abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 april 2015 @ 15:12:56 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_151610860
Er is iemand jarig.
Lieve V1, ons slank beertje O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_151624330
:D
Thx uniekbabe! O+

Misschien wel een idee om de OP weer te herstellen :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_151624872
Hoi, zal ik dan ook nog maar lijstje doen, is laatste 'normale' voor de komende tijd :)
O/L: 2 gebakken ei met chorizo en kaas, broodjes. Een of andere smoothie met wat verschillende bessen, sinaasappel en banaan.
T 4 chocolade eitjes, glas grapefruit sap.
D dim sum, sate met boontjes en taugé en na bolletje citroen ijs en tiramisu met amarettosaus :9

Heb deze week weer best intens contact gehad met meisje van laatst. Is nu soort van friends with benefits :) eigenlijk best ideaal, daar kan ik wel aan wennen.
pi_151642164
Ik ben hier niet vaak genoeg meer om te snappen over welk meisje je het hebt, er zijn zoveel soorten meisjes bij je :+ iig veel plezier gewenst :P

Lijstje voor vandaag:

O: kwarktaart
L: Restje kipcurry met groenten
T: questbar
D: vis en groenten
T: casseineshake

Mijn vakantiekilo's moeten eraf, dus ondanks het gereis toch proberen te sporten en netjes te eten.

Vandaag poging 1, vlieg vanmiddag weer uit :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_151643035
Valt mee hoor, dit is nog wel te volgen :) We zien elkaar nu een maand of 2. Ik wilde wel serieus met haar verder, zij kreeg niet meer gevoelens. Dus na korte 'pauze' zien we elkaar weer maar ik verwacht er nu geen relatie van. We hebben gewoon leuke tijd met elkaar maar dan zonder labeltje van relatie. En ik stel haar dus ook niet voor aan familie/vrienden enzo.
  Vis een optie? maandag 13 april 2015 @ 18:24:07 #6
70532 loveli
N
pi_151652557
Best druk, maar weinig te vertellen wat ik met de hele wereld wil delen. Dus hoi.
crap in = crap out
pi_151764748
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_151764985
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2015 @ 12:15:57 #9
70532 loveli
N
pi_151769517
Vanmorgen woog ik 66,6 ;(
crap in = crap out
pi_151770872
Da's toch een goed gewicht met jouw lengte :?

Hier beginnen m'n pecs al strakker te worden en bovenkant buik maar probleemgebied laat nog op zich wachten. Naja, vooral qua zichtbaarheid, riem gaat al wel strakker maar nog wel flink stuk te gaan dus.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2015 @ 13:15:32 #11
70532 loveli
N
pi_151771202
Wel een goed gewicht, geen goed nummer :P
crap in = crap out
pi_151772749
Hoe lang ben je ook al weer loveli?

En :W

Even weg geweest, voorbereiden op operatie en ondergaan en herstellen. Gaat snel! Woensdag onder het mes en vandaag weer een ochtendje gewerkt :o Nu wel ff chillen. Lijstjes let ik ff niet op. Heb ook niet gevast deze week, gewoon gezond gegeten en extra waar ik behoefte aan had ^O^
pi_151776738
:W
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:15 schreef loveli het volgende:
Wel een goed gewicht, geen goed nummer :P
Ah zo :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 17 april 2015 @ 17:06:18 #14
70532 loveli
N
pi_151777671
Selenium = supplementtip voor een operatie. Of gewoon haring.

Mijn optimum ligt tussen de 63 en 65 kilo, bij 1.78.
crap in = crap out
pi_151777975
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:06 schreef loveli het volgende:
Selenium = supplementtip voor een operatie. Of gewoon haring.

Mijn optimum ligt tussen de 63 en 65 kilo, bij 1.78.
Thanks! Haring is eigenlijk best een goed idee :9

Ja, je bent idd een stuk langer dan ik.
pi_151836750
Ja hoi. Leven jullie nog?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2015 @ 21:28:47 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_151840292
Nee. Ik lig in zombie modus in bed. Moe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 19 april 2015 @ 21:58:37 #18
70532 loveli
N
pi_151841870
DM :+
crap in = crap out
pi_151844837
quote:
5s.gif Op zondag 19 april 2015 20:18 schreef sigme het volgende:
Ja hoi. Leven jullie nog?
:Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_151845753
OT:
Sport gaat lekker, nog steeds minimaal 3x per week.
Eten gaat redelijk alleen soms nog best wel trek doordeweeks vooral voor D1 en na D2 en met de overblijfselen van verjaardag toch nog te vaak wat extra's gepakt. Daarom donderdag maar dagje extra gesport en vooral cardio gedaan plus dat ik minder last van spierpijn/stijve spieren had dus heeft nog voordelen ook.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 20 april 2015 @ 12:50:40 #21
70532 loveli
N
pi_151855967
*trekt gedrapeerd zomerjurkje aan*
Reactie nichtje: "je bent net een Flintstone"

:W
crap in = crap out
pi_151914888
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:50 schreef loveli het volgende:
*trekt gedrapeerd zomerjurkje aan*
Reactie nichtje: "je bent net een Flintstone"

:W
Halle Berry was wel verdomd fijn anders in de Flintstones film :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje van gisteren:
O: bak kwark
L: 4x spelt met paprika en kipfilet, halve gerookte makreelfilet, 2 bekers melk
D1: klein bord noedelsoep met biefstuk
S: mini-legday / 55min cardio
D2: spinaziesalade, groot bord noedelsoep, hamburgertje van mager rundergehakt
T: handje nootjes
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:23:39 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_151950208
*dienstmededeling* Kwark is nog steeds niet lekker. Ook niet gemixt met magere yoghurt oO<

</keuringsdienst van smaakpapillen>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_151952547
Wat is het rustig hier de laatste tijd, haha.

Viz nog gefeliciteerd met je vaste contract! Wat chill!

Nadat ik vorige week 61 kilo op de weegschaal zag staan (1.58m, altijd tussen 51-53 kilo geweest) vond ik het genoeg geweest en is de knop geloof ik wel redelijk om. Ik loop op werk regelmatig tussendoor even een rondje en neem alleen nog de trap (96 treden per keer haha). Ik zet mn eten voor werkdagen de avond van tevoren klaar. Deze week was dat maandag tm gister ontbijt 500gr magere kwark met diepvries bosbessen en kersen, lunch 4 spelt boterhammen met mosterd en kipfilet en tussendoortjes een tomaat, stuk komkommer en een kiwi. Avondeten ben ik even vergeten van maandag en dinsdag. Gister was het wraps met gehakt, komkommer, tomaat, sla, maïs en klein beetje geraspte kaas.

Vandaag lig ik ziek thuis (buikpijn for fuck's sake, eet ik eindelijk gezond..) dus ander lijstje.
Tot nu toe alleen mn O op, rest is planning.
O: hele mango
L: spelt pasta en tomatensaus met gehakt, courgette en champignons
T: tomaat en stuk komkommer
B: 1.5 uur trainen (als ik me beter voel)
D: omelet van 2 eieren en champignons
B: 1.5 uur training geven

Warme lunch dus ivm trainen, train 18.30 en moet altijd vanaf 3 uur voor training niks meer eten anders heb ik er last van. Als ik lunch niet weg krijg ivm buikpijn dan train ik wss ook niet.
pi_151974430
Misschien buikpijn want in verhouding veel E's met hoe je daarvoor at?!

:') het is dat ik nog een goed stuk vis en nootjes ernaast eet maar anders heb ik soortgelijke lijstjes als jou :D
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
*dienstmededeling* Kwark is nog steeds niet lekker. Ook niet gemixt met magere yoghurt oO<

</keuringsdienst van smaakpapillen>
Leugens! :{w :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_151995467
Vast contract voor de win!

Net in slaap gedonderd na terugkomst van het sporten :')

De komende paar maanden even beter op mijn eten letten, tijd dat mijn babyvet er afgaat. :D
pi_151996635
Ik heb vandaag het voorgestelde contract bij de nieuwe baas opgehaald. Gelijk vast. Niet dat dat nog veel zegt tegenwoordig (een contract voor bepaalde tijd geeft meer zekerheid ;') ), maar het klinkt wel aardig. 1 Augustus begin ik.
Dan kan ik op de fiets naar kantoor (hoop ik), naar een kantoor zonder koekjes (hoop ik) en dan word ik vanzelf weer jong en slank (nietwaar?).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_152003553
Ik ken mensen die dromen van een vaste aanstelling zodat ze uit de huur-hel kunnen ontsnappen :P
Sommige sectoren zijn echt fucked-up, 50u werken met een 0-urencontract en geen toezeggingen terwijl het al jaren zo gaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:45 schreef Mufasa208 het volgende:
Vast contract voor de win!

Net in slaap gedonderd na terugkomst van het sporten :')

De komende paar maanden even beter op mijn eten letten, tijd dat mijn babyvet er afgaat. :D
*boks*
Maar wil daarentegen m'n armen groter krijgen tegelijkertijd :+

Waarom heb jij zulke goede armen!? Gewoon oneerlijk...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 24 april 2015 @ 23:10:38 #29
70532 loveli
N
pi_152003749
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:03 schreef V1z0R het volgende:
50u werken met een 0-urencontract en geen toezeggingen terwijl het al jaren zo gaat.
Als het al jaren zo gaat, hebben ze zelf nooit formeel om een vast contact gevraagd.
crap in = crap out
pi_152004141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Als het al jaren zo gaat, hebben ze zelf nooit formeel om een vast contact gevraagd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152007257
Als je je formele gelijk komt vragen hoef je niet meer terug te komen, in een aantal sectoren / bij sommige bazen. Flexcontracten zijn een aanslag op onze beschaving. En banken die denken dat een vast contract garanties biedt leven nog in de vorige eeuw.

Eén van de redenen dat ik wegga bij mijn huidige werkgever is dat deze tegenwoordig 'modern' omgaat met nieuw personeel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 25 april 2015 @ 10:12:00 #32
70532 loveli
N
pi_152008209
Ik zie het somber in wat betreft de 'modernisering' van de arbeidsmarkt. Flex, zoveel mogelijk het personeel aanpassen aan de grillen van het werk. Waar is de tijd gebleven dat avonden en weekeinden voor het sociale leven waren?

Zulke werkgevers hoor je klagen over hoe onflexibel het onderwijs is met werktijden van docenten.

Omgekeerde wereld, het vreemd vinden dat men overdag werkt en in het weekend vrij is.
crap in = crap out
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:25:26 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_152010851
Sigme, alsnog feli met nieuwe baan! Fietsen naar werk for the win, kan ik nu ook :Y ook minder suikerige chai lattes en speltkoeken, want werk niet meer in een hipster-area :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_152014257
Sigme, ook gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, alsnog feli met nieuwe baan! Fietsen naar werk for the win, kan ik nu ook :Y ook minder suikerige chai lattes en speltkoeken, want werk niet meer in een hipster-area :+
Bevalt nog steeds dus op je nieuwe plek?

Ben zelf ook blij dat op m'n werk nu die tonnetjes snoep weg zijn, niet dat ik er geen weerstand aan kon bieden maar scheelt gewoon dat het niet hoeft.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152029557
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152029627
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 26 april 2015 @ 14:46:00 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_152039841
Zal ik er eens een lijstje ingooien?

o. stuk brioche
t. radijsjes en aardbeien
l. gulashsoep met brood
t. appel+ 3 gedroogde vijgen
d. sushi, veel sushi

vandaag
o. hard broodje met zalm
t. appel + yoghurt-kwarktaartkwark
l. pond asperges, 3 aardappelen, 3 plakken ham, ei en gesmolten boter
t. 2 glazen wijn + 4 stukjes gedroogde mango
d. wordt denk soep met brood

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkepink op 26-04-2015 16:36:23 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_152048554
Lekkere lijstjes, Tinkepink. Nu bedenk ik me dat ik vandaag alweer vergeten ben asperges te oogsten.

Lijstje van vandaag durf ik ook wel.
• O: gebakken ei (3) met spek en kaas, bonensalade, fruitsalade (1½ appel, ½ banaan) met volle karnemelk
• M: bak boekweitvlokken met warme melk, witlofsalade met ansjovis, stukjes kaas, 2 rijstwafels met boter
• A: stoofpot lamsvlees met ui, bleekselderij, wortel, biet, zoete aardappel
• Toe: creme fraiche met amandelmeel en granaatappelsiroop
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 april 2015 @ 19:48:23 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_152049868
Ook een lekker lijstje sigme.
Bij die van mij mag nog brood met avocado, zalm en rode ui toegevoegd worden.

Maarre, zelf asperges oogsten.... groen of wit? En is jullie grond daar geschikt voor?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_152050950
Lekkere lijstjes tink en sigme!
En sigme ook gefeliciteerd met je nieuwe en vaste contract!

Mijn lijst gister:
O: sushi (restje van vrijdag avond: 2 temaki met zalm en avocado en 1 nigiri zalm)
L: bakje kwark met mango
D: uit eten met ouders, voorgerecht 2 halve springrolls (niet gefrituurd, wel lekker), hoofdgerecht op een kant geroosterde tonijn met paprika en komkommer, nagerecht halve pavlova met vanille hangop en rood fruit en halve oreo cookie trifle (nagerecht met moeder gedeeld en halverwege gewisseld).

Vandaag:
O: bakje magere yoghurt
L: bruine bol met sla, komkommer, alfalfa en brie
T: banaan
B: hockeywedstrijd
B: wedstrijd fluiten
D: pastasalade met gerookte zalm, komkommer en tomaat

Eten van gister was erg lekker :)
pi_152063331
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ook een lekker lijstje sigme.
Bij die van mij mag nog brood met avocado, zalm en rode ui toegevoegd worden.

Maarre, zelf asperges oogsten.... groen of wit? En is jullie grond daar geschikt voor?
Groen, want dat aanaarden en dan ondergronds steken is me veel te lastig. Alle witte aspergerassen schijn je ook goed als groene te kunnen kweken, ik heb ooit asperges gezaaid van een ras dat er speciaal voor bedoeld was. We zitten hier op mooie losse grond, in elk geval prima voor asperges.

Vanochtend ontbeten met verse groene asperges :9.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 27 april 2015 @ 21:41:50 #42
70532 loveli
N
pi_152082225
Ik zit bij sigme en uniekje in de buurt. En ik ben nuchter.
crap in = crap out
  maandag 27 april 2015 @ 21:47:34 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_152082408
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:41 schreef loveli het volgende:
Ik zit bij sigme en uniekje in de buurt. En ik ben nuchter.
Ik niet. En ben ook nuchter. Wel net begonnen aan mijn eerste borrel van vandaag (grappa).

