abonnement Unibet Coolblue
pi_151954823
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja tank is leuk. Je kan ook die dump kopen. Daar heb je echt werkelijk niks aan. _O-
Zonde van het geld :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151954887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Gewoon een closed sessie maken met friends.
Die heb ik niet :p iedereen die m online wilt spelen wacht tot ie 30eu is, tot dan spelen ze offline gecracked.
pi_151955028
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik wilde het net ook posten. Gold is in theorie wel beter, maar met 350W is het nogal magertjes. Ik heb voor zowel m'n Geforce 660Ti en R9 280X een 600W Plus Gold voeding in gebruik met een intel-configuratie wat al minder energie verbruikt dan AMD. En dat trekt het nog. Maar je kan wel rekenen op 450W betreft die R9 280X, als alles op Full-load draait en nog andere hardware hebt aangesloten. En naarmate de voeding ouder wordt, hoe minder het effectieve vermogen wordt en kan nare onstabiele situaties opleveren.
Ja precies, we hebben abuis die magere besteld. Gingen uit van een standaard computer maar we waren natuurlijk aan het samenstellen. Het is de Seaforce G-550 geworden :)
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:17:24 #54
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955093
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja precies, we hebben abuis die magere besteld. Gingen uit van een standaard computer maar we waren natuurlijk aan het samenstellen. Het is de Seasonic G-550 geworden :)
Top, moet je wel weer minimaal 3 jaar mee vooruit kunnen... ;)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955134
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Top, moet je wel weer minimaal 3 jaar mee vooruit kunnen... ;)
Yea! Kan niet wachten tot alles in elkaar zit :)
Ik ga trouwens een Windows 7 downloaden, is toch wel gewoon aan te raden i.p.v. 100 euro ervoor uitgeven?
Gewoon normaal doen ja.
pi_151955283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Yea! Kan niet wachten tot alles in elkaar zit :)
Ik ga trouwens een Windows 7 downloaden, is toch wel gewoon aan te raden i.p.v. 100 euro ervoor uitgeven?
je geeft een paar honderd euro uit aan hardware, en een software licentie (waar je, per uur gemiddeld, vrijwel niks aan kwijt bent) kan er niet vanaf?
ik zeg: koop gewoon een licentie.. scheelt ook gezeik als je illegale versie de geest geeft
pi_151955296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Yea! Kan niet wachten tot alles in elkaar zit :)
Ik ga trouwens een Windows 7 downloaden, is toch wel gewoon aan te raden i.p.v. 100 euro ervoor uitgeven?
Ben er persoonlijk niet zo'n voorstander van, maar dat is ieder zijn meug. Hou wel in je achterhoofd dat je met een legitieme Windows 7/8/8.1. binnenkort gratis kunt upgraden naar Windows 10, misschien wel handig om in het achterhoofd te houden.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151955313
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:24 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ben er persoonlijk niet zo'n voorstander van, maar dat is ieder zijn meug. Hou wel in je achterhoofd dat je met een legitieme Windows 7/8/8.1. binnenkort gratis kunt upgraden naar Windows 10, misschien wel handig om in het achterhoofd te houden.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:24 schreef mschol het volgende:

[..]

je geeft een paar honderd euro uit aan hardware, en een software licentie (waar je, per uur gemiddeld, vrijwel niks aan kwijt bent) kan er niet vanaf?
ik zeg: koop gewoon een licentie.. scheelt ook gezeik als je illegale versie de geest geeft
Ik wilde aanvankelijk ook kopen, maar mijn vriend zegt dat downloaden prima zou zijn.
Maar nu ga ik ook weer twijfelen hoor.
Gewoon normaal doen ja.
pi_151955363
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

[..]

Ik wilde aanvankelijk ook kopen, maar mijn vriend zegt dat downloaden prima zou zijn.
Maar nu ga ik ook weer twijfelen hoor.
Weet niet hoe het met alle windows updates zit met gekraakte versies. Maar bij mij werkte GTA V enkel als ik álle updates van windows update installeerde. En dat waren er veel :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151955374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

[..]

Ik wilde aanvankelijk ook kopen, maar mijn vriend zegt dat downloaden prima zou zijn.
Maar nu ga ik ook weer twijfelen hoor.
ik snap je standpunt wel hoor.. deed ik vroeger ook, maar tegenwoordig vind ik het vaak de moeite/risico niet meer waard..
pi_151955382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

[..]

