quote:Op woensdag 15 april 2015 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Zeker wel. Kijk maar eens in MUZ.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit je helemaal niet op de hielen joh, hoe kom je daar nou bij? Ik vind alleen die copypaste topics van je belachelijk.
Ik zit ook niet op FOK! om grote voetstappen achter te laten. Dat jij dat als belangrijk beschouwd laat eigenlijk alleen maar zien hoe leeg jouw leven verder is, wat ik eigenlijk nogal sneu voor je vind.
[..]
Wat is hiermee in godsnaam het punt wat je probeerd te maken? Dat je iig uit dat laatste topic een boekverslag hebt gekopieerd naar FOK!?
Goed hoor.Echt. Ik ken weinig mensen die ooit zo goed een boekverslag hebben gekopieerd. Hier herken je de ware FOK!kers aan.
Deze post is al twee keer verwijderd in feedbackquote:Op zondag 19 april 2015 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Beter in feedback. Klb mods gaan hier niet over
Het subforum. Daar mogen mods niets doenquote:Op zondag 19 april 2015 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze post is al twee keer verwijderd in feedback
Dat is een goede tip, Stalinquote:Op zondag 19 april 2015 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het subforum. Daar mogen mods niets doen
En niet dat ik het eens ben met Tong, zijn topics zijn vaak kansloos. Maar de manier van modereren gaat hier nogal apart zeg maar.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |