abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 april 2015 @ 21:28:34 #26
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151840280
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:23 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

vind overigens die hunter kaarten echt goed gemaakt. één voegt pressure toe en heeft zelfs card draw. de andere heeft pressure als je geen kaarten in je hand hebt.
Eensch. Niet zozeer heel OP, maar gewoon leuke kaarten om te spelen die ook echt een invloed hebben op hoe je je deck inricht.

In mijn geval moest ik dus echt de wat hogere mana cost cards eruit werken om te zorgen dat die nieuwe kaarten goed werken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_151859113
Ben er nu een dikke week mee bezig en bevalt goed, merk wel dat ik vaak mijn deck aanpas, ook switch tussen de hero's, wil zelf eens een deck maken kijk nu nogal veel op internet naar goede decks.

Alleen een vraag, hoe verdien je coins? Ik kan 1 quest per dag doen, en voor elke 3 matches 10 coins, als je Arena wilt doen heb je er al 150 nodig, en voor een Story wing 700, op deze manier duurt het wel erg lang voordat ik genoeg coins bij elkaar heb. Zijn er andere manieren om meer en sneller coins te verdienen?
  Redactie Games maandag 20 april 2015 @ 14:42:05 #28
181272 crew  Noppie2000
pi_151859217
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ben er nu een dikke week mee bezig en bevalt goed, merk wel dat ik vaak mijn deck aanpas, ook switch tussen de hero's, wil zelf eens een deck maken kijk nu nogal veel op internet naar goede decks.

Alleen een vraag, hoe verdien je coins? Ik kan 1 quest per dag doen, en voor elke 3 matches 10 coins, als je Arena wilt doen heb je er al 150 nodig, en voor een Story wing 700, op deze manier duurt het wel erg lang voordat ik genoeg coins bij elkaar heb. Zijn er andere manieren om meer en sneller coins te verdienen?
er zijn een paar verborgen quests, maar over het algemeen moet je gewoon elke dag en veel spelen :P
  maandag 20 april 2015 @ 15:24:21 #29
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151860460
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ben er nu een dikke week mee bezig en bevalt goed, merk wel dat ik vaak mijn deck aanpas, ook switch tussen de hero's, wil zelf eens een deck maken kijk nu nogal veel op internet naar goede decks.

Alleen een vraag, hoe verdien je coins? Ik kan 1 quest per dag doen, en voor elke 3 matches 10 coins, als je Arena wilt doen heb je er al 150 nodig, en voor een Story wing 700, op deze manier duurt het wel erg lang voordat ik genoeg coins bij elkaar heb. Zijn er andere manieren om meer en sneller coins te verdienen?
Als je alle classes AI op expert verslaat krijg je 100 coins, zou dat dus doen als je nog niet hebt gedaan. Voor de rest is arena de snelste manier om coins te krijgen en free packs.
  maandag 20 april 2015 @ 15:28:34 #30
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151860592
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 15:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Als je alle classes AI op expert verslaat krijg je 100 coins, zou dat dus doen als je nog niet hebt gedaan. Voor de rest is arena de snelste manier om coins te krijgen en free packs.
Als je gemiddeld 7+ wins haalt ja.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 20 april 2015 @ 15:31:33 #31
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151860676
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als je gemiddeld 7+ wins haalt ja.
Klopt, je moet er wel een beetje goed in zijn.
Maar vanaf 3 wins heb je al geen verlies meer, dus je kunt altijd proberen.
  maandag 20 april 2015 @ 15:45:51 #32
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_151861098
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Klopt, je moet er wel een beetje goed in zijn.
Maar vanaf 3 wins heb je al geen verlies meer, dus je kunt altijd proberen.
ik heb echt grondig hekel aan arena, ik heb moeite met een lekkere selectie maken ...
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  maandag 20 april 2015 @ 15:53:48 #33
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151861349
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:45 schreef knoffel het volgende:

[..]

ik heb echt grondig hekel aan arena, ik heb moeite met een lekkere selectie maken ...
Wat ik vooral heel irritant vind aan arena is dat thematische kaarten zo waardeloos zijn.

Dan heb je bijvoorbeeld in de eerste 3-4 kaarten 2 kaarten die iets doen met, zeg, murlocs... leuk. Maar vervolgens kun je dan nergens meer murloc kaarten kiezen en zit je met twee volmaakt waardeloze kaarten in je deck.

Het resultaat is dat het eigenlijk totaal zinloos is om zulke thematische kaarten te selecteren, en is het vooral hopen dat je geluk hebt met de rest.

RNG is al irritant als je 1 play hebt die net ff goed moet vallen. Als je er 6-12 potjes mee moet spelen is het gewoon een marteling.

Voor mij is het in elk geval een reden om helemaal geen arena te spelen. Ik vind er geen hol aan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 20 april 2015 @ 15:57:46 #34
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_151861459
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat ik vooral heel irritant vind aan arena is dat thematische kaarten zo waardeloos zijn.

Dan heb je bijvoorbeeld in de eerste 3-4 kaarten 2 kaarten die iets doen met, zeg, murlocs... leuk. Maar vervolgens kun je dan nergens meer murloc kaarten kiezen en zit je met twee volmaakt waardeloze kaarten in je deck.

Het resultaat is dat het eigenlijk totaal zinloos is om zulke thematische kaarten te selecteren, en is het vooral hopen dat je geluk hebt met de rest.

RNG is al irritant als je 1 play hebt die net ff goed moet vallen. Als je er 6-12 potjes mee moet spelen is het gewoon een marteling.

Voor mij is het in elk geval een reden om helemaal geen arena te spelen. Ik vind er geen hol aan.
Precies dat wat je zegt! ik heb exact het zelfde gevoel. Ik speel het dus ook bijna niet. Afgelopen week weer een poging gedaan maar het is gewoon veel te moeilijk om een redelijk deck te bouwen. Uiteraard kom ik vervolgens spelers tegen die een bizar goed deck hebben kunnen bouwen waardoor ik kansloos ben.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_151862090
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:31 schreef Awsom het volgende:
Wat is het commentaar bij de 'grote' hearthstone streams toch altijd beroerd zeg. :')

Bij echt elke card draw in late game

"WOOOOOOOWWW THIS IS SOO IMPORTAAAAAANTT"

"OMG THE GAME IS OVER"

"WOOOOOOOWWWWW HE CERTAINLY WINS THIS GAME NOW"

"WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW"
Ja klopt , al moet ik zeggen dat de laatste Home Story Cup goed/leuk commentaar had.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 20 april 2015 @ 16:55:12 #36
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_151863465
Heeft iemand op Fok! als battletag Pietermaai? Ben door iemand geadd, maar ik kan me niet herinneren dat ik een potje tegen hem heb gespeeld.
  maandag 20 april 2015 @ 17:33:04 #37
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151864635
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat ik vooral heel irritant vind aan arena is dat thematische kaarten zo waardeloos zijn.

Dan heb je bijvoorbeeld in de eerste 3-4 kaarten 2 kaarten die iets doen met, zeg, murlocs... leuk. Maar vervolgens kun je dan nergens meer murloc kaarten kiezen en zit je met twee volmaakt waardeloze kaarten in je deck.

Het resultaat is dat het eigenlijk totaal zinloos is om zulke thematische kaarten te selecteren, en is het vooral hopen dat je geluk hebt met de rest.

RNG is al irritant als je 1 play hebt die net ff goed moet vallen. Als je er 6-12 potjes mee moet spelen is het gewoon een marteling.

Voor mij is het in elk geval een reden om helemaal geen arena te spelen. Ik vind er geen hol aan.
Je moet in arena ook geen kaarten kiezen op basis van synergy, maar op basis van hoe goed ze individueel zijn. Arena is heel anders dan constructed, sommige kaarten die daar goed zijn zijn niet goed in arena en vice versa.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:57 schreef knoffel het volgende:

[..]

