abonnement Unibet Coolblue
pi_151920789
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waar zijn die 50 opnames dan, staan die ergens online?
JA! Is vorig topic nog een prima overzicht van gepost. Vooral blijven vragen en niet zelf de antwoorden zoeken ^O^

Ga je nog op mijn gestelde vragen in op de vorige pagina? De vragen die de no-plane-theorie oproept?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151920822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

We hebben het wel over 2001, zoveel mensen waren er toen nog niet met een camera op hun telefoon en het was nog vroeg in de ochtend en dat is niet echt de tijd dat toeristen massaal al aan het fotograferen zijn.
Dit dus. Daarom lijkt het mij vrij logisch dat WTC 1 niet of nauwelijks is vastgelegd. 8.45 sochtends heb je wel betere dingen te doen. Pas toen die zwaar in de brand stond zijn mensen het gaan filmen. En toen kwam de 2e.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 22 april 2015 @ 12:43:29 #103
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_151920923
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 22 april 2015 @ 16:54:55 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151929733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Die simulatie is niet van NIST maar van Purdue University.
Nog beter!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151936756
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Vraag voor Tingo en el_mata en ctrlaltdelete; wat hadden jullie verwacht bij het zien van het vliegtuig dat op de torens afstevent? Wat was volgens jullie wel een logisch gevolg van als vliegtuigen tegen het gebouw aanvliegen? Klappen ze kapot op de ramen? Vallen ze neer? Stuiteren ze eraf? Serieuze vraag hoor.
pi_151938978
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb ik meermalen beschreven, eind vorig topicdeel nog of zelfs hier in dit deel.

Zit mobiel, dus je mag het zelf even opzoeken. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151939078
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:36 schreef kalinhos het volgende:
Ik zelf denk wel dat de regering op een of andere manier wel wist dat er iets aan zat te komen, maar dat ze niet precies wisten wat, wanneer, hoe. Kdenk daarom dat ze alles maar hebben gelaten hoe het is (dus nergens verscherpte veiligheidsmaatregelen) en dat ze ondertussen zijn gaan bouwen aan de Patriot Act. Toen 9/11 dus plaats vond kon direct mooi die wet worden ingevoerd.

Ik geloof wel dat er vliegtuigen zijn geweest. Er zijn (maar ik heb te weinig verstand van video editting om het echt 100% zeker te weten) in mijn ogen gewoon te veel videobeelden uit te veel verschillende standen om dat allemaal te faken. + , en dat vind ik nog een veel zwaarder wegend iets, het is gebeurd in een stad waar miljoenen mensen werken en wonen. Naast de videobeelden zijn er ook duizenden mensen geweest die het 2e vliegtuig met eigen ogen hebben zien inslaan. Indien de getoonde situatie in de media wezenlijk anders was dan wat die duizendenm ensen live gezien hebben, had je daar toch massaal wat van gehoord? Duizenden en duizenden ny-ers en toeristen die gaan verklaren: "Wij waren erbij, er wáren geen vliegtuigen, wij hebben níets gezien en wij hebben alleen gezien dat het gebouw uit het niets ineens begon met ontploffingen"
Ik heb in een ander topic het vb gegeven van de WK-finale. Die zou makkelijekr te faken zijn qua beelden en toeschouwers dan dit. Toch heeft iedereeen meer twijfel of hier de beelden fake zijn dan of Iniësta die bal wel echt inschoot op die avond in juli 2010.

Of de torens zijn ingestort door de verzwakking van het metaal als gevolg van de brand klinkt op mij het logischt. Maar goed, ik ben een alpha en geen beta dus qua inhoudelijke argumenten lees ik hier vooral mee met wat Mata, Tuinhek, Chryposius etc posten en probeer ik daar te kijken wat wel en niet hout snijdt. Een argument tegen controlled demolition lijkt me wel dat bij CM de explosies vaak van onder naar boven gaan in een gebouw, ipv andersom. Ook lijkt het me praktisch een behoorlijke klus om alles te berekenen, explosieven te plaatsen, etc etc zonder dat het veel mensen op gaat vallen. Ik sluit niet uit dat het gebeurd is, maar ik vind het niet het meest voor de hand liggend.

