abonnementen ibood.com bol.com
pi_170213713
Ik ben aan het twijfelen of ik nog de boel eens bij ga halen. Ben gestopt toen Rumpel weer de dark one werd... :z want dat had ik eigenlijk wel een beetje gezien :@ is het toen toch nog weer wat beter geworden?
Well done Baku!!
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:55:01 #177
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170214015
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik nog de boel eens bij ga halen. Ben gestopt toen Rumpel weer de dark one werd... :z want dat had ik eigenlijk wel een beetje gezien :@ is het toen toch nog weer wat beter geworden?
Meh. Ik kijk het nog steeds uit traditie, en het is sinds seizoen 5 wel weer iets beter geworden, maar in vergelijking met de eerdere seizoenen....

Zou je tijd anders besteden als je toch al was afgehaakt :P
Favorite TV Shows: Gilmore Girls | Grey's Anatomy | The Good Wife | One Tree Hill | Everwood | Brothers & Sisters | Bones | The Closer | Damages | Desperate Housewives | Veronica Mars | & More. * Wii U: ''Alwayshappyz''-- Xbox One: ''Alwayshappyz
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:59:16 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170214109
quote:
Het begint, voor ouat begrippen, iets te onrealistisch te worden
pi_170214136
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het begint, voor ouat begrippen, iets te onrealistisch te worden
Dat is inderdaad wat me ook tegen begon te staan. Dat het binnen de OUAT-wereld zelfs te vergezocht begon te worden... het is prima, dat suspense of disbelief, en ik ben daar best heel goed mee voor allerhande series die ik volg (ik houd niet voor niets van sci-fi etc.), maar het moet binnen het universum zeg maar wel allemaal een beetje blijven werken...
Well done Baku!!
pi_170214138
quote:
Eerlijk gezegd als je het nu niet mist, is het niet echt de moeite waard.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:08:24 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170214297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat me ook tegen begon te staan. Dat het binnen de OUAT-wereld zelfs te vergezocht begon te worden... het is prima, dat suspense of disbelief, en ik ben daar best heel goed mee voor allerhande series die ik volg (ik houd niet voor niets van sci-fi etc.), maar het moet binnen het universum zeg maar wel allemaal een beetje blijven werken...
Psies.
Als je de "grens" niet over kunt. Dan kan dat niet.
En ook dat vage gedoe met the dark ones. En het splitsen van the evil queen. Etc
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:09:47 #182
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170214322
De tijdslijnen worden ook steeds meer gecompliceerder om te volgen. Waar iedereen nu zit, etc. Characters die opeens verdwenen zijn, zonder het te benoemen.
Favorite TV Shows: Gilmore Girls | Grey's Anatomy | The Good Wife | One Tree Hill | Everwood | Brothers & Sisters | Bones | The Closer | Damages | Desperate Housewives | Veronica Mars | & More. * Wii U: ''Alwayshappyz''-- Xbox One: ''Alwayshappyz
pi_170287668
aflevering 17 gezien ging wel weer paar onopgelost theorie die open staan
nog 4 weken te gaan :)
pi_170292698
Die sleeping curse is zo ook wel erg simpel opgelost hoor! :') Alsof de schrijvers het gewoon niet meer interesseren. Laten we er een paar afleveringen heel moeilijk over doen en dan is de oplossing zo "eenvoudig"! :{w
pi_170483380
aflevering 18 gezien nooit verwacht dat zelena haar powers op offert
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')