abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152128763
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha ik kreeg laatst op m'n flikker dat ik de auto niet achteruit had ingeparkeerd tegen het hek in Meerkerk. _O- Volledig ontgaan op de een of andere manier.

Morgen zoiets als Eindhoven - Eindhoven - Nijverdal en Nijverdal - 's-Hertogenbosch Polo, Fiat500 en de andere bak mag beter iets goeds zijn voor ik er een eind aan maak. :')
Cry much :+ deze maand 10+ dagen beschikbaar gestaan, 1 dag a 6 uren weg geweest :+


Edit: niks gezegd. Morgen wieuwert - Rotterdam en dan Teteringen - Groningen

[ Bericht 3% gewijzigd door Drowzz op 29-04-2015 17:53:43 ]
  woensdag 29 april 2015 @ 19:26:28 #202
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152132243
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Van die 3 duidelijk de minst spannende bak moet ik zeggen.
Echt? Dacht juist dat dat de beste was _O-
أنا مغربي
pi_152133565
Waar blijven de ervaringen met die Land Rover en de Tesla? :o was het niet zo bijzonder uiteindelijk?
pi_152133898
Ik zit nog even in een restaurant, vanavond komt er wel een verslagje met foto's. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_152134068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef Sarasi het volgende:
Ik zit nog even in een restaurant, vanavond komt er wel een verslagje met foto's. ^O^
Zo van de Tesla naar een restaurant wat een luxe :@ geniet er van.
pi_152135115
Mag ik een week later nog een verslag doen van mijn rit...? ^^
pi_152136250
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DrSnuggle op 29-04-2015 21:19:57 ]
pi_152136268
Tuurlijk! :D



De Tesla. O+ Dit ding is ge-wel-dig. Dat ik 'm letterlijk uit de fabriek mocht rijden was ook wel heel gaaf, overigens. Zooi aan papierwerk moeten tekenen en ik geloof dat ze nu echt alles van me weten daar, maar dat is ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Heel leuke fabriek! Ze geven rondleidingen met proefritten, elke medewerker van Tesla is maar met 1 persoon of groep tegelijk bezig (dus je bent nooit je aanspreekpunt kwijt aan die dodo die net binnen is komen lopen met een moeilijke vraag) en ze hadden een minibar in de wachtruimte. :D

De opties zijn eh, talrijk. :') In het dashboard zit in de middenconsole een enorm touchscreen, wat niet 1x niet responsive was (uitzonderlijk, want nagels en de folie zat er zelfs nog op). Daarop kun je een shitload aan dingen instellen. De hoogte van de auto (want what the fuck), navigatie, lane control, of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat, sport/neutraal/comfort stand van het stuur... Noem het maar. Het ding had ook een immens stuk dak wat je open kon schuiven (wederom met een slider op de middenconsole), stoelverwarming in maar liefst vijf stoelen, ruitenwisserverwarming, internet, bluetooth, digitale radio, adaptive cruise control, zelfs een agenda. Het pookje (D, N, R, P) zit aan het stuur, dus je hebt heel veel vrije ruimte onder de middenconsole, wat wel prettig is als je veel zooi bij je hebt ( :7 ).

Ik vond vooral het wegrijden heel verrassend. Je kunt de rem loslaten in Drive en er gebeurt gewoon niks. Vervolgens is het gas heel gemakkelijk te doseren zodat je heel rustig en langzaam weg rijdt. Of natuurlijk een beetje sportiever een vrachtwagen voorbij trekt op de invoegstrook. Dat geeft wel echt een goddelijke trap in je rug hoor. O+ Het ding rijdt heerlijk en is vrijwel geheel geluidsdicht. Het enige wat je eigenlijk hoort zijn de wielen over het asfalt. Als je het gas loslaat, rem je wel direct behoorlijk af.

Met lane control en adaptive cruise control word je wel heel lui. Je hoeft namelijk echt helemaal niks meer te doen. :') Wel heerlijk voor in de file, maar ik werd er zelf best snel duf van en heb de cruisecontrol redelijk snel weer uitgezet. Die was verder wel heel prettig! Hij remde op een normale afstand van je voorganger af en dat deed hij ook heel geleidelijk. De ACC reed eigenlijk zoals je zou willen dat je prive-chauffeur zou rijden. Het ding maakt ook echt geen geluid. Heerlijk als je een gesprek wilt voeren of een lange werkdag achter de rug hebt, maar dat betekent ook dat je niet aan de toeren kunt horen hoe hard je rijdt. Het ene moment zit je opeens 10km/h boven de max, het andere moment er opeens 20km/h onder, zonder dat je het door hebt. Dat is wel wennen.