WTC 7 blijft, hoe je het ook wendt of keert, een heel vreemd verhaal. En als die dus misschien wel neergehaald blijkt, dan betekent dat dus dat 'ze' wisten dat er wat zou gebeuren en dat zet dan ook de instorting van wtc 1 en 2 in een ander daglicht.

Dankje voor je mening.
Tijdje geleden dacht ik ook over de LIHOP(let it happen on purpose) theory.....maar daar zouden 'ze' geen controle over hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151939922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:38 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ok man. Er zijn ook genoeg video's vanaf de begane grond genomen. Zoomfunctie was ook begin 21e eeuw al iets wat op camera's aanwezig was. Mensen wonen ook in NY he. Toeristen zijn er met camera's. Ik snap werkelijk waar niet dat ik dit moet uitleggen :?
Studiocamera's is me ook een raadsel trouwens. Genoeg van die video's hebben nog slechte beeldkwaliteit, athans niet de HD-kwaliteit die we nu hebben.

Er zijn ook zat foto's en videos van de minder goede kant. Besef wel dat 'de slechte kant' (dus de kant waar de inslag minde goed te zien is) de kant van de hudson rivier is, de westkant. Het vliegtuig sloeg in aan de zuidkant, en dan nog aan de oostelijke kant van de zuidelijke kant, zeg maar :P Er zullen dus meer mensen gefilmd hebben van de stads-kant ipv de rivierkant.

[..]

Welke video doel je nou precies op?

[..]

Waar slaat dit nou weer op? Die 2 torens waren de 2 hoogste punten van NY, van de USA zelfs als ik me niet vergis. Ja, er zullen zat punten zijn in New York waar er net een gebouw in de weg staat, maar dan kan iedere sterveling naar het punt lopen waar het gebouw niet meer in de weg staat en er vrij zicht is op de torens. Het NN-gebouw of de Euromast in Rotterdam is ook uit heel veel verschillende punten te zien. Van veel punten ook niet, maar van enorm veel punten ook wel.
Ik snap niet meer waarom mensen denken dat er 100,000 ooggetuigenissen waren.
Als je op straat in Manhattan was - wat zal je zien? Meeste mensen waren op werk en heb de nieuwsberichten gehoord op radio,TV enz.
"Yeah,I was in NY on that terrible day and I saw lots of dust,cordonned off streets and people running around being scared"

Hoeveel mensen hadden 'n echte goede uitzicht op de torens? Of 'n wat betere beeld op TV?
En als je ziet van je raampje heel wat anders dan wat je zie op TV,wat ga je doen? Aan wie gaan je dat vertellen?
De ' amateur' beelden,phone-calls van de toren en vliegtuigen zijn allemaal nep en jarenlang in de planning. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151940242
quote:
18s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb ik meermalen beschreven, eind vorig topicdeel nog of zelfs hier in dit deel.

Zit mobiel, dus je mag het zelf even opzoeken. :*
Ik niet, maar gaan we dus niet doen, dat terug zoeken. Lees het wel weer een keer dan.

Blijft over; Tingo! Ctrlaltdelete post hier niet meer geloof ik.
  woensdag 22 april 2015 @ 21:51:52 #110
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151940380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik snap niet meer waarom mensen denken dat er 100,000 ooggetuigenissen waren.
Als je op straat in Manhattan was - wat zal je zien? Meeste mensen waren op werk en heb de nieuwsberichten gehoord op radio,TV enz.
"Yeah,I was in NY on that terrible day and I saw lots of dust,cordonned off streets and people running around being scared"

Hoeveel mensen hadden 'n echte goede uitzicht op de torens? Of 'n wat betere beeld op TV?
En als je ziet van je raampje heel wat anders dan wat je zie op TV,wat ga je doen? Aan wie gaan je dat vertellen?
De ' amateur' beelden,phone-calls van de toren en vliegtuigen zijn allemaal nep en jarenlang in de planning. imo.
idd..
en daarbij: je zet 20 acteurs neer op straat en laat die iets schreeuwen als: "het was een airliner! ik kon de raampjes duidelijk zien!"
De neiging voor een omstander met redelijk zicht op het gebeuren, zal dan bestaan om te veronderstellen "het vliegtuig nét gemist" te hebben.. in a blink of an eye..

weer anderen zullen dan zelfs gaan denken en claimen het vliegtuig ook echt gezien te hebben.

