abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 20:16:18 #151
382129 crew  Donna
pi_152536232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest bij de ena laatste aflevering wel een beetje lachen toen Macy haar vriend naar zijn vrienden ging. Allemaal baardemannetjes om de tafel :') :D
Hahaha. Ja ik ook!

Ik kijk nu even Farrah's 16 and Pregnant aflevering terug.

Die Debra, jeetje, dat uiterlijk toen en nu. :')
pi_152536407
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef DonnaRush het volgende:

Die Debra, jeetje, dat uiterlijk toen en nu. :')
Ja maar dat heb ik nu dus, nu ze zo veranderd is :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 20:20:30 #153
382129 crew  Donna
pi_152536447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar dat heb ik nu dus, nu ze zo veranderd is :D
Ja, dat snap ik, haha.

Maar die vrouw zag er prachtig uit. Echt doodzonde.
pi_152537935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, haha.

Maar die vrouw zag er prachtig uit. Echt doodzonde.
Bij 'on the next episode' waar je haar met Farrah in de auto ziet, met dat lange slierterige goedkope blonde haar. Het ziet er niet uit. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:58:36 #155
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_152538500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hahaha. Ja ik ook!

Ik kijk nu even Farrah's 16 and Pregnant aflevering terug.

Die Debra, jeetje, dat uiterlijk toen en nu. :')
ah mooi zo, kan je misschien iets ophelderen?
wat ik me van die aflevering herinner is dat farrah deed voorkomen alsof derek haar stalkte en lastig viel
ze had volgens mij zelfs een geheim telefoonnummer op een gegeven moment omdat hij haar maar bleef achtervolgen

ik snap dan ook niet dat ze hem vervolgens in teen mom steeds ging ophemelen en dus idd huilen als t over hem gaat

wie was hij nou; een opdringerige, bedreigende ex of de liefde van haar leven?
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 21:03:15 #156
382129 crew  Donna
pi_152538811
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ah mooi zo, kan je misschien iets ophelderen?
wat ik me van die aflevering herinner is dat farrah deed voorkomen alsof derek haar stalkte en lastig viel
ze had volgens mij zelfs een geheim telefoonnummer op een gegeven moment omdat hij haar maar bleef achtervolgen

ik snap dan ook niet dat ze hem vervolgens in teen mom steeds ging ophemelen en dus idd huilen als t over hem gaat

wie was hij nou; een opdringerige, bedreigende ex of de liefde van haar leven?
Het enige wat over Derek naar voren kwam is dat hij haar idd steeds opbelde om te vragen wat ze ging doen en met wie ze dat ging doen en vooral doordramde over jongens die er dan bij zouden zijn.

Ze moest van haar moeder (ouders) een nieuw telefoonnummer nemen. Toevallig was ik ook net aan het zoeken, want er komt ook niets over zijn dood naar voren in de aflevering (eigenlijk buiten bovenstaande helemaal niets) en toen vond ik dit op starcasm;

Farrah remained silent about the existence of Derek during her stints on 16 & Pregnant and Teen Mom Season 1, but really opened up about him during a filmed therapy session on the third episode of Season 2. She explained that she was dating Sophia’s dad when she became pregnant, but her parents Debra Danielsen and Michael Abraham urged Farrah to keep the pregnancy a secret and break up with him. In the clip below Farrah explains that she wasn’t very happy with him either when she decided to cut off contact with him. When he died, she said her parents didn’t want to talk about Farrah’s feelings and grief, and seemed to be relieved that “the problem [was] gone.”
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 21:04:49 #157
382129 crew  Donna
pi_152538904
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij 'on the next episode' waar je haar met Farrah in de auto ziet, met dat lange slierterige goedkope blonde haar. Het ziet er niet uit. ;(
Nee vreselijk. Sowieso haar gezicht ook, zo`n gladde kop, brr.. Alsof ze er iedere ochtend lak op spuit zo 'vies' ziet het eruit.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:13:33 #158
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_152539388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het enige wat over Derek naar voren kwam is dat hij haar idd steeds opbelde om te vragen wat ze ging doen en met wie ze dat ging doen en vooral doordramde over jongens die er dan bij zouden zijn.

