abonnement Unibet Coolblue
pi_151927282
Won vorig jaar van Rafa in Barcelona, dat maakt dit wel een interessante 1e ronde :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151927334
GSM Ymer _O-

Zie hier de gemiste kans van THiemoooooow :') :')
Voor de zoveelste keer. Had hier vrij ver kunnen komen....als hij een goede draw krijgt verprutst hij het bijna altijd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 april 2015 @ 15:51:53 #53
426493 crew  PippenScottie
pi_151927454
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:47 schreef Norrage het volgende:
Won vorig jaar van Rafa in Barcelona, dat maakt dit wel een interessante 1e ronde :D
Jep, Rafa had het beter kunnen treffen.
pi_151927530
Sowieso heeft Rafa echt een bizarre loting. Die onderkant van het schema is zo zwaar vergeleken met de bovenkant. Rafa heeft Almagro, Fognini (won dit jaar van Rafa op graveL), Ferrer in zijn helft. In de bovenkant zit Nishikori met alle falers.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151927735
Fognini en Gulbis zijn anders ook behoorlijke falers.
pi_151928635
Het 18 jarige talent Coric speelt in Boekarest tegen de 36 jarige Karlovic en gaat de eerste set in ieder geval winnen.
pi_151932398
'Jeugdwonder' Rublev op de baan voor de geïnteresseerden.

Maar geen stream blijkbaar. |:(
pi_151932640
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:25 schreef Spetie het volgende:
Het 18 jarige talent Coric speelt in Boekarest tegen de 36 jarige Karlovic en gaat de eerste set in ieder geval winnen.
Maar verliest wel. Rublev al een breakje voor tegen Fog.

Granollers een set en een break voor tegen Tsonga.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151932745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:59 schreef Spetie het volgende:
Fognini en Gulbis zijn anders ook behoorlijke falers.
De een al 4-1 achter en de ander 5-3 in de derde set !!
pi_151932840
Gulbis verliest de wedstrijd van de labiele underperformers en heeft nu een 1-9 record in 2015 _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151932906
Ging deze week weer echt alles heel erg goed behalve dat uurtje tennis op de baan?
pi_151932992
Rublev pakt eerste set, 6-3. Fognini zal wel woedend worden zo.
U MAD?
pi_151933159
Rublev breekt Fognini meteen en lijkt op een gemakkelijke overwinning af te gaan.
Fognini is ook zo'n gemankeerde speler, vind er op zijn idiote uitspattingen echt geen hout aan. Hoe komt hij zo hoog?
U MAD?
pi_151933259
Omdat hij wel aardig wat talent heeft, en soms, als hij niet te druk bezig is er uit te zien alsof het hem niks kan schelen, komt dat er een weekje uit.

Nu is 30 met 1240 punten niet echt hoog, trouwens.
pi_151933276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Rublev breekt Fognini meteen en lijkt op een gemakkelijke overwinning af te gaan.
Fognini is ook zo'n gemankeerde speler, vind er op zijn idiote uitspattingen echt geen hout aan. Hoe komt hij zo hoog?
Vorig jaar won Fognini iets van 20 wedstrijden op rij op gravel. Een van de meest getalenteerde spelers van de tour, maarja...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151933474
Tsonga er hard af. Zal flink op die backhand moeten trainen als hij dit seizoen iets wil bereiken. Zelfs voor zijn doen is het erg slecht nu. Hij mist ook nog wel wat ritme, maar toch..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151933562
Vorig seizoen was het op Canada na ook behoorlijk slecht, misschien zit het er niet meer in? Hopen heel te blijven zodat je van een random vlaag vorm gebruik kan maken hier of daar blijft het misschien bij. Hij is ook niet heel jong, ook al heeft hij voor zijn leeftijd niet veel gespeeld.
pi_151933710
Fognini heeft de break terug in set 2, 4-3*
Ben eens benieuwd of de kramp van gisteren nog bij Rublev gaat meespelen.
U MAD?
pi_151933718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vorig seizoen was het op Canada na ook behoorlijk slecht, misschien zit het er niet meer in? Hopen heel te blijven zodat je van een random vlaag vorm gebruik kan maken hier of daar blijft het misschien bij. Hij is ook niet heel jong, ook al heeft hij voor zijn leeftijd niet veel gespeeld.
Vorig jaar kwam dat ook al door blessures. Raakte weer geblesseerd en speelde toen niet meer na Wimbledon, tot die zieke run in Canada. Blijft the story of his life helaas. Er zit echt wel meer in en dat heeft hij vaak genoeg laten zien. Zou altijd vaste klant in de top 8 moeten zijn imo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151934042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Rublev breekt Fognini meteen en lijkt op een gemakkelijke overwinning af te gaan.

Rublevje kapot gejinxed
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151934124
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Rublevje kapot gejinxed
Nah re-break. Fognini doet een handjeklap nederlaag. Die ligt liever aan het strand.
U MAD?
pi_151934253
set fog
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151934292
Kijken hoe sterk die kleuter nu is in opnieuw een 3e set.... Denk niet dat z'n spiertjes alle verzuring eruit hebben van gisteren.

Maar hoop het wel, want Fognini :r
U MAD?
pi_151934696
Fognini heeft 18 servicepunten en 3 BP's tegen nodig om de eerste game 3e set binnen te harken. 1-0*
U MAD?
pi_151935194
Eerste break is voor de Italiaan. Loopt uit naar 4-1*
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')