abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_151923925
Bram komt alleen sterk over als hij een leek de les kan lezen; toen hij als advocaat aanschoof bij een onbenul als Witteman bijvoorbeeld. In de politieke arena zal hij uiteindelijk slachtvee zijn.

Hij is van nature veel te oppervlakkig en theatraal om iets van betekenis te kunnen gaan doen in 'Den Haag'.
pi_151924406
Ik wil hem wel eens een debat met Pechtold zien doen.

Bram kan zich uitstekend uitdrukken als hij z'n pleidooi heeft kunnen voorbereiden. Ad rem eem discussie voeren gaat 'm minder goed af. Dan gaat-ie dingen zeggen als 'dat is een verkeerde vraag'.
pi_151924654
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:33 schreef k_man het volgende:
Ik wil hem wel eens een debat met Pechtold zien doen.

Bram kan zich uitstekend uitdrukken als hij z'n pleidooi heeft kunnen voorbereiden. Ad rem eem discussie voeren gaat 'm minder goed af. Dan gaat-ie dingen zeggen als 'dat is een verkeerde vraag'.
Precies. Het punt is echter dat hij alle vragen prima had kunnen voorbereiden. Vragen als die over zijn verleden, zijn betrouwbaarheid (zeker m.b.t. belastingbeleid) liggen zo voor de hand. Hij had daarom pleidooien achter de hand kunnen hebben, om niet zo zwak over te komen.
pi_151925058
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:18 schreef Downwards het volgende:
Hij is van nature veel te oppervlakkig en theatraal om iets van betekenis te kunnen gaan doen in 'Den Haag'.
Helaas is dat steeds meer een uitstekende kwalificatie in Den Haag.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2015 @ 08:37:17 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_153238950
quote:
Weer een goede bekende van PVV-leider Geert Wilders zoekt zijn heil bij de nieuwe partij van Bram Moszkowicz. Emeritus hoogleraar David Pinto zal achter de voormalige steradvocaat op de lijst komen van Voor Nederland (VNL). VNL gaat Pinto volgende week presenteren bij de eerste ledenvergadering van de partij.

De integratiedeskundige bevestigt dat. 'Ik heb ja gezegd.' Dat de directeur van het Inter-Cultuur Instituut in Amsterdam opduikt bij Moszkowicz is opmerkelijk, omdat hij nauwe banden onderhoudt met de PVV. Vorige week was Pinto nog samen met Wilders gastspreker bij de presentatie van het boek van PVV-ideoloog Martin Bosma.

'De PVV wilde me ook graag op de lijst bij de volgende verkiezingen', zegt Pinto, die Wilders enkele weken geleden nog over de vloer had. 'Maar uiteindelijk kan ik me meer vinden in VNL.' Dat scoort nu in de peilingen hoogstens één zetel, maar steeds meer PVV'ers lijken het een alternatief te vinden. VNL afficheert zich als 'rechtser dan de VVD en netter dan de PVV'. De partij werd opgericht door twee ex-PVV'ers, Louis Bontes en Joram van Klaveren. Ook Laurence Stassen, voormalig gedeputeerde in Limburg namens de PVV, en Johan Driessen, voormalig PVV'er, is overgestapt naar VNL.
http://www.volkskrant.nl/(...)701/?akamaiType=FREE
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_153240776
fijn zo'n "democratische" partij waar allerlei mensen zonder overleg met de leden op een lijst worden geplaatst.

wat is precies het verschil met hoe wilders dit regelt?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 4 juni 2015 @ 10:38:23 #107
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_153241215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef DestroyerPiet het volgende:
fijn zo'n "democratische" partij waar allerlei mensen zonder overleg met de leden op een lijst worden geplaatst.

wat is precies het verschil met hoe wilders dit regelt?
Geen enkele partij overlegt met de leden wie er op de lijst komen. Leden kunnen bij sommige partijen wel de volgorde aanpassen.
pi_153242818
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef De_Kaas het volgende:

[..]