Ik wilde aanvankelijk ook kopen, maar mijn vriend zegt dat downloaden prima zou zijn.
Maar nu ga ik ook weer twijfelen hoor.
Ik heb het vroeger ook altijd gedownload, vooral gezien de prijzen destijds (360 euro voor een Ultimate versie!). Tegenwoordig die ik me er de moeite niet voor, al het gelazer met bootloaders, geen fatsoenlijke updates, leaks etc, en de licenties zijn helemaal zo duur niet meer. En zoals ik al zei, de gratis upgrade naar 10 is met directx 12 (mits je een geschikte videokaart hebt) ook zeker de moeite aangezien je dan qua performance weer flink omhoog gaat.

Daarnaast ben ik het ook eens met mschol. Windows gebruik je elke minuut dat je pc aanstaat, en het uitgeven van zeg 600 euro voor een pc aan onderdelen en de licentie kraken is gewoon diefstal voor mijn gevoel.

Maar zoals ik begon: het is ieder zijn meug en ik begrijp de instelling van je vriend ook wel aangezien ik zelf ook zo was.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:27:44 #62
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:24 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ben er persoonlijk niet zo'n voorstander van, maar dat is ieder zijn meug. Hou wel in je achterhoofd dat je met een legitieme Windows 7/8/8.1. binnenkort gratis kunt upgraden naar Windows 10, misschien wel handig om in het achterhoofd te houden.
Illegaal ook, dat is ook nog de hele grap.. :')
Geloof dat ze bij MS ook aan het inzien zijn dat OS'en "verkopen" aan consumenten niet zoveel meer oplevert met de instortende PC-markt..

Oh verder als je nog student bent, is surfspot.nl wel aan te raden, daar kun je het volgens mij voor ¤35,- kopen. En dat is nog wel te overzien.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955404
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Illegaal ook, dat is ook nog de hele grap..
en dan blijft hij gewoon illegaal hoor, tis niet alsof je dan een geldige licentie hebt :P
pi_151955416
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Illegaal ook, dat is ook nog de hele grap.. :')
Geloof dat ze bij MS ook aan het inzien zijn dat OS'en "verkopen" aan consumenten niet zoveel meer oplevert met de instortende PC-markt..
Dat gerucht is al lang ontkent. Je kunt de upgrade uitvoeren vanuit een gekraakte versie, en je krijgt direct de non valid melding en binnen de standaard periode een niet functionerende Windows. Dus nee, je hebt wel degelijk een licentie nodig wil het je een bruikbare Windows 10 op de lange termijn opleveren.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:29:48 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:28 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dat gerucht is al lang ontkent. Je kunt de upgrade uitvoeren vanuit een gekraakte versie, en je krijgt direct de non valid melding en binnen de standaard periode een niet functionerende Windows. Dus nee, je hebt wel degelijk een licentie nodig wil het je een bruikbare Windows 10 op de lange termijn opleveren.
Ah, ik dacht juist dat ze iedereen zo snel over wilde hebben omdat Legacy-support ook nogal wat kost voor een software-bedrijf. Maar goed, ze gaan geld vragen voor "Legacy-support", zoals het bij de NL's overheid gaat... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955455
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik heb het vroeger ook altijd gedownload, vooral gezien de prijzen destijds (360 euro voor een Ultimate versie!). Tegenwoordig die ik me er de moeite niet voor, al het gelazer met bootloaders, geen fatsoenlijke updates, leaks etc, en de licenties zijn helemaal zo duur niet meer. En zoals ik al zei, de gratis upgrade naar 10 is met directx 12 (mits je een geschikte videokaart hebt) ook zeker de moeite aangezien je dan qua performance weer flink omhoog gaat.

Daarnaast ben ik het ook eens met mschol. Windows gebruik je elke minuut dat je pc aanstaat, en het uitgeven van zeg 600 euro voor een pc aan onderdelen en de licentie kraken is gewoon diefstal voor mijn gevoel.

Maar zoals ik begon: het is ieder zijn meug en ik begrijp de instelling van je vriend ook wel aangezien ik zelf ook zo was.
Ja precies, ik wil ook helemaal niet kraken of downloaden. Gevoel was al niet lekker bij.
Vriend kan de pot op, ik ga lekker een legale kopen. Wederom bedankt O+
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 23 april 2015 @ 13:31:49 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151955497
http://tweakers.net/nieuw(...)l-na-windows-10.html

En draai hier gewoon een illegale versie, al sinds Windows 95 volgens mij. :+
pi_151955513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja precies, ik wil ook helemaal niet kraken of downloaden. Gevoel was al niet lekker bij.
Vriend kan de pot op, ik ga lekker een legale kopen. Wederom bedankt O+
No worries. Kijk wel ff naar de tip die Noodle geeft, als je via Surfspot een licentie kunt krijgen (student) of mogelijk via je werkgever (mits die een Home Use Program aanbieden) dan kun je de licenties voor een derde van de winkelprijs krijgen. Net zo legaal, scheelt wel flink in de beurs.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151955564
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

