abonnement Unibet Coolblue
pi_151680377


Er zijn wel mogelijkheden voor lesbiennes om een kind te verwekken, maar erg romantisch is het allemaal niet. Stephanie Berman besloot het nuttige met het aangename te verenigen en ontwikkelde de Semenette; een dildo met pompje, waarmee vrouwen zichzelf kunnen insemineren.
Berman bedacht het ejaculerende seksspeeltje in 2011 toen ze haar vrouw zwanger wilde maken. De enige 'doe-het-zelf' opties waren kalkoenbedruipers en grote spuiten. ''Zo onpersoonlijk en onromantisch. Daar wilde ik verandering in brengen.''

Feest
De fallusvormige bevruchtingstool beschikt over een pompje dat op ieder gewenst moment kan worden ingedrukt om de inhoud (niet bijgeleverd) vrij te geven. De dildo kan tevens worden bevestigd aan een harnas, voor nog meer plezier.
Berman: ''Mijn vriendin en ik hebben de Semenette twee keer gebruikt, daarna bleek ze zwanger. Op dat moment realiseerden we ons dat het product niet alleen plezierig is, maar ook écht werkt.''
Berman is momenteel bezig met de ontwikkeling van de Semenette 2.0. De nieuwe versie lijkt qua vorm en kleur totaal niet op een penis. Speciaal voor lesbische koppels die op geen énkele manier interesse hebben in het mannelijk lid.
De multifunctionele dildo doet het overigens ook goed op vrijgezellenfeestjes, waar het speeltje wordt gebruikt om alcohol in de mond van hossende vrouwen te mikken.

Bron

^O^
pi_151680473
Hihi, wat een barman :D
pi_151696011
Ok, waarom staat dit bericht niet in NWS?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151698653
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
De multifunctionele dildo doet het overigens ook goed op vrijgezellenfeestjes, waar het speeltje wordt gebruikt om alcohol in de mond van hossende vrouwen te mikken.
Hij doet het goed, totdat op een vrijgezellenfeest per ongeluk de verkeerde lading in de mond van hossende vrouwen wordt gemikt.
pi_151698695
Wat een kutbericht.
L2B's Mixcloud
pi_151946423
Ik blijf het vreemd vinden. Vrouwen die geen seks willen met een man en vervolgens met een neppiemel in de weer gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152019872
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 01:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden. Vrouwen die geen seks willen met een man en vervolgens met een neppiemel in de weer gaan.
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:43:22 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_152019894
duidelijk een vrouw die iets uitvind dat al bestaat :')
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:38:18 #9
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152028796
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 01:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden. Vrouwen die geen seks willen met een man en vervolgens met een neppiemel in de weer gaan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152029332
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 01:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden. Vrouwen die geen seks willen met een man en vervolgens met een neppiemel in de weer gaan.
Waarom? Dat ze een piemelvormigobject prettig vinden betekend toch niet dat ze direct een hele man er bij prettig moeten vinden? Beetje kortzichtig.
Terug van weggeweest!
  zondag 26 april 2015 @ 01:04:54 #11
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152030536
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:58 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Waarom? Dat ze een piemelvormigobject prettig vinden betekend toch niet dat ze direct een hele man er bij prettig moeten vinden? Beetje kortzichtig.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152032022
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:58 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Waarom? Dat ze een piemelvormigobject prettig vinden betekend toch niet dat ze direct een hele man er bij prettig moeten vinden? Beetje kortzichtig.
Ik vind het vreemd. Dat is hetzelfde als een homo die een andere homo neukt die een fleshlight op zijn rug bindt en hem dan in de fleshlight neukt.

neuk dan een echte kut.

Deze vrouwen willen geen man, en gaan vervolgens met een plastic piemel seks met een man simuleren. Hou het dan bij elkaar likken en scharen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152033145
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 01:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden. Vrouwen die geen seks willen met een man en vervolgens met een neppiemel in de weer gaan.
Waarom is dat vreemd? Het gevoel van iets in je lekker vinden staat niet gelijk aan een man lekker vinden.