Precies dat wat je zegt! ik heb exact het zelfde gevoel. Ik speel het dus ook bijna niet. Afgelopen week weer een poging gedaan maar het is gewoon veel te moeilijk om een redelijk deck te bouwen. Uiteraard kom ik vervolgens spelers tegen die een bizar goed deck hebben kunnen bouwen waardoor ik kansloos ben.
Ik snap dat het moeilijk is als je nog niet veel ervaring hebt met arena, maar als je gewoon tierlist bijhoudt moet het deck bouwen lukken.
  maandag 20 april 2015 @ 17:34:01 #38
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151864661
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja klopt , al moet ik zeggen dat de laatste Home Story Cup goed/leuk commentaar had.
Seatstory cup bedoel je?
Ja dat was wel goed georganiseerd _O_
  maandag 20 april 2015 @ 18:20:52 #39
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151866028
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je moet in arena ook geen kaarten kiezen op basis van synergy, maar op basis van hoe goed ze individueel zijn. Arena is heel anders dan constructed, sommige kaarten die daar goed zijn zijn niet goed in arena en vice versa.
Als je de kaarten die afhankelijk zijn van synergie niet kunt spelen dan kan zo al de helft in de prullenbak.

En wat er overblijft is vooral geluk hebben, van deck building skills is geen sprake. Voor mij is het in elk geval niet leuk genoeg om het te doen.

Doe dan premade decks, of volledig constructed. Maar dit is half half met een dobbelsteen. Ik zie er de lol niet van.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik snap dat het moeilijk is als je nog niet veel ervaring hebt met arena, maar als je gewoon tierlist bijhoudt moet het deck bouwen lukken.
Dit heeft weinig te maken met ervaring. Een lijstje bijhouden van kaarten die nog semi-speelbaar zijn kan iedereen, dat is geen skill. (En dat kun je dan net zo goed automatiseren.)

[ Bericht 26% gewijzigd door Molurus op 20-04-2015 18:30:14 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 20 april 2015 @ 18:31:05 #40
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151866292
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je de kaarten die afhankelijk zijn van synergie niet kunt spelen dan kan zo al de helft in de prullenbak.

En wat er overblijft is vooral geluk hebben, van deck building skills is geen sprake. Voor mij is het in elk geval niet leuk genoeg om het te doen.

Doe dan premade decks, of volledig constructed. Maar dit is half half met een dobbelsteen. Ik zie er de lol niet van.
Mwa, Is niet helemaal waar. Je moet ook niet van te voren een deck in gedachte hebben en daarop kaarten kiezen, als je goede synergy krijgt door een eerdere keuzes is dat mooi meegenomen. Terwijl je draft kom je erachter wat je met je deck kunt doen.

Geluk speelt altijd een rol maar je deck builden is een groot onderdeel van arena. Daarom hebben mensen die goed zijn in arena (en drafting) ook consistent 7 of meer wins. Het is niet zo dat je 30 OP kaarten krijgt of 30 waardeloze kaarten.

Dat je het niet leuk vind is natuurlijk iets anders.
  maandag 20 april 2015 @ 18:33:02 #41
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151866361
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mwa, Is niet helemaal waar. Je moet ook niet van te voren een deck in gedachte hebben en daarop kaarten kiezen, als je goede synergy krijgt door een eerdere keuzes is dat mooi meegenomen. Terwijl je draft kom je erachter wat je met je deck kunt doen.

Geluk speelt altijd een rol maar je deck builden is een groot onderdeel van arena. Daarom hebben mensen die goed zijn in arena (en drafting) ook consistent 7 of meer wins. Het is niet zo dat je 30 OP kaarten krijgt of 30 waardeloze kaarten.

