abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 12:46:49 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_151921022



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT :6

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 27-04-2015 14:39:29 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_151921511
Ik vind die Mi Band wel interessant!
Sinds kort heb ik een iphone 5s die ook je stappen meet vind het erg leuk om bij te houden.
Heeft iemand er ervaring mee of een link naar een review?
Op fok staat een review maar die vind ik vrij waardeloos.
Gegroet!
  woensdag 22 april 2015 @ 13:03:02 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151921514
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151921596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:37 schreef Mord_Sith het volgende:
hey :)
Hebben jullie eng idee of er momenteel kortingscodes voor DealExtreme in omloop zijn?
Ik wil daar de Xiaomi MiBand bestellen maar dan liefst wel met wat korting
:@
Waarom perse bij DX? :)

Tinydeal: $16,99
Gearbest: $ 15,99
Banggood: $15,69

Zonder rekening te houden met eventuele kortingscodes
pi_151921630
4g op de redmi2 is aardig rap:)
  woensdag 22 april 2015 @ 13:33:25 #6
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_151922425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:41 schreef Jimbo het volgende:
de levensduur van die miiband is briljant trouwens.

34dagen geleden opgeladen, nu nog 44procent (!!!) baterij over.
Ding zit gewoon standaard in mn zak en doet zn ding,maar jezus wat een accu zit er in !
Ik zal je het nog beter vertellen.. 2 maand geleden eenkeer zo'n miiband gekocht en ergens in een doos kwijtgeraakt.. Af en toe kom ik hem in mijn telefoon nog tegen als ik op bluetooth apparaten zoek.. Maar weet nog steeds niet waar hij fysiek ligt :')
  woensdag 22 april 2015 @ 14:12:00 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_151923691
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die mafkees foto's plaatsen zonder iets te zeggen... hoe klinkt ie? _O-
  woensdag 22 april 2015 @ 14:27:25 #8
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151924192
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:07 schreef julius123 het volgende:
4g op de redmi2 is aardig rap:)
[ afbeelding ]
4G op de Jiayu S3 met Vodafone:
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_151925374
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:27 schreef Dromer het volgende:

[..]

4G op de Jiayu S3 met Vodafone:
[ afbeelding ]
ja netjes :9
ik haal dat bij lange na niet met mn nexus 5.

btw:




en de stekker kan er niet in over de zijkant,
die twee platic tabjes moet je beide naar binnen drukken.



zo alleen ff naar de DHZ zaak voor een stekker
pi_151927487
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:06 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Waarom perse bij DX? :)

Tinydeal: $16,99
Gearbest: $ 15,99
Banggood: $15,69

Zonder rekening te houden met eventuele kortingscodes
Als iemand nog een coupon code voor Tinydeal weet ben ik erg blij *O*
Mokkel met stuntstok
  woensdag 22 april 2015 @ 16:00:21 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151927774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gaat die mafkees foto's plaatsen zonder iets te zeggen... hoe klinkt ie? _O-
Initieel doet 'ie me denken aan de Brainwavz HM9, maar... laat dan toch een beetje steken vallen. Lijkt wel met een beetje burn-in al wat beter te zijn geworden, dus ik wacht nog ff met een oordeel.
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:52 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Als iemand nog een coupon code voor Tinydeal weet ben ik erg blij *O*
Dan ga je toch gewoon de coupons en couponsites in de OP af zoals iedereen...
Sowieso. Een coupon vragen voor de duurste optie? :?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 april 2015 @ 16:01:33 #12
375927 Halldor
like a boss
pi_151927829
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:52 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Als iemand nog een coupon code voor Tinydeal weet ben ik erg blij *O*
Via de app is hij $14.59 bij Tinydeal
http://www.tinydeal.com/x(...)rth_150421_en&Csid=0
pi_151927832
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:52 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Als iemand nog een coupon code voor Tinydeal weet ben ik erg blij *O*
Waarom tinydeal, als banggood het goedkoopst is en een goede reputatie heeft?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151930543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:00 schreef Kenzi het volgende:
De SJ5000 heeft betere specs, zeker de plus versie. Maar is ook bijna 2 keer zo duur als de SJ4000.

En voor sommige mensen is de SJ4000 ruim voldoende.
Ben wel benieuwd wat SJcam nu gaat doen.
De Xiaomi Yi is minstens zo goed als de SJ5000+ en is ook nog eens goedkoper.
(zelfs als je er de waterdichte behuizing en een zooitje accessoires bij moet kopen).
  woensdag 22 april 2015 @ 17:29:43 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151930982
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:02 schreef Zspirit het volgende:
Ik vind die Mi Band wel interessant!
Sinds kort heb ik een iphone 5s die ook je stappen meet vind het erg leuk om bij te houden.
Heeft iemand er ervaring mee of een link naar een review?
Op fok staat een review maar die vind ik vrij waardeloos.
Hier een link naar review in het reviewtopic.
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2


Ohja die is eigenlijk 't zelfde als op Tweakers :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 22 april 2015 @ 19:44:59 #16
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_151934999
Waar is de miband het goedkoopst. Banggood 15,69 dollar?
pi_151935285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:44 schreef pahlawan het volgende:
Waar is de miband het goedkoopst. Banggood 15,69 dollar?
Heb je überhaupt dit topic bekeken?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 april 2015 @ 20:00:51 #18
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_151935659
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je überhaupt dit topic bekeken?
Zeker, op basis wat in het topic staat en uit eigen onderzoek is banggood de goedkoopste. Vandaar de vraag of iemand nog een goedkopere club weet..
  woensdag 22 april 2015 @ 20:02:01 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151935710
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:00 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Zeker, op basis wat in het topic staat en uit eigen onderzoek is banggood de goedkoopste. Vandaar de vraag of iemand nog een goedkopere club weet..
Denk je niet dat dat dan ook al gepost zou zijn?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151935749
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:00 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Zeker, op basis wat in het topic staat en uit eigen onderzoek is banggood de goedkoopste. Vandaar de vraag of iemand nog een goedkopere club weet..
Als je 4 posts boven jouw post kijkt, zie je nog iemand die hem goedkoper had gezien. o|O
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151936040
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:01 schreef Halldor het volgende:

[..]

Via de app is hij $14.59 bij Tinydeal
http://www.tinydeal.com/x(...)rth_150421_en&Csid=0
thanks voor de tip!
Mokkel met stuntstok
  woensdag 22 april 2015 @ 20:34:10 #22
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_151936952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je 4 posts boven jouw post kijkt, zie je nog iemand die hem goedkoper had gezien. o|O
Shit die post heb ik over het hoofd gezien. Sorry. Echter via de App bestellen heeft niet mijn voorkeur, ik heb van een aantal apps van Chinese shops de permissies bekeken en je geeft nog net niet alles weg(ik weet niet hoe het zit in het specifieke geval van tinydeal)
pi_151936995
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:34 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Shit die post heb ik over het hoofd gezien. Sorry. Echter via de App bestellen heeft niet mijn voorkeur, ik heb van een aantal apps van Chinese shops de permissies bekeken en je geeft nog net niet alles weg(ik weet niet hoe het zit in het specifieke geval van tinydeal)
Je kan het altijd bestellen via de app en daarna weer deleten, of anders via een banggood, wil je nóg een beetje korting kan je via www.shopkorting.nl naar banggood.com gaan, dan krijg je ook weer een paar procent korting. Of je aanmelden voor de nieuwsbrief voor 5% korting :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151943959
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:35 schreef rene90 het volgende:
Je kan het altijd bestellen via de app en daarna weer deleten, of anders via een banggood, wil je nóg een beetje korting kan je via www.shopkorting.nl www.cashbackxl.nl naar banggood.com gaan, dan krijg je ook weer een paar procent korting. Of je aanmelden voor de nieuwsbrief voor 5% korting :+
pi_151944255
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb. Is de laatste maanden ook best stil aan deze kant. Weinig besteld behalve wat extra accu's en voor de SJ4000.

Ik heb het afgelopen jaar de halve vriendengroep voorzien van zaklampen, en nu werd mij een vraag gesteld door een goede vriend wiens schoonvader regelmatig jaagt. Z'n schoonpa had hem deze zaklamp zien gebruiken, die ik ooit voor hem gekocht heb en zo kwam de volgende vraag dus bij mij terecht.

Hij zoekt een verstraler waar hij 's avonds mee over het weiland kan schijnen. Die bovengenoemde zaklamp zou van voldoende sterkte zijn, alleen zou het licht er niet breed genoeg uit komen. Hij had zelf al op banggood gekeken en dacht dat het er ongeveer zo uit zou moeten gaan zien, alleen dan met LED en liefst wat goedkoper:



Nu ben ik al even aan het googlen geweest, en op verschillende sites gekeken, maar kan zo niet wat bruikbaars vinden. Weet dat Shiz en Downstar me de vorige keer aardig op weg hebben geholpen met de keuze voor accu's, dus vroeg me af of iemand hier toevallig wat ervaring mee heeft.
  donderdag 23 april 2015 @ 00:49:41 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151946024
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:30 schreef kweenie1 het volgende:
Hij zoekt een verstraler waar hij 's avonds mee over het weiland kan schijnen. Die bovengenoemde zaklamp zou van voldoende sterkte zijn, alleen zou het licht er niet breed genoeg uit komen. Hij had zelf al op banggood gekeken en dacht dat het er ongeveer zo uit zou moeten gaan zien, alleen dan met LED en liefst wat goedkoper:

[ link | afbeelding ]
LED en zware lumens en goekoop, dat gaat nog niet echt samen.
As je in de buurt van een HID wil komen, moet je denken aan een Olight X6 Marauder of Fenix LD75 die voor jacht als bijkomend voordeel heeft dat'ie kleurtjes kan doen. En dat kan handig zijn bij het opvolgen van aangeschoten wild. Dit is natuurlijk mijn mening, een ex-lumens en flashlight junk, en niet gespeend van enige kennis ter zake buiten mijn eigen ervaringen met fenix, olight, itp en nitecore en een bigass US army HID searchlight :) Maar goedkoop wordt 't niet, want dat ding is in 55W uitvoering al 4600 lumen :) Laat staan de 100W met 8000 lumen (da's meer je eigen persoonlijke zon)

[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 23-04-2015 00:55:51 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151952715
Ik wilde vandaag een powerbank bestellen maar nu heb ik gister van mn vader een waka waka gehad.
Een wat? een waka waka! Het is een powerbank met slechts 2200 Mah, maar je kan m opladen in de zon en hij heeft een super chille lamp die kei lang meegaat.


Dat ding is 70 euro! Ik weet nog niet hoe goed dat solar chargen werkt maar je schijnt na een flink warme dag gewoon heel je iphone er mee op te kunnen laden. Die china powerbank met solar charging werken nooit echt goed heb ik begrepen dus ben benieuwd.
Het is natuurlijk dat ik hem gehad heb, zelf had ik liever geen de Xiaomi powerbank gekocht maar dit is ook wel handig als de wereld vergaat.
Gegroet!
pi_151953448
Coupon voor Gearbest van 10% discount, is alleen niet geldig op VIP / gadget deal / special offer. Sowieso is het wel van belang om te checken of er geen coupon is want vaak werken ze met coupons specifiek voor een product.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151955258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:53 schreef Zspirit het volgende:
Ik wilde vandaag een powerbank bestellen maar nu heb ik gister van mn vader een waka waka gehad.
Een wat? een waka waka! Het is een powerbank met slechts 2200 Mah, maar je kan m opladen in de zon en hij heeft een super chille lamp die kei lang meegaat.
[ afbeelding ]

Dat ding is 70 euro! Ik weet nog niet hoe goed dat solar chargen werkt maar je schijnt na een flink warme dag gewoon heel je iphone er mee op te kunnen laden. Die china powerbank met solar charging werken nooit echt goed heb ik begrepen dus ben benieuwd.
Het is natuurlijk dat ik hem gehad heb, zelf had ik liever geen de Xiaomi powerbank gekocht maar dit is ook wel handig als de wereld vergaat.
Deze had ik als kerstpakket gehad... Vond hem totaal niet werken. Heb hem verkocht op marktplaats en een xiaomi gekocht.
pi_151955420
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:23 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Deze had ik als kerstpakket gehad... Vond hem totaal niet werken. Heb hem verkocht op marktplaats en een xiaomi gekocht.
Was dat ook niet dat ding dat je 12 uur in de volle zon moest opladen wil je aan die 2200 mAh komen? :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151955872
Die solarchargers zijn echt zonde geld. Werken voor geen meter. Of je moet een 1m2 plaat gaan meenemen ofzo :')
pi_151955926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Was dat ook niet dat ding dat je 12 uur in de volle zon moest opladen wil je aan die 2200 mAh komen? :')
Eerder twee dagen in Nederland. Als er een wolkje is laadt hij niet op. Voor de rest wel een leuk ding hoor.
pi_151956187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Initieel doet 'ie me denken aan de Brainwavz HM9, maar... laat dan toch een beetje steken vallen. Lijkt wel met een beetje burn-in al wat beter te zijn geworden, dus ik wacht nog ff met een oordeel.

[..]