Vindt je een man die door een vrouw in zijn kont gevingerd/geneukt wordt ook een homo?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 26 april 2015 @ 14:13:03 #14
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_152038850
Want plastic objecten zijn compleet hetzelfde als mannen, obvs. En een relatie draait volledig om lichamelijke stimulatie. yup.

Ik ben lesbisch omdat ik verliefd wordt op vrouwen. Wat ik wel en niet lekker vind in bed staat daar los van.
Lesbosapiens
pi_152042008
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:13 schreef LizzyAdam het volgende:
Want plastic objecten zijn compleet hetzelfde als mannen, obvs. En een relatie draait volledig om lichamelijke stimulatie. yup.

Ik ben lesbisch omdat ik verliefd wordt op vrouwen. Wat ik wel en niet lekker vind in bed staat daar los van.
Prima. Mag je vinden. Ik vind het vreemd. Mag dat ook?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152042037
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom is dat vreemd? Het gevoel van iets in je lekker vinden staat niet gelijk aan een man lekker vinden.

Vindt je een man die door een vrouw in zijn kont gevingerd/geneukt wordt ook een homo?
ik vind het er wel tegenaan schurken ja

En dat een vrouw iets in haar wil kan ik begrijpen, wat ik niet begrijp is dat dat ding er dan uit moet zien als een neppiemel, compleet met een eikel. Dan simuleer je toch seks met een man.

Het apparaat had er ook zo uit kunnen zien:




Maar nee het moet op een echte piemel lIjken

[ Bericht 13% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 26-04-2015 16:15:45 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 26 april 2015 @ 15:46:49 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_152042119
Dus eerst moet een kerel fappen in een potje en het fapsel gaat dan in een kunstpiemol en die kunstpiemol in de vrouw.

Kenniseconomie :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_152057132
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik vind het er wel tegenaan schurken ja

En dat een vrouw iets in haar wil kan ik begrijpen, wat ik niet begrijp is dat dat ding er dan uit moet zien als een neppiemel, compleet met een eikel. Dan simuleer je toch seks met een man.

Het apparaat had er ook zo uit kunnen zien:


[ afbeelding ]

Maar nee het moet op een echte piemel lIjken
Ze gaan er 1 maken die niet op een piemel lijkt, maat niet elke lesbo walgt van het zien van een penis. Die dingen zijn dan ook gemaakt om goed te stimuleren, dus die vorm is niet vreemd.

Maar ik kan je vooral aanraden eens zelf te experimenteren met een nep piemel gehanteerd door een vrouw en een echte piemel aan een man vast. Dan kom je er zelf wel achter dat dat wel heel anders is, mentaal al helemaal, maar ook fysiek anders voelt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_152062166
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ze gaan er 1 maken die niet op een piemel lijkt, maat niet elke lesbo walgt van het zien van een penis. Die dingen zijn dan ook gemaakt om goed te stimuleren, dus die vorm is niet vreemd.

Maar ik kan je vooral aanraden eens zelf te experimenteren met een nep piemel gehanteerd door een vrouw en een echte piemel aan een man vast. Dan kom je er zelf wel achter dat dat wel heel anders is, mentaal al helemaal, maar ook fysiek anders voelt.
Bedankt voor je advies maar ik leg het naast me neer. Ik heb geen behoefte om te experimenteren met piemels.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 29 april 2015 @ 09:22:32 #20
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_152115682
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 01:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden. Vrouwen die geen seks willen met een man en vervolgens met een neppiemel in de weer gaan.
Nog vreemder is vrouwen die absoluut niet van mannen houden, maar dan zie je zo'n stel in de verte lopen en dan lijken het net 2 kerels.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_152115734
Leuk als zo'n kind zijn/haar vader wil voorstellen aan iemand :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_152468612
Die gaan voor de Nobelprijs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')