abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:05:43 #1
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151567496




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:58:44 #2
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151568510
En maar weer een nieuw setje 24g @ .3ohm in de CLT v1 geknald. Dit keer de coils hoger geplaatst, komen net niet boven de posts uit, en knallen dat ie doet... :)
Wick lijkt op een 'O' - vorm vanaf de zijkant bekeken; de wick-voetjes raken elkaar aan op de bodem met een flink gapend gat in het midden....top airflow, heerlijke smaak.

Bepaalde DIY sapjes hebben nu >2 weken in de kast gelegen na een initiële 12 uur yoghurt sessie en komen nu rijkelijk tot hun recht .. Gaat er ooit nog een kant&klaar sapjesdoos komen zoals dat enige tijd geleden is besproken ?
Mai pben rai~!
pi_151576599
Trouwens een goede tip van bestellen bij cloudhouse vapor, had 2 liquids van 30 ml besteld en kreeg er gratis een 20 ml liquid bij.
run on water
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:54:46 #4
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151581192
Het is een super tent, Heb 60ml gratis gekregen tot nu toe
Gebruik wel die kortingscode, DF15 geloof ik... Op dampforum gaat ie rond

Wat heb je in huis gehaald ? MBV?

[ Bericht 27% gewijzigd door KNAK op 11-04-2015 17:03:45 ]
Mai pben rai~!
pi_151582037
Nee, mount Baker had ik al van de originele bron gekocht.

Deze 2:

http://www.cloudhousevapo(...)g-vapor-cloud-9.html

http://www.cloudhousevapor.com/coval-churro.html

Cloud 9 smaakt prima, vanavond eens aan de churro :)
run on water
  zondag 12 april 2015 @ 01:01:37 #6
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151598500
29 mei komt er dus een protest in Utrecht en er is animo voor. Tegelijk met alvast een stuk of 10 omringende Europese plaatsen. Campagne volgt...

Prima toch, mocht dampen hierdoor in het nieuws komen als tegenhanger van de gewone onjuiste sensatieberichten in de pers. Zeker als het in een positieve zin gaat en dat is dus deels de insteek. Ik ga dit topic ermee volspammen! (grapje)

Maar het wordt dus tegelijkertijd nog één grote damp-meeting... op zich wel win-win situatie :*
2019: The Great Awakening
pi_151613128
tvp en een tip

koperen mech schoonmaken? azijn.

ervoor



erna



alleen zo jammer dat 'ie er met 2 dagen weer als plaatje 1 uitziet -O-
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  † In Memoriam † zondag 12 april 2015 @ 16:41:04 #8
230491 Zith
pls tip
pi_151613889
Ik vind die demonstratie een slechte zaak. Er zullen alleen maar hardcore dampers op af komen en die zie ik liever niet het dampen vertegenwoordigen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151614573
Ik heb sinds een paar dagen mijn eerste zelfgemaakte coil op het RBA Deck van m'n subtank mini zitten. Dampt perfect maar de airflow lijkt iets minder dan met de OCC coil maar dat is geen probleem.

Wel een probleem is dat ik lekkage heb met dit deck erop. Het lekt onder de AFC ring. Het stroomt er niet uit maar de onderkant van m'n tank is nu steeds nat van de liquid. Iemand die weet hoe dit kan komen?
Kindness
  zondag 12 april 2015 @ 17:15:22 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151614974
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen mijn eerste zelfgemaakte coil op het RBA Deck van m'n subtank mini zitten. Dampt perfect maar de airflow lijkt iets minder dan met de OCC coil maar dat is geen probleem.

Wel een probleem is dat ik lekkage heb met dit deck erop. Het lekt onder de AFC ring. Het stroomt er niet uit maar de onderkant van m'n tank is nu steeds nat van de liquid. Iemand die weet hoe dit kan komen?
als ik me niet vergis is de chimney voor het RBA deck iets smaller, waardoor je dus idd minder airflow hebt. En lekken is meestal een teken van een 'slechte' wick, dus hij zit ws niet helemaal koosjer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151615098
quote:
3s.gif Op zondag 12 april 2015 17:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

als ik me niet vergis is de chimney voor het RBA deck iets smaller, waardoor je dus idd minder airflow hebt. En lekken is meestal een teken van een 'slechte' wick, dus hij zit ws niet helemaal koosjer.
Aha. Te weinig/veel wick? Of meer de plaatsing ervan?
Kindness
  zondag 12 april 2015 @ 18:03:13 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151616650
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:18 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Aha. Te weinig/veel wick? Of meer de plaatsing ervan?
mijn gokje is óf te weinig, of verkeerd geplaatst/gepositioneerd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151618000
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 01:01 schreef MangoTree het volgende:
29 mei komt er dus een protest in Utrecht en er is animo voor. Tegelijk met alvast een stuk of 10 omringende Europese plaatsen. Campagne volgt...

Prima toch, mocht dampen hierdoor in het nieuws komen als tegenhanger van de gewone onjuiste sensatieberichten in de pers. Zeker als het in een positieve zin gaat en dat is dus deels de insteek. Ik ga dit topic ermee volspammen! (grapje)

Maar het wordt dus tegelijkertijd nog één grote damp-meeting... op zich wel win-win situatie :*
nu hopen dat er genoeg zijn om indruk te maken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151619762
quote:
13s.gif Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Zith het volgende:
Ik vind die demonstratie een slechte zaak. Er zullen alleen maar hardcore dampers op af komen en die zie ik liever niet het dampen vertegenwoordigen.
dus; alleen de ego'tjes en de sig-a-likes toelaten?
dan zal het waarschijnlijk lekker rustig blijven.

het gaat er juist om dat we zelf kunnen blijven bepalen met wat voor atomizer we willen dampen.
of dat nou een ego cc tank op een ego 650mah batterij is, of een of ander 10ml sub-ohm tank of een dripper op een mech of een 100W+ reg mod.
anders krijg je straks discussies als;
'he, wat voor damper heb jij?'
'een blauwe.'
'oh, ik heb een rode.'

en de inhoud van de flesjes en tanks is natuurlijk ook een lachertje. alsof dat mensen gaat tegenhouden om meer te dampen.

regulatie op leeftijd, ingrediënten en degelijkheid is nog tot daar aan toe. maar laten ze de rest aan de gebruikers laten.
dat doen ze met tabak en alcohol ook. en dat is veel schadelijker.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  † In Memoriam † zondag 12 april 2015 @ 20:09:54 #15
230491 Zith
pls tip
pi_151622089
Je kan wel lekker boos worden maar ik heb gewoon liever niet dat het gezicht van de dampwereld de RIP Trippers zijn. Heb liever dat de hoge heren in Den Haag denken dat dampers van die kleine onschuldige dingen gebruiken.

Nu krijgen ze een leger subohmers die het hele plein mistig gaan maken, dan weet je zeker dat ze zich gelijk omdraaien en wat regulatie gaan doorvoeren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151624152
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Zith het volgende:
Je kan wel lekker boos worden maar ik heb gewoon liever niet dat het gezicht van de dampwereld de RIP Trippers zijn. Heb liever dat de hoge heren in Den Haag denken dat dampers van die kleine onschuldige dingen gebruiken.

Nu krijgen ze een leger subohmers die het hele plein mistig gaan maken, dan weet je zeker dat ze zich gelijk omdraaien en wat regulatie gaan doorvoeren.
boos? ik? nee hoor.

maar wat wil je dan?
het zijn juist die mensen met de grote(re) apparaten en de dikke pluimen die echt geraakt worden door de maatregelen.
drippers mogen niet meer, want die kunnen lekken,
dat grotere tanks dan 2ml niet meer mogen, betekend ook dat in principe de nautilus mini al niet meer mag. laat staan de subtanks,
als de flesjes niet groter meer mogen zijn dan 10ml, gaat het per ml behoorlijk duurder worden.
en dat is alleen nog maar aan de consumenten kant.

ook de retailers gaan hun tent naar de klote zien gaan, omdat ze het mooie spul niet meer mogen verkopen; de lekkere smaakjes niet omdat die alleen in 30 of 50ml geleverd worden. de mooiere tanks niet omdat ze te groot zijn. om over de lekkende drippers maar te zwijgen.
geloof mij nou; die verkopen liever een mooie mech mod met een vette tank of dripper en een flesje premium juice, dan dat ze 10 ego setjes verkopen met wat achenebbes sap.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 12 april 2015 @ 21:19:42 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151625910
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:49 schreef marc0871 het volgende:

[..]

boos? ik? nee hoor.

maar wat wil je dan?
het zijn juist die mensen met de grote(re) apparaten en de dikke pluimen die echt geraakt worden door de maatregelen.
drippers mogen niet meer, want die kunnen lekken,
dat grotere tanks dan 2ml niet meer mogen, betekend ook dat in principe de nautilus mini al niet meer mag. laat staan de subtanks,
als de flesjes niet groter meer mogen zijn dan 10ml, gaat het per ml behoorlijk duurder worden.
en dat is alleen nog maar aan de consumenten kant.

ook de retailers gaan hun tent naar de klote zien gaan, omdat ze het mooie spul niet meer mogen verkopen; de lekkere smaakjes niet omdat die alleen in 30 of 50ml geleverd worden. de mooiere tanks niet omdat ze te groot zijn. om over de lekkende drippers maar te zwijgen.
geloof mij nou; die verkopen liever een mooie mech mod met een vette tank of dripper en een flesje premium juice, dan dat ze 10 ego setjes verkopen met wat achenebbes sap.
nou nou, anders doe je effe een beetje neerbuigend over dampers die geen mods en high-tech tanks gebruiken :') Ik reken mezelf tot de laatste groep, maar ik ken persoonlijk niet heel veel dampers die op mijn 'level' zitten. De meeste dampers die ik tegenkom hebben gewoon ego-style e-sigaretten, en hebben die al jaren, en die hebben ook niet de intentie om aan het heftigere spul te gaan lurken, gewoon omdat ze tevreden zijn met wat ze hebben. Heel veel van hen houden zich ook niet bezig met de nieuwe regelgeving, het zijn volgens mij júist de mensen met de dikkere gear die getroffen worden, en die zullen idd ook het meest vertegenwoordigd zijn op die demonstratie, wat niet wil zeggen dat die ego-dampers er niet bij horen; die dampen net zo goed als wij, alleen worden ze niet zo hard 'getroffen' door die nieuwe regels, omdat hun gear er niet onder valt, en in veel gevallen de liquids die ze gebruiken ook niet.

De nieuwe regels pakken voornamelijk de zelfbouwers en subohmers aan. Vraag me niet waarom, want we doen net zo min iets verkeerd of slechter als de ego-dampers, maar ze verneuken wel onze hobby.
Ik blijf het gewoon ronduit gestoord vinden dat je wel 10 sloffen peuken mag kopen, of 2 dozijn flessen Jack Daniels, of 12 doosjes Diclofenac of Ibuprofen bij de DA of voor mijn part 45 flessen bleekmiddel bij de supermarkt, maar 30ml liquid is een no-go, want dat is giftig |:( .. Laten die regelgevers eens in hun keukenkassie kijken hoeveel shit met doodskoppies en poison-kruisen daar in staat, en wat elk KIND van 8 probleemloos kan kopen in ELKE buurtsuper.. Laten ze dat eens goed overdenken.. En dan nog een kritisch naar die achterlijke regelgeving kijken. :X

Just my 2 ¤ct.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 12 april 2015 @ 21:54:51 #18
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151627644
Maar ik kan het verkeerd hebben dit zijn toch EU regeltjes? En die regeltjes hebben al een stempeltje "approved" in Brussel of waar dan ook. Nederland was alleen weer eens het braafste jongetje van de klas en heeft het ruim voor de verplichte invoeringsdatum allemaal geregeld. Maar heel de EU moet hier straks aan voldoen.

De uitdaging die ik zie bij zo'n demonstratie is dat er 3 man en een paardenkop gaan staan schreeuwen. Van mij mogen ze dat doen, het is een goed recht. Maar voordat ik daar ga staan moet ik wel het idee hebben dat het zinvol is. Neem nu het meest positieve resultaat wat haalbaar is, een de hoge heren in Den Haag raken overtuigd van de niet onzin van deze regels. Voordat die dan richting Brussel gaan om een poging te doen om de regels ongedaan gemaakt te krijgen en het ook nog voor elkaar gaan krijgen zijn er wel een paar elf steden tochten geweest.
De oorsprong van het probleem zit hem in de politici in Europa die beïnvloedbaar zijn door de lobby van de tabaksindustrie. En dat is een "tegenstander" van formaat denk ik zo.

Ik snap ook dat niets doen ook niet echt iets gaat veranderen maar echt optimistisch ben ik niet ingesteld.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_151627933
quote:
13s.gif Op zondag 12 april 2015 21:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nou nou, anders doe je effe een beetje neerbuigend over dampers die geen mods en high-tech tanks gebruiken :') Ik reken mezelf tot de laatste groep, maar ik ken persoonlijk niet heel veel dampers die op mijn 'level' zitten. De meeste dampers die ik tegenkom hebben gewoon ego-style e-sigaretten, en hebben die al jaren, en die hebben ook niet de intentie om aan het heftigere spul te gaan lurken, gewoon omdat ze tevreden zijn met wat ze hebben. Heel veel van hen houden zich ook niet bezig met de nieuwe regelgeving,
he :{w een damper is een damper.
en er zullen best 10+(100?) ego's op een (mech)mod verkocht worden.
maar je zal het toch met me eens zijn, dat er op alleen al een mod gauw net zoveel bruto winst zit als wat een ego pennetje retail moet kosten.
daar komen de batterijen, een lader, kanthal en wick nog eens bij.
en een mooie atomizer, natuurlijk.
bovendien gaat daar vaker een premium sapje in, die er in een veel rapper tempo doorheen gedampt wordt.
de kettingverkoop is gewoon een stuk interessanter bij het pro-spul.
absoluut gezien zullen ze echter wel meer verdienen met de ego's en what not.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 12 april 2015 @ 22:23:22 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151629032
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar ik kan het verkeerd hebben dit zijn toch EU regeltjes? En die regeltjes hebben al een stempeltje "approved" in Brussel of waar dan ook. Nederland was alleen weer eens het braafste jongetje van de klas en heeft het ruim voor de verplichte invoeringsdatum allemaal geregeld. Maar heel de EU moet hier straks aan voldoen.

De uitdaging die ik zie bij zo'n demonstratie is dat er 3 man en een paardenkop gaan staan schreeuwen. Van mij mogen ze dat doen, het is een goed recht. Maar voordat ik daar ga staan moet ik wel het idee hebben dat het zinvol is. Neem nu het meest positieve resultaat wat haalbaar is, een de hoge heren in Den Haag raken overtuigd van de niet onzin van deze regels. Voordat die dan richting Brussel gaan om een poging te doen om de regels ongedaan gemaakt te krijgen en het ook nog voor elkaar gaan krijgen zijn er wel een paar elf steden tochten geweest.
De oorsprong van het probleem zit hem in de politici in Europa die beïnvloedbaar zijn door de lobby van de tabaksindustrie. En dat is een "tegenstander" van formaat denk ik zo.

Ik snap ook dat niets doen ook niet echt iets gaat veranderen maar echt optimistisch ben ik niet ingesteld.
Klopt, is EU, en klopt ook, wij moeten weer een jaar eerder genaaid worden..

Ik vraag me trouwens serieus af wat er zou gebeuren als de Nederlandse regering in deze nou eens gewoon de EU The Good Old Bird zou geven met die idioterie (doen ze niet natuurlijk, stel je vóór :o ), maar ik vraag me af wat er te sanctioneren valt als we ze gewoon eens lekker zouden laten lullen met hun idiote regeltjes
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 12 april 2015 @ 22:56:19 #21
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151630540
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Klopt, is EU, en klopt ook, wij moeten weer een jaar eerder genaaid worden..

Ik vraag me trouwens serieus af wat er zou gebeuren als de Nederlandse regering in deze nou eens gewoon de EU The Good Old Bird zou geven met die idioterie (doen ze niet natuurlijk, stel je vóór :o ), maar ik vraag me af wat er te sanctioneren valt als we ze gewoon eens lekker zouden laten lullen met hun idiote regeltjes [ afbeelding ]
Maar dat kan toch helemaal niet :D daar zou iets in de trend van een ruggengraat voor nodig zijn. :D
Het gaat natuurlijk over de boeg van samen hebben wij besloten dat dit en dat zo en zo moet en dat doen we dan ook met zijn allen :D

Het blijft wel verbazen dat dit soort dingen wel gereguleerd worden vanuit de EU en er genoeg voorbeelden te verzinnen zijn waar ieder land nog zijn eigen ding kan doen. Neem bijvoorbeeld de verkeersboetes, daar zijn de verschillen erg groot. Laat ze zich daar eens over buigen in het ""kader van de veiligheid voor de EU burger".
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  zondag 12 april 2015 @ 23:38:06 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151632170
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:56 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Maar dat kan toch helemaal niet :D daar zou iets in de trend van een ruggengraat voor nodig zijn. :D
Het gaat natuurlijk over de boeg van samen hebben wij besloten dat dit en dat zo en zo moet en dat doen we dan ook met zijn allen :D

Het blijft wel verbazen dat dit soort dingen wel gereguleerd worden vanuit de EU en er genoeg voorbeelden te verzinnen zijn waar ieder land nog zijn eigen ding kan doen. Neem bijvoorbeeld de verkeersboetes, daar zijn de verschillen erg groot. Laat ze zich daar eens over buigen in het ""kader van de veiligheid voor de EU burger".
Die ruggengraat is idd het probleem, maar ik vraag me ook nog eens serieus af wat die idioten bezielt om te besluiten om hun achterban maar alvast een jaartje van te voren al te gaan ziekstralen. Laat ze eens dingen aanpakken die belangrijk zijn ofzo, in plaats van de e-sig gebruiker die gestopt is met roken (wat ze al jaren aan het 'promoten' zijn) te gaan zitten narren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 13 april 2015 @ 00:02:03 #23
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151632878
Ja maar ja maar, iemand moet die accijnzen betalen. Het mooie is wel dat ze promoten dat je niet moet gaan roken maar als iedereen daar gehoor aan zou geven dan is er in NL een groot probleem qua inkomsten voor de staat.