Dan ga je toch gewoon de coupons en couponsites in de OP af zoals iedereen...
Sowieso. Een coupon vragen voor de duurste optie? :?
Stel je nou toch eens voor dat iemand zich afvraagt of de insiders hier nog wat weten na zelf Google en de Op geraadpleegd te hebben.
Mokkel met stuntstok
  donderdag 23 april 2015 @ 13:59:48 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151956344
quote:
13s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:54 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Stel je nou toch eens voor dat iemand zich afvraagt of de insiders hier nog wat weten na zelf Google en de Op geraadpleegd te hebben.
Stel je voor dat iedereen zich afvraagt of de insiders hier nog wat weten en bij elk ding dat ze willen kopen eerst gaan vragen of er nog korting te vinden is?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151956519
quote:
13s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Stel je voor dat iedereen zich afvraagt of de insiders hier nog wat weten en bij elk ding dat ze willen kopen eerst gaan vragen of er nog korting te vinden is?
Wat een drama zou dat zijn, nieuwe mensen in je reeks die misschien wel blijven hangen.
Mokkel met stuntstok
  donderdag 23 april 2015 @ 14:07:22 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151956548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:06 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat een drama zou dat zijn, nieuwe mensen in je reeks die misschien wel blijven hangen.
Dat is juist een reden voor ze om dit topic te volgen... dan missen ze nooit wat. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151957830
quote:
0s.gif In het vorige topic schreef Iemand91 het volgende:

[..] helium


Helium voor ballonnetjes wordt niet schaars hè jongens, dat maken we gewoon bij. Gaat voor zover ik weet meer om de isotopen die in de medische/wetenschappelijke wereld van belang zijn...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_151959329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:06 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat een drama zou dat zijn, nieuwe mensen in je reeks die misschien wel blijven hangen.
Wat ben jij voor 'n mod?

Waarom denk je dat die OP zo f*cking uitgebreid is? Om dit soort vragen tot 'n minimum te beperken, maar 't lijkt nog niet te werken, aangezien de n00bs 't niet lezen. Zou je toch wel verwachten van 'n nieuwkomer in 't topic, of niet?
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 23 april 2015 @ 16:15:59 #39
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151959811
Beetje kalm aan hoor jongens
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:17:47 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151959863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wat ben jij voor 'n mod?

Waarom denk je dat die OP zo f*cking uitgebreid is? Om dit soort vragen tot 'n minimum te beperken, maar 't lijkt nog niet te werken, aangezien de n00bs 't niet lezen. Zou je toch wel verwachten van 'n nieuwkomer in 't topic, of niet?
Wat ben jij voor 'n user?

Waarom denk je dat dit een discussieforum is? Je bent niet verplicht om te antwoorden als je er geen zin in hebt en er zouden best een mensen tussen kunnen zitten die wel graag n00bs helpen, we zijn tweakers niet met *wat heb je zelf al gedaan?* etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 april 2015 @ 16:25:13 #41
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151960042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:06 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat een drama zou dat zijn, nieuwe mensen in je reeks die misschien wel blijven hangen.
Mensen die hier blijven hangen zijn over het algemeen niet degene die vragen ja hoe goedkoop kan dit? Heb je nog een coupon voor mij? ;)

Mensen die blijven hangen zijn de mensen die het interresant vinden om dingen uit china te bestellen, en niet puur en allene maar doen om nog extra tien cent te besparen. Mensen die blijven hangen zijn de users die content toevoegen zoals gebruikerservaringen of misschien naar producten op zoek zijn die niet de standaard china dingen zijn van tegenwoordig (zoals dat fitness bandje, die powerbank of de quadcopter).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_151960485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat ben jij voor 'n user?

Waarom denk je dat dit een discussieforum is? Je bent niet verplicht om te antwoorden als je er geen zin in hebt en er zouden best een mensen tussen kunnen zitten die wel graag n00bs helpen, we zijn tweakers niet met *wat heb je zelf al gedaan?* etc.
Tuurlijk...

Hoe duidelijk wil je 't hebben in de OP? Als ik ergens nieuw binnenkom ga ik niet rond schreeuwen om iets wat ik nodig heb, dan kijk ik even rond en vind ik zo mijn antwoord. Als ik 't niet vind, dan vraag ik 't netjes. Maar duidelijk is dat ie niet in de OP gekeken had.

Maar misschien is dat bij "jullie" mods anders.

:')
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 23 april 2015 @ 16:44:40 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151960519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tuurlijk...

Hoe duidelijk wil je 't hebben in de OP? Als ik ergens nieuw binnenkom ga ik niet rond schreeuwen om iets wat ik nodig heb, dan kijk ik even rond en vind ik zo mijn antwoord. Als ik 't niet vind, dan vraag ik 't netjes. Maar duidelijk is dat ie niet in de OP gekeken had.

Maar misschien is dat bij "jullie" mods anders.

:')
Dan nog, dit is niet "jouw" topic waar jij de regels bepaalt oid. Prima dat je dat vindt, dan antwoord je lekker niet op zulke vragen toch?

Gewoon een beetje aardig mag best, ook wat je ervan vindt kan netjes gezegd worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151960578
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog, dit is niet "jouw" topic waar jij de regels bepaalt oid. Prima dat je dat vindt, dan antwoord je lekker niet op zulke vragen toch?

Gewoon een beetje aardig mag best, ook wat je ervan vindt kan netjes gezegd worden.
't Gaat er ook niet om of 't mijn topic is of niet. Maar er zijn tig users hier voorbij gekomen met dit soort vragen. Daarvoor is die hele OP in elkaar geknutseld.

Daarbij begint ie zelf met die semi-aardige reacties met dubbele bodem.

Maarruh, 't zal wel. Ik ga wel even bij de buren gluren en kom over 'n paar uurtjes wel weer terug als 't hier gewoon over leuke Chinese gadgets gaat ipv. 't vinden van kortingscodes.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 23 april 2015 @ 16:47:26 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151960584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:47 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

't Gaat er ook niet om of 't mijn topic is of niet. Maar er zijn tig users hier voorbij gekomen met dit soort vragen. Daarvoor is die hele OP in elkaar geknutseld.

Daarbij begint ie zelf met die semi-aardige reacties met dubbele bodem.

Maarruh, 't zal wel. Ik ga wel even bij de buren gluren en kom over 'n paar uurtjes wel weer terug als 't hier gewoon over leuke Chinese gadgets gaat ipv. 't vinden van kortingscodes.
Prima :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 april 2015 @ 17:29:10 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_151961525
Hahaha, briljant dit, precies dezelfde discussie die een paar jaar terug volgensmij ook met HeatWave was.
Nieuwe users die te dom om te poepen en de OP te lezen zijn en bijna letterlijk dingen uit de FAQ vragen of dingen die 10 posts ervoor nog zijn gezegd, maar de mods komen die users dan verdedigen _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_151961703
Weet iemand of BangGood een betrouwbare shop is?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_151961732
Ik heb ook zo'n usb charger meter besteld, was maar 5.5 dollar op banggood. De kc 017 uit mijn hoofd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151961896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:41 schreef rene90 het volgende:
Ik heb ook zo'n usb charger meter besteld, was maar 5.5 dollar op banggood. De kc 017 uit mijn hoofd.
Toch wel een kortingscode gebruikt he?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_151962329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:40 schreef LKVBHD het volgende:
Weet iemand of BangGood een betrouwbare shop is?
Ja is betrouwbaar, hij wordt niet voor niets als eerste genoemd in de OP ;)
Gegroet!
pi_151963760
Werkt die MiBand tijdens het hardlopen zonder dat je je telefoon mee hebt? Lijkt me wel handig als GPS tracker, zonder mn telefoon mee te hoeven sleuren.
pi_151963847
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:57 schreef Onufriev het volgende:
Werkt die MiBand tijdens het hardlopen zonder dat je je telefoon mee hebt? Lijkt me wel handig als GPS tracker, zonder mn telefoon mee te hoeven sleuren.
Dan werkt hij wel, maar telt hij alleen stappen. Het gps gedeelte gaat via de telefoon.
You can't be late if you don't show up.
pi_151963868
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Dan werkt hij wel, maar telt hij alleen stappen. Het gps gedeelte gaat via de telefoon.
Hmm jammer, bedankt
pi_151964258
Wat ik me eigenlijk afvroeg mbt die miband: kan je er ook mee douchen?

Vergeet hem vaak weer om te doen na het douchen (voor het werk) namelijk :(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_151964348
Spatwaterdicht ja.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_151965308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:12 schreef relativity het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg mbt die miband: kan je er ook mee douchen?

Vergeet hem vaak weer om te doen na het douchen (voor het werk) namelijk :(
Wat ik heb begrepen is hij gewoon waterdicht, prima om mee te douchen volgens mij. Als je echt gaat zwemmen zou ik hem wel af doen.
Ik wilde ook een miband halen maar ik zie er toch maar van af.
Ze zijn cool, gaan lang mee en zijn goedkoop maar uiteindelijk zie ik niet veel toegevoegde vergeleken met de stappenteller in mn iphone. Voor slapen gebruik ik sleepcycle, het is wel vervelend om je iphone dat steeds naast je hoofd te leggen.
Ik zoek nog steeds iets dat automatisch mijn fiets gedrag geregistreerd :(
Gegroet!
pi_151966123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Voor slapen gebruik ik sleepcycle, het is wel vervelend om je iphone dat steeds naast je hoofd te leggen.

Zal wel niet bepaald gezond zijn ivm straling lijkt mij..
You can't be late if you don't show up.
pi_151967231
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 14:26 schreef davedavy het volgende:
En een Engelse IOS app voor de Xiaoyi cam.
Een officiële IOS app voor de Xiaoyi cam is verschenen.
Staat sinds vandaag in de iTunes app store.
Is alleen nog niet Engels, maar dat zal niet lang meer duren.



De Xiaoyi Yi zelf kost bij Gearbest en Geekbuying ook maar $75.99.
Zelfs ik(!) zou 'm nu bijna gaan kopen zo goedkoop! :o
pi_151968357
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen is hij gewoon waterdicht, prima om mee te douchen volgens mij. Als je echt gaat zwemmen zou ik hem wel af doen.
Ik wilde ook een miband halen maar ik zie er toch maar van af.
Ze zijn cool, gaan lang mee en zijn goedkoop maar uiteindelijk zie ik niet veel toegevoegde vergeleken met de stappenteller in mn iphone. Voor slapen gebruik ik sleepcycle, het is wel vervelend om je iphone dat steeds naast je hoofd te leggen.
Ik zoek nog steeds iets dat automatisch mijn fiets gedrag geregistreerd :(
Niet waterdicht, wel spatwaterdicht. Douchen met de miband zou ik dus maar niet doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151970882

:')
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 23 april 2015 @ 22:03:13 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151971115
:P !
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 23 april 2015 @ 23:01:06 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151973517
Heeft iemand al eens fatsoenlijke 3D brillen besteld voor in de bioscoop? Ik ben die knakendingen van de bios zelf zat.
  donderdag 23 april 2015 @ 23:15:56 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151974076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:01 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand al eens fatsoenlijke 3D brillen besteld voor in de bioscoop? Ik ben die knakendingen van de bios zelf zat.

What else? c_/ Age of Ultron gekeken met m'n XiaoMI 3D bril! _O_ Tony Stark, the ultimate gadgeteer

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 23-04-2015 23:28:25 (linkje erbij) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151974625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet waterdicht, wel spatwaterdicht. Douchen met de miband zou ik dus maar niet doen.
Prima mee te douchen hoor.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_151976003
heeft iemand wel eens zo iets langs zien komen in een china shop?
http://extra-nl-nl.forum.(...)t-20-expansion-pack/


Ik wil graag zon ding maar vind het erg duur!
Gegroet!
pi_151976040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:19 schreef Zspirit het volgende:
heeft iemand wel eens zo iets langs zien komen in een china shop?
http://extra-nl-nl.forum.(...)t-20-expansion-pack/
[ afbeelding ]

Ik wil graag zon ding maar vind het erg duur!
Contact me even per dm, ik heb er nog één liggen volgens mij die je wel voor een kleinere prijs kan overnemen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151976126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Contact me even per dm, ik heb er nog één liggen volgens mij die je wel voor een kleinere prijs kan overnemen.
Done :)
Gegroet!
pi_151976421
Opzoek naar een draadloze koptelefoon, iemand tips ?
  vrijdag 24 april 2015 @ 04:45:37 #70
97745 Thorical
finding a way
pi_151977701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:12 schreef relativity het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg mbt die miband: kan je er ook mee douchen?