Lijstje
o. wit brood avocado zalm + witbrood boter jam
l. turkse pizza + half patatje
t. stuk appeltaart met slagroom + bolletje zelfgemaakt slagroomijs
d. sla met gebakken kipfilet in spekmantel, halve avocado, radijsjes, lenteui, mango-azijn + ei + 4 plakken gedroogde ham + boterham boter en honing
t. paar handjes groentechips + borrel
b. 12 km slenteren + half uur yoga
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 april 2015 @ 22:04:28 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_152083084
Waar en je?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 27 april 2015 @ 22:20:19 #45
70532 loveli
N
pi_152083626
Stad, tot woensdag.
crap in = crap out
pi_152136356
Hoi hoe is het hier?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
pi_152142071
Die flugelgast _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:22 schreef Probability het volgende:
Hoi hoe is het hier?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas vragen als je vermoed dat 'ie onder de 18 is....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152142449
Hoi, hoe is het hier? Ben nog op vakantie en daar zijn mijn lijstjes ook naar. Meer alcohol maar ook meer beweging zoals hiken. Groenten doen ze hier ook bijna niet aan, dat is wel apart. Maar aan de andere kant hebben ze hier veel meer en lekkerder fruit en sapjes.
Vandaag voor het eerst geparaglidet in een canyon, was echt geweldig!
  donderdag 30 april 2015 @ 16:03:15 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_152154387
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:44 schreef the85mc het volgende:
Hoi, hoe is het hier? Ben nog op vakantie en daar zijn mijn lijstjes ook naar. Meer alcohol maar ook meer beweging zoals hiken. Groenten doen ze hier ook bijna niet aan, dat is wel apart. Maar aan de andere kant hebben ze hier veel meer en lekkerder fruit en sapjes.
Vandaag voor het eerst geparaglidet in een canyon, was echt geweldig!
Hoe is het met je scharrel aldaar?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_152209548
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe is het met je scharrel aldaar?
Dat is puur vriendschappelijk, we hebben tijdje met z'n tweeën gereisd rond bogota en langs de kust. Echt mooi en eigenlijk ook super romantische omgeving, maar tussen ons is niks gebeurd. Ik had van te voren gezegd dat ik een vriendin had en dat ze niets moest verwachten.

Verder is het echt mooi hier, leuke dingen gedaan en leuke mensen ontmoet. Zoveel plaatsen bezocht en nieuwe dingen gedaan, zoals paragliden in een canyon.
En ik heb ook soort van nieuwe scharrel hier :@
Ik had een vlucht van Pereira naar Cartagena gepland. Tas ingecheckt dus klaar om te gaan. Een meisje begon met me te praten en dat was erg leuk. Maar toen ik wilde boarden kon dat niet meer omdat het een internationale vlucht was en ik dus blijkbaar te laat was. Zij zag het gebeuren en voelde zich schuldig, en zij heeft toen haar vlucht verzet naar de volgende ochtend vroeg.
Ik stelde voor om een hotel te boeken en dat leek haar ook een goed idee. Van het een kwam het ander dus het was al snel de volgende ochtend. Zij wilde nog niet gaan dus had ze opnieuw haar vlucht verzet voor me naar de middag.. :@
Daarna heb ik alleen verder gereisd maar ze wilde me sowieso nog een keer zien. Dus gister hebben we in Bucaramanga afgesproken, terwijl zij aan de andere kant van het land woont. Ze heeft echt super lang gereisd om me weer te zien, vooral op de terugweg. Alle vluchten waren vol dus heeft ze ruim 22 uur in een bus gezeten.. :@
Het is niet zo dat ze kansarm ofzo is. Ze heeft hier een goede baan en studie mogelijkheden. Ze wil in de zomer tijdje samen reizen in Azië, maar ik zie nog wel of we dat gaan doen..

In de wat minder toeristische plaatsen ben je als nederlander best een bezienswaardigheid, omdat ik stuk langer ben, licht haar en blauwe ogen heb. Dat voelt wel beetje raar soms. Sommige mensen zitten je ook echt aan te staren alsof ik net uit een ufo ben gestapt haha. Maar de mensen zijn super vriendelijk en ik heb me geen moment onveilig gevoeld :)
  Vis een optie? zaterdag 2 mei 2015 @ 18:24:19 #51
70532 loveli
N
pi_152212752
Maar heb je nou een vriendin of niet?
/waaaayyyy too old for this shit
crap in = crap out
pi_152219540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:24 schreef loveli het volgende:
Maar heb je nou een vriendin of niet?
/waaaayyyy too old for this shit
Nee niet echt. Ik zou het omschrijven als friends with benefits..
pi_152254942
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee niet echt. Ik zou het omschrijven als friends with benefits..
Maak een keuze :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
pi_152285811
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Maak een keuze :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mc had al keuze gemaakt maar van potentieel vriendin ging het naar neukerij omdat zij niet relatie wilde.

Was haar keuze om het geen relatie te laten zijn... Mc wilde juist maar zij dus niet en na wat denken bedacht Mc dat hij pussy-on-the-side niet moest laten gaan omdat hij toch een poos ging reizen.
Toen kreeg hij bonus-pussy nadat hij gentleman was tegenover chick die hij eerlijk had verteld van ik wil best met je reizen maar gebeurt niks want mogelijkheid tot vriendin (was nog voor mogelijke vriendin dus side-pussy werd (en omdat zij ver weg woont nooit echt echt, misschien heel misschien, relatie maar lastig was)). En toen kwam hij later op reis iemand anders tegen (bonus pussy (bij gebrek aan andere discutabele termen)).

Serieus, zo'n lastig verhaal is het niet en boks voor Mc, dat van die natte handdoek moet ik terugnemen denk ik ;) ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152286514
Steen docu is er trouwens
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152287429
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mc had al keuze gemaakt maar van potentieel vriendin ging het naar neukerij omdat zij niet relatie wilde.

Was haar keuze om het geen relatie te laten zijn... Mc wilde juist maar zij dus niet en na wat denken bedacht Mc dat hij pussy-on-the-side niet moest laten gaan omdat hij toch een poos ging reizen.
Toen kreeg hij bonus-pussy nadat hij gentleman was tegenover chick die hij eerlijk had verteld van ik wil best met je reizen maar gebeurt niks want mogelijkheid tot vriendin (was nog voor mogelijke vriendin dus side-pussy werd (en omdat zij ver weg woont nooit echt echt, misschien heel misschien, relatie maar lastig was)). En toen kwam hij later op reis iemand anders tegen (bonus pussy (bij gebrek aan andere discutabele termen)).

Serieus, zo'n lastig verhaal is het niet en boks voor Mc, dat van die natte handdoek moet ik terugnemen denk ik ;) ^O^
Haha goede samenvatting :)
Ik ben nu op de luchthaven om terug te vliegen.. -O- Vind het echt jammer, Colombia is een geweldig mooi land en de mensen zijn zo vriendelijk, zelfs voor mensen die nauwelijks spaans spreken. En heb me geen moment onveilig gevoeld, terwijl iedereen hier kan zien dat ik geen colombiaan ben. Ik weet bijna zeker dat ik nog een keer ga, 3 weken was veel te kort.. Nog zoveel dingen te zien..
pi_152326052
Zo, ook weer thuis.. Is best weer beetje raar om weer in normale ritme te komen.
En voor het eerst in tijden een weegschaal gezien. Ik heb best veel gegeten op vakantie en van alles geprobeerd. Maar ook redelijk veel bewogen, gehiked in bergen enzo. En ik was 84,5 kg vanochtend :o Dat is iets van 4 kg lichter in 3 weken..
pi_152343244
Haha lekkere samenvatting Viz!
En klinkt als een leuke trip mc! Kan me voorstellen dat je 3 weken te kort vond! En wow 4 kg eraf in 3 weken! Dan heb je goed veel bewogen haha!

Ik hou mn gezond eten en meer bewegen al precies twee weken vol. Hoezee! In die tijd geen kilo kwijt maar er gebeurt wel wat want pas een broek weer die ik twee weken geleden niet aan kreeg. Helaas geen goed meetlint meer en mn weegschaal weegt alleen in kilo's haha dus ik ga maar af op wel of niet passende broeken!

Lijst:
O: serranoham plakjes
B: 5 minuten buikspier filmpje, 5 minuten beenspier filmpje
L: half bruin stokbrood met carpaccio, zongedroogde tomaten, pijnboompitten, rucola, parmezaanse kaas, pesto en truffelmayonaise
D: driekwart lamsburger, 300gr paprika gegrild in de oven en 50gr champignons
T: twee augurken
T: zachtgekookt ei

Planning voor morgen:
O: 500gr magere kwark met diepvries frambozen, 8gr honing en crunchy spelt met rijststroop
L: 2 boterhammen met rosbief, 2 boterhammen met kipfilet
B: hockeytraining
D: erwtensoep (Unox, niet zelfgemaakt helaas)
B: training geven

Evt bij mn erwtensoep nog wat brood oid. Heb maar een uur tussen trainen en training geven om te eten en ben pas om 23.15 weer thuis dus dan nog eten is ook niet echt handig.
pi_152453244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:03 schreef V1z0R het volgende:
Ik ken mensen die dromen van een vaste aanstelling zodat ze uit de huur-hel kunnen ontsnappen :P
Sommige sectoren zijn echt fucked-up, 50u werken met een 0-urencontract en geen toezeggingen terwijl het al jaren zo gaat.

[..]

*boks*
Maar wil daarentegen m'n armen groter krijgen tegelijkertijd :+

Waarom heb jij zulke goede armen!? Gewoon oneerlijk...
Thanks! :D

Twee minisnickers voor het trainen of drie, deze natuurlijk meenemen in je dagelijkse calorien. Op een trainingsdag op onderhoud gaan zitten en de rest onder onderhoud.

Voor de armen dips (weighted), close grip benchpress, dumbbell pjr pullover, barbell curls, dumbbell curls, incline seated dumbbell curls, cable pinwheel curls, cable hammer curls en dumbbell pinwheel curls.

Niet alles op een dag natuurlijk. :P Kijk anders eens naar Doggcrapp, heerlijke manier van trainen. :)
pi_152552109
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:41 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Thanks! :D

Twee minisnickers voor het trainen of drie, deze natuurlijk meenemen in je dagelijkse calorien. Op een trainingsdag op onderhoud gaan zitten en de rest onder onderhoud.

Voor de armen dips (weighted), close grip benchpress, dumbbell pjr pullover, barbell curls, dumbbell curls, incline seated dumbbell curls, cable pinwheel curls, cable hammer curls en dumbbell pinwheel curls.

Niet alles op een dag natuurlijk. :P Kijk anders eens naar Doggcrapp, heerlijke manier van trainen. :)
Moet het inderdaad maar even omgooien. Laat nu nog vaak ook op trainingsdagen soms een tekort om dan een overschot in het weekend op te vangen en da's niet slim plus de training van die dag is dan vaak bagger.

Oja doggcrapp, had je al eens eerder over. Toen alleen maar kort dat stuk op t-nation doorgelezen, maar eens even keer meer aandacht aan besteden. ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 18 mei 2015 @ 14:41:33 #61
70532 loveli
N
pi_152713072
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:41 schreef Mufasa208 het volgende:
Twee minisnickers voor het trainen of drie, deze natuurlijk meenemen in je dagelijkse calorien. Op een trainingsdag op onderhoud gaan zitten en de rest onder onderhoud.
Ze verkopen geen zakken met 2 minisnickers :')
crap in = crap out
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:02:34 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_152751634
*kickje* *O*

Ik ga weer eens focussen op gezonde shizz 8-) Niet low carb maar minder suiker en minder brood :P Ik heb gisteraaf daadwerkelijk voor 2 dagen salade in bakkies staan doen :7

Gisteren:
O: bak Griekse yoghurt met chia&fruit en rozijntjes/amandelen/zonnebloempitjes/pepitas
L: salade van sla, tomaat, komkommer, paprika, pijnboompitjes, gerookte kipreepjes en feta
T: dadel met geitenkaas
D: kippenvleugeltjes met salade

Vandaag:
O: bak Griekse yoghurt met chia&fruit en rozijntjes/amandelen/zonnebloempitjes/pepitas
L: salade van sla, tomaat, komkommer, paprika, pijnboompitjes, kikkererwten, bosui, gerookte kipreepjes en feta
T: gekookt ei met rookvlees
D: Buddha's delight met rijst
S: Zumba
T: iets :P Nog even kijken wat!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_152772503
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze verkopen geen zakken met 2 minisnickers :')
Verdeel ze in boterhamzakjes en heers? :P

@Maria, goede start. :D

Ik heb zin in bacon... :9 .... Karbonade... Speklapjes...
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2015 @ 22:41:16 #64
70532 loveli
N
pi_152773107
Spareribs :9

Ik hoef een week niet meer te eten :')
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2015 @ 22:42:09 #65
70532 loveli
N
pi_152773198
En verdelen kan ik nog wel, maar (be)heersen behoeft nog wat aandacht.
crap in = crap out
pi_152831310
Hoi, ik heb even een werkgerelateerde vraag. Ben benieuwd wat jullie zouden doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152840262
^O^ Maria

SPOILER: Mc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152845029
Eens met Viesoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:46:53 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_152867225
Wat sigme en vizor zeggen. Duidelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_152867325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Wat sigme en vizor zeggen. Duidelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee is ander waar ik laatst over vertelde.. Stuur je wel even DM
pi_152867810
Ik zou hetzelfde zeggen als Viz, Sigme en Tink, mc! Klinkt veel aantrekkelijker.

Ik ben al n maand netjes aan het eten, geloof langst ooit dat ik het vol hou. Combi van netjes eten en meer sporten; naast hockey ook weer Jillian filmpjes opgepakt. Nu 1.5 kilo afgevallen en denk ook wel wat spieren erbij. Helaas is mn favo meetlint kwijt (lang leve ikea papieren meetlinten, moet er maar weer eens langs) dus kan niet kijken of ik cm's kwijt ben. Mijn voornaamste doel is al mn broeken weer aan kunnen, dus ik pas ze gewoon af en toe om te kijken of ik er al ben ;).

Lijst vandaag:
O: 250gr diepvries banaan, aardbei en blauwe bes mix
L: 2 bruine bth met brie
T: augurk, zachtgekookt ei
T: snack tomaatjes
D: tonijn met gebakken aardappeltjes, beetje mayo en tomaat
T: bruine bth met brie
B: Jillian 30 day shred level 1
T: bakje yoghurt

Beetje weinig groente vandaag, maar dat compenseer ik morgen weer :)
pi_152868338
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou hetzelfde zeggen als Viz, Sigme en Tink, mc! Klinkt veel aantrekkelijker.

Ik ben al n maand netjes aan het eten, geloof langst ooit dat ik het vol hou. Combi van netjes eten en meer sporten; naast hockey ook weer Jillian filmpjes opgepakt. Nu 1.5 kilo afgevallen en denk ook wel wat spieren erbij. Helaas is mn favo meetlint kwijt (lang leve ikea papieren meetlinten, moet er maar weer eens langs) dus kan niet kijken of ik cm's kwijt ben. Mijn voornaamste doel is al mn broeken weer aan kunnen, dus ik pas ze gewoon af en toe om te kijken of ik er al ben ;).

Lijst vandaag:
O: 250gr diepvries banaan, aardbei en blauwe bes mix
L: 2 bruine bth met brie
T: augurk, zachtgekookt ei
T: snack tomaatjes
D: tonijn met gebakken aardappeltjes, beetje mayo en tomaat
T: bruine bth met brie
B: Jillian 30 day shred level 1
T: bakje yoghurt

Beetje weinig groente vandaag, maar dat compenseer ik morgen weer :)
Neem je ook foto's? Zo nee, doen!
Geeft veel beter beeld dan wegen of meten vooral als je ze naast elkaar zet.

Mijn benen schommelen zo nog steeds rond dezelfde omvang als half januari maar zijn stukken droger.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152868791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Neem je ook foto's? Zo nee, doen!
Geeft veel beter beeld dan wegen of meten vooral als je ze naast elkaar zet.

Mijn benen schommelen zo nog steeds rond dezelfde omvang als half januari maar zijn stukken droger.
Stom, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!! Ga ik morgenochtend meteen doen :). Goeie tip!
pi_152871735
37*8 = 296
Godver...
43*8 = 344
Tering jantje :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152875209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:55 schreef V1z0R het volgende:
37*8 = 296
Godver...
43*8 = 344
Tering jantje :o
Het is
3 maal 3 is 9 en ieder zingt zijn eigen lied :)

of:
Ieder zingt zijn eigen....
Dyscalculie-lied
3 maal 3 is... ehhhhh... 6?
...7? ...33? ...9? ...12?
Ieder zingt z'n eigen lied
Als ik dit niet tellen kan
Dan zing ik lekker niet!

