abonnementen ibood.com bol.com
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:08:05 #51
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151679377
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:00 schreef Scary_Mary het volgende:
Je partner terecht nerveus maken door te laten merken dat je vreemd zal gaan, lijkt me inderdaad een goede tactiek.
Vreemdgaan is dan meteen weer een hele stap verder. Ik heb in voorgaande relaties ook wel eens gevoelens voor een ander gehad, alleen hier niks mee gedaan en ook niks laten merken.

Je aangetrokken voelen en vreemdgaan zijn twee verschillende dingen i.m.o.
Ignorance is bliss
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:18:55 #52
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151679702
Ik vraag me af of de TS wel juist de conclusie trekt dat zijn vriendin "flirt".
Omdat ze lacht als ze over hem praat en hem op z'n plaats wil zetten? :?. Misschien lacht ze juist wel schamper en is er geen sprake van flirten.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_151680126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo? Relaties zat waarbinnen flirten met anderen als heel normaal wordt gezien en zelfs prima is waar de partner bij is. Je hebt een heel conservatief beeld. Het zou best kunnen dat de vriendin van TS zich van geen enkel kwaad bewust is en er gelijk mee zou stoppen als TS aangeeft het niet prettig te vinden. Maarja, TS houdt zijn mond.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat ze haar vriend amper kent ligt redelijk voor de hand als hij over zo iets simpels als dit al zijn mond niet opentrekt.
^O^

Verder, behalve dat ik het allemaal ietwat kinderachtig vind overkomen, zie ik sowieso eigenlijk niet in wat die vriendin nou precies verkeerd doet :?
pi_151680993
TS lijkt me een vervelend iemand om een relatie mee te hebben.

Hij zegt niets, maar loopt vervolgens wel onzeker, jaloers en moeilijk te doen omdat zijn vriendin leuk doet tegen iemand anders. Ze mag natuurlijk alleen maar leuk doen tegen TS, anders voelt hij zich niet meer speciaal.

:')

Ik zou daar heel erg moe van worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151681014
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

^O^

Verder, behalve dat ik het allemaal ietwat kinderachtig vind overkomen, zie ik sowieso eigenlijk niet in wat die vriendin nou precies verkeerd doet :?
Dit dus. TS komt over als een jaloerse kleuter.
pi_151681088
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waarom niet? heeft ze zulke lelijke vriendinnen?

Het kan best zijn dat je vriendin haar 'flirterige' gedrag gewoon onbewust doet... zonder dat ze er verder wat mee bedoeld verder, gewoon dat ook als natuurlijke omgang heeft.
(wat zeker bij veel jongedames vaak ook een erg sociaal succesvolle gedragsvorm kan zijn, ook zonder dat ze vervolgens met iedereen wat doen).
Eerlijk gezegd is het in zulk geval misschien beter als ze er niet bij nadenkt of op gaat letten: zolang het onbewust is, is het betekenisloos, maar des te meer ze er zelf op gaat letten, des te erder kan het juist wel haar gedrag beinvloedden.

In dat geval kun je overwegen om gewoon je zelf er aan aan te passen, er niet meer over te zeuren, maar als het je te gortig wordt gewoon een apar opmerkingen maken over haar vriendinnen of andere dames die jij leuk vind
Herkenbaar voor mij. Op FOK! (vooralsnog) niet echt, maar IRL kan ik best wel flirterig zijn. Echter, dat is meer mijn "gewone" manier van doen, dan dat het een serieus signaal is dat ik mij bijzonder (vanuit mijn vriend gezien: "zorgwekkend") aangetrokken voel tot diegene waarmee ik flirt. Als mijn vriend dat (in een specifieke situatie) niet leuk vindt, kan/moet hij dat aangeven en wil ik daar best een beetje rekening mee houden. Echter, slechts tot op zekere hoogte, want totaal niet meer mogen flirten zou ik ervaren als "niet meer mijzelf kunnen zijn" en daar pas ik voor. Hij moet me maar vertrouwen (en dat doet hij doorgaans gelukkig ook wel).
pi_151683738
Zodra hij interesse in haar toont is ze weg, dat garandeer ik je.
pi_151693024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Herkenbaar voor mij. Op FOK! (vooralsnog) niet echt, maar IRL kan ik best wel flirterig zijn. Echter, dat is meer mijn "gewone" manier van doen, dan dat het een serieus signaal is dat ik mij bijzonder (vanuit mijn vriend gezien: "zorgwekkend") aangetrokken voel tot diegene waarmee ik flirt. Als mijn vriend dat (in een specifieke situatie) niet leuk vindt, kan/moet hij dat aangeven en wil ik daar best een beetje rekening mee houden. Echter, slechts tot op zekere hoogte, want totaal niet meer mogen flirten zou ik ervaren als "niet meer mijzelf kunnen zijn" en daar pas ik voor. Hij moet me maar vertrouwen (en dat doet hij doorgaans gelukkig ook wel).
eventueel best wel een beetje rekening houden.. hahah, niet meer mezelf kunnen zijn.. je vriend is niet te benijden.
👣
pi_151694869
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Steef121 het volgende:

