abonnement Unibet Coolblue
pi_151696406
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
BMW heeft geen geld en interesse. Ze hebben al vaak genoeg een flater geslagen.

Ik zie überhaupt niet waarom welke motorfabrikant dan ook in de huidige F1 zou willen stappen. Audi heeft totaal geen interesse. Te duur en niet relevant.

Als Red Bull/Renault verdwijnt, verdwijnen ze gewoon.
Onderzoek heeft anders aangetoond. De reden dat Audi (of andere VAG merk) niet rijdt is omdat Piech en Ecclestone elkaar niet mogen.

Sowieso waren de motorenregels samen met Audi opgesteld, voordat ze zich terugtrokken en de F1 overging op V6 ipv i4.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 14 april 2015 @ 23:02:19 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151696612
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Onderzoek heeft anders aangetoond. De reden dat Audi (of andere VAG merk) niet rijdt is omdat Piech en Ecclestone elkaar niet mogen.
quote:
'There’s a very good reason why we are not in F1,' says Wolfgang Ullrich, Audi’s motorsport boss. 'There’s no relevance to the road. Audi has always been engaged in motorsport that’s relevant to our customers such as rallying and touring cars, which brought quattro, FSI and TFSI to our road cars.

'This is why in 1999 we decided against F1. Instead we decided to take on the greatest race in the world. We went for Le Mans.'
Why Audi thinks Le Mans is tougher than F1

Audi has enjoyed unprecedented success at La Sarthe. Under Ullrich's watch Audi has racked up nine wins in 11 years, putting itself on a par with Ferrari and behind only Porsche (16 wins) in the constructor’s championship standings.

'Our goal is track to road technology,' Ullrich told CAR. 'The best proof of technology is success in motorsport. Lightweight construction, downsized engines and greater economy – they are as relevant for the road as they are for the track.'
That old chestnut: win on Sunday, sell on Monday

Ullrich is adamant that Le Mans endurance racing is a better testbed than Formula One will ever be.

'Let me show you how – at Le Mans, one of our cars will cover 325 miles more than an F1 car will cover in an entire season, our average speed including pits stops will be 20mph higher than an F1 car and we will use 42% less fuel.

'You cannot argue with those figures.'
Uit 2011. Zoals gezegd, de F1 is te duur en irrelevant. In 2011 al en nu al helemaal.

De enige reden dat al die geruchten de kop op doen is omdat Domenicali door Audi is ingehuurd. Maar waar was hij dit weekend? In Maleisië? Neen, hij was gewoon bij WEC op Silverstone.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fir3fly op 14-04-2015 23:09:23 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151696906
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]

Uit 2011. Zoals gezegd, de F1 is te duur en irrelevant. In 2011 al en nu al helemaal.

De enige reden dat al die geruchten de kop op doen is omdat Domenicali door Audi is ingehuurd. Maar waar was hij dit weekend? In Maleisië? Neen, hij was gewoon bij WEC op Silverstone.
2011. Nu sla je het feit over dat tegenwoordig F1 juist wel gaat over zo efficiënt mogelijk benzine verbranden. Het verbruik ligt al bijna 40% lager dan toen.

En volgens mij hebben ze nog steeds geen goed platform om hun TSI te promoten. Zeker nu diesel minder populair aan het worden is in Europa.

Maar ik zie het ook niet gebeuren hoor.
.
  dinsdag 14 april 2015 @ 23:17:23 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151697061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:12 schreef Fer het volgende:

[..]

2011. Nu sla je het feit over dat tegenwoordig F1 juist wel gaat over zo efficiënt mogelijk benzine verbranden. Het verbruik ligt al bijna 40% lager dan toen.
Gekoppeld natuurlijk aan alle andere ontkenningen die Audi heeft gepubliceerd sinds die tijd. En F1 is gewoon te laat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151697894
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]

Uit 2011. Zoals gezegd, de F1 is te duur en irrelevant. In 2011 al en nu al helemaal.

De enige reden dat al die geruchten de kop op doen is omdat Domenicali door Audi is ingehuurd. Maar waar was hij dit weekend? In Maleisië? Neen, hij was gewoon bij WEC op Silverstone.
Dat was toen. En de huidige motorregels (zoals gezegd opgesteld met de hulp van Audi) sluiten nu beter aan. Sowieso is de F1 marketingtechnisch interessanter dan de WEC. Dat toont het succes van Mercedes wel aan. Mercedes zou vorig jaar een geschatte adverteringswaarde van 2 miljard halen uit de F1 tegenover de 30 miljoen wat Audi uit de WEC en toerwagens haalt.