Dyslexi-lied
Dire maal dire si ngeen
Ieedr zgnit z'n egein leid
Deir mala dier is neeng
Ki sanp dti leidej neit!

Klassiek Autisme-lied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!

ODD-lied
Drie maal drie is zeven
Ik vind dit een heel stom lied
Als je wilt dat ik dit zing
Dan zing ik het dus niet!

ADD-lied
Drie maal dr... hé, een vogel!
Zingen? ...o ja. Drie maal drie is negen
Ieder... mooi weer buiten zeg!
Wat? O ja. Ieder zingt z'n eigen lied
Drie maal... ehhhh... Wat deed ik hier ook al weer?

Asperger-lied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
pi_152959686
Hoi :W

Hoe is het hier?
Ik druk met scriptie maar wel afgevallen :o woah!
Worry is a misuse of imagination
pi_152960725
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:17 schreef Probability het volgende:
Hoi :W

Hoe is het hier?
Ik druk met scriptie maar wel afgevallen :o woah!
Hoi! :W
Vet goed! Loopt het beetje lekker met je scriptie?

Ik ben gestaag aan het afvallen en dat gaat best goed :) begin te merken dat ik meer spieren krijg en buik wat platter wordt en ik kan mn broeken al een stuk verder aan dan toen ik begon.

Mac, ik moest lachen om je liedjes hahaha!
pi_153085995
Hoi,hoe is het hier?
Gister nieuwe contract getekend en vandaag met laatste leidinggevende gepraat om te vertellen dat ik vertrek. Het is beetje apart om weg te gaan, ik heb het zeker naar mijn zin gehad en veel geleerd. Maar denk dat nieuwe baan meer uitdagingen biedt. En hij vertelde me dat de deur altijd open stond om terug te komen :)

Vanavond even vieren in de stad :) :7
pi_153182489
Kick!

Een tijdje terug kwam ik hier vertellen dat ik het weer beter ging doen, maar dat lukte niet zo. Ondertussen gaat het wel weer beter met eten (toch gewoon een k&k kopen in plaats van me voornemen te gaan koken en in de plaats daarvan rotzooi gaan eten) en ben ik weer Evy aan het doen.
Doel: mooi in kleren waar ik nu een muffintop in heb, ik heb geen beschikking tot een weegschaal de laatste tijd.
pi_153513601
Beetje een reliek geworden dit topic.

Succes Mc, als al duidelijk was gewoon de juiste keuze wat mij betreft. En een tikkel jaloers.

En een knuf voor Puff!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 04:51:52 #81
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_154023042
In januari woog ik 84 kilo, nu weeg ik 76 kilo. Voor mijn gevoel was het echt vorig jaar dat ik hier voor het eerst postte, maar eigenlijk val ik dus prima af! Geen kilo per week, maar toch wel een dikke kilo per maand dus. Ik heb lang te maken gehad met een plateau, maar nu gaat het dus lekker in vergelijking met maanden niets afvallen. Desalniettemin heb ik erg veel vet. Erg raar aangezien ik toch echt geen calorie teveel eet.

Ik weet niet of dit gebruikelijk is hier maar hier mijn centimeters:

Bovenarmen: 32.
Bovenwijdte (borsten): 92.
Onderwijdte: 77.
Taille: 80.
Heupen: 101.
Billen: 110 (juist).
Bovenbenen: 64.
Knieën: 46.
Kuiten: 41.
Enkels: 27.

Ik heb het gevoel dat ik erg veel baat zal hebben bij sporten. Dat doe ik weinig, en heb ik altijd weinig gedaan. Misschien zal dat helpen om alles wat strakker te krijgen? Mijn gewicht is prima, maar mijn lijf an sich dus niet, en dat vind ik best lastig.

Ik ben trouwens 1,79 meter en 24 jaar. Qua streefgewicht wil ik graag in de zestig wegen, dus laten we eerst zeggen 69 kilo. Ik pas maar met moeite in broeken, erg lastig vind ik dat. Sowieso moeilijk te beoordelen of ik nu maat 42 heb of maat 46. Broeken vallen soms zo anders!
pi_154209655
stil hier!!!!!!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 16 juli 2015 @ 09:07:22 #83
70532 loveli
N
pi_154380968
Ik wil wel even updaten dat er een mok koffie over m'n printer is gegaan.

Routine O+
crap in = crap out
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 23:35:43 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154636530
Wat is er met dit topic gebeurd? :o :D Ik dacht laat ik weer eens meeposten maar blijkbaar zit er niet echt meer leven in :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 30 juli 2015 @ 00:13:17 #85
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_154751570
Ah, het topic loopt zo te zien inderdaad niet meer zo.

Anyway, ik weeg inmiddels 75 kilo. Het gaat langzaam maar gestaag. Ik boks inmiddels drie keer per week en doe daarvoor altijd wat squatten, lunges etc. Ben benieuwd!
pi_154789792
Zou wel leuk zijn als hier weer wat leven in komt!
Bij mij gaat het qua eten in principe wel oke, maar nu vooral andere dingen aan m'n hoofd.
Dus probeer nu juist zo gezond mogelijk te eten en te sporten. Gister zonder training 10km gelopen, was wel verbaasd dat dat kon, nog vrij goede tijd ook. Wil in november misschien 15 lopen voor een wedstrijd, dit was even een test. (Doe normaal (af en toe) echt maar 3/4 km, dus ga het wel opbouwen)

Prive gaat het niet echt super, met mij wel, mensen om mij heen wat minder. Dus dat heeft ook wel impact.

Nou doei :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_154789813
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Grunge. het volgende:
Ah, het topic loopt zo te zien inderdaad niet meer zo.

Anyway, ik weeg inmiddels 75 kilo. Het gaat langzaam maar gestaag. Ik boks inmiddels drie keer per week en doe daarvoor altijd wat squatten, lunges etc. Ben benieuwd!
Leuk :) Ik wil ook weer gaan (kick)boksen ^^
Worry is a misuse of imagination
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:06:04 #88
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_154856991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk :) Ik wil ook weer gaan (kick)boksen ^^
Kickboksen is zo fijn, het is voor alles goed. Het beste vind ik nog dat je er je hele lijf mee traint. En aangezien ik veel 'lui vet' heb, niet per se passend bij mijn gewicht, verwacht ik er veel van als ik dit zo volhoud. Daarbij is het een sport die ook voor iemand met een idiote motoriek (en holvoeten...) goed te doen is (hardlopen bijvoorbeeld zou voor mij echt geen optie zijn, haha). Maar jij hebt het al eens eerder gedaan dus?

Jij zult wel een goede conditie hebben als je zo zonder training die tien kilometer loopt! Fijn.
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:09:11 #89
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_154857079
Ik deed laatst een keer Insanity voor de eerste keer en ik hield die fit test niet eens vol. WTF echt. Helemaal dood. Dat is echt niet normaal hoor. Het programma dan :{w! Ik houd het maar lekker bij boksen, dat is pittig genoeg.
pi_155298448
Echt rustig :o

Kent iemand deze dame en haar eet& train methode?

https://instagram.com/kayla_itsines/
Worry is a misuse of imagination
pi_155305819
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:37 schreef Probability het volgende:
Echt rustig :o

Kent iemand deze dame en haar eet& train methode?

https://instagram.com/kayla_itsines/
Topic is dood Billy :P

Maar ken haar wel en haar trainingsmethodes, niet de moeite waard zelfs al kreeg je het gratis (in tegenstelling tot de ~600 dollar die het normaal kost).

Hier > http://www.simplyshredded(...)-training-guide.html
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:11:40 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155306107
Rip ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:12:44 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155306151
Fik erin in of zand erover?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:13:45 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155306201
Zand erin.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:18:31 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155306430
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zand erin.
Soort van post mortum inwendig schubben.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 22:13:11 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155308727
De meesten zijn gewoon overgestapt naar het dieettopic inmiddels ;)

LIF / [Dieetclub] #668
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Vis een optie? maandag 17 augustus 2015 @ 22:25:43 #97
70532 loveli
N
pi_155309220
Dieet :r
crap in = crap out
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:44:27 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155309899
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef loveli het volgende:
Dieet :r
Waar hang jij uit tegenwoordig? (8>
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 17 augustus 2015 @ 22:55:37 #99
70532 loveli
N
pi_155310328
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar hang jij uit tegenwoordig? (8>
Morgenavond in jouw stad?
crap in = crap out
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:58:13 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155310446
quote:
6s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Morgenavond in jouw stad?
Gezellig. Afspreken via fb?
Nu slapen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_155316060
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef loveli het volgende:
Dieet :r
Li is gelukkig nog tactvol als altijd :') :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_155316669
O: koffie zwart + croissant

:)
pi_155332910
Stevig ontbijtje anna, doe je wel rustig aan de rest van de dag?

Las zonet dat Fok! ook niet meer al te lang heeft. Het topic dood en het forum terminaal :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:45:23 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155333037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Stevig ontbijtje anna, doe je wel rustig aan de rest van de dag?

Las zonet dat Fok! ook niet meer al te lang heeft. Het topic dood en het forum terminaal :')
Don't be afraid, ik heb EHBO
Mijn lust en mijn leven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155333117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Don't be afraid, ik heb EHBO
Mijn lust en mijn leven
Vraag me af of een reanimatie wel zinvol zal zijn ;(
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:59:02 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155333463
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vraag me af of een reanimatie wel zinvol zal zijn ;(
Kan je wel mooi je agressie kwijt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155333875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Stevig ontbijtje anna, doe je wel rustig aan de rest van de dag?

Las zonet dat Fok! ook niet meer al te lang heeft. Het topic dood en het forum terminaal :')
Ik heb de fysieke inspanning weten te beperken tot het heen en weer bewegen van mijn onderbenen in het zwembad *O*
pi_155334059
En met je andere onderbenen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:24:54 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155334296
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb de fysieke inspanning weten te beperken tot het heen en weer bewegen van mijn onderbenen in het zwembad *O*
Damn!!
V1, dat kan jij niet zeggen, dat weet ik zeker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155339830
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Damn!!
V1, dat kan jij niet zeggen, dat weet ik zeker
Dat komt omdat de laatste keer dat ik dat probeerde ik het zwembad werd uitgestuurd :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:53:07 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155339945
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat komt omdat de laatste keer dat ik dat probeerde ik het zwembad werd uitgestuurd :')
Jonge meisjes lastiggevallen of geplast van de duikplank?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155340050
Lastige jonge meisjes van de duikplank afgeplast
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:58:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155340088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat komt omdat de laatste keer dat ik dat probeerde ik het zwembad werd uitgestuurd :')
Okee, ik moest hardop lachen...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:12:32 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155340442
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Stevig ontbijtje anna, doe je wel rustig aan de rest van de dag?

Las zonet dat Fok! ook niet meer al te lang heeft. Het topic dood en het forum terminaal :')
waar las je dat dan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155341576
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

waar las je dat dan?
Het topic waarin Danny zegt dat Fok! geld kost en niet meer opbrengt.
Begon over iets waarom lui met abbo al 4jr geen actie hadden met gratis TV of zo terwijl dat een ding was

Ben te lui om het op te zoeken :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:53:42 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155341628
Pis je FOK ook al van zijn voetstuk?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 25 december 2015 @ 14:57:36 #117
70532 loveli
N
pi_158520905
Iedereen een fijne kerst gewenst O+
crap in = crap out
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:15:31 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158521216
Das nog eens een schop!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158527925
Van hetzelfde!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:17:36 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158530022
:D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 26 december 2015 @ 08:31:23 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158535180
Van hetzelfde 🎄
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158535418
Merry x-mas allemaal O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 26 december 2015 @ 10:16:28 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158535934
Lijstje
O. Toast met zalm, toast met Franse kaas, kruidkoek met boter, 2 glazen sekt
S. Uur wandelen met hond

In planning
L/D/T kaasfondue, chocolade, meer sekt, chips
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 26 december 2015 @ 10:35:45 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158536363
O: bakje magere yoghurt met wat honing en rozijntjes

Rest van de dag, geen idee.

Maar sta op -10,5 en dat wil ik graag zo houden :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158536382
fijne kerst!
Ja doei.
pi_158545801
Ook van mij een fijne kerst gewenst!
pi_158546378
Fijn kerst!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_158728072
veul hail en seeg'n veur 't naie joar!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 1 januari 2016 @ 01:54:16 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158729177
Folle lok en seine!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_158729936
:*
Ja doei.
pi_158742729
Gelukkig nieuwjaar! *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_158742795
Het topic leeft nog/weer!! Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:00:53 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158742961
Gelukkig nieuwjaar :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:24:55 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158743525
Zijn jullie trouwens nog op gewicht? Met normaal eten en regelmatig sporten blijf ik tegenwoordig makkelijk onder de 60 kg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158743903
Geen idee. Ik heb al tijden geen weegschaal meer in huis. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:02:26 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158744843
Ik ben weer op de goede weg :). Zat boven de 90 eind september :@ en was op 31 december 78,1. Begint weer ergens op te lijken :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158745797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn jullie trouwens nog op gewicht? Met normaal eten en regelmatig sporten blijf ik tegenwoordig makkelijk onder de 60 kg.
Na zwangerschap 2 ben ik helaas minder goed teruggeplooid dan na nr. 1 ;( . Toen kon ik in de kraamweek mijn oude broeken weer aan. Dat duurde nu zeker 6 maanden en nu na bijna een jaar is er nog steeds 1 die ik niet over m'n heupen / buik krijg. Gewicht weet ik niet, ik denk een kilo of 3-5 meer dan ik was. Niet erg, ik eet veel meer en sport niet (wandel wel veel, met kind op mijn rug). Komt dus wel goed, ooit. Ik weet prima waar winst te behalen is ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158785769
Gelukkig nieuwjaar iedereen *O*

Over het algemeen wel op gewicht met 57-58 kilo. Nu ff 60 door twee maanden huizenstress een fulltime baan EN een fulltime bedrijf. Vandaag nog ff een nieuwjaarsborrel en daarna weer netjes doen. Dan zit ik over 2 a 3 weken weer op gewicht ^O^
pi_158787266
Ola! Beste wensen voor iedereen *O*

Weet niet hoeveel ik weeg, denk 71 a 72 kg. Iig minder dan vorig jaar rond deze tijd! Zit ook strakker in mijn vel ( dijen zijn minder, yay!)

Veel gereisd vorig jaar, weinig sportschooltijd gehad . Nog steeds druk met world domination oO< Tijdje T25 gedaan, want handig als op reis (kan overaaaaal) en een tijdje 5:2 gedaan. En ik heb een fiets gescoord zodat ik in de polder kan fietsen, dat deed ik nog weleens na werk. Lekker stukje fietsen :Y)

Vorige week weer begonnen met de sportschool, wil weer deadliften.
:Y)

Zit je ook lekkerder in je vel XM? Iig knap resultaat ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 3 januari 2016 @ 15:01:43 #140
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_158787834
Aurum *O*

Ik wil wel weer netjes gaan eten dit jaar en wat kwijtraken. Vorig jaar was ik ruim 10 kg afgevallen, er zit nu denk ik weer 2 kg aan en dat moet er wel af. Liefst nog wat meer. :P

Dat wordt een uitdaging met die jaarvoorraad koekjes op mijn werk. :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_158788132
Bij mij dus meer bij de 80 dan de 75, heb me niet exact gewogen. Heb afgelopen tijd veel aan emotie-eten gedaan, maar nu ben ik weer goed begonnen met normaal eten en Evy.
Mn mooie jas zit echt te strak maar ik wil geen nieuwe grotere kopen :@
pi_158798613
Ik zit rond de 65 oO< normaal rond de 63. Vanaf vandaag weer een poging netjes te eten. Tot volgende week, want dan ga ik twee weken naar Curaçao met mijn liefje O+
Ik ga daar wel voor veel fruit & salades, maar ja, samenleven met een junkfoodlover.... :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_158799700
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Syrena het volgende:
Ik zit rond de 65 oO< normaal rond de 63. Vanaf vandaag weer een poging netjes te eten. Tot volgende week, want dan ga ik twee weken naar Curaçao met mijn liefje O+
Ik ga daar wel voor veel fruit & salades, maar ja, samenleven met een junkfoodlover.... :+
Syrena *O*

Met verkering O+. Maak je wel een mooi fotoboek van Curacao ;)?

