abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 28 december 2015 @ 02:45:17 #276
269689 crew  Viv
pi_158592561
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:07 schreef bambino het volgende:
We willen tussen Vegas en SF naar een van de parken, Sequoia/Death Valley/Yosemite.
Welke van die drie is het mooiste? En op welk punt van de trip kun je daar het beste naar toe (het is allemaal om namelijk), tussen Vegas en LA of tussen LA en SF?
Je vraag uit een ander topic even hierheen gehaald. :Y)

Ik ben afgelopen september/oktober in alle 3 van deze parken geweest. Welke het mooiste was? Ze zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, allemaal hebben ze iets unieks te bieden:

- Yosemite: de grootste uitdaging (Half Dome beklommen).
- Death Valley: het laagste punt in Noord-Amerika (Badwater Basin) en de hoogste temperaturen in de VS.
- Sequoia: de grootste boom ter wereld (General Sherman).

Als je weinig tijd hebt zou ik Yosemite niet kiezen.
pi_158593439
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 02:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Je vraag uit een ander topic even hierheen gehaald. :Y)

Ik ben afgelopen september/oktober in alle 3 van deze parken geweest. Welke het mooiste was? Ze zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, allemaal hebben ze iets unieks te bieden:

- Yosemite: de grootste uitdaging (Half Dome beklommen).
- Death Valley: het laagste punt in Noord-Amerika (Badwater Basin) en de hoogste temperaturen in de VS.
- Sequoia: de grootste boom ter wereld (General Sherman).

Als je weinig tijd hebt zou ik Yosemite niet kiezen.
Pardon? Ik weet dat smaken verschillen maar dit is niet echt goed advies geven. :P

Qua natuurschoon, diversiteit en uniekheid staat Yosemite ver bovenaan, zeker in vergelijking tot Death Valley en Sequoia. De bomen van Sequoia vindt je ook in Mariposa grove, en Sequoia heeft i.m.o. niet veel meer te bieden. Death Valley vond ik zelf ook fantastisch omdat het uniek is in vergelijking tot alle 'groene' natuurparken. Maar moest ik kiezen tussen Yosemite en Death Valley, dan was het ook wel duidelijk. Ook als je wat minder ruim in de tijd zit.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158593445
error
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158594280
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Vind ik ook. Wij hadden maar 2 nachten en we hebben érg ons best moeten doen om toch veel te zien:

Vrijdag: over Sunset Blvd gereden tot in Bel Air en terug, op de Walk of Fame rondgelopen, zonsondergang gezien vanaf Griffith Observatory.

Zaterdag: Paramount studio tour gedaan, college football wedstrijd bezocht: UCLA vs. Arizona St. in de Rose Bowl.

Zondag: Universal Studios Hollywood bezocht (alle shows gezien!), via Venice Beach naar LAX ( :'( ).

Het hielp dat onze Airbnb strategisch gelegen was in de heuvels van Hollywood. O+
Hebben jullie die bezoeken op voorhand geboekt of ter plaatse?
En op welke manier de football wedstrijd gevonden en bezocht? Ik wil zeker ook eens nr de football en eventueel basketball ook gaan.
Basketball kunnen we misschien in SF doen...
pi_158595098
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 08:13 schreef maerk het volgende:

[..]

Pardon? Ik weet dat smaken verschillen maar dit is niet echt goed advies geven. :P

Qua natuurschoon, diversiteit en uniekheid staat Yosemite ver bovenaan, zeker in vergelijking tot Death Valley en Sequoia. De bomen van Sequoia vindt je ook in Mariposa grove, en Sequoia heeft i.m.o. niet veel meer te bieden. Death Valley vond ik zelf ook fantastisch omdat het uniek is in vergelijking tot alle 'groene' natuurparken. Maar moest ik kiezen tussen Yosemite en Death Valley, dan was het ook wel duidelijk. Ook als je wat minder ruim in de tijd zit.
Het probleem zit hem bij mij in de afstand.
M.a.w. haal ik het om een extra dag uit te trekken om naar Yosemite te gaan.

Ik ben niet van plan deze trip nog een keer te maken in de komende xx jaar, dus het liefste ga ik naar alle 3.

Op dit moment is dit de planning:
https://goo.gl/maps/rjNJHx6aXc72

Vanaf Vegas naar LA kan ik dus omrijden om zowel Death Valley als Sequioa te bekijken.

Yosemite is vanuit SF 3 uur heen en 3 uur terug.
Plus dat je daar ook rond wil lopen.