Sowieso schijnt 2015 het laatste jaar te zijn van de huidige R18 en de bouw van een nieuwe LMP1 om aan de top te blijven meedraaien zou Audi veel meer kosten dan dat de WEC ze nu kost. Genoeg om een F1 team te beginnen, zeker als er genoeg sponsoring bijkomt.

Verder zijn er diverse aanwijzingen dat er iets op stapel staat.

quote:
Despite today's news that Audi isn't heading to Formula 1, somewhere nestled between the rumors and refutations, you’ll find a growing number of interrelated facts that could point to an eventual change in Audi’s motor racing plans.

Tracing the first Audi-to-Formula 1 rumors involves a trip much further back than some might expect--to 1999 when the German brand set its sights on the 24 Hours of Le Mans.

"I remember the early days of testing the very first prototypes, and we were already hearing from some of the big bosses that we were headed in the wrong direction," one insider told me. "There were board members back then who felt F1 was the only place for Audi, and all the rumors since then have a familiar sound going back to '99."

But the latest rumors were, for the first time, hard to dismiss. Audi Sport attempted to quash the speculation in late October with a simple post to its Facebook page – "Audi in Formula 1? These rumors keep appearing with regularity since years. It's pure speculation again this time and without any foundation. We are committed to the FIA WEC, DTM and GT racing."

While there's no reason to doubt Audi is committed to its primary sports car programs, the length of its involvement in the World Endurance Championship is definitely worth questioning, even now. So rather than connect the dots, I'll lay out all I've learned through either direct confirmation or back-channel sources, some of the unconfirmed input I've received through other associates, and add in a bit of context elsewhere so you can form your own opinion.

• Audi is returning to the WEC next year with the latest round of updates to its R18 e-tron quattro LMP1-Hybrid. That car first appeared in 2011, and went through an almighty revision at great expense for 2014.

• With the pace being shown by Toyota and Porsche, the R18 – at least in its current shape and form – is near the end of its development cycle.

• I've been told that 2015 will indeed be the swansong for the R18, and if that's true, its replacement would be needed for 2016. It would come at an even greater expense – enough to fund one of the smaller Formula 1 teams.

• Porsche's return to LMP1 led to immediate speculation that its sister brand Audi was destined for F1, and the timeline for Audi's exit from sports cars is said to be somewhat fluid, dependent on the maturation of Porsche's 919 Hybrid program.

• The Audi-to-F1 topic is reviewed by its board on an annual basis.

• I've been told by multiple sources for years that the plan has always been for Porsche to serve as Volkswagen Group's sole representative atop LMP1.

• Audi's annual LMP1-H budget is $242 million.

• While assembling its new LMP1 program, Porsche hired a few top mechanics away from Audi's P1 team with the promise of lifetime employment.

• All signs point to Porsche being ready to take the baton from Audi next season, and a win at the 24 Hours of Le Mans would reportedly cement Audi's departure for 2016.

• Annual profits from within the Volkswagen Group are soaring. VW is a close second to Toyota in annual vehicle sales, and Audi has long been a star financial performer for VG.

• Considering the sums freely apportioned for both Porsche and Audi P1 programs—said to be a half-billion dollars annually, diverting Audi's current budget to F1 and adding another $250 million on top might not be as big of an investment as it sounds.

• With a rough idea of where the R18 will find itself against Toyota and Porsche next year in the WEC, and knowing that the VG board members are said to be waiting for Porsche to demonstrate its readiness to take Audi's place on the global sports car stage, it leaves the question of the R18's successor somewhat unanswered.

• F1's share of its TV income and general profit structure could more than offset Audi's expenses – a big change from sports car racing where manufacturers absorb almost all of the costs without any hope of recouping even a fraction of what's spent.

• Former Ferrari F1 boss Stefano Domenicali is starting at Audi this week. Dr. Wolfgang Ullrich (ABOVE) says it is in a non-motorsport capacity. But will it remain that way? Someone of Domenicali's talents as a team manager would not necessarily be needed until a new motorsport program was fully implemented.

• As mentioned above, the need for a brand-new R18 is evident, and with one season left on the current car, 2016 would be the year for its introduction. To have a new car readied, massive financial investment and a significant chunk of Audi Sport's workforce would need to be dedicated to the creation of a new car while the 2015 WEC takes place.

• On the surface, Audi's faced with two show stoppers: Leaving sports car racing at the end of 2015 for F1 in 2016, and building a new sports car in 2015 for 2016. I'm told it's one or the other, instead of concurrent LMP1-H and F1 endeavors going forth.