Ik ben bij de weg 67kg, terwijl ik 63 wil zijn. En m'n evenwichtstoornis is er niet beter op geworden. Ik heb het voornemen om bij de huisarts langs te gaan voor een verwijzing (liefst naar de duizeligheidspoli, dat lijkt me het meest kans van 'slagen' te hebben.)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158814370
Hoi! Gelukkig nieuwjaar!
Leuk dat dit topic ineens weer leeft, ik miste het toch wel een beetje. Was gaan lurken bij de dieetclub maar daar heb ik eigenlijk weinig te zoeken. Leuk om iedereen weer te zien :)
Ik weeg zo'n 66 nu maar wil liever rond de 63 of in ieder geval richting 60, merkte dat ik afgelopen 4 maanden steeds grotere porties begon te eten. Nu kiespijn dus dan is het makkelijk om niet te veel te eten :(
Mijn lijstje (dankzij huisgenootje dat al weet wat ze gaat koken):
O: bakje brinta en een banaan
B: heen en weer fietsen met boodschappen
L: twee boterhammen kaas en mosterd, appel
T: mandarijn
D: spätzle met kaas en ei, veel sla
S: survival anderhalf uur
evt. T: bakje yoghurt
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:07:00 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158840176
Zo. Er moet een ieniemienie spekrol van mijn buik en de boel mag wel iets strakker. Dus.

Gisteren
O. 2 toast met kaas
T. Mandarijn + appeltaart
L. 2 boterhammen kaas
D. Couscous met groente + half pak diepvriesmango + 2 bonbons + 3 blokjes kaas
S. 20 minuten yoga

Vandaag
Geen kaas
S. Uur sportschool
O. Havermout met melk appel en kaneel

Voor de rest: zo min mogelijk alcohol. Dan komt het wel goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 5 januari 2016 @ 09:40:00 #146
70532 loveli
N
pi_158840594
Hier ook op naar de 63 kilo. En Syrena O+
crap in = crap out
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:54:43 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158840820
Aurum, ik voel me ook echt wel beter ja :Y. Ik heb een tijdje in dieet gepost, maar kreeg daar veel commentaar omdat ik niet volgens de Algemeen Geldende Manier bezig ben. Ik heb mijn lijf en metabolisme vroeger vertieft met crashen en zonder sport (wat nu het geval is) kán ik gewoon niet veel eten zonder aan te komen. Dat is destijds ook vastgesteld door een diëtiste die me op een dieet zette waar ik knalhard van aankwam :'). Mijn lijstjes zijn no way near zoals ze waren toen ik hier postte een aantal jaren geleden. Daar zit ik ruimschoots boven. Een lichaam is geen absoluutheid, als in dat zoveel kcals minder altijd zoveel gewichtsverlies betekent en dat iedereen maar 1800 kcal moet kunnen eten zonder aan te komen. Zou mooi zijn, een algemeen geldende waarheid voor iedereen.

Vandaag bijvoorbeeld:

O: havermoutpap met rozijntjes
L: 2 boterhammen, met pompoenhoumous en sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: zuurkoolquiche

Ik zit dagelijks rond de 1200-1300 kcals en dat bevalt prima. In het begin viel ik razendsnel af (ca. 1 kg per week) en nu gaat het al veel langzamer. Heb nog ca. 5-7 kg te gaan.

Ik drink geen sapjes/frisdranken meer, alcohol minimaal als in misschien eens per maand een glaasje wijn. Veeeeel thee. Bewegen gaat even niet (lang verhaal), hopelijk tzt wel weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:02:46 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158840957
Je lijkt beter in je vel te zitten dan eerst XM. Fijn om te zien. En wat je eet, komt best overeen met mijn eetpatroon. Ik eet en drink wat meer volgens mij, maar sport ook meer. Gisteren wel veel gesnoept voor mijn doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:15:56 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158841180
Ik sport niet. Gewoon niets. Mijn beweging komt uit naar het werk fietsen, kind naar de creche brengen en halen, boodschappen doen, met haar erop uit, etc. In de zomer heb ik veel met haar gefietst, dat was fijn. Maar goed, dat doe je nu ook niet voor je lol. Ik ben wel een mooi-weer-fietser :+. Dus gezien mijn lichamelijke activiteit, vind ik dit prima qua dagelijks kcals. Soms zit ik er wat onder, minstens net zo vaak wat erboven. Ik ben er tevreden mee :). Als ik snaaizin heb die niet weggaat ondanks veel thee, pak ik wat snoeptomaatjes, een soepstengel of wat rozijntjes.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158842267
Ik val helaas ook erg moeizaam af na zwangerschap 2. Toch ben ik al 6 kilo kwijt. Maar ik wil er nog wel 10 af, dan ben ik weer op mijn ideale gewicht. Ik volg het 5:2 principe. Bevalt mij goed en ik voel mij er goed bij. Op de niet vastendagen probeer ik ook zo gezond mogelijk te eten. Behalve als ik een feestje heb ofzo.

Sporten doe ik nog niet. Ik heb wel heel veel gewandeld tijdens mijn verlof. Volgende week weer aan het werk en als ik daarmee mijn ritme weer heb gevonden wil ik ook weer 2x per week gaan bodypumpen en thuis yoga weer oppakken.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_158847304
Het topic is gereanimeerd! :D
Dat 2016 maar veel moois mag brengen voor iedereen!

Hier gaat alles uitstekend. Beweeg veel, eet zo normaal mogelijk en zou wat minder moeten snaaien, dan gaan die laatste paar kilo's er ook wel af. :)

Kwam achterin mijn kast nog een hele stapel broeken tegen die al een paar jaar te klein waren en die passen ineens weer als een zonnetje! O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_158847992
O: brinta, banaan
L: 3 boterhammen kruidenkaas, halve rauwe paprika
T: mandarijn
D: erwtensoep
T: mandarijn en nog iets
Weinig B of S helaas vandaag. Wel studie-opsluit-in-ruimte-waar-je-niet-mag-eten dus dat houdt het in balans :7
Lekker dat je weer in die broeken past Henk!
Ik heb laatst extra elastiek achterin een broek gezet, nu zakt-ie niet meer af O+
pi_158848269
O: Brinta
T: Twee mini-wafeltjes
L: Drie sneetjes speltbrood met pindakaas
T: Het vierde sneetje speltbrood :+
D: Aardappelgratin, vegavlees en de groenten moet ik nog shoppen :')

En yay weer leven in het topique O+
Nog steeds geen sport hier, in het voorjaar staat beginnen met hardlopen op de planning, samen met m'n hartebeetje. Hehe.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_158848882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aurum, ik voel me ook echt wel beter ja :Y. Ik heb een tijdje in dieet gepost, maar kreeg daar veel commentaar omdat ik niet volgens de Algemeen Geldende Manier bezig ben. Ik heb mijn lijf en metabolisme vroeger vertieft met crashen en zonder sport (wat nu het geval is) kán ik gewoon niet veel eten zonder aan te komen. Dat is destijds ook vastgesteld door een diëtiste die me op een dieet zette waar ik knalhard van aankwam :'). Mijn lijstjes zijn no way near zoals ze waren toen ik hier postte een aantal jaren geleden. Daar zit ik ruimschoots boven. Een lichaam is geen absoluutheid, als in dat zoveel kcals minder altijd zoveel gewichtsverlies betekent en dat iedereen maar 1800 kcal moet kunnen eten zonder aan te komen. Zou mooi zijn, een algemeen geldende waarheid voor iedereen.

Vandaag bijvoorbeeld:

O: havermoutpap met rozijntjes
L: 2 boterhammen, met pompoenhoumous en sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: zuurkoolquiche

Ik zit dagelijks rond de 1200-1300 kcals en dat bevalt prima. In het begin viel ik razendsnel af (ca. 1 kg per week) en nu gaat het al veel langzamer. Heb nog ca. 5-7 kg te gaan.

Ik drink geen sapjes/frisdranken meer, alcohol minimaal als in misschien eens per maand een glaasje wijn. Veeeeel thee. Bewegen gaat even niet (lang verhaal), hopelijk tzt wel weer.
Fijn om te lezen XM ^O^
pi_158850513
Sinds ik mijn nieuwe baan heb probeer ik eenmaal per week heen en eenmaal terug te fietsen. Dat is 20km enkele reis, dus mooi een uur fietsen. Dat gaat deze week weer niet lukken; vandaag kan ik niet eens met de auto op pad, en morgen zal het wel niet veel beter zijn.
Staat tegenover dat ik dan lekker thuis ben en ontbijt en middageten gezellig met liefste doe.
En dat ik 4 keer een ronde met de honden gelopen heb, dat is toch een kleine 2 uur buiten.

O:
• gebakken ei: 2½ ei, hand oesterzwammen, droge ham, restje kaas, op een duitse boterham
• 1½ appel, ½ banaan, ½ kaki, ½ mandarijn, ¼ granaatappel, kwakje vette kwark
• 2 beschuitjes met leverpastei (kerstpakket opeten)
M:
• geraspte aardpeer, witlof, tomatensaus met gehakt
• 2 slechte "bonbons" (kerstpakket)
A:
• zalm met room, pompoenpuree, gekookte koolrabi
• toe: stoofpeertjes met een beetje mascarpone
• naast: 2 glazen rode wijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 5 januari 2016 @ 16:56:17 #156
70532 loveli
N
pi_158850812
Mijn broeken zijn juist allemaal een tikje krap, maar ik verrek het om een maat groter te kopen voor zolang "deze situatie" zich voordoet.

En wat betreft fietsen, ik ben een half jaar lang 3 dagen per week met de fiets naar werk gegaan en het scheelde 5 kilo. Erbij.

Inmiddels ben ik weer een twee-eenheid met m'n auto :Y)

Verder kan ik nog steeds niet 's ochtends fatsoenlijk koffie drinken zonder dat ik daarna mag schoonmaken.
crap in = crap out
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:40:07 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158851903
Jullie!!! O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_158852222
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie!!! O+
Zwaai :W
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:12:24 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158852679
Vis een optie?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158854027
_O-

O: 2 boterhammen cranberrypaté
T: appel
L: 2 boterhammen filet americain
T: stukje pure chocola
D: aardappelpuree, runderburger, geroosterde pompoen

Waarschijnlijk nog 's avonds een komkommer erbij en een bakje yoghurt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:41:58 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158855201
Vandaag
Geen kaas
S. Uur sportschool
O. Havermout met melk appel en kaneel
T. 2 bonbons
L. Couscous met groente
T. Softijsje (opdracht binnengehaald)
D. Worst uit de actifry, rösti, diverse groente in roomsaus
T. En ondanks ik anders van plan was: borrel. Heb keelpijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158855309
Waarom ga je dan een borrel drinken? Dat werkt bij mij echt niet tegen keelpijn.... (IJsjes helpen dan wel weer goed.)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:50:42 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158855452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Ewelina het volgende:
Waarom ga je dan een borrel drinken? Dat werkt bij mij echt niet tegen keelpijn.... (IJsjes helpen dan wel weer goed.)
Bij mij wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158855981
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bij mij wel.
Bij mij ook!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 5 januari 2016 @ 21:43:59 #165
70532 loveli
N
pi_158859131
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
T. 2 bonbons
Eergisteren 10 bonbons, gisteren 12 mozartkogels. Vandaag nog geen en de winkels zijn dicht *) Over gisteren gesproken, ik liep Greys tegen het lijf toen ik de plaatselijke snackbar binnenliep :')

/repeat offender
crap in = crap out
pi_158865773
O: brinta, banaan
L: 3 boterhammen (2 kruidenkaas 1 jam)
B: wandelen tijdens lunch
T: 2 mandarijnen
D: erwtensoep
S: anderhalf uur survival
T: appel met yoghurt of met havermout

Sport jij voor het ontbijt tink? Dat kan ik echt niet, dan val ik om :D Maar 's avonds sporten is eigenlijk ook niks, want dan kan ik daarna niet slapen :(
pi_158865797
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Eergisteren 10 bonbons, gisteren 12 mozartkogels. Vandaag nog geen en de winkels zijn dicht *) Over gisteren gesproken, ik liep Greys tegen het lijf toen ik de plaatselijke snackbar binnenliep :')

/repeat offender
Ja, die mag hier ook wel weer komen posten

#ohnoshedidnt #justkidding
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:47:34 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158866359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:04 schreef Tele6 het volgende:
O: brinta, banaan
L: 3 boterhammen (2 kruidenkaas 1 jam)
B: wandelen tijdens lunch
T: 2 mandarijnen
D: erwtensoep
S: anderhalf uur survival
T: appel met yoghurt of met havermout

Sport jij voor het ontbijt tink? Dat kan ik echt niet, dan val ik om :D Maar 's avonds sporten is eigenlijk ook niks, want dan kan ik daarna niet slapen :(
Ja. Ik eet dan iets heel kleins (halve banaan, blokje kaas ofzo en bij yoga niets). Werkt beter dan eerst ontbijten.

Vandaag is mijn s. een paar uur skiën.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158866703
Weinig eten of lang wachten voor de yoga is wel fijn ja, anders twist je alles er zo weer uit :')

Zal ik ook weer eens een lijstje doen? Wel lang geleden!

Gister intermittend fasting dag:

O: een eitje en een appel
D: kabeljauw, groene asperges en champignons
S: anderhalf uur ashtanga yoga

Vandaag:

O: smoothie van twee bananen, rijstemelk en cacaopoeder, thee met melk
L: speltbrood met avocado en tomaat. Thee met melk
S: uurtje ashtanga yoga en dan uur en kwartier yogales geven
T: cashewnootjes
D: pompoensoep met daarnaast komkommer en paprika
T: even kijken wat ze in de bios serveren tijdens de Tarantino marathon
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:19:27 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_158866918
Hee aloha! Jullie hier?

*O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_158866930
HOeveel vallen jullie hierdoor af? Ik vind het erg lastig en twijfel over andere produten om af te gaan vallen. Als ik op internet kijk dan staan er veel middelen die je zouden moeten kunnen helpen. Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_158867194
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef An24 het volgende:
Weinig eten of lang wachten voor de yoga is wel fijn ja, anders twist je alles er zo weer uit :')
Ik denk dat mijn lichaam raar werkt, want als ik yoga ga doen eet ik ook veel vantevoren, anders kom ik na de eindontspanning niet meer overeind :o :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef julialoght1 het volgende:
HOeveel vallen jullie hierdoor af? Ik vind het erg lastig en twijfel over andere produten om af te gaan vallen. Als ik op internet kijk dan staan er veel middelen die je zouden moeten kunnen helpen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik val af door hetzelfde of meer te bewegen en minder te eten, ik ga niet beginnen aan allerlei producten. Ik geloof dat dat bij de meeste mensen hier zo is :)
pi_158868860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn lichaam raar werkt, want als ik yoga ga doen eet ik ook veel vantevoren, anders kom ik na de eindontspanning niet meer overeind :o :')


Hoe lang van tevoren eet je dan? Er wordt gezegd dat als je korter dan twee uur voor de yoga eet, je energie op gaat aan het verwerken van eten, ipv aan de voordelen van een yogasessie. (Stimuleren van de organen)
pi_158869453
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Hoe lang van tevoren eet je dan? Er wordt gezegd dat als je korter dan twee uur voor de yoga eet, je energie op gaat aan het verwerken van eten, ipv aan de voordelen van een yogasessie. (Stimuleren van de organen)
Ik ga nu telkens van half 2 tot half 3 naar yoga op vrijdagmiddag en dan eet ik om 12 uur mijn lunch. Dat is korter dan 2 uur ervoor dus... Misschien toch kijken of ik het anders kan plannen, hoewel ik er ook geen zin in heb dat ik dan alleen maar aan eten kan denken aan het eind van de yogales :@
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:36:47 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158871080
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee aloha! Jullie hier?