Ik zie het ook nog gebeuren dat ze de tabakswet gaan aanpassen zodat juices ook voorzien gaan worden van accijnzen. Maar goed we hebben het hier nog niet zo slecht blijkbaar. In verhouding wat meneer grimgreen en rip trippers weten te melden is het in de USA in sommige staten nog erger.

Wat ik me nu wel afvraag is hoe het zit met het importeren van juice uit weet ik veel waar. Zijn de regels zo dat het niet in grotere hoeveelheden dan 10ml mogen verkopen. Maar hoe zit dat dan met importeren mag dat wel? Want dan zie ik de markt groeien voor fasttech en aliexpress bijvoorbeeld.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 13 april 2015 @ 00:12:29 #24
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151633145
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Zith het volgende:
Je kan wel lekker boos worden maar ik heb gewoon liever niet dat het gezicht van de dampwereld de RIP Trippers zijn. Heb liever dat de hoge heren in Den Haag denken dat dampers van die kleine onschuldige dingen gebruiken.

Nu krijgen ze een leger subohmers die het hele plein mistig gaan maken, dan weet je zeker dat ze zich gelijk omdraaien en wat regulatie gaan doorvoeren.
Dus dan moet de opkomst zo groot zijn dat de trippers in de minderheid raken. De meeste nadenkende dampers zullen wel bedenken wel dat het daarvoor niet de plek is, en ja toch ze zullen ze er ongetwijfeld zijn. Maar er is dan toch nog wel iets zinvols om te doen... :)
2019: The Great Awakening
pi_151635990
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:20 schreef marc0871 het volgende:
tvp en een tip

koperen mech schoonmaken? azijn.

ervoor

[ afbeelding ]

erna

[ afbeelding ]

alleen zo jammer dat 'ie er met 2 dagen weer als plaatje 1 uitziet -O-
Even een paar laagjes blanke spuitlak er overheen en hij blijft mooi schoon. Wel even de schroefdraden beschermen met vaseline
Het is wat.......
  Official ESF Kreviewer maandag 13 april 2015 @ 11:26:38 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151639690
Ik zat eens wat dingetjes na te lezen op de interwebs over mijn nog aan te komen Subtank Nano en ik zie dat het rewicken echt kinderlijk eenvoudig is. Heb er nu 20 coils bij besteld, maar denk niet dat ik voorlopig nieuwe nodig heb, als ik zo zie hoe simpel en snel dat gaat.
  Official ESF Kreviewer maandag 13 april 2015 @ 11:40:19 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151640048
Ik denk niet dat ik nog snel iets bij Fasttech bestel trouwens. Is nu 13 dagen in order en volgens mij ligt het pakketje nog steeds in Maleisië. Het is in elk geval ontraceerbaar. ;(.
  maandag 13 april 2015 @ 12:06:19 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151640866
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet dat ik nog snel iets bij Fasttech bestel trouwens. Is nu 13 dagen in order en volgens mij ligt het pakketje nog steeds in Maleisië. Het is in elk geval ontraceerbaar. ;(.
beetje geduld.. Bij FT moet je gewoon elke week iets bestellen, dan komt er na een weekie of 5 elke week iets binnen *O*

En die tracking is idd qud met peren.. Gewoon niet kijken ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 13 april 2015 @ 22:20:18 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151663053
Vandaag mijn Cartel een metertje of 8 naar beneden laten flikkeren uit mijn borstzak.. niet handig ;(

De Russian heeft het wel overleefd trouwens.. De cartel ook wel sort off, doet het nog, maar hij is er niet mooier op geworden :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 13 april 2015 @ 23:05:28 #30
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151664966
Foto's blikschade! Eens zien wat ermee gebeurt :p

Ik liet de Cartel gisteren op scherm iPad vallen. ....... Gelukkig nog heel :D

Ik zocht laatst op de Cartel en had een typo gemacht

Carter ipv Cartel

Zie het resultaat :
https://www.google.nl/sea(...)w=1024&bih=670&dpr=2

_O_ Mooiste die ik tot nu toe heb gezien
Mai pben rai~!
  maandag 13 april 2015 @ 23:26:50 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151665793
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:05 schreef KNAK het volgende:
Foto's blikschade! Eens zien wat ermee gebeurt :p

Ik liet de Cartel gisteren op scherm iPad vallen. ....... Gelukkig nog heel :D

Ik zocht laatst op de Cartel en had een typo gemacht

Carter ipv Cartel

Zie het resultaat :
https://www.google.nl/sea(...)w=1024&bih=670&dpr=2

_O_ Mooiste die ik tot nu toe heb gezien
Tis een copper mod, dus er zit een nasty pitting in de ring rond de vuurknop van het beton waar hij op terecht kwam.. als ik van de week eens een keer bijtijds thuis ben zal ik eens een beetje gaan tikken en evt slijpen om het weer een beetje te fatsoeneren.. hij is blijkbaar redelijk recht op zijn kont gevallen, de tank is OK, en de ring waar de button in valt is niet ovaal geworden want hij vuurt nog prima..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † maandag 13 april 2015 @ 23:38:58 #32
230491 Zith
pls tip
pi_151666190
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 14 april 2015 @ 01:09:38 #33
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151668451
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 23:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tis een copper mod, dus er zit een nasty pitting in de ring rond de vuurknop van het beton waar hij op terecht kwam.. als ik van de week eens een keer bijtijds thuis ben zal ik eens een beetje gaan tikken en evt slijpen om het weer een beetje te fatsoeneren.. hij is blijkbaar redelijk recht op zijn kont gevallen, de tank is OK, en de ring waar de button in valt is niet ovaal geworden want hij vuurt nog prima..
Zit je al op Fasttech te loeren voor een nieuwe/andere met deze schade ? :+

quote:
Dafuq? BatteryPr0n?
Mai pben rai~!
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:06:52 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151688694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 01:09 schreef KNAK het volgende:

Zit je al op Fasttech te loeren voor een nieuwe/andere met deze schade ? :+

Nee, ik fiks dit wel.. beetje patina kan geen kwaad.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 17 april 2015 @ 01:15:41 #35
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151763023
Red Astaire, van T-juice, Voor wie er een beetje modderfokking extreem zoet kan weerstaan 8)7 :%

Nieuwe pinkspotjes onderweg en ik wil meer!!! Mensen hier met bepaalde zoet/fruit sapjes waar ze bij zweren? Kan wat nieuwe inspiratie opdoen dus roep maar iets !

quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet dat ik nog snel iets bij Fasttech bestel trouwens. Is nu 13 dagen in order en volgens mij ligt het pakketje nog steeds in Maleisië. Het is in elk geval ontraceerbaar. ;(.
Die is nu wel binnen , is het niet ?
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2015 @ 09:26:10 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151765632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 01:15 schreef KNAK het volgende:
Die is nu wel binnen , is het niet ?
Nein.

Maar keek net even en zag wel een update:

Registered
Malaysia
(Normal Tracking)
to
Netherlands
(Not Found)

2015-04-16 16:54, Netherlands, Item arrived Netherlands
pi_151765666
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nein.

Maar keek net even en zag wel een update:

Registered
Malaysia
(Normal Tracking)
to
Netherlands
(Not Found)

2015-04-16 16:54, Netherlands, Item arrived Netherlands
Dan vandaag of morgen als de douane niet vervelend doet *O* !
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2015 @ 09:30:34 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151765724
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan vandaag of morgen als de douane niet vervelend doet *O* !
Mijn ervaring is dat de douane er nog wel een dag over doet. Dan zal hij morgen verstuurd worden en krijg ik hem maandag of dinsdag. Kan nie wachte... :').

Had wel een nieuw record vanuit San Fransisco. 8 dagen van bestelling tot thuis.
pi_151774125
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nein.

Maar keek net even en zag wel een update:

Registered
Malaysia
(Normal Tracking)
to
Netherlands
(Not Found)

2015-04-16 16:54, Netherlands, Item arrived Netherlands
Mijn Subtank: 2015-04-16 17:09, Netherlands, Item arrived Netherlands :)

Net al aangeboden, maar helaas niet thuis :)

Hier je Malay tracking omzetten: http://www.postnlparcels.com/en
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2015 @ 15:11:46 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151774775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:43 schreef Bowny het volgende:

[..]

Mijn Subtank: 2015-04-16 17:09, Netherlands, Item arrived Netherlands :)

Net al aangeboden, maar helaas niet thuis :)

Hier je Malay tracking omzetten: http://www.postnlparcels.com/en
Grappig. Da's op 10 minuten na exact dezelfde tijd. Zal wel met dezelfde vlucht zijn meegegaan. :D.

thx voor de link.
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:06:45 #41
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151776214
Goh dat kan zo ook, postnl heeft ook de service dat ze dat via twitter ook doen. Maar zelf zoeken via die link is makkelijker :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 22:32:37 #42
230491 Zith
pls tip
pi_151788974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 01:15 schreef KNAK het volgende:
Red Astaire, van T-juice, Voor wie er een beetje modderfokking extreem zoet kan weerstaan 8)7 :%

Nieuwe pinkspotjes onderweg en ik wil meer!!! Mensen hier met bepaalde zoet/fruit sapjes waar ze bij zweren? Kan wat nieuwe inspiratie opdoen dus roep maar iets !

[..]

Die is nu wel binnen , is het niet ?
Kijk of je hier iets kan zien :) 15 ml voor ~6.90 EUR.. geloof dat er ¤12 verzendkosten naar NL zijn. Lijken me erg interessante smaken en was van plan om er deze week wat van te kopen te kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 17-04-2015 22:41:30 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 22:34:02 #43
230491 Zith
pls tip
pi_151789023
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Kijk of je hier iets kan zien :) 15 ml voor ~6.99 EUR.. geloof dat er ¤12 verzendkosten naar NL zijn. Lijken me erg interessante smaken en was van plan om er deze week wat van te kopen te kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier is hun productenlijst gesorteert op best-selling (zonder referal, dus ook zonder 6.95 EUR korting :P ) :

https://www.getvape.co.uk(...)sort_by=best-selling
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151790222
Na een paar maanden koopstilte ben ik vandaag weer los gegaan :')

Voor ruim 300 euro aan juices uit de USA besteld. Hopelijk schiet de USPS een beetje op, want de ene keer duurt het een week en een andere keer weer ruim 2 weken :P

Ik moet ook nodig vervanging hebben voor m'n to go boxmods (iStick 20W). Eentje rammelt van binnen, lijkt wel of de batterij los is geraakt en een andere pakt bijna geen atty meer. Ik twijfel nog tussen de Cloupor Mini 30W of de IPV Mini V2 70W. De IPV kost 2x zoveel op FT (50 euro, goede deal), maar heb er minstens 2 nodig. Kan er dus ook 4 Cloupors voor halen.....

Iemand hier ervaring met de IPV Mini V2?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 april 2015 @ 08:57:45 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151794961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:08 schreef Bowny het volgende:
Na een paar maanden koopstilte ben ik vandaag weer los gegaan :')

Voor ruim 300 euro aan juices uit de USA besteld. Hopelijk schiet de USPS een beetje op, want de ene keer duurt het een week en een andere keer weer ruim 2 weken :P

Ik moet ook nodig vervanging hebben voor m'n to go boxmods (iStick 20W). Eentje rammelt van binnen, lijkt wel of de batterij los is geraakt en een andere pakt bijna geen atty meer. Ik twijfel nog tussen de Cloupor Mini 30W of de IPV Mini V2 70W. De IPV kost 2x zoveel op FT (50 euro, goede deal), maar heb er minstens 2 nodig. Kan er dus ook 4 Cloupors voor halen.....

Iemand hier ervaring met de IPV Mini V2?
Waarom meer dan 1? Neem een losse batterij mee en klaar.
pi_151795721
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 april 2015 08:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom meer dan 1? Neem een losse batterij mee en klaar.
Omdat ik meer dan 10 gevulde tanks heb en altijd 3-4 smaken tegelijk damp :) Als ik bijv. op de bank zit, staan ze gewoon op tafel en pak ik het smaakje dat ik op dat moment wil hebben. En als ik onderweg ben is het niet zo handig om continu te zitten wisselen.

Ik heb sowieso veel moeite om voor langere tijd dezelfde smaak te dampen, rouleer echt veel. In de tijd dat ik dit berichtje tik, heb ik er al 2 te pakken :) En volgens mij was regel nummer 1 als je begint met dampen dat je altijd minstens 1 backup moest hebben. Mooi kak als je enige device de geest geeft en je weer 2 weken op Chinamail moet wachten :P
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 april 2015 @ 10:37:34 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151796150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:03 schreef Bowny het volgende:

[..]

Omdat ik meer dan 10 gevulde tanks heb en altijd 3-4 smaken tegelijk damp :) Als ik bijv. op de bank zit, staan ze gewoon op tafel en pak ik het smaakje dat ik op dat moment wil hebben. En als ik onderweg ben is het niet zo handig om continu te zitten wisselen.

Ik heb sowieso veel moeite om voor langere tijd dezelfde smaak te dampen, rouleer echt veel. In de tijd dat ik dit berichtje tik, heb ik er al 2 te pakken :) En volgens mij was regel nummer 1 als je begint met dampen dat je altijd minstens 1 backup moest hebben. Mooi kak als je enige device de geest geeft en je weer 2 weken op Chinamail moet wachten :P
Ah zo. Ik gebruik mijn oude altijd als backup maar nooit nodig gehad.

M'n cloupor mini komt vandaag binnen met de subtank nano. Ken nie wachte om te subohmen met 100% vg. B-)
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 12:44:12 #48
230491 Zith
pls tip
pi_151798265
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ah zo. Ik gebruik mijn oude altijd als backup maar nooit nodig gehad.

M'n cloupor mini komt vandaag binnen met de subtank nano. Ken nie wachte om te subohmen met 100% vg. B-)
Ik geniet heel erg van deze combo. Heb er nu dit in:

http://www.rokerswinkel.n(...)op/whiff-mela-appel/

100% VG, heerlijke zacht appelsmaak - niet die zoet-zure groene appel die je overal hebt maar echte rode appel :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 april 2015 @ 14:07:20 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151800017
Holy smokes... dat hakt er ineens wel in met 6mg en 0.5ohm op 15W. :'). :7.
Wordt vanavond weer met nicotine-hoofdpijn naar bed.



Ding is wel goede kwaliteit. Zwaar, metaal. Ben er wel tevreden over.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kreator op 18-04-2015 14:14:59 ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:35:49 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151803773
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Grappig. Da's op 10 minuten na exact dezelfde tijd. Zal wel met dezelfde vlucht zijn meegegaan. :D.

thx voor de link.
how apart, heeeeeeeeeeeeel toet-vallig is mijn pakkedtje uit sjina ook ineens binnen B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:39:14 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151803820
Ik heb trouwens sinds een weekie ofzo een SXmini in plaats van de Vaporshark (chippie kreeg een beetje last van spasmen), en die bevalt prima. Vond de Shark wel mooier, maja, ik heb niks aan een device wat niet werkt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 17:39:34 #52
230491 Zith
pls tip
pi_151803829
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:07 schreef Kreator het volgende:

Ding is wel goede kwaliteit. Zwaar, metaal. Ben er wel tevreden over.
Jep, verraste mij ook na alle verhalen op het internet. Alsof je een blokje massief metaal hebt. Die knopjes zijn ook goed.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151806088
Oh, ik dacht dat jullie het over de Subtank hadden. Moet je die eens voelen, de 25mm, sla je zo iemands hersens mee in :p
pi_151806131
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

how apart, heeeeeeeeeeeeel toet-vallig is mijn pakkedtje uit sjina ook ineens binnen B-)
Howwww toevallig, ik heb ook ineens een mech met butsen :(
pi_151806371
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet dat ik nog snel iets bij Fasttech bestel trouwens. Is nu 13 dagen in order en volgens mij ligt het pakketje nog steeds in Maleisië. Het is in elk geval ontraceerbaar. ;(.
Wachten is idd nooit leuk, maar de prijs wel :P

Al wacht ik al sinds maart op een pakket :') Al is het sinds gister wel in NL
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151807502
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:21 schreef Bowny het volgende:

[..]

Howwww toevallig, ik heb ook ineens een mech met butsen :(
oh? hoe komt?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151810365
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef marc0871 het volgende:

[..]

oh? hoe komt?
Standard.