No worries. Kijk wel ff naar de tip die Noodle geeft, als je via Surfspot een licentie kunt krijgen (student) of mogelijk via je werkgever (mits die een Home Use Program aanbieden) dan kun je de licenties voor een derde van de winkelprijs krijgen. Net zo legaal, scheelt wel flink in de beurs.
Ben geen student en via de werkgever ook niet. Dus ik koop 'm gewoon voor de volledige prijs met mijn zuurverdiende centjes. Maar dan heb je ook wat! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_151955569
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ah, ik dacht juist dat ze iedereen zo snel over wilde hebben omdat Legacy-support ook nogal wat kost voor een software-bedrijf. Maar goed, ze gaan geld vragen voor "Legacy-support", zoals het bij de NL's overheid gaat... :')
Ik vind het juist een prima ontwikkeling, licenties goedkoper, en support duurder. Nu scheelt het dat ik zelf nooit support nodig heb, maar ook mensen die geen verstand van pc's hebben kennen wel iemand die dit voor ze kan regelen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:34:54 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955616
Er is ook nog grijze markt via Marktplaats. Als in opkoop partijen van bedrijven die failliet zijn gegaan maar wel nog licenties hadden. Die worden ook voor 1/3 van de prijs aangeboden. Maar goed, je weet dus niet op hoeveel computers die licentie nog actief is..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955659
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook nog grijze markt via Marktplaats. Als in opkoop partijen van bedrijven die failliet zijn gegaan maar wel nog licenties hadden. Die worden ook voor 1/3 van de prijs aangeboden. Maar goed, je weet dus niet op hoeveel computers die licentie nog actief is..
En dan ben je dus weer illegaal bezig. Volumelicenties zijn per defenitie niet legaal voor thuisgebruik, en de key kan dan ook op elk moment geblokkeerd worden zodra Microsoft daartoe besluit over te gaan. Het bedrijf wat ze verkocht heeft kan daar overigens ook behoorlijk wat gelazer mee krijgen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151955671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook nog grijze markt via Marktplaats. Als in opkoop partijen van bedrijven die failliet zijn gegaan maar wel nog licenties hadden. Die worden ook voor 1/3 van de prijs aangeboden. Maar goed, je weet dus niet op hoeveel computers die licentie nog actief is..
als je een COA kan bemachtigen heb je volgens MS de licentie in handen dacht ik..
pi_151955683
En welke versie zal ik dan halen? Deze? http://tresbizz.com/nl/nl(...)-qjMUCFXDLtAodMgsAWg
Gewoon normaal doen ja.
pi_151955707
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En welke versie zal ik dan halen? Deze? http://tresbizz.com/nl/nl(...)-qjMUCFXDLtAodMgsAWg
die zaak wordt zwaar afgeraden op tweakers, veel gebruikte keys kennelijk (volgens reviews)
pi_151955734
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:37 schreef mschol het volgende:

[..]

die zaak wordt zwaar afgeraden op tweakers, veel gebruikte keys kennelijk (volgens reviews)
Nee ik ga 'm daar niet kopen, maar even als voorbeeld welke versie ik wil gaan halen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_151955777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:36 schreef mschol het volgende:

[..]

als je een COA kan bemachtigen heb je volgens MS de licentie in handen dacht ik..
Nope:

quote:
Als u het slachtoffer wordt van losstaande COA’s, is dit geldverspilling en zullen uw klanten geen wettelijke licentie hebben om hun software te gebruiken.
zie: http://www.microsoft.com/(...)spx#fbid=93BiGEyIgNd
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151955782
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nee ik ga 'm daar niet kopen, maar even als voorbeeld welke versie ik wil gaan halen.
voor huis tuin en keuken gebruik zou ik w7 home premium nemen 64bits of windows 8 x64 bits..
ultimate(windows 7) of pro (windows 8) zullen overkill zijn..
pi_151955819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef mschol het volgende:

[..]

voor huis tuin en keuken gebruik zou ik w7 home premium nemen 64bits of windows 8 x64 bits..
ultimate(windows 7) of pro (windows 8) zullen overkill zijn..
http://www.office-discoun(...)-oem-dvd-64-bit.html ?
Gewoon normaal doen ja.
pi_151955845
quote:
Kijk hier even voor de verschillen in de Windows 7 versies, dan zie je meteen wat er wel en niet in de home premium zit wat de Ultimate wel weer heeft: http://www.microsoftstore(...)eWindowsEditionsPage
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:41:59 #81
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955860
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:36 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

