abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 april 2015 @ 01:12:57 #181
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151731235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:54 schreef mschol het volgende:

[..]

snap je het concept van PRE-order bonus wel? :P
Het gaat niet om wel/niet snappen. Het gaat om wat ik las toen ik 'm aanschafte. Maar goed, ik had een print screen moeten maken.
Krekker is de bom!
  donderdag 16 april 2015 @ 01:14:02 #182
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151731252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

dacht dat er stond before 14de
dusja je had tijd genoeg om preorder te doen.
Al had ik 10.000 jaar om het spel te pre-orderen, het gaat om wat er stond. Maar goed, zoals ik hierboven al zei, ik had een print screen moeten maken, want nu begin ik te twijfelen of ik het wel goed heb gelezen.

-edit-
Ah volgens mij klopt het wel wat ik zeg, google search op "steam gta 5 14 april bonus" en ik krijg:

quote:
Grand Theft Auto V alvast kopen op Steam
store.steampowered.com > ... > Genre Actie > Grand Theft Auto V
US$ 59,99 - ?Reservering
KOOP UITERLIJK 14 APRIL IN DE VOORVERKOOP EN ONTVANG 1,2 MILJOEN GTA$ IN DE GAME PLUS EEN BONUS VAN 150.
En zie ook:

quote:
This is what it says on the store page:
Pre-Purchase Offer
PRE-PURCHASE BY APRIL 14 AND GET $1,200,000 IN-GAME PLUS A BONUS $150,000
Pre-purchase and get $1,200,000 in-game ($500,000 for Grand Theft Auto V and $700,000 for Grand Theft Auto Online).

Pre-purchase by April 14 and get a bonus $150,000 for Grand Theft Auto Online.


http://steamcommunity.com(...)/611702631217763982/


[ Bericht 22% gewijzigd door KreKkeR op 16-04-2015 01:21:02 ]
Krekker is de bom!
pi_151731393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Al had ik 10.000 jaar om het spel te pre-orderen, het gaat om wat er stond. Maar goed, zoals ik hierboven al zei, ik had een print screen moeten maken, want nu begin ik te twijfelen of ik het wel goed heb gelezen.

-edit-
Ah volgens mij klopt het wel wat ik zeg, google search op "steam gta 5 14 april bonus" en ik krijg:

[..]

En zie ook:

[..]

quote:
Pre-purchase by April 14
m.a.w. koop VOOR 14 april in de voorverkoop..

de NL vertaling is, zoals altijd, gewoon verkeerd

hooguit zou je nog kunnen beargumenteren dat het hier nog geen 19:00 was en er dus mogelijk nog een voorverkoop bezig zou zijn.. maar ik gok dat je dat argument verliest met steam :P
  donderdag 16 april 2015 @ 01:28:20 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151731451
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:24 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

m.a.w. koop VOOR 14 april in de voorverkoop..

de NL vertaling is, zoals altijd, gewoon verkeerd

hooguit zou je nog kunnen beargumenteren dat het hier nog geen 19:00 was en er dus mogelijk nog een voorverkoop bezig zou zijn.. maar ik gok dat je dat argument verliest met steam :P
Lekker slordig dan van ze, dat ze dergelijke foute info verstrekken.


"By" betekent overigens "op de dag zelf" en niet "before"... Daarnaast stond het ook op dat moment groot op de site. Nogal misleidend lijkt me. Wanneer het niet meer gold had men het er op z'n minst af kunnen halen.
Krekker is de bom!
pi_151731629
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:28 schreef KreKkeR het volgende:
"By" betekent overigens "op de dag zelf" en niet "before"... Daarnaast stond het ook op dat moment groot op de site. Nogal misleidend lijkt me. Wanneer het niet meer gold had men het er op z'n minst af kunnen halen
quote:
‘By’ as ‘no later than’

In the following situations by means ‘on’ or ‘before’:

‘Give me your homework by Friday.’

