abonnement Unibet Coolblue
pi_151803709
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik een trieste upload had... :D

[ afbeelding ]
Het wordt pas lullig als je upload hoger is dan je download

  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 17:59:00 #272
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151804187
Ik heb vandaag enkel door de map gecruised in een (Tesla) Coil.. _O_




Wat een f*cking mooi spel!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151804393
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb vandaag enkel door de map gecruised in een (Tesla) Coil.. _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een f*cking mooi spel!
Wauw ^O^
pi_151805318
geweldig dat rockstar:

gta 5 legaal gedownload, crasht instant op socialclub.dll.

RSC kan je niet verwijderen voordat je ALLE rockstar games hebt verwijderd..
nou heb ik gta 5 EN 4 verwijderd, en nog kan ik hem niet weggooien..
geweldig ^O^
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 18:49:02 #275
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151805367
Krijg je ervan door eerst de illegale versie te downloaden, dacht dat je ¤60,- te duur vond? :D
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151805400
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Krijg je ervan door eerst de illegale versie te downloaden, dacht dat je ¤60,- te duur vond? :D
ik heb em gekregen :)

en vooralsnog deed de illegale versie het tenminste wel :P
pi_151805555
Ik heb gewoon het goedkoopste Ziggo abonnement:



Ik merk wel dat het spel soms blijft hangen, maar dat ligt dan vaak tijdens de missie of een heist aan de host denk ik.
In een online lobby heb ik nooit lag eigenlijk.
pi_151805989
GTA cadeau gekregen. Zodra ik de game open heb ik (in het menu al) verschrikkelijke last van lag. Settings laden duurt makkelijk 2 minuten en mijn muis beweegt als een dode zwakbegaafde vis. Na een restart gaat de story mode automatisch van start zonder dat ik ook maar met de muis heb geklikt :?

Vervolgens duurt de eerste cutscene een ruime 5 minuten omdat hij blijkbaar moeite heeft met elke fucking frame. Dan heb ik letterlijk 3 seconden dat ik zelf kan spelen (waarop het spel opeens compleet soepel is) om weer een cutscene te krijgen met die hostage-gasten op de grond waarna ik heb moeten ctrlaltdeleten.

Wtf :? Iemand enige idee wat er aan de hand is? Alles is up to date enzo.
Conscience do cost.
pi_151806021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef ems. het volgende:
GTA cadeau gekregen. Zodra ik de game open heb ik (in het menu al) verschrikkelijke last van lag. Settings laden duurt makkelijk 2 minuten en mijn muis beweegt als een dode zwakbegaafde vis. Na een restart gaat de story mode automatisch van start zonder dat ik ook maar met de muis heb geklikt :?

Vervolgens duurt de eerste cutscene een ruime 5 minuten omdat hij blijkbaar moeite heeft met elke fucking frame. Dan heb ik letterlijk 3 seconden dat ik zelf kan spelen (waarop het spel opeens compleet soepel is) om weer een cutscene te krijgen met die hostage-gasten op de grond waarna ik heb moeten ctrlaltdeleten.

Wtf :? Iemand enige idee wat er aan de hand is? Alles is up to date enzo.
Wat zijn je pc specs?
pi_151806160
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef ems. het volgende:
GTA cadeau gekregen. Zodra ik de game open heb ik (in het menu al) verschrikkelijke last van lag. Settings laden duurt makkelijk 2 minuten en mijn muis beweegt als een dode zwakbegaafde vis. Na een restart gaat de story mode automatisch van start zonder dat ik ook maar met de muis heb geklikt :?

Vervolgens duurt de eerste cutscene een ruime 5 minuten omdat hij blijkbaar moeite heeft met elke fucking frame. Dan heb ik letterlijk 3 seconden dat ik zelf kan spelen (waarop het spel opeens compleet soepel is) om weer een cutscene te krijgen met die hostage-gasten op de grond waarna ik heb moeten ctrlaltdeleten.

Wtf :? Iemand enige idee wat er aan de hand is? Alles is up to date enzo.
klinkt als i have a low end pc with a intel HD :P
pi_151806275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:16 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Wat zijn je pc specs?
Kernachtig samengevat kan ik games zoals Battlefield 4 met alles op ultra quality zonder problemen runnen. Ook andere moderne games zijn altijd high/ultra zonder problemen.

Ik begrijp dat GTA machtig is maar dit heeft verder weinig te maken met de performance van mijn computer. En ja, de manier waarop hij met GTA5 omgaat insinueert inderdaad dat ik het op een laptop met ingebouwde videokaart probeer te spelen maar dat is dus niet het geval :') Ook als ik de settings manueel verander naar het allerlaagste met geforce experience heb ik het probleem.