Ding in je borstzak, even bukken en kedeng, lol :p
pi_151810933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:44 schreef Bowny het volgende:

[..]

Standard.

Ding in je borstzak, even bukken en kedeng, lol :p
mja. minder.
ik had laatst een wat mindere broek aan, met een kapotte zak.
steeds er voor gezorgd dat hij in de goede terecht kwam.
maar toen moest ik hem ff snel kwijt.
in de verkeerde zak en ik voelde hem zo langs mijn been naar beneden glijden.
hij kwam niet eens zo heel hard op de straat, maar dan is koper toch wel een stuk zachter dan ss; een paar mini deukjes in de rand om de vuurknop van de unknown :'(

jij had die toch ook besteld?
al binnen?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:15:53 #59
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151813316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Kijk of je hier iets kan zien :) 15 ml voor ~6.90 EUR.. geloof dat er ¤12 verzendkosten naar NL zijn. Lijken me erg interessante smaken en was van plan om er deze week wat van te kopen te kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb deze aan m'n to-be-bought lijstje gevoegd. Heb nu eerst wat anders gevonden, namelijk een shitload aan eppys van TPA liquids, ga er 10 bestellen en kijken of het wat is...
Halve liter aan DIY in de kast :') Nicotine <0.3 in de Lemo / dripper dus kan dit nu een verkapte hobby gaan noemen :+

quote:
6s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:07 schreef Kreator het volgende:
Holy smokes... dat hakt er ineens wel in met 6mg en 0.5ohm op 15W. :'). :7.
Wordt vanavond weer met nicotine-hoofdpijn naar bed.

[ afbeelding ]

Ding is wel goede kwaliteit. Zwaar, metaal. Ben er wel tevreden over.
Zeker mooi , maar wel groot!! Is dat een Kayfun tank ?
Volgende stap dus zelf sapjes maken en je nicotine zelf gaan modden?
Mai pben rai~!
pi_151813374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:15 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zeker mooi , maar wel groot!! Is dat een Kayfun tank ?
Volgende stap dus zelf sapjes maken en je nicotine zelf gaan modden?
Komop zeg, het staat er welgeteld 2 posts boven.
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:21:39 #61
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151813513
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Komop zeg, het staat er welgeteld 2 posts boven.
Ik was al aan het editen, maar te laat :D. Mobiel Fokken is altijd een drama geweest..
Mai pben rai~!
pi_151813560
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:21 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik was al aan het editen, maar te laat :D. Mobiel Fokken is altijd een drama geweest..
o|O ;) .
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:27:50 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151813681
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:23 schreef Anne het volgende:

[..]

o|O ;) .
Er was ooit een user, Gelly ofzo, met sig "met harde hand". - zijn avatar van hem zou jou niet misstaan ipv dat schattig k'nijntje :+

Kayfun is mooi, maar heb al een Lemo , meerwaarde minimaal denk ik. Als ik een tank erbij zou nemen is dat of Russian 2, of Lemo 2 , beide niet op Fasttech, dus m'n koopzieke geest weer mooi de kop ingedrukt :')
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 23:44:30 #64
230491 Zith
pls tip
pi_151814124
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:15 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zeker mooi , maar wel groot!!
Groot?

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:48:46 #65
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151814250
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Groot?

[ afbeelding ]
Fak! Ben weer lekker aan het blunderen vanavond
Nee,.. Dat is maar een klein fractietje groter dan mijn istick 30. Mooi dingetje :).
Mai pben rai~!
pi_151814937
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Er was ooit een user, Gelly ofzo, met sig "met harde hand". - zijn avatar van hem zou jou niet misstaan ipv dat schattig k'nijntje :+

Kayfun is mooi, maar heb al een Lemo , meerwaarde minimaal denk ik. Als ik een tank erbij zou nemen is dat of Russian 2, of Lemo 2 , beide niet op Fasttech, dus m'n koopzieke geest weer mooi de kop ingedrukt :')
https://www.fasttech.com/(...)rta-rebuildable-tank

Lemo 2 ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Official ESF Kreviewer zondag 19 april 2015 @ 00:24:09 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151815125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:48 schreef KNAK het volgende:

[..]

Fak! Ben weer lekker aan het blunderen vanavond
Nee,.. Dat is maar een klein fractietje groter dan mijn istick 30. Mooi dingetje :).
. Hij is exact net zo groot als mijn istick 20. :).

Zelf liquids maken wel geprobeerd maar vond het niks.
  zondag 19 april 2015 @ 01:06:18 #68
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151815836
quote:
Jaaaahooooooor. :'(

10 april is ie erbij gekomen

Dank, je hebt me zojuist de nodige tijd alle reviews na te pluizen en zeer waarschijnlijk ¤ 27 EUR gekost :D.
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 00:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

. Hij is exact net zo groot als mijn istick 20. :).

Zelf liquids maken wel geprobeerd maar vond het niks.
Wat niet? Het geklooi, het steepen? Het uiteindelijke eindresultaat dat tegenviel?
Mai pben rai~!
  zondag 19 april 2015 @ 01:12:35 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151815933
Zware Lemo 2 komt er aan, daar dus even op wachten :)
Mai pben rai~!
pi_151815971
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:06 schreef KNAK het volgende:

[..]

Jaaaahooooooor. :'(

10 april is ie erbij gekomen

Dank, je hebt me zojuist de nodige tijd alle reviews na te pluizen en zeer waarschijnlijk ¤ 27 EUR gekost :D.

[..]

Wat niet? Het geklooi, het steepen? Het uiteindelijke eindresultaat dat tegenviel?
Graag gedaan _O- :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 april 2015 @ 01:18:31 #71
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151816024
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Graag gedaan _O- :D
Dat uitpluizen is nu al begonnen en heeft de aanschaf ietwat vertraagd ; geen zwarte versie.. Discussies gaande dat deze wel zal gaan komen zoals Lemo 1... De credit card ligt dus weer op zijn plek :p.
Mai pben rai~!
pi_151816092
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:18 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat uitpluizen is nu al begonnen en heeft de aanschaf ietwat vertraagd ; geen zwarte versie.. Discussies gaande dat deze wel zal gaan komen zoals Lemo 1... De credit card ligt dus weer op zijn plek :p.
Ach ik zat toch ff op FT te kijken naar wat spul en toen kwam ik hem toevallig tegen :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 april 2015 @ 01:45:24 #73
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151816400
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ach ik zat toch ff op FT te kijken naar wat spul en toen kwam ik hem toevallig tegen :P
Ja, nou,.. Men zegt weleens "als je jeuk hebt moet je krabben".

quote:
Thank you for shopping at FastTech.com.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 19-04-2015 14:50:27 ]
Mai pben rai~!
pi_151819597
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ja, nou,.. Men zegt weleens "als je jeuk hebt moet je krabben".

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuk! Benieuwd of het wat is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 april 2015 @ 12:00:08 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151820340
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ja, nou,.. Men zegt weleens "als je jeuk hebt moet je krabben".

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.fasttech.com/p/1720600
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 19 april 2015 @ 14:45:50 #76
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151824690
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ook leuk! Benieuwd of het wat is
Een flavor kanon is het volgens de menigte , Ben dus net als jij zeeeer benieuwd ... Had um al een tijdje in de winkelwagen maar door m'n teleurstelling dat zwarte Lemo er niet is uiteindelijk maar besteld

quote:
Das geen V2 .. Toch? Wel mooi, maar geen V2

Ik stond vandaag op en keek naar de tugboat die nu even links ligt daar de CLT op de Cartel zit. De tugboat liet me weten wat meer airflow te willen hebben ;).
Mai pben rai~!
  zondag 19 april 2015 @ 15:18:25 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151825554
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 14:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Een flavor kanon is het volgens de menigte , Ben dus net als jij zeeeer benieuwd ... Had um al een tijdje in de winkelwagen maar door m'n teleurstelling dat zwarte Lemo er niet is uiteindelijk maar besteld

[..]

Das geen V2 .. Toch? Wel mooi, maar geen V2

Ik stond vandaag op en keek naar de tugboat die nu even links ligt daar de CLT op de Cartel zit. De tugboat liet me weten wat meer airflow te willen hebben ;).
Is geen V2 idd, die is er volgens mij alleen in het matgrijs en SS.

En dan moet je dat ding opsturen.. zal ik hem wel effe tjoenen. Bubbeltjes enveloppe will do just fine, en ik heb alleen de cap maar nodig, of moeten de postholes ook groter?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 19 april 2015 @ 15:35:11 #78
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151826169
Matgrijs, SS? Zelfs die kan ik niet vinden (?). Heel V2 is afwezig daar

Wat tugboat betreft, is het niet zo dat als ie gemodificeerd is dat je nog keuze heb tussen de oude airflow en de grotere ? Of is ie dan permanent een air-kanon? De mogelijkheid het te kunnen blijven adjusten is wel fijn! Ik heb de tug niet in handen nu en kan even niet voor de geest halen of dan ook dat andere deel nodig is
Mai pben rai~!
  zondag 19 april 2015 @ 16:20:59 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151828299
Nee, bij een tugboat kun je niet meer regelen dan.. kan origineel ook niet, dus dan heb je een permanente cloud bouwert.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 19 april 2015 @ 16:24:18 #80
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151828447
Daar is ie voor. Dus prima.
Heb jij alleen de top cap gepenetreerd ? Of dat onderliggende deel ook ?
Mai pben rai~!
pi_151829069
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 14:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Een flavor kanon is het volgens de menigte , Ben dus net als jij zeeeer benieuwd ... Had um al een tijdje in de winkelwagen maar door m'n teleurstelling dat zwarte Lemo er niet is uiteindelijk maar besteld

Laat maar eens weten dan, moet nog ooit op zoek naar een dripper :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 april 2015 @ 18:35:59 #82
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151832827
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Laat maar eens weten dan, moet nog ooit op zoek naar een dripper :P
Die magma ? Voor die 8 EUR gewoon bestellen :D. Kost geen drol.
Vraag je verder aan de experts hier welke mech mod bij je past, bestel je mee en knallen dat je kan!!

Mai pben rai~!
  zondag 19 april 2015 @ 18:39:23 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151832964
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:24 schreef KNAK het volgende:
Daar is ie voor. Dus prima.
Heb jij alleen de top cap gepenetreerd ? Of dat onderliggende deel ook ?
pff, dan moet ik hem eens leegtrekken en goed kijken, volgens mij heb ik alleen de topcap getjoendt
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151838821
Mijn mini mech O+.

  zondag 19 april 2015 @ 21:45:20 #85
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151841171
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 20:58 schreef Anne het volgende:
Mijn mini mech O+.

[ afbeelding ]
Wat komt hier bovenop ?
Mai pben rai~!
  zondag 19 april 2015 @ 21:52:46 #86
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151841559
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 18:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

pff, dan moet ik hem eens leegtrekken en goed kijken, volgens mij heb ik alleen de topcap getjoendt
Single coil modus
Dual code modus

Beide situaties 2 airflow-gaten, kan kiezen tussen 1 of 2.

Kijkend naar de top-cap lijkt mij het uitboren niet mogelijk, wel heel erg weinig ruimte.
Wel kan er een 3e gat naast de 2 bestaande bij komen, dit voor single coil én dual modus. Zo is het dan nog steeds mogelijk te kunnen kiezen tussen 1,2 of 3 gaten voor zowel single als dual coil-gebruik

Hoe heb jij het gedaan dan? Gat erbij in top en base zeker ? Alleen de topcap lijkt mij onwaarschijnlijk, want dan zit je nog steeds met de base die maar 2 gaten heeft
Mai pben rai~!
pi_151841798
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat komt hier bovenop ?
CLT :Y.
  zondag 19 april 2015 @ 22:06:15 #88
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151842279
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef Anne het volgende:

[..]

CLT :Y.
Tot zover het onschuldige uiterlijk van de mod :p. Daar kan je met gemak echt zo een feministische rookpot van maken.. :p. Maar nee, een stoere mannelijke CLT...

Klein apparaat, klein batterijtje ; zit daar wel pit in? ( deze vraag mede omdat ik nog steeds die Cartel set heb, met ook zo een klein dondersteentje en twijfel of ik dit wil gaan proberen )
5 hijsen == batterij opladen?

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 19-04-2015 22:12:57 ]
Mai pben rai~!
pi_151842879
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 20:58 schreef Anne het volgende:
Mijn mini mech O+.

[ afbeelding ]
ow, wat een liefie O+
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151843019
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:06 schreef KNAK het volgende:

[..]

Tot zover het onschuldige uiterlijk van de mod :p. Daar kan je met gemak echt zo een feministische rookpot van maken.. :p. Maar nee, een stoere mannelijke CLT...

Klein apparaat, klein batterijtje ; zit daar wel pit in? ( deze vraag mede omdat ik nog steeds die Cartel set heb, met ook zo een klein dondersteentje en twijfel of ik dit wil gaan proberen )
5 hijsen == batterij opladen?
zal nog wel meevallen.
veel lager dan 0,7/0,8 ohm moet je er niet mee gaan.
scheelt een stuk in verbruik.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151843402
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 18:35 schreef KNAK het volgende:

[..]

Die magma ? Voor die 8 EUR gewoon bestellen :D. Kost geen drol.
Vraag je verder aan de experts hier welke mech mod bij je past, bestel je mee en knallen dat je kan!!


Ja maar kijk ook nog naar een EGO One :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 april 2015 @ 22:59:17 #92
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151844675
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]

zal nog wel meevallen.
veel lager dan 0,7/0,8 ohm moet je er niet mee gaan.
scheelt een stuk in verbruik.
Ik ben redelijk snel naar de 3.60v met mijn 18650; max uurtje stomen op .3 en ik kan de volgende batt pakken. Zo een kleine erbij gebruiken zal wel sneller gaan, al is het wel zo dat als je hoger in ohms gaat zitten het wellicht hetzelfde is. Die grote Cartel is zowat een slagwapen, maar het paft als een gek en geen moment spijt gehad (en ben jullie nog steeds dankbaar :-p )

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja maar kijk ook nog naar een EGO One :P
"Kant en klare sub-ohm kit van Joyetech. De Joyetech eGo One set bestaat uit een batterij van 1100 mAh en een verdamper van 1.8ml"

Batterij nogal laag, is het niet? En 1.8ml? Ik zou 4x per dag moeten refillen :+
Mai pben rai~!
pi_151845004
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef KNAK het volgende:

"Kant en klare sub-ohm kit van Joyetech. De Joyetech eGo One set bestaat uit een batterij van 1100 mAh en een verdamper van 1.8ml"

Batterij nogal laag, is het niet? En 1.8ml? Ik zou 4x per dag moeten refillen :+
Er is ook nog 2200 versie en sinds kort ook een 2600 :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151845897
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik ben redelijk snel naar de 3.60v met mijn 18650; max uurtje stomen op .3 en ik kan de volgende batt pakken. Zo een kleine erbij gebruiken zal wel sneller gaan, al is het wel zo dat als je hoger in ohms gaat zitten het wellicht hetzelfde is.

ik denk ook dat je beter een batterijtje extra kan meenemen, als je een dag van huis bent.
en dan moet je nog ruim boven de ohm blijven.

quote:
Die grote Cartel is zowat een slagwapen, maar het paft als een gek en geen moment spijt gehad (en ben jullie nog steeds dankbaar :-p )
jij had toch ook een unknown mod in je mandje zitten?
wacht maar tot je die in je hand hebt :+
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 20 april 2015 @ 00:02:22 #95
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151846824
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 23:32 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ik denk ook dat je beter een batterijtje extra kan meenemen, als je een dag van huis bent.
en dan moet je nog ruim boven de ohm blijven.

[..]

jij had toch ook een unknown mod in je mandje zitten?
wacht maar tot je die in je hand hebt :+
Die unknown heb ik eruit gezwiept, de magma erin gedaan, besteld, en er weer in gedaan.
Deze - heb ik besloten - ga ik samen met de zwarte Lemo 2 bestellen... En dat ie gaat knallen zal best wel. Ik zal dat tzt wel gaan opmerken.

Enfin, Vandaag even op een terras gezeten tussen rokers, ....met een 80vg sapje in de Cartel/CLT...
Ik voelde gewoon de letters "WTF" over en weer gaan _O-
Werd benaderd met de vraag of ik een shisha-pen in handen heb waarop ik zei dat het een e-sigaret is. Het is een behoorlijk onbekend fenomeen aan reacties te merken.
Mai pben rai~!
pi_151847249
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 00:02 schreef KNAK het volgende:

[..]

Die unknown heb ik eruit gezwiept, de magma erin gedaan, besteld, en er weer in gedaan.
Deze - heb ik besloten - ga ik samen met de zwarte Lemo 2 bestellen... En dat ie gaat knallen zal best wel. Ik zal dat tzt wel gaan opmerken.
ik had het eigenlijk meer over de grootte en het gewicht ;)

quote:
Enfin, Vandaag even op een terras gezeten tussen rokers, ....met een 80vg sapje in de Cartel/CLT...
Ik voelde gewoon de letters "WTF" over en weer gaan _O-
Werd benaderd met de vraag of ik een shisha-pen in handen heb waarop ik zei dat het een e-sigaret is. Het is een behoorlijk onbekend fenomeen aan reacties te merken.
grappig is dat, hè?
alleen zo jammer dat er ook mensen zijn die het meteen moeten gaan hebben over 'het gevaar' waar ze over lezen in de krant.
moet je het hele verhaal weer opnieuw vertellen.
geeft op zich niet. als ze het hele verhaal weten, is de acceptatie meteen een stuk groter ;)

nou moeten we alleen nog af van de termen 'elektronische sigaret' en 'elektronisch roken'.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151850377
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:06 schreef KNAK het volgende:

[..]