En de verzonken handgrepen... :D

Ik ben fan. Heel erg fan. O+
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:24:08 #209
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152136438
Ik hoorde dat er pics van Sarasi met de auto waren. Je kunt het natuurlijk niet maken deze niet te delen met de hitsige heren van het topic.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152136531
- Ik blijf maar postten terwijl ik het verhaal wil wijzigen...Digibeet enzo

Mijn verhaal volgt, heb de foto's geupload via Imageshack, dat werkt dus niet op Fok!
Ik ga het morgen wel weer proberen. ^^

[ Bericht 72% gewijzigd door DrSnuggle op 29-04-2015 21:54:06 ]
  woensdag 29 april 2015 @ 21:27:11 #211
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152136562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:26 schreef DrSnuggle het volgende:
-

Godverdomme ik was net halverwege
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:30:16 #212
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_152136683
Kwam iemand van easyway onze aygo ophalen vandaag in Groningen?
  woensdag 29 april 2015 @ 21:38:29 #213
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152136993
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Sarasi het volgende:
Tuurlijk! :D

[ afbeelding ]

De Tesla. O+ Dit ding is ge-wel-dig. Dat ik 'm letterlijk uit de fabriek mocht rijden was ook wel heel gaaf, overigens. Zooi aan papierwerk moeten tekenen en ik geloof dat ze nu echt alles van me weten daar, maar dat is ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Heel leuke fabriek! Ze geven rondleidingen met proefritten, elke medewerker van Tesla is maar met 1 persoon of groep tegelijk bezig (dus je bent nooit je aanspreekpunt kwijt aan die dodo die net binnen is komen lopen met een moeilijke vraag) en ze hadden een minibar in de wachtruimte. :D

De opties zijn eh, talrijk. :') In het dashboard zit in de middenconsole een enorm touchscreen, wat niet 1x niet responsive was (uitzonderlijk, want nagels en de folie zat er zelfs nog op). Daarop kun je een shitload aan dingen instellen. De hoogte van de auto (want what the fuck), navigatie, lane control, of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat, sport/neutraal/comfort stand van het stuur... Noem het maar. Het ding had ook een immens stuk dak wat je open kon schuiven (wederom met een slider op de middenconsole), stoelverwarming in maar liefst vijf stoelen, ruitenwisserverwarming, internet, bluetooth, digitale radio, adaptive cruise control, zelfs een agenda. Het pookje (D, N, R, P) zit aan het stuur, dus je hebt heel veel vrije ruimte onder de middenconsole, wat wel prettig is als je veel zooi bij je hebt ( :7 ).

Ik vond vooral het wegrijden heel verrassend. Je kunt de rem loslaten in Drive en er gebeurt gewoon niks. Vervolgens is het gas heel gemakkelijk te doseren zodat je heel rustig en langzaam weg rijdt. Of natuurlijk een beetje sportiever een vrachtwagen voorbij trekt op de invoegstrook. Dat geeft wel echt een goddelijke trap in je rug hoor. O+ Het ding rijdt heerlijk en is vrijwel geheel geluidsdicht. Het enige wat je eigenlijk hoort zijn de wielen over het asfalt. Als je het gas loslaat, rem je wel direct behoorlijk af.

Met lane control en adaptive cruise control word je wel heel lui. Je hoeft namelijk echt helemaal niks meer te doen. :') Wel heerlijk voor in de file, maar ik werd er zelf best snel duf van en heb de cruisecontrol redelijk snel weer uitgezet. Die was verder wel heel prettig! Hij remde op een normale afstand van je voorganger af en dat deed hij ook heel geleidelijk. De ACC reed eigenlijk zoals je zou willen dat je prive-chauffeur zou rijden. Het ding maakt ook echt geen geluid. Heerlijk als je een gesprek wilt voeren of een lange werkdag achter de rug hebt, maar dat betekent ook dat je niet aan de toeren kunt horen hoe hard je rijdt. Het ene moment zit je opeens 10km/h boven de max, het andere moment er opeens 20km/h onder, zonder dat je het door hebt. Dat is wel wennen.