‘The boy must be in bed by 9 o’clock.’
http://www.ecenglish.com/learnenglish/lessons/how-use
  Redactie Games donderdag 16 april 2015 @ 02:48:18 #186
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151731860
Niet geprobeerd maar blijkbaar gewoon offline te spelen nadat de game eenmaal via internet geactiveerd is.


in het vliegtuig
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151732019
Loopt GTA 5 echt zo goed? Wil 'm nu stiekem eigenlijk wel op m'n laptop proberen... :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 16 april 2015 @ 09:47:41 #188
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_151734061
Engine schijnt vrij flexibel te zijn ja, maar je kunt zien dat hij settings behoorlijk laag heeft staan hoor,

Jaggies in die auto en in de broek van de flippo die tegen het gebouw staat.
Maar het werkt en dat is wat telt waarschijnlijk :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 10:09:43 #189
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_151734641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb je in je spamfolder gekeken?
maar als je verkeerde email invuld zegt die dan niet dat die email niet bekend is in hun systeem?
heb me gisteren ingeschreven voor de mailinglist en kreeg toch direct een mailtje dus hun mailsysteem werkt wel :P
en als je je passwoorden niet kunt onthouden is het mss handig om password manager te hebben ofzo bespaard je veel elende.
Gast. Dat account heb ik in 2008 ofzo ooit eens aangemaakt, nooit meer naar gekeken, nooit meer gedacht nodig te hebben. Blijkbaar werken mijn oude passwords niet meer en je hebt maar een paar pogingen en dan locked out. Ze zullen wel van die extra eisen hebben gehad dat mijn toenmalige password niet werkte, dat er een extra iets bij moest ofzo, in die tijd was mijn password niet voorzien van 'rare tekens' normaal gesproken. Als dat wel een eis was dan weet ik nu niet meer wat ik precies gedaan heb toen.

Staat niks in de spam, mails zijn niet eens binnengekomen, alleen mailtje van support met ticketnummer. Op Twitter zie ik ook talloze mensen die al over de 30 uur op een antwoord wachten, dus het is momenteel bij meer mensen zo.
Maillogs nagekeken: rockstar komt behalve die bevestiging met ticketnummer niet voor, dus ze hebben ook geen contact met mijn mailserver gehad.

Ze hebben tot nu toe nog steeds niet gereageerd en welk mailadres ik ook invul: er komt geen mail met een passwordreset.

Kortom: GTA V via steam, maar kan dankzij die Social Club niet spelen en ik ga geen account aanmaken onder een andere naam.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 16 april 2015 @ 13:43:22 #190
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_151741166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Gast. Dat account heb ik in 2008 ofzo ooit eens aangemaakt, nooit meer naar gekeken, nooit meer gedacht nodig te hebben. Blijkbaar werken mijn oude passwords niet meer en je hebt maar een paar pogingen en dan locked out. Ze zullen wel van die extra eisen hebben gehad dat mijn toenmalige password niet werkte, dat er een extra iets bij moest ofzo, in die tijd was mijn password niet voorzien van 'rare tekens' normaal gesproken. Als dat wel een eis was dan weet ik nu niet meer wat ik precies gedaan heb toen.

Staat niks in de spam, mails zijn niet eens binnengekomen, alleen mailtje van support met ticketnummer. Op Twitter zie ik ook talloze mensen die al over de 30 uur op een antwoord wachten, dus het is momenteel bij meer mensen zo.
Maillogs nagekeken: rockstar komt behalve die bevestiging met ticketnummer niet voor, dus ze hebben ook geen contact met mijn mailserver gehad.

Ze hebben tot nu toe nog steeds niet gereageerd en welk mailadres ik ook invul: er komt geen mail met een passwordreset.

Kortom: GTA V via steam, maar kan dankzij die Social Club niet spelen en ik ga geen account aanmaken onder een andere naam.
Met andere woorden je kunt GTA V net zo goed weer verkopen als zij niet reageren :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 13:49:42 #191
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_151741328
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:43 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Met andere woorden je kunt GTA V net zo goed weer verkopen als zij niet reageren :D
Volgens mij kan dat niet, want in Steam staat dat ik hem 17 minuten heb gespeeld. Ja 17 minuten proberen in te loggen op RSC.