*O*
Mariaaaaaaa O+

Vandaag:

O: 250 gr halfvolle kwark met honing en rozijnen
L: twee boterhammen, sandwichspread en pompoenhoumous
D: zuurkoolquiche part II
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158871137
Als verwacht vandaag weer een ijzeldag, we zitten hier helemaal geïsoleerd.
Nog een dagje thuiswerken dus. Morgen ben ik vrij, maar dan moeten we 7 schapen naar de slager brengen, dus ik bid dat de wegen dan ietwat begaanbaar zijn.

O:
• gebakken ei: 2½ ei, hand oesterzwammen, droge ham, op een duitse boterham met boter
• 1½ appel, ½ banaan, ½ kaki, ½ mandarijn, ¼ granaatappel, kwakje vette kwark
• 2 beschuitjes met leverpastei (kerstpakket opeten)
M:
• stoofpot van eigen haan, pompoen, aardappel, siepel en gekochte bataat
• toe: in roomboter opgebakken plak rijstepudding
A:
• pompoensoepje oid
• glas wijn of biertje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158871169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Eergisteren 10 bonbons, gisteren 12 mozartkogels. Vandaag nog geen en de winkels zijn dicht *) Over gisteren gesproken, ik liep Greys tegen het lijf toen ik de plaatselijke snackbar binnenliep :')

/repeat offender
Maar wat haalde je bij de snackbar?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:54:24 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158873160
Wat eeen dramaweer he Sigme!

Ach Loveli, dan ga je toch nog even naar de Blokker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2016 @ 15:49:16 #179
70532 loveli
N
pi_158874663
quote:
5s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar wat haalde je bij de snackbar?
Een patatje zonder.

*naar blokker rent*
crap in = crap out
pi_158877807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat eeen dramaweer he Sigme!

Ach Loveli, dan ga je toch nog even naar de Blokker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_158878028
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Misschien wel een idee om de OP weer te herstellen :P
lokquootje..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158879079
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:07 schreef sigme het volgende:

[..]

lokquootje..
:W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_158879100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:W
:W

Hoe staat het leven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:08:09 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158879511
Raar lijstje vandaag
o. halve croissant
s. 3 uur skiën
l. bord rode bietensalade/gemengde groente, bordje patat mayo en curryworst, germknodel met vanillesaus, halve liter alcoholvrij bier
s. 2 uur skiën
t. halve liter alcoholvrij bier
d. nog maar even kijken. brood met kaas of een stuk taart vermoed ik
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158879760
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]

:W

Hoe staat het leven?
Redelijk. Zag het topic al geregeld langskomen in MyAT maar het laatste half jaar is er qua gezond doen niet echt veel van terecht gekomen dus maar even afzijdig gehouden. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij jou?

Ik zag ook weer updates in je klustopics, erg tof allemaal!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:17:24 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158879796
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef julialoght1 het volgende:
HOeveel vallen jullie hierdoor af? Ik vind het erg lastig en twijfel over andere produten om af te gaan vallen. Als ik op internet kijk dan staan er veel middelen die je zouden moeten kunnen helpen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben 15 - 20 kg af gevallen door heel veel te sporten en te stoppen met chips, koek, snoep en drank. En al >5 jaar op gewicht. Zonder middelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:18:19 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158879831
Lijst:
O om 11 uur :') : 2 boterhammen gebakken champignons (in kruidenboter) met kaas, beschuit rosbief, gekookt ei, beker melk
T's: 2 kaki's, 2 appels, blokje chocolade, kom kippensoep, koffie met slagroom en een bastognekoek
D: kippenlevers, gebakken aardappelen, sperziebonen met een beetje zuurkoolspek, komkommersalade, beetje potspinazie
T: thee, dropjes, vla/yogurt/roosvicee
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:19:22 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158879862
Owww, klustopic! Daar kom ik nooit :N
Efkes sjen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_158880171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Redelijk. Zag het topic al geregeld langskomen in MyAT maar het laatste half jaar is er qua gezond doen niet echt veel van terecht gekomen dus maar even afzijdig gehouden. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij jou?

Ik zag ook weer updates in je klustopics, erg tof allemaal!
Je bent onze man hier, dus niks afzijdigheid!

Ik heb begin van de zomer ontslag genomen, nieuwe baan in de detachering aangenomen. Aldaar was ik nog voordat m'n contract begon al onder de pannen voor een opdracht, maar de opdracht startte pas 2 maanden nadat mijn contract inging. Dus eerst ruuuuuuuuuustig op de bank zitten - en dat mocht ook thuis. En toen werd ik uitgenodigd elders, waar ik al vanuit de oude baan een sollicitatie had gedaan. Nu heb ik die baan :+.
Lekker om de hoek bij het pied-a-terre, vaste dienst, buitengewoon soepele arbeidsvoorwaarden.
Beetje simpel werk op de afdeling waar ik nu zit, maar ik ben lui genoeg om dat te waarderen.

De verbouwing gaat heeeeeeeeeeel langzaam verder. Hoe is het met jouw koophuisje? Nog naar 't zin?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158880791
Lekker rommelig jaartje gehad dus, maar klinkt wel erg relaxed allemaal. Gaat daar nog verandering in komen dan of blijf je dat simpel werk doen? Af en toe is dat fijn maar voor langere tijd lijkt me dat ook geen pretje meer.

Ach, je hebt de tijd :P

Huisje gebeurt weinig aan op het moment. Zijn nog wel dingen die moeten maar wilde dan alles in een keer doen, alleen dat gaat hem niet worden gok ik zo. :')
Maar eens een lijstje maken en dan zorgen dat ik dingen kan afstrepen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_158881548
Rommelig en relaxt dekt de lading wel. Beetje weinig geld door een (geplande) maand geen baan tussen baas 1 en baas 2, en een ongeplande 3 weken geen baan tussen 2 en 3 :P.

Werd nog voor een interessant deel gecompenseerd door een koppremie voor het aanbrengen van een nieuwe collega, waarvan ik toen al wel maar baas 2 nog niet wist dat die ook weer weg zou gaan. Die nam op mijn advies de baan die ik had afgeslagen (zeg maar nummer 2A, haha). Helaas kreeg ik daar geen premie voor.

Ik lijk in elk geval zonder veel moeite aan nieuwe banen te kunnen komen :D. Maar ik ben van plan om minstens 5 en misschien nog wel veel langer bij m'n nieuwe baas te blijven. De organisatie is groot genoeg om van plek te kunnen wisselen en er zijn ook prima uitdagende projecten.

Verbouwen kost best een boel geld, een van de redenen waarom het bij ons langzaam gaat. Ook een goede reden om niet alles in één keer te willen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158881552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Je bent onze man hier, dus niks afzijdigheid!

Ik heb begin van de zomer ontslag genomen, nieuwe baan in de detachering aangenomen. Aldaar was ik nog voordat m'n contract begon al onder de pannen voor een opdracht, maar de opdracht startte pas 2 maanden nadat mijn contract inging. Dus eerst ruuuuuuuuuustig op de bank zitten - en dat mocht ook thuis. En toen werd ik uitgenodigd elders, waar ik al vanuit de oude baan een sollicitatie had gedaan. Nu heb ik die baan :+.
Lekker om de hoek bij het pied-a-terre, vaste dienst, buitengewoon soepele arbeidsvoorwaarden.
Beetje simpel werk op de afdeling waar ik nu zit, maar ik ben lui genoeg om dat te waarderen.

De verbouwing gaat heeeeeeeeeeel langzaam verder. Hoe is het met jouw koophuisje? Nog naar 't zin?
Hebben ze minder koekjes op je nieuwe werkplek?

:W
pi_158881619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hebben ze minder koekjes op je nieuwe werkplek?

:W
Anders had ik de baan niet genomen.

In m'n eerste week een aanvaring gehad met een of andere snuiter die meende een enorme pot snoep bij ons neer te moeten zetten. Het bleek een hoge manager, en het incident heeft een eigen naam gekregen :+.

Zit jij nog in het hoge noorden met de oosterbuur?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158881774
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Anders had ik de baan niet genomen.

In m'n eerste week een aanvaring gehad met een of andere snuiter die meende een enorme pot snoep bij ons neer te moeten zetten. Het bleek een hoge manager, en het incident heeft een eigen naam gekregen :+.

Zit jij nog in het hoge noorden met de oosterbuur?
Wat fijn, een baan zonder snoep!

Nee, ik zit in het oosterbuurland, met de oosterbuur en ons halfbloedje!
pi_158881883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat fijn, een baan zonder snoep!

Nee, ik zit in het oosterbuurland, met de oosterbuur en ons halfbloedje!
Je hebt een ei gelegd :o. Gefeliciteerd *O*.
niemand vertelt mij ook ooit wat :(

Heb je daar nieuw werk/studie gevonden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158881916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt een ei gelegd :o. Gefeliciteerd *O*.
niemand vertelt mij ook ooit wat :(

Heb je daar nieuw werk/studie gevonden?
Dank, het ei is al bijna vier maanden oud!

Ik werk nog in het hoge noorden, op papier. Op dit moment, en voor de komende maanden nog lekker even niet!
pi_158882600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik werk nog in het hoge noorden, op papier. Op dit moment, en voor de komende maanden nog lekker even niet!
Meen je dat? Nog lekker even niet
Oprechte interesse. Ik merk gewoon dat ik na 16 weken thuis zitten met baby echt blij ben dat ik weer aan de slag mag volgende week.

(Nu had ik ook al de pech te bevallen voordat ik met zwangerschapsverlof was gegaan en echt 0 vrij zonder baby heb gehad :D en daar keek ik nou net zo naar uit)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_158882704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef Skoap het volgende:

[..]

Meen je dat? Nog lekker even niet
Oprechte interesse. Ik merk gewoon dat ik na 16 weken thuis zitten met baby echt blij ben dat ik weer aan de slag mag volgende week.

(Nu had ik ook al de pech te bevallen voordat ik met zwangerschapsverlof was gegaan en echt 0 vrij zonder baby heb gehad :D en daar keek ik nou net zo naar uit)
ik was/ben m'n werk enorm zat voordat ik met verlof ging. Weinig energie, weinig motivatie, etc. etc. Dus wat dat betreft, absoluut. Er afstand van nemen vind ik echt fijn.

Wat ik langzaam wel mis is m'n hoofd weer gebruiken, en niet alleen moeder zijn. Daar moet ik nu ook echt bewust ruimte voor maken. Omdat we in m'n zwangerschap verhuisd zijn ken ik hier ook nog niet zoveel mensen enzo...
pi_158882899
Lekker Jagär! Hoe lang nog voordat je promotietraject voltooid is?

Mijn lijstje. Vergelijkbaar met gisteren.

O: 2 boterhammen filet americain
T: stukje pure chocola
L: 2 boterhammen cranberrypaté
T: banaan, 2 appels
D: aardappelpuree, geroosterde pompoen, witlofsalade, hamburger, yoghurt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:16:43 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158883880
Noh, het is bijna weer de complete kliek hier O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158884160
Een reünie.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158884280
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noh, het is bijna weer de complete kliek hier O+
Wat een nieuwjaar wel niet kan doen.

Zucht. Ik heb me gewogen op zo'n weegplatform (voor rolstoelen), daar kon het een beetje stiekem. 82 kg. BMI 29.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:28:29 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158884296
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een reünie.
Zat ik net aan te denken. Gewoon, omdat het kan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158884475
I'm in!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2016 @ 21:45:07 #205
70532 loveli
N
pi_158884978
Rattevlees :9
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 januari 2016 @ 21:47:49 #206
70532 loveli
N
pi_158885099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Eergisteren 10 bonbons, gisteren 12 mozartkogels. Vandaag nog geen en de winkels zijn dicht *) Over gisteren gesproken, ik liep Greys tegen het lijf toen ik de plaatselijke snackbar binnenliep :')

/repeat offender
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:02 schreef Greys het volgende:
Zo jaloers op dat lijf _O_ _O_
lokquote :7
crap in = crap out
pi_158885215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef loveli het volgende:
Rattevlees :9
Grijs vlees in een monsterlijke tent. Sweet memories O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:11:53 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_158888659
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mariaaaaaaa O+

Bonzwaaaaar O+

Dieet kan ik niet goed bijhouden de laatste tijd :D

En heeee een Jätje met een ei en Sigme zonder koekjens en een V1z! Ik heb m'n V1z-sig nog steeds :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:08:16 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158893250
Lijstje veur vandaag!

O: overnight oats :9
L: 2 boterhammetjes, sandwichspread, pompoenhoumous
T: 2 mandarijnen
D: roergebakken kalkoenfilet met spinazierisotto
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158893798
Ik heb honger! -O-
En ik heb spierpijn in mijn rechterdij. En niet in mn linkerdij. Hoe dat nu weer kan?! :D

Afijn, lijstje:
B: 20 km fietsen
O: griekse yoghurt met wat fruit en havermout/muesli
T: (nu want honger!) dubbele boterham kaas
S: 40 minuten hardlopen
L: salade met sla, komkommer, tomaat, 2 eieren en 30 gram kip (ongeveer :P)
T: dubbele boterham kaas + kiwi
B: 10 km fietsen
D: ergens uit eten met een vriendin
B: 15 km naar huis fietsen

En dan slapen. O+ O+
Daar heb ik NU al zin in! *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_158893869
Gezellig hier :)
Spinazierisotto met kalkoen klinkt lekker XM!

O: griesmeelpap, banaan
L: 3 boterhammen (2 kruidenkaas, 1 jam)
T: banaan, evt mandarijn
D: waarschijnlijk pasta en Italiaanse wokgroenten, of pompoenrisotto
T: evt mandarijn, waarschijnlijk appel en yoghurt

Ik heb maar een iets grotere T voor tussen L en D gepland want ik had gisteren al om 5 uur teveel trek (maar ik heb het volgehouden)
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:17:36 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158894219
Pompoenrisotto? Receptje? :9

En O+ slapen O+

Ik had gisteren cravings naar chocolade. Tijd van de maand in aantocht }:| .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158896621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pompoenrisotto? Receptje? :9

En O+ slapen O+

Ik had gisteren cravings naar chocolade. Tijd van de maand in aantocht }:| .
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R680152/pompoenrisotto

Denk ik tenminste... Mijn huisgenoten zijn goed in het maken van risotto dus dat kook ik zelf nooit (ik experimenteer liever - laatste keer zelfgemaakte erwtensoep), maar volgens mij gebruiken ze dit recept. We eten er meestal vis bij, ook uit de oven, omdat we een vegetariër hebben :)
pi_158897943
Ik maak pompoenrisotto altijd door pompoensaus te maken (gewoon een pompoen in stukken hakken en in een pan met water en wat italiaanse kruiden aan de kook brengen tot het een moes is geworden) en deze te verdunnen met bouillon. Dat roer ik dan steeds door de risotto heen. Krijg je mooi oranje eten van. O+

Rondje rennen in de regen was best koud trouwens! En nat! :D
Maar wel gedaan. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 januari 2016 @ 14:11:39 #215
163650 Greys
pi_158899283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

lokquote :7
Toepasselijke lokquote :D

Ja dat was leuk, dat toevallig tegenkomen. En dan bij een snackbar of all places, ghe. (Ik was vergeten dat het maandag was, ging naar mijn eigen durpssnackbar, die was dicht, toen ging ik een paar durpen verder op snackjacht... tadaaaa daar was jij.) Wat een lekkere pindasaus daar :o

Einde slankpost :@ :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158901168
Oh!
Wat zijn jullie weer actief :o O+
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:29:12 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158901302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh!
Wat zijn jullie weer actief :o O+
Kom jij nou nog een keer meten? ~O>
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158901624
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kom jij nou nog een keer meten? ~O>
:D

Dat moet ik nog steeds doen he? Doe maar een voorstel O-) ~O>
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:11:04 #219
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_158910134
Een goede avond allemaal!

