SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Merkhaat.quote:
De 5 GT Turboquote:
Espace F1, omdat het kan.quote:
Hahaha wat een dingquote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Espace F1, omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was baas in gran turismo 1quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Espace F1, omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je achterin zit wil je niet echt dat de zuigers er ineens uitknallen...quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Espace F1, omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zekerquote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws
!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker
Ook mensen onder een steen moeten het nieuws meekrijgenquote:
altijdquote:Op maandag 27 april 2015 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zijn jullie vriendelijk op Koningsdag
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen...quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen...
Zou Jordan werkelijk bij zijn ontmaagding een coach hebben gehad, of ben jij gewoon een beetje traag van begrip?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.
Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten.
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.
Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten.
Huub: "pushen als het nodig is Jos!"quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren.
Coolquote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Yes geregeld! Eind Juli ga ik Max aanmoedigen op de Hungaroring
Klapstoeltje mee en ergens langs de baan gaan zittenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
Waar zit je?
Ik heb wel eens gezeten op de tribune die nu "Red Bull" heet:
[ afbeelding ]
Oja, die FOK!Meet op Spaquote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
Waar zit je?
Ik heb wel eens gezeten op de tribune die nu "Red Bull" heet:
[ afbeelding ]
ik op Silver 3 daar kan je mooi over de hele laatste sector kijken.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
Waar zit je?
Ik heb wel eens gezeten op de tribune die nu "Red Bull" heet:
[ afbeelding ]
Red Bull tribune Zal dit jaar de 3e keer worden dat ik daar plaats mag nemen. Vorig jaar ook al Van alle circuits die ik tot nu toe bezocht heb is dit toch wel degene die en betaalbaar is en waar je het meeste van de baan kunt zien.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
Waar zit je?
Ik heb wel eens gezeten op de tribune die nu "Red Bull" heet:
[ afbeelding ]
Als dat afloopt zoals aanstaande vrijdag kan je alvast beginnen met tickets aan te vragenquote:
Magny-Cours als je daar goed zat zag je voor 60% van de baanquote:Op woensdag 29 april 2015 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Red Bull tribune Zal dit jaar de 3e keer worden dat ik daar plaats mag nemen. Vorig jaar ook al Van alle circuits die ik tot nu toe bezocht heb is dit toch wel degene die en betaalbaar is en waar je het meeste van de baan kunt zien.
Het feit dat het eigenlijk altijd lekker weer is helpt ook mee Beter dan Silverstone in 2008 (denk ik?) toen het continue regende. De race was leuk, massa spinde toen een keer of 5 voor mijn neus, maar god wat had ik het koud toen
Leuk circuitje om te kijken. Ben er in 2004 samen met 4elements geweest. wij zaten achter silver2 op het rechte stuk. We konden een groot deel van het circuit zien + pitstraat.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Yes geregeld! Eind Juli ga ik Max aanmoedigen op de Hungaroring
11 jaar geleden alweer. De tijd van de rode overheersing. Tot grote vreugde van WEST.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Leuk circuitje om te kijken. Ben er in 2004 samen met 4elements geweest. wij zaten achter silver2 op het rechte stuk. We konden een groot deel van het circuit zien + pitstraat.
Helemaal niet. Die twee rode autootjes wonnen met een straatlengte voorsprong. Dat noem ik geen optocht.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:52 schreef Fer het volgende:
In die tijd was de Hungaroing een echte optocht.
maar Budapest leuke stad. Zeker de moeite waardquote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
11 jaar geleden alweer. De tijd van de rode overheersing. Tot grote vreugde van WEST.
Dit jaar (weer) naar Spa...quote:Cool
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
quote:Renault: Verstappen krijgt zondag een betere, betrouwbaardere motor
Max Verstappen rijdt tijdens de Grand Prix van Spanje aankomend weekeinde met een verbeterd motorblok. Na de vele problemen in de eerste vier races heeft fabrikant Renault recentelijk aanpassingen doorgevoerd, die de motor betrouwbaarder en beter moeten maken. Dat meldt de operationeel directeur van de racetak van Renault, Remi Taffin.
Renault heeft de drie weken tussen de Grand Prix van Bahrein en die van Spanje naar eigen maximaal benut om iets te doen aan de motorproblemen. Taffin zegt daarover tegen de website Motorsport.com:
“Dat gat gaf ons de mogelijkheid om eens goed te kijken naar de informatie die we sinds de start van het seizoen hebben verzameld. We hebben keihard gewerkt om iets te doen aan de problemen waar we de eerste races mee kampten. Voor deze race hebben we aanpassingen aan de motor gedaan die het blok betrouwbaarder en beter moeten maken.”
EEN VERTREK UIT DE F1
Renault kreeg de eerste weken van het nieuwe Formule 1-seizoen veel kritiek vanwege de prestaties van de motor. Die zou niet alleen veel langzamer zijn dan het blok van concurrenten Mercedes en Ferrari, maar viel ook veelvuldig uit. Daardoor liepen de coureurs van Red Bull en Toro Rosso meermaals punten mis.
Vooral het grote Red Bull is niet te spreken over de samenwerking met de Franse fabrikant. De gemoederen liepen zo hoog op dat de Oostenrijkse renstal, die tussen 2010 een 2013 telkens de wereldtitel won, dreigde uit de Formule 1 te stappen. Ook Renault dacht daar vanwege de negatieve publiciteit over na.
VERSTAPPEN VIEL DRIE KEER UIT
Red Bull is niet het enige team dat de motorblokken van Renault gebruikt. Ook het kleinere Toro Rosso, waar Verstappen dit seizoen rijdt, neemt zijn motoren bij de Fransen af. De jonge Nederlander is in vier races tijd drie keer uitgevallen met motorproblemen. In twee van die races lag hij op koers om punten te behalen.
Aanstaande zondag om 14.00 uur rijdt Max Verstappen zijn vijfde wedstrijd in de koningsklasse van de motorsport, op het Spaanse circuit van Catalunya. De kwalificatie voor die race is op zaterdag en begint eveneens om 14.00 uur.
Hongaarse GP is underrated. Vaak een prima racequote:Op maandag 4 mei 2015 23:52 schreef Fer het volgende:
In die tijd was de Hungaroing een echte optocht.