• After a decade and a half of Le Mans-based racing, Audi owns sports car racing from an image and promotion standpoint. Audi equals Le Mans, and that's been the case for years; there's nothing left to mine from endurance racing. In terms of growth and reaching new audiences--those who might want to buy an Audi--it's fair to say the German brand has been preaching to the choir for quite some time. With diminishing returns associated with a continued WEC program, a move to F1 would open a much bigger world to Audi, and thanks to the giant television ratings and global following that comes with F1, VG increases its market share with Audi once it parks its Le Mans program.

• Audi Sport has spent 2014 moving from its base in Ingolstadt – a former grocery store (not kidding – I've been there) into a new technical center based in Neuburg. Audi Sport's new, dedicated building is 300 feet wide and 900 feet long (the width of an NFL football field and the length of three NFL fields...).

Renowned Audi Sport engineer Howden "H" Haynes is said to be departing the R18 program at the end of the season. Haynes, along with Leena Gade and other engineers, have been contracted to Audi through H's UK-based Progressive Motorsport firm.

• Gade has reportedly been hired directly by Audi, and given a contract that would keep her within the company until retirement.

• A billing code for an unnamed Audi Sport engine department exists, yet unlike the WEC, DTM and GT projects, transactions, billing and accounting for that department is kept private—behind a firewall to keep prying eyes from other departments locked out from expenditure details.

• Progressive Motorsport has been supporting Formula 1 teams for a few years with its 3D printing services and its pit structures.

• Audi Sport engine guru Ulrich Baretzky is known for starting all new engine designs with a single-cylinder concept. In a break from tradition, a two-cylinder F1 test mule is said to have been in operation for more than a year.

• Haynes is said to be working with former Veloqx Motorsport boss Sam Li on a new project. It has been rumored the two could also be part of a support network—as vendors--for an Audi F1 program.

• Audi Sport employs approximately 275 people for all of its sports car racing programs. That number would need to increase significantly if an in-house F1 project were to take place.

• Audi's increased interest in F1 coincided with F1's move from naturally-aspirated V8s to small, fuel-restricted/single-turbo/petrol-fed V6s.

• The R18s have won Le Mans four straight years using a single-turbo V6s as the basis for its larger displacement diesel powerplants. It's hardly a like-for-like comparison, but the turbo V6 expertise gained by Audi—especially under the 30 percent fuel reduction formula in 2014—would be a strong starting place for an F1 motor.WEC COTA Race 2014 25 ba

• Another source had added to the Audi-will-only-do-F1-in-partnership-with-someone theme. Red Bull Racing has been mentioned, but every source I trust has said Audi would not be interested in limiting its role to providing engines. A full F1 program, chassis included, is the consensus.

• Audi's experience with KERS systems in LMP1-H and DRS in the DTM, along with advanced electronics and aerodynamics in its Le Mans prototypes, would make a transition to F1 much easier than a manufacturer coming into F1 with limited state-of-the-art knowledge.

• Longstanding chassis partner Dallara has been mentioned as a resource for an Audi F1 program.

• Volkswagen Group chairman Ferdinand Piech has made no secret of his wish to see the Auto Union name return to F1 to recreated its famous duels with Mercedes. It has been suggested an Audi F1 program would happen under the Auto Union banner.

• Despite the suggestion that Audi's move to F1 would be predicated on Porsche (Above) winning at Le Mans next year, there are some within Audi that would like to close their P1 tenure on top—beating Porsche and leaving Le Mans--without a peaceful passing of the torch.

Like every good (and unconfirmed) story in motor racing, the strands of information can be woven to suit any outcome. Some items would appear to be interconnected, while others are too random—too scattershot--to arrive at a conclusive verdict.

In a court of law, everything above would be considered circumstantial evidence, yet there are enough kernels of truth to keep from painting the rumors as completely false.

What does it all mean? Is Audi headed to F1? You be the judge.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 14 april 2015 @ 23:55:10 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151698094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat was toen. En de huidige motorregels (zoals gezegd opgesteld met de hulp van Audi) sluiten nu beter aan.
Nog steeds vele malen minder dan WEC. Zoals Audi zelf ook gezegd heeft.

quote:
Sowieso schijnt 2015 het laatste jaar te zijn van de huidige R18 en de bouw van een nieuwe LMP1 om aan de top te blijven meedraaien zou Audi veel meer kosten dan dat de WEC ze nu kost. Genoeg om een F1 team te beginnen, zeker als er genoeg sponsoring bijkomt.
Nee hoor. In 2016 blijven de regels ook min of meer gelijk. De enige verandering zou een sprong omhoog naar de 8 MJ klasse zijn. Daar gaan alle fabrieksauto's uiteindelijk naar toe.

quote:
Verder zijn er diverse aanwijzingen dat er iets op stapel staat.