Vergeet hem vaak weer om te doen na het douchen (voor het werk) namelijk :(
Je kan er ook gewoon mee zwemmen is mijn ervaring, Duiken zou ik niet doen
  vrijdag 24 april 2015 @ 08:18:17 #71
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_151978371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:18 schreef rene90 het volgende:
Coupon voor Gearbest van 10% discount, is alleen niet geldig op VIP / gadget deal / special offer. Sowieso is het wel van belang om te checken of er geen coupon is want vaak werken ze met coupons specifiek voor een product.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, weer een typische Chinese coupon. :+ Ik dacht, laat ik eens kijken wat die doet op de MiBand.. Die gaat van $15.39 naar $19.50 als je de coupon applied. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_151978382
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Lol, weer een typische Chinese coupon. :+ Ik dacht, laat ik eens kijken wat die doet op de MiBand.. Die gaat van $15.39 naar $19.50 als je de coupon applied. :D
Daar staat gearbest wel bekend om ja _O- Toch zijn er soms artikelen waar geen vip price / iets dergelijks op staat en dan kan je hem wel gebruiken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151978402
Heeft iemand al ergens eens een DJ controller tegengekomen?
Iets zoals dit? Zou er wel interesse in hebben moest dit voor weinig te kopen zijn.

http://www.ionaudio.com/products/details/discover-dj
pi_151979265
Voor wie een gokje wilt wagen, ibuygou heeft zo'n rad van fortuin idee, ik heb helaas niks gewonnen maar je hebt ook een xiaomi note pro waar je kans op maakt. Ook wat andere kleinere items.
http://www.ibuygou.com/mi(...)martphone-luckydraw/
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:45:04 #75
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151979867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:18 schreef rene90 het volgende:
Voor wie een gokje wilt wagen, ibuygou heeft zo'n rad van fortuin idee, ik heb helaas niks gewonnen maar je hebt ook een xiaomi note pro waar je kans op maakt. Ook wat andere kleinere items.
http://www.ibuygou.com/mi(...)martphone-luckydraw/
Thx! Xiaomi Pistons V2 gewonnen :)
Maar uit de mail die volgt, blijkt dat je 'n order moet plaatsen en je 'prijs' dan mee gestuurd wordt met die order.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151979894
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Thx! Xiaomi Pistons V2 gewonnen :)
Maar uit de mail die volgt, blijkt dat je 'n order moet plaatsen en je 'prijs' dan mee gestuurd wordt met die order.
Nice! Ik heb een Xiaomi Mi4 Smart Wake Style Flip Cover gewonnen,
Maar daar heb ik dus niets aan :p
Gegroet!
pi_151979952
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Thx! Xiaomi Pistons V2 gewonnen :)
Maar uit de mail die volgt, blijkt dat je 'n order moet plaatsen en je 'prijs' dan mee gestuurd wordt met die order.
Een grote order?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:49:31 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151980015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Een grote order?
Staat helaas niets over ordergrootte in de mail...
Vanavond maar 's rondneuzen bij ibuygou, want ik heb die shop nog nooit gebruikt :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:07:50 #79
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151980605
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Staat helaas niets over ordergrootte in de mail...
Vanavond maar 's rondneuzen bij ibuygou, want ik heb die shop nog nooit gebruikt :D
Heb net overlegd in de chat en van mij komt er een xiaomi light voor powerbank (gekocht) en de Pistons V2 (Gewonnen!) deze kant op ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:19:54 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151981013
Ik heb alleen een Mi hoesje gewonnen, moet er dan maar een toestel bijbestellen :@
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151981148
Ik krijg net via mijn contact daar te horen dat er een foutje is en hij pas over een uur zou moeten werken :') Jullie hebben dus mazzel denk ik. _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151981462
Een screen protector. :') Nu de telefoon nog.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:42:19 #83
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151984080
Vrouw koopt BMW 7 Serie, betaalt met 100 kg aan briefgeld

Briefjes van 1 Yuan (ongeveer 15 eurocent) en dan dozen vol. Dat is hoe een Chinese dame onlangs een BMW 730Li afrekende.

http://www.autoblog.nl/ni(...)-aan-briefgeld-76485

_O-
pi_151985130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:23 schreef rene90 het volgende:
Ik krijg net via mijn contact daar te horen dat er een foutje is en hij pas over een uur zou moeten werken :') Jullie hebben dus mazzel denk ik. _O-
quote:
Sorry, game has not started yet.
;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:17:53 #85
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_151985685
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb net overlegd in de chat en van mij komt er een xiaomi light voor powerbank (gekocht) en de Pistons V2 (Gewonnen!) deze kant op ;)
Zie ik het goed dat ze daar $9 vragen voor zo 'n MiLed??
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_151985735
Guys (en misschien een enkele girl), ik heb een nieuwe coupon voor FOK! geregeld voor bij banggood. Daar hadden we al de b185f7 coupon alleen die werkte maar in een aantal beperkte gevallen, nu hebben we de coupon FOKNLBG die op in ieder geval een stuk meer werkt. Waar hij niet op werkt is de flash deals (hoewel je niet makkelijk kan terugvinden wat wel / niet een flash deal is).

Dus:
5% discount met FOKNLBG bij www.banggood.com (kan ook als je ingelogd bent, and i know, het is een tracking link zodat banggood kan zien dat er mensen op klikken en ze zien dat het effect heeft zodat er meer coupons / acties komen)

Waar het bijvoorbeeld wel op werkt is de SJ4000 WIFI voor $79,79, of de Xiaomi waterproof case voor $18,04, hoewel ik dacht dat er voor die laatste ook al een andere coupon beschikbaar was?

[ Bericht 8% gewijzigd door rene90 op 24-04-2015 12:37:31 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:33:51 #87
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_151988038
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:19 schreef rene90 het volgende:
Guys (en misschien een enkele girl), ik heb een nieuwe coupon voor FOK! geregeld voor bij banggood. Daar hadden we al de b185f7 coupon alleen die werkte maar in een aantal beperkte gevallen, nu hebben we de coupon FOKNLBG die op in ieder geval een stuk meer werkt. Waar hij niet op werkt is de flash deals (hoewel je niet makkelijk kan terugvinden wat wel / niet een flash deal is).

Dus:
5% discount met FOKNLBG bij www.banggood.com (kan ook als je ingelogd bent, and i know, het is een tracking link zodat banggood kan zien dat er mensen op klikken en ze zien dat het effect heeft zodat er meer coupons / acties komen)

Waar het bijvoorbeeld wel op werkt is de SJ4000 WIFI voor $79,79, of de Xiaomi waterproof case voor $18,04, hoewel ik dacht dat er voor die laatste ook al een andere coupon beschikbaar was?
Iedereen dus massaal klikken en kijken, niet kopen! :p

Nouja, kopen mag altijd.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_151988138
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Iedereen dus massaal klikken en kijken, niet kopen! :p

Nouja, kopen mag altijd.
_O-

Gewoon lekker de coupon gebruiken in combinatie met cashbackxl, dat is het meest gunstig eigenlijk. Had de waterproof case besteld voor 18.07 dollar, en nog een euro terug via cashbackxl :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:39:26 #89
375927 Halldor
like a boss
pi_151988169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

_O-

Gewoon lekker de coupon gebruiken in combinatie met cashbackxl, dat is het meest gunstig eigenlijk. Had de waterproof case besteld voor 18.07 dollar, en nog een euro terug via cashbackxl :D
Is de coupon eenmalig te gebruiken per account?
pi_151988245
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:39 schreef Halldor het volgende:

[..]

Is de coupon eenmalig te gebruiken per account?
Nope, voor zover ik weet gewoon meerdere keren te gebruiken ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:46:10 #91
375927 Halldor
like a boss
pi_151988332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nope, voor zover ik weet gewoon meerdere keren te gebruiken ;)
Gaaf! :D
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:26:07 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151998464



Vandaag binnen: lenskapje, UV filterlensje en mount.
Mount is wel een mooi dingetje voelt stevig aan en is mooi gecentreerd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151999129
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:59 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Helium voor ballonnetjes wordt niet schaars hè jongens, dat maken we gewoon bij. Gaat voor zover ik weet meer om de isotopen die in de medische/wetenschappelijke wereld van belang zijn...
Waar heb je t over?
pi_152000149
Moet je nu voor dat spel bij Ibuygou oid eerst een order plaatsen voordat je het kunt spelen?
pi_152003538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef Tosti-vreter het volgende:
Moet je nu voor dat spel bij Ibuygou oid eerst een order plaatsen voordat je het kunt spelen?
gewoon inloggen. That's it.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:12:57 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152003790
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
What else? c_/ Age of Ultron gekeken met m'n XiaoMI 3D bril! _O_ Tony Stark, the ultimate gadgeteer
Xiaomi? Nu heb je mijn interesse :D Hoe is de kwaliteit van de glazen?
pi_152006143
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

gewoon inloggen. That's it.
1. To enter, costumers must be logged in to their iBuygou.com account and have placed an order. Dus je moet al een bestelling geplaatst hebben ?
  Moderator zaterdag 25 april 2015 @ 01:20:33 #98
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152006196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:16 schreef ajaxboy het volgende:

[..]

1. To enter, costumers must be
logged in to their iBuygou.com account and have placed an order. Dus je moet al een bestelling geplaatst hebben ?
Ik kon niet draaien na een account aangemaakt te hebben. Moest ook een order plaatsen en fat leek me een beetje overdreven ;)
pi_152007161
quote:
Deze heb ik besteld. Vooral vanwege de accu meter want dat heb ik nog nooit gezien elders.
pi_152007464
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
What else? c_/ Age of Ultron gekeken met m'n XiaoMI 3D bril! _O_ Tony Stark, the ultimate gadgeteer
Gaaf! misschien ook maar eens kijken :D
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:30 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Prima mee te douchen hoor.
Bedankt! Ik weet genoeg.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_152007471
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
What else? c_/ Age of Ultron gekeken met m'n XiaoMI 3D bril! _O_ Tony Stark, the ultimate gadgeteer
Gaaf! misschien ook maar eens kijken :D
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:30 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Prima mee te douchen hoor.
Bedankt! Ik weet genoeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen is hij gewoon waterdicht, prima om mee te douchen volgens mij. Als je echt gaat zwemmen zou ik hem wel af doen.
Ik wilde ook een miband halen maar ik zie er toch maar van af.
Ze zijn cool, gaan lang mee en zijn goedkoop maar uiteindelijk zie ik niet veel toegevoegde vergeleken met de stappenteller in mn iphone. Voor slapen gebruik ik sleepcycle, het is wel vervelend om je iphone dat steeds naast je hoofd te leggen.
Ik zoek nog steeds iets dat automatisch mijn fiets gedrag geregistreerd :(
Ik deed dat vroeger ook allemaal met mijn telefoon. Maar zo'n bandje levert veel meer gebruikersgemak en de meetresultaten zijn accurater :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_152007803
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:16 schreef ajaxboy het volgende:

[..]

1. To enter, costumers must be logged in to their iBuygou.com account and have placed an order. Dus je moet al een bestelling geplaatst hebben ?
Ja die order plaatsen is ook nieuw voor mij, gister werkte het dus wel even en hebben mensen wat gewonnen zonder eerst een order te moeten plaatsen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152008155
Voor wie nog zo'n lampje moest, krijg hem net in de mail voor $1.09 bij geekbuying, http://www.geekbuying.com(...)---White-338617.html

En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152008358
Ik heb gister een Apple Watch in me handen gehad, en tot mijn verbazing is het een rete handig ding. Ik stond er eerst erg negatief tegenover maar nu kan ik niet wachten tot Xiaomi met een smartwatch komt _O_. De prijs van zo'n Apple watch is namelijk insane :')
pi_152008368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog zo'n lampje moest, krijg hem net in de mail voor $1.09 bij geekbuying, http://www.geekbuying.com(...)---White-338617.html

En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Thanks, heb de actioncam gekocht :D
Het lampje had ik er nog bij willen doen, maar die was out of stock :P
pi_152008526
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:23 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Thanks, heb de actioncam gekocht :D
Het lampje had ik er nog bij willen doen, maar die was out of stock :P
Ja de normale kleuren zijn allemaal out of stock... Helaas!

Edit: en limited to one per customer zo te zien.. Jammer jammer
  zaterdag 25 april 2015 @ 10:41:31 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152008697
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:23 schreef davedavy het volgende:
Ik heb gister een Apple Watch in me handen gehad, en tot mijn verbazing is het een rete handig ding. Ik stond er eerst erg negatief tegenover maar nu kan ik niet wachten tot Xiaomi met een smartwatch komt _O_. De prijs van zo'n Apple watch is namelijk insane :')
Voor ¤90 heb je al een horloge met Android Wear.
  zaterdag 25 april 2015 @ 10:47:32 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152008816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Voor ¤90 heb je al een horloge met Android Wear.
Minder als je een LG G watch neemt :Y.
Denk dat die ¤50 op MP doen, voor dat geld leuke dingen.

Heb zelf een Pebble, Pebble steel, G watch, G watch R, Tommy, en Vidonn en het is allemaal soms best handig (op hun eigen manier). Grijp sindsdien minder vaak naar mijn telefoon en gebruik ook best regelmatig een canned response.