Geen enkele partij overlegt met de leden wie er op de lijst komen. Leden kunnen bij sommige partijen wel de volgorde aanpassen.
meestal worden lijsttrekkers wel door de leden gekozen. niet aangewezen door het bestuur zoals dat bij Bram moskovicz is gebeurd. en hoewel er bij de meeste partijen inderdaad commissies zijn die een kieslijst samenstellen worden die commissies wel door de leden gekozen.

ik kan het gemist hebben maar bij VNL is dit volgens mij allemaal niet gebeurd
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:22:27 #109
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_153243577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:55 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

meestal worden lijsttrekkers wel door de leden gekozen. niet aangewezen door het bestuur zoals dat bij Bram moskovicz is gebeurd. en hoewel er bij de meeste partijen inderdaad commissies zijn die een kieslijst samenstellen worden die commissies wel door de leden gekozen.

ik kan het gemist hebben maar bij VNL is dit volgens mij allemaal niet gebeurd
Hoeveel leden heeft VNL dan, 7? Willekeurige leden zouden wel een héél grote invloed hebben, dat werkt alleen bij partijen die op z'n minst een beetje gevestigd zijn.
pi_153244149
Maar in deze situatie zijn er nog minder mensen die een grote invloed hebben.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:06:41 #111
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_153246285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
Maar in deze situatie zijn er nog minder mensen die een grote invloed hebben.
Die partij is pas opgericht joh, best logisch dat je de kandidaat-politici dan nog als bestuur selecteert.
pi_153250030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:06 schreef De_Kaas het volgende:

[..]

Die partij is pas opgericht joh, best logisch dat je de kandidaat-politici dan nog als bestuur selecteert.
ja ik zou me als partij eerst bezig houden met het vinden van meer leden. dat zijn uiteindelijk toch de mensen die het moeten doen. en die nieuwe leden vinden het denk ik een stuk fijner als ze invloed hebben op de koers die die nieuwe partij gaat nemen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_153250155
Wel grappig dat ze weer iemand hebben weten te strikken die Israël belangrijker vindt dan Nederland :')


Wat is dat toch met zulke clubjes :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 21 juni 2015 @ 12:29:47 #114
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_153713859
Ze zijn bezig met de tour voor Nederland :P
Ik moet toegeven dat de filmpjes stuk leuker zijn dan die van de VVD .

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:24:21 #115
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_153716924
Volgens mij is dit een soort programma van VNL Wat vinden jullie ervan?

Belastingen: De progressieve inkomstenbelasting vervangen door een vlaktaks van 23%, met een belastingvrije voet van ¤ 7500. Daarnaast een btw van 15%,[16] een lagere vennootschapsbelasting en lage accijnzen, en het afschaffen van de OZB, overdrachts-, motorrijtuigen-, assurantie-, erf-, schenk- en vermogensbelasting.

Justitie: Hogere straffen voor zwaardere misdrijven, 1 miljard euro extra voor politie en veiligheidsdiensten. Criminele vreemdelingen moeten Nederland verlaten.

Immigratie: Een streng immigratiebeleid zoals dat van Australië, geen kansloze immigratie, alleen mensen die iets toevoegen zijn welkom. Asielzoekers worden opgevangen buiten Nederland. Oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen in de criminaliteit en de bijstand kost teveel. Niet-westerse immigratie erodeert westerse waarden: gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen, homo's en hetero's, vrijheid van meningsuiting en de scheiding van kerk en staat. Moskeeën waar wordt opgeroepen tot geweld moeten dicht.

Defensie: Nederland moet zich houden aan de NAVO-afspraak dat het 2% van het bnp uitgeven aan defensie, dus 5 miljard euro meer. Een krachtiger defensie-, veiligheids- en inlichtingenbeleid, en vrede door kracht.

Zorg: Te hoge overheidskosten in de zorg, meer dan 30% van de overheidsuitgaven gaat naar zorg, en toch geen goede kwaliteit. Aanpakken van verspilling en overhead. Meer keuzevrijheid, iedereen stelt zelf hun eigen verzekeringspakket samen.

Onderwijs: Privatisering van het hoger onderwijs, naar voorbeeld van de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, dus verhoogde kwaliteit en betere aansluiting op de arbeidsmarkt. Toegankelijkheid blijft gewaarborgd door een leenstelsel. Basis- en voortgezet onderwijs moeten moderner.

Infrastructuur: Spitsstroken open, geen 80-kilometerzones, overal 130. Geen trajectcontroles. Energiebehoefte zo onafhankelijk mogelijk van Rusland en het Midden-Oosten. Afschaffen van milieubelastingen, beter voor bedrijfsleven en consument. Investeringen in windenergie stopzetten. Investeringen in rendabele energievormen, zoals kernenergie.

