abonnement Unibet Coolblue
pi_151797525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet anders dan normaal hoor.
Kan. Voor anderen is iets anders normaal.
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:04:26 #27
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_151799977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:54 schreef mrspoeZ het volgende:
'partner'

ALs je hem zo al noemt na 5x seks, dan zou ik er maar mee stoppen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:08 schreef Dimens het volgende:

[..]

Kan. Voor anderen is iets anders normaal.
Kom je de liefde van je leven tegen, jullie vallen allebei voor elkaar. Het liefst wil je het van de daken schreeuwen. Maar, dat kan niet, want... de piemel is nog maar 2 keer in de kut geweest en dan mag je het nog geen relatie noemen. :') :') :')
pi_151800005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Kom je de liefde van je leven tegen, jullie vallen allebei voor elkaar. Het liefst wil je het van de daken schreeuwen. Maar, dat kan niet, want... de piemel is nog maar 2 keer in de kut geweest en dan mag je het nog geen relatie noemen. :') :') :')
Wat is dat nou weer voor een onzin? Jij hebt na de eerste date direct al een relatie omdat je wel liefde voelt?
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:08:02 #29
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_151800024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:06 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een onzin? Jij hebt na de eerste date direct al een relatie omdat je wel liefde voelt?
Nee ik vind het gewoon raar dat je eerst heel vaak seks moet hebben gehad voor je het een relatie kan noemen. Niet alles draait om seks? Maar goed, ik heb niet echt een hoog libido dus het kan ook aan mij liggen. :') :@
pi_151800125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee ik vind het gewoon raar dat je eerst heel vaak seks moet hebben gehad voor je het een relatie kan noemen. Niet alles draait om seks? Maar goed, ik heb niet echt een hoog libido dus het kan ook aan mij liggen. :') :@
Volgens mij is het redelijk normaal dat je op wat oudere leeftijd eerst een aantal keer date, daarna wat seks hebt en pas in een later stadium elkaar partner noemt.

Partner vind ik zelf ook iets voor ouderen. Op de leeftijd van TS heb je het over je vriend of vriendin.
pi_151800373
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:39 schreef lafille het volgende:

Ik heb hem nu al een paar keer gepijpt en toen ik vroeg wat ik beter kon doen zei hij dat ik maar op google moest kijken om te weten hoe het moet.
_O-
Conscience do cost.
  zaterdag 18 april 2015 @ 16:23:14 #32
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_151802234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee ik vind het gewoon raar dat je eerst heel vaak seks moet hebben gehad voor je het een relatie kan noemen. Niet alles draait om seks? Maar goed, ik heb niet echt een hoog libido dus het kan ook aan mij liggen. :') :@
Je kan ook heel vaak seks hebben met iemand zonder er ooit een relatie mee te krijgen. Het gaat meer om of je verliefd bent op elkaar en elkaar enige lengte van tijd kent.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_151802414
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:42 schreef Dimens het volgende:
Gebruik vooral je tanden om een beetje op de eikel te bijten. Als hij dan begint te piepen, zeg je hem maar dat je dat op Google gevonden hebt.
pi_151806069
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:45 schreef bruinwerker het volgende:
bijt in zen lul en zeg dat je dat op google had gelezen.
Dit
grab her ass in front of dudes who want her
pi_151806180
Hoezo probeer je er gesprekken over te hebben tijdens de seks?
pi_151806598
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:39 schreef lafille het volgende:

Ik heb hem nu al een paar keer gepijpt en toen ik vroeg wat ik beter kon doen zei hij dat ik maar op google moest kijken om te weten hoe het moet.
Hierna heb ik hem er nog 2x op aangesproken en ik krijg steeds hetzelfde antwoord.
Als iemand zo iets zegt, terwijl die weet dat je een beginner bent met dit alles. En vervolgens spreek je hem op een serieuze toon erop aan en er veranderd nog niks?
Dan zou ik gewoon bij mezelf denken, zoek het uit LUL en word het tijd voor een 2e bedpartner. Je vriend is vast in andere dingen goed dan je een goed gevoel in bed geven.

Heb trouwens een sterk vermoeden dat ie misschien vreemd gaat met een meisje die meer ervaring heeft. En daarom dat ie zo passief is met jou in bed.
grab her ass in front of dudes who want her
pi_151819550
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:42 schreef Dimens het volgende:
Gebruik vooral je tanden om een beetje op de eikel te bijten. Als hij dan begint te piepen, zeg je hem maar dat je dat op Google gevonden hebt.
_O_
pi_151821649
Ik weet niet op wat voor toon hij dat gezegd heeft, maar wat moet je ook met zo'n vraag? Ten eerste is het niet makkelijk om aan te geven hoe het lekkerder kan, ten tweede maakt het op die manier wel erg een job van de blowjob, en ten derde zijn er ook best filmpjes te vinden die wat goede tips geven om uit te proberen.

Ik zou zeggen begin eens met plezier maken, ermee spelen, dingen uitproberen en reactie peilen. Als dat nou een tijdje leuk gaat kun je misschien eens gewoon een lekker ontspannen en leuk gesprek hebben over wat hij het allerlekkerst vindt. Hij is je niet aan het trainen tot pijpkoninging, dat is voor hem waarschijnlijk ook een ongemakkelijke rol.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151926947
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:39 schreef lafille het volgende:
Hoi allemaal,

Een beetje achtergrondinfo: mijn vriend en ik zijn pas samen, hij heeft me ontmaagd (ik had buiten kussen nog geen ervaring, hij heeft al een paar sekspartners gehad) en we hebben ongeveer 5x seks gehad. Alles is voor mij nog heel onwennig en nieuw.

Ik heb hem nu al een paar keer gepijpt en toen ik vroeg wat ik beter kon doen zei hij dat ik maar op google moest kijken om te weten hoe het moet.
Hierna heb ik hem er nog 2x op aangesproken en ik krijg steeds hetzelfde antwoord waardoor mijn zin om hem te pijpen ook wel voorbij is.

Wat moet ik hiermee doen? Iemand tips om te weten te komen wat hij wilt aangezien hij er niet over wil praten en tijdens de seks ook niet erg interactief is?
Ik word er best onzeker van.
Je vriend is zeker van FOK! ?

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151927901
Maar waarom denk je dat je niet goed pijpt, kreeg je klachten van hem ?

Overigens vind ik een beetje bijten wel geil hoor. :P
pi_151930081
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:39 schreef lafille het volgende:

Ik heb hem nu al een paar keer gepijpt en toen ik vroeg wat ik beter kon doen zei hij dat ik maar op google moest kijken om te weten hoe het moet.
Wat een baas _O_

quote:
Wat moet ik hiermee doen?
Zoals hij zei: Op Google kijken. Genoeg websites met bruikbare tips en ideeën
quote:
Iemand tips om te weten te komen wat hij wilt aangezien hij er niet over wil praten en tijdens de seks ook niet erg interactief is?
Neem zelf initiatief, wees zelf des te actiever om zijn passiviteit te compenseren. Probeer dingen uit die je bijvoorbeeld vindt via Google en kijk hoe hij reageert.

quote:
Ik word er best onzeker van.
Misschien is hij dat ook wel


P.S. Heb je nou al op Google gekeken voor tips enzo, of val je ons liever lastig en probeer je enkel (met succes) wat empathie te krijgen hier?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')