pi_6710739
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ben wel weer eens toe aan een relatie. Alleen ik moet zeggen dat ik weinig leuke dames tegen kom.

Uitgaan is leuk maar dat resulteert toch meestal in wat kortstondig contact.

Via het internet is me niet zo goed bevallen. Ik vind het nogal moeilijk om het beeld wat je van te voren creeerd weer uit mijn hoofdje te krijgen. Daarnaast vind ik dat er een bepaalde fysieke aantrekkingskracht moet zijn (daar ik niet het type man ben dat zijn ... achterna loopt heb ik dat niet bij iedere vrouw) Via het internet kan je dat toch moeilijk inschatten.

Ik zit nu te denken om eens bij een singlesclub te gaan kijken (niet in de veronderstelling om daar gelijk tegen de ware aan te lopen, maar in eerste instantie gewoon voor de gezelligheid). Maar ik krijg bij het woord toch een associatie met een vleesmarkt. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Please share it with me.

Weekdeals (728x90)
pi_6710761
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6711706
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:31 schreef Shuriken het volgende:
Ik ben wel weer eens toe aan een relatie. Alleen ik moet zeggen dat ik weinig leuke dames tegen kom.

Uitgaan is leuk maar dat resulteert toch meestal in wat kortstondig contact.

Via het internet is me niet zo goed bevallen. Ik vind het nogal moeilijk om het beeld wat je van te voren creeerd weer uit mijn hoofdje te krijgen. Daarnaast vind ik dat er een bepaalde fysieke aantrekkingskracht moet zijn (daar ik niet het type man ben dat zijn ... achterna loopt heb ik dat niet bij iedere vrouw) Via het internet kan je dat toch moeilijk inschatten.

Ik zit nu te denken om eens bij een singlesclub te gaan kijken (niet in de veronderstelling om daar gelijk tegen de ware aan te lopen, maar in eerste instantie gewoon voor de gezelligheid). Maar ik krijg bij het woord toch een associatie met een vleesmarkt. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Please share it with me.

Tja dat is een idee. Knap van je dat je die stap durft te zetten. Over die vleesmarkt: in het dagelijks leven is het niet anders.
Dit klinkt absoluut niet romantisch: maar in het dagelijks leven bekijk je elkaar naast aantrekkingskant ook zakelijk. Wat kan diegene aan mijn leven toevoegen, hebben we dezelfde interesses enz. Het enigste verschil is met internet is dat je elkaar irl ziet. (ik heb overigens geen ervaring met internet daten).
Ik zou doorgaat met het internet en daarnaast inderdaad zo'n avond bezoeken. Kijk alleen wel uit voor de wanhopige lui, want die zullen er vast ook zijn. Succes
Altijd blijven lachen
  zaterdag 9 november 2002 @ 15:02:30 #5
12750 Hrun
Special Obedience
pi_6711714
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:33 schreef OneSoul het volgende:
http://dating.fok.nl
dat werkt niet zo.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_6742341
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
pi_6749662
Je loopt vanzelf een echte leukerd tegen het lijf en ach verder een beetje aanklooien zal ik zeggen...

Mijn vriend was ook jouw leeftijd en liep mij tegen het lijf. Dus alles kan nog...

Wees niet getreurd op ieder potje past wel een dekseltje..

Wel blijven stappen en bioscoopjes pakken

twee dochters
pi_6749713
www.realdoll.com (works for me)
Misantroop, Übermensch & TopicVerneuker®
  maandag 11 november 2002 @ 22:58:10 #9
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_6749726
Er is tegenwoordig Fastdating. Daarbij leer je op een avond ergens rond de 20 dames kennen en met allemaal mag je 3 minuten kletsen. Na ieder gesprek vul je op ene formulier simpel ja of nee in. Na afloop krijg je van diegenen waar je ja hebt ingevuld (ervan uitgaande dat het 'wederzijds' is) de contact gegevens.

Lijkt mij wel grappig.

Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  maandag 11 november 2002 @ 23:37:38 #10
36657 macabre
slikken kreng!
pi_6750553
quote:
Op maandag 11 november 2002 22:58 schreef Frenkie het volgende:
Er is tegenwoordig Fastdating. Daarbij leer je op een avond ergens rond de 20 dames kennen en met allemaal mag je 3 minuten kletsen. Na ieder gesprek vul je op ene formulier simpel ja of nee in. Na afloop krijg je van diegenen waar je ja hebt ingevuld (ervan uitgaande dat het 'wederzijds' is) de contact gegevens.

Lijkt mij wel grappig.

ja idd ook handig voor de mondelinge oefening
pi_6757104
quote:
Op maandag 11 november 2002 22:55 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Je loopt vanzelf een echte leukerd tegen het lijf en ach verder een beetje aanklooien zal ik zeggen...

Mijn vriend was ook jouw leeftijd en liep mij tegen het lijf. Dus alles kan nog...

Wees niet getreurd op ieder potje past wel een dekseltje..

Wel blijven stappen en bioscoopjes pakken

Ik sluit me hier bij aan. MIjn vriend was zelfs nog een jaartje ouder dan jij nu bent, en wij liepen elkaar tegen het lijf op het werk. Na het werk met de afdeling borrelen en dat was dat

Niet zoeken, maar tegenkomen!

Succes

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_6757178
Helemaal mee eens
Greek Godess of the Earth
pi_6761571
Als je in de trein zit of waar dan ook, een leuk gesprek met een vrouw voeren. Vraag dan of ze eens iets wil afspreken.
The catch is better than the chase
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')