Als ze hem nu maar niet helemaal teruggeschroefd hebben om het blok maar heel te houden deze race...quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:11 schreef Max23 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)trouwbaardere-motor/
[..]
Ach, Villeneuve vond zichzelf een betere coureur dan veel van zijn tijdgenotenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Villeneuve daarentegen zal nooit toegeven ook maar iets fout te hebben gehad.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oet_het_okay___.htmlquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Villeneuve daarentegen zal nooit toegeven ook maar iets fout te hebben gehad.
Het was wel een coureur met ballen, geen klootviool die maar meedeed om z'n rondjes te rijden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, Villeneuve vond zichzelf een betere coureur dan veel van zijn tijdgenoten
In z'n eerste twee jaar ja, daarna was het wel weer leuk geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Het was wel een coureur met ballen, geen klootviool die maar meedeed om z'n rondjes te rijden.
Is er al beeld?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Max heeft schade gereden in de zeepkistenrace.
Dat zag er best pijnlijk uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/203(...)-zeepkist-racen.html
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/20359(...)het-blijft-leuk.html
"Wat is het verschil met de echte Formule 1?"
Hij vraagt het echt.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/20359(...)het-blijft-leuk.html
"Wat is het verschil met de echte Formule 1?"
Hij vraagt het echt.
Ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/20359(...)het-blijft-leuk.html
"Wat is het verschil met de echte Formule 1?"
Hij vraagt het echt.
Hier blijft mijn bolide wel heel?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/20359(...)het-blijft-leuk.html
"Wat is het verschil met de echte Formule 1?"
Hij vraagt het echt.
Die skelter is wel kapot gegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier blijft mijn bolide wel heel?
Of
Deze is veel sneller.
Ik denk dat Renault er aan heeft gezeten dan.quote:
Deed me denken aan:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Die zeepkist heeft de wegligging van een Manor...
http://www.gpupdate.net/n(...)-zondag-naar-podium/quote:Verstappen: "Met heel veel geluk is podium mogelijk"
Max Verstappen maakte donderdag een bijzonder snelle indruk tijdens de vrije trainingen in Monaco, maar volgens de Nederlander moet er nog heel wat gebeuren, wil hij op zondag zijn eerste podiumplaats in de Formule 1 kunnen scoren. De Toro Rosso-coureur beseft dat er eerst een goede ronde in de kwalificatie gereden moet worden en dat er daarna heel veel geluk nodig is in de race.
Verstappen opende het weekend in Monaco donderdagochtend met een tweede positie, waarbij hij maar nipt langzamer was dan regerend wereldkampioen Lewis Hamilton. Voor de zeventienjarige Limburger kwam de rappe tijd als een verrassing: "Na het vallen van de vlag keek ik op het scherm om te kijken waar ik geëindigd was, maar ik kon mezelf niet vinden. Vervolgens ging ik wat omhoog en dacht ik bij mezelf: ok, dat was dus best een goede ronde! Ik heb de snelheid gedurende de sessie gewoon langzaam opgevoerd, maar de tijd in de simulator heeft zeker geholpen, want ik voelde me meteen op mijn gemak op de baan."
Verstappen voelde zich dankzij de simulator in Milton Keynes na tien ronden al helemaal thuis op het beroemde stratencircuit. "Je wilt in het begin niet te veel risico nemen, dus ik bouwde het langzaam op en verbeterde elke ronde mijn rempunten. In de bochten ging het van meet af aan al vrij goed. Als je daarna nog je rempunten verlegt, dan creëer je meer warmte in de remmen en de banden, waardoor de gehele auto gewoon beter gaat presteren", aldus Verstappen, die in de eerste oefensessie slechts anderhalve tiende hoefde toe te geven op Mercedes-coureur Hamilton en de dag eindigde met een 1.18.782.
Op de vraag of een klassering in de top-vijf mogelijk is in de Grand Prix van Monaco, antwoordde Verstappen tegenover onder andere GPUpdate.net: "In de tweede training had ik wel wat dichterbij de nummer drie kunnen staan, maar ik werd vrij stevig opgehouden in de laatste sector. Dus ik denk dat dit wel mogelijk is. Maar dan moeten we wel eerst een goede ronde rijden in de kwalificatie." Wanneer hem daarna ook nog naar de kansen op een podiumplaats wordt gevraagd, reageert hij: "Misschien dat het op deze baan lukt. Maar dan moeten we ten eerste veel geluk hebben en op de tweede plaats moeten er coureurs met problemen uitvallen of crashen, terwijl wij juist in de race blijven. Misschien dat er dan een kans is. Maar nogmaals: we hebben daar heel veel geluk voor nodig, want normaal gesproken rijden Mercedes en Ferrari vooraan."
En het gebrek aan vermogen van zijn Renaultje word relatief minder belangrijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:23 schreef FritzWepper het volgende:
Kan niet wachten op de kwalificatie. Op Monaco is de coureur iets meer waard dan elders, dus nu kan Max het echt gaan laten zien.
Zo klinkt t alsof ie in de ClioCup rijdtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:39 schreef lasters het volgende:
[..]
En het gebrek aan vermogen van zijn Renaultje word relatief minder belangrijk!
Die motoren wat in de Clio's zitten zijn wel een stuk betrouwbaarder hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo klinkt t alsof ie in de ClioCup rijdt
Hehe. Humor.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Ik vind het maar een naar ventje. Elke keer als hij in het nieuws is geeft hij wel iets of iemand de schuld waardoor het fout ging maar nooit zichzelf
http://www.sport1.nl/vide(...)in-renault-clio.htmlquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo klinkt t alsof ie in de ClioCup rijdt
Hehe, Jos vond het écht niet fijnquote:Op zondag 24 mei 2015 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/vide(...)in-renault-clio.html
niet echt en al helemaal niet omdat Max nog geen rijbewijs heeftquote:
Ik moet even mijn ego op zij zetten en erkennen dat een ventje van 17 niet alleen een veel leukere baan heeft dan mij, maar ook 1000x beter met een auto overweg kan dan ik. Maar hij rijdt wel automaat en ik rij in een eckte schakelauto!quote:Op zondag 24 mei 2015 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet echt en al helemaal niet omdat Max nog geen rijbewijs heeft
Schakelen heeft sowieso z'n langste tijd gehad.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:14 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik moet even mijn ego op zij zetten en erkennen dat een ventje van 17 niet alleen een veel leukere baan heeft dan mij, maar ook 1000x beter met een auto overweg kan dan ik. Maar hij rijdt wel automaat en ik rij in een eckte schakelauto!
