abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 december 2002 @ 16:43:44 #226
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_7369916
Dat maakt niet uit, het sletterige maakt haar nou juist lekker. En smerig is ze zeker niet.
[/quote]

De foto's zijn zo preuts als maar kan, KUTchristina;als je gaat,ga dan goed..........maar smerig is ze zeker wel(let's get DIRTY )

Wat je vindt, ...
pi_7371007
quote:
Op maandag 16 december 2002 16:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat maakt niet uit, het sletterige maakt haar nou juist lekker. En smerig is ze zeker niet.
De foto's zijn zo preuts als maar kan, KUTchristina;als je gaat,ga dan goed..........maar smerig is ze zeker wel(let's get DIRTY )
[/quote]

Het is ja god ... hoe zegt men da ... ja .. bijna een weelde!

pi_7371055
quote:
Op maandag 16 december 2002 14:22 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Die sjit wordt bruut. Maar moeten we uiteraard wel winnen anders is het minder. Kun je er dan een DivX van bouwen ofzo? OOOOOOH die sjit is geniaal Sjazzing. Ik wil alle PU games op CD!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

En dan later maken we een documentaire over PU, of een "Mooiste acties seizoen 2002/2003" tape. Relaxte sjit!

Maar met die wissels bij Hofmans, klinkt een beetje als PU in z'n eerste seizoen. Het lijkt me wel terrible om 4e klasse te spelen. Ik vind het niveau van de 3e klasse af en toe al bijzonder laag, maar daar draag ik met grote regelmaat ook zelf een steentje aan bij


ja vet he!

Moet nog mooie software hebben om naar Divx te schieten.

4de klas spelen, nee lachen joh, lekker dollen en zo'n verschil is er niet eens met de Millse zaalvoetbal competitie. Of tenminste ik merk er niet veel van. ja ok .. een Royal ofzo zijn gewoon wat technischer in hun spel als dat je normaliter in de 4de klasse tegen zal komen.

Later!

pi_7371553
Mijn nieuwe desktop:
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7371818
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:29 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]
4de klas spelen, nee lachen joh, lekker dollen en zo'n verschil is er niet eens met de Millse zaalvoetbal competitie. Of tenminste ik merk er niet veel van. ja ok .. een Royal ofzo zijn gewoon wat technischer in hun spel als dat je normaliter in de 4de klasse tegen zal komen.


Royal speelt toch 2e of 1e klasse ofzo? Maar ik vind de Millse competitie op enkele teams na ook behoorlijk zwak.
Bigheadz R.I.P.
pi_7372036
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7373274
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7373545
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7374042
Onzin voor je leven is weer terug!

Veranderingen voor SCD en SC

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7374193
Jullie moeten niet zo hard zeuren over de zwakte van de Millse zaalvoetbal competitie want ik meen me te herinneren dat wij in de afgelopen jaren nog geen enkele eervolle prijs in de macht hebben kunnen slepen!! Dat hoop ik dan ook graag dit seizoen wel te mogen doen, dat moet toch ook wel lukken met een EX-Profspeler. Ik wil jullie wel ff herinneren dat wij WAARSCHIJNLIJK (niets is natuurlijk zeker) dit jaar in deze competitie zonder dhr. Grabovac wedstrijden hadden verloren!! Ik meen me bijvoorbeeld een wedstrijd tegen Autobedrijf St. Hubert te herinneren....
Zarko zal de aankomende wedstrijden dan waarschijnlijk ook wederom van groot belang voor ons zijn tegen de drie toppers, Geert, Praothuus en V/d Linden. Nee niet vanwege de zwakte van ons maar vanwege de sterkte van onze tegenstanders!!!! We kunnen ons nu wel als grote voetbalhoofden voor gaan doen maar be realistic. We zijn de grote teams nog niet tegengekomen!! Als jullie de nr. 6 van de competitie ROYAL al stiekum zo goed vinden wat zal het niveau van de nr 2 en de nr3 en de nr 5 van de competitie dan wel niet zijn??? Nee jongens jullie spreken wel van een zo zwakke competitie maar dan vraag ik me toch steeds weer af waarom we vorig jaar en dat jaar ervoor niet eens in de hoogste competitie mochten uitkomen??? Als Bordeel de enige reden is dan kan het niet liggen aan de zwakte van de Millse zaalvoetbalcompetitie want dan hadden we tegen die zwakke tegenstanders ook wel met Bordeel kunnen winnen!! Toch????

PU krijg niet te groten hoofden want het gaat nog tegen ons werken!!!
En ik wil dit seizoen wel KAMPIOEN worden!!

pi_7374232
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7374289
Mr. Cool wat is dat voor een mooi rood kruisje?
pi_7375174
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:58 schreef Vandalist het volgende:
Mr. Cool wat is dat voor een mooi rood kruisje?
Hehe, ik zie het, jammer, kan hem niet linken.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7383497
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:54 schreef Vandalist het volgende:
Jullie moeten niet zo hard zeuren over de zwakte van de Millse zaalvoetbal competitie
Je moet ook wel goed lezen Rikske! Wat ik zei was: de Millse competitie is zwak op enkele teams na. Er zit een te groot verschil tussen de zwakkere teams en de betere teams. Ze zouden eigenlijk de competitie met twee teams moeten uitbreiden en dan twee poules maken ofzo. Zodat je van het begin af aan de sterkere bij elkaar hebt en de zwakkere dus ook. Dan kun je ook een degredatie/promotie regeling eraan hangen. Lijkt mij leuker, dan moet je tenminste iedere wedstrijd vechten voor die punten.

