quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:31 schreef Shuriken het volgende:
Ik ben wel weer eens toe aan een relatie. Alleen ik moet zeggen dat ik weinig leuke dames tegen kom.Uitgaan is leuk maar dat resulteert toch meestal in wat kortstondig contact.
Via het internet is me niet zo goed bevallen. Ik vind het nogal moeilijk om het beeld wat je van te voren creeerd weer uit mijn hoofdje te krijgen. Daarnaast vind ik dat er een bepaalde fysieke aantrekkingskracht moet zijn (daar ik niet het type man ben dat zijn ... achterna loopt heb ik dat niet bij iedere vrouw) Via het internet kan je dat toch moeilijk inschatten.
Ik zit nu te denken om eens bij een singlesclub te gaan kijken (niet in de veronderstelling om daar gelijk tegen de ware aan te lopen, maar in eerste instantie gewoon voor de gezelligheid). Maar ik krijg bij het woord toch een associatie met een vleesmarkt. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Please share it with me.
Tja dat is een idee. Knap van je dat je die stap durft te zetten. Over die vleesmarkt: in het dagelijks leven is het niet anders.
Dit klinkt absoluut niet romantisch: maar in het dagelijks leven bekijk je elkaar naast aantrekkingskant ook zakelijk. Wat kan diegene aan mijn leven toevoegen, hebben we dezelfde interesses enz. Het enigste verschil is met internet is dat je elkaar irl ziet. (ik heb overigens geen ervaring met internet daten).
Ik zou doorgaat met het internet en daarnaast inderdaad zo'n avond bezoeken. Kijk alleen wel uit voor de wanhopige lui, want die zullen er vast ook zijn. Succes