Mij boeit schakelen ook niet veel. Flappy-paddles zijn nog wel leuk, maar een H-shifter is net zo vaak vermoeiend als dat het plezierig is. Zeker met al die stoplichten op de ringbaan/randweg en files op de A2 hier.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Schakelen heeft sowieso z'n langste tijd gehad.
Met de komst van elektrische en hybride auto's, het feit dat de huidige computers efficiënter en sneller kunnen schakelen en het verhogen van de veiligheid omdat je altijd 2 handen aan het stuur kan hebben is schakelen straks geheel verleden tijd.
En hoewel ik altijd schakelauto's heb gehad mis ik het ook niet als ik een keertje automaat rijd.
Dit ja!quote:Op maandag 25 mei 2015 15:30 schreef MaGNeT het volgende:
Max doet het, ondanks die crash van gisteren, erg goed.
Ik geniet van z'n acties, de regie blijkbaar ook want hij krijgt veel zendtijd in vergelijking tot z'n teamgenoot die wat een grijze muis is tijdens een race.
Die crash... Tjsa... Als je resultaten wil behalen en je in de kijker wil rijden dan moet je op het randje rijden, eruit halen wat er in zit, vriend en vijand verbazen. En dat is gelukt. Sommige acties waren echt briljant, zelfs Mercedes twitterde over "Max de Deugniet".
Zo'n crash is dan jammer maar ook niet geheel in de schoenen te schuiven van Max.
Als je aan het racen bent om een plek dan weet je dat vroeger remmen als resultaat kan hebben dat er iemand in je versnellingsbak hangt.
2 seconden afstand houden werkt in het gewone verkeer maar in een race zou dat inhouden dat je in de volgorde aankomt waarin je vertrekt.
Max liet mooie acties zien en helaas was de crash een samenloop van "op het randje rijden voor resultaat" en "vroeg remmen". Max kan nog met gemak 20 jaar mee in de F1 dus ik verwacht nog een hoop mooie acties en resultaten. Dan zijn we deze DNF allang vergeten.
Haha Jos moet inderdaad maar niet meer meerijden, op Monaco vondt hij het ook al zo leuk.quote:
Kan het me wel voorstellen, Jos is een rijder geen meerijder.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:53 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Haha Jos moet inderdaad maar niet meer meerijden, op Monaco vondt hij het ook al zo leuk.
quote:
Bij mij hetzelfde. Maakt het echter niet minder vermakelijk, even je pa zo laten poepen, heerlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen, Jos is een rijder geen meerijder.
Ik heb daar zelf ook last van, ben een heule slechte meerijder en er zijn maar heel weinig mensen waarbij ik op mijn gemak in de bijrijdesstoel zit.
Ik rij liever zelf.
quote:
Wel normaal hč, want ik sla je...quote:
één incidentje blijft hem voor de rest van z'n leven achtervolgen...quote:Op maandag 1 juni 2015 06:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel normaal hč, want ik sla je...
Te makkelijk om nu inkoppertjes te maken over de losse handjes van Jos.
Uh, nee natuurlijk nietquote:Op maandag 1 juni 2015 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof jij nooit iemand een mep hebt verkocht
Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
één incidentje blijft hem voor de rest van z'n leven achtervolgen...
alsof jij nooit iemand een mep hebt verkocht
Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegevenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.
Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
En al helemaal omdat het een reactie is op het ritje met Max van de week ervoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegeven
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.
Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
al die low test beta whiteknightsquote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegeven
F1 pauperquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
al die low test beta whiteknights
Dit dusquote:Op maandag 1 juni 2015 18:10 schreef tja77 het volgende:
Ach ja, ik kijk alleen nog formule 1 vanwege Max, voor de rest is er werkelijk geen ruk meer aan.
Kijk en vooral luister eens naar de onboardbeelden en -geluiden van pak em beet 10-20 jaar terug.
De sport is veel te netjes geworden, teveel regeltjes en rompslomp.
Die straf van Max alleen al, zet dat es af tegen al die capriolen van Maldonado. Dat gemekker van Massa over Verstappen, wat een sneuhoofd. Motoren die teruggeschroefd worden omdat ze anders kapot gaan. Niet te hard rijden, want dan fik je je banden op. Oftewel je kunt wel harder, maar de bandjes blijven niet heel.
Er komen in de formule 1 steeds meer dingen die me tegenstaan, alleen het ongekende talent van Verstappen doet me aan de buis kluisteren.
Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordigquote:Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja?
Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert.
Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden.
Ten tijde van het op haar inrijden, was het zijn ex-vriendin.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordig
En die zat gewoon bij m in de auto...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ten tijde van het op haar inrijden, was het zijn ex-vriendin.
Hij heeft zelfs een schadevergoeding van 40k toegewezen gekregen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordig
Gewoon een terugkerend item van maken Ipv "Voorspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een schadevergoeding van 40k toegewezen gekregen.
Maar het is een moeilijk karakter, die Jos.
Ik denk op zich dat het in de omgang een toffe peer is maar ook iemand met een kort lontje die niet altijd de verstandige keuzes maakt als hij geďrriteerd of kwaad is. Met dat PoW interview zag je ook al dat hij zich moest inhouden.
Hopelijk gaat / blijft dat tussen hem en Max wel goed, ze zouden samen zo een tv-programma "vandaag rijden Max en Jos op circuit X" kunnen doen...
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een terugkerend item van maken Ipv "Verspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een terugkerend item van maken Ipv "Voorspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo
Jaaaa!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een terugkerend item van maken Ipv "Voorspellen met Allan", nu "Lappen met Verstappen" ofzo
Kan ik alleen maar op zeggen: who fucking cares.quote:Verstappen will learn being media savvy comes as part of the job description of 'Formula 1 driver', particularly in a world where journalists feed on every word.
Ze moet er maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de vrouwen/vriendinnen van de fans van Max het vinden dat hun echtgenoot/vriend opeens verliefd is op een 17-jarige jongen.
Hoezo? Bang dat ze er achter komt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de vrouwen/vriendinnen van de fans van Max het vinden dat hun echtgenoot/vriend opeens verliefd is op een 17-jarige jongen.
Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max:quote:Asked by AUTOSPORT if he was happy with Verstappen's driving during their close wheel-to-wheel race, Maldonado replied: "He was a bit... let's say not aggressive, but he wasn't really respecting the rules.
"You must leave some space for the other car and he was not respecting that.
"But when I saw him doing this I said I need to be more careful but more aggressive.
"He was a bit on the limit a few times but it's OK.
"If the stewards don't say anything then I say OK, they allowed us to race and that's great."
Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik.quote:The Toro Rosso driver was more frustrated that he had lost time behind Daniil Kvyat's Red Bull - which was running longer - after his pitstop.
"It's a shame with Kvyat, he cost me a few seconds, maybe what I needed to secure P7," said Verstappen, who spent two laps on the Red Bull's tail before Kvyat let him overtake without resistance.
"Normally if it's the other way around we don't make it too difficult for them [Red Bull].
"I didn't say anything on the radio, there's no point."
Beide teams hebben dezelfde eigenaar, dus dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max maakt wel vrienden, nu Maldonado.
Maldonado onlangs:
[..]
Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max:
Regarding Maldonado's comments, the Dutchman told AUTOSPORT: "It's quite funny that Pastor said that. "It's the only thing I say about it, it's quite funny."
Beetje onhandig weer. Niet nodig om persoonlijk te worden.
Hij zeurt daarbij zelf over Kvyat:
[..]
Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik.
Hoezo? Met Pastor is er geen schade gekomen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat incident met Maldonado is toch een beetje hetzelfde als tussen Grosjean en Verstappen in Monaco.
Nee maar leek toch ook een soort "brake test"? Gewoon de achterste wagen die te kort op de voorganger zit. In Monaco ging het mis, afgelopen weekend net niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hoezo? Met Pastor is er geen schade gekomen.
De TR ging in fuel save modus bij het naderen van turn 1. Goed te zien op de onboard bij Maldonado. Het waarschuwingslampje ging knipperen op het moment dat Maldonado dicht op Verstappen ging rijden. Dan heb je nog maar één seconde om te anticiperen en vermoedelijk is dat ook waarom Maldonado zo abrupt naar de buitenkant stuurde.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
Een brake test waarbij je zelf vervolgens de bocht helemaal niet kunt halen. Dan heeft hij niet hard op zijn remmen gestaan iig.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de rijstijl van Max ook zo dat hij bij elke bocht iets eerder van het gas gaat als een ander, en daardoor wat later kan remmen.
Moet even kijken of ik de grafieken daarover nog kan vinden.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:26 schreef Rossdale het volgende:
De lamp achterop Max zijn auto ging aan, wat betekende dat het ERS systeem oplaadde (of Max in Fuel save modus schoot) en Max dus aan het afremmen was.
Remmen niet inderdaad. Gas loslaten (of verminderen) wel.quote:
quote:If the torque management system on the car decides to go into a fuel-save mode, the rear light will flash for a second to warn any driver behind. The thresholds are configurable but currently set for a car above 95 per cent throttle for more than a second, travelling faster than 180kph, that experiences a torque reduction of 120kW or more.
?The warning system has been created because these events are controlled by the electronics rather than by the driver. If the driver decides to back off early then the situation is as it always has been. He has a responsibility to ensure another car is not close behind him. It's as simple as that. One would normally expect the driver to check that it's OK to back off. The warning light is there for situations not controlled by the driver.
Jawel, zoals sasquatsch al post dusquote:
Nope. Lees het eens goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, zoals sasquatsch al post dus
Ik zie hem nergens persoonlijk worden. Hij zegt alleen dat het grappig is. Meer niet. Iedereen kan daar zelf uithalen wat ie wilt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max maakt wel vrienden, nu Maldonado.
Maldonado onlangs:
[..]
Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max:
Regarding Maldonado's comments, the Dutchman told AUTOSPORT: "It's quite funny that Pastor said that. "It's the only thing I say about it, it's quite funny."
Beetje onhandig weer. Niet nodig om persoonlijk te worden.
Hij zeurt daarbij zelf over Kvyat:
[..]
Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik.
Dit dus, al is dit bijschakelen nog niet nodig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:08 schreef Geralt het volgende:
En je rijdt niet in de F1 om vrienden te maken; zoveel lijkt me wel duidelijk. Dus dat hoef je ook niet te proberen.
Alle wereldkampioenen zijn egocentrische klootzakken. Max mag wel een paar tandjes bijschakelen zelfs.
Ik kan helaas niet, leek me wel leukquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef Blijepeen het volgende:
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag?
http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen
Jep.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef Blijepeen het volgende:
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag?
http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen
Jep, paddockkaartenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef Blijepeen het volgende:
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag?
http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen
Ik weet niet welke kaarten wij hebben; heeft Brennie geregeld. We mogen wel in de pits lopen geloof ik, maar het waren geen vip kaarten. Dus ik neem aan dat dat ook paddockkaarten zijn dan?quote:
Had ik al verwacht jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef Geralt het volgende:
Je kan mij herkennen aan een biertje in mijn hand
quote:
Eentje maar?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef Geralt het volgende:
Je kan mij herkennen aan een biertje in mijn hand.
Sigaeretje in de andere handquote:
Koptelefoon. Oortjes gaan niet helemaal 100% werken voor kleine kinderen. Of er is wat beschikbaar bij het evenement zelf, maar durf het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef Blijepeen het volgende:
Ben ook aanwezig, maar was helaas te laat voor paddock kaarten.
Trouwens iemand nog tips qua gehoorbescherming voor mijn zoontje van 3 jaar.
Komt er nog een Fok meet?
quote:Tijdschema Italia a Zandvoort ‘driven by Max Verstappen’ - zondag 28 juni
09.00 - 09.25 Toerklasse
09.30 - 09.55 Sportklasse
10.00 - 10.25 Competizione
10.40 - 10.55 Max Verstappen – Scuderia Toro Rosso run 1
11.05 - 11.20 Italian Supercars
11.25 - 12.00 Ferrari Club Nederland
12.10 - 12.25 Minardi & Coloni
12.30 - 12.40 Vespa
12.45 - 13.00 Max Verstappen – Scuderia Toro Rosso run 2
13.05 - 13.20 Italian Supercars
13.30 - 13.45 Max & Jos Verstappen (STR en Minardi) run 3
13.55 - 14.20 Sportklasse
14.25 - 15.00 Ferrari Club Nederland
15.05 - 15.30 Competizione
15.35 - 15.50 Italian Supercars
16.00 - 16.15 Max Verstappen – Scuderia Toro Rosso run 4
16.25 - 16.40 Minardi & Coloni run 2
16.50 - 17.15 Toerklasse
17.20 - 17.45 Sportklasse
9:00 ga ik niet halen, de trein rijdt maar ieder uur en komt 8:54 aanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Geralt het volgende:
En voor alle luie mensen; hier het tijdschema:
[..]
