abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157919709
En weer in het juiste topic:

Vreemde aflevering!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157919862
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:09 schreef Euforisch het volgende:
En weer in het juiste topic:

Vreemde aflevering!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet in spoilers nadat de uitzending geweest is ;)

Ik verwacht eigenlijk niet dat hij een ander plan heeft. Hij is iemand die meerdere eeuwen "slecht" is geweest en pas recent daar overheen begon te komen. Als je daar ineens The Dark One van maakt dan kan dat best wel eens zorgen voor problemen :D

Ik verwacht volgende week (midseason finale) dat er veel shit gaat gebeuren nu Nimue en de rest er zijn. Emma verlost wordt van de Darkness. En dat daarna Hook de nieuwe bad-guy voor de 2e helft van het seizoen gaat zijn terwijl Emma probeert hem te "redden". Lame, maar voorspelbaar :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 13:23:29 ]
  maandag 30 november 2015 @ 13:28:26 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157920058
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2015 13:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hoeft niet in spoilers nadat de uitzending geweest is ;)

Ik verwacht eigenlijk niet dat hij een ander plan heeft. Hij is iemand die meerdere eeuwen "slecht" is geweest en pas recent daar overheen begon te komen. Als je daar ineens The Dark One van maakt dan kan dat best wel eens zorgen voor problemen :D

Ik verwacht volgende week (midseason finale) dat er veel shit gaat gebeuren nu Nimue en de rest er zijn. Emma verlost wordt van de Darkness. En dat daarna Hook de nieuwe bad-guy voor de 2e helft van het seizoen gaat zijn terwijl Emma probeert hem te "redden". Lame, maar voorspelbaar :')
Zolang Emma en Hook maar bij elkaar blijven mag van mij alles.
Hoewel ik liever heb dat er een wending komt waarin ik een rol krijg en met Hook aan de haal ga maar dat gaat dus toch niet gebeuren :D
pi_157920262
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2015 13:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hoeft niet in spoilers nadat de uitzending geweest is ;)

Ik verwacht eigenlijk niet dat hij een ander plan heeft. Hij is iemand die meerdere eeuwen "slecht" is geweest en pas recent daar overheen begon te komen. Als je daar ineens The Dark One van maakt dan kan dat best wel eens zorgen voor problemen :D

Ik verwacht volgende week (midseason finale) dat er veel shit gaat gebeuren nu Nimue en de rest er zijn. Emma verlost wordt van de Darkness. En dat daarna Hook de nieuwe bad-guy voor de 2e helft van het seizoen gaat zijn terwijl Emma probeert hem te "redden". Lame, maar voorspelbaar :')
Dan is leeft iedereen lang en gelukkig en stopt de serie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_157920505
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2015 13:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hoeft niet in spoilers nadat de uitzending geweest is ;)

Ik verwacht eigenlijk niet dat hij een ander plan heeft. Hij is iemand die meerdere eeuwen "slecht" is geweest en pas recent daar overheen begon te komen. Als je daar ineens The Dark One van maakt dan kan dat best wel eens zorgen voor problemen :D

Ik verwacht volgende week (midseason finale) dat er veel shit gaat gebeuren nu Nimue en de rest er zijn. Emma verlost wordt van de Darkness. En dat daarna Hook de nieuwe bad-guy voor de 2e helft van het seizoen gaat zijn terwijl Emma probeert hem te "redden". Lame, maar voorspelbaar :')
Oh, haha :) weet ik dat ook voor de volgende keer!

Ja, maar het ging zo makkelijk. Emma doet één keer iets fouts en dan **poefwegoudeHook**

Hopelijk komt je voorspelling niet uit :( Ik mis de oude OUAT ;( waar je de onderlinge lijnen van sprookjesfiguren tegenkwam en die met elkaar verbonden werden. Dat is de laatste tijd ook niet meer echt gaande. Gaat vooral om Emma en de bubs.
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 16:19:50 #106
446930 crew  ESF1Gamer
pi_157947453
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:09 schreef Euforisch het volgende:
En weer in het juiste topic:

Vreemde aflevering!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effe reageren op de spioiler. Ik denk dat ik weet waarom Emma de darkness onder controle heeft. In het vorige seizoen hadden Snow en Charming Emma evil/darkness naar Lily overgebracht toen Emma en Lily nog geboren moest worden. Tot seizoen 4 finale was Emma puur goed en nu ze dark one is, is ene helft good en andere helft evil.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_157962968
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:19 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Effe reageren op de spioiler. Ik denk dat ik weet waarom Emma de darkness onder controle heeft. In het vorige seizoen hadden Snow en Charming Emma evil/darkness naar Lily overgebracht toen Emma en Lily nog geboren moest worden. Tot seizoen 4 finale was Emma puur goed en nu ze dark one is, is ene helft good en andere helft evil.
Maar in theorie heeft iedereen dezelfde balans tussen good - bad? Waar sommigen eerst de ene kant opschieten en dan weer de andere kant. Alleen daarvoor was Emma puur goed (en is in principe nu zoals alle andere karakters)
pi_158036909
1 1/5 dag voor laaste aflevering en dan de lange vervloekte winterbreak van 3 maanden :( :'( ;(
pi_158076333
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:50 schreef Euforisch het volgende:
Hopelijk komt je voorspelling niet uit :(
Wow... was nog debieler dan ik had verwacht _O-
Als je de laatste 5minuten skipt is het wel een aardige aflevering.

Rumple weer de bad guy :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2015 12:26:40 ]
pi_158079378
inderdaad alleen veel sterker nou maar dat is emma ok

en de nieuwe vorm van de dagger is wel vet :P :9~
pi_158086340
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 12:26 schreef CrashO het volgende:

[..]

Wow... was nog debieler dan ik had verwacht _O-
Als je de laatste 5minuten skipt is het wel een aardige aflevering.

Rumple weer de bad guy :')
Emma begint op haar moeder te lijken, 'Hook, I will always find you.' :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_158087258
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Emma begint op haar moeder te lijken, 'Hook, I will always find you.' :')
Als ze zichzelf maar geen kort pittig kapsel aan meet zoals haar ma :+ Dan kap ik er mee :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2015 19:18:00 ]
pi_158096164
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:21:12 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158100014
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
Dit. Eerste deel was best prima, maar nu is Rumple weer de dark one? Snap dat het in z'n persoonlijkheid zit, maar het maakt z'n character heel wat minder boeiend als er gewoon geen progression in zit. Dezelfde verhaallijn wordt telkens weer herhaald..

Underworld kan meevallen of tegenvallen..laten ze Belle daar nu achter?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_158100138
Emma gaat alleen, toch?
Ja doei.
pi_158110286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Emma gaat alleen, toch?
nee

gewoon de groep

emma ouders
henry
regina robin

gold
pi_158110315
*sleept Henny Huisman erbij*

mèèèèèèèt... zùùùùùùùùnnnnnn.. àààààllen, met z'n aaaahaaalen....
Ja doei.
pi_158160490
Ik durf niet meer te kijken na jullie reacties gelezen te hebben :')
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:25:52 #119
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158172917
Mag hopen dat dit zo'n beetje het laatste seizoen wordt. Ze weten het volgens mij echt niet meer he? :D Rumple alweer de dark one. Zelfde verhaaltje nog eens. En wie zullen ze in de Underworld dan weer tegenkomen? Op een gegeven ogenblik houdt het toch op
pi_158173794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Mag hopen dat dit zo'n beetje het laatste seizoen wordt. Ze weten het volgens mij echt niet meer he? :D Rumple alweer de dark one. Zelfde verhaaltje nog eens. En wie zullen ze in de Underworld dan weer tegenkomen? Op een gegeven ogenblik houdt het toch op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag dit ook wel het laatste seizoen zijn, want dit seizoen boeide mij niet zoveel er waren 3 a 4 afleveringen dat ik echt goed vind, terwijl ik bij andere seizoen de meeste afleveringen wel goed vind.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158173810
Ik vond dat het wel echt potentie had, niet heel slecht, totdat Rumpel weer ineens de Dark One werd, dat was zó slecht :')_!
Ja doei.
pi_158173869
Hopelijk is de 2e seizoenshelft beter

Dat van Rumple dark one again is wel slecht gezocht. Het zou veel leukere karakterontwikkeling zijn om hem als hero neer te zetten.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158175822
volgens ergens gelezen te hebben hebben ze zend tijd voor minimaal 7 seizoenen
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:18:39 #124
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158180848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond dat het wel echt potentie had, niet heel slecht, totdat Rumpel weer ineens de Dark One werd, dat was zó slecht :')_!
Dit dus. Vond de aflevering verder prima (en het seizoen eigenlijk ook tot dusver), maar de Rumpel is weer de dark one twist verpest het redelijk. En ik vind het raar dat ze gewoon weg gaan en Belle daar gewoon achterlaten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_160400222
komende zondag/maandag nacht begint het weer

en er komt een seizoen 6 is al bevestigd *O* _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')