Die gewone G watch hangt hier maar wat rond in een doosje, beetje zonde :')
Draag momenteel vrijwel altijd de LG G watch R, ga binnenkort over naar de Pebble time *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152008868
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Voor ¤90 heb je al een horloge met Android Wear.
Leuk, alleen zijn die (vaak) spuuglelijk en werken ze nauwelijks met een iPhone. Ik wacht wel op iets degelijks als Xiaomi en niet zo'n merkloos prulding.
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:17:56 #110
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152009402
De LG G is een prima ding maar ja Iphone :')

Xiaomi usb light voor $1,07 bij GB :D
pi_152009547
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:17 schreef Erasmo het volgende:
De LG G is een prima ding maar ja Iphone :')

Xiaomi usb light voor $1,07 bij GB :D
Geekbuying of Banggood? Bij eerstgenoemde is hij indd voor $1,09 maar bijna alles out of stock..
pi_152009880
Ik heb het al meerdere keren gevraagd, maar weet iemand een goede (!) USB-lader met 3A laadcapaciteit? Mijn UMI Zero ondersteunt 3A voor snel laden, maar de lader die 3A geeft is kwijt.... Wel single-port uiteraard, aan bvb 2x1.5A heb ik niets :P
pi_152009928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:27 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Geekbuying of Banggood? Bij eerstgenoemde is hij indd voor $1,09 maar bijna alles out of stock..
Niet bijna. Alles :P
pi_152009946
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:48 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Niet bijna. Alles :P
Haha oké ik heb nog een rode weggekaapt iig :D
pi_152010175
Pistons V2 binnen gvd wat een eargasm heerlijk geluid!
Luister veel rock, pop isch muziek en dan is de bas perfect!
Kraak helder doch diep, bass tonen zijn prima.
Top aankoop bedankt voor de tip fokkers :D
Gegroet!
pi_152010280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Damn :')

Enne, wie nog 0.000000000001% kans wil maken op een Elephone P7000 voor $159.99, dan moet je daar registreren.

  zaterdag 25 april 2015 @ 12:15:15 #117
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_152010570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik heb het al meerdere keren gevraagd, maar weet iemand een goede (!) USB-lader met 3A laadcapaciteit? Mijn UMI Zero ondersteunt 3A voor snel laden, maar de lader die 3A geeft is kwijt.... Wel single-port uiteraard, aan bvb 2x1.5A heb ik niets :P
moet je niet een specifieke umi lader hebben? Dacht dat ze een speciaal protocol gebruikten ofzo.
pi_152013477
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:15 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

moet je niet een specifieke umi lader hebben? Dacht dat ze een speciaal protocol gebruikten ofzo.
Die heb ik dus net indd besteld. Bedankt voor je post iig :)
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:28:21 #119
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152013807
Heeft iemand hier een micro hdmi > hdmi adapter? Ik heb per ongeluk een mini hdmi adapter gekocht, terwijl ik micro nodig had :')
You can't be late if you don't show up.
pi_152014385
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog zo'n lampje moest, krijg hem net in de mail voor $1.09 bij geekbuying, http://www.geekbuying.com(...)---White-338617.html

En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Heb hem helemaal niet nodig, zou niet weten waarvoor ik hem wil gebruiken. Maar ik blijf twijfelen over de Xiaomi action cam :')
pi_152014420
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:57 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Heb hem helemaal niet nodig, zou niet weten waarvoor ik hem wil gebruiken. Maar ik blijf twijfelen over de Xiaomi action cam :')
En dan wordt het steeds meer verleidelijk voor zo'n prijs inderdaad _O-

Ik ben nog wel van het duiken tijdens vakantie dus dan is het wel tof, ook als je op vakantie bent kan het een leuke toevoeging zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152014471
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

En dan wordt het steeds meer verleidelijk voor zo'n prijs inderdaad _O-

Ik ben nog wel van het duiken tijdens vakantie dus dan is het wel tof, ook als je op vakantie bent kan het een leuke toevoeging zijn.
Is die monopod een goeie die je erbij krijgt als je dat pakket koopt? of kan je beter zelf een andere kopen. Kan wel mooi zijn op festivals denk ik :)
pi_152014529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:01 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Is die monopod een goeie die je erbij krijgt als je dat pakket koopt? of kan je beter zelf een andere kopen. Kan wel mooi zijn op festivals denk ik :)
Mwah met die actie is het zonder monopod, dus dan kan je later altijd nog een monopod erbij kopen. 66.49 is erg weinig voor die xiaomi cam.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152015115
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mwah met die actie is het zonder monopod, dus dan kan je later altijd nog een monopod erbij kopen. 66.49 is erg weinig voor die xiaomi cam.
Maar heb het idee dat die van Xiaomi van betere kwaliteit is dan de standaard dingen die verkocht worden op de bekende sites
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:57:13 #126
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152015672
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:52 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Cool! PTZ?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:21:47 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152017785
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Cool! PTZ?
Zover ik weet niet. Dat type althans.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152020322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:08 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Ja is betrouwbaar, hij wordt niet voor niets als eerste genoemd in de OP ;)
Zat een beetje te fukken, maar geduldig antwoord!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  zaterdag 25 april 2015 @ 19:45:56 #130
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152021420
Zit weer met een glimlach naar kassa te kijken :D
Vergelijken ze 5 actioncams, hoor je iemand zeggen: "Ik vind het wel handig dat er een aan- en uitknop aan zit voor in de achtbaan"
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:28:38 #131
97745 Thorical
finding a way
pi_152023391
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog zo'n lampje moest, krijg hem net in de mail voor $1.09 bij geekbuying, http://www.geekbuying.com(...)---White-338617.html

En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Kak, nu weer 70 usd ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152023708
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kak, nu weer 70 usd ;(
Zal het maandag eens navragen zodat hij het weer gaat doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 25 april 2015 @ 21:33:35 #134
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152024693
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Thorical het volgende:
Dit wordt steeds interessanter.http://www.geekbuying.com(...)--Golden-342338.html
Ik hoop dat ze d'r snel een BT versie van maken :)
Kan mooi m'n Jabra Revo Wireless vervangen...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152034245
Vraagje voor de Xiaoyi IP cam bezitters; er kan een SD kaartje in om op te nemen, maar kan ik die beelden dan ook via de app terugkijken zonder dat ik eerst het SD kaartje in mijn PC moet pleuren?
  zondag 26 april 2015 @ 11:29:51 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152034544
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:10 schreef davedavy het volgende:
Vraagje voor de Xiaoyi IP cam bezitters; er kan een SD kaartje in om op te nemen, maar kan ik die beelden dan ook via de app terugkijken zonder dat ik eerst het SD kaartje in mijn PC moet pleuren?
Ja, dat kan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152034851
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 11:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
Supertoll. Dan maar kopen bij Banggood met PostNL :9~

Edit:
En done. Icm de FOK Coupon en Cashback XXL kost het me 25 euro :P Niks van te zeggen voor een 720P Camera. Betwijfel alleen of dat ding goed werkt in nachtlicht.

[ Bericht 9% gewijzigd door davedavy op 26-04-2015 12:08:07 ]
  zondag 26 april 2015 @ 12:14:58 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152035594
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Supertoll. Dan maar kopen bij Banggood met PostNL :9~

Edit:
En done. Icm de FOK Coupon en Cashback XXL kost het me 25 euro :P Niks van te zeggen voor een 720P Camera. Betwijfel alleen of dat ding goed werkt in nachtlicht.
Schemer is prima, nacht niet natuurlijk. Moet je een (IR) lamp voor aanzetten om het dan te laten werken. Als dat IR al werkt, verwacht dat er een IR flter op de lens in de Xiaoyi zit. <-- assumption are the mother...

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 26-04-2015 13:49:50 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152036004
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 12:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Schemer is prima, nacht niet natuurlijk. Moet je een (IR) lamp voor aanzetten om het dan te laten werken. Als dat IR al werkt, verwacht dat er een IR flter op de lens in de Xiaoyi zit.
Hmm, nja het schijnt dat er wel 6 IR ledjes in de camera zitten. Voordeel is dat ik woon voor een lantaarnpaal, dus het is nooit echt donker. Het lijkt allemaal wel mee te vallen, ervaring zal het uitwijzen:

quote:
During the test, it can be normally used even it is totally dark out there. It may not so good as pure night vision camera, it's ability to fill light is to be proud of.
pi_152037287
Fijn dat jullie mijn post over de small ants cam niet gelezen hebben icm 'n IR-led :(
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 26 april 2015 @ 13:47:50 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152038178
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Fijn dat jullie mijn post over de small ants cam niet gelezen hebben icm 'n IR-led :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb 'm dus met losse IR-led lamp. 't Is inderdaad niet dé oplossing. Voor thuis prima, de kids slapen prima zonder al dat licht in de kamer (je ziet alleen wat vage rode lichtjes en 't blauwe ledje van de camera).

Voordeel is wel dat je zelfs buiten je wifi-netwerk gewoon via de app kunt inloggen op de camera. Mijn vrouw gaf vorige week aan dat de kleine er zo fijn bij lag, terwijl ze 20km verderop aan 't werk was, positieve verrassing voor ons.

Verder kun je met 'n SD-kaartje erin instellen dat je 'n mail krijgt bij beweging.
:Y jawel hoor :D
Was het alleen weer even vergeten :P. Nu je het aangaf wist ik het weer _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152038509
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

:Y jawel hoor :D
Was het alleen weer even vergeten :P. Nu je het aangaf wist ik het weer _O-
Hopelijk werkt Sherlock binnenkort weer, dan kan je een stuk sneller zulke reacties terugvinden :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 26 april 2015 @ 14:47:37 #143
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152039893
quote:
Heb ik net ff voor je gechecked, maar ik zie ze in ieder geval niet :{ :{



[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 26-04-2015 14:54:30 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152040669
Iemand wrl eens zo'n homeplugs setje uit China gehaald? Ethernet over het stopcontact zeg maar?
pi_152041862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog zo'n lampje moest, krijg hem net in de mail voor $1.09 bij geekbuying, http://www.geekbuying.com(...)---White-338617.html

En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Wow, heb altijd al zo'n action cam willen hebben en voor 63 euries moet ik hem wel halen.
  zondag 26 april 2015 @ 15:52:52 #146
306371 zerokil
psvunited
pi_152042373
Hoe hete die bekende wireless speaker ook al weer?...
  zondag 26 april 2015 @ 15:53:13 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152042386
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2015 15:52 schreef zerokil het volgende:
Hoe hete die bekende wireless speaker ook al weer?...
en is er nog een coupon voor?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152042450
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

en is er nog een coupon voor?
En waar kun je hem kopen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 26 april 2015 @ 16:09:18 #149
306371 zerokil
psvunited
pi_152042934
Earson speaker, maar volgens mij was hij een half jaar geleden een stuk goedkoper ;(
  zondag 26 april 2015 @ 16:22:06 #150
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152043400
ER-15
pi_152044283
Er is alleen de FOKNLBG coupon, maar die geeft niet heel veel korting. Mogelijk komt er binnen een paar weken wel een coupon voor beschikbaar maar dat laat ik jullie dan wel weten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 26 april 2015 @ 17:13:13 #152
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_152045229
Toch maar eens gestopt met snoertjes uit China bestellen... :X
Afgelopen week mijn iPhone 6+ 128gb opgeblazen...

Deed hem in de oplader en poef! iPhone dood...

Gelukkig wel nieuwe gehad van Apple :w
Mag ik vragen wat voor oplader u gebruikt... Uhhh de originele! Op een toestel van 1000,- ga ik toch geen kabeltje van 0,50 aansluiten....
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_152045390
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 17:13 schreef revpolen het volgende:
Toch maar eens gestopt met snoertjes uit China bestellen... :X
Afgelopen week mijn iPhone 6+ 128gb opgeblazen...

Deed hem in de oplader en poef! iPhone dood...

Gelukkig wel nieuwe gehad van Apple :w
Mag ik vragen wat voor oplader u gebruikt... Uhhh de originele! Op een toestel van 1000,- ga ik toch geen kabeltje van 0,50 aansluiten....
Heb je een niet origineel kabeltje gebruikt of niet originele oplader?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 26 april 2015 @ 17:24:41 #154
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_152045570
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 17:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je een niet origineel kabeltje gebruikt of niet originele oplader?
Beide.. Krengen liggen overal op voorraad hierzo..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_152046254
Ik ben ook al een tijdje gestopt met het gebruiken van Chinese adapters. Een USB (EU) adapter van Xiaomi oid zou ik me nog wel aan willen wagen maar verder niets :P Jammer dat ze relatief duur zijn hier, alleen de Action/Bazaar wil nog wel eens goedkoop leuke dingetjes hebben.

quote:
12s.gif Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Heb ik net ff voor je gechecked, maar ik zie ze in ieder geval niet :{ :{
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, vreemd dat die reviewert dar dan beweert. Achja, weer een fabel de grond ingestampt.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand wrl eens zo'n homeplugs setje uit China gehaald? Ethernet over het stopcontact zeg maar?
Die dingen gaan op MP voor erg weinig, goedkoper en sneller dan in China :P Ik heb een setje van 2 op de kop getikt voor 15 euro laatst.
  zondag 26 april 2015 @ 17:59:01 #156
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152046472
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 17:24 schreef revpolen het volgende:

[..]

Beide.. Krengen liggen overal op voorraad hierzo..
Lol, same here, maar dan met Anker's en portapow/anker/ooit eens gekocht op amazon cables =)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152046759
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 17:13 schreef revpolen het volgende:
Toch maar eens gestopt met snoertjes uit China bestellen... :X
Afgelopen week mijn iPhone 6+ 128gb opgeblazen...

Deed hem in de oplader en poef! iPhone dood...

Gelukkig wel nieuwe gehad van Apple :w
Mag ik vragen wat voor oplader u gebruikt... Uhhh de originele! Op een toestel van 1000,- ga ik toch geen kabeltje van 0,50 aansluiten....
Bewijst maar eens dat je no-name opladers echt moet mijden als de pest. Stel je eens voor dat dit 's nachts was gebeurd en de boel in de fik was gevlogen... Alleen nog maar originele opladers hier. Qua kabels maakt het volgens mij niet uit; dat gaat alleen maar over de snelheid van het laden.

Mooi mazzel dat je een nieuwe telefoon hebt gekregen! :)
pi_152046829
Het is dan ook niet heel verstandig om no-name opladers te gebruiken, is al vaak genoeg hier benoemd ook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 26 april 2015 @ 18:19:14 #159
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_152047019
Misschien een beetje laat maar de onderstaande coupons zijn nog tot 30 april geldig.
Hoop dat iemand ze nog kan gebruiken!