Tot zover het onschuldige uiterlijk van de mod :p. Daar kan je met gemak echt zo een feministische rookpot van maken.. :p. Maar nee, een stoere mannelijke CLT...

Klein apparaat, klein batterijtje ; zit daar wel pit in? ( deze vraag mede omdat ik nog steeds die Cartel set heb, met ook zo een klein dondersteentje en twijfel of ik dit wil gaan proberen )
5 hijsen == batterij opladen?
Ik ga er geen Sub Ohm coils op gooien, maar gewoon zo rond de 1.5-1.8 Ohm.
Dat kan een 18350 batterij natuurlijk gewoon makkelijk aan en met een capaciteit van 700mAh hoef ik hem ook niet zó vaak op te laden.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 april 2015 @ 09:36:01 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151850913
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 09:13 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ga er geen Sub Ohm coils op gooien, maar gewoon zo rond de 1.5-1.8 Ohm.
Dat kan een 18350 batterij natuurlijk gewoon makkelijk aan en met een capaciteit van 700mAh hoef ik hem ook niet zó vaak op te laden.
Ik dacht dat jij helemaal niet rookte. :7.

Na een weekendje Cloupor + Kangertech Subtank Nano:

Cloupor is echt perfect. 0,0 op aan te merken.

Subtank:

@0,51ohm is het een monster.

Eerste keer bijvullen flikkerde het glas eruit, alles onder de liquid. :').
Na 3x bijvullen besloot de coil om 'shorted' te zijn, of onder de 0,5ohm te komen, waardoor hij niks meer deed. Heb er nu maar een 1.2 ingezet en die is beduidend beter voor dagelijks gebruik.
Elke keer na het bijvullen moet ik er met een doekje bij omdat de liquid er ene beetje uitgedrukt wordt.

Verder wel een prima ding. Zuipt wel liquid als een malle. Mijn gevoel is wel dat ze er bij Aspire beter over nagedacht hebben.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2015 @ 10:08:39 #99
230491 Zith
pls tip
pi_151851623
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 00:20 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ik had het eigenlijk meer over de grootte en het gewicht ;)

[..]

nou moeten we alleen nog af van de termen 'elektronische sigaret' en 'elektronisch roken'.
Jep, WMB kan je eten, drinken, snuiven, dampen... een vorm van lichamelijke consumptie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 20 april 2015 @ 10:10:26 #100
230491 Zith
pls tip
pi_151851656
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 09:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij helemaal niet rookte. :7.

Na een weekendje Cloupor + Kangertech Subtank Nano:

Cloupor is echt perfect. 0,0 op aan te merken.

Subtank:

@0,51ohm is het een monster.

Eerste keer bijvullen flikkerde het glas eruit, alles onder de liquid. :').
Na 3x bijvullen besloot de coil om 'shorted' te zijn, of onder de 0,5ohm te komen, waardoor hij niks meer deed. Heb er nu maar een 1.2 ingezet en die is beduidend beter voor dagelijks gebruik.
Elke keer na het bijvullen moet ik er met een doekje bij omdat de liquid er ene beetje uitgedrukt wordt.

Verder wel een prima ding. Zuipt wel liquid als een malle. Mijn gevoel is wel dat ze er bij Aspire beter over nagedacht hebben.
Je kan hem ook opendraaien zonder dat het glas los raakt he :P

Shorted kan ook gewoon slecht contact zijn, als ik dat heb probeer ik die coil er een paar keer opnieuw in te draaien en dan doet hij het wel weer.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer maandag 20 april 2015 @ 10:19:46 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151851860
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:10 schreef Zith het volgende:
Je kan hem ook opendraaien zonder dat het glas los raakt he :P
Ja, maar het koste me wel 1x falen voordat ik dat doorhad. 8-).

quote:
Shorted kan ook gewoon slecht contact zijn, als ik dat heb probeer ik die coil er een paar keer opnieuw in te draaien en dan doet hij het wel weer.
Klopt, wel geprobeerd maar hielp niet. Denk dat de coil nét iets te weinig weerstand heeft. Kreeg ook nog een andere melding, als hij niet shorted was: "low resistor"
Denk dat die coil gewoon een beetje fucked is, maar weet het ook niet zeker, omdat het de eerste was die ik erin deed.
  maandag 20 april 2015 @ 21:54:18 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151874932
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef KNAK het volgende:

[..]

Single coil modus
Dual code modus

Beide situaties 2 airflow-gaten, kan kiezen tussen 1 of 2.

Kijkend naar de top-cap lijkt mij het uitboren niet mogelijk, wel heel erg weinig ruimte.
Wel kan er een 3e gat naast de 2 bestaande bij komen, dit voor single coil én dual modus. Zo is het dan nog steeds mogelijk te kunnen kiezen tussen 1,2 of 3 gaten voor zowel single als dual coil-gebruik

Hoe heb jij het gedaan dan? Gat erbij in top en base zeker ? Alleen de topcap lijkt mij onwaarschijnlijk, want dan zit je nog steeds met de base die maar 2 gaten heeft
De mijne heeft geen single of dual mode.. kan ook de airflow niet regelen, hoeft ook niet.. hij is perfect zoals hij is *O*
Kwestie van in stapjes opboren en testen, net zolang tot hij gewoon perfect is :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 21 april 2015 @ 00:39:49 #103
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151881062
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De mijne heeft geen single of dual mode.. kan ook de airflow niet regelen, hoeft ook niet.. hij is perfect zoals hij is *O*
Kwestie van in stapjes opboren en testen, net zolang tot hij gewoon perfect is :7
Was ie standaard niet met 6 ronde gaten in de topcap dan ? 2x2 gaten recht tegenover elkaar ,
en 1x2 aan de zijkant ? Die 1x2 voor single coil gebruik ?
Jij hebt zeker het metaal tussen die 2 gaten weg geboord ? Net zoals een CLT heeft ; een brievenbus gat?

Ik denk, als dat mogelijk is uiteraard , dat naast elke 2 gaten er een gat bij kan komen, zodat je dus 3 gaten hebt, dus met behoud van het kunnen regelen van de airflow; 1, 2 of 3 gaten.
Dus 3 extra gaten in topcap erbij, en 2 extra gaten in de base. (3x3 topcap, 2x3 base).

1/3e extra airflow erbij,.. Lijkt me wel mooi,.. Toch?
Mai pben rai~!
  dinsdag 21 april 2015 @ 06:11:21 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151882118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 00:39 schreef KNAK het volgende:

[..]

Was ie standaard niet met 6 ronde gaten in de topcap dan ? 2x2 gaten recht tegenover elkaar ,
en 1x2 aan de zijkant ? Die 1x2 voor single coil gebruik ?
Jij hebt zeker het metaal tussen die 2 gaten weg geboord ? Net zoals een CLT heeft ; een brievenbus gat?

Ik denk, als dat mogelijk is uiteraard , dat naast elke 2 gaten er een gat bij kan komen, zodat je dus 3 gaten hebt, dus met behoud van het kunnen regelen van de airflow; 1, 2 of 3 gaten.
Dus 3 extra gaten in topcap erbij, en 2 extra gaten in de base. (3x3 topcap, 2x3 base).

1/3e extra airflow erbij,.. Lijkt me wel mooi,.. Toch?
Nee, 2 keer single gat.

https://www.fasttech.com/products/3028/10009143/1808301
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151894846
Wat vinden jullie? Ik werk sinds kort voor een vape webstore en maak daar de hele dag foto's van de gear die ik gebruik en help verkopen. Mag ik mijn handchecks hier nog gewoon posten als ik alle bedrijfslogos uit de foto sloop? Zou het jammer vinden als ik door mijn nieuwe baan niet meer mag meedoen in dit topic. :( Ik wil niemand het idee geven dat ik verkapt reclame probeer te maken ofzo. Thoughts?
pi_151897026
alle 24 delen van dit topic staan vol met links naar en foto's van producten bij webshops.
als je niet openlijk gaat spammen, lijkt het mij te moeten kunnen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151897868
Woohoo! ;)

Dovpo Mini 50watt en een Council of Vapor Royal Hunter RDA. 26awg dual @0.4ohm

pi_151898048
waarom staat daar nou weer 'electronic cigarette' op :o
zo komen we toch nooit van het stigma 'verkapte rokers' af :(

kek dingetje.
zou die rda niet mooier staan op een kindred mod?
ook van council of vapors ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151898121
Ik heb de Kindred 1.5 en Kindred 2 hier liggen en daar staat de RVS Royal hunter super mooi op inderdaad! Ik ben alleen fan van kleine boxmods op het moment. :)

En je hebt gelijk, Dovpo is niet echt handig met het plaatsen van text op hun produkten. Ik heb ook een Dovpo GX200 maar die heb ik meteen gewrapt. Overal logos en text! :)
pi_151898164


^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151898214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:35 schreef Negakinu het volgende:
Woohoo! ;)

Dovpo Mini 50watt en een Council of Vapor Royal Hunter RDA. 26awg dual @0.4ohm

[ afbeelding ]
Hoi Erik! :P
pi_151898245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
Benieuwd naar je ervaring met ego one. :Y
pi_151898275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:46 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb de Kindred 1.5 en Kindred 2 hier liggen en daar staat de RVS Royal hunter super mooi op inderdaad! Ik ben alleen fan van kleine boxmods op het moment. :)

En je hebt gelijk, Dovpo is niet echt handig met het plaatsen van text op hun produkten. Ik heb ook een Dovpo GX200 maar die heb ik meteen gewrapt. Overal logos en text! :)
een logo is nog tot daar aan toe. mits niet te schreeuwerig.
tekst is idd gewoon niet cool.

persoonlijk vind ik de 1 en 1.5 qua design mooier dan de 2.
alhoewel die er ook wel strak uit ziet.
heb er nog over in dubio gestaan, maar toch niet gedaan, omdat ik in de markt was voor een koperen mod.
bij fasttech hadden ze alleen een rvs 1 en bij smokesmarter was een koperen 2 me te duur.

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 21-04-2015 17:58:33 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151898849
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:51 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Benieuwd naar je ervaring met ego one. :Y
Klein, erg klein. (Heb de 1100mah versie) Gebruik normaal altijd een Hana Modz DNA30 dus dan merk je het verschil wel :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games dinsdag 21 april 2015 @ 18:46:17 #115
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_151899591
Iemand enig idee of het pyrex glas-reservoir van een Nautilus mini ook los te bestellen is?

Vandaag voor 't eerst m'n e-fag uit m'n klauwen laten flikkeren ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_151899726
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef 2dope het volgende:
Iemand enig idee of het pyrex glas-reservoir van een Nautilus mini ook los te bestellen is?

Vandaag voor 't eerst m'n e-fag uit m'n klauwen laten flikkeren ;(
https://www.fasttech.com/(...)ement-glass-tank-for
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 21 april 2015 @ 19:54:57 #117
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151902187
Damperprotest-promo van Vinnie :D ^O^


Straks om 20.30 een live uitzending van DampTV, ook over dit onderwerp maar vooral over DIY.

2019: The Great Awakening
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 april 2015 @ 20:12:45 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151902756
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef 2dope het volgende:
Iemand enig idee of het pyrex glas-reservoir van een Nautilus mini ook los te bestellen is?

Vandaag voor 't eerst m'n e-fag uit m'n klauwen laten flikkeren ;(
Is overal wel te vinden. Heb zelf ook een metalen gekocht. Gaat net iets minder liquid in maar staat wel tof (met extra gratis penis venster)

  Eindredactie Games dinsdag 21 april 2015 @ 20:23:50 #119
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_151903126
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is overal wel te vinden. Heb zelf ook een metalen gekocht. Gaat net iets minder liquid in maar staat wel tof (met extra gratis penis venster)

[ afbeelding ]
Fakking dope. Waar heb jij 'm gehaald?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 april 2015 @ 21:35:51 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151906694
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Fakking dope. Waar heb jij 'm gehaald?
Echt 2 dope.

Bij dampershop. Was 7 euro.
  Eindredactie Games dinsdag 21 april 2015 @ 21:54:39 #121
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_151907571
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Echt 2 dope.

Bij dampershop. Was 7 euro.
Whut :')

Ik moet echt m'n ogen laten nakijken. Haal 'altijd' m'n liquids bij dampershop maar kon dergelijke parafernalia niet vinden, alleen hele nautilus-kits.

Overigens: dampershop ^O^ Vandaag 4 liquids besteld van Miller, bleek achteraf dat er een actiecode was voor korting. Ff achteraan gemaild, 2 minuten later mailtje terug dat het kortingsbedrag teruggestort wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2015 @ 22:48:13 #122
230491 Zith
pls tip
pi_151910004
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

een actiecode was voor korting.
En die is? :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151910046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klein, erg klein. (Heb de 1100mah versie) Gebruik normaal altijd een Hana Modz DNA30 dus dan merk je het verschil wel :P
Ik bedoel meer smaak en dampervaring. ;)
pi_151910160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:48 schreef Zith het volgende:

[..]

En die is? :P
Staat gewoon op de site : KONING
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:55:20 #125
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151910297
quote:
Ik ben dan een andere ... Dan vraag ik me af of het noodzakelijk is meer gaten erbij te boren, wellicht maak ik al optimaal gebruik van airflow

http://vapinggriffin.com/shop/atomizers/tugboat-v2-rda/

V2 dus
Mai pben rai~!
pi_151910438
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer smaak en dampervaring. ;)
Dampervaring is een dikke prima! Zitten ook 2 verschillende driptips bij. Smaak is prima, al heb ik alleen de 1 ohm coil geprobeerd.

Vullen is misschien lastig in het begin, maar dat heb je zo door. Wel is het lastig te zien hoeveel liquid er nog in zit.
Bevalt zo goed, dat ik sterk er aan denk om ook een 2200 versie te halen.

En als starterset zal ik deze sowieso aanraden aan mensen die beginnen met dampen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:03:49 #127
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151910529
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dampervaring is een dikke prima! Zitten ook 2 verschillende driptips bij. Smaak is prima, al heb ik alleen de 1 ohm coil geprobeerd.

Vullen is misschien lastig in het begin, maar dat heb je zo door. Wel is het lastig te zien hoeveel liquid er nog in zit.
Bevalt zo goed, dat ik sterk er aan denk om ook een 2200 versie te halen.

En als starterset zal ik deze sowieso aanraden aan mensen die beginnen met dampen
Is deze beter dan de nautilus mini om mee te starten denk je ? Ik heb met mijn rookgedrag al aardig wat mensen aan het denken gezet of ze de overstap van analoog naar digitaal willen maken. Als wat jij nu hebt een nog betere stap is kan ik dat als additionele optie erbij benoemen
Mai pben rai~!
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:04:57 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151910561
Ik heb een subtank en dat is echt een goede om mee te starten. Goede standaardcoils en ook zelf te bouwen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151910712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

Is deze beter dan de nautilus mini om mee te starten denk je ? Ik heb met mijn rookgedrag al aardig wat mensen aan het denken gezet of ze de overstap van analoog naar digitaal willen maken. Als wat jij nu hebt een nog betere stap is kan ik dat als additionele optie erbij benoemen
Heb nooit een nautilus mini gehad, eigenlijk alleen maar tankjes van Kangertech. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Het is misschien wel handig om ook mee te nemen wat de prijs is en wat evt de coils gaan kosten. Volgens mij zijn die van de Ego One een stuk hoger.

De Ego One is wel erg simpel, je geeft het zo aan je moeder (of wie dan ook :P) en ze dampt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een subtank en dat is echt een goede om mee te starten. Goede standaardcoils en ook zelf te bouwen
Heb jij de V2? Of de 1ste nog.

Gebruik normaal altijd V1 versie, maar bewust voor de Ego One ook nog een Subtank Mini erbij gekocht.
Sowieso omdat het bouwen wel zo makkelijk is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151911239
Vandaag de UD Goliath en Goblin besteld. Benieuwd hoe lang dat gaat duren van Gearbest. Gebruik jij de Goblin nog vaak Catch?
pi_151911750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:27 schreef Bowny het volgende:
Vandaag de UD Goliath en Goblin besteld. Benieuwd hoe lang dat gaat duren van Gearbest. Gebruik jij de Goblin nog vaak Catch?
11 dagen ongeveer, tenminste als het geshipped is :P. Die Goliath komt pas in Mei he
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151911886
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

11 dagen ongeveer, tenminste als het geshipped is :P. Die Goliath komt pas in Mei he
Hmm vanmiddag stond er volgens mij wat anders :P Ach ja, de Goblin is de 25e weer in stock :) 18 Dollar ofzo met coupon "Goblin". Geen geld :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 april 2015 @ 08:34:17 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151914519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

Is deze beter dan de nautilus mini om mee te starten denk je ? Ik heb met mijn rookgedrag al aardig wat mensen aan het denken gezet of ze de overstap van analoog naar digitaal willen maken. Als wat jij nu hebt een nog betere stap is kan ik dat als additionele optie erbij benoemen
-edit- verkeerd gelezen. :). Maar toch.