De gedachte : "ik zag niks, dus er zal wel helemaal geen vliegtuig zijn geweest.." komt denk ik, op zo'n moment never nooit bij je op.. je sluit je aan bij de groep..

darren brown heeft leuke expirimentjes gedaan die dit soort mechanismes illustreren.
Huig
pi_151940431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik niet, maar gaan we dus niet doen, dat terug zoeken. Lees het wel weer een keer dan.

Blijft over; Tingo! Ctrlaltdelete post hier niet meer geloof ik.
Als je gaan terug lezen dan kan je ook zien wat ik al geschreven heb.
The plane would be smashed to bits and the building would be only slightly damaged.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151943327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:51 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd..
en daarbij: je zet 20 acteurs neer op straat en laat die iets schreeuwen als: "het was een airliner! ik kon de raampjes duidelijk zien!"
De neiging voor een omstander met redelijk zicht op het gebeuren, zal dan bestaan om te veronderstellen "het vliegtuig nét gemist" te hebben.. in a blink of an eye..

weer anderen zullen dan zelfs gaan denken en claimen het vliegtuig ook echt gezien te hebben.

De gedachte : "ik zag niks, dus er zal wel helemaal geen vliegtuig zijn geweest.." komt denk ik, op zo'n moment never nooit bij je op.. je sluit je aan bij de groep..

darren brown heeft leuke expirimentjes gedaan die dit soort mechanismes illustreren.
Precies, mensen werken gewoon door als de 2 boegbeelden van de stad in de fik staan en mensen uit het gebouw springen. Zaagmans is immers nog niet langs gekomen.

En hoezo zou je geen goed uitzicht hebben? Het waren 2 torens die ver boven de rest uitstaken he. Van elke gemiddelde kruising had je al een zicht op de torens. Zoals al gezegd, in Rotterdam zie je de NN-toren of de Euromast ook van alle hoeken en standen - en die zijn 3-4x zo laag! In Kuala Lumpur moet je je best doen de Petronas Towers niet te zien als je om je heen kijkt. Denk je dat de Twin Towers dan niet opvielen? Of dat er altijd nét een gebouwtje voor stond?

Ik ben het eens met je idee dat je een getuigen verklaring kan planten zogezegd. Echter het is niet gebeurd in Oudewater waar je aan 20 ingehuurde mannetjes wel genoeg hebt, het is gebeurd in 1 van de grootste steden van de wereld. Een stad met zoveel inwoners als 2/3 van heel Nederland. Enig idee hoeveel mensen je dan nodig hebt om dat te planten? En hoeveel mensen dat kunnen onthouden?

Alsnog zijn er nergens beelden te vindenvan géén inslag. Ik snap werkelijk waar niet, hoe open minded je ook bent, dat je no-plane-theory serieus kan nemen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151943422
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik snap niet meer waarom mensen denken dat er 100,000 ooggetuigenissen waren.
Als je op straat in Manhattan was - wat zal je zien? Meeste mensen waren op werk en heb de nieuwsberichten gehoord op radio,TV enz.
"Yeah,I was in NY on that terrible day and I saw lots of dust,cordonned off streets and people running around being scared"

Hoeveel mensen hadden 'n echte goede uitzicht op de torens? Of 'n wat betere beeld op TV?
En als je ziet van je raampje heel wat anders dan wat je zie op TV,wat ga je doen? Aan wie gaan je dat vertellen?
De ' amateur' beelden,phone-calls van de toren en vliegtuigen zijn allemaal nep en jarenlang in de planning. imo.
Ja, want er zijn niet of nauwelijks websites over 9/11, dat scheelt. Toch staan er op al die websites nérgens videos (die dus echt moeten zijn) van een explosie zónder vliegtuig. Nergens. Ze zijn alleen druk bezig om alle videos met vliegtuigen (waar er tig van zijn) heel druk te ontkrachten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151943504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje voor je mening.
Tijdje geleden dacht ik ook over de LIHOP(let it happen on purpose) theory.....maar daar zouden 'ze' geen controle over hebben.
Fair enough. Maar dan zeg je vervolgens:

quote:
De ' amateur' beelden,phone-calls van de toren en vliegtuigen zijn allemaal nep en jarenlang in de planning. imo.
Dat betekent dus alles faken. Vliegtuigen, slachtoffers, acteurs, etc. Er moeten dus explosieven geplant worden in de gebouwen door tientallen mensen en die moeten er allemaal hun snavel over houden. Waar zou je meer controle over hebben? 4 man fixen om 4 vliegtuigen te kapen....of de jaren voorbereiding en de honderden mensen die je nodig hebt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151943532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:51 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd..
en daarbij: je zet 20 acteurs neer op straat en laat die iets schreeuwen als: "het was een airliner! ik kon de raampjes duidelijk zien!"
De neiging voor een omstander met redelijk zicht op het gebeuren, zal dan bestaan om te veronderstellen "het vliegtuig nét gemist" te hebben.. in a blink of an eye..

weer anderen zullen dan zelfs gaan denken en claimen het vliegtuig ook echt gezien te hebben.

De gedachte : "ik zag niks, dus er zal wel helemaal geen vliegtuig zijn geweest.." komt denk ik, op zo'n moment never nooit bij je op.. je sluit je aan bij de groep..

darren brown heeft leuke expirimentjes gedaan die dit soort mechanismes illustreren.
Derren Brown is een goochelaar die bestaande experimenten gebruikt als contaxt om je te misleiden over wat er echt gebeurt.

Darren Brown is heel leuk, heel goed, en heel goed op de hoogte van psychologisch onderzoek, maar zijn verklaringen voor zijn trucs moet je niet geloven.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_151943565
Ik weet niet waar jullie wonen, maar stel er vliegt morgen in jouw stad een toestel in
- De Dom
- De Martinitoren
- De Rotterdam
- De Zuid-as

Denk je dat je rustig verder werkt? Ga je dat rustig op TV kijken of ga je het toch live kijken met je eigen ogen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151943781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:08 schreef kalinhos het volgende:
Ik weet niet waar jullie wonen, maar stel er vliegt morgen in jouw stad een toestel in
- De Dom
- De Martinitoren
- De Rotterdam
- De Zuid-as

Denk je dat je rustig verder werkt? Ga je dat rustig op TV kijken of ga je het toch live kijken met je eigen ogen?
De hele buurt zou afgesloten zijn.Wat kan je zien? De paniek over 'iets' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 23:17:20 #118
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151943825
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Derren Brown is een goochelaar die bestaande experimenten gebruikt als contaxt om je te misleiden over wat er echt gebeurt.

Darren Brown is heel leuk, heel goed, en heel goed op de hoogte van psychologisch onderzoek, maar zijn verklaringen voor zijn trucs moet je niet geloven.
exact
Huig
pi_151943968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Derren Brown is een goochelaar die bestaande experimenten gebruikt als contaxt om je te misleiden over wat er echt gebeurt.

Darren Brown is heel leuk, heel goed, en heel goed op de hoogte van psychologisch onderzoek, maar zijn verklaringen voor zijn trucs moet je niet geloven.
911 half truther William 'last man out' Rodriguez was ook trainee van magician James Randi.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 23:22:09 #120
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151943993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Precies, mensen werken gewoon door als de 2 boegbeelden van de stad in de fik staan en mensen uit het gebouw springen. Zaagmans is immers nog niet langs gekomen.

En hoezo zou je geen goed uitzicht hebben? Het waren 2 torens die ver boven de rest uitstaken he. Van elke gemiddelde kruising had je al een zicht op de torens. Zoals al gezegd, in Rotterdam zie je de NN-toren of de Euromast ook van alle hoeken en standen - en die zijn 3-4x zo laag! In Kuala Lumpur moet je je best doen de Petronas Towers niet te zien als je om je heen kijkt. Denk je dat de Twin Towers dan niet opvielen? Of dat er altijd nét een gebouwtje voor stond?

Ik ben het eens met je idee dat je een getuigen verklaring kan planten zogezegd. Echter het is niet gebeurd in Oudewater waar je aan 20 ingehuurde mannetjes wel genoeg hebt, het is gebeurd in 1 van de grootste steden van de wereld. Een stad met zoveel inwoners als 2/3 van heel Nederland. Enig idee hoeveel mensen je dan nodig hebt om dat te planten? En hoeveel mensen dat kunnen onthouden?