$10 off $90+ met code: Compareil
www.lightinthebox.com

$4 off $36+ met code: Compareim
www.miniinthebox.com
pi_152051032
Die Anker is nu 19.99 bij amazon.de, komen nog 3.4 euro verzendkosten bij ofzo. Was dit ook die actie prijs al of kan ik beter even wachten? Het gaat om de 40W versie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152051999
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
Die Anker is nu 19.99 bij amazon.de, komen nog 3.4 euro verzendkosten bij ofzo. Was dit ook die actie prijs al of kan ik beter even wachten? Het gaat om de 40W versie.
Dat is niet de actie-prijs hoewel deze nu wel goedkoper lijkt te zijn geworden.
Kostte 5 dagen geleden nog ¤25.41 maar kwam toen in de aanbieding voor ¤16.99 (maar incl. verzending ¤20,41)
pi_152052046
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is niet de actie-prijs hoewel deze nu wel goedkoper lijkt te zijn geworden.
Kostte 5 dagen geleden nog ¤25.41 maar kwam toen in de aanbieding voor ¤16.99 (maar incl. verzending ¤20,41)
Thanks, dan wacht ik nog even tot ze weer die kant op gaan. Wel mooi als vervanging voor de Orico omdat de Anker toch wat compacter is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152063102
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

En dan wordt het steeds meer verleidelijk voor zo'n prijs inderdaad _O-

Ik ben nog wel van het duiken tijdens vakantie dus dan is het wel tof, ook als je op vakantie bent kan het een leuke toevoeging zijn.
Heb jij m ook gekocht? Ik zag pas na het bestellen een datum in augustus staan als estimated date ofzo, dus dat lijkt me wel kut (na de vakantie). Nu zie ik staan dat shipping begin mei is...
pi_152063163
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 08:30 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Heb jij m ook gekocht? Ik zag pas na het bestellen een datum in augustus staan als estimated date ofzo, dus dat lijkt me wel kut (na de vakantie). Nu zie ik staan dat shipping begin mei is...
Nope, maar zag hem voorbij komen en het viel me op dat de coupon erop werkt (op het moment even niet maar dat ben ik aan het navragen). Begin mei is prima inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152070938
Nog even over de FOKNLGKB coupon, die werkt wel alleen maar 1 keer per account. Wil je hem dus voor die xiaomi cam gebruiken moet je even met een ander email adres inloggen en dan zou het wel moeten werken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152071097
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 14:13 schreef rene90 het volgende:
Nog even over de FOKNLGKB coupon, die werkt wel alleen maar 1 keer per account. Wil je hem dus voor die xiaomi cam gebruiken moet je even met een ander email adres inloggen en dan zou het wel moeten werken.
Kun je hem nu weer met coupon bestellen dan?
Ik heb die code niet eerder gebruikt en kon hem daarstraks niet bestellen met code.

EDIT: Nee dus, Sorry, the coupon code can not be applied to on-sale products.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152071437
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 14:21 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kun je hem nu weer met coupon bestellen dan?
Ik heb die code niet eerder gebruikt en kon hem daarstraks niet bestellen met code.

EDIT: Nee dus, Sorry, the coupon code can not be applied to on-sale products.
Dat is het probleem dan, een paar dagen geleden was hij nog presale en dan werkt de code wel, op on-sale werkt ie weer niet. ;(
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152071533
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 14:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is het probleem dan, een paar dagen geleden was hij nog presale en dan werkt de code wel, op on-sale werkt ie weer niet. ;(
Hij staat nog steeds op pre sale hoor :Y
Jij zou het navragen toch?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152071583
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 14:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hij staat nog steeds op pre sale hoor :Y
Jij zou het navragen toch?
Ik heb het nagevraagd ja en die coupon 'werkt' dus wel gewoon maar 1 keer per account. Het is nog wel een pre-sale deal, alleen nu alleen in de titel :') (een paar dagen geleden was het ook een pre-sale in het plaatje als het ware en dan werkt de coupon wel). Ik heb de vraag neergelegd of ze het weer kunnen fixen dat het te combineren valt, let you know.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152071799
Kan de TT beamen, ding gaat echt lang mee. Doet dan ook weinig, maar genoeg (leuk die ledjes, je moet bij andere bands met een whopping 2 regels toch naar je smartphone grijpen voor een fatsoenlijk antwoord) om te weten of je een whatsapp, sms, belletje gemist hebt. Verder de combo aantal stappen/slaapuren is wel geinig. Qua prijs ook precies wat ik kwijt wil voor zo'n gadget, de echte smartwatches zijn mij daar te duur voor. Dit geeft een leuke indicatie en maakt niet uit als het een keertje kapot gaat.
mag het weten
  maandag 27 april 2015 @ 16:17:52 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_152073542
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 17:13 schreef revpolen het volgende:
Toch maar eens gestopt met snoertjes uit China bestellen... :X
Afgelopen week mijn iPhone 6+ 128gb opgeblazen...

Deed hem in de oplader en poef! iPhone dood...

Gelukkig wel nieuwe gehad van Apple :w
Mag ik vragen wat voor oplader u gebruikt... Uhhh de originele! Op een toestel van 1000,- ga ik toch geen kabeltje van 0,50 aansluiten....
Liegen, ik hoop dat je neus gegroeid is. Beter nadenken vtv he ;)
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 27 april 2015 @ 16:18:45 #172
174940 W00fer
Maar echt
pi_152073562
De standalone HD1080 capture devices worden kleiner en goedkoper. Helaas nog geen 1080P60 en over HDCP niets bekend, al is dat wel te fixen.

http://www.aliexpress.com(...)407_32265739124.html
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_152083256
De MiiBand vandaag voor het eerst opgeladen. Batterij is 40 dagen meegegaan ^O^
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_152084155
Trouwens een tip die hier al vaker voorbij is gekomen, maar voor banggood kan je nog 4.5% korting krijgen, en aliexpress 3.9% via cashbackxl.nl

Heb het net ook weer gedaan op een order van banggood en toch een euro terug (duurt wel max 3 maanden voordat je het uiteindelijk hebt maar ach).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152084334
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:34 schreef rene90 het volgende:
Trouwens een tip die hier al vaker voorbij is gekomen, maar voor banggood kan je nog 4.5% korting krijgen, en aliexpress 3.9% via cashbackxl.nl

Heb het net ook weer gedaan op een order van banggood en toch een euro terug (duurt wel max 3 maanden voordat je het uiteindelijk hebt maar ach).
Betalen ze dat uit op je PayPal of bank?
pi_152088329
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Betalen ze dat uit op je PayPal of bank?
Bank, check anders die website even want ze hebben gewoon een FAQ.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152090692
Welke coupon kon je nu gebruiken voor de Xiaomi ip camera?
En hoe werk die XXL Cashback?
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:34:58 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152098460
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef ridsel het volgende:
1. Welke coupon kon je nu gebruiken voor de Xiaomi ip camera?
2. En hoe werk die XXL Cashback?
1. Zie OP (OpeningsPost) onder 'discount' en ook de genoemde 'Couponverzamelsites'. Verder ook in de OP terug te vinden: " Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search "
2. Zie:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

check anders die website even want ze hebben gewoon een FAQ.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:36:31 #179
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152098502
Vandaag de primeur voor mij. De bestelde oortjes van Ebay kwamen aan als leeg doosje. Envelop was nog geseald.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:37:40 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152098530
;( Ai. Tweede melding in korte tijd. Hopelijk geen trend.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152098710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vandaag de primeur voor mij. De bestelde oortjes van Ebay kwamen aan als leeg doosje. Envelop was nog geseald.
Hmm, dat zou dus een reden zijn om voordat je de envelop open maakt een foto te maken van het ding zodat je dit kan gebruiken in je claim.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:47:54 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152098795
Ja, hoewel dat natuurlijk niet bewijst dat er niks in zit. :D
Dan moet je voor alles unboxing videos gaan maken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152098833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hoewel dat natuurlijk niet bewijst dat er niks in zit. :D
Dan moet je voor alles unboxing videos gaan maken. :P
Er zijn vast users die het doen, aan de andere kant....ebay ziet ook wel als een verkoper tig meldingen krijgt van hetzelfde fenomeen. :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:51:29 #184
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152098866
Ach ik heb gewoon een melding gemaakt bij PayPal. Ik krijg die oortjes wel hoor :)

Alleen wilde ik deze week flink sporten dus was het fijn geweest ze te hebben. Heb wel de verschillende maatjes plugs.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:53:58 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152098920
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er zijn vast users die het doen, aan de andere kant....ebay ziet ook wel als een verkoper tig meldingen krijgt van hetzelfde fenomeen. :+
Wie was dat ook weer die een briljante actie had? Was er niks ontvangen, wilde de webshop daar een foto van zien. Stuurt 'ie een foto van een lege brievenbus op en is de zaak daarmee klaar. :D _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:55:49 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152098961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ach ik heb gewoon een melding gemaakt bij PayPal. Ik krijg die oortjes wel hoor :)

Alleen wilde ik deze week flink sporten dus was het fijn geweest ze te hebben. Heb wel de verschillende maatjes plugs.
Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?
Overigens. :o Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals! Tip: VSD3 halen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:59:04 #187
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152099049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?
Overigens. :o Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals!
[ afbeelding ]
Ja. Ik koop graag via Ebay, bevalt echt 99% van de tijd prima :)

Oehhh wordt dat ook voor "ons" beschikbaar?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:05:28 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152099198
Open sale voor iedereen lijkt me. :Y Hier dus op aanstaande za-ma:


- Ook deals op Brainwavz bij MP4Nation:
quote:
Brainwavz AP001 Portable Headphone Amp On Sale $18.50 (Normal $29.50)

Brainwavz HM5 Studio Monitor Headphones On Sale $99.50 (Normal $139.50)
FREE: Brainwavz AP001 Portable Headphone Amp

Brainwavz S0 Earphones On Sale $34.50 (Normal $49.50)
FREE: Brainwavz AP001 Portable Headphone Amp

Brainwavz Peridot Headphone Stand On Sale $19.50 (Normal $39.50)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:07:55 #189
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152099241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Open sale voor iedereen lijkt me. :Y Hier dus op aanstaande za-ma:
[ link | afbeelding ]
Thanks voor de link. Nu bidden dat ik geld heb :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:11:17 #190
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152099337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Open sale voor iedereen lijkt me. :Y Hier dus op aanstaande za-ma:
[ link | afbeelding ]

- Ook deals op Brainwavz bij MP4Nation:

[..]

Nu wordt het wel erg veel keuze :@
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:17:10 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152099486
Must... resist... :P
#ahwhatthehell #YOLO
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:23:43 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152099618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?
Overigens. :o Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals! Tip: VSD3 halen!
[ afbeelding ]
En dan de versie waarvan je de kabeltjes kan vervangen (S versie)? Of die vast zitten :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:37:29 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152099870
De S-versie is bij Vsonic de 'neutralere' versie. En de S-loze versie packed wat meer punch zeg maar.
Dat kabeltjes stekkertjes zijn heeft te maken met welke oplage. Ik was er toen vrij vroeg bij en daarom hadden ze dat nog niet. Weet eigenlijk niet of dat nu wel al is? Maar dat zou het verschil tussen S en S-loos niet moeten zijn. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:03:20 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152100437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?
Overigens. :o Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals! Tip: VSD3 halen!
[ afbeelding ]
De VSD3 valt buiten de aanbieding behalve als je die rare gele of roze wilt hebben :')
Ik kijk er al een tijdje naar, 39 euro hmm.. Hoe omschrijf je de bass vergeleken met de Xiaomi pistons gouden oordoppen? Ik vind de Xiaomi nogal een opgepompte bass hebben.

VSD5 voor jou natuurlijk ~O>
pi_152101079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wie was dat ook weer die een briljante actie had? Was er niks ontvangen, wilde de webshop daar een foto van zien. Stuurt 'ie een foto van een lege brievenbus op en is de zaak daarmee klaar. :D _O-
Tja wat dat betreft zijn die shops natuurlijk ook wel zo slim om mensen op die manier af te wimpelen
-check your post office
-check your mail box
-call the customs

Als de helft niet meer reageert daarop hebben ze mooi weer wat 'winst' gepakt als het ware. Net een incassobureau, heel veel brieven sturen en hopen dat een aantal reageren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:32:53 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152101130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De VSD3 valt buiten de aanbieding behalve als je die rare gele of roze wilt hebben :')
Ik kijk er al een tijdje naar, 39 euro hmm.. Hoe omschrijf je de bass vergeleken met de Xiaomi pistons gouden oordoppen? Ik vind de Xiaomi nogal een opgepompte bass hebben.

