abonnement Unibet Coolblue
pi_153601111
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

Volgens mij is de SC er al tijden en posten we daar regelmatig. Ik ook al voor ik mod was.
Bedoelde het stuk SC in dit topic maar door je post vraag ik me ineens af.
Wat heeft een SC in WGR te zoeken?
pi_153601680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:51 schreef r_one het volgende:
Beetje afhankelijk welke kant het met WGR opgaat.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:37 schreef Queller het volgende:
Dat een vraag beantwoord is, is nog nooit een reden geweest voor een slotje. Als reacties je niet aanstaan, dan edit je die. Ik probeer niet zinloos vervelend te zijn, maar FOK! WGR wordt er imho niet beter op als mods gaan sluiten om onjuiste redenen of omdat ze ergens geen behoefte aan hebben.
Dat bedoel ik dus :{w

Deels ook het gevolg van het nieuwe beleid, denk ik. Ik hoop niet dat WGR zo rigide wordt dat er nauwelijks nog 'speelruimte' is. Dan is voor mij de schwung eraf.
pi_153601697
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bedoelde het stuk SC in dit topic maar door je post vraag ik me ineens af.
Wat heeft een SC in WGR te zoeken?
Vind je het erg bezwaarlijk? Het stuk SC had wel met moderatie te maken, we hadden het niet over wat koetjes en wat kalfjes.
pi_153601725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Vind je het erg bezwaarlijk? Het stuk SC had wel met moderatie te maken, we hadden het niet over wat koetjes en wat kalfjes.
Maakt mij niet uit een SC in WGR maar vroeg me af waarom die er is.
Dat stuk SC hier in FB is wel erg incrowd en past in mijn ogen niet op een subforum dat open en serieus wil overkomen voor mensen die er niet zo vaak komen.
pi_153601811
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat stuk SC hier in FB is wel erg incrowd en past in mijn ogen niet op een subforum dat open en serieus wil overkomen voor mensen die er niet zo vaak komen.
En juist dát bedoel ik met rigide:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:29 schreef r_one het volgende:
Ik hoop niet dat WGR zo rigide wordt dat er nauwelijks nog 'speelruimte' is. Dan is voor mij de schwung eraf.
Ik zie er echt geen kwaad in en kan me niet voorstellen dat een keer wat SC met een nieuwe mod meteen mensen afschrikt.

Maar goed. Waar hebben we het eigenlijk over ... een beetje dollen ... geen flamewar of kliekjesvorming ...
pi_153601834
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:54 schreef r_one het volgende:

[..]

En juist dát bedoel ik met rigide:

[..]

Ik zie er echt geen kwaad in en kan me niet voorstellen dat een keer wat SC met een nieuwe mod meteen mensen afschrikt.

Maar goed. Waar hebben we het eigenlijk over ... een beetje dollen ... geen flamewar of kliekjesvorming ...
Het was slechts een opmerking van een user die regelmatig kijkt in WGR en soms wat post.
pi_153601848
quote:
12s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het was slechts een opmerking van een user die regelmatig kijkt in WGR en soms wat post.
Oke, helder. Ik hoop oprecht dat je dat ook gewoon blijft doen.
pi_153601862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:04 schreef r_one het volgende:

[..]

Oke, helder. Ik hoop oprecht dat je dat ook gewoon blijft doen.
Ja hoor, komen interessante dingen voorbij in WGR op zijn tijd en soms kan ik het niet laten om mijn praktische wat minder juridisch onderbouwde tips te geven.
pi_153601874
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja hoor, komen interessante dingen voorbij in WGR op zijn tijd en soms kan ik het niet laten om mijn praktische wat minder juridisch onderbouwde tips te geven.
WGR zoals WGR bedoeld is dus w/
pi_153601897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:11 schreef r_one het volgende:

[..]