Als ik om 6 uur vertrek vanuit limburg, ben ik dan om 9 daar? Maps.google zegt dat het 2 uur en 11 minuten rijden is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Met auto kom ik waarschijnlijk nog later aan, dus goed genoeg
Ik denk wel het rond een uur of 8 al redelijk begint vast te staan. Meestal ga ik op vrijdag avond en blijf ik in de buurt van het circuit slapen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik om 6 uur vertrek vanuit limburg, ben ik dan om 9 daar? Maps.google zegt dat het 2 uur en 11 minuten rijden is.
Of sta ik om 8 uur dan al finaal vast in de file?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik om 6 uur vertrek vanuit limburg, ben ik dan om 9 daar? Maps.google zegt dat het 2 uur en 11 minuten rijden is.
Of sta ik om 8 uur dan al finaal vast in de file?
Gewoon net als ik de auto bij Haarlem Spaarnwoude dumpen en het laatste stuk met de trein een optie?quote:
Ik reis principieel niet met het OVquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon net als ik de auto bij Haarlem Spaarnwoude dumpen en het laatste stuk met de trein een optie?
Als je een station wagen hebt kun je wellicht ook al vanavond vertrekken en morgen lekker uitslapen!quote:
Want...? Filerijden heen en nog ergere file terug heb je liever?quote:
File terug zal wel meevallen. Ik plan eerder te vertrekken dan afgelopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Want...? Filerijden heen en nog ergere file terug heb je liever?
Je bent vast niet de enige die dat bedenktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
File terug zal wel meevallen. Ik plan eerder te vertrekken dan afgelopen.
Om 1400 uur de pin erin? Ik denk dat het gros toch wel wat langer dan dat blijft hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die dat bedenkt
Zo vroeg al? Je zit langer in de autoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om 1400 uur de pin erin? Ik denk dat het gros toch wel wat langer dan dat blijft hoor
Ja, want ik heb geen zin in file op de terugwegquote:
Jij bent wel heel erg anti-OVquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen zin in file op de terugweg
Tuig en ander gespuis allemaal in de trein. En geen muziek. En niet kunnen roken. Ik moet dat allemaal niet hebben. Gewoon lekker met de auto. Die heb ik niet voor niks.quote:
Ik heb deze voor mijn zoontje:quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef Blijepeen het volgende:
Ben ook aanwezig, maar was helaas te laat voor paddock kaarten.
Trouwens iemand nog tips qua gehoorbescherming voor mijn zoontje van 3 jaar.
Komt er nog een Fok meet?
Je kunt ook gewoon lekker op je gemakkie een hamburger gaan eten en met een glimlach kijken hoe iedereen zich kapot zit te ergeren aan elkaar als iedereen huiswaarts gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
File terug zal wel meevallen. Ik plan eerder te vertrekken dan afgelopen.
ah ok, veel plezier morgenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Geralt het volgende:
Ja kan ook, maar heb een drukke vakantie achter de rug en moet maandag weer werken. En met 2 uur reis voor de boeg wil ik op tijd weg zijn en niet na de drukte pas richting huis
Overmorgen he; het is immers nog gewoon vrijdag zolang ik niet naar bed ben geweestquote:
Hoe zat het nou met die kart&bios meet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:55 schreef Meike26 het volgende:
Hebben jullie dat ook niet? Nu Max Verstappen in de F1 zit weer meer zin om weer eens een rondje te karten?
Sterker nog, ik denk vaak nu bij lege industrieterreinen "Goh, als ik de centjes had, had ik hier nu een kart (& training) centrum uit de grond gestampt"
Dat heb ik eind vorig jaar gelijk weer afgeblazen. F1 en bios gaat het niet worden. Bernie schijnt dit alleen zelf te willen doen en geen 3e partijen die zelf initiatief nemen. Denk dat we eind dit jaar moeten gaan afspreken in Echt, GP van Usa of Brazilië bij opa Verstappen kijken ofzo ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met die kart&bios meet?
Vroeger kwam je gewoon binnen met massaal gegeven vrijkaartjesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef Sjemmert het volgende:
verwachten jullie echt zoon drukte dan ? kom al wat jaren bij zandvoort maar laatste jaren sta je echt niet meer zo vast als vroeger bij bijvoorbeeld marlboro masters. het gross komt meestal ook pas rond een uur of 10 of 11 aankakken en gaan ook eerder weg. Maar wie weet met de hype rondom max kan het natuurlijk weer als vroeger worden :p
Je video is privéquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger kwam je gewoon binnen met massaal gegeven vrijkaartjes
Hier opnamen van mij uit 2001 schat ik zo:
Vroeger kwam je gewoon binnen met massaal gegeven vrijkaartjesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef Sjemmert het volgende:
verwachten jullie echt zoon drukte dan ? kom al wat jaren bij zandvoort maar laatste jaren sta je echt niet meer zo vast als vroeger bij bijvoorbeeld marlboro masters. het gross komt meestal ook pas rond een uur of 10 of 11 aankakken en gaan ook eerder weg. Maar wie weet met de hype rondom max kan het natuurlijk weer als vroeger worden :p
Fixedquote:
ah die goeie oude tijd wat een geluid kwam er uit dat dingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger kwam je gewoon binnen met massaal gegeven vrijkaartjes
Hier opnamen van mij uit 2001 schat ik zo:
Op donderdag gingen ze even trainen, ik lag toen op het strand, je hoorde het gebulder letterlijk door de duinen heen, nog nooit zo een gaaf geluid gehoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
ah die goeie oude tijd wat een geluid kwam er uit dat ding
Sorry, heb maar 600mbquote:Op zondag 28 juni 2015 11:01 schreef glasshole het volgende:
TT Assen gisteren de hele dag op tv, dit spektakel had ook live moeten worden uitgezonden.