[..]

eventueel best wel een beetje rekening houden.. hahah, niet meer mezelf kunnen zijn.. je vriend is niet te benijden.
Oh. Nou. Jeetje. Ik zal het aan hem doorgeven.
  dinsdag 14 april 2015 @ 23:02:43 #60
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151696619
quote:

[..]

Ik snap heel goed dat je het leuk vindt om aandacht te krijgen van andere mannen. Ik heb dat ook met andere vrouwen, niks serieus, gewoon even weten dat je nog goed in de markt ligt om bot te zijn.

Ik ga het echter niet voor de neus van mijn vriendin doen. Zie totaal niet hoe we daar iets mee opschieten. Zij jaloers en ik, nouja, moet ik me dan het mannetje voelen ofzo? Nee, flirten vind ik prima, maar toon wat toewijding als je samen bent.

Just my 2 cents.
Ignorance is bliss
pi_151698295
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:02 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ik snap heel goed dat je het leuk vindt om aandacht te krijgen van andere mannen. Ik heb dat ook met andere vrouwen, niks serieus, gewoon even weten dat je nog goed in de markt ligt om bot te zijn.

Ik ga het echter niet voor de neus van mijn vriendin doen. Zie totaal niet hoe we daar iets mee opschieten. Zij jaloers en ik, nouja, moet ik me dan het mannetje voelen ofzo? Nee, flirten vind ik prima, maar toon wat toewijding als je samen bent.

Just my 2 cents.
Ik zie het zelf meer als gewoon een beetje lol hebben, een beetje "spelen" en dat dan (datgene wat het uiteindelijk flirten maakt?) met een tikkeltje (seksuele) spanning. Het is ook gewoon een manier van jezelf verkopen als het ware, ook binnen een professionele omgeving bijvoorbeeld. Het heeft in die zin niet eens echt wat met seks te maken.

Ik ben norm toegewijd aan mijn vriend. Dat weet ik. Dat weet hij. Je hoeft mij/ons ook maar een beetje te kennen om dat te weten/merken. Weet een man waarmee ik flirt dat net, dan maak ik dat alsnog wel heel duidelijk op het moment dat ik ook maar enigszins de indruk krijg dat het flirten serieuzer wordt opgevat dan dat ik het bedoel...

EDIT:
Ik heb het eigenlijk vooral over "onbewust flirten" (waar het in de post waar ik op reageerde ook over ging) en/of over -bewust(er)- flirten waar mijn vriend niet bij is (maar waar ik verder ook niet over lieg). In aanwezigheid van elkaar wordt er door ons beide eigenlijk zelden tot nooit bewust met anderen geflirt... dat vinden wij beide dan toch wel weer "not done" (en op zulke momenten ook gewoon geen behoefte aan).

[ Bericht 12% gewijzigd door Forbry op 15-04-2015 00:40:22 ]
  woensdag 15 april 2015 @ 01:03:22 #62
302233 KrentenbaardNL
Behave yourself please.
pi_151699384
Kan me wel enigszins inleven in hoe je je voelt. Heb in het verleden wel soortgelijke dingen meegemaakt. Vaak is het gewoon een gooi naar aandacht van vrouwen als ze dit soort gedrag gaan vertonen, maar ik persoonlijk kan heel slecht tegen dat ge-aandachtshoer, dus ik zal het absoluut niet pikken.
pi_151702269
quote:

[..]

