abonnement Unibet Coolblue
pi_152400475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef Reintji het volgende:
Waar staat Xur? Obsidian mind is ook wel nice. Thunderlord had ik al uit een bounty, betere impact dan gemiddeld voor een machinegun.
bij de speaker.. als je de tower komt is het de linkertoren
And remember, respect is everything!
pi_152403039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef Reintji het volgende:
Waar staat Xur? Obsidian mind is ook wel nice.
Voidwalker + Obsidian Mind in de huidige weekly heroic...oooooooorbs! :D
pi_152419505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:08 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Voidwalker + Obsidian Mind in de huidige weekly heroic...oooooooorbs! :D
Tenzij je met unknowns speelt die niet/nauwelijks hun super gebruiken. En als ze het gebruiken dan spawnen ze geen orbs 😂
pi_152435599
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:34 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Tenzij je met unknowns speelt die niet/nauwelijks hun super gebruiken. En als ze het gebruiken dan spawnen ze geen orbs 😂
Heb je gelijk in, de gemiddelde random level 32 lijkt nog altijd niet echt een idee te hebben hoe deze game te spelen. Ik ben het deze week ook weer allemaal tegen gekomen in de weekly...wapens met verkeerde burn gebruiken, Warlock met Sunsinger die helemaal geen super inzet, Titan die z'n bubbel op de meest irritante plek dropt, etc. Ben daarom ook helemaal geen fan van random match making en speel eigenlijk bijna alleen nog met mensen uit m'n friends list.

Info over Prison of Elders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe strike Shadow Thief:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152440557
Xbox mensjes, wordt er nog gespeeld vanavond>?
pi_152442040
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Xbox mensjes, wordt er nog gespeeld vanavond>?
Nee :'(
pi_152442738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:50 schreef Reintji het volgende:

[..]

Nee :'(
damn :')

Ben de wg kwijt :P
pi_152450920
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

damn :')

Ben de wg kwijt :P
Gorgon's Maze? :P

Nachtdienst hier. Pff
pi_152460576
Atheon hard met de warlock waarvoor ik de helm nog niet had. Droppen er 2 tegelijk. Iemand anders kreeg bij de templar de fatenbringer en found verdict tegelijkertijd. Ook zoiets.
pi_152493340
Leuk 3vs3, kom echt elke keer in een team met 'noobs'. Snap best wel dat niet iedereen even goed is, maar elke wedstrijd moet ik echt alles uit de kast halen om de score gelijk te trekken. Eindig vaak met 20+ kills en iets van 7 deaths. Maarja dat helpt niet als mijn team elke keer 3-14 e.d. staat.

En het andere team is altijd redelijk goed. Kut matchmaking :'(. Met vrienden winnen we altijd dik, maar die doen geen Destiny meer helaas....
  maandag 11 mei 2015 @ 16:48:05 #236
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_152493870
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Disker91 het volgende:
Leuk 3vs3, kom echt elke keer in een team met 'noobs'. Snap best wel dat niet iedereen even goed is, maar elke wedstrijd moet ik echt alles uit de kast halen om de score gelijk te trekken. Eindig vaak met 20+ kills en iets van 7 deaths. Maarja dat helpt niet als mijn team elke keer 3-14 e.d. staat.

En het andere team is altijd redelijk goed. Kut matchmaking :'(. Met vrienden winnen we altijd dik, maar die doen geen Destiny meer helaas....
Ik denk dat je bijna altijd tegen pre-matchmade teams speelt, dus als je het dan nog wat recht kan trekken is het erg knap! Beter zelf ook van tevoren (minstens) een medespeler zoeken!
pi_152493962
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:48 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ik denk dat je bijna altijd tegen pre-matchmade teams speelt, dus als je het dan nog wat recht kan trekken is het erg knap! Beter zelf ook van tevoren (minstens) een medespeler zoeken!
Nope, dat niet. Kan je ook wel zien als ze in een party zitten gezamenlijk. Krijg gewoon vaak de slechtste spelers :P. Ook nog eens vaker lager dan level 20.....
pi_152494557
Skirmish is echt aids met randoms.
pi_152495200
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Skirmish is echt aids met randoms.
Speel dat omdat ik die 6vs6 met randoms nog erger is. Clusterfuck gewoon.
pi_152495379
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:25 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Speel dat omdat ik die 6vs6 met randoms nog erger is. Clusterfuck gewoon.
Daar ben je wel minder afhankelijk van je teamgenoten qua persoonlijke score. Ik solo control / clash af en toe wel en of ik dan win of verlies maakt me dan niet uit, als ik zelf maar een goede match heb.

In Skirmish ben je constant afhankelijk van je teammates wat betreft callouts, revives etc. Als je dan met een stel aardappels speelt is er geen reet aan.

Rumble is het best. :9
pi_152503222
Klopt het dat je straks raid gear enzo kan upgraden (damage cap omhoog of voor gear de light die je krijgt)?
Of blijven wapens als fatebringer/mythoclast enzo op hetzelfde niveau, aka waardeloos?
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_152504202
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:08 schreef Koenani het volgende:
Klopt het dat je straks raid gear enzo kan upgraden (damage cap omhoog of voor gear de light die je krijgt)?
Of blijven wapens als fatebringer/mythoclast enzo op hetzelfde niveau, aka waardeloos?
Er komen nieuwe materials waarmee je straks inderdaad je oude wapens en gear kan upgraden:

http://www.polygon.com/20(...)l-34-house-of-wolves
pi_152504378
Idd, nu nog de Vex en die flabberhoorn scoren..
pi_152505671
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:08 schreef Koenani het volgende:
Klopt het dat je straks raid gear enzo kan upgraden (damage cap omhoog of voor gear de light die je krijgt)?
Of blijven wapens als fatebringer/mythoclast enzo op hetzelfde niveau, aka waardeloos?
Je kan alles gaan upgraden als HoW uit is. Voor exotics heb je een exotic shard + glimmer nodig. Voor legendary wapens en armor heb je etheric light nodig, dat is al wat moeilijker te bemachtigen.
And remember, respect is everything!
pi_152515680
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Er komen nieuwe materials waarmee je straks inderdaad je oude wapens en gear kan upgraden:

http://www.polygon.com/20(...)l-34-house-of-wolves
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 21:53 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Je kan alles gaan upgraden als HoW uit is. Voor exotics heb je een exotic shard + glimmer nodig. Voor legendary wapens en armor heb je etheric light nodig, dat is al wat moeilijker te bemachtigen.
Nice, wel jammer dat ik al die raid gear van de VOG al gediscard heb, maar ga mijn wapens dus wel bewaren :)
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_152517193
Die dikkop op Mars is vast de Nightfall.
pi_152518496
Tuurlijk niet. Typisch Bungie om ons nog gauw even de oude downloadable content door de keel proberen te proppen...Omnigul dus. Echt, wat een trieste klootzakken zijn het toch ook... :')

Edit: en om het nog leuker te maken met lightswitch en arc...

[ Bericht 11% gewijzigd door HetAntwoord op 12-05-2015 11:53:25 ]
pi_152519292
Ja kak, weer omnilul. Twee week geleden ook al. Ffffuuuuu
pi_152525211
TDB begon met Omnigul en eindigt er dus ook mee. Ik vind deze wel leuk, tenminste niet zo simpel.
pi_152527418
Het is niet anders, allang blij dat er een burn op zit :D.

Komt er vanavond nog een update / patch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')