Dat je het niet leuk vind is natuurlijk iets anders.
Het is voor mij ieg teveel RNG en te weinig skill om leuk te zijn. Dat consistent 7 wins of meer halen zal vast lukken, als je het 'standaard lijstje van speelbare kaarten' consistent toepast. (Wat natuurlijk niet iedereen doet, daar moet dan je 'edge' vandaan komen.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 20 april 2015 @ 18:35:55 #42
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151866447
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het is voor mij ieg teveel RNG en te weinig skill om leuk te zijn. Dat consistent 7 wins of meer halen zal vast lukken, als je het 'standaard lijstje van speelbare kaarten' consistent toepast. (Wat natuurlijk niet iedereen doet, daar moet dan je 'edge' vandaan komen.)
quote:
[..]

Dit heeft weinig te maken met ervaring. Een lijstje bijhouden van kaarten die nog semi-speelbaar zijn kan iedereen, dat is geen skill. (En dat kun je dan net zo goed automatiseren.)
Dat heeft juist met ervaring te maken, die lijsten zijn opgesteld door mensen die 1000 uren arena hebben gespeeld en weten dus welke kaarten goed zijn.
Als jij als beginner nog niet snapt welke kaarten goed zijn in Arena en dergelijke moet je naar zo'n lijst kijken of naar arena pro die streamt om te leren hoe je moet denken bij het draften.
Je moet het toch ooit leren wil je Arena gaan spelen of je bent lekker eigenwijs en verliest met 0-3, kan ook :)
  maandag 20 april 2015 @ 18:38:49 #43
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151866540
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat heeft juist met ervaring te maken, die lijsten zijn opgesteld door mensen die 1000 uren arena hebben gespeeld en weten dus welke kaarten goed zijn.
Als jij als beginner nog niet snapt welke kaarten goed zijn in Arena en dergelijke moet je naar zo'n lijst kijken of naar arena pro die streamt om te leren hoe je moet denken bij het draften.
Je moet het toch ooit leren wil je Arena gaan spelen of je bent lekker eigenwijs en verliest met 0-3, kan ook :)
Ik denk niet dat wij het hierover eens gaan worden. :) Ik zie er in elk geval geen skill in. Het is puur dobbelen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 20 april 2015 @ 18:40:25 #44
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_151866595
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

Dat heeft juist met ervaring te maken, die lijsten zijn opgesteld door mensen die 1000 uren arena hebben gespeeld en weten dus welke kaarten goed zijn.
Als jij als beginner nog niet snapt welke kaarten goed zijn in Arena en dergelijke moet je naar zo'n lijst kijken of naar arena pro die streamt om te leren hoe je moet denken bij het draften.
Je moet het toch ooit leren wil je Arena gaan spelen of je bent lekker eigenwijs en verliest met 0-3, kan ook :)
Iedereen zo zijn ding maar ben het wel met Molorus eens:

Arena zuigt hard.

Hoewel je er wel nieuwe combo's per ongeluk kunt tegenkomen, is het precies wat jij zegt: Het afwerken van een lijstje, en dan maar rammen met die geit. Niet te veel plannen, omdat je weinig rekening hoeft te houden met synergie.

Zoals ik al zei: Ieder zo zijn ding. Maar mijn intellect prikkelt het niet echt.
  maandag 20 april 2015 @ 18:48:24 #45
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151866804
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Iedereen zo zijn ding maar ben het wel met Molorus eens:

Arena zuigt hard.

Hoewel je er wel nieuwe combo's per ongeluk kunt tegenkomen, is het precies wat jij zegt: Het afwerken van een lijstje, en dan maar rammen met die geit. Niet te veel plannen, omdat je weinig rekening hoeft te houden met synergie.

Zoals ik al zei: Ieder zo zijn ding. Maar mijn intellect prikkelt het niet echt.
Ik zeg niet dat je altijd maar een lijstje moet afwerken..
Ik zeg dat als je een beginner bent en moeite hebt met het maken van een deck, zoals knoffel , je naar zulke lijsten/streamers kunt kijken om te begrijpen hoe je moet draften. Op het moment dat je beetje snapt hoe je te werk gaat kun je zelf gaan kiezen.

Of je het nou leuk vindt of niet leuk vindt, Arena blijft nog altijd de beste manier van coins verdienen en packs.
  maandag 20 april 2015 @ 19:08:13 #46
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151867476
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Of je het nou leuk vindt of niet leuk vindt, Arena blijft nog altijd de beste manier van coins verdienen en packs.
Tenzij er inmiddels iets veranderd is met de rewards is pack/coins per tijdseenheid min of meer vergelijkbaar met alleen questen.

Als daar een verschil zit ontloopt het elkaar nauwelijks.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 20 april 2015 @ 20:30:01 #47
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_151870860
Mijn Dragon Paladin deck begint steeds beter te lopen :D. Iemand anders hier ook al aan het experimenteren met de nieuwe kaarten van BRM? Ik zie Thaurissan en Grim Patron wel veel (Warrior), maar de andere kaarten blijven een beetje achter.
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mwa, Is niet helemaal waar. Je moet ook niet van te voren een deck in gedachte hebben en daarop kaarten kiezen, als je goede synergy krijgt door een eerdere keuzes is dat mooi meegenomen. Terwijl je draft kom je erachter wat je met je deck kunt doen.

Geluk speelt altijd een rol maar je deck builden is een groot onderdeel van arena. Daarom hebben mensen die goed zijn in arena (en drafting) ook consistent 7 of meer wins. Het is niet zo dat je 30 OP kaarten krijgt of 30 waardeloze kaarten.

Dat je het niet leuk vind is natuurlijk iets anders.
Ja precies, sluit ik me bij aan ^O^ . Natuurlijk speelt geluk een rol (soms moet je kiezen uit drie prutkaarten of kun je een waardevolle kaart een paar keer draften), maar het gaat er uiteindelijk om dat je kaarten op waarde weet te schatten en een gebalanceerd deck in elkaar weet te knutselen. Voor Arena gelden andere 'regels' als voor constructed.
  maandag 20 april 2015 @ 21:06:52 #48
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_151872516
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:30 schreef Azorius het volgende:
Mijn Dragon Paladin deck begint steeds beter te lopen :D. Iemand anders hier ook al aan het experimenteren met de nieuwe kaarten van BRM? Ik zie Thaurissan en Grim Patron wel veel (Warrior), maar de andere kaarten blijven een beetje achter.
Ik ben een ShadowDragon (priest) deck aan het proberen, met placeholders (dus ik weet wat ik door welke kaart wil vervangen), dus ik heb wel een beetje een idee van hoe de synergy (en curve) gaat lopen (had Zombie Chow ipv Twilight Whelp, heb Madder Bomber ipv Corrupter).
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Redactie Games maandag 20 april 2015 @ 21:18:47 #49
181272 crew  Noppie2000
pi_151873110
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:06 schreef DoomCow het volgende:

[..]

Ik ben een ShadowDragon (priest) deck aan het proberen, met placeholders (dus ik weet wat ik door welke kaart wil vervangen), dus ik heb wel een beetje een idee van hoe de synergy (en curve) gaat lopen (had Zombie Chow ipv Twilight Whelp, heb Madder Bomber ipv Corrupter).
Zombie >>>>> Whelp.

Verder doe ik nog niets nee. Weinig waarde in een dragon deck zonder de beste dragons.
  maandag 20 april 2015 @ 21:24:14 #50
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_151873441
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zombie >>>>> Whelp.

Verder doe ik nog niets nee. Weinig waarde in een dragon deck zonder de beste dragons.
Meestal wel, maar met synergie hebben ze dezelfde stats (risico voor silence neem ik voor lief) en ik run geen soulpriest, dus die combo is ook geen optie. Verder is het in late-game een mooie enabler/bluf.

Voorlopig het proberen wel waard vind ik
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')