Een grote beklimming is overigens niets voor mij, dat houdt ik simpel weg niet vol.
Om het waard te maken moet je haast al 2 dagen uittrekken. Dag 1 er heen, hele dag daar rond lopen, ergens daar slapen, volgende ochtend terug.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_158596208
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:32 schreef bambino het volgende:

[..]

Op dit moment is dit de planning:
https://goo.gl/maps/rjNJHx6aXc72
kerel, jij ook naar Amerika? :D wanneer staat de reis gepland?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_158599482
Wat is volgens de ervaringsdeskundigen hier de beste site om een auto te huren? Zijn 24 met ~5 jaar een rijbewijs. Maar heb niet het idee dat dat echt verschil maakt voor de verhuurbedrijven. Hoeft geen enorme bak te zijn, maar een beetje luxe om een maand reizen te vergemakkelijken kan geen kwaad. Prijzen vallen me toch wat tegen op de meeste sites die ik tegen kom.

Tickets liggen nog niet vast, dus het kan best zijn dat we op dezelfde plek weer kunnen inleveren, maar indien het op een andere locatie inleveren niet veel scheelt in de kosten, net zo welkom :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_158599607
Ik huur altijd bij Hertz, meer uit gewoonte. Maar als je onder de 25 jaar oud bent, dan kan het best duur zijn om te huren. Je zou naar Alamo U25 (under 25) kunnen kijken: http://www.drive-usa.de/r(...)U25-Information.html
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_158599782
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:32 schreef bambino het volgende:

[..]

Het probleem zit hem bij mij in de afstand.
M.a.w. haal ik het om een extra dag uit te trekken om naar Yosemite te gaan.

Ik ben niet van plan deze trip nog een keer te maken in de komende xx jaar, dus het liefste ga ik naar alle 3.

Op dit moment is dit de planning:
https://goo.gl/maps/rjNJHx6aXc72

Vanaf Vegas naar LA kan ik dus omrijden om zowel Death Valley als Sequioa te bekijken.

Yosemite is vanuit SF 3 uur heen en 3 uur terug.
Plus dat je daar ook rond wil lopen.

Een grote beklimming is overigens niets voor mij, dat houdt ik simpel weg niet vol.
Om het waard te maken moet je haast al 2 dagen uittrekken. Dag 1 er heen, hele dag daar rond lopen, ergens daar slapen, volgende ochtend terug.
Je route gaat nu door Sequoia National Forest, maar de Giant Sequoia bomen staan in Sequoia National Park. Dat ligt nog zo'n 3 uur rijden verder naar het noorden: https://goo.gl/maps/e6XXowxt2GL2

Persoonlijk zou ik SF -> Yosemite -> Sequoia -> Death Valley -> Las Vegas doen; en LA overslaan. Ik vond het geen leuke stad en de parken veel mooier, maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 28 december 2015 @ 13:59:54 #285
269689 crew  Viv
pi_158599898
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 08:13 schreef maerk het volgende:
Pardon? Ik weet dat smaken verschillen maar dit is niet echt goed advies geven. :P
Zie de post van bambino hierboven, als je een park wil bezoeken als dagtripje of onderweg van A naar B wil meepakken, is Yosemite gewoon minder geschikt.
quote:
3s.gif Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef papernote het volgende:
Persoonlijk zou ik SF -> Yosemite -> Sequoia -> Death Valley -> Las Vegas doen; en LA overslaan. Ik vond het geen leuke stad en de parken veel mooier, maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.
Oeh, als hij LA laat vallen kan hij wél van A naar B door Yosemite, via de Tioga Road. *O*
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:47 schreef ridsel het volgende:
Hebben jullie die bezoeken op voorhand geboekt of ter plaatse?
En op welke manier de football wedstrijd gevonden en bezocht? Ik wil zeker ook eens nr de football en eventueel basketball ook gaan.
Basketball kunnen we misschien in SF doen...
De wedstrijd hebben we van tevoren via de officiële site van het team (UCLA) geboekt, dit linkt door naar de site van Ticketmaster (zelfde principe als concertkaartjes in Nederland). Paramount & Universal hebben we op de dag zelf besloten, ook geboekt via de officiële sites.