Maar inmiddels reactie via Twitter:

RockstarSupport twitterde op donderdag 16-04-2015 om 10:19:29 @djkoelkast Thank you. We've found your ticket and will be looking into this shortly. *JB reageer retweet
3 uur geleden, maar nog geen reactie daarna ;(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_151741332
ik kan niet alt tabben als ik in GTA5 online zit als ik dan terug in spel kom heb ik zwart scherm.
en doet zelf ctrl alt delete en escape niks

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 13:50:16 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 14:03:20 #193
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151741656
Mensen hier die nog Killing Floor 2 gaan spelen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_151741716
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen hier die nog Killing Floor 2 gaan spelen?
heb de eerste gespeeld. te stressy for me :P
pi_151742696
Ik vond de eerste doodsaai dus ik niet :P
Conscience do cost.
  Redactie Games donderdag 16 april 2015 @ 15:34:44 #196
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151744256
Nope, genoeg plezier aan GTA V nu..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151745397
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:49 schreef redboyke het volgende:
ik kan niet alt tabben als ik in GTA5 online zit als ik dan terug in spel kom heb ik zwart scherm.
en doet zelf ctrl alt delete en escape niks
Blijf alt-tabben en het komt vanzelf weer goed.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151746079
eerste GTA crash is een feit.
  Redactie Games donderdag 16 april 2015 @ 17:07:45 #199
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151746813
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 06:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Loopt GTA 5 echt zo goed? Wil 'm nu stiekem eigenlijk wel op m'n laptop proberen... :P


[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 17-04-2015 00:32:20 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 18:19:00 #200
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_151748542
Dat shortly betekent ik elk geval niet binnen 8 uur ;(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_151749309
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef Divje het volgende:

[..]

Blijf alt-tabben en het komt vanzelf weer goed.
heb nu windowed boderless en gaat zonder problemen nu.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
Dat shortly betekent ik elk geval niet binnen 8 uur ;(
shortly with a large value of soon :P
pi_151753506
Als je Civ V beu bent, Endless Legend is een geweldige vervanger

oh, long shot, maar heeft iemand ervaring met Imperial Glory?

[ Bericht 36% gewijzigd door AntiChrist7 op 16-04-2015 21:10:02 ]
pi_151768670
Dubbel post, maar het is Easter sale op zowel Gamersgate als Ubishop.

Nog iemand voor Ghost Recon Future Soldier (-75%)? De co-op ziet er enorm leuk uit
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:23:52 #204
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151769728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Gast. Dat account heb ik in 2008 ofzo ooit eens aangemaakt, nooit meer naar gekeken, nooit meer gedacht nodig te hebben. Blijkbaar werken mijn oude passwords niet meer en je hebt maar een paar pogingen en dan locked out. Ze zullen wel van die extra eisen hebben gehad dat mijn toenmalige password niet werkte, dat er een extra iets bij moest ofzo, in die tijd was mijn password niet voorzien van 'rare tekens' normaal gesproken. Als dat wel een eis was dan weet ik nu niet meer wat ik precies gedaan heb toen.

Staat niks in de spam, mails zijn niet eens binnengekomen, alleen mailtje van support met ticketnummer. Op Twitter zie ik ook talloze mensen die al over de 30 uur op een antwoord wachten, dus het is momenteel bij meer mensen zo.
Maillogs nagekeken: rockstar komt behalve die bevestiging met ticketnummer niet voor, dus ze hebben ook geen contact met mijn mailserver gehad.

Ze hebben tot nu toe nog steeds niet gereageerd en welk mailadres ik ook invul: er komt geen mail met een passwordreset.

Kortom: GTA V via steam, maar kan dankzij die Social Club niet spelen en ik ga geen account aanmaken onder een andere naam.
Heb er zelf ook mee moeten kloten, mijn account sinds 2010 niet meer gebruikt. Na een hoop gelazer (koppeling met ps3 account en uiteindelijk bleek er nog ergens een ancient GFWL account te zweven wat ik nodig had vanwege de gta 4 registratie) kwam ik erachter dat ongeacht wat je invult bij password recovery, je altijd de bevestiging krijgt dat ze een mail gestuurd hebben.

Heb dus tig keer een recovery geprobeerd op een account wat nooit geregistreerd was, terwijl, toen ik het account gebruikte wat WEL geregistreerd was, ik de mail ook daadwerkelijk binnen 1 minuut in de inbox had.