Alsnog zijn er nergens beelden te vindenvan géén inslag. Ik snap werkelijk waar niet, hoe open minded je ook bent, dat je no-plane-theory serieus kan nemen.
edoch zou ik wel eens een goeie debunk voor 'the ball' footage willen zien..
Huig
pi_151944074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

De hele buurt zou afgesloten zijn.Wat kan je zien? De paniek over 'iets' ?
Alsof het een criteria voor mensen is of iets echt te zien is ja of nee. Kijk naar omstandres bij een willekeurige brand. Mensen zoeken sensatie.

Maargoed. Hier komen we toch niet uit. Jij denkt dat er van de 10 miljoen mensen die NY kent er 9,9999 miljoen als complete autisten verder zijn gegaan met hun werkzaamheden. Ikzelf denk dat iedereen die in de buurt was en zicht had (en dan heb je het rustig over een straal van 10-20 km. Landmarks zijn landmarks omdat ze zichtbaar zijn van grote afstanden he.

Ik werkzelf vlak bij Utrecht, een kilometer of 6-7 van De Dom, hemelsbreed. Als dat ding ineens in lichterlaaie staat, op zeker dat niemand in mijn bedrijf meer verder werkt maar dat iedereen vanaf het dak gaat kijken. Ongetwijfeld dat er videos gemaakt zullen worden door mensen. Maargoed, misschien zijn wij wel wereldvreemd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151944338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef Orwell het volgende:

[..]

exact
Maar jij zei dat zijn trucs die processen illustreren. Ik zeg dat hij dat zegt in de hoop dat de kijkers dat geloven om de daadwerkelijke truc te camoufleren.

of ik heb je helemaal verkeerd begrepen, dat kan ook :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 22 april 2015 @ 23:38:39 #123
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151944466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

{edit -Alsnog zijn er nergens beelden te vindenvan géén inslag. -}
beelden van geen vliegtuig dat 'inslaat", bedoel je neem ik aan..

een paar frames later, en je hebt natuurlijk een beeld van een explosie...
en daarna van een krater, in de vorm van een vliegtuig..
in die zin zijn er dus heel veel no plane beelden..

je hoeft dus maar "een flits gemist hebben" en je hebt het vliegtuig "gemist" , redeneer je...
mede door het feit dat het ,on the streets, inmiddels "airliner! airliner!" gonst...

daarnaast: the ball
Huig
  woensdag 22 april 2015 @ 23:42:22 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151944568
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

De hele buurt zou afgesloten zijn.Wat kan je zien? De paniek over 'iets' ?
In dit geval hebben we het over new york ook al waren er een paar straten afgesloten of een hele buurt de twin towers kon je van bijna elke hoek van de stad zien!
Zelfde als ik hier in Enschede van bijna elke hoek de alpha toren zie, het grote verschil is hier wonen maar 100.000 mensen in NY 9.000.000
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151944843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:38 schreef Orwell het volgende:

[..]

beelden van geen vliegtuig dat 'inslaat", bedoel je neem ik aan..

een paar frames later, en je hebt natuurlijk een beeld van een explosie...
en daarna van een krater, in de vorm van een vliegtuig..
in die zin zijn er dus heel veel no plane beelden..

je hoeft dus maar "een flits gemist hebben" en je hebt het vliegtuig "gemist" , redeneer je...
mede door het feit dat het ,on the streets, inmiddels "airliner! airliner!" gonst...

daarnaast: the ball
De beelden die gemaakt zijn door omstanders. Mensen, ramptoeristen als we met de mensheid zijn, leggen alles zo veel mogelijk vast. Toen niet met smartphones maar met handheld camera's. Er zijn er genoeg gericht op de Noordelijke Toren als de zuidelijke toren geraakt wordt. Er zijn nergens beelden te vinden waar het vliegtuig ineens niet op voorkomt. Alle beelden hebben de vliegtuigen.

Tevens heb je nog altijd honderdduizenden (er wonen 10.000.000 mensen; in heel Nederland wonen ongeveer 17.000.000) mensen die het live hebben gezien. Die hebben echt niet allemaal doorgewerkt hoor :')
Ik wil er op zekere hoogte nog wel in meegaan dat de ineenstorting een handje geholpen is (al heb ik daar ook mn twijfels over qua praktische uitvoerbaarheid mbt voorbereiding) maar no-plane is denk ik onmogelijk.

The ball zeg je...verfris mn geheugen ff?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')