Leuk interview inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:32 schreef Spatzmann het volgende:
Leuk interview met Max en Bernie:
http://www.formula1.com/c(...)-max-verstappen.html
quote:Op zondag 28 juni 2015 11:32 schreef Spatzmann het volgende:
Leuk interview met Max en Bernie:
http://www.formula1.com/c(...)-max-verstappen.html
Hmm, gelul voor de büne of zou er een leuk itempje aan zitten komen voor Spa?quote:Q: Bernie would you join Max in a road car for a fast lap in Spa?
BE: Absolutely!
Ik denk wel dat laatste hoor.. Misschien mag Max wéér even die Renault RS01 van Verschuur lenen?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
Hmm, gelul voor de büne of zou er een leuk itempje aan zitten komen voor Spa?
Weet niet of hij net als Jos een klap uit wil delenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat laatste hoor.. Misschien mag Max wéér even die Renault RS01 van Verschuur lenen?
Hoe groot is dan de kans dat Bernie ter plekke een hartverzakking krijgt..
Totaal niet. Wel jammer van die kut regenquote:Op zondag 28 juni 2015 08:53 schreef Nattekat het volgende:
En was het nog druk op de weg?
Ik kom net aan met de trein.
Valt nog mee, wel jammer jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Totaal niet. Wel jammer van die kut regen
Dus jij was het welquote:Op zondag 28 juni 2015 13:50 schreef Geralt het volgende:
Ik heb al een paar mensen zien kijken, zou dat geralt zijn zag ik ze denken. Maar geen biertje in m'n hand op dat moment, dus ze zullen wel gedacht hebben van niet.
Blijvende hoorbeschadiging van die Ferrariquote:Op zondag 28 juni 2015 21:09 schreef Sjemmert het volgende:
was een mooie show vanmiddag. die rb8 klinkt prachtig idd. Maar die v12 ferrari kon er ook wat van jezus :p
meerdere keren een oorgasme gehad denk :pquote:Op zondag 28 juni 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijvende hoorbeschadiging van die Ferrari
Doen!quote:Op zondag 28 juni 2015 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me licht gedwongen om mijn fotoreportage hier te posten, maar ik ben te gesloopt en lui om dat nu te doen...
Veel uitroeptekens!quote:Op zondag 28 juni 2015 11:32 schreef Spatzmann het volgende:
Leuk interview met Max en Bernie:
http://www.formula1.com/c(...)-max-verstappen.html
Bernie zou ook geen grip op de regels moeten hebben. De huidige Formula One Strategy Group is een gedrocht waarin de FIA en Ecclestone elk zes stemmen hebben en Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes, McLaren en Williams ieder een stem. De laatste stem is voor het beste team uit de constructeursstand van het jaar ervoor. Dat is momenteel Force India.quote:Op maandag 29 juni 2015 02:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Veel uitroeptekens!
Klinkt alsof Bernie helemaal niet zoveel grip heeft op alle regels enzo want als je dit moet geloven zat ie hier helemaal niet op te wachten
ik ben van mening dat die volgend jaar gewoon nog voor torro rosso moet blijven rijden samen met carlos. Na dat jaar maar eens de situatie bekijken en dan naar redbull of naar een ander team.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:34 schreef IkWilbert het volgende:
Verstappen in beeld bij Ferrari
http://www.telegraaf.nl/t(...)d_bij_Ferrari__.html
Het zegt wel wat over een jongen die nog maar 8 races gereden heeft en er al interesse is. Of het reël is, denk het niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:34 schreef IkWilbert het volgende:
Verstappen in beeld bij Ferrari
http://www.telegraaf.nl/t(...)d_bij_Ferrari__.html
Precies. Als Ferrari aan je deur komt kloppen dan doe je open. Dat is hetzelfde als dat Red Bull je een F1 stoeltje wilt geven dat je dat aanneemt en niet een andere aanbieding in de GP2 pakt ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef aesop het volgende:
Als Ferrari komt, kan Max niet weigeren. Voor hetzelfde geldt gaat die Toro Rosso volgend jaar voor geen meter en is Stoffel Vandoorne in de Manor de nieuwe hype/sensatie. Ik vind het ook erg snel allemaal hoor, maar dit soort kansen krijg je misschien maar 1 keer.
Max Verstappen is een uitzonderlijk talent. Bij Sky sports hadden ze het gisteren er over dat Max Verstappen als hij in dezelfde wagen zou zitten als een top coureur het echt wel zou kunnen bij benen. Als de kans komt, moet Max die kans pakken. Max kan die druk aan, zeker weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over een jongen die nog maar 8 races gereden heeft en er al interesse is. Of het reël is, denk het niet.
Dat Max het aan kan dat weet ik wel zeker. Maar Ferrari gaat nooit voor coureurs die nog geen jaar ervaring hebben in de F1. Als hij de kans krijgt moet hij hem natuurlijk pakken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max Verstappen is een uitzonderlijk talent. Bij Sky sports hadden ze het gisteren er over dat Max Verstappen als hij in dezelfde wagen zou zitten als een top coureur het echt wel zou kunnen bij benen. Als de kans komt, moet Max die kans pakken. Max kan die druk aan, zeker weten.
Dit jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef aesop het volgende:
Als Ferrari komt, kan Max niet weigeren. Voor hetzelfde geldt gaat die Toro Rosso volgend jaar voor geen meter en is Stoffel Vandoorne in de Manor de nieuwe hype/sensatie. Ik vind het ook erg snel allemaal hoor, maar dit soort kansen krijg je misschien maar 1 keer.
Klopt, zal dus ook niet gebeuren. Maar dat Max Verstappen binnen 3 jaar al bij een Ferrari of Mercedes rijdt is voor mij al zo goed als zeker....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat Max het aan kan dat weet ik wel zeker. Maar Ferrari gaat nooit voor coureurs die nog geen jaar ervaring hebben in de F1. Als hij de kans krijgt moet hij hem natuurlijk pakken.
Maar hij moet ook weer niet te snel willen, eerst twee jaar in een kleiner team ervaring opdoen is beter dan meteen in je tweede jaar voor een groot team gaan rijden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, zal dus ook niet gebeuren. Maar dat Max Verstappen binnen 3 jaar al bij een Ferrari of Mercedes rijdt is voor mij al zo goed als zeker....