[..]

Allemaal ongefundeerde rommel. Een soort samenvatting van alle maffe geruchten en de mening van de schrijver. De helft van de punten is een opsomming van waarom de schrijver zelf denkt dat de F1 bij Audi zou passen, zonder daadwerkelijk in achting te nemen of Audi echt zo denkt.

Het mooiste zijn nog wel de vele suggesties dat de R18 verouderd is en zijn concurrenten niet meer kan bijbenen. Nou, dat hebben we gezien _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151698110
Ik wil geen Audi of BMW in de F1. Ik wil Jaguar of Maserati of Pagani of Koenigsegg of Lamborghini of Aston Martin of weet ik het wat.

Ik hoef geen 13 in een dozijn leasebakkenmerk in de F1 }:| :r

Renault heeft er imo ook niets te zoeken en dat staat los van de tegenvallende resultaten van dit korte seizoen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151698228
Mercedes mag van mij ook optiefen. Zet er gewoon alleen maar merken die supercars maken in. En dan zal Mercedes die ook best wel maken het zal allemaal wel, maar het is niet hun corebusiness.

Maargoed, we moeten het er maar mee doen denk ik.

PS: Honda mag ook weg van mij :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151698379
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nog steeds vele malen minder dan WEC. Zoals Audi zelf ook gezegd heeft.

[..]

Nee hoor. In 2016 blijven de regels ook min of meer gelijk. De enige verandering zou een sprong omhoog naar de 8 MJ klasse zijn. Daar gaan alle fabrieksauto's uiteindelijk naar toe.

[..]

Allemaal ongefundeerde rommel. Een soort samenvatting van alle maffe geruchten en de mening van de schrijver. De helft van de punten is een opsomming van waarom de schrijver zelf denkt dat de F1 bij Audi zou passen, zonder daadwerkelijk in achting te nemen of Audi echt zo denkt.

Het mooiste zijn nog wel de vele suggesties dat de R18 verouderd is en zijn concurrenten niet meer kan bijbenen. Nou, dat hebben we gezien _O-.
We zullen het wel zien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 15 april 2015 @ 00:14:02 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151698564
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 00:05 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

We zullen het wel zien.
Nou ja, niet dus. Wellicht na 2017, als de F1 weer interessant wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151698568
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:55 schreef Geralt het volgende:
Ik wil geen Audi of BMW in de F1. Ik wil Jaguar of Maserati of Pagani of Koenigsegg of Lamborghini of Aston Martin of weet ik het wat.

JAAAA

Redbull verkoopt het team gewoon aan Tata en het komt weer terug als Jaguar. Force India wordt dan een klein zusterteam. Motor laten bouwen bij Cosworth

Michiel Mol stapt dan uit Force India en koopt dan samen met Boekhoorn het overgebleven Torro Rosso, wat weer met Ferrari motoren gaat rijden.

En nu is het tijd om verder in bed te dromen.... zzz
.
  woensdag 15 april 2015 @ 00:37:46 #37
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151698906
Pagani: ~55 medewerkers
Lamborghini: ~830 medewerkers
Aston Martin: 1250
Maserati: 1100
Koenigsegg: 50-100 (vage bronnen)

Typisch bedrijven die wel even een F1 motor, plus electrische onderdelen in elkaar zetten met die gigantische ontwerpafdeling en faciliteiten die ze hebben :X Plus dat ze allemaal compleet vanaf scratch moeten beginnen, want geen van die fabrikanten levert 1.6L turbomotoren, voor zover ik weet.

Alleen Jaguar zou het misschien kunnen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_151700361
Dat weet ik ook heus wel, maar zoals Fer al opmerkte was het hoogste bedtijd :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151702891
http://www.f1reports.com/(...)act-at-suzuka-kolles

quote:
Apr.14 (GMM) Jules Bianchi might have raced a Sauber in 2015, it has emerged.

The claim was made by former HRT boss Colin Kolles, as he discussed the Giedo van der Garde saga on Austrian television Servus TV.

Dutchman van der Garde took Sauber to court at the 2015 season opener in Melbourne, claiming the Swiss team did not honour his race contract.

But "There were not just three contracts," Kolles claimed. "There were six."