Mijn grote voornemen voor dit jaar is: Afvallen!
Nou vind ik het fijn om te delen, ook voor de steun.
Maar nu zag ik 2 topics over afvallen, deze en het grote afval topic. Wat is het verschil?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_158911182
Deze was dood maar wat oude vaste posters kwamen ineens terug.

Zit wat historie achter de vele topics (zijn er nog meer namelijk)
Maar oogpunt van Afvallen-topic is afvallen, en Gezond Slank-topic heeft als oogpunt gezond slank zijn ook voor mensen die niet per se hoeven af te vallen.

Voor steun gedurende het afvallen is het andere topic waarschijnlijk beter, voor vragen over hoe of wat kun je hier echter ook wel terecht.
Hebben een paar mensen hier die aanzienlijk veel weten over voeding en/of beweging, dan wel het afvallen zelf.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bonzwaaaaar O+

Dieet kan ik niet goed bijhouden de laatste tijd :D

En heeee een Jätje met een ei en Sigme zonder koekjens en een V1z! Ik heb m'n V1z-sig nog steeds :7
^O^
Geen woord van het jaar geworden jammer genoeg :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_158913304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pompoenrisotto? Receptje? :9

En O+ slapen O+

Ik had gisteren cravings naar chocolade. Tijd van de maand in aantocht }:| .
Aha, vandaar mijn eetlepel nutella bij gebrek aan echt :)

Oh hai.
pi_158913454
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb honger! -O-
En ik heb spierpijn in mijn rechterdij. En niet in mn linkerdij. Hoe dat nu weer kan?! :D

Afijn, lijstje:
B: 20 km fietsen
O: griekse yoghurt met wat fruit en havermout/muesli
T: (nu want honger!) dubbele boterham kaas
S: 40 minuten hardlopen
L: salade met sla, komkommer, tomaat, 2 eieren en 30 gram kip (ongeveer :P)
T: dubbele boterham kaas + kiwi
B: 10 km fietsen
D: ergens uit eten met een vriendin
B: 15 km naar huis fietsen

En dan slapen. O+ O+
Daar heb ik NU al zin in! *)
Zeer impressed over de hoeveelheid S en B op deze lijst!

Ik moest aan je denken bij het oproepje voor nieuwe kandidaten HHB - of heeft het bakken onder het minder snaaien geleden?
pi_158916447
Hé, doet dit topic het weer? Dat is leuk!

Qua gewicht gezien kan het bij mij beter. Ben nu ongeveer 89 kg.. Laatste tijd meer gegeten enzo. Ik had de laatste maanden een vriendin die van lekker eten hield en dat merk ik nu. Jammergenoeg is dat nu over, maar voor mijn gewicht is het wel goed :+ Ik vind het heel jammer dat dat niet werkte maar ja, zat de laatste weken daardoor ook niet zo lekker in mijn vel..
Nouja zal wel weer goedkomen over een tijdje :)

Oh, en trouwens nog een vraag: ik eet de laatste tijd soms kwark met muesli en beetje kokosolie. Is kokosolie nou gezond of niet?

[ Bericht 9% gewijzigd door the85mc op 07-01-2016 23:21:16 ]
pi_158920968
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:06 schreef the85mc het volgende:
Hé, doet dit topic het weer? Dat is leuk!

Qua gewicht gezien kan het bij mij beter. Ben nu ongeveer 89 kg.. Laatste tijd meer gegeten enzo. Ik had de laatste maanden een vriendin die van lekker eten hield en dat merk ik nu. Jammergenoeg is dat nu over, maar voor mijn gewicht is het wel goed :+ Ik vind het heel jammer dat dat niet werkte maar ja, zat de laatste weken daardoor ook niet zo lekker in mijn vel..
Nouja zal wel weer goedkomen over een tijdje :)

Oh, en trouwens nog een vraag: ik eet de laatste tijd soms kwark met muesli en beetje kokosolie. Is kokosolie nou gezond of niet?
Over kokosolie zijn de meningen nogal verdeeld en ik heb geen zin om een mening te verdedigen. Maar wel even een opmerking erover: sommige mensen kunnen er slecht tegen, wat zich dan uit in hartkloppingen.

Leuk dat je er weer bent! Handel je nog in bootjes?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 januari 2016 @ 07:50:46 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158921251
Gisteren
O. Toast met kaas
L. 2 crackers kaas, brood met beenhamsalade, brood met gebraden gehakt
D. 25 stukjes sushi, edamame, zeewiersalade, glas wijn, glas calvados
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158921468
Sushi O+ !

Gister was uiteindelijk minder gezond dan de bedoeling was - e mag nog een chocoladekoekje en een chocoladetaartje op mijn lijst toegevoegd worden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 08:49:18 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158921775
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

Aha, vandaar mijn eetlepel nutella bij gebrek aan echt :)

Oh hai.
Hey! :D hoe is het met u?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 08:51:15 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158921801
Vandaag wordt crapalicious :9

O: bakje kwark met honing en rozijnen
L: 2 boterhammen met houmous
D: nachos con todos :9

Vriendinnetje te eten en ik verheug me al sinds gisteren op het avondeten :D.

Calorietechnisch knudde uiteraard. Maar moet kunnen voor een keer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158922226
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zeer impressed over de hoeveelheid S en B op deze lijst!

Ik moest aan je denken bij het oproepje voor nieuwe kandidaten HHB - of heeft het bakken onder het minder snaaien geleden?
*O* *O*
Ik was ook onder de indruk van het hardlopen in de regen. En van het naar huis fietsen met windkracht 8 tegen. :D
Gelukkig had ik vanochtend wind mee. :)
En ik vind fietsen gewoon lekker. Met de auto doe ik er zo'n 40 minuten over en daar word ik een stuk minder blij van dan van een uur fietsen.
Zal straks even mn crossfit workout posten. :D Daar word je pas moe van. B-)

Maar ik bak dus nog steeds heel veel. Zit nu wel in een koekjesfase, tot groot geluk van mijn collega's en mijn Franse les-genoten.
Heb me overigens ooit wel aangemeld voor het eerste seizoen van HHB, maar kwam toen niet eens door de eerste selectie heen. :D Maar ik ga misschien wel weer een poging wagen. Heb volgende week toch weer een enorme lading baksels in de planning staan, dus dat komt vast goed. :)

Denk trouwens wel dat deze vraag voor problemen gaat zorgen B-):
quote:
Heeft u nog vakantieplannen in de maanden april/mei/ juni 2016?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_158922915
Veel plezier dan vanavond XM!
Lekker, koekjes, Henk! Hmm, Franse les, interessant, waar? :P :Y)

O: brinta, banaan
L: 3 boterhammen: 2 kaas en mosterd, 1 jam
S: uur "poweryoga"
T: banaan, mandarijn
D: iets met pompoen, die risotto of als mijn huisgenoten niet koken restje stoofpot met kidneybonen
T: appel en yoghurt, misschien stuk taaitaai
pi_158923718
Franse les is bij de Alliance Francaise! :) Leuk en goede lessen. Was bij mijn vorige cursus de enige Nederlander. *)

Mijn werkgever betaald omdat ik bij een Frans bedrijf werk, maar eigenlijk wil ik vooral mijn Frans verbeteren omdat ik bestuurslid ben van een stichting in Madagascar en ik de volgende keer dat ik daar ben, gewoon beter Frans wil kunnen praten. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2016 @ 11:22:59 #232
70532 loveli
N
pi_158924051
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Franse les is bij de Alliance Francaise! :) Leuk en goede lessen. Was bij mijn vorige cursus de enige Nederlander. *)

Mijn werkgever betaald omdat ik bij een Frans bedrijf werk, maar eigenlijk wil ik vooral mijn Frans verbeteren omdat ik bestuurslid ben van een stichting in Madagascar en ik de volgende keer dat ik daar ben, gewoon beter Frans wil kunnen praten. :P
:'(
crap in = crap out
pi_158927907
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:22 schreef loveli het volgende:

[..]

:'(
Sorry! -O-
Ter compensatie mijn Crossfit schema van vandaag (zonder instructeur):
Opwarmen met 2 rondes van 10 squats, 20 lunges en 20 mountain climbers.
Daarna Tabata's met Burpees, planken, situps, lunges, russian twists.
En nu heb ik geen zin meer maar moet ik nog een berg dingen doen. }:|
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_158928926
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sorry! -O-
Ter compensatie mijn Crossfit schema van vandaag (zonder instructeur):
Opwarmen met 2 rondes van 10 squats, 20 lunges en 20 mountain climbers.
Daarna Tabata's met Burpees, planken, situps, lunges, russian twists.
En nu heb ik geen zin meer maar moet ik nog een berg dingen doen. }:|
Klinkt zwaar inderdaad _O_
In plaats van al mijn eten voor de yogales opeten heb ik nu 2 van de 3 boterhammen gegeten en verder niets. En ik leef nog :7
pi_158934884
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Denk trouwens wel dat deze vraag voor problemen gaat zorgen B-):

[..]

Wat heb je nu weer voor leuks in de planning staan?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2016 @ 18:39:36 #236
70532 loveli
N
pi_158935544
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sorry! -O-
Ter compensatie mijn Crossfit schema van vandaag (zonder instructeur):
Opwarmen met 2 rondes van 10 squats, 20 lunges en 20 mountain climbers.
Daarna Tabata's met Burpees, planken, situps, lunges, russian twists.
En nu heb ik geen zin meer maar moet ik nog een berg dingen doen. }:|
Lol.

En toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een voetballer.
crap in = crap out
pi_158936512
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Lol.

En toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een voetballer.
Toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een schaatster. Nu heb ik collega's die in 1990 zijn geboren.

En HPKW: ik wist nog van die aanmelding!1einz!, vandaar de vraag :) Je werkt dus niet meer bij onze gezamenlijke inhuurder?

XM: hier alles goed! Hoe is het met jou post partum? :P
pi_158936599
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]


Zal straks even mn crossfit workout posten. :D Daar word je pas moe van. B-)


Ik las crossfit work-outfit.
Dit is een hint.
:).
pi_158936907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Klinkt zwaar inderdaad _O_
In plaats van al mijn eten voor de yogales opeten heb ik nu 2 van de 3 boterhammen gegeten en verder niets. En ik leef nog :7
Yay! ^O^

Ik heb al twee dagen geen yoga gedaan -O-

Maar ik heb wel een heerlijke massage gehad. En twee uur lang schoongemaakt en gerommeld in ons nieuwe huis.

Lijstje is niet fantastisch, maar wel lekker:

O: niets, want kwam vannacht laat terug van een werkopdracht en ben lekker tot net voor massage in bed gebleven.
T: een ayurvedisch theetje: gember, munt, kurkuma en honing
L: vier pannenkoeken met boter en suiker
T: cashewnoten en wat cola light
D: wrap (gebruik nog steeds het recept van Mo) met avocado, gerookte kip, sla, komkommer, tomaat, lenteui en chilisaus, glas limo. Toetje: 2 bonbons
T: olijfjes, pepadews, port saluut, wijntje

XM: zag trouwens dat je weer aan de oats bent. Krijg je daar nog steeds zo'n honger van of is dat over?
pi_158937370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik las crossfit work-outfit.
Dit is een hint.
:).
Subtiele hint :D

quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Lol.

En toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een voetballer.
Bedoel je niet Tahamata? :P

Ik ken zo geen voetballer genaamd Tabata en de resultaten van google zijn nou niet echt beroemde spelers geweest.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2016 @ 19:56:04 #241
70532 loveli
N
pi_158938061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Subtiele hint :D

[..]

Bedoel je niet Tahamata? :P

Ik ken zo geen voetballer genaamd Tabata en de resultaten van google zijn nou niet echt beroemde spelers geweest.
Ja, nee. Ik bedoelde blijkbaar de schaatsster, want ik googelde op Tabata Feyenoord, maar hoorde de commentator vanaf de ijsbaan in m'n hoofd.

Allround schaatsen en vanaf de bank de Nederlanders aanmoedigen O+
crap in = crap out
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:56:46 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_158938087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, nee. Ik bedoelde blijkbaar de schaatsster, want ik googelde op Tabata Feyenoord, maar hoorde de commentator vanaf de ijsbaan in m'n hoofd.

Allround schaatsen en vanaf de bank de Nederlanders aanmoedigen O+
Helaas werken maar wij gaan wel naar het WK in Berlijn *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:06:18 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158938358
@anna: mijn postpartum is inmiddels ruim 2,5 jaar oud en is geweldig O+.

@An: als ik het koud eet met vruchten erdoor,gaat het :Y. Het wisselt een beetje. Ik neem het op werkdagen als ontbijt, want het geeft een fijne start :Y.

De nachos waren omnomnomnom :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158938468
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
@anna: mijn postpartum is inmiddels ruim 2,5 jaar oud en is geweldig O+.

@An: als ik het koud eet met vruchten erdoor,gaat het :Y. Het wisselt een beetje. Ik neem het op werkdagen als ontbijt, want het geeft een fijne start :Y.

De nachos waren omnomnomnom :9.
Fijn dat je een manier hebt gevonden die werkt. Het blijft natuurlijk erg gezond. Zou het ook meer moeten eten.
pi_158938494
Dit topic staat ineens hoog in mijn AT :o
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_158938637
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, nee. Ik bedoelde blijkbaar de schaatsster, want ik googelde op Tabata Feyenoord, maar hoorde de commentator vanaf de ijsbaan in m'n hoofd.

Allround schaatsen en vanaf de bank de Nederlanders aanmoedigen O+
Moet je nagaan, zij stond op het ijs en toch staat Feyenoord bekend om de grotere uitglijders.
Dus ik snap je verwarring :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:32:00 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158939111
Oh Kukident slaapt trouwens NIET zonder de nijntje die in het pakket zat dat ik van de Slankies kreeg O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158939784
Lief! :Y

Doen alle ouders dat trouwens? Refereren naar hun kinderen met zulke bijnamen? :@

[ Bericht 39% gewijzigd door V1z0R op 08-01-2016 21:05:35 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2016 @ 21:00:20 #249
70532 loveli
N
pi_158940022
Met sommige dingen mag je alleen spotten als je het zelf hebt meegemaakt :P
crap in = crap out
pi_158940304
Ik bewaar hem voor passendere momenten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:14:00 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158940512
Kukident komt van dit topic hoor :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_158941380
Wat betekent kukident? :P

Mijn lijstje van vandaag is een beetje veranderd maar wel lekkerder geworden:
O: brinta, banaan
L: 2 boterhammen kaas en mosterd
B: halfuur wandelen
S: uur yoga
T: boterham jam
D: aardappel en zoete aardappel uit de oven, vega spinazie-kaasburger, Italiaanse groenten, spinazie
T: klein beetje appelcrumble (iets van 1/4 appel en vooral veel kaneel en havermout)
B: kruidkoek bakken :D (als je naar zolder moet voor het recept en eenmaal boven dat niet meer weet)
En ik heb de kruidkoek bovenop de kast gezet om af te koelen zodat mijn huisgenoten en ik er niet bij kunnen totdat het bezoek morgen komt :)
pi_158942342
Kindje van XM was een beetje plakkertje als ik het mij goed herinner, vandaar kukident.