[ Bericht 10% gewijzigd door Viv op 28-12-2015 14:11:57 ]
pi_158600322
Hoezee, de funding is hier doorgekomen, wat effectief neerkomt op mijn vlucht 100% vergoed + 4 á 5 nachten in SF voor de conferentie, wat aardig wat budget overlaat voor de rest van de 2.5 week vakantie die we er aan vast plakken! We moeten binnenkort wel beginnen met plannen :o :%
Ja doei.
pi_158600948
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

kerel, jij ook naar Amerika? :D wanneer staat de reis gepland?
Jup :D
Wordt mijn 6e keer overigens :P
Als het enigszins kan wil ik elke 2 jaar er heen.
Planning is augustus en dan 21-24 dagen (moet nog even uitrekenen of 24 nodig zal zijn).

quote:
3s.gif Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef papernote het volgende:

[..]

Je route gaat nu door Sequoia National Forest, maar de Giant Sequoia bomen staan in Sequoia National Park. Dat ligt nog zo'n 3 uur rijden verder naar het noorden: https://goo.gl/maps/e6XXowxt2GL2

Persoonlijk zou ik SF -> Yosemite -> Sequoia -> Death Valley -> Las Vegas doen; en LA overslaan. Ik vond het geen leuke stad en de parken veel mooier, maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.
Hmm dat maakt het toch weer moeilijker.

Ik heb Vegas-LA-SF al eens gedaan en ik ben het absoluut met je eens. LA was geen mooie stad.
De toeristen attracties zijn ff leuk maar dat is het ook, Beverly Hills, Hollywood, Walk of Fame en de studio's.

Maar ik ga met een vriend die juist die dingen graag wilt zien. En aangezien ik vorige keer niet de studio's bezocht heb kan ik dat nu wel doen.

Wat het gewoon echt klote maakt is Sequioa. Die kun je maar van 1 kant benaderen. Je moet of via het Noorden (Polly Dome) of via het Zuiden (Bakersfield).

Dus ik ga voorstellen om die Sherman over te slaan, kost gewoon echt veel tijd alleen voor "een boom".

Als je na gaat dat we tijdens deze trip al de Grand Canyon, Rockies, Death Valley en Yosemite gaan bekijken lijkt me die paar extra bomen niet een heel groot issue.

Ben dan wel van plan om het andersom te doen en LA als laatste. Ook makkelijker om op te vliegen dus dat scheelt alleen maar.

Dit is de aangepaste versie:
https://goo.gl/maps/c99DbDQuBVm
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_158601165
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:37 schreef bambino het volgende:

[..]

Hmm dat maakt het toch weer moeilijker.

Ik heb Vegas-LA-SF al eens gedaan en ik ben het absoluut met je eens. LA was geen mooie stad.
De toeristen attracties zijn ff leuk maar dat is het ook, Beverly Hills, Hollywood, Walk of Fame en de studio's.

Maar ik ga met een vriend die juist die dingen graag wilt zien. En aangezien ik vorige keer niet de studio's bezocht heb kan ik dat nu wel doen.

Wat het gewoon echt klote maakt is Sequioa. Die kun je maar van 1 kant benaderen. Je moet of via het Noorden (Polly Dome) of via het Zuiden (Bakersfield).

Dus ik ga voorstellen om die Sherman over te slaan, kost gewoon echt veel tijd alleen voor "een boom".

Als je na gaat dat we tijdens deze trip al de Grand Canyon, Rockies, Death Valley en Yosemite gaan bekijken lijkt me die paar extra bomen niet een heel groot issue.

Ben dan wel van plan om het andersom te doen en LA als laatste. Ook makkelijker om op te vliegen dus dat scheelt alleen maar.

Dit is de aangepaste versie:
https://goo.gl/maps/c99DbDQuBVm
Als je voor de parken en studios gaat, dan moet je wel naar LA. Of je moet een tussenstop in Orlando maken :P.

Yosemite is erg mooi. Het zou zonde zijn als je moet haasten en kort in zowel Yosemite als Sequoia bent, dan kun je beter wat langer in Yosemite blijven. Ik vond het prachtig om langs de watervallen te hiken.

Ik weet niet wanneer je gaat, maar kijk goed naar de seizoens-opening van de Tioga Pass. Die gaat pas in mei/juni open vanwege de sneeuw en sluit in november: http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/tiogaopen.htm Bij mij was de Tioga Pass dicht en moesten we omrijden via Bakersfield (wel Sequoia meegepakt toen).
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_158601838
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je wat wilt besparen kun je naar de east-bay gaan (berkeley / oakland), half uurtje met de bart en je bent midden in centrum san fransisco, als je tot laat in de stad blijft is een uber ongeveer 35 van de city naar east bay.
Wil je die 4 dagen vooral in de stad of de omgeving uitchecken (big sur, muir woods, nappa, etc.?)
We hebben een hotel geboekt vlakbij het Hilton voor 1/5 van de prijs van dát hotel :') :P Waar we ook moeten zijn :P

[ Bericht 17% gewijzigd door motorbloempje op 28-12-2015 15:48:02 ]
Ja doei.
pi_158601975
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2015 14:46 schreef papernote het volgende:

[..]