Ik heb ze beide (Naut mini en de subtank nano). Ik vind de naut mini een betere starterstank. Sowieso betere kwaliteit. Ja, je kunt subohmen met standaard coils in een subtank, maar dat is dan ook het enige voordeel.
Bouwkwaliteit van de Naut is beter, bijvullen zonder lekken, gaat niet vastzitten.

Blijft een persoonlijk ding.
  woensdag 22 april 2015 @ 09:08:49 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151915026
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 08:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

-edit- verkeerd gelezen. :). Maar toch.

Ik heb ze beide (Naut mini en de subtank nano). Ik vind de naut mini een betere starterstank. Sowieso betere kwaliteit. Ja, je kunt subohmen met standaard coils in een subtank, maar dat is dan ook het enige voordeel.
Bouwkwaliteit van de Naut is beter, bijvullen zonder lekken, gaat niet vastzitten.

Blijft een persoonlijk ding.
Ik heb nog geen lekkerij gehad met de subtank. Heb de naut niet geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:27 schreef Bowny het volgende:
Vandaag de UD Goliath en Goblin besteld. Benieuwd hoe lang dat gaat duren van Gearbest. Gebruik jij de Goblin nog vaak Catch?
Nee. Maar dat is een combinatie van teveel clouds * en het opbouwen kost me teveel moeite. En ik heb de 3ml versie en die heb je in 3 uur leeg :P

* ik heb altijd 2 tanks liggen die overal mee naar toe gaan, maar de goblin op werk vapen is niet te doen :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 09:35:47 #135
230491 Zith
pls tip
pi_151915454
Ik vind dat het tijd is voor inductie atmoizers.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151925334
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:07 schreef Kreator het volgende:
Holy smokes... dat hakt er ineens wel in met 6mg en 0.5ohm op 15W. :'). :7.
Wordt vanavond weer met nicotine-hoofdpijn naar bed.

[ afbeelding ]

Ding is wel goede kwaliteit. Zwaar, metaal. Ben er wel tevreden over.
wow die is mooi ik heb zo`n standaard ding (heb al een keer eerder gepost maar das 10.000 posts geleden ofzo. ik wil ook zoiets en dan een extra batterij zodat ik altijd kan dampen :P

kan iemand me vertellen wat zoiets compleet kost want als ik op een site kijk dan raak ik de draad kwijt, en hoe moeilijk is het om die draadjes te vervangen?

en welke shop is het goedkoopst en heeft iemand eventueel een kortingscode?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151926060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wow die is mooi ik heb zo`n standaard ding (heb al een keer eerder gepost maar das 10.000 posts geleden ofzo. ik wil ook zoiets en dan een extra batterij zodat ik altijd kan dampen :P

kan iemand me vertellen wat zoiets compleet kost want als ik op een site kijk dan raak ik de draad kwijt, en hoe moeilijk is het om die draadjes te vervangen?

en welke shop is het goedkoopst en heeft iemand eventueel een kortingscode?
https://www.fasttech.com/(...)30w-variable-wattage

Dat is dus wat er op de foto staat. Weet niet welke draadjes je wilt vervangen?

Je moet iig er een 18650 batterij bij kopen, want ook rond een 10tje zit in NL

Misschien ook handig om even naar ervaringen van de Cloupor Mini 30W te kijken? Of reviews.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151926215
en misschien een domme vraag maar wat is een driptip? is dat een tankje waarin je hem leeg kan laten lopen of doet het wat anders?

en wat ik bedoelde met de draden vervangen is die gloeidraden, want nu werk ik met een standaard setje met wegwerp topjes maar dat is redelijk duur
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151926253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:24 schreef GewoneMan het volgende:
en misschien een domme vraag maar wat is een driptip? is dat een tankje waarin je hem leeg kan laten lopen of doet het wat anders?

en wat ik bedoelde met de draden vervangen is die gloeidraden, want nu werk ik met een standaard setje met wegwerp topjes maar dat is redelijk duur
Een driptip is gewoon het mondstuk :).
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 april 2015 @ 16:36:05 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151929067
quote:
11s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb nog geen lekkerij gehad met de subtank. Heb de naut niet geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen

Ik heb met de Naut nooit problemen, maar als ik de Subtank dichtdraai na bijvullen zit er elke keer zo'n klein randje liquid bij de rand waar je hem dichtdraait.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 april 2015 @ 16:37:47 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151929121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wow die is mooi ik heb zo`n standaard ding (heb al een keer eerder gepost maar das 10.000 posts geleden ofzo. ik wil ook zoiets en dan een extra batterij zodat ik altijd kan dampen :P

kan iemand me vertellen wat zoiets compleet kost want als ik op een site kijk dan raak ik de draad kwijt, en hoe moeilijk is het om die draadjes te vervangen?

en welke shop is het goedkoopst en heeft iemand eventueel een kortingscode?
Ik was alles bij elkaar (2 batterijen, batterij-lader, 20 coils, Cloupor Mini en Subtank Nano dacht ik iets van 100 euro kwijt bij Fasttech)

-edit- Ik heb de batterijen en lader niet daar besteld trouwens! Die heb ik bij nkon.nl vandaan.

Dit heb ik besteld, mocht je het zoeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Kreator op 22-04-2015 16:51:32 ]
pi_151931428
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik was alles bij elkaar (2 batterijen, batterij-lader, 20 coils, Cloupor Mini en Subtank Nano dacht ik iets van 100 euro kwijt bij Fasttech)

-edit- Ik heb de batterijen en lader niet daar besteld trouwens! Die heb ik bij nkon.nl vandaan.

Dit heb ik besteld, mocht je het zoeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super hier heb ik wat aan... hoe lang doe je met zo`n coil?

damn, kom erachter dat die 30ml flesjes niet meer verkocht mogen worden wat is dit voor onzin!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151931880
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik was alles bij elkaar (2 batterijen, batterij-lader, 20 coils, Cloupor Mini en Subtank Nano dacht ik iets van 100 euro kwijt bij Fasttech)

-edit- Ik heb de batterijen en lader niet daar besteld trouwens! Die heb ik bij nkon.nl vandaan.

Dit heb ik besteld, mocht je het zoeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zijn die coils van hun? En de Nano bevalt ook? Want die van mij is ook onderweg van FT :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151933150
is er ook een tabel voor wat voor voltage/wattage je welke weerstand coil nodig hebt?
pfff wat een gedoe
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151933319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:47 schreef GewoneMan het volgende:
is er ook een tabel voor wat voor voltage/wattage je welke weerstand coil nodig hebt?
pfff wat een gedoe
Ja zie op.
pi_151936644
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe zijn die coils van hun? En de Nano bevalt ook? Want die van mij is ook onderweg van FT :P
De Subtank is wat mij betreft echt wel 1 van de betere produkten die de laatste tijd is uitgebracht...dat ik dat ooit over KangerTech zou zeggen :p Als je het doosje van de 25mm en mini open maakt, is het net sinterklaas, zo compleet is het :D

Zeer veelzijdig en goed gebouwd.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 april 2015 @ 20:50:52 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151937753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:42 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

super hier heb ik wat aan... hoe lang doe je met zo`n coil?

damn, kom erachter dat die 30ml flesjes niet meer verkocht mogen worden wat is dit voor onzin!
Ligt er maar net aan. Sommige mensen een week, anderen 3.

Qua weerstand: neem de 1,2ohm voor dagelijks gebruik en neem de 0,5ohm als je wil knallen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 april 2015 @ 20:51:56 #148
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151937811
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe zijn die coils van hun? En de Nano bevalt ook? Want die van mij is ook onderweg van FT :P
Subtank bevalt prima ja. Coils zijn ook goed. Heb wel 1 defecte nu. Maar ja. Ze voelen degelijker dan de oudere kangertech coils.
pi_151938053
Ik heb nog steeds random lekkages met de subtank mini rba deck }:|
Kindness
pi_151938244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:25 schreef Bowny het volgende:

[..]

De Subtank is wat mij betreft echt wel 1 van de betere produkten die de laatste tijd is uitgebracht...dat ik dat ooit over KangerTech zou zeggen :p Als je het doosje van de 25mm en mini open maakt, is het net sinterklaas, zo compleet is het :D

Zeer veelzijdig en goed gebouwd.
True, die Subtank v1 die ik heb is idd helemaal prima :D! RBA deck heb ik nog helemaal niet geprobeerd, maar dat is dus ook goed spul :P?

quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Subtank bevalt prima ja. Coils zijn ook goed. Heb wel 1 defecte nu. Maar ja. Ze voelen degelijker dan de oudere kangertech coils.
Hmm ja bedoel dus bewust die coils van FT, sowieso vanwege de prijs :P. Mini heb ik nog wel over zitten twijfelen, maar toch voor de Nano gegaan :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 april 2015 @ 21:40:52 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151940069
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik heb nog steeds random lekkages met de subtank mini rba deck }:|
Heb ik ook wel. Misschien gewenning, maar irritant is het wel.

@dingves: zijn wel coils van FT maar zijn 'authentic', in originele verpakking.
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 22:08:13 #152
230491 Zith
pls tip
pi_151941018
Heb af en toe wel last van spitback bij de subtank, dat er liquid op mn lippen komt.

Verder zit het mooi stevig in elkaar en is een fijn ding :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 11:06:09 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151951410
Het valt me op dat ik praktisch geen lekkage heb bij mijn 1.1ohm coils, maar continu lekkage met de 0,5 ohm. Ik denk dat er dan teveel sap doorheen gezogen wordt ofzo, geen idee. Het lekt volgens mij uit de luchttoevoer.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:11:16 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151951559
Wie wilde er nou een tijdje geleden Hangsen sappies proberen?

Ik heb hier 3 doosjes met 5x10ml flesjes met genuine testers van die knakkers.. experimentele shit, dus de meesten hebben nog niet eens een naam, maar alleen een nummertje op het flesje staan.

Heb ze allemaal opengemaakt (seal eraf) om te snuffelen, en sommigen heb ik ook geproefd (still in the process as we type) zat ook een RY4 bij, die was wel lekker en is dus nu op :+, maar de rest ga ik alleen tasten denk ik.. leuk om door te geven als er geïnteresseerden zijn...

Ik vind ze niet vies.. sommigen hebben wel een beetje zo'n cheapass nasmaakje vind ik, maar er zitten er ook wel wat bij die echt wel levensvatbaar zijn imo :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 april 2015 @ 11:14:08 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151951635
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef Kreator het volgende:
Het valt me op dat ik praktisch geen lekkage heb bij mijn 1.1ohm coils, maar continu lekkage met de 0,5 ohm. Ik denk dat er dan teveel sap doorheen gezogen wordt ofzo, geen idee. Het lekt volgens mij uit de luchttoevoer.
0.5 zal een grotere inlaat en wat meer wick hebben voor de juice, en dan ligt het voor de hand dat je wat nalekken krijgt.. niet fijn, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.. ik had dat trouwens met gewone KT coils ook, zeker als ze wat langer stonden te niksen in een volle tank wilden ze nog wel eens flooden..

Grappig is dat je dat met rebuildable tanks eigenlijk niet hebt.. ik niet iig...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 11:14:29 #156
230491 Zith
pls tip
pi_151951647
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Wie wilde er nou een tijdje geleden Hangsen sappies proberen?
Ik post wel eens over hoe lekker hangsen ry4 is.
quote:
...zat ook een RY4 bij, die was wel lekker en is dus nu op :+,
:9
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 23 april 2015 @ 11:15:46 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151951682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik post wel eens over hoe lekker hangsen ry4 is.

[..]

:9
Ik had nog nooit een RY4 op, ook niet van andere fabrikanten, maar ik vond hem goed te pruimen, en dat zegt wel wat, want ik ben inmiddels behoorlijk over het paard getild qua liquids O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 11:17:47 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151951753
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

0.5 zal een grotere inlaat en wat meer wick hebben voor de juice, en dan ligt het voor de hand dat je wat nalekken krijgt.. niet fijn, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.. ik had dat trouwens met gewone KT coils ook, zeker als ze wat langer stonden te niksen in een volle tank wilden ze nog wel eens flooden..

Grappig is dat je dat met rebuildable tanks eigenlijk niet hebt.. ik niet iig...
Klinkt als een logische verklaring.

Ik vind het 's avonds op de bank wel lekker om op 0,5 te dampen met 15 of 20W. Giert door de keel, zeker omdat ik slappe hap 100% vg heb.
Voor dagelijks gebruik zuipt het veel te veel liquid en is het vrij heftig, dus mij maakt het niet zoveel uit.

Ga er denk ik nog wel een tankje bij bestellen, dan hoef ik de coils niet continu te verwisselen.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:23:50 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151951897
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt als een logische verklaring.

Ik vind het 's avonds op de bank wel lekker om op 0,5 te dampen met 15 of 20W. Giert door de keel, zeker omdat ik slappe hap 100% vg heb.
Voor dagelijks gebruik zuipt het veel te veel liquid en is het vrij heftig, dus mij maakt het niet zoveel uit.

Ga er denk ik nog wel een tankje bij bestellen, dan hoef ik de coils niet continu te verwisselen.
En zo begint het 'gezeik' zo'n beetje bij iedereen :+

Nog steeds niet een beetje jeuk om te gaan rebuilden? Ik denk dat juist voor jou, met die wat 'flauwere' VGtjes, een drippertje een openbaring zou zijn qua smaak ;) Kun je gewoon met dunne zut bouwen, zodat je niet meteen aan de heftige hardware hoeft en giga wolken gaat blazen enzo, maar ik garandeer je dat je smaak een keer over de kop gaat :Y

Nadeel is dan wel dat je een flessie mee moet 'slepen' :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 11:36:44 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151952256
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En zo begint het 'gezeik' zo'n beetje bij iedereen :+
Ik heb al een plank vol met tanks, accesoires en batterijen. Ik ken het... ;(.
Gelukkig kan ik mijn overbodige liquids wel bij vrienden kwijt, anders had ik er daar ook nog 100 van staan.

quote:
Nog steeds niet een beetje jeuk om te gaan rebuilden? Ik denk dat juist voor jou, met die wat 'flauwere' VGtjes, een drippertje een openbaring zou zijn qua smaak ;) Kun je gewoon met dunne zut bouwen, zodat je niet meteen aan de heftige hardware hoeft en giga wolken gaat blazen enzo, maar ik garandeer je dat je smaak een keer over de kop gaat :Y

Nadeel is dan wel dat je een flessie mee moet 'slepen' :P
Ik heb altijd een flesje bij me. 3ml is echt niet genoeg om de dag door te komen. :7.
Mja, ene kant wil ik wel eens wat tampons en draad kopen om die coils te rebuilden, maar aan de andere kant denk ik niet dat ik het geduld ervoor heb. Het kost me totaal geen moeite als ik op 'koop coil' druk. Lui.
Merk qua smaak wel dat subohmen al beter is en zal bij drippen nog beter zijn, maar of ik daar nou zin in heb. Voorlopig niet.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:48:15 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151952583
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb al een plank vol met tanks, accesoires en batterijen. Ik ken het... ;(.
Gelukkig kan ik mijn overbodige liquids wel bij vrienden kwijt, anders had ik er daar ook nog 100 van staan.

[..]

Ik heb altijd een flesje bij me. 3ml is echt niet genoeg om de dag door te komen. :7.
Mja, ene kant wil ik wel eens wat tampons en draad kopen om die coils te rebuilden, maar aan de andere kant denk ik niet dat ik het geduld ervoor heb. Het kost me totaal geen moeite als ik op 'koop coil' druk. Lui.
Merk qua smaak wel dat subohmen al beter is en zal bij drippen nog beter zijn, maar of ik daar nou zin in heb. Voorlopig niet.
Ik stelde niet voor niks die rondstuur doos voor heah.. heb zat flessies waar ik niks meer mee doe... binnenkort flikker ik een riante bups van dat spul zó in de kliko, anders moet ik straks gaan aanbouwen :X

De garp met drippen is dat je het helemaal niet subohm hóeft te doen... en dat geduld valt best mee. Het enige is dat als je boven de ohm wilt blijven dat je aan die dunne zooi vast zit, en dat bouwt net iets lastiger als met dikker spul. En... ik heb in diverse drippers al maandenlang dezelfde coil zitten.. goed is goed.. af en toe trek ik hem open, ruk de wick eruit, effe schoongloeien en een nieuw wickie erin.. 5 - 10 minuten werk, hooguit.. coils bouwen doe je niet zoveel, zeker niet als je een goeie build hebt, die laat je gewoon lekker zitten, en in een dripper wick vervangen om te switchen naar een ander smaakie is serieus kinderspel..