En, zoals ik al zei, zodra ik zelf de besturing heb over m'n mannetje dan is er opeens geen vuiltje aan de lucht. Het is puur het menu en de cutscenes waar hij hem zwaar op spaced.
Conscience do cost.
  zaterdag 18 april 2015 @ 19:35:14 #282
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_151806493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Kernachtig samengevat kan ik games zoals Battlefield 4 met alles op ultra quality zonder problemen runnen. Ook andere moderne games zijn altijd high/ultra zonder problemen.

Ik begrijp dat GTA machtig is maar dit heeft verder weinig te maken met de performance van mijn computer. En ja, de manier waarop hij met GTA5 omgaat insinueert inderdaad dat ik het op een laptop met ingebouwde videokaart probeer te spelen maar dat is dus niet het geval :') Ook als ik de settings manueel verander naar het allerlaagste met geforce experience heb ik het probleem.

En, zoals ik al zei, zodra ik zelf de besturing heb over m'n mannetje dan is er opeens geen vuiltje aan de lucht. Het is puur het menu en de cutscenes waar hij hem zwaar op spaced.
Drivers. van alles. updaten.
Dum de dum
pi_151806495
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Kernachtig samengevat kan ik games zoals Battlefield 4 met alles op ultra quality zonder problemen runnen. Ook andere moderne games zijn altijd high/ultra zonder problemen.

Ik begrijp dat GTA machtig is maar dit heeft verder weinig te maken met de performance van mijn computer. En ja, de manier waarop hij met GTA5 omgaat insinueert inderdaad dat ik het op een laptop met ingebouwde videokaart probeer te spelen maar dat is dus niet het geval :') Ook als ik de settings manueel verander naar het allerlaagste met geforce experience heb ik het probleem.

En, zoals ik al zei, zodra ik zelf de besturing heb over m'n mannetje dan is er opeens geen vuiltje aan de lucht. Het is puur het menu en de cutscenes waar hij hem zwaar op spaced.
Je weet zeker dat je de allerlaatste drivers hebt gedownload?
Bij mij zei mijn AMD programma ook dat ik de laatste heb maar je moet hem handmatig installeren, ze zijn speciaal voor GTA uitgekomen.
Welke kaart heb je?
pi_151806520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:35 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Drivers. van alles. updaten.
Gedaan. Alles is up to date. Elke game werkt vlekkeloos behalve GTA 5.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:35 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Je weet zeker dat je de allerlaatste drivers hebt gedownload?
Ja.
quote:
Bij mij zei mijn AMD programma ook dat ik de laatste heb maar je moet hem handmatig installeren, ze zijn speciaal voor GTA uitgekomen.
Heeft Nvidia ook gedaan. En ik heb hem ;(
quote:
Welke kaart heb je?
Geforce GTX 760
Conscience do cost.
pi_151806613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Gedaan. Alles is up to date. Elke game werkt vlekkeloos behalve GTA 5.

[..]

Ja.

[..]

Heeft Nvidia ook gedaan. En ik heb hem ;(

[..]

Geforce GTX 760
Als ik jou was zou ik even naar je temp's kijken, toch raar dat hij dat kleine stukje wel normaal doet en daarna crasht.
Hoe vervelend 't ook klinkt zou het zo maar kunnen dat je hem opnieuw moet installeren
pi_151806677
Dit gevaarte kwam net op mij af lopen :r

pi_151806723
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:39 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik even naar je temp's kijken, toch raar dat hij dat kleine stukje wel normaal doet en daarna crasht.
Hij crashed niet dus, maar zodra die cutscene begint krijg ik een dia-show die ruim 5 minuten duurt in plaats van een cutscene van enkele seconden. Als ik dat elke keer ga krijgen is het gewoon niet te spelen. Nog problematischer is dus het menu, want door die wat lijkt op input-lag kan ik settings ook niet veranderen.

Even los van het feit dat als ik in main menu zit de game at random blijkt te beslissen dat hij opeens maar de story mode moet doen?
quote:
Hoe vervelend 't ook klinkt zou het zo maar kunnen dat je hem opnieuw moet installeren
Dat zou zeker fucking vervelend zijn gezien hij de hele middag heeft gedaan over de download aangezien hij het leuk vindt om te schommelen tussen 13mbps en 100kbps ;(

Is er geen repair functie ergens te vinden?
Conscience do cost.
pi_151806751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Gedaan. Alles is up to date. Elke game werkt vlekkeloos behalve GTA 5.

[..]

Ja.

[..]

Heeft Nvidia ook gedaan. En ik heb hem ;(

[..]