WGR zoals WGR bedoeld is dus w/
Om er geen SC van te maken is mijn mening dat het gesloten topic door nieuwe mod op het randje was, is het echt of een troll?
pi_153601903
IMHO een terechte slot op het topic. Het antwoord was al gegeven, en TS ging over in een discussie over karma, wat uiteindelijk niet het doel was van het topic. Topic was ontspoord. Het staat TS vrij om het opnieuw te proberen natuurlijk. We kunnen over wetgeving veel discussiëren, vooral hoe het te interpreteren. Maar een topic dat afglijdt door een side-discussie is soms niet meer te redden.

Maar goed, dat is mijn mening, ik ben geen moderator, althans nog niet :s) >:)
pi_153601932
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Om er geen SC van te maken is mijn mening dat het gesloten topic door nieuwe mod op het randje was, is het echt of een troll?
Geen idee. Wel een kuttopic dus slotje lijkt me niet helemaal onterecht.
pi_153602052
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Geen idee. Wel een kuttopic dus slotje lijkt me niet helemaal onterecht.
Ben zelf absoluut ongeschikt als mod en laat het oordeel daarom geheel aan hun over.
pi_153603206
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 04:20 schreef Monopoly het volgende:
IMHO een terechte slot op het topic. Het antwoord was al gegeven, en TS ging over in een discussie over karma, wat uiteindelijk niet het doel was van het topic. Topic was ontspoord. Het staat TS vrij om het opnieuw te proberen natuurlijk. We kunnen over wetgeving veel discussiëren, vooral hoe het te interpreteren. Maar een topic dat afglijdt door een side-discussie is soms niet meer te redden.

Maar goed, dat is mijn mening, ik ben geen moderator, althans nog niet :s) >:)
Nee ;(
Dat het antwoord gegeven is, is geen reden voor een slotje. Als posts niet oke zijn, dan edit je die.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:29 schreef r_one het volgende:
Dat bedoel ik dus :{w

Deels ook het gevolg van het nieuwe beleid, denk ik. Ik hoop niet dat WGR zo rigide wordt dat er nauwelijks nog 'speelruimte' is. Dan is voor mij de schwung eraf.
WGR werd heel goed gemod vind ik; je merkte het nauwelijks. Iets minder van die bagger FOK!-one liners en het is volgens mij zoals bedoeld.
pi_153603285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 09:08 schreef Queller het volgende:

WGR werd heel goed gemod vind ik; je merkte het nauwelijks. Iets minder van die bagger FOK!-one liners en het is volgens mij zoals bedoeld.
Eens. En ik ben daar al mee opgehouden dus dat scheelt al de helft.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_153603304
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 09:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Eens. En ik ben daar al mee opgehouden dus dat scheelt al de helft.
Daarom :D

Ik let er ook op. Ben nog braver dan voorheen O+
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 17 juni 2015 @ 10:11:09 #167
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_153604200
Ik ben weer wakker, of in elk geval iets dat er op lijkt.
Aangezien het topic inmiddels een stuk verder gevorderd is weet ik niet of er nog behoefte is aan een babbel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153604301
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:11 schreef Nizno het volgende:
Ik ben weer wakker, of in elk geval iets dat er op lijkt.
Aangezien het topic inmiddels een stuk verder gevorderd is weet ik niet of er nog behoefte is aan een babbel.
Aangezien het er nog steeds over gaat, lijkt het mij van wel :+
dag
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 17 juni 2015 @ 10:16:31 #169
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_153604312
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Aangezien het er nog steeds over gaat, lijkt het mij van wel :+
Zeg het maar, wat wil je van me weten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153604353
Ik vind Queller een valide punt hebben :Y.

Meerdere zelfs. Wellicht kun je daar nog op reageren.
dag
pi_153604527
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 09:08 schreef Queller het volgende:

WGR werd heel goed gemod vind ik; je merkte het nauwelijks. Iets minder van die bagger FOK!-one liners en het is volgens mij zoals bedoeld.
WGR werd al gemod volgens het beleid (er was namelijk helemaal geen beleid :D ). De reden dat ik geregeld in discussie mocht met users daarover. Dat slotje (zou ik inderdaad niet gezet hebben) is niet echt door dat beleid, lijkt me?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 17 juni 2015 @ 10:29:53 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_153604567
Oke, over het sluiten van het betreffende topic, Het ging op een gegeven moment alleen nog over karma, het hoofdonderwerp was niet echt meer ter sprake het ging alleen nog over het gedrag van TS. Daarnaast was het op een gegeven moment alleen nog zuigen.
En ik blijf er ook nog bij dat TS min of meer binnen kwam met de vraag of hij de instantie waar hij de cursus gevolgd had kon laten benadelen door niet te betalen omdat hij niet op de intekenlijst stond.