Magoei, ik ga niet het rebuild RTA/RDA promoteam uithangen.. het is maar een tip.. ik zou er zelf de schijt van krijgen als ik elke keer 1 of 2 eurie in een tank moet schroeven en het kreng daarna nog lekt ook }:|

[ Bericht 10% gewijzigd door Sounddragon op 23-04-2015 11:56:24 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151952914
Je hebt ook gewoon al kant en klare kanthal coils met een bepaalde Ohm waarde hè?

http://www.smokesmarter.nl/kanthal-pre-made-coils.html

Zul je alsnog wel even netjes in een dripper moeten zetten, maar het is toch weer een stapje minder werk :P.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 12:09:08 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151953175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:00 schreef Anne het volgende:
minder werk :P.
Klinkt goed. 8-). Ik zal eens kijken of ik eens wat anders dan mijn pé-nis kan laten drippen.
  donderdag 23 april 2015 @ 12:09:21 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151953180
da's idd ook een goede manier om te beginnen met rebuilden, en 5 stuks voor 1.50 is al een hele verbetering t.o.v. een euro per stuk :) En ook deze kun je gewoon schoonknetteren en laten zitten, kost je een wickie per keer..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151953270
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt goed. 8-). Ik zal eens kijken of ik eens wat anders dan mijn pé-nis kan laten drippen.
Too much information.
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 12:33:26 #166
230491 Zith
pls tip
pi_151953932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:00 schreef Anne het volgende:
Je hebt ook gewoon al kant en klare kanthal coils met een bepaalde Ohm waarde hè?

http://www.smokesmarter.nl/kanthal-pre-made-coils.html

Zul je alsnog wel even netjes in een dripper moeten zetten, maar het is toch weer een stapje minder werk :P.
Of per 50 voor 2.80 EUR :P

https://www.fasttech.com/p/2133107

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151954123
Same here met de drippers. In den beginne had ik iedere dag wel een nieuwe setup in de dripper. Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en weet je wat je wilt. Huidige coils zitten er al zo'n 4 maanden in. Af en toe dryburnen, rewicken en drippen maar. Nog geen 2 minuten werk.
pi_151957493
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb ik ook wel. Misschien gewenning, maar irritant is het wel.

@dingves: zijn wel coils van FT maar zijn 'authentic', in originele verpakking.
Denk dat het tegen mij was, maar oke thx voor de info :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151957526
Btw, nu we toch bezig zijn met elkaar helpen.

Waar haalt iedereen zijn base? Mijn 50/50 is weer op, dus er moet nieuwe komen :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 23 april 2015 @ 14:51:38 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151957599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Of per 50 voor 2.80 EUR :P

https://www.fasttech.com/p/2133107

[ afbeelding ]
50 coils met dezelfde waarde kopen is debiel. Of koop je ook je Muji-pads per doos van 200 stuks? :+

Ik doe serieus maanden met een goede coil.. het enige wat er lekker doorheen gaat hier is wick, en ook dat is niet echt schokkend.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 april 2015 @ 14:53:21 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151957649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nu we toch bezig zijn met elkaar helpen.

Waar haalt iedereen zijn base? Mijn 50/50 is weer op, dus er moet nieuwe komen :P
Ik doe niet aan base, ik koop lekker kant en klare sappies.. te veel gedoe.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 15:18:49 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151958391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nu we toch bezig zijn met elkaar helpen.

Waar haalt iedereen zijn base? Mijn 50/50 is weer op, dus er moet nieuwe komen :P
Ik maak het zelf, uit sojabonen (vg) en uit propylene oxide (pg). Kost wel een investering in een paar machines, maar uiteindelijk scheelt het wel weer. Nicotine maak ik deels synthetisch en deels extrapoleer ik het uit Nicotiana tabacum.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151958608
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik maak het zelf, uit sojabonen (vg) en uit propylene oxide (pg). Kost wel een investering in een paar machines, maar uiteindelijk scheelt het wel weer. Nicotine maak ik deels synthetisch en deels extrapoleer ik het uit Nicotiana tabacum.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachen ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151961333
Vandaag m'n eerste shipment van Clousehouse gehad. Goede deal, 20% korting gehad op de Coval Vapes samplepack. Welke gratis flesje MtBaker hebben jullie erbij gehad? Ik kreeg de Bavarian Cream hier....is dat de standaard smaak? Ruikt goed iig.
pi_151961616
ok ik ben redelijk ver in het uitzoeken wat ik wil gaan halen. Ik zou graag even hier posten wat ik wil halen en eventueel feedback krijgen over mogelijke andere opties (en waarom)

om te beginnen wil ik er absoluut 1 met een losse batterij dat is het enige waar ik echt 100% zeker van ben omdat je dan meerdere batterijen kan kopen en deze kan wisselen als de huidige leeg is. en je niet direct een nieuwe MOD moet halen omdat de batterij gaar is, ok dan de keuze(s)

deze MOD omdat hij adequaat is en compact en betaalbaar(der)
http://www.rookwinkel.nl/kanger-kbox-2399.html

2x deze baterij vanwege goede ontlading en capaciteit
http://www.rookwinkel.nl/(...)-18650-batterij.html

eigenlijk geen idee of dit de beste keuze is vind dit onderdeel het lastigst te kiezen. sommige gebruiken (zoals deze) dual coil deze zijn iets duurder dan de normale maar ook wat beter maar lijkt me niet echt nodig.
http://www.rookwinkel.nl/kanger-aerotank.html

met de lader en 5 extra coils en 6x 10ml fluids kom ik dan met de kortingsbon op 111,53¤

nog adviezen?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151961792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:35 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik ben redelijk ver in het uitzoeken wat ik wil gaan halen. Ik zou graag even hier posten wat ik wil halen en eventueel feedback krijgen over mogelijke andere opties (en waarom)

om te beginnen wil ik er absoluut 1 met een losse batterij dat is het enige waar ik echt 100% zeker van ben omdat je dan meerdere batterijen kan kopen en deze kan wisselen als de huidige leeg is. en je niet direct een nieuwe MOD moet halen omdat de batterij gaar is, ok dan de keuze(s)

deze MOD omdat hij adequaat is en compact en betaalbaar(der)
http://www.rookwinkel.nl/kanger-kbox-2399.html

2x deze baterij vanwege goede ontlading en capaciteit
http://www.rookwinkel.nl/(...)-18650-batterij.html

eigenlijk geen idee of dit de beste keuze is vind dit onderdeel het lastigst te kiezen. sommige gebruiken (zoals deze) dual coil deze zijn iets duurder dan de normale maar ook wat beter maar lijkt me niet echt nodig.
http://www.rookwinkel.nl/kanger-aerotank.html

met de lader en 5 extra coils en 6x 10ml fluids kom ik dan met de kortingsbon op 111,53¤

nog adviezen?
Of je gaat voor een mod waar al batterijen inzitten :)

Zoals de istick 50w :
http://www.rookwinkel.nl/eleaf-istick-50w.html

heeft 4400mah batterij, dus daar kan je wel mee vooruit :P

Wel een ander prijskaartje, maar de istick is nog wel cheaper te vinden


laat maar, niet helemaal goed gelezen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 21:18:49 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151969018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:35 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik ben redelijk ver in het uitzoeken wat ik wil gaan halen. Ik zou graag even hier posten wat ik wil halen en eventueel feedback krijgen over mogelijke andere opties (en waarom)

om te beginnen wil ik er absoluut 1 met een losse batterij dat is het enige waar ik echt 100% zeker van ben omdat je dan meerdere batterijen kan kopen en deze kan wisselen als de huidige leeg is. en je niet direct een nieuwe MOD moet halen omdat de batterij gaar is, ok dan de keuze(s)

deze MOD omdat hij adequaat is en compact en betaalbaar(der)
http://www.rookwinkel.nl/kanger-kbox-2399.html

2x deze baterij vanwege goede ontlading en capaciteit
http://www.rookwinkel.nl/(...)-18650-batterij.html

eigenlijk geen idee of dit de beste keuze is vind dit onderdeel het lastigst te kiezen. sommige gebruiken (zoals deze) dual coil deze zijn iets duurder dan de normale maar ook wat beter maar lijkt me niet echt nodig.
http://www.rookwinkel.nl/kanger-aerotank.html

met de lader en 5 extra coils en 6x 10ml fluids kom ik dan met de kortingsbon op 111,53¤

nog adviezen?
Buiten het feit om dat ik net andere dingen zou kiezen omdat andere smaak...Als je geen haast hebt: bestel bij Fasttech. Duurt een paar weken maar scheelt je zo 30 tot 50% met dit soort dingen.

Overigens zijn je keuzes verder prima hoor.
pi_151969590
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Buiten het feit om dat ik net andere dingen zou kiezen omdat andere smaak...Als je geen haast hebt: bestel bij Fasttech. Duurt een paar weken maar scheelt je zo 30 tot 50% met dit soort dingen.

Overigens zijn je keuzes verder prima hoor.
tijd is wel beetje een ding heb hem liever vandaag dan morgen, tevens heb ik geen creditcard. maar als het echt zoveel scheelt hmmm. toch eens over denken
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 23 april 2015 @ 21:32:14 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151969638
Bij Fasttech kun je gewoon paypallen; geen credit card nodig ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 april 2015 @ 21:41:34 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151970051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tijd is wel beetje een ding heb hem liever vandaag dan morgen, tevens heb ik geen creditcard. maar als het echt zoveel scheelt hmmm. toch eens over denken
54 dollar voor de aerotank, kbox en 5 coils. Batterijen en lader bij nkon: 18 euro uit mn hoofd.
pi_151970714
heeft er iemand nog kortings coupons voor fasttech?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151972375
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik stelde niet voor niks die rondstuur doos voor heah.. heb zat flessies waar ik niks meer mee doe... binnenkort flikker ik een riante bups van dat spul zó in de kliko, anders moet ik straks gaan aanbouwen :X
je bedoeld volle flesjes??? want weggooien is zonde koop je die dan per container aan of hoe moet ik dat zien?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 23 april 2015 @ 22:36:22 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151972557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je bedoeld volle flesjes??? want weggooien is zonde koop je die dan per container aan of hoe moet ik dat zien?
Nee, ik loop wel eens ergens tegenaan, en als je dat zelf niet gebruikt, dan stapelt dat op, en die 'stapel' gaat in de weg staan/liggen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_151972667
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, ik loop wel eens ergens tegenaan, en als je dat zelf niet gebruikt, dan stapelt dat op, en die 'stapel' gaat in de weg staan/liggen.
ohhh ok, nou ik hou me aanbevolen mocht je ze weg willen gooien. weet niet waar je woont maar damn.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_151973685
Ik lees hier ook al een tijdje mee, ik heb gisteren ook de Cloupor Mini besteld ter vervanging van mijn E-Vic.
Ben zeer benieuwd, ik wou eigenlijk nooit een boxmod, maar toen ik zag hoe klein dat ding is was ik om.
Mijn favo smaak is trouwens de Gold Ducat (zelf gemengd), eerder lustte ik alleen de DK tab, die heb ik bijna 2 jaar gedampt.
  donderdag 23 april 2015 @ 23:52:23 #186
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151975299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nu we toch bezig zijn met elkaar helpen.

Waar haalt iedereen zijn base? Mijn 50/50 is weer op, dus er moet nieuwe komen :P
Savevape.nl

Sta op het punt een lading TPA eppys daar te kopen, maar de reviews over deze liquid zelf zijn niet echt jofel te noemen...

Base daar is prima
Mai pben rai~!
  donderdag 23 april 2015 @ 23:56:45 #187
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151975447
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:19 schreef Bowny het volgende:
Vandaag m'n eerste shipment van Clousehouse gehad. Goede deal, 20% korting gehad op de Coval Vapes samplepack. Welke gratis flesje MtBaker hebben jullie erbij gehad? Ik kreeg de Bavarian Cream hier....is dat de standaard smaak? Ruikt goed iig.
Heb 3x20ml gekregen in 4 bestellingen. De 4e bestelling was 50ml faux Hawk aroma , zat alleen een kaartje bij hoe te mengen, geen extra flesje.

Geen idee wat het was, Volgens mij iets met Berry, en iets met cookies, een 3e kan ik me niet herinneren

Prima shop! Maar daar ik bij elke bestelling pink spot erbij wil hebben bestel ik nu meer bij Savevape.nl, zij hebben ook een aantal mt baker in voorraad. Faux Hawk tot nu toe de beste mt baker flavor ! Heb weer 20ml aroma onderweg :')
Mai pben rai~!
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:00:28 #188
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151975558
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik stelde niet voor niks die rondstuur doos voor heah.. heb zat flessies waar ik niks meer mee doe... binnenkort flikker ik een riante bups van dat spul zó in de kliko, anders moet ik straks gaan aanbouwen :X

Met mijn halve liter voorraad kan ik eindelijk meespelen... Dus ik ben er klaar voor als er een paar extra mensen mee doen!
Mai pben rai~!
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:08:47 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151975769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ohhh ok, nou ik hou me aanbevolen mocht je ze weg willen gooien. weet niet waar je woont maar damn.
Bied maar een bedrag per flesje, wel de hele partij kopen 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:10:45 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151975816
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:00 schreef KNAK het volgende:

[..]

Met mijn halve liter voorraad kan ik eindelijk meespelen... Dus ik ben er klaar voor als er een paar extra mensen mee doen!
Heb je nou al eens een fatsoenlijke bups Riptide gefikst? Of lukt dat nog steeds niet?

Ik heb nog wel een zwikkie lege 30ml Rip flessies voor je liggen; stuk of 8 ofzo zeker.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 24 april 2015 @ 01:10:06 #191
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151976880
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je nou al eens een fatsoenlijke bups Riptide gefikst? Of lukt dat nog steeds niet?

Ik heb nog wel een zwikkie lege 30ml Rip flessies voor je liggen; stuk of 8 ofzo zeker.
Lege ? Om te vullen zeker ;)
Lege flesjes zijn altijd welkom daar ik vaak tekort kom. Alles wat ik leegdamp gaat een nacht een heet water badje in, en klaar voor de volgende mix-sessie, kan altijd meer bij !! :)

Ik ben ernstig op zoek naar een Nederlandse shop voor riptide. Ik ken er een paar, contact met de eigenaar, maar meer dan "ze worden besteld" komt er niet uit .. Die zooi is permanent uitverkocht
Ik heb nu uit Engeland riptide liggen, duurde 12 dagen voor het binnen was, heb deze nu 3 tot 4 weken laten steepen en het is me toch goddelijk spul nu!!! Vind het gewoon angstvallig zonde de voorraad weg te stomen zonder nieuw spul bij te maken
Ben van mening dat van alles wat ik heb geprobeerd Riptide gewoonweg de lekkerste liquid is...

Het is voor jullie allen wel een fijne gewaarwording dat als dampen uiteindelijk slecht blijkt te zijn, je aan mij als eerste dat zal kunnen gaan opmerken :')
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 24 april 2015 @ 07:26:09 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151977996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:06 schreef DarkMinded het volgende:
Ik lees hier ook al een tijdje mee, ik heb gisteren ook de Cloupor Mini besteld ter vervanging van mijn E-Vic.
Ben zeer benieuwd, ik wou eigenlijk nooit een boxmod, maar toen ik zag hoe klein dat ding is was ik om.
Mijn favo smaak is trouwens de Gold Ducat (zelf gemengd), eerder lustte ik alleen de DK tab, die heb ik bijna 2 jaar gedampt.
Ga je zeker niet teleurgesteld over zijn.
pi_151979945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:52 schreef KNAK het volgende:

[..]

Savevape.nl

Sta op het punt een lading TPA eppys daar te kopen, maar de reviews over deze liquid zelf zijn niet echt jofel te noemen...

Base daar is prima
Yo thanks :) Maar heb ondertussen al een paar liters gekocht in Duitsland :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:51:07 #194
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151988457
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Yo thanks :) Maar heb ondertussen al een paar liters gekocht in Duitsland :P
Link?
Ik heb nu eigenlijk alleen maar CDD base en nog 1 andere geproefd. Misschien de moeite waard om weer een keer een andere te proberen :)
Mai pben rai~!
pi_151991228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:51 schreef KNAK het volgende:

[..]

Link?
Ik heb nu eigenlijk alleen maar CDD base en nog 1 andere geproefd. Misschien de moeite waard om weer een keer een andere te proberen :)
vapebase.de
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151997388
Ik wil wel eens de 50/50 base proberen. Zijn er nog dingen waar je, wat rebuilden betreft, op moet letten als je van 70pg/30 afkomt?
Kindness
pi_151997857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:49 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik wil wel eens de 50/50 base proberen. Zijn er nog dingen waar je, wat rebuilden betreft, op moet letten als je van 70pg/30 afkomt?
het enige wat ik kan bedenken is, dat je misschien een andere set-up gaat prefereren, omdat een hoger vg de liquid zachter maakt.
maar dat is zo subjectief als wat. mag je dus lekker zelf uitvogelen ;)

voor het rebuilden op zich maakt het niks uit.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_152002840
even een vraagje over bestellingen uit het buitenland zoals fasttech ze zijn goedkoop maar levering duurt een poosje. Maar hoe zit het als de duoane je pakket onderschept? krijg je dan een dikke naheffing of worden flesjes boven de 10 ml inhoud zowiezo in beslag genomen?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:40:29 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152002963
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:34 schreef GewoneMan het volgende:
even een vraagje over bestellingen uit het buitenland zoals fasttech ze zijn goedkoop maar levering duurt een poosje. Maar hoe zit het als de duoane je pakket onderschept? krijg je dan een dikke naheffing of worden flesjes boven de 10 ml inhoud zowiezo in beslag genomen?
Plaats anders meerdere bestellingen ipv 1 grote. Bezorging is graties :)
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2015 @ 22:41:18 #200
230491 Zith
pls tip
pi_152002980
Je krijgt een naheffing als ze vinden dat de waarde van je pakket hoger ligt dan 27 EUR (?). Ze nemen het in beslag als ze vinden dat het NL niet in mag.