Als je voor de parken en studios gaat, dan moet je wel naar LA. Of je moet een tussenstop in Orlando maken :P.

Yosemite is erg mooi. Het zou zonde zijn als je moet haasten en kort in zowel Yosemite als Sequoia bent, dan kun je beter wat langer in Yosemite blijven. Ik vond het prachtig om langs de watervallen te hiken.

Ik weet niet wanneer je gaat, maar kijk goed naar de seizoens-opening van de Tioga Pass. Die gaat pas in mei/juni open vanwege de sneeuw en sluit in november: http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/tiogaopen.htm Bij mij was de Tioga Pass dicht en moesten we omrijden via Bakersfield (wel Sequoia meegepakt toen).
We gaan in augustus dus dat moet goed gaan.

Heb even gebeld met die vriend van me en hij wil perse ook Sequoia zien. Dus de route is iets aangepast.

Het is nu dit:
https://goo.gl/maps/T1y6q6XFAEF2
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_158602281
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef bambino het volgende:

[..]

We gaan in augustus dus dat moet goed gaan.

Heb even gebeld met die vriend van me en hij wil perse ook Sequoia zien. Dus de route is iets aangepast.

Het is nu dit:
https://goo.gl/maps/T1y6q6XFAEF2
Hou bij Sequoia rekening dat je verplicht sneeuwkettingen mee moet nemen (soms ook in de zomer): http://www.nps.gov/seki/planyourvisit/winter_driving.htm Die kun je huren in het stadje (als je op tijd bent). De zuidelijke route is (dacht ik) niet toegankelijk met campers.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_158603017
quote:
3s.gif Op maandag 28 december 2015 15:25 schreef papernote het volgende:

[..]

Hou bij Sequoia rekening dat je verplicht sneeuwkettingen mee moet nemen (soms ook in de zomer): http://www.nps.gov/seki/planyourvisit/winter_driving.htm Die kun je huren in het stadje (als je op tijd bent). De zuidelijke route is (dacht ik) niet toegankelijk met campers.
Hmm ok. Ik neem aan dat we dat wel na kunnen vragen een paar dagen voor we die kant op vertrekken.
Als het 20+ graden is zal het wel niet verplicht zijn, en ik verwacht in augustus dat het daar warm genoeg is.

Gemiddeld is het dan 20-36 graden daar.
Extreme low is 8.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_158603470
Hostel geboekt vlakbij Union Square, waar ook de conferentie is waar ik heen moet. Het is aan de overkant. 50 meter lopen O+

We betalen nu 413 pond voor twee personen voor 5 nachten en hebben een eigen toilet/badkamer, een magnetron en een koelkast waardoor we ook nog wat op eten kunnen besparen :') . In het hilton zelf hadden we voor 1200 pond kunnen verblijven... :') zonder koelkast en magnetron 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 28-12-2015 16:05:16 ]
Ja doei.
  maandag 28 december 2015 @ 16:23:06 #294
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_158604193
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hostel geboekt vlakbij Union Square, waar ook de conferentie is waar ik heen moet. Het is aan de overkant. 50 meter lopen O+

We betalen nu 413 pond voor twee personen voor 5 nachten en hebben een eigen toilet/badkamer, een magnetron en een koelkast waardoor we ook nog wat op eten kunnen besparen :') . In het hilton zelf hadden we voor 1200 pond kunnen verblijven... :') zonder koelkast en magnetron 8-)
Nice! Sowieso een koelkast op je kamer is zo fijn O+
Ben je wel eens eerder in SF geweest?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_158604301
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hostel geboekt vlakbij Union Square, waar ook de conferentie is waar ik heen moet. Het is aan de overkant. 50 meter lopen O+

We betalen nu 413 pond voor twee personen voor 5 nachten en hebben een eigen toilet/badkamer, een magnetron en een koelkast waardoor we ook nog wat op eten kunnen besparen :') . In het hilton zelf hadden we voor 1200 pond kunnen verblijven... :') zonder koelkast en magnetron 8-)
Heb je een beperkt congres-budget en/of moet je het deels zelf betalen?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_158604436
quote:
5s.gif Op maandag 28 december 2015 16:26 schreef papernote het volgende:

[..]