Als ik alle posts had moeten verwijderen die niet meer over de basis gingen en de reacties op die posts dan hadden we mogelijk nog 5 posts over gehouden waarbij ik van mening ben dat het daarna was gegaan over waarom die posts verwijderd waren en had ik nog meer mogen modden.

Het antwoord was al duidelijk dus het was voor TS niet schadelijk om deze actie te ondernemen.

Ik ben niet van mening dat het met het nieuwe beleid te maken heeft. Wel met een mening over hoe het topic liep.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 17 juni 2015 @ 10:32:56 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_153604628
Het nieuwe beleid is voor mij geen reden om met een zweep langs elk topic te gaan. Enige dat ik wel door het nieuwe beleid doe is alle storneren en waarom bel je niet even en meer van dat soort reacties meteen verwijderen voor er een reactie op komt.

Als het goed is wordt daar niets van gemerkt. Op momenten dat ik niet online ben zal er waarschijnlijk wel iets te merken zijn aangezien ik dan op een edit uit zal komen in plaats van verwijderen, omdat er dan al reacties op zullen zijn en dergelijke.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153604659
Die mik je er dan toch ook gewoon uit?

Slotjes op een topic zijn echt je laatste redmiddel en dan nog is het bijna altijd onnodig, net als nu. Daarnaast is het helemaal niet zo erg als een topic niet volledig over het hoofdonderwerp gaat. Men gaat soms weleens een zijweg in.... dit was er zo eentje. Er staan nauwelijks wisbare posts in.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_153604692
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:27 schreef Five_Horizons het volgende:
WGR werd al gemod volgens het beleid (er was namelijk helemaal geen beleid :D ). De reden dat ik geregeld in discussie mocht met users daarover. Dat slotje (zou ik inderdaad niet gezet hebben) is niet echt door dat beleid, lijkt me?
Precies wat ik bedoelde te zeggen :)
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:29 schreef Nizno het volgende:
Oke, over het sluiten van het betreffende topic, Het ging op een gegeven moment alleen nog over karma, het hoofdonderwerp was niet echt meer ter sprake het ging alleen nog over het gedrag van TS. Daarnaast was het op een gegeven moment alleen nog zuigen.
En ik blijf er ook nog bij dat TS min of meer binnen kwam met de vraag of hij de instantie waar hij de cursus gevolgd had kon laten benadelen door niet te betalen omdat hij niet op de intekenlijst stond.

Als ik alle posts had moeten verwijderen die niet meer over de basis gingen en de reacties op die posts dan hadden we mogelijk nog 5 posts over gehouden waarbij ik van mening ben dat het daarna was gegaan over waarom die posts verwijderd waren en had ik nog meer mogen modden.

Het antwoord was al duidelijk dus het was voor TS niet schadelijk om deze actie te ondernemen.

Ik ben niet van mening dat het met het nieuwe beleid te maken heeft. Wel met een mening over hoe het topic liep.
In nagenoeg elk topic ontstaan op een gegeven moment uitlopers van discussies naar alle kanten. Niet altijd reden om te editten, zeker geen reden om te sluiten. TS vraagt absoluut niet hoe hij kan frauderen; hij vraagt of hij ermee kan wegkomen als hij niet betaalt voor een cursus. Dat is echt heel iets anders.

Goed, het wordt een herhaling van zetten. Maar je vroeg ergens: als er iets op te merken is over het modden, dan hoor ik het graag. Bij deze. Volgens mij moet het niet deze kant uit gaan. Persoonlijk vind ik dat je te ver doorslaat en gerust wat behoudener mag zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')