Geforce GTX 760
als zelfs dolf kan spelen dan is er nog hoop voor je :P
pi_151806792
na een cleanboot rockstar kunnen verwijderen, hij is weer 60GB aan het binnenhengelen (gelukkig op steady 14MB/S+ )
pi_151806864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:46 schreef mschol het volgende:
na een cleanboot rockstar kunnen verwijderen, hij is weer 60GB aan het binnenhengelen (gelukkig op steady 14MB/S+ )
hielp de RSC installer van steam erover installeren niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2015 19:49:22 ]
pi_151806904
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

hielp de RSC installer van steam erover installeren niet?
oh, dat was wellicht sneller geweest.. achja.. tis niet alsof ik een datalimiet heb :+
pi_151807066
Ik heb er 4 dagen over gedaan om m werkende te krijgen dus ach...
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 20:10:11 #293
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151807467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:50 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb em gekregen :)

en vooralsnog deed de illegale versie het tenminste wel :P
Ah, nice!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 20:14:24 #294
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151807587
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Gedaan. Alles is up to date. Elke game werkt vlekkeloos behalve GTA 5.

[..]

Ja.

[..]

Heeft Nvidia ook gedaan. En ik heb hem ;(

[..]

Geforce GTX 760
Als je een processor met IGP hebt, deze uitschakelen in de bios. Dat scheen nog een bug te zijn. Wat er blijkbaar gebeurd is dat de processor/launcher overuren maakt met je IGP, terwijl je dedicated GPU gewoon het spel runt. Of Rockstar Social Club herinstalleren.

Je kan het uitsluiten door de GTA-Launcher.exe te sluiten via task manager. Als het dan soepel loopt, weet je dat het iig door dat stukje software komt. Echter crashed de game dan na 30~60 minuten, omdat de game om de zoveel tijd nog effe checked of je contact hebt met Social Club omgeving.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-04-2015 20:20:36 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151807601
http://steamcommunity.com(...)/611703898452321893/
:|W
standaard windows functionaliteit (al >15 jaar) niet ondersteunen _O-

dan moet gta wachten tot ik mijn systeem opnieuw heb geinstalleerd (dit was ik al wel van plan overigens) maar nu redirection weghalen helpt een heleboel dingen op dit systeem omzeep.. :{
  Redactie Games zaterdag 18 april 2015 @ 20:18:57 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151807713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/611703898452321893/
:|W
standaard windows functionaliteit (al >15 jaar) niet ondersteunen _O-

dan moet gta wachten tot ik mijn systeem opnieuw heb geinstalleerd (dit was ik al wel van plan overigens) maar nu redirection weghalen helpt een heleboel dingen op dit systeem omzeep.. :{

Of je maakt effe een temporary windows account aan. Dat was ook het eerste advies voor de patch bij mensen die een exotische username hadden.. :P

De hele grap is echter dat ik zelf helemaal geen gekke toeren heb hoeven uit te halen om de game aan de praat te krijgen. Standaard Steam-install en aanmelden via Rockstar Social Club. Misschien dat een SSD toch uitmaakt in dit geval..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151807824
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Als je een processor met IGP hebt, deze uitschakelen in de bios.
Ik heb verder geen idee wat dat is. Levert dat verder geen conflicten op?
quote:
Dat scheen nog een bug te zijn. Wat er blijkbaar gebeurd is dat de processor/launcher overuren maakt met je IGP, terwijl je dedicated GPU gewoon het spel runt. Of Rockstar Social Club herinstalleren.

Je kan het uitsluiten door de GTA-Launcher.exe te sluiten via task manager. Als het dan soepel loopt, weet je dat het iig door dat stukje software komt. Echter crashed de game dan na 30~60 minuten, omdat de game om de zoveel tijd nog effe checked of je contact hebt met Social Club omgeving.
Geprobeerd. Als ik de launcher afsluit verandert er helemaal niets aan de performance. Of moet dat IGP dus eerst uit staan voordat dat invloed heeft?
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Of je maakt effe een temporary windows account aan. Dat was ook het eerste advies voor de patch bij mensen die een exotische username hadden.. :P

De hele grap is echter dat ik zelf helemaal geen gekke toeren heb hoeven uit te halen om de game aan de praat te krijgen. Standaard Steam-install en aanmelden via Rockstar Social Club. Misschien dat een SSD toch uitmaakt in dit geval..
Ik heb hem ook op de SSD staan. Als ik story mode wil starten duurt het echt iets van 6 minuten voordat hij begint (en dan dus nauwelijks werkt :') )
Conscience do cost.
pi_151807857
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Of je maakt effe een temporary windows account aan. Dat was ook het eerste advies voor de patch bij mensen die een exotische username hadden.. :P

De hele grap is echter dat ik zelf helemaal geen gekke toeren heb hoeven uit te halen om de game aan de praat te krijgen. Standaard Steam-install en aanmelden via Rockstar Social Club. Misschien dat een SSD toch uitmaakt in dit geval..
heb jij je standaard locatie van je mijn documenten folder gewijzigd dan?

ik las net idd de tip over steam starten via een andere user.. ben ik nu aan het proberen...
en nu doettie het wel... -O- :{
pi_151807924
Ben hártstikke doof nu
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151808010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:26 schreef Divje het volgende:
Ben hártstikke doof nu
Ik werd gek van die dutchpunisher :P
Heists nu? xD ik kan niet wachten heb je t door?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')