In de praktijk boeit het ze alleen iets als ze een telefoon onderscheppen of nep ray-bans.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152003170
waar het mij om gaat is dat als ik b.v. 15 flesjes van 50 ml bestel en ze onderschept worden en vervolgens in beslag worden genomen omdat ze in NL niet verkocht mogen worden.

en is de bestelling altijd gratis ook bij een bestelling van 10$ of 20$ want dat kan toch nooit winstgevend zijn voor ze :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152003853
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:41 schreef Zith het volgende:
Je krijgt een naheffing als ze vinden dat de waarde van je pakket hoger ligt dan 27 EUR (?). Ze nemen het in beslag als ze vinden dat het NL niet in mag.

In de praktijk boeit het ze alleen iets als ze een telefoon onderscheppen of nep ray-bans.
Die 22 euro regel geldt voor Azie. Uit Amerika mag je voor 150 euro importeren zonder importbelasting te betalen.
pi_152004744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:15 schreef Bowny het volgende:

[..]

Die 22 euro regel geldt voor Azie. Uit Amerika mag je voor 150 euro importeren zonder importbelasting te betalen.
maar als ze flesjes aantreffen waar 20ml of meer inzit zouden ze die in beslag nemen, daar ze niet verkocht mogen worden in de EU of zal dat wel meevallen?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152005586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar als ze flesjes aantreffen waar 20ml of meer inzit zouden ze die in beslag nemen, daar ze niet verkocht mogen worden in de EU of zal dat wel meevallen?
Zal wel meevallen. Heb nooit gehoord van een inbeslagname. Bij mij ook nog nooit gebeurd.
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:00:13 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152009023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar als ze flesjes aantreffen waar 20ml of meer inzit zouden ze die in beslag nemen, daar ze niet verkocht mogen worden in de EU of zal dat wel meevallen?
Zijn toch niet verkocht in de EU? :+

Er zitten hier zat damperts die regelmatig in het buitenland bestellen, en ik heb nog niet één keer gehoord dat iemand zijn handel niet binnen kreeg. Oók niet na 1 Feb.

En FT verstuurt ook één driptip van een dollar gratis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 april 2015 @ 11:03:37 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152009104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:15 schreef Bowny het volgende:

[..]

Die 22 euro regel geldt voor Azie. Uit Amerika mag je voor 150 euro importeren zonder importbelasting te betalen.
Waar haal je dat vandaan? Hrb wel eens importbelasting betaald uit de VS voor goederen onder de 150 euro. Twee keer.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 april 2015 @ 11:04:58 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152009126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar als ze flesjes aantreffen waar 20ml of meer inzit zouden ze die in beslag nemen, daar ze niet verkocht mogen worden in de EU of zal dat wel meevallen?
Nemen ze niet in beslag. Bestel elke maand/2 maanden kwart liter in de vs.
pi_152009669
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Hrb wel eens importbelasting betaald uit de VS voor goederen onder de 150 euro. Twee keer.
Wellicht verward met BTW? Die geldt uiteraard nog wel :) Invoerrechten betaal je niet tot 150 euro.

http://www.invoercalculator.nl/

Ik maakte overigens de onderscheid tussen USA en Azie, maar daar zat ik volgens mij wel verkeerd.
pi_152052488
Wordt er nog gedampft ofwah?
  maandag 27 april 2015 @ 08:49:06 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152063250
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 21:07 schreef Bowny het volgende:
Wordt er nog gedampft ofwah?
Jeden Tag.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer maandag 27 april 2015 @ 11:52:18 #211
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152066349
Kak. Subtank nano gaat elke keer extreem vastzitten en als je hem los wil draaien voor een refill draait het gkas los ipv een 2mm metaalrandje. Slecht design...
Heeft me net een glaasje gekost.
pi_152067348
je bedoelt op je mod?
dat had ik wel eens met de kayfun.
mijn oplossing; de 510 zo afstellen, dat hij net niet helemaal flush zit.
het nadeel daarvan is, dat hij wel eens los kan draaien.
maar alles beter dan een tang nodig hebben om hem van je mod te draaien ;) .

zal wat minder werken met een floating pin.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_152081670
Zijn er eigenlijk veel mensen die vanuit het niks elektrisch gaan roken? Want wat ik zie is dat heel veel ex-rokers gaan dampen....

Maar ook heel veel zijn uit het niets begonnen met echte sigaretten.... Dus dan is elektrisch roken uit het ''niets'' niet apart. Of hebben jullie voor het echte roken allemaal aan de chocolade sigaretten gezeten >:)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_152082244
oh shit :o
nu weet ik waarom ik verslaafd ben aan chocolade }:|
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 27 april 2015 @ 23:32:50 #215
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152085757
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:42 schreef marc0871 het volgende:
oh shit :o
nu weet ik waarom ik verslaafd ben aan chocolade }:|
:Y)

Ook ben ooit begonnen met tabak omdat ik genoeg had van altijd maar pijpjes en ander spul mee te sjouwen om cannabis te nuttigen. Ik was de enige van een groep die niet rookte maar wel blowde. Om toch mee te kunnen paffen ging ik maar sigaretten kopen. Niet echt slim, maar wat kan je verwachten van een 15 jarige :')

30ml riptide aroma onderweg!!!
Watermelon wave al thuis en die is me toch lekker !
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 12:16:58 #216
230491 Zith
pls tip
pi_152092328
Salaris binnen dus maar een proefpakket gekocht :@ http://www.e-wolk.nl/nl/sample-box-50.html
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152093475
wat is ongeveer de gemiddelde levertijd van fasttech?

en als je van zon goedkoop apparaat naar een MOD gaat stijgt het gebruik van de Eliquids dan veel? kan me voorstellen dat hij meer verbrand en de Eliquid dus sneller op gaat. ik doe nu ongeveer 3 dagen met 10ml

[ Bericht 67% gewijzigd door GewoneMan op 28-04-2015 13:23:56 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 28 april 2015 @ 13:37:24 #218
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152094174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:08 schreef GewoneMan het volgende:
wat is ongeveer de gemiddelde levertijd van fasttech?

en als je van zon goedkoop apparaat naar een MOD gaat stijgt het gebruik van de Eliquids dan veel? kan me voorstellen dat hij meer verbrand en de Eliquid dus sneller op gaat. ik doe nu ongeveer 3 dagen met 10ml
Gaat ongeveer hetzelfde, misschien iets harder. Als je echt met lage weerstand gaat dampen (0,5ohm oid) dan gaat het ineens hard.

Levertijd is tussen de 2 en 4 weken. Geen touw aan vast te knopen volgens mij.
pi_152094509
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gaat ongeveer hetzelfde, misschien iets harder. Als je echt met lage weerstand gaat dampen (0,5ohm oid) dan gaat het ineens hard.

Levertijd is tussen de 2 en 4 weken. Geen touw aan vast te knopen volgens mij.
ik gebruik om te starten 1,8 ohm coils en heb de bestelling maar bij rookwinkel gedaan omdat het niets voordeliger is voor me omdat ik als ik hem via fasttech haal ik nog 2 tot 4 weken met dat goedkope kreng moet roken wat ook duur is die top flesjes waar de coil in zit zijn 6¤ per stuk en gaan met veel geluk een 5 dagen mee ofzo.

heb wel bestelling gedaan bij fasttech voor flesjes E-liquid want dat scheelt echt een bak geld. 5$ voor 50ml :D

hoop dat ik vandaag de bestelling kan finalizen en dan hoop ik het snel binnen te krijgen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152094516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:16 schreef Zith het volgende:
Salaris binnen dus maar een proefpakket gekocht :@ http://www.e-wolk.nl/nl/sample-box-50.html
E-liquidmania heeft ook zoiets zag ik; http://www.eliquidmania.nl/mania-juice-pack.html
pi_152095284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef Anne het volgende:

[..]

E-liquidmania heeft ook zoiets zag ik; http://www.eliquidmania.nl/mania-juice-pack.html
kun je volgens mij beter op fasttech een mega lading van allerlei 10ml flesjes halen. die E-liquids in nederland zijn echt duur in verhouding. ik heb 450 ml besteld (3x 50ml per smaak en dat x3) voor 41,55$ :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152095376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kun je volgens mij beter op fasttech een mega lading van allerlei 10ml flesjes halen. die E-liquids in nederland zijn echt duur in verhouding. ik heb 450 ml besteld (3x 50ml per smaak en dat x3) voor 41,55$ :D
Op fasttech heb je geen (kwaliteits) e-liquids zoals Suicide Bunny, Alchemy, Virgin Vapor en meer. Ik zou het toch wel fijn vinden dat wat ik door mijn longen prop, ook een beetje te pruimen is ;).
pi_152095411
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Op fasttech heb je geen (kwaliteits) e-liquids zoals Suicide Bunny, Alchemy, Virgin Vapor en meer. Ik zou het toch wel fijn vinden dat wat ik door mijn longen prop, ook een beetje te pruimen is ;).
ok fair point, zijn die zoveel lekkerder dan?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152095471
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok fair point, zijn die zoveel lekkerder dan?
Laat ik het zo zeggen: Sounddragon wil niks anders meer :Y).
Als je eenmaal aan de wat 'duurdere' e-liquids begint, zul je niet meer zo snel terugstappen.

Dus ik zou zeggen: probeer het eens.
pi_152096435
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 15:23:20 #226
230491 Zith
pls tip
pi_152096759
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Op fasttech heb je geen (kwaliteits) e-liquids zoals Suicide Bunny, Alchemy, Virgin Vapor en meer. Ik zou het toch wel fijn vinden dat wat ik door mijn longen prop, ook een beetje te pruimen is ;).
Ben het met je eens dat er niet te concurreren valt met virgin vapor en suicide bunny enzo. Maar(!) de Hangsen RY4 (in 30, 50, en 100% VG) is niet voor niets de top selling e-liquid op fasttech... en in de nederlandse shop (zie bijv https://www.esigaret4u.nl/ry4-eliquid-hangsen.html). geloof dat sounddragon die ook prima vond... $1.90 per 10ml!

Dit zou de wat betere e-liquid line-up moeten zijn op fasttech: https://www.fasttech.com/search?PILOT%20e-liquid

Maar ik stap nu ook over naar de wat duurdere met mijn samplebox ;( maar de Hangsen RY4 blijft in het assortiment.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 15:31:07 #227
230491 Zith
pls tip
pi_152096940
Vandaag trouwens een aqua v2 binnen gekregen om toch nog iets om te bouwen te hebben naast de subtank nano. Stukken beter dan die verdomde kayfun lite 2 :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152097096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat er niet te concurreren valt met virgin vapor en suicide bunny enzo. Maar(!) de Hangsen RY4 (in 30, 50, en 100% VG) is niet voor niets de top selling e-liquid op fasttech... en in de nederlandse shop (zie bijv https://www.esigaret4u.nl/ry4-eliquid-hangsen.html). geloof dat sounddragon die ook prima vond... $1.90 per 10ml!

Dit zou de wat betere e-liquid line-up moeten zijn op fasttech: https://www.fasttech.com/search?PILOT%20e-liquid

Maar ik stap nu ook over naar de wat duurdere met mijn samplebox ;( maar de Hangsen RY4 blijft in het assortiment.
lol, prijs van de NL webshop voor 10ml en dan nog 4 euro vragen _O-

voor 10,50 meer heb je 100ML _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Official ESF Kreviewer dinsdag 28 april 2015 @ 15:39:05 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152097121
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Op fasttech heb je geen (kwaliteits) e-liquids zoals Suicide Bunny, Alchemy, Virgin Vapor en meer. Ik zou het toch wel fijn vinden dat wat ik door mijn longen prop, ook een beetje te pruimen is ;).
Moet zeggen dat sinds ik Velvet Cloud damp, ik Virgin Vapor niet meer als premium beschouw. Veel te veel water, vrij smakeloos en daardoor duur voor wat je ervoor betaalt.

@GewoneMan: Ik vind persoonlijk het verschil tussen de goedkope en de gourmet-smaken enorm. Maar ik ken ook genoeg mensen die tevreden zijn met een fruitsmaakje van 2 euro.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:48:26 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152097359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat er niet te concurreren valt met virgin vapor en suicide bunny enzo. Maar(!) de Hangsen RY4 (in 30, 50, en 100% VG) is niet voor niets de top selling e-liquid op fasttech... en in de nederlandse shop (zie bijv https://www.esigaret4u.nl/ry4-eliquid-hangsen.html). geloof dat sounddragon die ook prima vond... $1.90 per 10ml!

Dit zou de wat betere e-liquid line-up moeten zijn op fasttech: https://www.fasttech.com/search?PILOT%20e-liquid

Maar ik stap nu ook over naar de wat duurdere met mijn samplebox ;( maar de Hangsen RY4 blijft in het assortiment.
die RY4 is ws gewoon de uitzondering die de regel bevestigt.. Maar wat Anne al zegt; als je eenmaal premium geproefd hebt, haal je je neus op voor FT-zooi, Hangsen, Dekang en andere chinese brouwsels.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_152097759
virgin vapor vind ik eigenlijk ook best meevallen. hangsen apple vind ik dan weer wel zwaar verslavend :P weet iemand trouwens nog een webshop met 30ml premium smaken waar je met paypal kan betalen? eigenlijk wil ik surf rider van pink spot weer bestellen, maar dat wordt toch moeilijk...
..///
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:00:12 #232
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_152101861
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

die RY4 is ws gewoon de uitzondering die de regel bevestigt.. Maar wat Anne al zegt; als je eenmaal premium geproefd hebt, haal je je neus op voor FT-zooi, Hangsen, Dekang en andere chinese brouwsels.
Of je hebt mazzel en er zit toevallig iets tussen wat net de juiste smaak is voor je. Vanille van Dekang doet het voor mij erg goed ter afwisseling.

Van het weekend de kayfun v4 gefixed, hij begon te lekken zoals bij velen die die clone van fasttech hebben. Lang leve teflon tape :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:45:37 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152103481
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:00 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Of je hebt mazzel en er zit toevallig iets tussen wat net de juiste smaak is voor je. Vanille van Dekang doet het voor mij erg goed ter afwisseling.

Van het weekend de kayfun v4 gefixed, hij begon te lekken zoals bij velen die die clone van fasttech hebben. Lang leve teflon tape :D
as I said; zolang je niet beter weet, is het prima te doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:44:06 #234
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_152105427
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

as I said; zolang je niet beter weet, is het prima te doen.
Mjah ik zie het eerder als duurder is niet altijd beter, mijn Glenfiddich 18 jaar vind ik lekkerder dan die van 21. Net zo met de liquids mijn voor in een dripper heb ik momenteel "Snake Oil" in een tank zit pink spot fire & ice maar te afwisseling is een "goedkope vanille" best goed te doen.

Wat ik bedoel is het kan zijn dat je wat vindt wat in de smaak valt en dat kan in ieder segment zijn.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_152109288
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

as I said; zolang je niet beter weet, is het prima te doen.
so ignorance is bliss :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:56:45 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152110702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Mjah ik zie het eerder als duurder is niet altijd beter, mijn Glenfiddich 18 jaar vind ik lekkerder dan die van 21. Net zo met de liquids mijn voor in een dripper heb ik momenteel "Snake Oil" in een tank zit pink spot fire & ice maar te afwisseling is een "goedkope vanille" best goed te doen.

Wat ik bedoel is het kan zijn dat je wat vindt wat in de smaak valt en dat kan in ieder segment zijn.
Ik heb de Snake oil juist niet in de dripper maar in de tank; in de dripper vind ik hem te heftig qua smaak, dus smaken verschillen inderdaad :Y Juist in de drippers vind ik 'goedkoopies' niet lekker, daarin heb ik meestal Pink Spot.

Ben nog op zoek naar iets wat mijn Riptide moet gaan vervangen als hij straks op is ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:56:55 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152110712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

so ignorance is bliss :D
jes.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_152110731
quote:
Best gaaf idee eigenlijk.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_152110959
nou morgen maar eens de knoop doorhakken en bestelling doen bij fasttech en bij rookwinkel en zodra ik dat van rookwinkel binnen heb kan ik eindelijk die goedkope rookpennen dumpen waar die verdampers altijd snel gaan lekken en na een dag al minder goed dampen (en ze dampen zowiezo niet zo geweldig in verhouding tot de mods) en als fasttech bestelling binnen is heb ik komende 3 maand geen tot weinig kosten meer :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:57 schreef DieselTank het volgende:
Best gaaf idee eigenlijk.
beetje absurd als je het mij vraagt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:04:17 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152110987
Haha. Ha. Ha. Ja.

:P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 29 april 2015 @ 00:14:06 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152112877
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb de Snake oil juist niet in de dripper maar in de tank; in de dripper vind ik hem te heftig qua smaak, dus smaken verschillen inderdaad :Y Juist in de drippers vind ik 'goedkoopies' niet lekker, daarin heb ik meestal Pink Spot.