Europa: Voor Europa, tegen de EU. EU moet terug naar economische samenwerking, geen Europees Parlement. Verenigde Staten en Verenigd Koninkrijk belangrijkste partners in internationale betrekkingen. Pro-Israël, en dreigingen zoals Iran, Hezbollah, Hamas en IS moeten worden bestreden. Stopzetten van ontwikkelingshulp.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_153717059
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:53 schreef DeJori het volgende:
Qua standpunten kan ik me er wel in vinden, maar ik heb weinig vertrouwen in de poppetjes. Zal wel weer op niks uitlopen.
Dit dus, Joram lijkt mij een prima kerel Bram heb ik erg weinig mee. Wel denk ik dat ze weinig keuze hebben. Kleine nieuwe partijen worden genegeerd door de mainstream media dit is een goede counter om alsnog genoeg media-aandacht te krijgen.

Ben in ieder geval lid sinds een tijdje
pi_153717136
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef martijnde3de het volgende:
Volgens mij is dit een soort programma van VNL Wat vinden jullie ervan?

Belastingen: De progressieve inkomstenbelasting vervangen door een vlaktaks van 23%, met een belastingvrije voet van ¤ 7500. Daarnaast een btw van 15%,[16] een lagere vennootschapsbelasting en lage accijnzen, en het afschaffen van de OZB, overdrachts-, motorrijtuigen-, assurantie-, erf-, schenk- en vermogensbelasting.

Justitie: Hogere straffen voor zwaardere misdrijven, 1 miljard euro extra voor politie en veiligheidsdiensten. Criminele vreemdelingen moeten Nederland verlaten.

Immigratie: Een streng immigratiebeleid zoals dat van Australië, geen kansloze immigratie, alleen mensen die iets toevoegen zijn welkom. Asielzoekers worden opgevangen buiten Nederland. Oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen in de criminaliteit en de bijstand kost teveel. Niet-westerse immigratie erodeert westerse waarden: gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen, homo's en hetero's, vrijheid van meningsuiting en de scheiding van kerk en staat. Moskeeën waar wordt opgeroepen tot geweld moeten dicht.

Defensie: Nederland moet zich houden aan de NAVO-afspraak dat het 2% van het bnp uitgeven aan defensie, dus 5 miljard euro meer. Een krachtiger defensie-, veiligheids- en inlichtingenbeleid, en vrede door kracht.

Zorg: Te hoge overheidskosten in de zorg, meer dan 30% van de overheidsuitgaven gaat naar zorg, en toch geen goede kwaliteit. Aanpakken van verspilling en overhead. Meer keuzevrijheid, iedereen stelt zelf hun eigen verzekeringspakket samen.

Onderwijs: Privatisering van het hoger onderwijs, naar voorbeeld van de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, dus verhoogde kwaliteit en betere aansluiting op de arbeidsmarkt. Toegankelijkheid blijft gewaarborgd door een leenstelsel. Basis- en voortgezet onderwijs moeten moderner.

Infrastructuur: Spitsstroken open, geen 80-kilometerzones, overal 130. Geen trajectcontroles. Energiebehoefte zo onafhankelijk mogelijk van Rusland en het Midden-Oosten. Afschaffen van milieubelastingen, beter voor bedrijfsleven en consument. Investeringen in windenergie stopzetten. Investeringen in rendabele energievormen, zoals kernenergie.

