abonnement Unibet Coolblue
pi_153549778
En hoe is het van het weekend gegaan?
Hier ligt daten volledig stil.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_153552343
Zou vandaag eindelijk -na 2 eerdere pogingen die niet doorgingen door wat ongeluk- voor het eerst elkaar zien. Belletje en skype oproep gemist maar mevrouw had een credit card probleem en kon haar treinticket niet kopen

Nu voor morgen afgesproken. 2 maander verder wordt ik er langzaam toch wel moedeloos van ;(
pi_153553122
Ga er maar vanuit dat morgen ook niet doorgaat ;)
pi_153592897
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:13 schreef mrs.bashful het volgende:
En hoe is het van het weekend gegaan?
Hier ligt daten volledig stil.
Rustig, heb d'r afgezegd, weet niet zo goed wat ik wil. Wil het meisje van laatst, waar ik intiem mee was, maar die geeft aan dat ze niet wil. Nu maar gevraagd of vrijblijvende seks wel een optie is maar dat wordt het waarschijnlijk ook niet, moet haar uit mijn hoofd gaan zetten. Merk dat ik naar de wiet grijp als oplossing, gewoon om het even te vergeten, moet ik niet doen. Maar het is zo moeilijk, we waren echt intiem.
pi_153592914
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:58 schreef Vivie het volgende:
Zou vandaag eindelijk -na 2 eerdere pogingen die niet doorgingen door wat ongeluk- voor het eerst elkaar zien. Belletje en skype oproep gemist maar mevrouw had een credit card probleem en kon haar treinticket niet kopen

Nu voor morgen afgesproken. 2 maander verder wordt ik er langzaam toch wel moedeloos van ;(
Pff balen zeg, is ze uiteindelijk nog gekomen?
pi_153593527
Lees dit topic omdat ik me verveel, maar hoezo blow je en gebruik je abilify? Hoor je geen stemmen dan?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_153593623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Pff balen zeg, is ze uiteindelijk nog gekomen?
Nee, had ik ook niet verwacht. Wel heel even gebeld omdat ik het niet kon uitstaan dat ze niets liet horen. Ging fysiek niet zo volgens mij op het moment: slechte slapen, flauwvallen. Ze is bang dat ik haar nu dump om het zo maar te zeggen

Ik wil dit nog steeds een kans geven. Ja misschien sla ik me over een tijd wel voor mn kop maar aangezien het een lange afstands relatie is en toch goede chemie weet ik niet hoe ik het moet inschatten
pi_153593728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:58 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Lees dit topic omdat ik me verveel, maar hoezo blow je en gebruik je abilify? Hoor je geen stemmen dan?
Nee hoor, nog niet tenminste :9
pi_153593756
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee, had ik ook niet verwacht. Wel heel even gebeld omdat ik het niet kon uitstaan dat ze niets liet horen. Ging fysiek niet zo volgens mij op het moment: slechte slapen, flauwvallen. Ze is bang dat ik haar nu dump om het zo maar te zeggen

Ik wil dit nog steeds een kans geven. Ja misschien sla ik me over een tijd wel voor mn kop maar aangezien het een lange afstands relatie is en toch goede chemie weet ik niet hoe ik het moet inschatten
Mm, balen joh, ga er niet teveel aan vasthangen (hoor wie het zegt :') )
pi_153593782
Waarom gebruik je abilify dan?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_153593870
Ik zou geen wiet roken en antipsychotica gebruiken dat is niet bepaald een goeie combi....
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_153594221
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mm, balen joh, ga er niet teveel aan vasthangen (hoor wie het zegt )
Tja, we zijn nou niet echt de dames van de verstandige keuzes he :9 :{ :')
pi_153594354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee, had ik ook niet verwacht. Wel heel even gebeld omdat ik het niet kon uitstaan dat ze niets liet horen. Ging fysiek niet zo volgens mij op het moment: slechte slapen, flauwvallen. Ze is bang dat ik haar nu dump om het zo maar te zeggen

Ik wil dit nog steeds een kans geven. Ja misschien sla ik me over een tijd wel voor mn kop maar aangezien het een lange afstands relatie is en toch goede chemie weet ik niet hoe ik het moet inschatten
Als je d'r niet wil dumpen zou ik in ieder geval wel verder rondkijken. Toch geen stijl om zomaar helemaal niets meer van je te laten horen als je hebt afgesproken?
(Weet niet hoe los/vast deze relatie is als het al een relatie genoemd mag worden.)
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_153594524
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:26 schreef mrs.bashful het volgende:

[..]