Heb een beetje op jouw lijstjes gelet, misschien een idee om in de hoofdmaaltijden wat meer E's te verwerken? (komt V1z weer aan met z'n meer eiwitten)
Maar laatst had je het er over dat je beetje gammel was bij de yoga door een karige lunch.

Het mooie van eiwitten is dat ze verzadigen en dat gammele gevoel kunnen voorkomen. Half eitje op je boterham bij je lunch en andere helft bij je spinazie 's avonds met een plakje ham of zo doet wonderen.
Zachtgekookt en dan krijg je ook nog goede vetten... win-win, dit, dat, alles
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kukident komt van dit topic hoor :D
Weet ik, maar vroeg me af of meerdere ouders dat deden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_158943695
Mijn lijst van vandaag is ruk. }:| Ik had geen brood in huis, en moest zonder ontbijt naar mijn werk. De cateraar aldaar had werkelijk niks zonder suiker op de vroege ochtend.... behalve frikadelbroodjes. ;( Eens en nooit weer.

O: frikadelbroodje.
T: banaan
L: boerenbrood met parmaham, salade
T: stukje chocola
D: 2 kommen pompoensoep
T: oliebollencake (tja, je moet je baksels uitproberen...)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2016 @ 23:16:59 #255
70532 loveli
N
pi_158945401
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:00 schreef V1z0R het volgende:
Kindje van XM was een beetje plakkertje als ik het mij goed herinner, vandaar kukident.
Kuki was de pre-partum projectnaam.

Wel leuk om te horen dat de slankie Nijntje het heeft gewonnen van (ik gok) de PTA trein.
crap in = crap out
pi_158958013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijst van vandaag is ruk. }:| Ik had geen brood in huis, en moest zonder ontbijt naar mijn werk. De cateraar aldaar had werkelijk niks zonder suiker op de vroege ochtend.... behalve frikadelbroodjes. ;( Eens en nooit weer.

O: frikadelbroodje.
T: banaan
L: boerenbrood met parmaham, salade
T: stukje chocola
D: 2 kommen pompoensoep
T: oliebollencake (tja, je moet je baksels uitproberen...)
Oliebollencake :D gooi je dan gewoon stukjes door een normaal cakerecept ofzo? Ik vind dat met stroopwafelcake wel lekker :9

Mijn lijstje voor vandaag:

O: smoothie: banaan, sinaasappelsap, pruimen, dadel. Thee met melk
T: proeven van kaas en worst op de markt
L: alu gobi, is een vegetarische curry om al je groententestjes in te gooien.
T: 3 bonbons, thee met melk
S: uur en kwartier yoga
D: spinazietaart en wat gehaktbalketjes in tomatensaus (nog over van alle feestborrels)
T: pepadews, olijfjes en een stukje worst. Wijntje
pi_158958922
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Oliebollencake :D gooi je dan gewoon stukjes door een normaal cakerecept ofzo? Ik vind dat met stroopwafelcake wel lekker :9

Mijn lijstje voor vandaag:

O: smoothie: banaan, sinaasappelsap, pruimen, dadel. Thee met melk
T: proeven van kaas en worst op de markt
L: alu gobi, is een vegetarische curry om al je groententestjes in te gooien.
T: 3 bonbons, thee met melk
S: uur en kwartier yoga
D: spinazietaart en wat gehaktbalketjes in tomatensaus (nog over van alle feestborrels)
T: pepadews, olijfjes en een stukje worst. Wijntje
Lekker lijstje heb jij :9

Nee, het is net een oliebol, maar dan in cakevorm. Niet gefrituurd dus.Voor de rest smaakt het hetzelfde.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_158958959
Planning voor vandaag.

O/L: 4 croissants
T: appel
D: aardappelpuree, gehaktbal, geroosterde pompoen
T: ? ik denk een kutbiertje ( = blond bier met pruim), eindelijk binnen. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_158959629
Goed idee V1z, ik ga deze week eens eitjes koken :) Bonen zijn toch ook eiwitten? Dan heb ik die vandaag wel in ieder geval.
Ik had na de yoga eigenlijk ook wel trek in zoiets maar ik had alleen een boterham met jam bij me of een banaan :@

O: brinta, banaan
S: iets minder dan een halfuur rennen
T: plakje kruidkoek, 3 koekjes
L: 2 boterhammen: 1 kaas en mosterd 1 appelstroop
B: ruim uur wandelen en met boodschappen sjouwen (dat krijg je ervan als je lopend boodschappen gaat doen)
T: peer, plakje kruidkoek, misschien nog iets
D: restjes: pompoenstoof met kidneybonen, linzensoep, broccoli, vis
En ik ben van plan om na het avondeten niets meer te eten en een keer vroeg naar bed te gaan. (Was er vanochtend ook kwart over 7 uit, en morgen wordt weer zoiets. Weekend, wat is dat?)
pi_158959953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lekker lijstje heb jij :9

Nee, het is net een oliebol, maar dan in cakevorm. Niet gefrituurd dus.Voor de rest smaakt het hetzelfde.
Dank je!

En die cake ga ik maar niet proberen, is gevaarlijk :+ Morgen wel notencakejes maken. Een recept van Amber, super lekker. Zeker als je overal nog restjes noten hebt liggen zoals ik :+
pi_158960464
De 2e cake is in de maak. Ze zijn ook niet voor mij. :) Al ben ik zelf niet zo'n oliebollenfan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_158960965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:45 schreef Tele6 het volgende:
Goed idee V1z, ik ga deze week eens eitjes koken :) Bonen zijn toch ook eiwitten? Dan heb ik die vandaag wel in ieder geval.
Ik had na de yoga eigenlijk ook wel trek in zoiets maar ik had alleen een boterham met jam bij me of een banaan :@

O: brinta, banaan
S: iets minder dan een halfuur rennen
T: plakje kruidkoek, 3 koekjes
L: 2 boterhammen: 1 kaas en mosterd 1 appelstroop
B: ruim uur wandelen en met boodschappen sjouwen (dat krijg je ervan als je lopend boodschappen gaat doen)
T: peer, plakje kruidkoek, misschien nog iets
D: restjes: pompoenstoof met kidneybonen, linzensoep, broccoli, vis
En ik ben van plan om na het avondeten niets meer te eten en een keer vroeg naar bed te gaan. (Was er vanochtend ook kwart over 7 uit, en morgen wordt weer zoiets. Weekend, wat is dat?)
Bonen hebben inderdaad ook in verhouding veel eiwitten maar zijn nog steeds meer een bron van koolhydraten.
Ei heeft als pluspunt dat het een groot scala heeft van de verschillende aminozuren, laatste keer dat ik het nakeek ook het meest uitgebreide. En als je ze zachtgekookt doet bewaar je de goede eigenschap van de vetten die erin zitten.

Zie ook deze awesome uitleg van loveli:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon roomboter, niet te dik smeren. Hoewel het verzadigd vet is, zijn de vetten in roomboter kort-ketenig en da's niet heel erg slecht. In roomboter zit geen transvet, wat wel in elk industrieel gemaakt vet zit.

Olie harden om margarine te maken is een chemisch proces, waarbij bindingen van de vetzuurketens worden veranderd zodat het een vaste substantie wordt, liefst smeerbaar bij kamertemperatuur. Deze chemische reactie heeft 2 eindproducten, een cis-binding en een trans-binding. Transvet is slecht, dat weten we. Deze reactie is altijd een evenwicht, waarbij men het evenwicht steeds verder verschuift, waardoor er minder transvetten in het eindproduct zitten. Alleen helemaal vermijden lukt nog niet!

Trans-bindingen zijn onverzadigd, maar hebben meer de ruimtelijke structuur van een verzadigde keten. Ze nemen makkelijk de plaats in van functionele vetzuurketens in je lichaam (celwanden), dat verstoort hoe de processen horen te lopen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Celmembraan

Een vet bestaat uit trigliceriden, 3 vetzuurketens aan elkaar. Het celmembraan bestaat uit fosfolipiden, dat lijkt op een trigliceride, maar 1 vetzuur is vervangen door een fosfaatgroep.
Het ene verzuur is verzadigd, het andere is onverzadigd (zie plaatje, kop met 2 staarten, de ene heeft een onverzadigde knik).
[ afbeelding ]

Door die ene onverzadigde keten zijn je celwanden flexibel en kunnen ze hun processen uitvoeren (transport in en uit de cel, immuunsysteem laten werken, etc etc). Door onze voeding (koekjes, pizza, bewerkte sjit) is de belans van vetzuren die we in onze cellen stoppen verstoord, we hebben te weinig omega-3. Daardoor komen er foute ketens in de membranen (gaat puur om beschikbaarheid, er is een grote bult vetzuren aanwezig en niet altijd wordt de juiste keten gepakt) en verlopen veel processen moeizamer dan de bedoeling is.

En daarom moeten we ons volstampen met olijfolie, avocado's, vette vis, (kokosvet) en voor mijn part visoliecapsules. En liever omega-3 dan omega-6 (linolzuur is er 1 van), want dankzij het mais in het eten krijgen we al te veel omega-6 binnen, meer dan goed is voor de verhoudingen. We hebben het nodig, maar niet in de hoeveelheden die we binnenkrijgen.

Hoe meer slechte vetten, des te meer omega-3 moet er tegenover staan om de balans goed te krijgen. En de omega's heb je ook nodig voor andere dingen dan je celprocessen, bv bij het aanmaken van hormoonstofjes. Krijg je te weinig binnen, dan heb je ergens een tekort. Eet je slechte vetten, prima, maar probeer ze meteen te verbranden en niet op te slaan.

Voeding en beweging, allebei errug belangrijk. Einde van de les.
Dus als het mogelijk is kies dan ook eitjes van kippen waar door het voer ze een in verhouding hogere omega-3 waarde hebben.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 10 januari 2016 @ 11:03:31 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_158979415
78,0 vanochtend, ondanks wat gesnaai en de nachos :) Blij mee! Nog 4kg te gaan voor een gezond gewicht.

Planning:

O: kwark met rozijnen en honing
L: 2 boterhammen houmous / kipfilet
T: verjaardag, dus vast wel iets lekkers
D: veel harikots, aardappeltjes en een soort grillburger
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 10 januari 2016 @ 12:14:27 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_158980546
Goed bezig,XMert!

Ik heb zonet gezumbaat en zit nu aan mn ontbijt :+ havermout met banaan en rozijnen :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_158988037
hondenrondje
O:
• 2 ei, 1 plak ham, duitse boterham met roomboter
• fruitsalade met beetje vette kwark
hondenrondje
M:
• bietensalade met augurk en beetje feta
• plakjes leverworst, stukjes gerookte haring
• 3 krekkers met roomboter
hondenrondje
A:
• gestoofde kool met varkensribbetjes en wat pompoenpuree
• opgebakken rijstepudding
2 glazen wijn
klein hondenrondje

beetje lam dagje :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158990035
Ola!

Vandaag krepeerdagje en de spierpijn kickt mijn ass...letterlijk. :') 10,5 uur geslapen vannacht.

O: roggebrood met ham/kaas en gekookt eitje. Gekookt eitje en 2 gekookte eiwitten.
L: 2 havermout banaan noten muffins en 2 stukken eiwitkwarktaart
T: eiwitshake met blauwe bessen. Handje amandelen.
D: gewokte biefstukreepjes et groenten
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 10 januari 2016 @ 19:55:33 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158992914
Lijstje

s. half uurtje yoga
o. havermout (5 lepels, melk) met bevrorenvruchtenijs (1/3 pak zomerfruit, kwart banaan, scheutje melk)
l. 100 gram groentechips
t. schuimkransje uit de kerstboom :r + 2 stukjes kaas
d. actifrypatat + steak + bonbon + glas wijn

t. nog maar even kijken. Er mag nog wel wat bij.

Weet iemand trouwens wat de toevoegingen aan groentechips zijn? Ik neem aan olie en zout, maar zit er ook dextrose oid op?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 10 januari 2016 @ 20:24:40 #268
70532 loveli
N
pi_158993809
Zoute chips zijn zo ongeveer de enige zonder meuk, sommige varianten met peper zijn ook ok. Ik gok dat ze bij groentechips er ook geen extra meuk bij doen. Alle andere smaken zijn vrij standaard voorzien van msg/E621 bij, idem voor alle pringles.
crap in = crap out
  zondag 10 januari 2016 @ 20:34:45 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158994131
Pringles zijn ook vies.

Wanneer gaan we weer eten? Aurum, Henk, gaan jullie ook mee?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 10 januari 2016 @ 20:35:20 #270
70532 loveli
N
pi_158994149
Ma, di of wo.
crap in = crap out
pi_159005950
Goedemorgen! Ik heb een keer wél lekker geslapen *O*
En ik heb vanochtend een ei gekookt voor mijn lunch! *O*
En mijn tanden doen niet meer zo'n pijn dus ik kon weer muesli eten vanochtend *O*

O: appel, volle yoghurt, muesli
L: 3 boterhammen: 1 kruidenkaas 2 ei
B: uur wandelen
T: mandarijn, evt banaan
D: veel salade, kaastortellini met tomatensaus en italiaanse groenten
S: anderhalf uur survival

Goed voornemen voor deze week: meteen na survival mijn bed in. En van de koekjes afblijven. (Mijn huisgenoten hebben mij al hun koekjes gegeven omdat ze anders eetbuien krijgen, maar dan moet ik ze natuurlijk niet zelf gaan opeten |:( )
Lijstje van gisteren nog :') :
O: brinta, banaan
B: eindje wandelen
T: mineola, 3 koekjes
L: 2 boterhammen (1 hummus 1 salami), klein restje linzensoep
B: stofzuigen
T: 2 plakken kruidkoek, peer
D: hutspot en slavink
T: 2 koekjes ;(
pi_159007880
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat heb je nu weer voor leuks in de planning staan?
Iran! O+ Zo veel zin in! :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een schaatster. Nu heb ik collega's die in 1990 zijn geboren.
Dus die collega's zijn gewoon jonger dan dat schaatster Tabata actief is? :o
Zou ze familie zijn van degene die de Tabata training heeft bedacht?
quote:
En HPKW: ik wist nog van die aanmelding!1einz!, vandaar de vraag :) Je werkt dus niet meer bij onze gezamenlijke inhuurder?
Skillz!!! :D Ik zit alweer een tijd bij een andere inhuurder 3 km verderop.
Er zijn dus nog steeds lunch en na-het-werk-afspraak mogelijkheden! :)

quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Pringles zijn ook vies.