VSD5 voor jou natuurlijk ~O>
VSD5 zei je? O-)

Al vind ik weinig verschil tussen die en de VSD3 om eerlijk te zijn, daarom dus gewoon voor de VSD3 gaan, stuk goedkoper! En die neongroene zijn natuurlijk wel vet. :9~ Xiaomi Piston? De V2 neem ik aan? Alleen qua comfort al +veel. Effectieve aandrijving (100% laptop drive-out bij de Piston V3 is gelijk aan zo'n 25% bij de VSD3!!). En dan heeft de VSD3 een veel ruimere soundstage met betere details en proporties met goede separatie (de V2 klinkt wat op elkaar geplakt in vergelijking). De bass is aanwezig, lekker direct/punchy, maar niet overstemmend (en je kunt de boel naar wens met EQ tweaken, kun je bij de V3 ook vergeten). Het hele essemble is gewoon erg goed. De VSD3 signature heeft een goed balans tussen audiofiel en fun. Prima gedoseerd. Helder en gedetailleerd (de V2 is in vergelijking een tikje vol/blubberig), edoch niet met scherpe randjes, maar ook niet met fluwelen handschoentjes. Bass is ook niet moddergooiend, maar ook niet heel droog. Het geheel is toch lekker vol en rond. Het is gewoon een 'fun sound', die niet alleen fun klinkt, maar ook nog eens kwalitatief gewoon erg goed is. De V2 is ook fun en heeft in vergelijking met de V3 wel goede aandrijving, laat zich sturen met EQs en heeft een prettig bass, maar is dan een beetje te mellow (weinig laagspreiding, te rond karakter) als je daar dan de VSD3 naast zet die de lat dan toch wat hoger legt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:56:32 #197
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152101765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef shiznuts het volgende:

(de V2 is in vergelijking een tikje vol/blubberig), edoch niet met scherpe randjes, maar ook niet met fluwelen handschoentjes. Bass is ook niet moddergooiend, maar ook niet heel droog. Het geheel is toch lekker vol en rond.
Nu is het volkomen duidelijk ^O^

De gele doen me iets teveel denken aan zo'n fles reinigingsmiddel voor je vloer ofzo. De Grijze is wel erg mooi maar niet voor 8 euro meer. Met de korting gaat de VSD5 maar 12 euro duurder worden dan de VSD3

Ik vind ze interessant om de pasvorm en goede reviews voor het geluid seals the deal.
Ik lees wel veel over de zwakke kabel. Tot zaterdag de tijd om even na te denken en wat meer te lezen, thanks.
pi_152102601
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 14:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb het nagevraagd ja en die coupon 'werkt' dus wel gewoon maar 1 keer per account. Het is nog wel een pre-sale deal, alleen nu alleen in de titel :') (een paar dagen geleden was het ook een pre-sale in het plaatje als het ware en dan werkt de coupon wel). Ik heb de vraag neergelegd of ze het weer kunnen fixen dat het te combineren valt, let you know.
Ben benieuwd, ik ga ook de Xiaomi Yi bestellen, met behuizing, extra accu en eventuele lader.
En dan is die coupon/actie van jou erg aantrekkelijk. :P

Wat wel apart is; er zijn twee verschillende types behuizingen:



En nee, ik ben niet gezwicht voor de Xiaomi, de camera is voor iemand anders. ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:40:41 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152103303
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben benieuwd, ik ga ook de Xiaomi Yi bestellen, met behuizing, extra accu en eventuele lader.
En dan is die coupon/actie van jou erg aantrekkelijk. :P

Wat wel apart is; er zijn twee verschillende types behuizingen:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

En nee, ik ben niet gezwicht voor de Xiaomi, de camera is voor iemand anders. ;)
Wat betreft die tweede:
quote:
Note: This is not an official waterproof case.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152103337
Ik zou dus maar gewoon de officiële kopen wat dat betreft :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:42:40 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152103373
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef rene90 het volgende:
Ik zou dus maar gewoon de officiële kopen wat dat betreft :)
Tenzij ze dat ding pas over 3 jaar uit gaan brengen :'). Duurt gewoon te lang dit en een officiële datum heb ik nog niet gespot (of heb ik het gemist?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152103468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tenzij ze dat ding pas over 3 jaar uit gaan brengen :'). Duurt gewoon te lang dit en een officiële datum heb ik nog niet gespot (of heb ik het gemist?)
5 mei volgens banggood, maar ik ben het met je eens dat ze dit gewoon direct hadden moeten uitbrengen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152106293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat betreft die tweede:

[..]

Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.

Zal ik ook even moeten doorgeven...
pi_152106443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.

Zal ik ook even moeten doorgeven...
sowieso handig om apart te shippen natuurlijk als je het wilt bestellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:07:00 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152106577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.

Zal ik ook even moeten doorgeven...
Nee klopt, ik zou ook prima met die tweede kunnen leven. Maar even voor de duidelijkheid wat het verschil is :P. Ene komt 2 mei uit, andere 5 mei als ik hier en daar wat lees. Beiden dus rond 5 mei in stock begreep ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152107745
Is it just me of werkt 'FOKNLGKB' niet meer? :'( Heb 5 items geprobeerd maar geen een werkt :(
pi_152107801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef davedavy het volgende:
Is it just me of werkt 'FOKNLGKB' niet meer? :'( Heb 5 items geprobeerd maar geen een werkt :(
Nein, is 1 keer per account blijkbaar (kan niet worden aangepast in het systeem), dus als je een item hebt moet je even via een ander account het kopen bijvoorbeeld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:22:22 #208
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_152109445
Vandaag perongeluk mn Xiaomi Youth oordopjes in de was gegooid :')

Maar wat blijkt... Ze werken nog en zijn zelfs beter geworden :D :D
Denk dat mn oorsmeer eruit is gewassen ;(
Ik ben geil
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:35:53 #209
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152109867
Iemand toevallig ervaring met het kopen van een goedkope all-in-one-pc met touchscreen uit China?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152110136
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:35 schreef Scorpie het volgende:
Iemand toevallig ervaring met het kopen van een goedkope all-in-one-pc met touchscreen uit China?
Je hebt wel een ruim assortiment aan windows 8.1 tablets, weet niet of dat ook een beetje is wat je zoekt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:44:21 #211
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152110172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je hebt wel een ruim assortiment aan windows 8.1 tablets, weet niet of dat ook een beetje is wat je zoekt?
Nah het moet (helaas) wel echt een touchscreen/pc combi zijn. Is voor een vrijwilligersprojectje hier in de buurt dus mag niet teveel kosten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152110298
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nah het moet (helaas) wel echt een touchscreen/pc combi zijn. Is voor een vrijwilligersprojectje hier in de buurt dus mag niet teveel kosten.
Of je moet kijken naar tv boxen zoals Pipo X7, Windows 8.1 Mini PC voor minder dan ¤100 bijvoorbeeld. Moet je wel zelf ergens een monitor vandaan trekken alleen deze optie is dus geen touchscreen. Vandaar dat ik dacht aan een windows tablet waar je zelf een toetsenbord/muis aan kan hangen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:50:43 #213
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152110434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Of je moet kijken naar tv boxen zoals Pipo X7, Windows 8.1 Mini PC voor minder dan ¤100 bijvoorbeeld. Moet je wel zelf ergens een monitor vandaan trekken alleen deze optie is dus geen touchscreen. Vandaar dat ik dacht aan een windows tablet waar je zelf een toetsenbord/muis aan kan hangen.
Hmja, als ik ergens een goedkoop touchscreentje vandaan kan toveren is dit nog wel een optie. Ik blijf nog ff doorspeuren :P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152110816
In de categorie, hoe bedenk je het...(kan gewoon een simkaartje in dus het ding op zich zou gewoon moeten werken om te bellen)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152112055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben benieuwd, ik ga ook de Xiaomi Yi bestellen, met behuizing, extra accu en eventuele lader.
En dan is die coupon/actie van jou erg aantrekkelijk. :P

Wat wel apart is; er zijn twee verschillende types behuizingen:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

En nee, ik ben niet gezwicht voor de Xiaomi, de camera is voor iemand anders. ;)
Er is zelfs een derde.

(Op gearbest.com)
  woensdag 29 april 2015 @ 00:06:32 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152112745
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nah het moet (helaas) wel echt een touchscreen/pc combi zijn. Is voor een vrijwilligersprojectje hier in de buurt dus mag niet teveel kosten.
:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152113212
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
Die Anker is nu 19.99 bij amazon.de, komen nog 3.4 euro verzendkosten bij ofzo. Was dit ook die actie prijs al of kan ik beter even wachten? Het gaat om de 40W versie.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:55 schreef rene90 het volgende:
Thanks, dan wacht ik nog even tot ze weer die kant op gaan. Wel mooi als vervanging voor de Orico omdat de Anker toch wat compacter is.
Morgen is de witte 40W Anker USB-lader weer in de aanbieding. Nu om 17:00 uur. ;)
(geen idee of de zwarte ook goedkoper wordt; zou best kunnen)

pi_152114556
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Morgen is de witte 40W Anker USB-lader weer in de aanbieding. Nu om 17:00 uur. ;)
(geen idee of de zwarte ook goedkoper wordt; zou best kunnen)

[ afbeelding ]
Thanks voor de heads-up, krijg je daar mails van ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152115187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nein, is 1 keer per account blijkbaar (kan niet worden aangepast in het systeem), dus als je een item hebt moet je even via een ander account het kopen bijvoorbeeld.
Nou het rare is, is dat ik hem nog niet gebruikt heb :/.
pi_152115278
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:41 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nou het rare is, is dat ik hem nog niet gebruikt heb :/.
Ik heb het even getest met een nieuw account, en het werkt gewoon. Heb je een on-sale item gekozen toevallig?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152115359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb het even getest met een nieuw account, en het werkt gewoon. Heb je een on-sale item gekozen toevallig?
Nop. Heb 10+ items geprobeerd :P Nja ik bestel voortaan wel gewoon met een nieuw account, dat werkt blijkbaar wel. Alhoewel ik geen enkele order heb geplaatst met die coupon :')
pi_152115414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nop. Heb 10+ items geprobeerd :P Nja ik bestel voortaan wel gewoon met een nieuw account, dat werkt blijkbaar wel. Alhoewel ik geen enkele order heb geplaatst met die coupon :')
Je kan op zich ook zo'n 10 minute mail aanmaken, je hoeft namelijk niet je mail adres te bevestigen ofzo ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152115543
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan op zich ook zo'n 10 minute mail aanmaken, je hoeft namelijk niet je mail adres te bevestigen ofzo ;)
Is een optie, maar degen die een gmail hebben kunnen ook simpelweg een punt tussen hun mail zetten. Is je email dus janjanssen@gmail.com, komen de mails verzonden naar jan.janssen@gmail.com ook gewoon aan :P

Overigens, je kunt naar mijn mening beter de gewone gratis shipping nemen bij BG (en dan in de notes zetten dat je PostNL prefereert) dan die priority shipping. Meestal komt die gratis shipping eerder aan :')
pi_152116558
Nog even over mijn lege pakketje van laatst:
Lijkt erop dat Robert gelijk had want een paar dagen later kwam er een pakketje waar wel een mes in zat.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nou ergens wellicht wel :')! Mes is met bulkpost verzonden maar zonder tracking, pakketje via CP is verzonden met tracking (zodat ze ''bewijs'' van verzenden hebben).

pi_152128001
Voor de verandering een keer wel een microSD kaartje uit China gehaald
http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_70519.html

Had daar nog coins staan, dus was nu 12 dollar. In Nederland 15.6 euro trouwens dus zonder die coins had ik het niet gedaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152128210
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Morgen is de witte 40W Anker USB-lader weer in de aanbieding. Nu om 17:00 uur. ;)
(geen idee of de zwarte ook goedkoper wordt; zou best kunnen)

[ afbeelding ]
Is deze niet 'precies' hetzelfde?
http://www.amazon.de/dp/B00EKCWDIG?psc=1

edit: zie het al, minder vermogen.
pi_152128393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:35 schreef rene90 het volgende:
Voor de verandering een keer wel een microSD kaartje uit China gehaald
http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_70519.html

Had daar nog coins staan, dus was nu 12 dollar. In Nederland 15.6 euro trouwens dus zonder die coins had ik het niet gedaan.
Heb laats voor 10 dollar nog een 32gb kaartje gekocht bij banggood, klasse 10+. Misschien staat de actie nog voor geinteresseerden.
pi_152128608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:41 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Is deze niet 'precies' hetzelfde?
http://www.amazon.de/dp/B00EKCWDIG?psc=1

edit: zie het al, minder vermogen.

Is een rebrand ja, op banggood en andere sites heb je ook rebrands staan maar de vraag is of die intern ook hetzelfde zijn natuurlijk of wel besparen op het binnenwerk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152128730
zakje van BG ontvangen met een leeg doosje erin :D
heb ze al een mailtje gestuurd, zal jullie op de hoogte houden.
pi_152128861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:58 schreef julius123 het volgende:
zakje van BG ontvangen met een leeg doosje erin :D
heb ze al een mailtje gestuurd, zal jullie op de hoogte houden.
Wat had je besteld dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152128960
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:46 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Heb laats voor 10 dollar nog een 32gb kaartje gekocht bij banggood, klasse 10+. Misschien staat de actie nog voor geinteresseerden.
Deze?

http://www.banggood.com/OV-Micro-SDHC-32G-Class-10-SD-Card-C10-TF-Card-Flash-Memory-Card-p-958473.html
pi_152128979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat had je besteld dan?
1 cent deal,
die sleutelhanger multitool dinges
pi_152128986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef julius123 het volgende:

[..]

1 cent deal,
die sleutelhanger multitool dinges
Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?
Wel grappig dat ik hier steeds meer lees dat er lege pakketjes aankomen.


Heeft iemand al een lightning kabel gespot die wel op IOS 8 etc werkt?
Ik begrijp dat al die china kabels niet meer werken na een ios update.

Ik heb meer dan voldoende originele opladers, maar ik heb ziet zo veel zin om 20 euro voor een kabeltje neer te leggen.
Gegroet!
pi_152129104
Anker oplader besteld, alleen de witte was in de aanbieding maar nu dus voor 20 euro en een beetje in huis.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 29 april 2015 @ 18:00:25 #236
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152130252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?
Wel grappig dat ik hier steeds meer lees dat er lege pakketjes aankomen.

Heeft iemand al een lightning kabel gespot die wel op IOS 8 etc werkt?
Ik begrijp dat al die china kabels niet meer werken na een ios update.

