abonnement Unibet Coolblue
pi_153157729
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 06:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wel normaal hè, want ik sla je...
Te makkelijk om nu inkoppertjes te maken over de losse handjes van Jos.
één incidentje blijft hem voor de rest van z'n leven achtervolgen...

alsof jij nooit iemand een mep hebt verkocht
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153157895
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:38 schreef Beach het volgende:

[..]

alsof jij nooit iemand een mep hebt verkocht
Uh, nee natuurlijk niet :?
  maandag 1 juni 2015 @ 16:07:52 #103
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_153158671
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:38 schreef Beach het volgende:

[..]

één incidentje blijft hem voor de rest van z'n leven achtervolgen...

alsof jij nooit iemand een mep hebt verkocht
Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.

Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
  maandag 1 juni 2015 @ 16:17:26 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153158973
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.

Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegeven :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_153159121
quote:
3s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegeven :P
En al helemaal omdat het een reactie is op het ritje met Max van de week ervoor. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153159135
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Uh, nee natuurlijk niet :?
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.

Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
quote:
3s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegeven :P
al die low test beta whiteknights
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153159211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

[..]

al die low test beta whiteknights
F1 pauper :')
  maandag 1 juni 2015 @ 18:10:12 #108
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_153162047
Ach ja, ik kijk alleen nog formule 1 vanwege Max, voor de rest is er werkelijk geen ruk meer aan.
Kijk en vooral luister eens naar de onboardbeelden en -geluiden van pak em beet 10-20 jaar terug.
De sport is veel te netjes geworden, teveel regeltjes en rompslomp.
Die straf van Max alleen al, zet dat es af tegen al die capriolen van Maldonado. Dat gemekker van Massa over Verstappen, wat een sneuhoofd. Motoren die teruggeschroefd worden omdat ze anders kapot gaan. Niet te hard rijden, want dan fik je je banden op. Oftewel je kunt wel harder, maar de bandjes blijven niet heel.
Er komen in de formule 1 steeds meer dingen die me tegenstaan, alleen het ongekende talent van Verstappen doet me aan de buis kluisteren.
pi_153162612
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:10 schreef tja77 het volgende:
Ach ja, ik kijk alleen nog formule 1 vanwege Max, voor de rest is er werkelijk geen ruk meer aan.
Kijk en vooral luister eens naar de onboardbeelden en -geluiden van pak em beet 10-20 jaar terug.
De sport is veel te netjes geworden, teveel regeltjes en rompslomp.
Die straf van Max alleen al, zet dat es af tegen al die capriolen van Maldonado. Dat gemekker van Massa over Verstappen, wat een sneuhoofd. Motoren die teruggeschroefd worden omdat ze anders kapot gaan. Niet te hard rijden, want dan fik je je banden op. Oftewel je kunt wel harder, maar de bandjes blijven niet heel.
Er komen in de formule 1 steeds meer dingen die me tegenstaan, alleen het ongekende talent van Verstappen doet me aan de buis kluisteren.
Dit dus
pi_153172495
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit dus
échte fans :)
pi_153174802
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.

Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordig :P
  dinsdag 2 juni 2015 @ 06:26:00 #112
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_153177581
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordig :P
Ten tijde van het op haar inrijden, was het zijn ex-vriendin.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:21:59 #113
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153177753
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 06:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ten tijde van het op haar inrijden, was het zijn ex-vriendin.
En die zat gewoon bij m in de auto...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_153182387
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordig :P
Hij heeft zelfs een schadevergoeding van 40k toegewezen gekregen.

Maar het is een moeilijk karakter, die Jos.

Ik denk op zich dat het in de omgang een toffe peer is maar ook iemand met een kort lontje die niet altijd de verstandige keuzes maakt als hij geïrriteerd of kwaad is. Met dat PoW interview zag je ook al dat hij zich moest inhouden.

Hopelijk gaat / blijft dat tussen hem en Max wel goed, ze zouden samen zo een tv-programma "vandaag rijden Max en Jos op circuit X" kunnen doen...
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:10:17 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153182959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs een schadevergoeding van 40k toegewezen gekregen.

Maar het is een moeilijk karakter, die Jos.

Ik denk op zich dat het in de omgang een toffe peer is maar ook iemand met een kort lontje die niet altijd de verstandige keuzes maakt als hij geïrriteerd of kwaad is. Met dat PoW interview zag je ook al dat hij zich moest inhouden.

