden voor trollen. Wanneer wij niet meer posten op BNW blijft er niets anders over dan een NWS forum hier.
De mensen die je opnoemt posten hier al langer.. ook tijdens de bloeiperiode van dit forum en ik ken ze als aardig en redelijk. Dat ze op een gegeven moment terugslaan is op zich mss niet fraai. Maar wat kun je ze kwalijk nemen, als je werkelijk nooit bereid bent om de discussie aan te gaan? En als het al gebeurt dan is er heel wat op aan te merken.
Alleen al vanwege het feit dat ze hier langere tijd zijn, is het niet aannemelijk dat ze dat vanwege een of ander ziek vermaak doen, lijkt me.
Iedereen hier is zeker wel bereid aan te nemen dat dingen niet altijd zijn wat ze lijken,maar niet zonder aannemelijk reden.
  zondag 26 april 2015 @ 23:05:35 #192
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152057203
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kan je nou verdomme met iemand discussie voeren als ie zegt dat een blauw rondje echt een geel vierkantje is? Leg mij dat nou eens uit beste jogy.

Zolang het op die manier gaat; ja, dan ga ik mensen hier belachelijk maken, voor gestoord uitmaken, etc. Want dat zijn ze. Compleet gek, en het haalt BNW naar beneden als gekkie hoekje, jaagt mensen met een gezonde interesse in BNW weg, het niveau verdwijnt, etc.
Ongelofelijk dat mensen als jij hier gewoon nog steeds toegelaten worden op het forum. Users aids noemen en constant mensen beledigen. Heb je dat nodig om je zelfvertrouwen een beetje op te krikken ofzo?
Feyenoord!
  zondag 26 april 2015 @ 23:08:09 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152057295
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is een heel groot verschil tussen normaal discussieren met een open mind of hier puur en alleen komen om alle afwijkende meningen en ideeen de grond in te trappen. Dat is wat er de laatste jaren hier is gebeurd door dat vaste kliekje van jullie.
Dat verschil is is de laatste tijd erg groot.. helemaal eens..
En dingen lopen nu eenmaal uit de hand en daar ben ik het ook mee eens een MOD hoort in te grijpen en regels daarvoor te maken voor een forum zodat er geen over en weer gescheld is!
Helaas is meerdere keren gebleken dat pas in een laat stadium word ingegrepen en de boel escaleerd!

En tja nou kunnen we elkaar wel mooi op de kop gaan geven!
Wie begon en wellus nietus zoals gewoonlijk!

Maar Ik denk dat er eerder moet gekeken naar de scheidsrechter ;)
Die lekker koffie staat te leuten in de kantine en pas bij de wedstrijd komt kijken als die al afgelopen is!

In het verleden gebeurde dat veel eerder..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152057484
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:52 schreef DeMolay het volgende:
"waarom op een ouderen flora bijeenkomst gaan vertellen dat je niks met bloemschikken hebt en het maar een domme bezigheid is"

Zoiets C Unclescorp
Dat is een zeer kromme vergelijking. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de theorie over hoe sommige bloemsierkunst tot stand is gekomen vrijwel onmogelijk is, nodeloos (ingewikkeld) is en iedere aannemelijke reden en motief om het zo te dien ontbreekt.
  zondag 26 april 2015 @ 23:13:27 #195
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152057495
quote:
En dingen lopen nu eenmaal uit de hand en daar ben ik het ook mee eens een MOD hoort in te grijpen en regels daarvoor te maken voor een forum zodat er geen over en weer gescheld is!
Helaas is meerdere keren gebleken dat pas in een laat stadium word ingegrepen en de boel escaleerd!
je bedoeld lavenderr
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 26 april 2015 @ 23:14:21 #196
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152057526
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De mensen die je opnoemt posten hier al langer.. ook tijdens de bloeiperiode van dit forum en ik ken ze als aardig en redelijk. Dat ze op een gegeven moment terugslaan is op zich mss niet fraai. Maar wat kun je ze kwalijk nemen, als je werkelijk nooit bereid bent om de discussie aan te gaan? En als het al gebeurt dan is er heel wat op aan te merken.
Alleen al vanwege het feit dat ze hier langere tijd zijn, is het niet aannemelijk dat ze dat vanwege een of ander ziek vermaak doen, lijkt me.
Iedereen hier is zeker wel bereid aan te nemen dat dingen niet altijd zijn wat ze lijken,maar niet zonder aannemelijk reden.
Niet in discussie gaan? Wie? De BNW-ers? Mijn ervaring is toch heel anders. Ik zie bijna ieder BNW-er discussiëren, totdat die persoon belachelijk gemaakt wordt. Maar ja dan haak ik ook af.
Ik zie juist dat de niet BNW-ers niet in discussie gaan. Verder is het zo dat de afgelopen periode telkens BNW-ers een ban kregen en notes en edits. Dan is het lastig discussiëren natuurlijk.
Dat is voor mij de voornaamste rede dat ik niet meer post. Er is gelukkig veel verandert sinds jogy er is. Geen enkele BNW-er heeft meer een ban en notes gekregen. Daardoor is er weer een beetje een discussie ontstaan en worden mensen niet meer monddood gemaakt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 26 april 2015 @ 23:14:24 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152057528
Het is op zich ook wel makkelijk om de mod de schuld te geven als je eerst naar binnen loopt, poep op de muren smeert en daarna klaagt over de stank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152057543
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef overstekendekameel het volgende:
je kan het zo zien;
we zitten in een speciaal gecreëerde ruimte te praten over bnw zaken, we kunnen van elkaar leren, aanvullen, discussiëren en bepaalde zaken opsteken. er staan 2 portiers aan de deur, waarvan er eentje regelmatig wegloopt. hij heeft het te druk met andere zaken