Ik heb meer dan voldoende originele opladers, maar ik heb ziet zo veel zin om 20 euro voor een kabeltje neer te leggen.
Geen 8 euro voor 'n portapow :D
Kan je wel alleen mee laden, niet syncen.
Staan ook op Amazon, kan handig zijn om je Anker-lader order boven de 29¤ mee te krijgen voor gratis shipping.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152130333
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Geen 8 euro voor 'n portapow :D
Kan je wel alleen mee laden, niet syncen.
Staan ook op Amazon, kan handig zijn om je Anker-lader order boven de 29¤ mee te krijgen voor gratis shipping.
Thanks! zal eens kijken denk dat ik dan toch liever een originele koopt die alles kan.
Die anker lader is wel cool maar no way dat ik ooit 5 apparaten tegelijk moet laden dus ik pas :P
Gegroet!
  woensdag 29 april 2015 @ 19:13:09 #238
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152131842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:04 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Thanks! zal eens kijken denk dat ik dan toch liever een originele koopt die alles kan.
Die anker lader is wel cool maar no way dat ik ooit 5 apparaten tegelijk moet laden dus ik pas :P
Je hoeft ze niet allemaal tegelijk te gebruiken hoor... Je vriendin heeft toch ook 3 bruikbare gaten, zit je toch ook niet allemaal tegelijk in ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152132066
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:13 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet allemaal tegelijk te gebruiken hoor... Je vriendin heeft toch ook 3 bruikbare gaten, zit je toch ook niet allemaal tegelijk in ;)
_O- _O- _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152132345
Haha true!
Gegroet!
  woensdag 29 april 2015 @ 19:33:24 #241
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_152132430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?
Wel grappig dat ik hier steeds meer lees dat er lege pakketjes aankomen.

Heeft iemand al een lightning kabel gespot die wel op IOS 8 etc werkt?
Ik begrijp dat al die china kabels niet meer werken na een ios update.

Ik heb meer dan voldoende originele opladers, maar ik heb ziet zo veel zin om 20 euro voor een kabeltje neer te leggen.
Op Aliexpress zijn Lightning kabeltjes te vinden die gemaakt zijn door Nillkin. Volgens mij hebben meerdere hier ervaring met hun micro usb variant. En bij mij werken ze ook gewoon goed.
pi_152133472
Als ik zo de Microsoft Keynote kijk gaan de Windows 10 China devices toch wel interessant worden...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_152137567
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef LKVBHD het volgende:
Als ik zo de Microsoft Keynote kijk gaan de Windows 10 China devices toch wel interessant worden...
Hoe bedoel je?
Waarom verkoopt banggood nou geen cr3032 batterijen :(
Gegroet!
pi_152137930
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:56 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Waarom verkoopt banggood nou geen cr3032 batterijen :(
Dan trek je het toch gewoon van ali? http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.10.g9iI1G
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152139925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan trek je het toch gewoon van ali? http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.10.g9iI1G
Thanks, het blijkt dat ik de verkeerde heb onthouden.
Ik zoek de veel meer gebruikte cr 2032 en die is wel overal verkrijgbaar ;)
Handig voor fietslampjes etc, mijn fietslampjes gaan altijd aan in mijn jaszak
Gegroet!
pi_152140380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:02 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Thanks, het blijkt dat ik de verkeerde heb onthouden.
Ik zoek de veel meer gebruikte cr 2032 en die is wel overal verkrijgbaar ;)
Handig voor fietslampjes etc, mijn fietslampjes gaan altijd aan in mijn jaszak
Als je een dag eerder was geweest had ik er een paar in de envelop gedaan ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152140445
Hahaha ach het heeft geen haast.
Ik zit er over te denken om een pakket race te gaan doen.
Bij meerdere shops het zelfde (goedkope) ding bestellen dat op voorraad is en dan kijken hoelang elke shop er over doet. Gewoon omdat het kan :7
Gegroet!
pi_152142186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:56 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Waarom verkoopt banggood nou geen cr3032 batterijen :(
Phone/device docken -> als volledige pc gebruiken

Grotere Android/ios compatibiliteit.

Ik blijf nog blij bij mijn iphone (vloeken in de kerk i know), maar kan niet wachten op de Chinese hololens-knockoffs
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_152144048
Waterproof cases op banggood zijn weer verschoven, originele = 15 mei, kingma = 10 mei 8)7
Ik zat in de livechat bij banggood en ze compenseren je wachten met 200 poins, wel even de moeite dus om te reageren in de livechat ;)

Xiaomi 10400 is weer redelijk cheap te krijgen op banggood, ze hebben hem uit de flash deal gehaald dus hij is 15.99 en nu kan je wel weer de FOKNLBG coupon gebruiken zodat hij $15,19 is, dan nog cashbackxl eroverheen en dan kom je met de cashback meegerekend op $14,50 uit :)

[ Bericht 25% gewijzigd door rene90 op 30-04-2015 09:11:17 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152145019
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:21 schreef Zspirit het volgende:
Hahaha ach het heeft geen haast.
Ik zit er over te denken om een pakket race te gaan doen.
Bij meerdere shops het zelfde (goedkope) ding bestellen dat op voorraad is en dan kijken hoelang elke shop er over doet. Gewoon omdat het kan :7
Spannend man :{
pi_152146773
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Spannend man :{
Ja man, SBS6 wil het live uitzenden maar we zijn nog aan het onderhandelen over de rechten.
Ik wil het alleen toestaan indien alles met SJ cams gefilmd wordt.
Gegroet!
pi_152147802
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:21 schreef Zspirit het volgende:
Hahaha ach het heeft geen haast.
Ik zit er over te denken om een pakket race te gaan doen.
Bij meerdere shops het zelfde (goedkope) ding bestellen dat op voorraad is en dan kijken hoelang elke shop er over doet. Gewoon omdat het kan :7
Het publiek gaat wild!
You can't be late if you don't show up.
pi_152148105
Laten we niet teveel in een SC verzanden ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152148457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?
Wel grappig dat ik hier steeds meer lees dat er lege pakketjes aankomen.

Heeft iemand al een lightning kabel gespot die wel op IOS 8 etc werkt?
Ik begrijp dat al die china kabels niet meer werken na een ios update.

Ik heb meer dan voldoende originele opladers, maar ik heb ziet zo veel zin om 20 euro voor een kabeltje neer te leggen.
Ja maar ik durf hem niet meer aan te bevelen, want de volgende fokker die er één bestelde had minder succes geloof ik.

Ik lig nu te laden (iphone 6, ios latest en een HTC originele lader) aan een mitb kabel van een paar euro.
werkt prima.
Aan het einde zegtie: deze accesoire wordt niet ondersteund.
that's all.
pi_152148918
Banggood is weer baas, 22 april besteld vandaag binnen. Het is zo'n capaciteit testertje en heb gelijk wat kabeltjes en combinaties getest, wel interessant:
-Orico charger geeft 1.98A met de juiste kabel, komt dus redelijk overeen met wat het opgeeft (2A)
-Gebruik ik de bekende rode kabel van MITB komt er maar 1.5A uit op een power bank, gebruik ik de officiële van Xiaomi komt hij tot 1.98A
-Bij gebruik van de Nillkin oplader kom ik ook rond de 1.9A uit, gebruik ik echter de Nillkin oplader i.c.m. een Nillkin USB kabel kom ik maar op de 1.15A
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152152046
Ik zoek kwalitatieve doekjes om een bril op te poetsen, dus geen doekjes die stofjes achterlaten. Iemand die me iets leuks kan linken? :)
pi_152152706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zoek kwalitatieve doekjes om een bril op te poetsen, dus geen doekjes die stofjes achterlaten. Iemand die me iets leuks kan linken? :)
Loop de opticien binnen krijg je zo mee volgens mij.
pi_152152854
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
Waterproof cases op banggood zijn weer verschoven, originele = 15 mei, kingma = 10 mei 8)7
Ik zat in de livechat bij banggood en ze compenseren je wachten met 200 poins, wel even de moeite dus om te reageren in de livechat ;)
Ik wou je al vragen of je al wat hebt kunnen regelen voor de camera zélf zodat we die dus met die coupon kunnen bestellen.
Want toen je dat noemde was de camera $66,49. Met coupon (à 5% korting) werd dit dus $63.17 = ¤56.60
Maar dan is die niet in voorraad.

BG heeft 'm (op dit moment) voor ¤68.41. Met CashbackXL wordt dat zo'n ¤65.80. En dan is die nu in voorraad. Pleur er wat accessoires bij en je Cashback wordt nog meer.

Maar als die cases maar worden uitgesteld moeten we de Xiaomi mogelijk maar laten schieten.
Want hij wil die camera graag halverwege juni gebruiken dus dat wordt haast krap zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 30-04-2015 15:16:57 ]
pi_152153003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Maar als die cases maar worden uitgesteld moeten we de Xiaomi mogelijk maar laten schieten.
Want hij wil die camera graag halverwege juni gebruiken dus dat wordt haast krap zo.
Nja, die case zou 5 mei echt moeten komen zeggen ze allemaal maja dat is geen garantie natuurlijk.

DX heeft trouwens 3.85% cashback via cashbackxl, ook wel iets om in de gaten te houden dus.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152153021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?
Wel grappig dat ik hier steeds meer lees dat er lege pakketjes aankomen.


Blabla
Het lijkt me dat BG ook wel wil weten dat er soms iets niet goed gaat.
Het gaat me niet om dat ding, zonder die 1 cent deal had ik dat ding ook nooit besteld.
Maar ik heb dus al reactie gehad op mn mailtje.
En ze sturen een nieuwe.
Ik vind dat niet moeilijk doen trouwens.
  donderdag 30 april 2015 @ 17:24:45 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152156393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nja, die case zou 5 mei echt moeten komen zeggen ze allemaal maja dat is geen garantie natuurlijk.

DX heeft trouwens 3.85% cashback via cashbackxl, ook wel iets om in de gaten te houden dus.
Op aliexpress de eerste seller met combinatie camera + case al gezien. Dacht dat dat wel eigen foto's waren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152156985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik wou je al vragen of je al wat hebt kunnen regelen voor de camera zélf zodat we die dus met die coupon kunnen bestellen.
Want toen je dat noemde was de camera $66,49. Met coupon (à 5% korting) werd dit dus $63.17 = ¤56.60
Maar dan is die niet in voorraad.

BG heeft 'm (op dit moment) voor ¤68.41. Met CashbackXL wordt dat zo'n ¤65.80. En dan is die nu in voorraad. Pleur er wat accessoires bij en je Cashback wordt nog meer.
Bij mij werkte die coupon wel, maar er is via Paypal alsnog 63 euro afgeschreven. Dus of ik doe iets verkeerd, of je hebt een te laag bedrag in gedachten, want 56,60 euro lijkt me niet realistisch.
(ik heb overigens niet die cashback gedaan)
pi_152157198
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Bij mij werkte die coupon wel, maar er is via Paypal alsnog 63 euro afgeschreven. Dus of ik doe iets verkeerd, of je hebt een te laag bedrag in gedachten, want 56,60 euro lijkt me niet realistisch.
(ik heb overigens niet die cashback gedaan)
69.99 met coupon werd 66.50 dollar = ongeveer 63 euro
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152157221
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik wou je al vragen of je al wat hebt kunnen regelen voor de camera zélf zodat we die dus met die coupon kunnen bestellen.
Want toen je dat noemde was de camera $66,49. Met coupon (à 5% korting) werd dit dus $63.17 = ¤56.60
Maar dan is die niet in voorraad.

BG heeft 'm (op dit moment) voor ¤68.41. Met CashbackXL wordt dat zo'n ¤65.80. En dan is die nu in voorraad. Pleur er wat accessoires bij en je Cashback wordt nog meer.

Maar als die cases maar worden uitgesteld moeten we de Xiaomi mogelijk maar laten schieten.
Want hij wil die camera graag halverwege juni gebruiken dus dat wordt haast krap zo.
Kan iemand me uitleggen hoe dat cashbackxl werkt?
  donderdag 30 april 2015 @ 18:52:38 #265
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_152158124
Waarschijnlijk al eens besproken, maar waarom is bijvoorbeeld miniinthebox tig keer duurder als BangGood?

Voor de xaomi mi band betaal je 29 euro bij mini :|W
  donderdag 30 april 2015 @ 18:54:39 #266
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_152158182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zoek kwalitatieve doekjes om een bril op te poetsen, dus geen doekjes die stofjes achterlaten. Iemand die me iets leuks kan linken? :)
Veel opticiens gebruiken zélf daarvoor zogenoemde hydrofielluiers. Laat je niet misleiden door die naam, het zijn gewoon heel zachte doeken. Die maken briljant schoon en zijn ook niet krassend dus laten evt coating op het glas intact.

Paar euro bij de hema, kun je wel acht brillendoekjes van knippen en na het wassen doen ze het weer even goed ^O^

Edit : in België verkopen ze die vast ook bij het (baby)warenhuis.

[ Bericht 2% gewijzigd door funky_fart op 30-04-2015 19:01:50 ]
pi_152158366
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:54 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Veel opticiens gebruiken zélf daarvoor zogenoemde hydrofielluiers. Laat je niet misleiden door die naam, het zijn gewoon heel zachte doeken. Die maken briljant schoon en zijn ook niet krassend dus laten evt coating op het glas intact.

Paar euro bij de hema, kun je wel acht brillendoekjes van knippen ^O^

Edit : in België verkopen ze die vast ook bij het (baby)warenhuis.
Thanks man! :D
pi_152158499
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:12 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Kan iemand me uitleggen hoe dat cashbackxl werkt?
Kijk even op de site van cashbackxl en dan kan je het gewoon zien ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:52 schreef Mubassie het volgende:
Waarschijnlijk al eens besproken, maar waarom is bijvoorbeeld miniinthebox tig keer duurder als BangGood?