Achterlijk systeem.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 13:07:39 #205
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_151770964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:23 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Heb er zelf ook mee moeten kloten, mijn account sinds 2010 niet meer gebruikt. Na een hoop gelazer (koppeling met ps3 account en uiteindelijk bleek er nog ergens een ancient GFWL account te zweven wat ik nodig had vanwege de gta 4 registratie) kwam ik erachter dat ongeacht wat je invult bij password recovery, je altijd de bevestiging krijgt dat ze een mail gestuurd hebben.

Heb dus tig keer een recovery geprobeerd op een account wat nooit geregistreerd was, terwijl, toen ik het account gebruikte wat WEL geregistreerd was, ik de mail ook daadwerkelijk binnen 1 minuut in de inbox had.

Achterlijk systeem.
Ik heb alle e-mailadressen geprobeerd die ik normaliter gebruik, maar die deden het niet.
Daarom de vraag naar support: wèlk e-mailadres hoort er bij mijn account? Dan weet ik waar ik het moet zoeken, misschien heb ik eens iets heel geks gedaan, ik weet het niet.
Vraag staat sinds dinsdagochtend open en nog steeds geen antwoord (behalve die Twitterpost van 26 uur geleden).
Daar betaal je dan de volle mep voor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:12:24 #206
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151771104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb alle e-mailadressen geprobeerd die ik normaliter gebruik, maar die deden het niet.
Daarom de vraag naar support: wèlk e-mailadres hoort er bij mijn account? Dan weet ik waar ik het moet zoeken, misschien heb ik eens iets heel geks gedaan, ik weet het niet.
Vraag staat sinds dinsdagochtend open en nog steeds geen antwoord (behalve die Twitterpost van 26 uur geleden).
Daar betaal je dan de volle mep voor.
Jup, hun backlog is insane. Leuk dat het zo goed verkoopt, maar investeer dan ook in meer techsupport.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151771315
Of investeer in een goede beta. EA heeft hun les ondertussen enigszins geleerd met battlefield en zorgt dat er nu (open) beta's aanwezig zijn om een goed idee te krijgen van eventuele problemen. Voor zover ik weet is dat bij GTA helemaal niet het geval geweest, behalve wat interne tests. En dan krijg je dit soort onnodige en relatief domme problemen.

Maargoed, om deze redenen dus wacht ik tegenwoordig standaard een week met een nieuwe game kopen. Had GTA5 eerst nog even willen testen door te piraten maar ook die werkt niet, dus nu wacht ik wel gewoon nog wat langer op een sale :P Just cause daarentegen geniet wat meer prioriteit.
Conscience do cost.
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:27:40 #208
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151771543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:19 schreef ems. het volgende:
Of investeer in een goede beta. EA heeft hun les ondertussen enigszins geleerd met battlefield en zorgt dat er nu (open) beta's aanwezig zijn om een goed idee te krijgen van eventuele problemen. Voor zover ik weet is dat bij GTA helemaal niet het geval geweest, behalve wat interne tests. En dan krijg je dit soort onnodige en relatief domme problemen.

Maargoed, om deze redenen dus wacht ik tegenwoordig standaard een week met een nieuwe game kopen. Had GTA5 eerst nog even willen testen door te piraten maar ook die werkt niet, dus nu wacht ik wel gewoon nog wat langer op een sale :P Just cause daarentegen geniet wat meer prioriteit.
Disagreed. Aangezien je EA en battlefield aanhoudt: kun je je de launch van Battlefield 4 nog herinneren? Wat een horror, en zelfs maanden na de launch was het nog ellende.

De issues waar ik op inhaakte gaan om pure customerservice, neem daar gewoon extra lui voor aan om die gigantische influx bij de launch op te vangen. Een behandeltijd van dagen kun je niet verantwoorden en levert altijd ontevreden klanten op. Het is nu niet zo dat djkoelkast zijn issue een level 4 tech expert vereist, iemand met acces tot accounts is al voldoende hiervoor.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151771663
En de piraten lachen in hun vuistjes want die hebben al die hindernissen niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:46:41 #210
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151772199
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef Beach het volgende:
En de piraten lachen in hun vuistjes want die hebben al die hindernissen niet.
Tot dusver een hoop ellende gezien met gekraakte versies, geen idee of ze eindelijk een werkende versie hebben.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')