abonnement Unibet Coolblue
pi_151789497


Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers



Figuranten



Onderdelen

Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellè. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

Clubwatchers
Rommelt het de laatste tijd bij een bepaalde club? De Clubwatchers van Voetbal International zitten er bovenop en lichten het één en ander toe aan de bar. Met o.a. Thijs van de Thijs Slegers Show en Krabby.

Door recente bekendmakingen komt dit onderdeel te vervallen ;(

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de...

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, de kantineheld, Thijs Slegers van de Thijs Slegers Show, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont en Taco van der Velde.
Ik ben inmiddels overleden.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 17 april 2015 @ 22:56:00 #2
206731 Mortaxx
Doomer
pi_151789800
Fipo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_151789997
Waarom moet er nou weer naar zo'n clowneske tyfushond als Edwin Evers overgeschakeld worden na nota bene 8 minuten. :{
pi_151791480
Die opmerking over Sabia en haar miskraam ging veels te ver. JD ging daar veels te ver
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:04:13 #5
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_151791965
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:47 schreef Evertjan het volgende:
Die opmerking over Sabia en haar miskraam ging veels te ver. JD ging daar veels te ver
pi_151793061
De waarheid is hard en pijnlijk, maar moet gezegd kunnen worden, en dat is waarom Johan aan tafel zit.
standaarddrinker
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:45:55 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151793112
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:47 schreef Evertjan het volgende:
Die opmerking over Sabia en haar miskraam ging veels te ver. JD ging daar veels te ver
Yep. Schandalige opmerking. Ik denk dat hij op korte termijn ook maar beter uit de buurt van Boulah kan blijven.

Een nieuw dieptepunt voor Derksen, en ook nog eens feitelijk onzin, want destijds bleef het tijdens dat toernooi allemaal grotendeels prive en binnen de groep. Natuurlijk sijpelt het nieuws door naar de pers, maar Johan doet net alsof Sabia binnen 3 uur lachend met een dode Fetus op Twitter stond met de tekst: "Oeps. Schwalbe!"

Jammer dat de mensen aan tafel het aan het weglachen waren, want dit soort persoonlijk leed misbruiken om iemand nog even extra na te trappen, is echt van een ongekend triest niveau.

En dan wel de moraalridder uithangen over een Suarez, die volgens Derksen ook nog allemaal racistische dingen zou hebben geroepen, terwijl je Suarez al jaren zijn zwarte medespelers bij iedere goal en assist kussend om de nek ziet vliegen... :N :')

Die man is toe aan zijn pensioen.
  Forum Admin / PR zaterdag 18 april 2015 @ 00:48:31 #8
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_151793165
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die man is toe aan zijn pensioen.
Dat roep ik al jaren, is de controle en nuance totaal kwijt

Een onbeschofte lul is het geworden
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:49:18 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151793180
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yep. Schandalige opmerking. Ik denk dat hij op korte termijn ook maar beter uit de buurt van Boulah kan blijven.

Een nieuw dieptepunt voor Derksen, en ook nog eens feitelijk onzin, want destijds bleef het tijdens dat toernooi allemaal grotendeels prive en binnen de groep. Natuurlijk sijpelt het nieuws door naar de pers, maar Johan doet net alsof Sabia binnen 3 uur lachend met een dode Fetus op Twitter stond met de tekst: "Oeps. Schwalbe!"

Jammer dat de mensen aan tafel het aan het weglachen waren, want dit soort persoonlijk leed misbruiken om iemand nog even extra na te trappen, is echt van een ongekend triest niveau.

En dan wel de moraalridder uithangen over een Suarez, die volgens Derksen ook nog allemaal racistische dingen zou hebben geroepen, terwijl je Suarez al jaren zijn zwarte medespelers bij iedere goal en assist kussend om de nek ziet vliegen... :N :')

Die man is toe aan zijn pensioen.
Mand!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:50:51 #10
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_151793212
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yep. Schandalige opmerking. Ik denk dat hij op korte termijn ook maar beter uit de buurt van Boulah kan blijven.

Een nieuw dieptepunt voor Derksen, en ook nog eens feitelijk onzin, want destijds bleef het tijdens dat toernooi allemaal grotendeels prive en binnen de groep. Natuurlijk sijpelt het nieuws door naar de pers, maar Johan doet net alsof Sabia binnen 3 uur lachend met een dode Fetus op Twitter stond met de tekst: "Oeps. Schwalbe!"

Jammer dat de mensen aan tafel het aan het weglachen waren, want dit soort persoonlijk leed misbruiken om iemand nog even extra na te trappen, is echt van een ongekend triest niveau.

En dan wel de moraalridder uithangen over een Suarez, die volgens Derksen ook nog allemaal racistische dingen zou hebben geroepen, terwijl je Suarez al jaren zijn zwarte medespelers bij iedere goal en assist kussend om de nek ziet vliegen... :N :')

Die man is toe aan zijn pensioen.
Amen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_151793289
Johan begrijpt niet zo goed welke mechanismen er in werking treden als de vrouw van een speler een miskraam krijgt tijdens een EK. Het is een schijtwijf eerste klas, maar in dat geval treft haar geen blaam.

Verder boeit zo'n opmerking mij niet zo en is het ook niet iets dat heel ver afstaat van de persoon die Derksen al jaren is.
pi_151794136
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat roep ik al jaren, is de controle en nuance totaal kwijt

Een onbeschofte lul is het geworden
Snap hierom ook niet dat dit topic nog loopt/men nog kijkt

Zonder Johan zou ik nog best vaak kijken
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_151794597
Johan sloeg ook de plank volledig mis. Het was juist de spelers die naar het ziekenhuis wilde ban Basten niet. Uiteindelijk om het groepsgevoel heeft hij het gedaan.
Van Basten heeft wel de fout gemaakt Boula te laten spelen. Maar ik vond dat een mooie WK werd fantastisch gespeeld. Beter als in Zuid Afrika en Brasilie.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 18 april 2015 @ 08:15:29 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151794713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 07:44 schreef maril het volgende:
Johan sloeg ook de plank volledig mis. Het was juist de spelers die naar het ziekenhuis wilde ban Basten niet. Uiteindelijk om het groepsgevoel heeft hij het gedaan.
Van Basten heeft wel de fout gemaakt Boula te laten spelen. Maar ik vond dat een mooie WK werd fantastisch gespeeld. Beter als in Zuid Afrika en Brasilie.
Het was een EK. En Nederland werd na de groepsfase vrij kansloos uitgeschakeld door een matig Rusland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151798291
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat roep ik al jaren, is de controle en nuance totaal kwijt

Een onbeschofte lul is het geworden
Het succes van het programma is nooit de nuance geweest, of wel soms?
pi_151798403
Ik vond het zeer verstandige teksten.
pi_151798447
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vond het zeer verstandige teksten.
Er blijkt in dit land toch een derde meester van de satire te zijn.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:52:10 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151798467
Vrouwen weten na gisteravond weer waar ze staan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151798507

Het zou Johan Derksen sieren als hij hier maandag op terugkomt en excuses maakt.... ...
pi_151798552
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:53 schreef Oliver23 het volgende:

Het zou Johan Derksen sieren als hij hier maandag op terugkomt en excuses maakt.... ...
Excuses maken voor feiten, daar doen we niet aan.
pi_151798563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:53 schreef Oliver23 het volgende:

Het zou Johan Derksen sieren als hij hier maandag op terugkomt en excuses maakt.... ...
Mwah, je moet het ook niet groter maken dan het is. Het is niet alsof hij een linksbuiten heeft beledigd.
pi_151798571
Johan moet lekker stoppen. Wat een engnek.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:58:15 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151798602
Ik verwacht ook niet anders van een man die zijn eigen vrouw heeft vermoord door haar van de trap te flikkeren. Wat een verderfelijke man echt onbegrijpelijk dat die gevaarlijke gek nog op tv mag. En die psychiatrische patiënt van der Gijp maar lachen terwijl hij zelf al van het padje raakt en zich een maand opsluit in zijn eigen huis als een schilderijtje in zijn huis scheef hangt. Waarom kijken mensen nog naar deze verwerpelijke drek? Ik ga binnenkort een brief schrijven naar RTL om te eisen dat dit programma van de buis wordt gehaald niet in de laatste plaats om de wekelijke promotie van drugsgebruik door die walgelijke cokesnuiver Kieft die miljonair is geworden dankzij zijn heroïneverslaving. Ik begin me nu echt op te winden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151799010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht ook niet anders van een man die zijn eigen vrouw heeft vermoord door haar van de trap te flikkeren. Wat een verderfelijke man echt onbegrijpelijk dat die gevaarlijke gek nog op tv mag. En die psychiatrische patiënt van der Gijp maar lachen terwijl hij zelf al van het padje raakt en zich een maand opsluit in zijn eigen huis als een schilderijtje in zijn huis scheef hangt. Waarom kijken mensen nog naar deze verwerpelijke drek? Ik ga binnenkort een brief schrijven naar RTL om te eisen dat dit programma van de buis wordt gehaald niet in de laatste plaats om de wekelijke promotie van drugsgebruik door die walgelijke cokesnuiver Kieft die miljonair is geworden dankzij zijn heroïneverslaving. Ik begin me nu echt op te winden.
Je moet dit onder je kloon posten.
pi_151799053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga binnenkort een brief schrijven naar RTL om te eisen dat dit programma van de buis wordt gehaald niet in de laatste plaats om de wekelijke promotie van drugsgebruik door die walgelijke cokesnuiver Kieft die miljonair is geworden dankzij zijn heroïneverslaving. Ik begin me nu echt op te winden.
Maak je niet zo druk, Willem is nooit verslaafd geweest aan heroïne.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')