Voor de xaomi mi band betaal je 29 euro bij mini :|W
MITB is gewoon weer een doorgeefluik die wat bekender is in deze gebieden en daarom ook hogere bedragen vraagt. Van MITB zie je ook weleens een advertentie in een krant.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 30 april 2015 @ 19:07:24 #269
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152158580
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:54 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Veel opticiens gebruiken zélf daarvoor zogenoemde hydrofielluiers. Laat je niet misleiden door die naam, het zijn gewoon heel zachte doeken. Die maken briljant schoon en zijn ook niet krassend dus laten evt coating op het glas intact.

Paar euro bij de hema, kun je wel acht brillendoekjes van knippen en na het wassen doen ze het weer even goed ^O^

Edit : in België verkopen ze die vast ook bij het (baby)warenhuis.
Welle hemme oek HEMA's zenne ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 30 april 2015 @ 19:08:20 #270
375927 Halldor
like a boss
pi_152158607
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nope, voor zover ik weet gewoon meerdere keren te gebruiken ;)
Kan inderdaad meerdere keren.
Thx! *O*
pi_152158656
quote:
12s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:07 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Welle hemme oek HEMA's zenne ;)
Jep, toevallig zelfs 1 in m'n stad! :D
pi_152159244
Was laatst een beetje uitgekeken op m'n Xiaomi Powerbank (op het uiterlijk in ieder geval) en heb toen in m'n hoofd gehaald om het hele ding op te schuren en te polijsten. Na een paar uurtjes werk is dit het resultaat:


Voor de geïnteresseerden: Eerst schuurpapier 120, daarna 240, daarna 400 en vervolgens 600. Hierna even oppoetsen met een schuursponsje en daarna nog polijsten met polijstpasta.

Nog niet helemaal spiegelglad, maar vind 'm wel mooi zo. Als ik dit weer zat ben gaat er een hoesje omheen, dan zie je er niks meer van :P

Kan iemand trouwens voor mij even checken of de gemodificeerde app van de Xiaomi MiBand zwemmen ondersteunt? Ben mijne ooit kwijtgeraakt, en als deze functie erop zit wil ik 'm eigenlijk wel graag hebben!
pi_152159534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef rene90 het volgende:
Nja, die case zou 5 mei echt moeten komen zeggen ze allemaal maja dat is geen garantie natuurlijk.
Daarom. Xiaomi lijkt totaal geen haast te hebben bij het uitbrengen van dat ding.
Terwijl dat gewoon een vereiste is voor een actioncam IMHO.
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Bij mij werkte die coupon wel, maar er is via Paypal alsnog 63 euro afgeschreven. Dus of ik doe iets verkeerd, of je hebt een te laag bedrag in gedachten, want 56,60 euro lijkt me niet realistisch.
(ik heb overigens niet die cashback gedaan)
Ruwe berekening gemaakt met wat hij toen aan bedragen en coupon had genoemd.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:12 schreef Serpent207 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat cashbackxl werkt?
2.gif
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:01 schreef rene90 het volgende:
Bank, check anders die website even want ze hebben gewoon een FAQ.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef roflcat het volgende:
Was laatst een beetje uitgekeken op m'n Xiaomi Powerbank (op het uiterlijk in ieder geval) en heb toen in m'n hoofd gehaald om het hele ding op te schuren en te polijsten. Na een paar uurtjes werk is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden: Eerst schuurpapier 120, daarna 240, daarna 400 en vervolgens 600. Hierna even oppoetsen met een schuursponsje en daarna nog polijsten met polijstpasta.

Nog niet helemaal spiegelglad, maar vind 'm wel mooi zo. Als ik dit weer zat ben gaat er een hoesje omheen, dan zie je er niks meer van :P
Moest gelijk hieraan denken:

Sowieso; glanzend zwart plastic :r
pi_152172220
Voor wie een fiets wilt importeren:



Xiaomi fiets, waarschijnlijk zit er ook een soort powerbank in verwerkt die je oplaadt als je fietst. Dan kan je tijdens het fietsen je telefoon opladen :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152172806
Voor wie nog een action cam zocht, de SJCAM SJ4000 voor $65 dollar via DX (zonder WiFi)
Vijf must-haves uit China
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152173977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef roflcat het volgende:
Was laatst een beetje uitgekeken op m'n Xiaomi Powerbank (op het uiterlijk in ieder geval) en heb toen in m'n hoofd gehaald om het hele ding op te schuren en te polijsten. Na een paar uurtjes werk is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden: Eerst schuurpapier 120, daarna 240, daarna 400 en vervolgens 600. Hierna even oppoetsen met een schuursponsje en daarna nog polijsten met polijstpasta.

Nog niet helemaal spiegelglad, maar vind 'm wel mooi zo. Als ik dit weer zat ben gaat er een hoesje omheen, dan zie je er niks meer van :P

Kan iemand trouwens voor mij even checken of de gemodificeerde app van de Xiaomi MiBand zwemmen ondersteunt? Ben mijne ooit kwijtgeraakt, en als deze functie erop zit wil ik 'm eigenlijk wel graag hebben!
Ik heb de gemodde app, maar heb geen zwemfunctie (ik denk niet dat je Miband dat zou overleven eigenlijk, het is ip67). Er zijn wel geruchten over een nieuwe Miband, zou kunnen dat die het wel gaat hebben.
pi_152175335
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een action cam zocht, de SJCAM SJ4000 voor $65 dollar via DX (zonder WiFi)
Vijf must-haves uit China
Leuk geschreven! heb je de Miiband bewust weggelaten? Ik heb m uiteindelijk ook niet gekocht omdat ik denk het niet te gaan gebruiken.
Gegroet!
pi_152175459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Leuk geschreven! heb je de Miiband bewust weggelaten? Ik heb m uiteindelijk ook niet gekocht omdat ik denk het niet te gaan gebruiken.
Ja, zat er nog over te denken maar het is wel een redelijk specifiek product voor een bepaalde doelgroep. Vandaar maar even eruit gelaten. En thanks ;)

Sowieso is die 65 dollar coupon voor DX wel erg guntig, ook nog via cashbackxl 3.85 procent korting waardoor je op 62,50 dollar komt voor de SJCAM SJ4000 (geen wifi). Best netjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152176019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja, zat er nog over te denken maar het is wel een redelijk specifiek product voor een bepaalde doelgroep. Vandaar maar even eruit gelaten. En thanks ;)

Sowieso is die 65 dollar coupon voor DX wel erg guntig, ook nog via cashbackxl 3.85 procent korting waardoor je op 62,50 dollar komt voor de SJCAM SJ4000 (geen wifi). Best netjes.
Heb hem vorig jaar ook ongeveer voor die prijs gekocht. Dacht zelfs nog goedkoper. Toen nog met gunstige dollarkoers.

EDIT: Om precies te zijn 63,39 euro via Tmart. Prijs incl. monopod en extra batterij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miniem op 01-05-2015 11:44:45 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152176190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:37 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb hem vorig jaar ook ongeveer voor die prijs gekocht. Dacht zelfs nog goedkoper. Toen nog met gunstige dollarkoers.

EDIT: Om precies te zijn 63,39 euro via Tmart.
Dat zal destijds zo'n 80-85 dollar zijn geweest misschien?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:20:10 #281
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_152178515
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.83.LeXDuq

Zou deze door (heel) Europa werken?
Of heeft iemand een beter alternatief?
pi_152180525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.83.LeXDuq

Zou deze door (heel) Europa werken?
Of heeft iemand een beter alternatief?
Hotspot van je GSM opzetten? Toch een goedkopere oplossing als dit denk ik.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:32:52 #283
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_152180611
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Hotspot van je GSM opzetten? Toch een goedkopere oplossing als dit denk ik.
Het is om in het buitenland te kunnen gebruiken met een plaatselijke SIM.
Qua kosten is het niet zo'n probleem, als het maar werkt.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:55:38 #284
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152181181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het is om in het buitenland te kunnen gebruiken met een plaatselijke SIM.
Qua kosten is het niet zo'n probleem, als het maar werkt.
Met hoeveel computers wil je er op? Zo'n usb-stick modem is maar een paar tientjes.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:02:32 #285
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_152181332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met hoeveel computers wil je er op? Zo'n usb-stick modem is maar een paar tientjes.
Totaal 5, het betreft geen computer, maar iPad's/iPhones. Dus een USB-modem-stick is geen mogelijkheid.
pi_152181489
Waar is de xiaomi action camera travel edition het goedkoopst nu?
pi_152181990
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is de xiaomi action camera travel edition het goedkoopst nu?
Dan kan je het beste even de bekende sites af die in de OP staan en kijken of er coupons nog beschikbaar zijn. Voor de niet travel versie is hij het goedkoopst bij Geekbuying voor 69,99 en de travel versie geen idee. Voor banggood wel een coupon voor 5% beschikbaar met FOKNLBG. (Die van geekbuying gaat volgende week weer werken als ik ze gesproken heb, die is op het moment verlopen).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:28:10 #288
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152182049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Totaal 5, het betreft geen computer, maar iPad's/iPhones. Dus een USB-modem-stick is geen mogelijkheid.
Koop voor ¤20 van iemand een oude android, en gebruik die als wifi-spot.
pi_152184901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.83.LeXDuq

Zou deze door (heel) Europa werken?
Of heeft iemand een beter alternatief?
Weet niet welk land je heen gaat, maar een prepaid kaartje (met een hoop GB vaak!) icm zo'n Huawei 4G modem bij de lokale telecomprovider is veel goedkoper dan 100$ :P. Zit vaak wel een simlock op maar is met een tooltje zo eraf te halen.

[ Bericht 5% gewijzigd door davedavy op 01-05-2015 17:23:09 ]
pi_152187329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is de xiaomi action camera travel edition het goedkoopst nu?
Ik zou voor $69,99 de yi camera bij geekbuying kopen en bij banggood de originele selfie stick voor 18,99 (vast wel goedkoper met een coupon) halen. Dan ben je goedkoper uit dan het setje samen.
pi_152189531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.83.LeXDuq

Zou deze door (heel) Europa werken?
Of heeft iemand een beter alternatief?
Ik denk dat een oude android goedkoper is inderdaad.
Maar zon mifi werk wel bete lijkt me.
Gegroet!
pi_152193576
Iemand toevallig een link voor de modded mi fit app? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_152193661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef relativity het volgende:
Iemand toevallig een link voor de modded mi fit app? :P
1 hit op google al bekeken want daar staat hij gewoon tussen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152196338
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:25 schreef rene90 het volgende:
Die van geekbuying gaat volgende week weer werken als ik ze gesproken heb, die is op het moment verlopen).
En dus weer die originele, lagere prijs?
Dan wordt hij hier besteld.

Daarnaast; er komt een remote voor de Yi aan; vermoedelijk via bluetooth:


Daarnaast gaat de 2e versie een scherm achterop krijgen. Wanneer die verschijnt is natuurlijk de grote vraag. ;)
pi_152196405
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:06 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En dus weer die originele, lagere prijs?
Dan wordt hij hier besteld.

Daarnaast; er komt een remote voor de Yi aan; vermoedelijk via bluetooth:

[ afbeelding ]
Daarnaast gaat de 2e versie een scherm achterop krijgen. Wanneer die verschijnt is natuurlijk de grote vraag. ;)
Dan zal hij weer hoger worden lijkt me omdat die pre-sale deal voorbij is :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152197174
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:08 schreef rene90 het volgende:
Dan zal hij weer hoger worden lijkt me omdat die pre-sale deal voorbij is :').
Oh, ik dacht/hoopte juist dat je dat weer aan het regelen was zodat je weer die goede deal had zoals je eerst noemde:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
En de Xiaomi action cam voor maar $66,49 _O- Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
Bij BG is die maar $4 duurder en wordt die tenminste een stuk sneller verzonden.
CashbackXL erbij en je bent iets dan een $1 duurder uit dan bij Geekbuying. Kun je 'm dus beter bij BG bestellen.

Maar als Geekbuying dus niet de deal wordt wat ik dacht morgen dan maar bij BG bestellen.
Daarnaast 1/2 extra accu's en een van de 2e behuizingen. Hopelijk komt het spul dan voor mid-juni aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 01-05-2015 23:53:29 ]
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:47:18 #297
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_152206409
Iemand een goede aanrader voor een smartwatch uit China voor ios?
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:00:26 #298
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152206709
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef Mubassie het volgende:
Iemand een goede aanrader voor een smartwatch uit China voor ios?
bestaat niet nog
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152209237
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef Mubassie het volgende:
Iemand een goede aanrader voor een smartwatch uit China voor ios?
Ik zou als ik jou was even wachten tot Xiaomi wat los laat over zijn smartwatch, geruchten gaan dat die er komt :P Verder heb ik nog niet echt een populair merk kwalitatieve smartwatches zien maken.

Zojuist mijn Mi Band en Mi Pistons V3 ontvangen, doodsonde om ze uit de prachtige verpakking te halen :')

[ Bericht 12% gewijzigd door davedavy op 02-05-2015 17:09:16 ]
  zondag 3 mei 2015 @ 11:12:22 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229140
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef Mubassie het volgende:
Iemand een goede aanrader voor een smartwatch uit China voor ios?
Mjah, Pebble?
Anders weloop tommy wellicht.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 mei 2015 @ 11:27:50 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229352
Vol
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')