abonnement Unibet Coolblue
pi_151788791
Eigenlijk wel, maar toch is het soms intrigerend en blijf ik kijken en me verbazen.
pi_151788984
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:27 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk wel, maar toch is het soms intrigerend en blijf ik kijken en me verbazen.
The Learning Channel, misschien pik je er nog iets van op...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151789573
Netflix' Daredevil is best een prima serie, tot mijn verbazing.
pi_151789606
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:48 schreef picodealion het volgende:
Netflix' Daredevil is best een prima serie, tot mijn verbazing.
Zei ik toch?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_151789713
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:48 schreef picodealion het volgende:
Netflix' Daredevil is best een prima serie, tot mijn verbazing.
Hoe ver ben je?

quote:
3s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:50 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Zei ik toch?
Ik vind Kingpin ook echt baas. En niks slechts over Michael Clarke Duncan... maar een blanke Kingpin is wel ^O^ . Vind alleen dat ie zijn stem af en toe een beetje te veel acteerd, waardoor hij bijna vervelend klinkt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151791376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hoe ver ben je?

[..]

Ik vind Kingpin ook echt baas. En niks slechts over Michael Clarke Duncan... maar een blanke Kingpin is wel ^O^ . Vind alleen dat ie zijn stem af en toe een beetje te veel acteerd, waardoor hij bijna vervelend klinkt
Ep 10, bijna door t seizoen heen dus.
pi_151791429
Oh Fisk is Kingpin? Dat wist ik niet, ben heel slecht bekend met de Marvel universe. Ik vind 'm uitstekend gecast.
pi_151791760
Ohja en leuk om Elden Henson weer eens te zien.

Oh blijkbaar zat hij onlangs nog in The Hunger Games maar dat heb ik ff gemist blijkbaar.
pi_151794378
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:45 schreef picodealion het volgende:
Oh Fisk is Kingpin? Dat wist ik niet, ben heel slecht bekend met de Marvel universe. Ik vind 'm uitstekend gecast.
Yep, Wilson Fisk.

Ik ben pas bij ep 6, dus moet nog even. Maar in de afleveringen tot nu toe vind ik dat ze fisk wel zo goed filmen dat ik af en toe echt het idee krijg dat hij daar rond loopt en net zo'n bruut is als in de comics
Reus :D
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151796900
Ik vind dat hij juist ook heel goed die gepijnigde zachtaardigheid speelt. Ik ben meer voor hem dan Matthew op dit moment :P
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:41:36 #61
370431 drakin
vurig typje
pi_151797111
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:27 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat hij juist ook heel goed die gepijnigde zachtaardigheid speelt. Ik ben meer voor hem dan Matthew op dit moment :P
Ik heb deze ook maar eens bekeken deze week. Ziet er leuk uit.
Heb nog maar 2 afl gezien.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_151798121
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:27 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat hij juist ook heel goed die gepijnigde zachtaardigheid speelt. Ik ben meer voor hem dan Matthew op dit moment :P
Hoe kubnje nou voor de slechterik zijn :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151799788
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:46 schreef picodealion het volgende:
Geen Royal Tenenbaums genoemd }:|
Nog altijd niet gezien :@
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151799912
Ga jij je eens even een heel stuk schamen.
pi_151799937
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:00 schreef picodealion het volgende:
Ga jij je eens even een heel stuk schamen.
Ja, doe ik al :P
Het komt er steeds niet van omdat Waaghals hem al gezien heeft en ik bijna nooit alleen films kijk. Stond toevallig wel deze week op het programma maar kwam weer van alles tussen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151800966
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:14 schreef wyccie het volgende:
Oh, op die manier.

TLC heeft interessante programma's. :')
Ik heb net naar een datingprogramma genaamd Sexy Beasts gekeken, en nu I wanna marry Harry.
Was het wat?
pi_151818697
quote:
^O^ Lijkt me leuk om dit soort plaatjes te bezoeken :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151819081
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151819127
Ik heb gisteren the Voices gezien; verrassende, zwarte komedie. Nu las ik net dit op Icheckmovies.:
quote:
anthemforadoomed
This movie thinks it's hilarious. The other comments here say it's refreshing and original but it is no such thing. The jokes are hackneyed, it is not well acted (especially the voice acting), the direction, lighting, script , editing and sound are awful. I like dark. I like dark comedies. But this film is essentially a bad Taxi Driver rip off, mixed together with Cats and Dogs (we all know how miserable that movie is) and it wishes every day that it was Tucker and Dale Very Evil. Cabin in the Woods was a clever, refreshing, dark comedy horror film. This on the other hand can only be described as wretched.
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151835285
En toen was je het met 'm eens? Ziet er niet uit als een film die ik zal gaan kijken :P Kan alleen maar tegenvallen...
pi_151835380
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 10:02 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

^O^ Lijkt me leuk om dit soort plaatjes te bezoeken :)
Ik ga dit jaar een filmset bezoeken die er niet tussen staat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 april 2015 @ 19:53:02 #73
370431 drakin
vurig typje
pi_151835687
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 19:45 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik ga dit jaar een filmset bezoeken die er niet tussen staat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou een film die ik niet gezien heb dus moest even googlen. Mooie plek om te bezoeken en er zijn meer films daar opgenomen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_151835888
Zijn die films ook allemaal daar opgenomen, of zijn het alleen maar van die mooie shots en de rest in een studio ergens
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151836050
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn die films ook allemaal daar opgenomen, of zijn het alleen maar van die mooie shots en de rest in een studio ergens
The Rock iig wel:
quote:
While the film was shooting, Alcatraz the island was still open to the public, and many visitors watched the movie being shot. However, on December 15, 1995, the federal government, which owns Alcatraz Island, partially shut it down due to stalled budget talks, and filming continued with no visitors present.
Escape from Alcatraz ook:
quote:
During filming, tourists were still allowed onto the island, and a new boatload would arrive every half-hour. They became so much of a distraction that the majority of filming was moved to night shoots.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')