En dan ben je dus weer illegaal bezig. Volumelicenties zijn per defenitie niet legaal voor thuisgebruik, en de key kan dan ook op elk moment geblokkeerd worden zodra Microsoft daartoe besluit over te gaan. Het bedrijf wat ze verkocht heeft kan daar overigens ook behoorlijk wat gelazer mee krijgen.
Het ging niet zozeer om volumelicenties, maar single.Blijkbaar kunnen ze om de zoveel tijd weer geactiveerd worden op andere pc's maar goed, je zal maar net eentje treffen die al gebruikt is. Meestal gebruik ik dan gewoon een licentie van een oude Dell-PC die toch op de onderkant/zijkant van de machine staat. Zoals ik al aangaf, is het een beetje grijze markt en grijs gebied.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955871
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Kijk hier even voor de verschillen in de Windows 7 versies, dan zie je meteen wat er wel en niet in de home premium zit wat de Ultimate wel weer heeft: http://www.microsoftstore(...)eWindowsEditionsPage
Thanks. Ik ga sowieso eerst thuis even kijken of ik nog een Windows van mijn huidige pc heb liggen. Die draait ook op Windows 7 maar die was 'ready' toen ik 'm thuis kreeg. Geen idee of je dan de licentie erbij krijgt? Lijkt me wel toch, want als je 'm leeg moet halen en opnieuw installeren moet je ook opnieuw Windows erop zetten?
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:43:24 #83
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955896
Sowieso hoe heel dat licensing verhaal van Microsoft en Adobe in elkaar zit... :') Ik ben blij dat Steamgames steeds vaker op multi-platform worden uitgebracht. Maar goed dat is een andere discussie.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955920
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Thanks. Ik ga sowieso eerst thuis even kijken of ik nog een Windows van mijn huidige pc heb liggen. Die draait ook op Windows 7 maar die was 'ready' toen ik 'm thuis kreeg. Geen idee of je dan de licentie erbij krijgt? Lijkt me wel toch, want als je 'm leeg moet halen en opnieuw installeren moet je ook opnieuw Windows erop zetten?
Dat is weer een ander verhaal. Een voorgeinstalleerde merk pc (of laptop) bevat een door de fabrikant aangepaste Windows versie. Denk hierbij aan specifieke software om de laptop te laten werken van HP, een proefversie van een virusscanner etc.

Als zodoende is de licentie aangeboden door de fabrikant (HP bijvoorbeeld) en niet Microsoft. Wat deze doen is de licentie koppelen aan de hardware (onderdelen) van de laptop/pc. Dit houdt in dat deze licenties ALLEEN geschikt zijn voor het toestel wat je gekocht hebt, deze kun je niet overzetten op een andere pc.

Dat kan alleen als je zelf een losse Windows licentie gekocht hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151955957
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sowieso hoe heel dat licensing verhaal van Microsoft en Adobe in elkaar zit... :') Ik ben blij dat Steamgames steeds vaker op multi-platform worden uitgebracht. Maar goed dat is een andere discussie.
Eens, maar ook wel logisch gezien het marktaandeel wat beiden hebben en de diversiteit van de markt. Het zijn niet alleen maar thuisgebruikers die licenties kopen, ook thuiswerkens, kleine bedrijven, middelgrote bedrijven, grote bedrijven, multinationals etc etc. Die willen allemaal weer een eigen licentiemodel en dan krijg je dit soort clusterfucks.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151955960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:44 schreef DeeCruise het volgende:
Dat is weer een ander verhaal. Een voorgeinstalleerde merk pc (of laptop) bevat een door de fabrikant aangepaste Windows versie. Denk hierbij aan specifieke software om de laptop te laten werken van HP, een proefversie van een virusscanner etc.

Als zodoende is de licentie aangeboden door de fabrikant (HP bijvoorbeeld) en niet Microsoft. Wat deze doen is de licentie koppelen aan de hardware (onderdelen) van de laptop/pc. Dit houdt in dat deze licenties ALLEEN geschikt zijn voor het toestel wat je gekocht hebt, deze kun je niet overzetten op een andere pc.

Dat kan alleen als je zelf een losse Windows licentie gekocht hebt.
Ahaaa. Weer wat geleerd. Nou, dan wordt het een nieuwe versie kopen. ^O^
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:45:25 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151955965
Ik gebruikte altijd gewoon een Dell-Windows image (als in een image van de meegeleverde Windows 7 disk) om te installeren, maar goed.. :D
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151955992
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik gebruikte altijd gewoon een Dell-Windows image om te installeren, maar goed.. :D
Dan gebruik je ook een bootloader, anders kom je niet om de activatieserver heen. Of je hebt toevallig een dell image wat relatief schoon is en je gebruikt je eigen licentie daarop.