En de verzonken handgrepen... :D

Ik ben fan. Heel erg fan. O+


Verder lijkt het me een geweldige wagen ja. Ben alleen geen fan van dat interieur/touchscreen en ik zou een brullende motor wel missen, maar verder geen klachten denk ik :7
pi_152141169
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Sarasi het volgende:
Tuurlijk! :D

[ afbeelding ]

De Tesla. O+ Dit ding is ge-wel-dig. Dat ik 'm letterlijk uit de fabriek mocht rijden was ook wel heel gaaf, overigens. Zooi aan papierwerk moeten tekenen en ik geloof dat ze nu echt alles van me weten daar, maar dat is ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Heel leuke fabriek! Ze geven rondleidingen met proefritten, elke medewerker van Tesla is maar met 1 persoon of groep tegelijk bezig (dus je bent nooit je aanspreekpunt kwijt aan die dodo die net binnen is komen lopen met een moeilijke vraag) en ze hadden een minibar in de wachtruimte. :D

De opties zijn eh, talrijk. :') In het dashboard zit in de middenconsole een enorm touchscreen, wat niet 1x niet responsive was (uitzonderlijk, want nagels en de folie zat er zelfs nog op). Daarop kun je een shitload aan dingen instellen. De hoogte van de auto (want what the fuck), navigatie, lane control, of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat, sport/neutraal/comfort stand van het stuur... Noem het maar. Het ding had ook een immens stuk dak wat je open kon schuiven (wederom met een slider op de middenconsole), stoelverwarming in maar liefst vijf stoelen, ruitenwisserverwarming, internet, bluetooth, digitale radio, adaptive cruise control, zelfs een agenda. Het pookje (D, N, R, P) zit aan het stuur, dus je hebt heel veel vrije ruimte onder de middenconsole, wat wel prettig is als je veel zooi bij je hebt ( :7 ).

Ik vond vooral het wegrijden heel verrassend. Je kunt de rem loslaten in Drive en er gebeurt gewoon niks. Vervolgens is het gas heel gemakkelijk te doseren zodat je heel rustig en langzaam weg rijdt. Of natuurlijk een beetje sportiever een vrachtwagen voorbij trekt op de invoegstrook. Dat geeft wel echt een goddelijke trap in je rug hoor. O+ Het ding rijdt heerlijk en is vrijwel geheel geluidsdicht. Het enige wat je eigenlijk hoort zijn de wielen over het asfalt. Als je het gas loslaat, rem je wel direct behoorlijk af.

Met lane control en adaptive cruise control word je wel heel lui. Je hoeft namelijk echt helemaal niks meer te doen. :') Wel heerlijk voor in de file, maar ik werd er zelf best snel duf van en heb de cruisecontrol redelijk snel weer uitgezet. Die was verder wel heel prettig! Hij remde op een normale afstand van je voorganger af en dat deed hij ook heel geleidelijk. De ACC reed eigenlijk zoals je zou willen dat je prive-chauffeur zou rijden. Het ding maakt ook echt geen geluid. Heerlijk als je een gesprek wilt voeren of een lange werkdag achter de rug hebt, maar dat betekent ook dat je niet aan de toeren kunt horen hoe hard je rijdt. Het ene moment zit je opeens 10km/h boven de max, het andere moment er opeens 20km/h onder, zonder dat je het door hebt. Dat is wel wennen.

En de verzonken handgrepen... :D

Ik ben fan. Heel erg fan. O+
Uit de fabriek nog wel. Ik ben jaloers :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152141368
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Sarasi het volgende:
of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat
Nu al mijn favoriete functie.

Hoop dat ik ook eens voor eentje gebeld wordt, vet verslag.
pi_152141484
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nu al mijn favoriete functie.

Hoop dat ik ook eens voor eentje gebeld wordt, vet verslag.
Dat stond direct uit en dat vond ik heerlijk. Normale automaten rijden 'als op de koppeling' zodra je de rem loslaat, maar dit ding blijft gewoon stilstaan. Geweldig. Hele fijne functie. :Y

Ohja en ik had hele lekkere tagliatelle met zeevruchten in een roomsausje met een droge witte wijn. :P
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 30 april 2015 @ 00:00:07 #217
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152141519
Jaloeeeers! Heerlijke auto's zijn het, die Tesla's. Wat zou ik ooit graag die P85D willen rijden, 700pk :D
pi_152141733
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat stond direct uit en dat vond ik heerlijk. Normale automaten rijden 'als op de koppeling' zodra je de rem loslaat, maar dit ding blijft gewoon stilstaan. Geweldig. Hele fijne functie. :Y
Gaf het geen gevoel alsof je in een luxe botsauto zat? Lijkt me een rare beleving om in een automaat stil te staan en dan te gassen om elektrisch te gaan rijden.
pi_152141827
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Gaf het geen gevoel alsof je in een luxe botsauto zat? Lijkt me een rare beleving om in een automaat stil te staan en dan te gassen om elektrisch te gaan rijden.
Een luxe botsauto. :') Wat is dat met mannen die Tesla's vergelijken met botsauto's. _O-