Europa: Voor Europa, tegen de EU. EU moet terug naar economische samenwerking, geen Europees Parlement. Verenigde Staten en Verenigd Koninkrijk belangrijkste partners in internationale betrekkingen. Pro-Israël, en dreigingen zoals Iran, Hezbollah, Hamas en IS moeten worden bestreden. Stopzetten van ontwikkelingshulp.
Tja, ze pleiten voor minder belastingen en meer uitgaven. Briljante methode uiteraard :P.
Typisch een populistische partij dus. Gaan het niet redden.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:32:59 #118
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_153717150
quote:
Volgens mij is dit een soort programma van VNL Wat vinden jullie ervan?
Waar heb je dit vandaan? Dit is oprecht een afgekeurde JOVD conceptprogramma. Dit presenteren als je partijprogramma is praktisch een grap. Brammetje zal toch echt met iets concretere standpunten (naast vlaktax en minder verspilling in de zorg) moeten komen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_153717287
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef Ryon het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan? Dit is oprecht een afgekeurde JOVD conceptprogramma. Dit presenteren als je partijprogramma is praktisch een grap. Brammetje zal toch echt met iets concretere standpunten (naast vlaktax en minder verspilling in de zorg) moeten komen.
http://www.vnl.nu/speerpunten/
pi_153717388
En de doorrekening van hun fiscale plan. http://www.vnl.nu/wp-content/uploads/2014/09/CPB-Notitie.pdf Waterdicht verhaal wel.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:57:47 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_153717888
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef 99.999 het volgende:
En de doorrekening van hun fiscale plan. http://www.vnl.nu/wp-content/uploads/2014/09/CPB-Notitie.pdf Waterdicht verhaal wel.
Ik denk dat Wiebes daar ook wel geïnteresseerd in is. Afschaffen van het laag btw tarief zou volgens die (verder niet verduidelijkte) tabel 16 miljard opleveren. Die arme Wiebes en Dijsselbloem dachten er maar 5 miljard mee te verdienen.

Beetje goochelen met miljarden, zo kan ik ook wel budgetneutraal hervormen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_153719802
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik denk dat Wiebes daar ook wel geïnteresseerd in is. Afschaffen van het laag btw tarief zou volgens die (verder niet verduidelijkte) tabel 16 miljard opleveren. Die arme Wiebes en Dijsselbloem dachten er maar 5 miljard mee te verdienen.

Beetje goochelen met miljarden, zo kan ik ook wel budgetneutraal hervormen.
Het is uiteraard vlinderdun. Maar dat is ook logisch bijneemt type partij en de hoofdfiguren in de partij.
pi_153720136
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef martijnde3de het volgende:
Volgens mij is dit een soort programma van VNL Wat vinden jullie ervan?
Dit lijkt me niet of nauwelijks onderscheidend t.o.v. de PVV.
pi_153720415
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet of nauwelijks onderscheidend t.o.v. de PVV.
Wat bij een afscheiding van die club ook niet zo gek is. Is toch vooral bedoeld voor mensen die net iets minder openlijk van de moslims tweederangsburgers willen maken.
pi_153720923
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
Wel grappig dat ze weer iemand hebben weten te strikken die Israël belangrijker vindt dan Nederland :')
[ afbeelding ]

Wat is dat toch met zulke clubjes :')
En dan klagen over antisemitisme....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 21 juni 2015 @ 19:06:42 #126
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_153724467
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet of nauwelijks onderscheidend t.o.v. de PVV.
Ze zijn economisch veel rechtser en minder rechts op migratie gebied.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_153724647
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:06 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ze zijn economisch veel rechtser en minder rechts op migratie gebied.
Nee joh, is allemaal gerommel in de populistische marge. Dit soort partijen schuift zo alle kanten op.
pi_153724964
Misschien wordt Bram wel de nieuwe premier.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 21 juni 2015 @ 20:35:45 #129
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_153727015
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:06 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ze zijn economisch veel rechtser en minder rechts op migratie gebied.
Geef ze in dat geval zo snel mogelijk regeringsverantwoordelijkheid, dan weten Henk en Ingrid in elk geval dat rechts beleid meer behelst dan alleen wat borrelpraat over bruune buut'nlanders :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_153739206
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:35 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Geef ze in dat geval zo snel mogelijk regeringsverantwoordelijkheid, dan weten Henk en Ingrid in elk geval dat rechts beleid meer behelst dan alleen wat borrelpraat over bruune buut'nlanders :')
Liever dat ze helemaal geen poot aan de grond krijgen.