Als je d'r niet wil dumpen zou ik in ieder geval wel verder rondkijken. Toch geen stijl om zomaar helemaal niets meer van je te laten horen als je hebt afgesproken?
Ik heb gezegd dat ik daardoor niet bepaald lekker in mn vel zat nee. Komt op mij over als vluchtgedrag en angst dat ik kwaad en teleurgesteld ben. Ja misschien een beetje ja

Verder ga ik niet rondkijken, ik kan me maar op 1 persoon focussen.Kan het niet uitzetten maar ik ga wel gewoon verder met wat met mn dag/week doen, op bed liggen en tobben heeft geen zin

Edit: Het voelt als een relatie. Laten we het daar maar op houden
  dinsdag 16 juni 2015 @ 22:57:00 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153597731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:21 schreef Vivie het volgende:

[..]

Tja, we zijn nou niet echt de dames van de verstandige keuzes he :9 :{ :')
Gelukkig kunnen sommige heren daar ook wat van :{
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_153602244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 22:57 schreef yats het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen sommige heren daar ook wat van :{
*highfive*
  woensdag 17 juni 2015 @ 12:56:37 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153608077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 06:36 schreef Vivie het volgende:

[..]

*highfive*
One back at ya

Ik ben er in ieder geval een beetje klaar mee
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_153610530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Waarom gebruik je abilify dan?
Tegen overprikkeling, niet voor psychoses, nog nooit een gehad *klopt af*
pi_153610570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:32 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik daardoor niet bepaald lekker in mn vel zat nee. Komt op mij over als vluchtgedrag en angst dat ik kwaad en teleurgesteld ben. Ja misschien een beetje ja

Verder ga ik niet rondkijken, ik kan me maar op 1 persoon focussen.Kan het niet uitzetten maar ik ga wel gewoon verder met wat met mn dag/week doen, op bed liggen en tobben heeft geen zin

Edit: Het voelt als een relatie. Laten we het daar maar op houden
Goed dat je je op 1 persoon focust. Nu hopen dat het wat wordt!
Ik heb het meisje van laatst nog FB bericht gestuurd want ze had me geblokt op whatsapp volgens mij. Ze heeft ze gelezen maar niet gereageerd. Misschien ging ik inderdaad een beetje snel, dat zie ik nu wel in, stap er altijd meteen met beide benen in.
pi_153610577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:56 schreef yats het volgende:

[..]

One back at ya

Ik ben er in ieder geval een beetje klaar mee
Met wat?
pi_153612060
Oke zou er dan meeuitkijken, en niet meer dan 2 a3 joints op een dag roken
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_153612107
Maar ik zou stoppen met dat abilify en concerta ofzo gebruiken is dat niet beter?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_153613585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Oke zou er dan meeuitkijken, en niet meer dan 2 a3 joints op een dag roken
Rook er nu gemiddeld 1 per week ongeveer, maar soms wel 2 op een dag. Probeer er mee te stoppen

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:08 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Maar ik zou stoppen met dat abilify en concerta ofzo gebruiken is dat niet beter?
Geen idee, denk dat de psychiater het wel voorgesteld had als dat zo was... Ben wel van 10 mg naar 5 gegaan, was hele verbetering, was beetje een zombie eerst. Toen helemaal gestopt maar dat ging ook niet echt goed, dus nu weer op 5.

Vandaag de eerste nacht weer zonder slaapmedicatie, ben benieuwd hoe het zal gaan.
pi_153613704
Heb dat concerta even opgezocht, maar heb geen ADHD. Wel pdd-nos.
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:23:27 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153613988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Met wat?
Mezelf en mijn 'date-leven'
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')