vervolgens komt er een groepje goedgelovende naïeve wannabe wetenschappers en gaan zich bemoeien met ons. ze zullen jou wel even vertellen hoe de wereld in elkaar zit, hoe je moet discussiëren en welke argumenten je gebruikt. dit hebben ze zo geleerd op school en denken dat het klopt.

een van hun beroemde argumenten met bv 911 is dat je dit na kan checken en bewijzen met proefjes van oa kippengaas, potloden, leverworst en meer van die gein. falsificeren dus. ze willen jou overtuigen dat het zo is want met kippengaas en leverworst kunnen we het nabootsen (voorbeeld)
Ik zou denken; ok man, ga dat lekker ergens anders vertellen en laat ons verder met rust. hiernaast zit een wetenschapsforum waarin jullie elkaar kunnen bevredigen met de vastgestelde wetenschapsregels, de een weet meer dan de andere, jolly, have fun

maar nee hoor, ze dringen zich op, ze maken je belachelijk, noemen je een trol en zeggen dat je naar de psychiater moet. de portiers kijken de andere kant op want iedereen mag hier binnenkomen. ze letten alleen op gescheld en zeggen dat je dat niet mag doen.
we besluiten om een ander plekje te zoeken, de ruimte is immers groot zat. vervolgens komt het groepje naïeve wannabe wetenschappertjes zich weer opdringen en vragen de hele tijd om argumenten hoe we hier bijkomen. bewijs het, bewijs het schreeuwen ze, ondertussen maken ze je belachelijk met ;trol, trol, ga naar de psychiater, trol trol
de portiers kunnen er ook niks aan veranderen, zij moeten iedereen binnenlaten

wat voor zin heeft bnw dan nog?
Probleem is echter dat je met die instelling niet alleen de 'oppositie' verjaagt, maar iedereen die niet hetzelfde denkt.

Graag zou ik bijv. willen praten over bepaalde dingen in de financiele sector (mijn eigen vakgebied), maar als de enige reactie die ik krijg (bijv): 'allemaal oplichters, verdorven systeem, het kapitalisme is duivels en als je iets anders denkt dan praat ik niet met je'

Dan beuk je iedere mogelijkheid om te discusseren weg. Als je dit vervolgens bij ieder onderwerp doet, jaag je een potentieel grote groep weg.

In de tijd van Bankfurt waren er bijvoorbeeld een heel aantal serieuze topics, zonder een groepje harde kern BNW die alleen eigen gedachten wil bespreken en daarmee niet alleen haar felste tegenstanders buiten de discussie houdt, maar iedereen.
  zondag 26 april 2015 @ 23:15:10 #199
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152057547
quote:
Dat is een zeer kromme vergelijking. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de theorie over hoe sommige bloemsierkunst tot stand is gekomen vrijwel onmogelijk is, nodeloos (ingewikkeld) is en iedere aannemelijke reden en motief om het zo te dien ontbreekt.
je bewijst ons punt
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_152057559
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Hier zie je dus de onwil om met 'andersdenkenden' te praten of überhaupt om een discussie aan te gaan.
dat bedoel ik. wat valt er te discussiëren met msm-ers (zo noem ik ze ook maar)
msm-ers denken anders dan niet msm-ers.
bnw-ers (noem ik ze voor het gemak) hebben andere opvattingen, zij weten (ga ik vanuit) dat het 'duister' (elite en hun baasjes) aan de macht is en dat is niet fijn
alles is gemanipuleerd en bewerkt
wat er ook gebeurt, toeval bestaat niet
quote:
Ik denk, als je een beschermde omgeving wilt, dat een besloten hoekje een goed idee is. Zoiets als het Keldertje ofzo.
whatever
quote:
Op een openbaar discussieforum zul je altijd commentaar krijgen dat niet in je straatje past.
dat hoor ik liever van een bnw-er dan van een hardcore msm-er
van die ene kan ik hopelijk nog leren en wijzer worden, van die andere denk ik niet
quote:
Overigens, natuurljk moet er niet bij voorbaat 'gekkie' worden geroepen, maar als je continu allerlei vergezochte ideeën propageert en je wilt cruciale vragen stelselmatig niet beantwoorden, dan ga je vroeger of later onvermijdelijk krijgen dat er getwijfeld wordt aan de psyche van de persoon.
kan ik ook omdraaien, ik vind dat bepaalde msm-er welke hier dagelijks rondhangen niet helemaal jofel zijn in hun bovenkamer, ik schat zo in dat dit niet meer goedkomt
dus voor die mensen raad ik aan een psychiater te bezoeken die vervolgens na het gesprek dure medicatie gaat voorschrijven, want daarvoor zit hij daar
big farma ook weer blij :)

ik spreek voor mezelf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')