Henk en Ingrid zullen merken dat vlaktaks en hoge BTW gaat inhouden dat ze elke euro moeten gaan omdraaien die ze verdienen. Honderd jaar geleden moest ook elke gulden worden omgedraaid maar toen werkte Ingrid nog niet buitenshuis voor een inkomen. Dit zorgt voor een enorme ophoping van geld (en dus macht) bij een zeer beperkte groep mensen.
pi_153739262
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:35 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Geef ze in dat geval zo snel mogelijk regeringsverantwoordelijkheid, dan weten Henk en Ingrid in elk geval dat rechts beleid meer behelst dan alleen wat borrelpraat over bruune buut'nlanders :')
Dat komt natuurlijk niet van dit soort clubjes. Dat zogenaamd stevige beleid tegen buitenlanders en criminaliteit is waar ze hun kiezers mee kunnen trekken. Populistisch rechts komt nu eenmaal niet veel verder dan dergelijke borrelpraat.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 22 juni 2015 @ 10:00:12 #132
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_153739443
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Liever dat ze helemaal geen poot aan de grond krijgen.

Henk en Ingrid zullen merken dat vlaktaks en hoge BTW gaat inhouden dat ze elke euro moeten gaan omdraaien die ze verdienen. Honderd jaar geleden moest ook elke gulden worden omgedraaid maar toen werkte Ingrid nog niet buitenshuis voor een inkomen. Dit zorgt voor een enorme ophoping van geld (en dus macht) bij een zeer beperkte groep mensen.
Dan is het in elk geval wel duidelijk waar rechts beleid over gaat, misschien leert men er iets van.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_153739525
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Liever dat ze helemaal geen poot aan de grond krijgen.

Henk en Ingrid zullen merken dat vlaktaks en hoge BTW gaat inhouden dat ze elke euro moeten gaan omdraaien die ze verdienen. Honderd jaar geleden moest ook elke gulden worden omgedraaid maar toen werkte Ingrid nog niet buitenshuis voor een inkomen. Dit zorgt voor een enorme ophoping van geld (en dus macht) bij een zeer beperkte groep mensen.
100 jaar geleden werkte Ingrid toch gewoon in de katoenfabriek? Het leuke was dat kleine Jeffrey en Kimberley ook mee mochten werken ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153739562
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

100 jaar geleden werkte Ingrid toch gewoon in de katoenfabriek? Het leuke was dat kleine Jeffrey en Kimberley ook mee mochten werken ;)
Nee, die mochten vanaf 1874 thuis blijven (kinderwetje van Van Houten). Wat een onzin zo'n oude wet, kunnen we ook wel afschaffen.
pi_153750259
En er is weer nieuws uit het VNL-kamp, Laurence Stassen, wiens eerdere samenwerking met de GBL wat stroefjes verliep, houdt wel van het pluche en hoereert zich daarvoor deze keer uit aan VNL

Laurence Stassen partijvoorzitter VNL
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153750429
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
En er is weer nieuws uit het VNL-kamp, Laurence Stassen, wiens eerdere samenwerking met de GBL wat stroefjes verliep, houdt wel van het pluche en hoereert zich daarvoor deze keer uit aan VNL

Laurence Stassen partijvoorzitter VNL
haha, een mooie verzameling van figuren die overal met ruzie vertrekken. Begin bijna te hopen dat ze in de kamer verkozen worden. Een verse soap :9
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 22 juni 2015 @ 17:34:38 #137
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_153751174
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

haha, een mooie verzameling van figuren die overal met ruzie vertrekken. Begin bijna te hopen dat ze in de kamer verkozen worden. Een verse soap :9
Als we kijken in welke richting de eerste sneren van Bram gingen staat ons qua vermakelijk nog het nodige te wachten als VNL het tot de tweede kamer weet te schoppen.
Misschien is SBS al aan het bieden op de uitzendrechten :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_153751475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:34 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Als we kijken in welke richting de eerste sneren van Bram gingen staat ons qua vermakelijk nog het nodige te wachten als VNL het tot de tweede kamer weet te schoppen.
Misschien is SBS al aan het bieden op de uitzendrechten :')
Met reclameonderbrekingen tijdens de bijdrage van D66 voor schreeuwerige reclames van VNL en PVV _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juli 2015 @ 09:23:14 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154135419
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 7 juli 2015 @ 10:18:01 #140
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_154136090
quote:
De grootste joker verlaat de poppenkast dus alweer vroegtijdig. Lekker geregeld dat die vent eerst een toezegging doet en daarna pas gaat onderhandelen over de voorwaarden. Lekkere partijpolitiek ook om zo je lijst op te stellen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 7 juli 2015 @ 12:41:43 #141
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_154139514
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_prof.html#comments

