abonnement Unibet Coolblue
pi_151702263
Wat een heerlijk interview met Paul Pierce:
http://espn.go.com/nba/st(...)-pierce-speaks-truth

Only The Truth..... _O_
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 10:18:54 #28
426493 crew  PippenScottie
pi_151703250
Als de Pacers de playoffs halen, dan spelen zij als #8 seed tegen de #1 seed Hawks.

Vorig jaar was dit precies andersom en ik denk dat deze ommekeer een unicum is in de NBA.

De serie vorig jaar ging naar een zevende wedstrijd en dit jaar kan de serie ook nog wel close worden. Sefolosha is out en Millsap, Antic en Mike Scott hebben ook pijntjes.
De Pacers beschikken nu weer over een fitte Paul George en zijn waarschijnlijk beter dan hun rank doet vermoeden.
5-1 in april en vanaf februari zijn ze 20-11.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 10:23:30 #29
426493 crew  PippenScottie
  woensdag 15 april 2015 @ 10:27:32 #30
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_151703446
Wel verrassend als de Pacers het halen. Had ik in oktober zeker niet gedacht. Al moet het uiteraard in het oost-west perspectief gezien worden..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 10:32:43 #31
426493 crew  PippenScottie
pi_151703552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:27 schreef pfaf het volgende:
Wel verrassend als de Pacers het halen. Had ik in oktober zeker niet gedacht. Al moet het uiteraard in het oost-west perspectief gezien worden..
Er is nog maar een intraconference wedstrijd te spelen (Memphis-Indiana). Het record van teams in het westen tegen teams in het oosten is 262-187 (58,4%).
pi_151703756
MVP: James Harden
ROY: Nerlens Noel
DPOY: Draymond Green
Most Improved: Jimmy Butler
Sixth man: Isaiah Thomas
Coach: Mike Budenholzer
GM: John Hammond

All NBA:
Steph Curry
James Harden
LeBron James
Anthony Davis
Tim Duncan

Defensive team:
John Wall
Khris Middleton
Kawhi Leonard
Draymond Green
Rudy Gobert

Rookie team:
Elfrid Payton
Jordan Clarkson
Andrew Wiggins
Nikola Mirotic
Nerlens Noel
pi_151703822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Als de Pacers de playoffs halen, dan spelen zij als #8 seed tegen de #1 seed Hawks.

Vorig jaar was dit precies andersom en ik denk dat deze ommekeer een unicum is in de NBA.

De serie vorig jaar ging naar een zevende wedstrijd en dit jaar kan de serie ook nog wel close worden. Sefolosha is out en Millsap, Antic en Mike Scott hebben ook pijntjes.
De Pacers beschikken nu weer over een fitte Paul George en zijn waarschijnlijk beter dan hun rank doet vermoeden.
5-1 in april en vanaf februari zijn ze 20-11.
George is echt nog niet de oude, die heeft minimaal de eerste ronde nodig om een klein beetje wedstrijdritme te krijgen. Percentage East vs. West valt mij mee, had een groter verschil verwacht.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 11:24:56 #34
426493 crew  PippenScottie
pi_151704834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:43 schreef Principia het volgende:

[..]

George is echt nog niet de oude, die heeft minimaal de eerste ronde nodig om een klein beetje wedstrijdritme te krijgen. Percentage East vs. West valt mij mee, had een groter verschil verwacht.
Die percentages vertekenen wel een beetje. 58,4% betekent dat het westen 40% meer wedstrijden wint dan het oosten.
Statistiek, het is maar net hoe je het presenteert..

