abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:43:09 #251
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_178736496
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:35 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is alleen vanaf Neum naar Kroatie (richting het Noorden dus) echt druk, omdat je dan echt de grote EU in rijdt. De andere kant op, Dubrovnik is ook wel EU, maar alleen een klein stukje.

He zit het trouwens bij Slovenie-Kroatie. Zijn de grenscontrolles daar al opgeheven?
Ik dacht met het noorden dat je bovenin KroatiŽ bedoelde maar je bedoelt dus vanaf Dubrovnik weer naar het noorden? Ach we gaan het meemaken :)
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:33:21 #252
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_179003345
Over 3 nachtjes gaan we al O+

Alleen de weersvoorspellingen geven regen en onweer aan -O-
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
pi_179157854
Mijn vrouw en ik zijn van 2 t/m 9 mei in KroatiŽ geweest. Wij vlogen op Split en hadden een hotel in Tucepi (6km onder Makarska.

We hebben een heerlijke week gehad. We hebben zowel gechilled bij het hotel/zwembad/strand alsmede een aantal dagen een auto gehuurd. Met de auto via de ferry naar Brac geweest, de watervallen van Krka, Mostar (BosniŽ) en Dubrovnik geweest. Wat een prachtig land!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 12:59:57 #254
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_179174130
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef Headlong het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn van 2 t/m 9 mei in KroatiŽ geweest. Wij vlogen op Split en hadden een hotel in Tucepi (6km onder Makarska.

We hebben een heerlijke week gehad. We hebben zowel gechilled bij het hotel/zwembad/strand alsmede een aantal dagen een auto gehuurd. Met de auto via de ferry naar Brac geweest, de watervallen van Krka, Mostar (BosniŽ) en Dubrovnik geweest. Wat een prachtig land!
Wij doen momenteel hetzelfde, minus Mostar. Eerste dag Split verkend. Toen 2 dagen Dubrovnik en nu 3 dagen Brac. Daarna nog 2 dagen Krka en een nachtje Trogir. Zal vanavond proberen wat foto's te posten :) het is hier inderdaad prachtig! O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')