Heb je een beperkt congres-budget en/of moet je het deels zelf betalen?
Beperkt budget en deels zelf betalen ja. Althans, heb 950 pond, maar moet daar ook nog een vlucht uithalen ;)

Maar aangezien we de vlucht(en) ook gaan gebruiken voor een vakantie valt het allemaal wel mee ;)

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:23 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Nice! Sowieso een koelkast op je kamer is zo fijn O+
Ben je wel eens eerder in SF geweest?
Ben op NYC (5 dagen jaar of 10 geleden) zelfs nog nooit in de VS geweest.

We zitten er aan te denken om de overige twee weken een RV te huren met een max van 100mijl per dag en dan via gratis campsites (al wat geweldige locaties/websites gevonden) de boel te verkennen. Geen grote steden voor ons sowieso, op SF na omdat de conferentie daar is :+ We hebben hier zelf ook een campervan, vinden dat leuk :+ helaas kan 'ie niet mee ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 28-12-2015 16:36:06 ]
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 december 2015 @ 17:21:19 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_158606033
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef bambino het volgende:

[..]

We gaan in augustus dus dat moet goed gaan.

Heb even gebeld met die vriend van me en hij wil perse ook Sequoia zien. Dus de route is iets aangepast.

Het is nu dit:
https://goo.gl/maps/T1y6q6XFAEF2
Mooie route _O_

Als ik je twee tips mag geven.

1) Als je er tijd voor kan maken zou ik zeker langs Page rijden en proberen de Lower of Upper Antelope Canyon te bezoeken (ik en ViviRawrs hebben de Lower gedaan). Het is maar een klein stukje om met wat je nu hebt.

2) Als je het toch voor elkaar kan krijgen om Sequoia over te slaan zou ik vanaf San Francisco gewoon langs de kust naar LA rijden. Heel mooi stukje om te rijden en iets wat ik echt niet had willen missen. Sequoia is bijzonder, maar niet waard om er zoveel voor om te rijden.

Tussen SF en LA langs de kust heb je ook nog een paar kleine parkjes die het echt waard zijn.


Edit: Trouwens Mariposa Grove in Yosemite is dicht tot lente 2017, dus daar moet je niet op rekenen als je in Yosemite bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 28-12-2015 17:28:58 ]
  maandag 28 december 2015 @ 18:08:20 #298
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_158607813
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Beperkt budget en deels zelf betalen ja. Althans, heb 950 pond, maar moet daar ook nog een vlucht uithalen ;)

Maar aangezien we de vlucht(en) ook gaan gebruiken voor een vakantie valt het allemaal wel mee ;)

[..]

Ben op NYC (5 dagen jaar of 10 geleden) zelfs nog nooit in de VS geweest.

We zitten er aan te denken om de overige twee weken een RV te huren met een max van 100mijl per dag en dan via gratis campsites (al wat geweldige locaties/websites gevonden) de boel te verkennen. Geen grote steden voor ons sowieso, op SF na omdat de conferentie daar is :+ We hebben hier zelf ook een campervan, vinden dat leuk :+ helaas kan 'ie niet mee ;(
Gaaf hoor. Ik heb zo'n heimwee ;( ik heb daar familie. Wonen in Sausalito, dat is aan de andere kant van de Golden Gate Bridge. Leuk dorpje. En is leuk om heen te varen met de ferry, ga je ook langs Alcatraz enzo. En leuk uitzicht over de stad :Y

Gaan jullie ook richting het zuiden? Want Carmel en Monterey is ook erg leuk. En Santa Barbara en Ventura zijn ook mooi O+

Ik zag vanmiddag dat de Werelddeal weken van KLM er weer aan komen, dus hopelijk zit SF of LA erbij dan kunnen we misschien volgend jaar oktober weer. :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_158608093
We willen uiteindelijk via wat natuurschoon in LA aanbelanden voor een dagje (of twee) en dan via de kustweg weer terug omhoog :)
Ja doei.
  maandag 28 december 2015 @ 18:22:47 #300
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_158608383
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
We willen uiteindelijk via wat natuurschoon in LA aanbelanden voor een dagje (of twee) en dan via de kustweg weer terug omhoog :)
Ohhh dan kom je langs al mijn genoemde steden haha :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')