Je hebt gelijk dat we in voorgaande jaren niet optimaal hebben gepresteerd in die competitie, maar daar heeft ieder beginnend zaalvoetbalteam mee te maken. Een team staat er niet zomaar, dat moet zich vormen. Inmiddels vind ik, zeker na de komst van Zarko maar ik denk ook zonder hem, dat we het niveau van de meeste teams in Mill ontstegen zijn. Dat wil niet zeggen dat we niet kunnen verliezen, alles kan bij PU! Ge wit ut maar nooit.

[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 17-12-2002 11:40]

Bigheadz R.I.P.
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:15:48 #240
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_7388459
Mr.Cool, Herken je 'm

en coach...zorg ervoor dat er moraal hoog blijft bij de spelers!
Ik kan je (en heel PU) verzekeren dat de supporters er heilig van overtuigt zijn dat we de supercup gaan winnen.
PU: keep up the good work

Wat je vindt, ...
pi_7390383
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Mr.Cool, Herken je 'm
[afbeelding]

en coach...zorg ervoor dat er moraal hoog blijft bij de spelers!
Ik kan je (en heel PU) verzekeren dat de supporters er heilig van overtuigt zijn dat we de supercup gaan winnen.
PU: keep up the good work


Goddamn, de weedmachine.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7390398
kan niets anders dan da ripper gelijk geven! PU
als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
pi_7390408
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:34 schreef tripherder het volgende:
kan niets anders dan da ripper gelijk geven! PU
Que, alles goed mien jung?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7390520
Volgens het gastenboek van PU ga ik morgenavond klappen krijgen van Geert.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7392702
De echte weedmachine:

En eentje van steen:

Deze is helemaal wappie:
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7393352
Dat zal dit wel een miscommunicatie zijn MC, want op enkele teams na vind ik niet de helft van de competitie!! Royal wordt aangehaald als een van de teams die tot de betere hoort dus neem ik aan dat de teams die erboven staan ook tot de betere horen?? Of zie ik dat verkeerd?
Een ding is zeker.. en dat is dat we er morgen hard tegenaan moeten!!!
pi_7394215
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7395631
Ok Rik deels geef ik je ook gelijk dat we niet al te grote hoofden moeten gaan krijgen .. maar hoe jij het brengt over Zarko ben ik het ook niet geheel eens. Ok Zar is een goede speler maar ik vind niet dat we zowat alles aan hem te danken hebben. We zijn als team echt gegroeid en dat werpt gewoon zijn vruchten af. Ik ben er ook van overtuigd dat wij ook zonder Zarko ons best kunnen redden, want denk jij .. als Zar er niet is dat we geen kans hebben ofzow? Nee een beetje overdone. Luister goed, mij hoor je niet vertellen dat het geen aanwinst is want het is een sterke speler die ook nog veel scoort. Maar wij zijn in de loop der tijd (mede vind ik dankzij Robin) steeds socialer en beheerster gaan spelen wat ook dit seizoen te merken is. Daarover werd ik door een speler van Big Ben nog over aangesproken vorige week in een conversatitie van ruim 2 uur! Hij sprak met veel lof over ons spel en dat we socialer speelden. De gast met de knieband is in het kleedhok op zijn fout gewezen en aangepakt door zijn eigen spelers, dit ter info!

We moeten gewoon nu onze grootse hoofden erbij houden en vooral deze belangrijke wedstrijden winnend weten af te sluiten. Stay Cool!

Zojuist nog een bezoekje gebracht aan de sponsor. Ik heb hem en de familie een kerstkaart gebracht in de naam van het gehele team, netjes wa! Helaas werd me meteen medegedeeld dat er geen kerstpakket in zat!!! Hoeren

Waarschijnlijk komt hij morgen kijken, mijn ouders wilden volgens mij ook komen. Tris is cameraman. Ik zal hem zo voorlichten over de tips en tricks van mienen digicameratje.

Bis morgen.

P.S. Que we doen het ook voor jou, wanneer je terug bent kun je de tapes lenen van me om na te genieten van PU! Doe rustig aan in Zagreb!

pi_7395698
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:42 schreef Vandalist het volgende:
Dat zal dit wel een miscommunicatie zijn MC, want op enkele teams na vind ik niet de helft van de competitie!! Royal wordt aangehaald als een van de teams die tot de betere hoort dus neem ik aan dat de teams die erboven staan ook tot de betere horen?? Of zie ik dat verkeerd?
Een ding is zeker.. en dat is dat we er morgen hard tegenaan moeten!!!
Dat zie je idd verkeerd, Royal zie ik echt wel gelijkwaardig aan een Cafe Geert. Al Cafe Geert meen ik 2de klasse speelt, dus onderschat hun niet. Ok Royal doet het ff niet zo lekker maar je weet dat ze echt snel en lekker kunnen ballen. Baseer je conclusie niet alleen op een snapshot van de stand Rik.
pi_7395871
De volgende is van MIJ!!!
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')