Voor vrouwen zijn er twee reden om te flirten..
enerzijds het testen van de eigen aantrekkelijkheid en uittesten of en hoe anderen dan feedback geven... een beetje ego-oppoetsen..
Dat doen mannen overigens ook (alhoewel bij mannen soms ook erbijkomt dat ze 'flirten' zonder specifiek een positieve reactie van vrouwen te verwachten, bv het opzichtig nastaren of nafluiten van vrouwen).

Bij Vrouwen is er echter ook het aspect van het 'flirten om wat gedaan te krijgen'..
flirten heeft een puur praktisch voordeel dat daarmee vrouwen van mannen iets gedaan kunnen krijgen, ze daarmee deze aanzetten hun 'behulpzame' kant te tonen (natuurlijk vooral aan dames die zich aantrekkelijk opstellen).
Dat heeft verder helemaal geen direkte link naar 'iemand aantrekkelijk vinden' of een relatie met hem te wilen aangaan, maar eerder een vorm van 'gemakzucht'.

Een vrouw die goed kan flirten, kan ook veel gedaan krijgen van Mannen.
It takes two people to tell the truth. One to speak it, and one to hear it.
pi_151705642
Ik krijg uit de OP toch echt niet het idee dat de vriendin van TS bewust of onbewust loopt te flirten. Ze kan goed met een andere kerel opschieten, is benieuwd naar hoe hij woont en ze zijn studiegenoten. So what? Gewoon leuk en sociaal doen is verboden wanneer het niet om TS draait?

TS is jaloers en stelt zich aan. Ook weer heel erg typisch dat hij zegt haar "wel te vertrouwen, maar ..."

En dan lijken er ook nog eens aardig wat onzekere fokkers hun zegje te moeten doen vol met generalisaties over vrouwen, flirten en aandacht vragen.
  woensdag 15 april 2015 @ 12:44:06 #65
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_151706933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

enerzijds het testen van de eigen aantrekkelijkheid en uittesten of en hoe anderen dan feedback geven... een beetje ego-oppoetsen..
Dat doen mannen overigens ook (alhoewel bij mannen soms ook erbijkomt dat ze 'flirten' zonder specifiek een positieve reactie van vrouwen te verwachten, bv het opzichtig nastaren of nafluiten van vrouwen).

Bij Vrouwen is er echter ook het aspect van het 'flirten om wat gedaan te krijgen'..
flirten heeft een puur praktisch voordeel dat daarmee vrouwen van mannen iets gedaan kunnen krijgen, ze daarmee deze aanzetten hun 'behulpzame' kant te tonen (natuurlijk vooral aan dames die zich aantrekkelijk opstellen).
Dat heeft verder helemaal geen direkte link naar 'iemand aantrekkelijk vinden' of een relatie met hem te wilen aangaan, maar eerder een vorm van 'gemakzucht'.

Als je als man met vrouwen flirt doen ze ook meer voor jou als man. Scheelt mij in elk geval altijd een hoop werk.
The more debt, the better
pi_151707622
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Flirten kn een manipulatiemiddel zijn. Flirten kan echter net zo goed volledig betekenisloos zijn, anders dan gewoon een beetje lol hebben met iemand van het andere geslacht (even uitgaande van heteroseksualiteit), anders dan gewoon sociaal zijn met een kleine knipoog. Wellicht dat het beeld wat een ieder bij "flirten" heeft ook niet helemaal overeenkomt?

Onschuldig flirten is binnen mijn relatie gewoon "toegestaan" en ik zou geen relatie willen/kunnen hebben waar dat niet zo was. Wij trekken de grens pas bij andere zaken, wat nderen wel/niet binnen hun relatie "toestaan" moeten zij zelf maar weten...

Begrijp echter eigenlijk helemaal niet waarom er hier berhaupt wordt gesproken over flirten want daar is bij de handelingen die TS opsomt helemaal geen sprake van. :') Het kan heel goed zijn dat de vriendin van TS die andere jongen "te" leuk vindt, maar dat maakt het nog steeds geen flirten. Los van of het flirten is, zie ik sowieso nog steeds het probleem niet. Dit dus:

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:54 schreef probeer het volgende:
Ik krijg uit de OP toch echt niet het idee dat de vriendin van TS bewust of onbewust loopt te flirten. Ze kan goed met een andere kerel opschieten, is benieuwd naar hoe hij woont en ze zijn studiegenoten. So what? Gewoon leuk en sociaal doen is verboden wanneer het niet om TS draait?

TS is jaloers en stelt zich aan. Ook weer heel erg typisch dat hij zegt haar "wel te vertrouwen, maar ..."