Ze moest van haar moeder (ouders) een nieuw telefoonnummer nemen. Toevallig was ik ook net aan het zoeken, want er komt ook niets over zijn dood naar voren in de aflevering (eigenlijk buiten bovenstaande helemaal niets) en toen vond ik dit op starcasm;

Farrah remained silent about the existence of Derek during her stints on 16 & Pregnant and Teen Mom Season 1, but really opened up about him during a filmed therapy session on the third episode of Season 2. She explained that she was dating Sophia’s dad when she became pregnant, but her parents Debra Danielsen and Michael Abraham urged Farrah to keep the pregnancy a secret and break up with him. In the clip below Farrah explains that she wasn’t very happy with him either when she decided to cut off contact with him. When he died, she said her parents didn’t want to talk about Farrah’s feelings and grief, and seemed to be relieved that “the problem [was] gone.”
hee thanks!
hmm ja, nog steeds een beetje vaag dus want ze geeft aan dat ze zelf ook niet gelukkig met hem was toen ze de relatie verbrak en dat daar bij kwam dat haar ouders er ook niet achter stonden

maar hoe ze t nu doet overkomen is alsof ze nog een (gelukkige) relatie met hem had toen hij overleed
ze praat altijd vol lof over hem, alsof er geen vuiltje aan de lucht was
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:01:06 #159
382129 crew  Donna
pi_152569907
Corey en Miranda Simms schijnen een kindje te verwachten.

Ik ga steeds meer uit kijken naar TeenMom2 haha.
pi_152572049
Iemand een linkje waar ik de aflevering online kan bekijken? Zonder iets te downloaden of iets dergelijks. Nog geen youtube link gevonden...
pi_152590420
Inmiddels bekeken.
Ik wil maar een ding zeggen: Farrah, waarom maak je het jezelf zo ongelooflijk moeilijk?
Geef gewoon toe dat je niet al te slim bezig bent geweest en ga verder. Ze trekt altijd een muur op en moet alles verdedigen.
pi_152720710
Nu op MTV: De nieuwe Farrah. Ze is wel mooier nu. Nog steeds een fucking psycho tho. Tering zeg
  maandag 18 mei 2015 @ 19:24:38 #163
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152722737
De andere 'getting to know's' komen ook vanavond.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:55:15 #164
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_152738982
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
Nu op MTV: De nieuwe Farrah. Ze is wel mooier nu. Nog steeds een fucking psycho tho. Tering zeg
mooier?!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:57:26 #165
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152738993
Ik vind het eeuwig zonde dat ze zichzelf zo heeft op laten leuken...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 mei 2015 @ 09:09:00 #166
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_152739773
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hee thanks!
hmm ja, nog steeds een beetje vaag dus want ze geeft aan dat ze zelf ook niet gelukkig met hem was toen ze de relatie verbrak en dat daar bij kwam dat haar ouders er ook niet achter stonden

maar hoe ze t nu doet overkomen is alsof ze nog een (gelukkige) relatie met hem had toen hij overleed
ze praat altijd vol lof over hem, alsof er geen vuiltje aan de lucht was
Gisteren ofzo was toevallig een oude Teen Mom aflevering van haar op MTV. Toevallig ook die ene dat ze bij een therapeut over Derek ging praten. Ze vertelde dus dat ze haar zwangerschap inderdaad van d'r ouders geheim moest houden (en op wikipedia las ik dat ze ook geen abortus mocht laten plegen van haar moeder). En Derek heeft dus nooit geweten dat hij een kind zou krijgen. Ook moest zij van haar ouders het contact met hem verbreken als 't ware.

Zou me dus niets verbazen als ze best een schuldgevoel heeft dat hij het nooit geweten heeft omdat ze best onder invloed van d'r ouders heeft gestaan in die situatie. Kan me voorstellen dat ze o.a. daardoor telkens moet huilen etc. Denk dat dat soort dingen toch best een invloed hebben, zeker als je 16 bent.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:45:17 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_152757271
Oh, ik dacht dat de vorige de laatste aflevering zou zijn, maar er staat er weer eentje klaar.
pi_152761779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef Mylene het volgende:
Oh, ik dacht dat de vorige de laatste aflevering zou zijn, maar er staat er weer eentje klaar.
Dan zou die heisa van Maci om Farrah ook wel idioot geweest zijn, als het zo'n korte serie was.
Al weet ik nu nog niet hoeveel afleveringen het zijn.