Wanneer gaan we weer eten? Aurum, Henk, gaan jullie ook mee?
Leuk! Deze week ben ik alleen thuis om te slapen, volgende week is iets minder kansloos. Daarna wordt het steeds beter (geloof ik) qua geen afspraken. :)
Mijn voorkeuren gaan naar de dinsdag en donderdag overigens. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_159023569
hondenrondje

O:
• Omelet 2 ei met prei met wat ham, duitse boterham met boter
• fruitsalade kwakje kwark

hondenrondje
half uur hardlopen

M:
• bak snert, duitse boterham met boter & ham
• plakjes leverworst
• glas dessertwijn

1 knotwilg knotten
hondenrondje

A:
• gekookte mosselen met wortel & prei
• stoofpeertjes met pijlwortelvla
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159023997
Chips! Ik vond het voorheen erg lekker, maar de laatste tijd vind ik alles naar plastic smaken. Ligt dus niet aan mij?

Lijstje vandaag:

O: smoothie sinaasappelsap, banaan, dadel en pruimen, thee met melk
L: speltbrood met oude kaas roerei van twee eieren en een beetje mayo. Toetje: notencake en thee met melk
S: anderhalf uur yoga
T: stukje kaas.
D: alu gobi met raita en naan. Toetje: plakje notencake
T: thee met melk
  Vis een optie? maandag 11 januari 2016 @ 21:11:03 #275
70532 loveli
N
pi_159025067
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:23 schreef sigme het volgende:
pijlwortelvla
Ik heb zo het vermoeden dat Melkunie dit niet in het assortiment heeft, tussen de gevulde koekvla en roze koekvla.
crap in = crap out
pi_159029473
Ik had vandaag een vastendag en ik vind die makkelijker vol te houden als ik enkel 's avonds wat eet.

D: 400 gram roerbakgroenten met 125 gram kipfilet. En terwijl ik aan het koken was een rijstwafel.

Morgen

O: sapje van peer, pastinaak, munt
L: belegd broodje van de slager
D: vispakketje met venkel, krieltjes & een salade

Moet nog even wennen dat ik weer werk en vooruit moet plannen voor lunch & eventuele tussendoortjes. Deze week hebben we 3 dagen hellofresh. Even lekker makkelijk en redelijk gezond in de eerste week dat ik weer aan de slag moet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_159033329
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat Melkunie dit niet in het assortiment heeft, tussen de gevulde koekvla en roze koekvla.
Zelluf doen!

Ik vind het nogal een toevoeging, de pijlwortel. Ook geschikt voor bloemkoolsoep.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159034121
O: appel, yoghurt, muesli
L: 3 boterhammen: 2 ei, 1 baba ganoush. paar stukjes rauwe paprika
B: uur wandelen
T: banaan, evt. mineola
B: boodschappen
D: eindelijk! pompoenrisotto, vis
T: 2 koekjes

Is dat vispakketje ook een hellofresh-recept Skoap of heb je dat zelf bedacht? :)
Waar smaakt pijlwortel naar, sigme?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:38:53 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_159034792
77,9 ondanks chocolade gisteravond :D.

O: overnight oats
L: 2 bth, kipfilet, pompoenhoumous
T: 2 mandarijntjes
D: ovenschotel met rode kool, rookworst en aardappelpuree
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_159034999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:45 schreef Tele6 het volgende:
s dat vispakketje ook een hellofresh-recept Skoap of heb je dat zelf bedacht?
hello fresh.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_159035008
Rabobank deelde vanmorgen hier smoothies uit. Heb er een met sinaasappel, banaan, mango, rode peper, maca en gojibes! Lekker!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 12 januari 2016 @ 09:53:20 #282
70532 loveli
N
pi_159035051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:45 schreef Tele6 het volgende:
Waar smaakt pijlwortel naar, sigme?
Het is iig erg gezond.
crap in = crap out
pi_159035618
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Pringles zijn ook vies.

Wanneer gaan we weer eten? Aurum, Henk, gaan jullie ook mee?
Eten is altijd een goed idee!
Ik gooi de dinsdag op, pm wel ff de data die ik kan anders wordt het pas maart O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_159035670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:51 schreef Skoap het volgende:
Rabobank deelde vanmorgen hier smoothies uit. Heb er een met sinaasappel, banaan, mango, rode peper, maca en gojibes! Lekker!
Klinkt lekker!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is iig erg gezond.
Dit klinkt als een codewoord voor niet te eten :+

Zal ik er ook nog ff een lijstje ingooien?

O: 2 stukken vezelrijke kwarktaartshizzle en handje geweekte amandelen
T: 1 bananen havermoutmuffin
L: gemengde geroosterde groenten met gegrilde kipfilet
T: smoothie met eiwitpoeder,blauwe bessen, havermout en kokosolie
D: low carb pasta; courgette als pastavervanger en normale tomatensaus met gehakt en Parmezaanse kaas
S: Naar Snowworld en kijken of ik een beetje kan skieen :P
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_159047724
Pijlwortel (arrowroot) heeft niet zoveel smaak dat ik het opmerk en maakt mooi romige vla. Stukken lekkerder dan andere bindmiddelen vind ik, en het werkt ook makkelijk (al ben ik er nog niet helemaal achter hoe het nu eigenlijk "hoort").
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159047936
Oh ja, lijstje.

Ik ben vandaag weer begonnen met een beetje voorzichtig thuistrainen. Ik deed squats en lunges en op tenen staan altijd met de lange stang, maar dat durf ik niet meer. Zolang de gewichten nog niet hoog zijn doe ik het maar met twee kleine stangetjes met gewichten, in elke hand een. Beweegt wat lastiger, heb ik gemerkt.

10 pushup
5 squat, 12kg
2 x goed, 1 keer matig optrekken
5 lunges, 12 kg
2x10 dips-op-bankje
5 squat, 12kg
20 tellen plank

M:
• pijlwortelvla (melk, geblenderde banaan, kaneel, pijlwortelpoeder)
• bakje zoeteaardappelsalade
• bakje bietensalade
• bak snert

20km fietsen

A: afhaalchinees
• gado-gado met bami
• stoofpeertjes, pruimen-in-rum, advocaat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159048033
Pimp je de vla dan nog met een smaakje sigme? Vanille of cacao ofzo? Ik neig het wel te willen proberen :P

Vastendaglijstje:

O: een ei, 2 mandarijntjes, groene thee
S: half uur yoga
D: pompoensoep met creme fraiche en twee rijstwafels met kruidenkaas. Wat komkommer
pi_159048067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:08 schreef sigme het volgende:
Oh ja, lijstje.

Ik ben vandaag weer begonnen met een beetje voorzichtig thuistrainen. Ik deed squats en lunges en op tenen staan altijd met de lange stang, maar dat durf ik niet meer. Zolang de gewichten nog niet hoog zijn doe ik het maar met twee kleine stangetjes met gewichten, in elke hand een. Beweegt wat lastiger, heb ik gemerkt.

10 pushup
5 squat, 12kg
2 x goed, 1 keer matig optrekken
5 lunges, 12 kg
2x10 dips-op-bankje
5 squat, 12kg
20 tellen plank

M:
• pijlwortelvla (melk, geblenderde banaan, kaneel, pijlwortelpoeder)
• bakje zoeteaardappelsalade
• bakje bietensalade
• bak snert

20km fietsen

A: afhaalchinees
• gado-gado met bami
• stoofpeertjes, pruimen-in-rum, advocaat
Ah, daar is de vla :+
pi_159063111
Ohai ! Na een half jaar 8kg aan zijn gekomen; vond ik dat ik een schop onder mijn kont verdiende. Dus ik kijk hier even mee en hopelijk kan ik mezelf weer volop motiveren om die kilo's er weer af te krijgen ;)
Gisteren dan ook voor de eerste keer naar fitness gegaan; kom op kom op nouuuu :+

En nu mijn enkelblessure ook weer hersteld is; kan ik vanavond weer roller derby training mee gaan doen *O* Vast dat dat ook zal meehelpen.

Mijn grootste issue qua eten was vooral: Elke dag zowat 's avonds snaaien.. liefst een hele zak chips :') en dan als je dan toch bezig bent; nog iets van een (paar) biertje of wijntje er bij.

Zakken chips maar weer helemaal achterwege gelaten (behalve in weekends waar ik mezelf wat meer ruimte geef :P ) en alcohol ook enkel beperken tot het weekend (of in uitzondering 1 biertje ofzo tijdens de week).

Huidig gewicht: 66.2 kg - 163cm
O: 100g aardbeienyoghurt
T: appellllll

Overige planning: ;)
L: 2 bruine pistolets (1 met houmous en 1 met krabsalade - ook mijn eeuwige zonde die ik niet kan laten staan :@ )
D: 2 pistolets houmous (puur omdat ik om 18u al moet trainen en ik daarvoor echt geen volle maaltijd binnen krijg)
+ banaan :P
Sport: 2u training
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_159073150
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Na een half jaar 8kg aan zijn gekomen; vond ik dat ik een schop onder mijn kont verdiende. Dus ik kijk hier even mee en hopelijk kan ik mezelf weer volop motiveren om die kilo's er weer af te krijgen ;)
Gisteren dan ook voor de eerste keer naar fitness gegaan; kom op kom op nouuuu :+

En nu mijn enkelblessure ook weer hersteld is; kan ik vanavond weer roller derby training mee gaan doen *O* Vast dat dat ook zal meehelpen.

Mijn grootste issue qua eten was vooral: Elke dag zowat 's avonds snaaien.. liefst een hele zak chips :') en dan als je dan toch bezig bent; nog iets van een (paar) biertje of wijntje er bij.

Zakken chips maar weer helemaal achterwege gelaten (behalve in weekends waar ik mezelf wat meer ruimte geef :P ) en alcohol ook enkel beperken tot het weekend (of in uitzondering 1 biertje ofzo tijdens de week).

Huidig gewicht: 66.2 kg - 163cm
O: 100g aardbeienyoghurt
T: appellllll

Overige planning: ;)
L: 2 bruine pistolets (1 met houmous en 1 met krabsalade - ook mijn eeuwige zonde die ik niet kan laten staan :@ )
D: 2 pistolets houmous (puur omdat ik om 18u al moet trainen en ik daarvoor echt geen volle maaltijd binnen krijg)
+ banaan :P
Sport: 2u training
Welkom!

Wat is roller derby training?

Je eten (weinig) bevat veel koolhydraten, is dat bewust?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159073188
Ja doei.
pi_159073220
20 km fietsen

O:
• bak snert

M:
• bakje bietensalade
• bakje zoete aardappelsalade
• bak pijnwortelvla, met banaan & kaneel & havermout
• 1,5 appel

A:
• gehakt met preu & tomatensaus
• in roomboter opgebakken plak rijstepudding
• glas wijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:18:46 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_159074170
Ik dacht 'Wat is preu?" en ging het Googelen, denkende 'Sigme eet wel vaker dingen die ik niet ken". Maar nu denk ik: waarschijnlijk is het een prei-typo :') :D

Succes Priemgirl! Knap, jezelf staande houden op wielen :P

Eten:
O: bakje halfvolle kwark
L: snee speltbrood met komijnenkaas en een met pindakaas
T: nog twee sneetjes brood met pindakaas
T: pepermuntje
S: Zumba
D: pannenkoeken gevuld met huttenkase, rode pesto, artisjokken en cherrytomaatjes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_159075708
Leuk dat je mee komt doen Priemgirl!

O: yoghurt, appel, muesli
B: halfuur wandelen
T: klein glas appelsap, mini bladerdeegdingetje, halve rauwe paprika
L: drie boterhammen kaas en pesto
T: glas appelsap
D: pompoenrisotto, vis
T: misschien nog een klein bakje yoghurt of een peer of allebei :P
pi_159077935
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik dacht 'Wat is preu?" en ging het Googelen, denkende 'Sigme eet wel vaker dingen die ik niet ken". Maar nu denk ik: waarschijnlijk is het een prei-typo :') :D

Succes Priemgirl! Knap, jezelf staande houden op wielen :P

Eten:
O: bakje halfvolle kwark
L: snee speltbrood met komijnenkaas en een met pindakaas
T: nog twee sneetjes brood met pindakaas
T: pepermuntje
S: Zumba
D: pannenkoeken gevuld met huttenkase, rode pesto, artisjokken en cherrytomaatjes
"Preu" is geeneens een typefout, maar een ander woord voor 'prut', omdat sommige mensen 'prut' een buitengewoon onsmakelijk benaming vinden. In dit geval zat er wel prei in de preu, dus je had ook gelijk :D.

Lekker lijstje! En nog altijd zumba'end dus! Ben je al bijna prof?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159082145
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Na een half jaar 8kg aan zijn gekomen; vond ik dat ik een schop onder mijn kont verdiende. Dus ik kijk hier even mee en hopelijk kan ik mezelf weer volop motiveren om die kilo's er weer af te krijgen ;)
Gisteren dan ook voor de eerste keer naar fitness gegaan; kom op kom op nouuuu :+

En nu mijn enkelblessure ook weer hersteld is; kan ik vanavond weer roller derby training mee gaan doen *O* Vast dat dat ook zal meehelpen.

Mijn grootste issue qua eten was vooral: Elke dag zowat 's avonds snaaien.. liefst een hele zak chips :') en dan als je dan toch bezig bent; nog iets van een (paar) biertje of wijntje er bij.

Zakken chips maar weer helemaal achterwege gelaten (behalve in weekends waar ik mezelf wat meer ruimte geef :P ) en alcohol ook enkel beperken tot het weekend (of in uitzondering 1 biertje ofzo tijdens de week).

Huidig gewicht: 66.2 kg - 163cm
O: 100g aardbeienyoghurt
T: appellllll

Overige planning: ;)
L: 2 bruine pistolets (1 met houmous en 1 met krabsalade - ook mijn eeuwige zonde die ik niet kan laten staan :@ )
D: 2 pistolets houmous (puur omdat ik om 18u al moet trainen en ik daarvoor echt geen volle maaltijd binnen krijg)
+ banaan :P
Sport: 2u training
2 pistoletjes met hummus voor het sporten zie ik wel al hele maaltijd eigenlijk :D En wat sigme zegt. Mis groenten O+

Lijstje hier:

O: smoothie banaan, pruimen, dadel, sinaasappelsap, thee met melk
T: plak notencake en verse ananassap
S: drie kwartier yoga en uur en kwartier yogales geven
L: speltbrood met kruidenkaas. Leftover pompoensoep van gister
T: paar borrelnootjes, thee met melk
D: haricots verts en vers gebakken oven frietjes. Met een zelf gemaakt whiskeysausje. Ranja
T: flesje kokoswater

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 13-01-2016 21:57:52 ]
pi_159082722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef Tele6 het volgende:
Leuk dat je mee komt doen Priemgirl!

O: yoghurt, appel, muesli
B: halfuur wandelen
T: klein glas appelsap, mini bladerdeegdingetje, halve rauwe paprika
L: drie boterhammen kaas en pesto
T: glas appelsap
D: pompoenrisotto, vis
T: misschien nog een klein bakje yoghurt of een peer of allebei :P
Het werd een peer. En een handvol rozijnen. En een groot stuk taaitaai :')
pi_159082814
quote:
Inderdaad! Ken het via "punk-/college rock" band die ik ben tegengekomen via youtube, en nu al 3 weken in de auto draai om op te laden voor de werkdag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 13 januari 2016 @ 21:41:29 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_159082855
Moe, dus lijstjesdump..

O: bakje kwark met honing en rozijnen
T: brosse eierkoek
L: twee boterhammen, komkommersalade en pompoenhoumous
T: 2 gevulde peppadews, 2 tucjes, paar blokjes kaas
D: kerriecouscous met puntpaprika, doperwtjes en kipfilet

Prima tevree mee :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_159083303
Ik doe mee met de lijstdump

Vastendag

L: (slowjuice) sapje van wortel, appel, citroen, gember
D: gerookte kipfilet met geroerbakte groenten
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_159083949
Dicht, ik ga even werken aan een gepaste OP.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')