Het probleem is dan, als hij deze kans laat lopen (als hij uberhaupt de kans krijgt), dat het normaliter weer een paar jaar duurt voordat hij daar aan de slag kan.. Het is ook nog maar de vraag of Redbull weer een topteam wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hij moet ook weer niet te snel willen, eerst twee jaar in een kleiner team ervaring opdoen is beter dan meteen in je tweede jaar voor een groot team gaan rijden.
Mensen zeiden ook dat hij niet na 1 jaar Formule 3 meteen naar de F1 moest gaan, omdat hij eerst ervaring moest op doen. Hebben die mensen even ongelijk gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hij moet ook weer niet te snel willen, eerst twee jaar in een kleiner team ervaring opdoen is beter dan meteen in je tweede jaar voor een groot team gaan rijden.
Als Renault daadwerkelijk met een eigen team op de proppen komt dan moet Red Bull een motoren fabrikant gaan vinden zonder eigen team die aan Red Bull hun beste motoren verkopen. Fabrikanten met een eigen team zullen andere teams nooit de laatste updates geven. Ik denk dat het grotendeels van de terugkomst van Renault afhangt wat Maxicosi kan/moet doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Het probleem is dan, als hij deze kans laat lopen, dat het normaliter weer een paar jaar duurt voordat hij daar aan de slag kan.. Het is ook nog maar de vraag of Redbull weer een topteam wordt.
Ik had het live zo gekeken op onboard kanaal sport1, omdat gewone feed naar vettel overschakelde. Waren intense rondjesquote:
Onzin bij Max.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hij moet ook weer niet te snel willen, eerst twee jaar in een kleiner team ervaring opdoen is beter dan meteen in je tweede jaar voor een groot team gaan rijden.
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet zo geweldig vorig jaarquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Zie kvyat, die was vorig jaar geweldig en dit jaar praat niemand meer over hem
Nouja daarom dus. Rossdale vond hem vorig jaar geweldig. Ik niet. Daarom even de stats erbij gepakt.quote:
En ik denk dat ie meteen instapt. Elke coureur wil in die auto's zitten of je nou een rookie bent of niet. Dat zijn auto's waarmee je kan winnen. En laat dat nou net zijn wat elke coureur graag doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:32 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk dat als Max wel de keuze had, niet eens naar Ferrari of MGP zou willen alsvhem dat aanbod werd gedaan.
Sainz heeft minder mechanische pech gehad en minder straffen gehad dan Max.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:47 schreef Spatzmann het volgende:
Sainz heeft maar 1 puntje minder dan Max.
Vergne had meer punten toen bekend werd dat Kvyat naar Red Bull zou gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:47 schreef Spatzmann het volgende:
Kvyat deed het gewoon goed vorig jaar tegenover Vergne.
Dom wicht, zit weinig talent in dat Lotus kind. Dan beter dat hij met Beitske Visser gaat pappen. Dan komt er tenminste een echte verbeterde Verstappen uitquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:38 schreef VacaLoca het volgende:
Max moet volgend jaar even die chick van Lotus bezwangeren, eventueel meerdere keren tot er een zoon uitkomt. Als ie dan op zn 35e stopt kan z'n zoon het stokje overnemen.
Gewoon allemaal om de kansen te optimaliseren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dom wicht, zit weinig talent in dat Lotus kind. Dan beter dat hij met Beitske Visser gaat pappen. Dan komt er tenminste een echte verbeterde Verstappen uit
Zou wat zijn als dat zomaar eens opduikt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:38 schreef VacaLoca het volgende:
Max moet volgend jaar even die chick van Lotus bezwangeren, eventueel meerdere keren tot er een zoon uitkomt. Als ie dan op zn 35e stopt kan z'n zoon het stokje overnemen.
De nieuwe MILF-hunter.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:49 schreef tja77 het volgende:
Mad Max, rijgt alle chicks aan zijn paarsgepunte lans. En hij begint met de chicks van Grosjean en Maldonado.
De nieuwe Huntquote:
Is gewoon de Red Bull serie over Verstappen.quote:
Ah oké. ik zag sport1 in beeld staan dus .. , bedankt voor de info en link.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is gewoon de Red Bull serie over Verstappen.
http://www.redbull.tv/sho(...)-the-next-generation
Nuchter lullen, pitpoezen vullen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Komt ie straks aanzetten met Nicole XD
Nice dat ze ook twee auto's meenemen. Groot vertrouwen in de Renault krachtbron haha.quote:
Dit is nog de oude WK V8 krachtbron.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nice dat ze ook twee auto's meenemen. Groot vertrouwen in de Renault krachtbron haha.
I know, vond mezelf eigenlijk gewoon erg grappig. Iemand die weet waarom er twee auto's meegenomen worden?quote:
Voor als er één stuk gaat. Door die donuts kan de boel nog wel eens wat warm worden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
I know, vond mezelf eigenlijk gewoon erg grappig. Iemand die weet waarom er twee auto's meegenomen worden?
Regenbanden rook je ook letterlijk sneller op, ideale band om donuts + skidmarks achter te laten ! Je hebt minder power nodig vergeleken met slicks, Villeneuve heeft dat toen in 97 meen ik met de Veltins Williams volgens mij ook zo gedaan op Zandvoort.quote:Op maandag 3 augustus 2015 05:44 schreef HerrFritz het volgende:
Je ziet ook dat er regenbanden op zitten. Wel handig voor als je naar Nederland komt. Behalve dat het prachtig weer was
Toen was je 8 jaar! Dat je dat nog weet!quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Regenbanden rook je ook letterlijk sneller op, ideale band om donuts + skidmarks achter te laten ! Je hebt minder power nodig vergeleken met slicks, Villeneuve heeft dat toen in 97 meen ik met de Veltins Williams volgens mij ook zo gedaan op Zandvoort.
Tsja.. vrouw.quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen was je 8 jaar! Dat je dat nog weet!
Normaal stelt Pirelli gegroefde demobanden beschikbaar zodat de teams geen data kunnen verzamelen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 05:44 schreef HerrFritz het volgende:
Je ziet ook dat er regenbanden op zitten. Wel handig voor als je naar Nederland komt. Behalve dat het prachtig weer was
Ik mag dan wel een bril dragen maar ik zie geen regenbanden op die auto.quote:Op maandag 3 augustus 2015 05:44 schreef HerrFritz het volgende:
Je ziet ook dat er regenbanden op zitten. Wel handig voor als je naar Nederland komt. Behalve dat het prachtig weer was
Demobanden zijn gewoon normale slicks hoor alleen zijn die banden veel harder dan de hardste band tijdens de GP weekenden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Normaal stelt Pirelli gegroefde demobanden beschikbaar zodat de teams geen data kunnen verzamelen.