Ik krijg mijn ogen niet van die baard van Maci's vriend af. Ik vind het zo smerig ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152761867
Ik vraag me dan altijd af wat je later tegen je dochter zegt, als ze een compleet ander gezicht heeft.
"Mama heeft niet dezelfde neus als die van jou meer, mama heeft alles in het gezicht laten veranderen" :')
Ik snap wat dingen van Farrah wel, maar het is nu veel te strak, ze heeft helemaal geen jonge huid meer, maar een plastisch gezicht, het lijkt een omgebouwde. Er zijn genoeg subtiele voorbeelden die wel mooi zijn. Zij heeft teveel gedaan.
Volgens mij is het ook rete lastig; zo jong op tv, zoveel geld en zo bekend. Je begint bij een borstvergroting en ineens ben je 20 ingrepen verder -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 19 mei 2015 @ 21:36:36 #170
382129 crew  Donna
pi_152767353
Sinds die operatie waarbij het mis ging en ze zo op een eend leek, vind ik dat die vorm is gebleven. Die zwelling is wel weggetrokken, maar het lijkt nog steeds een eend. Als ze eet ook, helemaal strak enzo. Brr.
pi_152769145
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hee thanks!
hmm ja, nog steeds een beetje vaag dus want ze geeft aan dat ze zelf ook niet gelukkig met hem was toen ze de relatie verbrak en dat daar bij kwam dat haar ouders er ook niet achter stonden

maar hoe ze t nu doet overkomen is alsof ze nog een (gelukkige) relatie met hem had toen hij overleed
ze praat altijd vol lof over hem, alsof er geen vuiltje aan de lucht was
Even uit eigen ervaring: bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat de man waar ik mee samenwoonde overleed.

En ookal weet ik dat de laatste maanden een hel waren ik hem wel op een gigantisch voetstuk heb geplaatst inmiddels.
Daar komt niemand tussen.
Wat ook weer gevolgen heeft voor mijn huidige relatie :')

Ik kan me zo voorstellen dat Farrah een beetje debiel is geworden zeker omdat ze ook geen steun heeft gehad van haar ouders :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 22:00:00 #172
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_152769654
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Even uit eigen ervaring: bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat de man waar ik mee samenwoonde overleed.

En ookal weet ik dat de laatste maanden een hel waren ik hem wel op een gigantisch voetstuk heb geplaatst inmiddels.
Daar komt niemand tussen.
Wat ook weer gevolgen heeft voor mijn huidige relatie :')

Ik kan me zo voorstellen dat Farrah een beetje debiel is geworden zeker omdat ze ook geen steun heeft gehad van haar ouders :)
O+
ja, farrah is natuurlijk niet zonder reden doorgedraaid, das duidelijk
alleen snapte ik t nooit hoe dat zat met die derek omdat er twee compleet verschillende beelden van hem worden geschetst
pi_152770456
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Even uit eigen ervaring: bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat de man waar ik mee samenwoonde overleed.

En ookal weet ik dat de laatste maanden een hel waren ik hem wel op een gigantisch voetstuk heb geplaatst inmiddels.
Daar komt niemand tussen.
Wat ook weer gevolgen heeft voor mijn huidige relatie :')

Ik kan me zo voorstellen dat Farrah een beetje debiel is geworden zeker omdat ze ook geen steun heeft gehad van haar ouders :)
Denk ik ook.
En zo vreselijk jong ook nog... alsof niks klopte aan/in die tijd. Geen steun, geen vriend, veel te jong, camera's...

Ik kan me wel indenken dat het erg pijnlijk voor haar is dat Derek nooit heeft geweten dat ze zwanger was. Dat doet pijn. Hij ziet haar sowieso niet opgroeien, maar weet niet eens van haar bestaan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 19:17:06 #174
382129 crew  Donna
pi_152862390
Ik kijk nu de laatste aflevering. Matt en Amber al in een dikke ruzie. :X
  zondag 24 mei 2015 @ 21:44:27 #175
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_152929003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk nu de laatste aflevering. Matt en Amber al in een dikke ruzie. :X
Al? ze zijn toch al sowieso meer dan een halfjaar samen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')