Hopelijk gaat / blijft dat tussen hem en Max wel goed, ze zouden samen zo een tv-programma "vandaag rijden Max en Jos op circuit X" kunnen doen...
Gewoon een terugkerend item van maken :D Ipv "Voorspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 02-06-2015 13:48:52 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:50:07 #116
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153183973
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon een terugkerend item van maken :D Ipv "Verspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo :D
_O_ _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O- _O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_153194090
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon een terugkerend item van maken :D Ipv "Voorspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo :D
:D _O-
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:42:54 #118
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_153203478
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon een terugkerend item van maken :D Ipv "Voorspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo :D
Jaaaa! :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 23:55:48 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153206429
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa een rare hersenkronkel in mijn hoofd
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_153274587
Analysis: Max Verstappen faces backlash from F1 rivals after Monaco

From the outside looking in, for all the world it must appear as if the Formula 1 paddock decided to gang up on young Max Verstappen ahead of this weekend's Canadian Grand Prix.

Following the shunt that turned the Monaco Grand Prix on its head and was the catalyst for Lewis Hamilton's fall from being a nailed-on winner to a how-did-that-happen third place, Verstappen has found himself in the spotlight.

It was certainly a spectacular accident, with the 17-year-old careering into the right-rear wheel of Romain Grosjean's Lotus, sending his Toro Rosso hurtling nose first into a barrier at Sainte Devote.

The incident sadly blotted Verstappen's copybook for his maiden outing around the streets of the principality, given his superb performance in finishing second quickest in first practice and 10th in qualifying.

It was a brave, bold attempt at an overtake from Verstappen, but then he had passed Grosjean's team-mate Pastor Maldonado at the same point on the circuit earlier in the race.

Second time around, it was an error of judgment, and it cost him dear.

So why the stern criticism from Jenson Button, Grosjean and Felipe Massa? The latter pair, of course, have their own history of incidents...

Perhaps Verstappen's age, and the fact he can get behind the wheel of one of the fastest cars on the planet yet legally still cannot drive unaccompanied on public roads, still makes the more experienced hands bristle.

In the immediate aftermath of the crash Massa, often fairly opinionated when it comes to viewing the conduct of other drivers on track, suggested Verstappen's driving was "pretty dangerous", before nailing his colours to the age-debate mast by then adding "experience counts in Formula 1".

Massa stood by his remarks in Thursday's drivers' press conference when asked, yet Verstappen managed to reply in kind by suggesting the Brazilian should "review the [Montreal] race from last year".

It was a cute comment about Massa's 2014 smash with Sergio Perez, but Verstappen has to be mindful of his quick wit because it was his loose tongue that proved his undoing post-Monaco.

To suggest he was braketested by Grosjean was a gross error of judgment, and on that Button was correct to criticise Verstappen because as the veteran noted "we're all grown-ups and we don't do things like that in Formula 1".

Verstappen will learn being media savvy comes as part of the job description of 'Formula 1 driver', particularly in a world where journalists feed on every word.

Where Verstappen needs to learn, and this was the point being made by Grosjean - in a considered way without any malice to his words - is from his mistakes, and with a degree of humility into the bargain.

Grosjean was not only disappointed by the braketest remark, but also by the fact Verstappen offered no apology for clearly being at fault given the stewards found him guilty.

Though involved in more accidents than most throughout his career, Grosjean has since matured on and off the track.

Verstappen will surely follow suit because with age comes experience, because it has to be remembered that despite the adult environment he finds himself in, he is still a head-strong teenager at the end of the day.

Remember when you were all bolshy at that age, believing you were always in the right and everyone else was wrong?

That's likely the way Verstappen feels at times, such as was the case in Monaco.

His peers right now are simply behaving like a parent trying to teach their errant teenage offspring the error of his ways.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/119313
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:17:00 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153274680
quote:
Verstappen will learn being media savvy comes as part of the job description of 'Formula 1 driver', particularly in a world where journalists feed on every word.

Kan ik alleen maar op zeggen: who fucking cares.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153274953
Max' marktwaarde stijgt met de dag, spectaculair op de baan en controversieel ernaast. Wat wil je nog meer?
pi_153275862
Ik zit klaar.
pi_153302985
Ik vraag me wel eens af hoe de vrouwen/vriendinnen van de fans van Max het vinden dat hun echtgenoot/vriend opeens verliefd is op een 17-jarige jongen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')