Het gaat hier om de licentie voor Mrs Salvatore, niet het installatiemedium. Een windows 7 disc kun je overal downloaden (torrents, usenet etc) echter dien je de juiste key te gebruiken. En de key van een OEM preinstalled (SLP) kun je niet gebruiken op een andere pc.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:49:10 #89
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151956061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:46 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dan gebruik je ook een bootloader, anders kom je niet om de activatieserver heen. Of je hebt toevallig een dell image wat relatief schoon is en je gebruikt je eigen licentie daarop.
Het was gewoon een aangepaste Dell-image die van de Dell windows 7 DVD af komt. We krijgen die zo vaak binnen bij het bedrijf, dat we ze gewoon wegflikkeren bij het vuilnis.. :') en via het netwerk installeren gaat toch vlotter. Immers heb je toch een key nodig en die zit bij de computer zelf. Of je moet met Volume Licensing gaan werken. Ondertussen zelf al een MSDN AA license key kunnen krijgen via de studie, dus dan boeit het ook niet meer..

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Noodle op 23-04-2015 13:57:22 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151956118
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het was gewoon een aangepaste Dell-image die ik van de Dell windows 7 DVD af komt. We krijgen die zo vaak binnen bij het bedrijf, dat we ze gewoon wegflikkeren bij de vuilnis. Immers heb je toch een key nodig en die zit bij de computer zelf. Of je moet met Volume Licensing gaan werken. Ondertussen zelf al een MSDN AA license key kunnen krijgen via de studie, dus dan boeit het ook niet meer..
Klopt, dat kan ook. Maar ik reageerde meer in vergelijking met de situatie van Mrs Salvatore om een beeld te geven van wat legaal is en wat niet. Er zijn zoveel manieren om er omheen te werken, maar de vraag is of je dit wil. Een MSDNAA key is technisch gezien ook geen retail license key maar een tijdelijke licentie voor testing purpose..


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANYHOO: we zijn weer gigantisch offtopic geraakt. Ik hoop dat Mrs Salvatore wat meer info heeft, indien nodig kun je me een DM sturen met vragen of hier natuurlijk ernaar vragen. Vooralsnog stel ik voor om verder ontopic te gaan.

OT: gisteravond voor het eerst online gegaan met de crew, meteen smaak te pakken. Vanavond verder :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 13:53:44 #91
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151956163
Maar goed, heel dat verhaal wat ik net hield, is alweer onnodig complex. Ik bedoel het kan best goedkoop legaal, maar het is ook weer zo'n gedoe.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151956370
Heb gebeld naar Afuture om mijn bestelling aan te passen. http://www.afuture.nl/productview.php?productID=1097152
Deze erbij gedaan. Zo, en nu klaar met geld over de balk smijten. :9
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 april 2015 @ 14:03:30 #93
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151956447
En vervolgens komt je vriend erachter. Godver, heb ik 40 biertjes minder op het terras te drinken :(
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151956529
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
En vervolgens komt je vriend erachter. Godver, heb ik 40 biertjes minder op het terras te drinken :(
Hahaha! Gelukkig hebben we allebei een eigen rekening :9
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 23 april 2015 @ 14:07:15 #95
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151956538
Ik heb een legale windows 7 licentie en die kan ik straks gratix upgraden naar windows 10 (als het goed is *O* )
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 14:10:16 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151956615
Het gaat hier zoveel over Windows dat ik een schopje naar DIG in gedachten heb _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151956621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik heb een legale windows 7 licentie en die kan ik straks gratix upgraden naar windows 10 (als het goed is *O* )
Ik heb er 3, en 2 8.1. licenties. Maar eens kijken welke ik allemaal ga omzetten, DX12 is me gewoon te interessant voor de zwaardere pc's.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat hier zoveel over Windows dat ik een schopje naar DIG in gedachten heb _O-
Kalm drizzt, ik zei toch al: OT.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151956650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat hier zoveel over Windows dat ik een schopje naar DIG in gedachten heb _O-
Sorry :+ had even advies nodig, maar ben gered! Vanaf nu OT
Gewoon normaal doen ja.
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 14:12:50 #99
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151956668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:10 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Kalm drizzt, ik zei toch al: OT.
Was maar geintje jonguh :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151956885
Dat jullie een tank kunnen betalen joh :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')