Op de reserve wagen zitten wets... Die zie je als ze hem er langs duwen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een bril dragen maar ik zie geen regenbanden op die auto.
[..]
Kun je nagaan hoe onnoemelijk hard ie zou gaan als ze de normale zachte band gebruiken... Hij remde nu al bij 30 meter voor de haarbocht.quote:Demobanden zijn gewoon normale slicks hoor alleen zijn die banden veel harder dan de hardste band tijdens de GP weekenden.
Dat zijn banden ze voor transport gebruiken. Dat zie je ook bij de Grand Prix weekenden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:02 schreef TagForce het volgende:
[..]
Op de reserve wagen zitten wets... Die zie je als ze hem er langs duwen.
[..]
Kun je nagaan hoe onnoemelijk hard ie zou gaan als ze de normale zachte band gebruiken... Hij remde nu al bij 30 meter voor de haarbocht.
Ik ben allang geen 26 meer hoor.. Ik was toen 17...quote:Op maandag 3 augustus 2015 06:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen was je 8 jaar! Dat je dat nog weet!
Dan waren die plannen van Bernie om de baan te besproeien toch zo gek nog nietquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hoop wel dat we dit seizoen nog een regenrace krijgen.
Zijn vaak de leukste races, maar ben vooral benieuwd naar Max in de regen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan waren die plannen van Bernie om de baan te besproeien toch zo gek nog niet
Zeker gezien zijn uitstekende prestatie bij de laatste race verwacht ik toch wel een run op kaarten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de komende GP ! Ik hoop/duim echt voor een oranje zee aan fans.. Laat heel Formule1 kijkend Aarde maar eens zien hoe (debiel) tof ons volkje is..
In de F3 was hij ruim anderhalve seconde sneller dan iedereen op een baantje wat in veel minder dan een minuut rondging. Dan kan je echt wel een partijtje sturen in de regen hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn vaak de leukste races, maar ben vooral benieuwd naar Max in de regen.
Waarom denk je dat ik graag een regenrace zie? Juist vanwege de dingen die je noemt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
In de F3 was hij ruim anderhalve seconde sneller dan iedereen op een baantje wat in veel minder dan een minuut rondging. Dan kan je echt wel een partijtje sturen in de regen hoor.
Dat was naar verluidt ook de doorslag om hem per direct in het Red Bull juniorenteam op te nemen en ervoor te zorgen dat hij dit jaar meteen in kon stappen in de TR
Max gaf achteraf aan dat het eigenlijk net als karten was qua snelste lijnen zoeken en vinden. En laat Max nou net zo een beetje alles wat er te winnen viel in de karts gewonnen hebben.
Ik denk eigenlijk niet dat er mensen zijn die meer gewonnen hebben in de karts dan Max, maar daar heb ik geen harde cijfers van.
Van mij mag het gewoon een zeiknatte GP zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:53 schreef Geralt het volgende:
Spa sowieso wel goeie kans dat er een buitje valt natuurlijk. Want het is Spa.
Een Torro Rosso is geen Redbull. Ze hebben vergelijkbare mechanische grip. Maar Redbull duidelijk meer downforce, Torro Rosso lijkt het op low drag baantjes als Monza niet slecht te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:38 schreef VacaLoca het volgende:
Mja zelfs met regen wordt t 'm niet op Spa vrees ik. Monza al helemaal niet. Signapore is de beste kans op punten
Ze komen vermogen te kort, Spa, Monza, Sochi het wordt allemaal niks.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Een Torro Rosso is geen Redbull. Ze hebben vergelijkbare mechanische grip. Maar Redbull duidelijk meer downforce, Torro Rosso lijkt het op low drag baantjes als Monza niet slecht te doen.
En Brazilië niet te vergeten !!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze komen vermogen te kort, Spa, Monza, Sochi het wordt allemaal niks.
Singapore, Suzuka, Mexico zijn de plekken dat ie echt nog een kans op scoren heeft.
Ik vergeet er wel meer maar ik zie m in Brazilie niet scoren, is best een hoge snelheidsbaan en flink heuvel op waar je vermogen nodig hebt.quote:
Ze verwachten een grote update te doen voor de Russische GP.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:56 schreef Beach het volgende:
Weet iemand of Renault nog wat verbeteringen in de pijplijn heeft? Over Honda hoor je het zowat elke race.
Denk dat dat wel mee valt... Het is vooral ook een hoog technisch circuit, links/rechts/links/rechts combinaties. Oké hij komt op het rechte stuk (2 x keer) te kort, maar toch zie ik het nog wel als een mogelijk circuit om goed te scoren in de top 10. Einde van het rechte stuk op start finish moet hij het vooral van zijn intelligentie hebben en ik denk dat dat wel goed zit..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vergeet er wel meer maar ik zie m in Brazilie niet scoren, is best een hoge snelheidsbaan en flink heuvel op waar je vermogen nodig hebt.
Sidenote= niet scoren is voor mij niet in de top8 komen.
Het rechte stuk begint met een hele trage bocht. Vanaf daar is het helling op naar de start, dat stuk is een relatief groot deel van de totale rondetijd, het is immers een kort baantje. Als je power mist, maak je dat echt niet goed op die bochtjes in het middenstuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt... Het is vooral ook een hoog technisch circuit, links/rechts/links/rechts combinaties. Oké hij komt op het rechte stuk (2 x keer) te kort, maar toch zie ik het nog wel als een mogelijk circuit om goed te scoren in de top 10. Einde van het rechte stuk op start finish moet hij het vooral van zijn intelligentie hebben en ik denk dat dat wel goed zit..
En voor vermogens tekort is misschien (bij geen wolkje aan de lucht en 0% dreiging van regen) een lagere downforce nog een middel om wat beter mee te komen.
Ik heb het idee dat Verstappen en Sainz wat betreft snelheid niet verschillen maar dat Max gewoon veel meer racecraft heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hij blijft verbazen met z'n durf. Geweldig gereden, goed in de kijker ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |