abonnement Unibet Coolblue
pi_151789787
Hey, mijn vriendin wil nog geen seks maar alleen voorspel doen, dit houdt bij haar in ook aftrekken en vingeren. Maar nu ik zoek nieuwe dingen om te doen met haar. Ook van die kleinere dingen zoals kusjes geven op haar borsten zijn welkom :)

Iemand nog ideetjes?
pi_151789838
billen masseren en daar likken.
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:16:57 #3
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_151790484
*** in haar gezicht.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_151792228
Barricade is wel tof, ken je dat?
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:20:06 #5
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_151792440
Het hangt erg af van de persoon denk ik. Mijn vorige vriendin was ontzettend kietelgevoelig, dus strelen was erg lastig tenzij het met wat meer druk gedaan werd. Op dat moment wordt het meer een massage dan strelen.

Denk niet alleen aan de standaard erogene zones zoals de borsten. De hals, nek en buik kunnen net zo prettig en opwindend zijn, mits je het met een beetje beleid en gevoel doet. Maar wederom, het hangt af van je vriendin. Praat met haar over wat zij prettig vindt.

Valt oraal onder voorspel bij jullie? In dat geval zou je rustig haar gehele lichaam kunnen zoenen vanaf haar nek en langzaam aan naar beneden werken. Dat vond ik zelf in ieder geval leuk om te doen, een beetje teasen kan leuk zijn en de spanning opvoeren. Maarja, als je het puur bij voorspel houdt wil je het misschien niet al te veel opvoeren :P

Wat ik verder nog zou aanraden: neem je tijd. Voorspel draait als je het mij vraagt om het opbouwen van de intimiteit tussen jou en je vriendin in dat moment. Get in her mind, maak haar gek.

Het belangrijke heb ik al gezegd: praat met elkaar over wat je fijn vindt. Iedereen is anders en heeft andere voorkeuren.
pi_151792579
Precies.

Je moet haar ondeugende "plekjes" in haar geest weten te vinden.
Als je die weet te raken, (dan heb ik het over fetishes, lesbische fantasieën, overheersing, misschien wil ze vastbinden, misschien wil ze jou wel vastbinden, misschien wil ze jou wel in meisjekleren, misschien wil ze tegen de muur.)
Snap je. Daar begint het allemaal. Het is één groot spel,

Je succes ligt in als je haar innerlijk kent.

Praat met haar, maar niet op serieuze momenten, maar op speelse momenten.
Dan gaat ze een keer zeggen, "Nou, als je een keer met mijn borsten speelt", dat soort dingen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:33:42 #7
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_151792835
Mooie toevoeging. Daarom is die communicatie ook zo belangrijk. Oordeel niet en wijs iets niet gelijk af; het kan voor haar misschien moeilijk zijn om haar fetishes en fantasieën voor je bloot te leggen. Als je er lacherig om doet of zo dan kan dat wellicht een drempel worden die voorkomt dat je seksleven meer diepgang krijgt. Als je haar "buttons" kan pushen, dan zal zij meestal ook gewillig zijn om jouw voorkeuren in te willigen. Het enige wat ik nog zou willen zeggen is dat je het niet als een weegschaal moet zien. Geef zonder na te denken over je eigen behoeftes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jehuty op 18-04-2015 00:37:21 (vage zin) ]
pi_151793011
Het is sowieso niet verstandig gelijk los te gaan op een vrouw.
Eerst verkennen waar haar voorkeuren liggen, dus niet gelijk als een bronstige stier er op af vliegen en vooral niet afgaan op de boekjes.

Bijv. bij het beffen wil de één wel verwend worden op de schaamlippen, een ander alleen op de clitoris, soms willen ze je vingertje er ook niet in. soms weer wel, dat is uitzoeken geblazen. Dat kan alleen in romantische sfeer. De hitsige hond-methode raad ik altijd af. Of ze moet het willen.

En bedenk: het belangrijkste ding: het is daaronder zeer gevoelig voor hun. Dus nageltjes knippen en niet te hard wrijven. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:49:02 #9
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_151793173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:41 schreef Sigaartje het volgende:

En bedenk: het belangrijkste ding: het is daaronder zeer gevoelig voor hun. Dus nageltjes knippen en niet te hard wrijven. :)
Volgens mij was mijn vriendin daar echt een uitzondering in of zo. Ze was ook erg gevoelig daar beneden, daarom wou ze juist dat er wat meer druk op uitgevoerd werd omdat ze het anders niet prettig vond. Helemaal na een of twee orgasmes, dan werd het steeds gevoeliger.
pi_151793214
Elke vrouw is anders.

Vrouwen zijn trouwens raar. Als ze bij het beffen klaar komen willen ze dat je in ze gaat. Ik zou dan eerder denken, dan wil je toch even bijkomen. Maar goed, kan aan mij liggen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:55:25 #11
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_151793288
Hoe lang is even in jouw ervaring? Ben gewoon benieuwd, ik ging er daarna nooit gelijk in, maar het duurde nooit zo lang.

Mooie topic hi-jack trouwens :D
pi_151793338
Even? Vrouwen willen gelijk door.

Een van mijn wijste lessen in het leven: vrouwen zijn een graadje heter dan mannen, ook tijdens het vrijen. Het gaat maar door. En stel ze niet teleur!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:01:32 #13
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_151793421
Hehe, dan was ze waarschijnlijk een uitzondering. Anyway, ik laat het topic even rusten totdat de TS weer mee doet :P
pi_151798162
Nee, oraal wil ze nog niet meteen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')