Eens over George, maar hij levert wel broodnodige aanvalsdreiging voor een team dat altijd moeite heeft met scoren.
  woensdag 15 april 2015 @ 11:47:41 #35
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_151705436
MVP: James Harden
ROY: Andrew Wiggins
DPOY: Kawhi Leonard
Most Improved: Jimmy Butler
Sixth man: Isaiah Thomas
Coach: Mike Budenholzer
GM: Daryl Morey

All NBA:
Steph Curry
James Harden
LeBron James
Anthony Davis
Demarcus Cousins

Defensive team:
John Wall
Kawhi Leonard
Draymond Green
Anthony Davis
Rudy Gobert

Rookie team:
Elfrid Payton
Jordan Clarkson
Andrew Wiggins
Nikola Mirotic
Nerlens Noel
Trotse Belg.
  woensdag 15 april 2015 @ 12:02:56 #36
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151705921
Pelicans tegen de Spurs in de laatste wedstrijd. Beide hebben aardig baat bij een overwinning.
OKC tegen Minnesota. Wordt lastig voor de Pelicans.
pi_151706643
Boston 7-seed. In Stevens we trust _O_

MVP: James Harden
ROY: Andrew Wiggins
DPOY: Draymond Green
Most Improved: Jimmy Butler
Sixth man: Isaiah Thomas
Coach: Mike Budenholzer
GM: Danny Ainge

All NBA:
Steph Curry
James Harden
LeBron James
Anthony Davis
Marc Gasol

Defensive team:
Marcus Smart
Kawhi Leonard
Draymond Green
Anthony Davis
Rudy Gobert

Rookie team:
Elfrid Payton
Marcus Smart
Andrew Wiggins
Nikola Mirotic
Nerlens Noel

Mooie groene bril op.
pi_151709316
Mensen die als 6th man voor Jamal Crawford voten, are you kidding me? Die man heeft het halve seizoen niet gespeeld. Moet Isaiah Thomas zijn, kan niet anders. Bij Phoenix al zo goed vanaf de bank. In Boston helemaal. Verreweg beter dan Williams en Crawford. Die zeer matige games hebben gehad, en alleen een plus zijn als ze scoren. Thomas is ook nog een creator.

Rookie team is easy, ook unaniem lijkt me. Mensen die Smart er niet in hebben moeten nodig eens Boston games gaan kijken. Man is een winnar, is één van de beste verdedigers die er in de NBA rondlopen. Hits big shots. Een echte gamer.
Payton
Smart
Wiggins
Mirotic
Noel

MVP Steph Curry
MIP altijd een lastige. Jimmy Butler kies ik
ROY: Nerlens Noel, al is dat meer gebaseerd op potentie. Wiggins zal de keuze worden en daar kun je niet boos om worden
DPOY: Andrew Bogut
Sixth man: Thomas
COTY: Steve Kerr of Brad Stevens
GM: Danny Ainge, Darryl Morey, John Hammond, Dave Griffin, en ook Chris Wallace van Memphis. Heeft de bench deeper gemaakt, Jeff Green is een perfecte fit voor dat team. Underrated IMO. Bob Myers van Golden State kan ook of Danny Ferry van Atlanta. Zoveel goede deals gesloten deze mannen. En goede beslissingen genomen met coaches.
Ik zou kiezen voor John Hammond denk ik, heeft Milwaukee weer goed op de kaart gezet. Dave Griffin zal het wel worden voor de impact van z'n deals (Lebron, Love, maar zeker ook Smith en Mozgov).

All nba 1st;
Curry
Harden
James
Cousins
Davis

2nd Westbrook
Paul
Leonard
Duncan
Pau Gasol

Toch lastig om niemand van de Hawks op deze lijstjes te hebben...

Defense:
Smart
Leonard
Green
Davis
Bogut

Geen idee wat de defensive rating numbert etc. zeggen. Davis is volgens mij minder goed in de statistieken dan iemand als Bogut bijvoorbeeld. Iemand hier wat goede links voor?
Only the strong survive
pi_151709439
Boston gekeken, heerlijke wedstrijd tegen Toronto. Toronto ziet er toch de laatste maanden zeer matig uit vind ik. Veel 1-on-1 plays, met Lou Williams en Lowry ook. Nemen veel moeilijke schoten. Valanciunus is niet meer dominant in de post, heeft ook veel foutenlast. Gaan denk ik net als de Wizards roemloos ten onder in de PO's, en benieuwd wat het off-season brengt voor beide teams. De core van deze teams is al een tijdje bij elkaar, vraag me af of ze niet beter dat op kunnen blazen.