In addition to van der Garde, Felipe Nasr and Marcus Ericsson, the other deals were with Adrian Sutil and also Esteban Gutierrez and Bianchi, he said.

Kolles claims the latter deal was signed mere hours before the Frenchman, who remains in a coma six months later, crashed at Suzuka.

"There was a contract signed at noon on Sunday," he said, explaining the deal would "partially offset" some of Sauber's debts.

With Sauber struggling financially, Kolles claims team boss Monisha Kaltenborn was frantically coming up with questionable solutions.

Bianchi had close ties to engine supplier Ferrari, and Gutierrez - his Mexican sponsors in tow - would ultimately become the Maranello team's test driver.

But Kolles said: "I cannot understand Monisha Kaltenborn's behaviour.

"You cannot sell a car, collect money for it, and then six months later sell it again to someone else."

He believes Sauber's selling of multiple race seats for the 2015 season was "absolutely calculated".
Zes coureurs :').

En als zelfs Kolles al vragen stelt bij je werkwijze.. :').
  woensdag 15 april 2015 @ 10:10:45 #40
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151703061
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:03 schreef Bluurgh het volgende:
http://www.f1reports.com/(...)act-at-suzuka-kolles

[..]

Zes coureurs :').

En als zelfs Kolles al vragen stelt bij je werkwijze.. :').
Dubieuzer dan Kolles kan het idd niet.
Oh wacht... Monisha...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151705131
Omdat de Bianchi-Ferrari deal de mist in ging door het ongeluk. Toen was het geld van Guiterez of VdGarde onvoldoende en moesten er plotsklaps rijkere coureurs komen.
.
  woensdag 15 april 2015 @ 11:36:38 #42
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151705137
Ik snap alleen het nieuwtje zelf niet, want dat Sauber Bianchi wilde hebben is echt al heel lang bekend.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_151705414
Ik snap niet dat Sauber zo'n goede auto kan bouwen. Zou het echt alleen aan de motor liggen?
.
  woensdag 15 april 2015 @ 11:49:18 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151705479
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:46 schreef Fer het volgende:
Ik snap niet dat Sauber zo'n goede auto kan bouwen. Zou het echt alleen aan de motor liggen?
Voor een groot gedeelte wel. Deze generatie moet het vooral van de motoren hebben, waar het bij de V8's meer in de aerodynamica zat.

Als je nu bijvoorbeeld ziet dat vorig jaar Lotus met de renault kansloos achteraan reed en nu met een Mercedes in de top 10 zit, dan lijkt me dat behoorlijk duidelijk :P

Aerodynamisch zullen ze niet zo'n megastap gemaakt hebben, zelfde met Sauber. De Ferrari-motor is gewoon veel sterker dan vorig jaar.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_151706016
Nog een beter idee.
Audi bezit Ducati.
Ducati gaat F1 motoren bouwen voor de auto ontwikkeld door Audi.

Audi powered by Ducati :+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151706104
Door de lagere neus hebben ze de auto flink moeten aanpassen. Dus aerodynamisch is er wel het een en ander veranderd, waardoor een aantal auto's beter zijn geworden. Williams en Red Bull lijken er bijvoorbeeld door deze verandering op achteruit gegaan te zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 15 april 2015 @ 13:53:37 #47
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151708720
En het kan ook gewoon zijn dat de nieuwe motor bepaalde karakteristieken heeft die beter aansluiten bij het chassis en de aero package die Sauber had. F1 wagens zijn in die zin heel complex. Het zou een soort van 'stom geluk' zijn als ze daar voordeel uit halen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_151712086
Soort van (toekomstige rijders in de) F1 nieuws :P Die races zijn pas een genot om naar te kijken. Helaas ook dit jaar weer redelijk slecht bezet door Nederlanders, maar dat drukt de pret niet of nauwelijks..

GP2 weer te zien op RTL7
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 15 april 2015 @ 21:29:06 #49
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151723790
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:59 schreef Atreidez het volgende:
Soort van (toekomstige rijders in de) F1 nieuws :P Die races zijn pas een genot om naar te kijken. Helaas ook dit jaar weer redelijk slecht bezet door Nederlanders, maar dat drukt de pret niet of nauwelijks..

GP2 weer te zien op RTL7
Toptalent Daniel de Jong rijdt mee _O_ genoeg reden om alle afspraken opzij te zetten ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151727947
Even off topic, maar zijn er hier nog meer mensen die het Bloodhound SSC proiect volgen?

Wat een waanzinnig ding is dat zeg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')