Eigenlijk voelt het heel logisch. Als je normaal gas geeft, rijdt hij ook gewoon normaal, alleen stil. Pas als je het gaspedaal intrapt a la inhaalactie met een astra, merk je dat er gewoon geen limiet op lijkt te zitten. Niks optrekken tot het optimale toerental, gewoon bam, peper in de kont. Heerlijk. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_152141930
Late night sms control :@ *O*
Zie!
pi_152141932
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een luxe botsauto. :') Wat is dat met mannen die Tesla's vergelijken met botsauto's. _O-
Dat was mijn eerste ingeving toen je vertelde over die functie :o
pi_152144658
Omdat ik via de iPad geen kenteken weet te wissen en nu met een laptop op schoot zit, ga ik jullie nu pas een verhaaltje vertellen.

Vorige week werd ik gevraagd of ik naar Frankfurt kon rijden.
"Wanneer?"
"Nu direct!" werd mij verteld

Ik dus mijn ritgegevens bekeken, de bedoeling was dat ik met de auto van de klant naar Frankfurt ga om daar bij een hotel iets op te halen wat daar is blijven liggen. De klant had het z.s.m. weer nodig.
Dus ik bij de klant aangekomen, bij een niet onaardig optrekje, en dat is zacht uitgedrukt... :D

We lopen binnendoor naar de garage, ik krijg ondertussen een Porsche sleutel in mijn handen gedrukt.
En toen wist ik het al, dit gaat heel leuk worden. :D

In zijn garage stonden diverse hele leuke auto's en een Porsche Panamera GTS, en het was meteen duidelijk dat dat mijn auto zou worden.

Holy shit!! ik moet met een Panamera GTS ALLEEN naar Frankfurt rijden..... :D

ik ging zitten, terwijl de klant even snel de navigatie insteld.
En toen startte ik de auto, en wat de heilige neuk, een geluid...! En dat in de garage maakt het nog mooier, echt een monster die wakker gemaakt wordt. Onbeschrijvelijk wat een brul daar uit kwam.

Ik doe nog even het raam open om de klant te groeten, en het laatste wat ik van hem mee kreeg: “wel goed gas geven he”
Als de klant dat zegt, dan houd ik mij daaraan. :D

In Nederland rustig gehouden, en af en toe naar een parkeerplaats gegaan om de auto opnieuw te starten. Dat geluid o.O
In Duitsland heb ik mij aan de afspraak gehouden en gas gegeven (waar het mogelijk is natuurlijk), dat ding zit binnen no-time op de 200km/u en ik heb max tegen de 260km/u gezeten. Het was wel duidelijk dat er nog meer in zat maar qua verkeersdrukte niet meer veilig te noemen.

In Frankfurt bij een te sjieke hotel voor de auto neergezet. Ik werd al begroet met: “You are the driver of mr. ...”
Ik mocht mijn auto even voor neerzetten, bij een Mercedes S-klasse en even later kwam er nog een Maybach aanrijden waar de deur voor een 10-jarig jochie werd open gehouden. Not your average hotel zeg maar. ^^

Terugrijden ging ook weer soepeltjes, lekker gas gegeven en korte tijd meegereden met twee andere Panameras.

En over de auto, wat een dijk van een wagen. Hij is vrij stug afgesteld en echt een 4-deurs sportwagen. Om hem nog stugger te maken kon je het “sport plus” knopje indrukken. Op dat moment kon je het wegdek perfect aanvoelen en gaat de automaat een paar keer terug schakelen. Onnodig om te zeggen dat ik dat ook heb geprobeerd. O-)
Bij terugkomst vertelde de klant dat hij er 300 km/u mee heeft gereden, dus hij was teleurgesteld in mijn 260 km/u ... ^^

Hele toffe klant, nog even gepraat over zijn werkzaamheden e.d., jammer dat hij niet geheel in mijn regio zit dus kleine kans dat ik nog een keer voor hem moet rijden.







Dit was mijn mooiste rit tot nu toe.
pi_152144744
_O_ _O_

Ik ben niet snel jaloers maar dit is toch wel extreem vet :D
pi_152145327
Etten leur klant?
Nee.
pi_152145432
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Etten leur klant?
Jep
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')