quote:
Het komt maar niet van de grond, die "klassiek-liberale" hobbyvereniging van Van Klaveren & Co. Volkse beuker Bontes zwaaide af want Moszko. En nu dit weer. Je zet twee ideologisch volstrekt compatibele rechtse joden bij elkaar, en nog vechten ze elkaar De Beloofde Partij uit. Fucking ego's, stap nou 'es over je schaduw heen. Niemand geeft ook maar één moleculaire neuk om hoe jullie gëinflateerde persoonlijkheden niet door een fractiedeur passen. Een "uitgebreid interview" over deze zaak hoort dan ook inderdaad op z'n allerbest thuis in de bijlage van een stadskrant. VNL heeft een bestaansrecht. The Gaping Hole op politiek rechts is groter dan dat van Shyla Stylez. Rechts kan zich deze ongein gewoon niet meer veroorloven. En het kan ook heus anders. Toen het wijlen brandschone prof. dr. Hans Jansen even tegenzat bij de PVV, was er geen stampvoetende rancune, maar een kalme nederigheid waarbij Jansen de goede strijd boven zijn persoon verhief. Nieuw rechts: unfuck this clusterfuck, of verdwijn in de koude mist van de marginaliteit. Ego's maken nog geen inhoud.
Mailreactie Van Klaveren: "[Pinto] werd boos nadat we gezegd hebben dat we geen plekken op lijsten kunnen garanderen. Hij eiste dat wel. Toen hebben we besloten dat het beter is dat onze wegen zich scheiden. De klassiek-liberale boodschap moet centraal staan, niet de poppetjes. Vervolgens zal hij zaterdag dus even aangeven waarom VNL toch heel anders is dan hij dacht. Jammer. Wij zullen verder niet met modder gaan gooien." Check. GS wist dus als eerste dat Pinto naar VNL ging. En nu leest u hier als eerste dat ie weer weg gaat. Toedeledokie.


Het roze haatblog doet ook een duit in het zakje. Dat die Pinto een halfbakken pannenkoek was wisten wij al. Goed werk dat hij tussen de bedrijven door ook nog even "de echte klassiek-liberale" partij sloopt. Pakje boter werk dit.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 7 juli 2015 @ 12:48:49 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154139698
quote:
Altijd grappig die rechtse avonturiers
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:06:20 #143
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154140080
Who the fuck is David Pinto?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juli 2015 @ 17:24:31 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154146812
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 7 juli 2015 @ 17:43:19 #145
104871 remlof
Europees federalist
pi_154147413
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Who the fuck is David Pinto?
Inderdaad.
pi_154147437
quote:
Schitterend!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_154147648
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef Ryon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_prof.html#comments

[..]

[ afbeelding ]

Het roze haatblog doet ook een duit in het zakje. Dat die Pinto een halfbakken pannenkoek was wisten wij al. Goed werk dat hij tussen de bedrijven door ook nog even "de echte klassiek-liberale" partij sloopt. Pakje boter werk dit.
Ah, dus ze hadden 'm plek 2 al beloofd? En hij gaat nu weg omdat-ie achter de ware aard van VNL is gekomen? Hmmm... hoe geloofwaardig is het om te vertrekken wegens redenen (PVV-afval, maffiamaatje) die al bij je komst bekend waren?

Ik denk dat ik dan toch wat meer waarde hecht aan de verklaring van Van Klaveren.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 18:41:39 #148
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154148686
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ah, dus ze hadden 'm plek 2 al beloofd? En hij gaat nu weg omdat-ie achter de ware aard van VNL is gekomen? Hmmm... hoe geloofwaardig is het om te vertrekken wegens redenen (PVV-afval, maffiamaatje) die al bij je komst bekend waren?

Ik denk dat ik dan toch wat meer waarde hecht aan de verklaring van Van Klaveren.
Agree
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_159064644
Elsevier twitterde op woensdag 13-01-2016 om 11:35:32 VNL loost 'disfunctionerende' Bram Moszkowicz https://t.co/2yjUSVcf1b https://t.co/LeQ0rrRHfm reageer retweet
pi_159064743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Elsevier twitterde op woensdag 13-01-2016 om 11:35:32 VNL loost 'disfunctionerende' Bram Moszkowicz https://t.co/2yjUSVcf1b https://t.co/LeQ0rrRHfm reageer retweet
Au, het leest gewoon gênant.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')