En dan lijken er ook nog eens aardig wat onzekere fokkers hun zegje te moeten doen vol met generalisaties over vrouwen, flirten en aandacht vragen.
Uit de OP:

"Wanneer ze over hem praat lacht ze heel erg"

In mijn ogen het enige waar je EVENTUEEL wel uit op zou kunnen maken, dat ze die jongen "leuker dan leuk" vindt, maar op zichzelf is met (heel erg) lachen als je over iemand (anders) praat ook weinig mis natuurlijk. Om dat op zijn waarde te kunnen schatten, zou je jouw vriendin moeten kennen en voor de rest ook n en ander in de juiste context moeten kunnen zien.

"Ze zegt dat ze zijn kamer nog nooit heeft gezien en dat graag een keer wil"

:') , maar so what?

"dat hij altijd van die dure fancy kleren draagt"

"en laatst, toen hij vergeten was iets op te sturen voor de studie, zei ze dat zij en een vriendin van haar hem maar eens op zijn nummer moesten zetten, want ze vond dat meisjes immers nooit echt nee tegen hem zeggen."

"Nogmaals, ze is te vertrouwen, enorm aanhankelijk aan mij, alleen voel ik me wel vreemd bij dit soort gedrag. Ik zou immers ook geen vriendin van haar voor haar neus gaan ophemelen. Goede manier om je partner zich speciaal te laten voelen als je het mij vraagt.. :{ "

Geen idee of ze vertrouwen is. Misschien niet. Jij voelt je blijkbaar niet speciaal genoeg en in tegenstelling tot bovenstaande zaken is DAT op zich wl een probleem. Maar dat hoeft dan weer niet per se aan haar te liggen, dat kan ook gewoon je eigen onzekerheid zijn...

Oh en bovenstaande zaken al "ophemelen" noemen: :') :') :')
pi_151708020
Advies:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:17 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uhm.. Ik krijg niet het idee dat TS het al met zijn vriendin besproken heeft, dus hoe kan ze dan rekening houden met zijn gevoelens?

PRATEN! Maar dat is de oplossing voor veel topics in R&P.
pi_170250182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 00:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zie het zelf meer als gewoon een beetje lol hebben, een beetje "spelen" en dat dan (datgene wat het uiteindelijk flirten maakt?) met een tikkeltje (seksuele) spanning. Het is ook gewoon een manier van jezelf verkopen als het ware, ook binnen een professionele omgeving bijvoorbeeld. Het heeft in die zin niet eens echt wat met seks te maken.

Ik ben norm toegewijd aan mijn vriend. Dat weet ik. Dat weet hij. Je hoeft mij/ons ook maar een beetje te kennen om dat te weten/merken. Weet een man waarmee ik flirt dat net, dan maak ik dat alsnog wel heel duidelijk op het moment dat ik ook maar enigszins de indruk krijg dat het flirten serieuzer wordt opgevat dan dat ik het bedoel...

EDIT:
Ik heb het eigenlijk vooral over "onbewust flirten" (waar het in de post waar ik op reageerde ook over ging) en/of over -bewust(er)- flirten waar mijn vriend niet bij is (maar waar ik verder ook niet over lieg). In aanwezigheid van elkaar wordt er door ons beide eigenlijk zelden tot nooit bewust met anderen geflirt... dat vinden wij beide dan toch wel weer "not done" (en op zulke momenten ook gewoon geen behoefte aan).
xD je spreekt jezelf echt tegen... Eerst is het onbewust daarna weer bewust, wat ik lees is bla bla bla. Jij bent een type die tot een bepaalde hoogte loyaal is.
pi_170250535
Wat is dit voor nutteloze kick?
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:40:00 #70
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_170250592
De TS is verdwenen
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_170250613
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:35 schreef madam-april het volgende:
Wat is dit voor nutteloze kick?
Omdat het kan. Zoals jij nu zinloze commentaar geeft omdat het kan.
pi_170250746
Ze is gewoon erg onder de indruk van hem, en tja, dat houd je niet tegen helaas. En als je daar niet tegen kan, gewoon uitspreken, en kijken of zij ook eerlijk is hierin, want het is overduidelijk.

Ze zou hem graag willen, zo simpel is het waarschijnlijk, de vraag is alleen hoe graag ze bij jou is en wat jullie relatie voor haar betekend.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')