Indy - Washington ook gezien, vanaf het 4e kwart. Verschrikkelijke wedstrijd, zoveel slechte aanvallen. Maar wel erg spannend en dat vergoed een hoop. Miami is nu eliminated voor de PO's, ben ik blij om. Nu Brooklyn nog winnen van Orlando, en dan heb je met Boston en Brooklyn 2 mooie toevoegingen voor de PO's _O_

George zit nog onder een minute restriction he voor de mensne die vinden dat hij matig is. Speelt max. 15 minuten per game (a 'soft' 15-minute window)'. Net als bijv. Jrue Holiday. Hoop zo enorm dat de Pelicans winnen van de Spurs.

Clippers winnen van Phoenix en hebben sowieso 2 of 3 locked up. Toch vind ik ze altijd tegenvallen als ik ze kijk. Zijn zeer degelijk, maar nooit écht dominant tegen een goed team, nooit dat je écht denk van 'woow, die zijn goed!'. Vooral heel degelijk. Maargoed, zaterdag begint het feest, can't wait _O_
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 14:22:16 #40
426493 crew  PippenScottie
pi_151709496
quote:
[img]

Geen idee wat de defensive rating numbert etc. zeggen. Davis is volgens mij minder goed in de statistieken dan iemand als Bogut bijvoorbeeld. Iemand hier wat goede links voor?
http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_2015_leaders.html

http://stats.nba.com/#!?StatType=Advanced

Goed voor uren plezier op regenachtige dagen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 16:51:28 #41
426493 crew  PippenScottie
pi_151713485
Coole pic van John Havlicek en een piepjonge Bill Simmons:

https://instagram.com/p/1ehYPkCdPJ/
  woensdag 15 april 2015 @ 16:55:55 #42
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151713600
quote:
Ja, in het gebruik van statistieken binnen de sport loopt Amerika lichtjaren voor.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151729719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 00:10 schreef stephan92 het volgende:

[..]

boston heeft de playoffs toch al definitief gehaald?
Je hebt gelijk.

Ik ben niet zo goed in rekenen, schijnbaar. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_151729923
quote:
Gisteravond game van Golden State gekeken (van eergister dus). Zag wat stats van Bogut voorbijkomen. Daar schrok ik wel van, in positieve zin dan.

Weet niet meer precies wat alles was, maar 2nd best Defensive Rating van NBA geloof ik (minste punten tegen met hem op veld), 2nd best opponent Field Goal % -iets van 40%- volgens mij ook (van hele NBA of van alle centers, weet niet meer precies) en nog een paar keer 1st en 2nd best van alle centers. Op defensief gebied uiteraard. ;)

Weet niet wie overal het beste op scoort, maar op defensief gebied scoren misschien alleen Anthony Davis en Rudy Gobert net zo goed?

[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 16-04-2015 00:10:05 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_151730937
Te moe om iets te kijken vannacht, ben benieuwd wat het is geworden als ik wakker word.

Spurs-Nop moet een goede worden, hoop op spurs zodat er een gsw-spurs finals mogelijk is het in westen.
hhhhh
  donderdag 16 april 2015 @ 02:46:17 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_151731854
Pfff, Spurs hebben er wel lekker zin in zeg. Geen OKC in de playoffs als ze er geen stapje bovenop doen ;( Westbrook wel weer on fire 23 punten in 12 min al.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 16 april 2015 @ 07:06:59 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_151732175
:)
Mag ik een 'told ya' doen naar iedereen die zei dat OKC het echt wel ging halen? :P
pi_151732401
67-15! 6th best record of all-time! Al zegt dat nu helemaal niks nu we aan de playoffs gaan beginnen. Toch wel een beetje balen dat de Spurs niet hebben gewonnen. Nu een eventuele NO, Memphis, San Antonio route. Had liever OKC, Houston of Clippers, San Antonio route gehad. Dan moeten de Warriors het maar laten zien dat ze hun record waar kunnen maken.
  donderdag 16 april 2015 @ 08:29:59 #49
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_151732729
Clippers in de eerste ronde. God wat hoop ik dat ze die sweepen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 april 2015 @ 08:56:17 #50
426493 crew  PippenScottie
pi_151733073
Die ene double pump buzzerbeater driepunter van Davis, met Durant in zijn mug, dat was het belangrijkste schot van het reguliere seizoen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')