Ben nog op zoek naar iets wat mijn Riptide moet gaan vervangen als hij straks op is ;(
Watermelon wave. ! Ik ben aan het wachten op mijn 20ml riptide aroma, ga ik mooi zo rond de 200ml liquid uit brouwen... Heb die watermelon nu in gebruik en das ook een lekkere!!
Daarnaast ook nog even RazzleDazzle van mt baker flavor erbij genomen en ook deze is een mooie tussentijdse vervanger

M'n huis in zo een beetje de zoete inval aan het worden, nog even en Hans en Grietje kloppen mij mij aan :')
Mai pben rai~!
  woensdag 29 april 2015 @ 00:15:35 #242
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152112906
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:04 schreef wipes66 het volgende:
virgin vapor vind ik eigenlijk ook best meevallen. hangsen apple vind ik dan weer wel zwaar verslavend :P weet iemand trouwens nog een webshop met 30ml premium smaken waar je met paypal kan betalen? eigenlijk wil ik surf rider van pink spot weer bestellen, maar dat wordt toch moeilijk...
Surf vond ik nogal tegenvallen, net zoals pink spot (van pinkspot). Surf is met name kokos geloof ik.. Of ananas. Kan het me even niet herinneren... Zelf bouwen, en je kan aan alles komen :).
Mai pben rai~!
pi_152113343
dat zelf brouwen is dat moeilijk? heb je er veel voor nodig?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 29 april 2015 @ 00:59:47 #244
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152113537
Wat ik heb

-base PG en base VG. PG met nicotine, beide 100ml , dus 200ml totaal. Prijs rond de 7 EUR. Zelf houd ik 60vg/40pg aan. Sommige extreem zoete smaken op 80vg. Deze in de dripper en je zicht is dan <5cm :')

-aroma. (Pinkspot 10ml afhankelijk waar je bestelt 5 ~ 8 EUR). Mix ik op 15 procent (op 10ml is het dus 8.5ml base, 1.5ml aroma, dus reken maar uit wat je uit 10ml aroma kan halen)
Smaak is overigens geheel verschillend, misschien dat jij 10% lekker vind, misschien meer... Dat is dan even aankloten en uitvissen. Ik heb ook een zooitje Mount baker aroma's, vind ik alleen lekker op 25%, en een zooitje ander spul zoals t-juice, TPA aroma's, en die kunnen op 5%.


https://docs.google.com/s(...)noheader=true&gid=16

Spreadsheetje met aangeraden mix-%

-je injectie spuiten voor afmetingen, je flesjes om te vullen etc
Wellicht dat je nog gebruikte lege flesjes hebt liggen. Injectiespuit van 10ml en van 1ml is wel aan te raden. Dat kost geen drol.

-geduld, want sommige sapjes moeten na het maken een paar dagen, soms langer steepen/rijpen om nóg lekkerder te smaken

Ik zit nu bijna aan de 600ml aan gemaakte sapjes,.. Lijkt echt een fakking apotheek nu in mijn kamer :')

Dus itt kant en klaar kopen is dit veel goedkoper, echter is het in den beginne wel trial&error. Er zijn genoeg shops waar je van die test eppys van 1ml kan kopen voor je 10ml of meer gaat bestellen.... Van een smaak waarvan teveel meningen over bestaan maak ik dan een paar flesjes van 2ml meerdere aroma-%, en weet de smaak zo te fine-tunen daar sommige merken erg gevoelig zijn; iets te veel te chemisch, iets te weinig te flauw.
Gewoon beetje kloten en zo kom je er wel achter.

[ Bericht 9% gewijzigd door KNAK op 29-04-2015 01:25:24 ]
Mai pben rai~!
pi_152113893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:59 schreef KNAK het volgende:
Wat ik heb

-base PG en base VG. PG met nicotine, beide 100ml , dus 200ml totaal. Prijs rond de 7 EUR. Zelf houd ik 60vg/40pg aan. Sommige extreem zoete smaken op 80vg. Deze in de dripper en je zicht is dan <5cm :')

-aroma. (Pinkspot 10ml afhankelijk waar je bestelt 5 ~ 8 EUR). Mix ik op 15 procent (op 10ml is het dus 8.5ml base, 1.5ml aroma, dus reken maar uit wat je uit 10ml aroma kan halen)
Smaak is overigens geheel verschillend, misschien dat jij 10% lekker vind, misschien meer... Dat is dan even aankloten en uitvissen. Ik heb ook een zooitje Mount baker aroma's, vind ik alleen lekker op 25%, en een zooitje ander spul zoals t-juice, TPA aroma's, en die kunnen op 5%.

https://docs.google.com/s(...)noheader=true&gid=16

Spreadsheetje met aangeraden mix-%

-je injectie spuiten voor afmetingen, je flesjes om te vullen etc
Wellicht dat je nog gebruikte lege flesjes hebt liggen. Injectiespuit van 10ml en van 1ml is wel aan te raden. Dat kost geen drol.

-geduld, want sommige sapjes moeten na het maken een paar dagen, soms langer steepen/rijpen om nóg lekkerder te smaken

Ik zit nu bijna aan de 600ml aan gemaakte sapjes,.. Lijkt echt een fakking apotheek nu in mijn kamer :')

Dus itt kant en klaar kopen is dit veel goedkoper, echter is het in den beginne wel trial&error. Er zijn genoeg shops waar je van die test eppys van 1ml kan kopen voor je 10ml of meer gaat bestellen.... Van een smaak waarvan teveel meningen over bestaan maak ik dan een paar flesjes van 2ml meerdere aroma-%, en weet de smaak zo te fine-tunen daar sommige merken erg gevoelig zijn; iets te veel te chemisch, iets te weinig te flauw.
Gewoon beetje kloten en zo kom je er wel achter.

thnx dit ga ik misschien eens proberen in de nabije toekomst :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152114751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:59 schreef KNAK het volgende:
Wat ik heb

-base PG en base VG. PG met nicotine, beide 100ml , dus 200ml totaal. Prijs rond de 7 EUR. Zelf houd ik 60vg/40pg aan. Sommige extreem zoete smaken op 80vg. Deze in de dripper en je zicht is dan <5cm :')

-aroma. (Pinkspot 10ml afhankelijk waar je bestelt 5 ~ 8 EUR). Mix ik op 15 procent (op 10ml is het dus 8.5ml base, 1.5ml aroma, dus reken maar uit wat je uit 10ml aroma kan halen)
Smaak is overigens geheel verschillend, misschien dat jij 10% lekker vind, misschien meer... Dat is dan even aankloten en uitvissen. Ik heb ook een zooitje Mount baker aroma's, vind ik alleen lekker op 25%, en een zooitje ander spul zoals t-juice, TPA aroma's, en die kunnen op 5%.

https://docs.google.com/s(...)noheader=true&gid=16

Spreadsheetje met aangeraden mix-%

-je injectie spuiten voor afmetingen, je flesjes om te vullen etc
Wellicht dat je nog gebruikte lege flesjes hebt liggen. Injectiespuit van 10ml en van 1ml is wel aan te raden. Dat kost geen drol.

-geduld, want sommige sapjes moeten na het maken een paar dagen, soms langer steepen/rijpen om nóg lekkerder te smaken

Ik zit nu bijna aan de 600ml aan gemaakte sapjes,.. Lijkt echt een fakking apotheek nu in mijn kamer :')

Dus itt kant en klaar kopen is dit veel goedkoper, echter is het in den beginne wel trial&error. Er zijn genoeg shops waar je van die test eppys van 1ml kan kopen voor je 10ml of meer gaat bestellen.... Van een smaak waarvan teveel meningen over bestaan maak ik dan een paar flesjes van 2ml meerdere aroma-%, en weet de smaak zo te fine-tunen daar sommige merken erg gevoelig zijn; iets te veel te chemisch, iets te weinig te flauw.
Gewoon beetje kloten en zo kom je er wel achter.

En natuurlijk een yoghurtmaker om het steepen te versnellen :)
Het is wat.......
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 april 2015 @ 08:42:38 #247
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152115202
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 01:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

thnx dit ga ik misschien eens proberen in de nabije toekomst :)
Klinkt allemaal mooier dan het is. Als je echt crappy smaakjes gewend bent, kun je best zelf wat knutselen en bij zo'n simpel smaakje in de buurt komen. Als je wat vollere smaken gewend bent, dan is het wel lastig om ze na te maken. Dan praat ik over maanden knutselen aan 1 smaakje.
Daarna blijft het ook aanklooien omdat je nooit exact dezelfde base en flavours krijgt, ook al bestel je exact hetzelfde als de vorige keer.

Wat heb je uiteindelijk besteld?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 07:48 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En natuurlijk een yoghurtmaker om het steepen te versnellen :)
Ik heb een ultrasoon apparaat voor mijn bril/esmoker hardware. Die schijn je er ook voor te kunnen gebruiken. Al ben ik voorstander van ouderwets steepen.
pi_152118007
http://www.rookwinkel.nl/kanger-kbox-2399.html + trustfire MOD charger en 1 batterij
http://www.rookwinkel.nl/kanger-protank-2.html
http://www.rookwinkel.nl/efest-imr-18650-batterij.html
http://www.rookwinkel.nl/kanger-protank-evod-coil-unit.html

bij rookwinkel gehaald omdat ik geen 2 tot 4 weken langer wil wchten tot ik fatsoenlijk kan roken, qua geld maakt het niets uit omdat het wel gooedkoper is bij fasttech maar ik in die tijd met die pen zit wat echt beroerd rookt en ik veel van die atomizers moet halen omdat ze steeds gaan lekken en snel het punt bereiken dat ze nauwelijks dampen

[ Bericht 1% gewijzigd door GewoneMan op 29-04-2015 11:13:59 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152121063
die evod coils doen het best goed vind ik. ik gebruik ze nog dagelijks, ondanks dat ik bv ook aspire nautilus heb. ik krijg vandaag ook de dual coil versie binnen.. eens kijken hoe dat bevalt :P
..///
  † In Memoriam † woensdag 29 april 2015 @ 14:28:55 #250
230491 Zith
pls tip
pi_152124066
Probeerseltje tijdens de lunchpauze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh het werkt, maar is niet praktisch. 1/5.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 29 april 2015 @ 15:36:16 #251
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152126195
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:28 schreef Zith het volgende:
Probeerseltje tijdens de lunchpauze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh het werkt, maar is niet praktisch. 1/5.
Dit heb ik op de Lemo willen doen, maar is er niet van gekomen. Denk dat ik dat dan ook maar ga laten aan je bericht te zien
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 08:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt allemaal mooier dan het is. Als je echt crappy smaakjes gewend bent, kun je best zelf wat knutselen en bij zo'n simpel smaakje in de buurt komen. Als je wat vollere smaken gewend bent, dan is het wel lastig om ze na te maken. Dan praat ik over maanden knutselen aan 1 smaakje.
Daarna blijft het ook aanklooien omdat je nooit exact dezelfde base en flavours krijgt, ook al bestel je exact hetzelfde als de vorige keer.

Voor een groot deel heb je gelijk, echter zijn er ook wel wat redelijke goede smaken aanwezig die -weliswaar na meerdere samples - echt goed uit de verf komen. Het kost je ietwat moeite en geduld, maar eenmaal de juiste verhouding gevonden en je bent zeer voordelig uit. Uiteraard kan dat op den duur ook tegenvallen als je base of aroma zelf afwijkt, maar dat heb ik nog niet meegemaakt daar ik op aroma na constant hetzelfde bestel, constant zelfde nicotine%, zelfde PG/VG verhouding, zelfde steepmethodes ( paar minuten in de blender , halve dag yoghurt machine, ontluchten, meer blenden, en x-aantal dagen in de kast ). Een flink gedeelte is ook wel erg tegengevallen, maar dan heb ik altijd nog spul om te mengen, iets wat ook wel bijzondere andere smaken heeft opgeleverd :p
Het wil dan ook erg helpen dat ik alleen zoete zooi damp, eigenlijk niets anders. Zodra je met bakery, spirits, ander spul gaat klooien ben je inderdaad weken aan het steepen, met een grote kans dat het toch mislukt/ranzig is

De magma is shipped *O*
Mai pben rai~!
pi_152127786
Blij dat ik blijkbaar geen luxe smaken gewend ben :+ ik gooi gewoon een paar druppels goedkope aroma bij m'n base, even schudden en ik heb een heerlijke damp voor bijna geen geld :')
Kindness
  woensdag 29 april 2015 @ 17:40:26 #253
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152129822
http://www.savevape.nl/e-liquids/1-ml-proef-eppys/

Zooitje 1ml voor weinig ... 1 van de vele sites

Die TPA zijn flink geconcentreerd ; 5% en de zoetigheid knalt je oogkassen uit
Heb nu tutti frutti in de mix, is nog te pruimen ook. :')

De volgende bewoners zullen waarsxxhijnlijk zich gaan afvragen of ik een suikerspinmachine in huis heb gehad _O-
Mai pben rai~!
pi_152145663
Kan iemand mij een goede eliquid aanraden aub. Ik ben op zoek naar een all day vape smaak van goede kwaliteit met een goede (liefst hele goede) throat hit met max 50%VG en dan gewoon in Nederland te bestellen.

Ik hou wel van zoet/fruit, niet van tabaksmaken.

Ook als je tussen de volgende merken kan kiezen, welke heeft/is de beste kwaliteit.

- Flavourtec
- Millers Juice
- Zwoofs
- Hangsen
- Holy Smoke
  donderdag 30 april 2015 @ 10:28:40 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152145982
klik hier en hier ook Of eliquidmania, die hebben ook superveel smaakies, daar kun je zelfs selecteren op PG/VG verhouding, dat zoekt lekker makkelijk,

Aanraden is lastig, smaken verschillen, en ik proef ergens dat je stiekem al aardig hebt gewinkeld, en op het wat goedkopere spul zit te azen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_152147828
Ik ben een tijd gestopt met electronisch roken en weer terug gegaan naar de sigaret omdat ik constant problemen kreeg met lekkende of verkleurende liquid. Sinds kort ben ik het weer gaan proberen met een Mini Nautilus op een MVP 3 mod en dat bevalt goed. Totaal geen last van lekkers of iets dergelijks. Ben alleen benieuwd hoe lang dat nog mag duren.

Ik ben iemand die wel graag betaald voor kwaliteit en het liefst met een goede prijsverhouding. Het probleem is dat ik niet weet welk merk nou echt een goede kwaliteits liquid verkoopt zonder chemische smaak enz.

Zoals ik in mijn vorige post aangaf ben ik dus op zoek naar een zoete smaak met goede throathit van een kwaliteitsmerk.

Daarom hoop ik hier wat aanbevelingen op te doen voordat ik weer twintig verschillende liquids moet gaan proberen. Ik ben ook op zoek naar max 50 VG omdat ik had gelezen dat dat ongeveer de max is voor de Nautilus Mini. (eigenlijk max 40%VG raden ze aan volgens mij)

Ik ga nu pas de links doornemen die je gaf, alvast bedankt daarvoor.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:16:12 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152148591
In de regel zijn de duurdere liquids wel beter qua smaak (minder chemisch, échtere smaken zeg maar), en VG is plantaardig, en fijner voor de keel (minder TH). Jij wilt een goede TH, dus zit je met 50/50 aardig in de richting, :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2015 @ 12:20:50 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152148708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:47 schreef MrRnG het volgende:
Daarom hoop ik hier wat aanbevelingen op te doen voordat ik weer twintig verschillende liquids moet gaan proberen. Ik ben ook op zoek naar max 50 VG omdat ik had gelezen dat dat ongeveer de max is voor de Nautilus Mini. (eigenlijk max 40%VG raden ze aan volgens mij)
VG is geen enkel probleem voor de Naut Mini. Heb er een jaar 100% VG mee gedampt. Maar zoals SD al zegt, als je throathit wil, dan moet je meer PG hebben (50/50, 70/30)

Vrienden van me zijn tevreden over http://www.rookwinkel.nl/e-liquids/fruit/fruit-mix.html en sowieso over de (goedkope) liquids daar.
pi_152149788
Ok bedankt voor de suggesties allebei zal morgen weer paar liquids gaan bestellen.
pi_152150548
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

VG is geen enkel probleem voor de Naut Mini. Heb er een jaar 100% VG mee gedampt. Maar zoals SD al zegt, als je throathit wil, dan moet je meer PG hebben (50/50, 70/30)

Vrienden van me zijn tevreden over http://www.rookwinkel.nl/e-liquids/fruit/fruit-mix.html en sowieso over de (goedkope) liquids daar.
Dat is gewoon Dekang ;) ->
http://www.dampforum.nu/t(...)ookwinkel-e-liquids/
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2015 @ 13:35:22 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152150710
quote:
Oh dat kan best. Had er verder niet naar gekeken. Weet alleen dat ze die flesjes vaak bestellen (vind het zelf rotzooi)
  † In Memoriam † donderdag 30 april 2015 @ 13:49:49 #262
230491 Zith
pls tip
pi_152151086
En die van Zwoof zijn van Hangsen :P

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152151637
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

VG is geen enkel probleem voor de Naut Mini. Heb er een jaar 100% VG mee gedampt. Maar zoals SD al zegt, als je throathit wil, dan moet je meer PG hebben (50/50, 70/30)
waren de coils niet juist aangepast voor high vg (grotere gaatjes, ander materiaal etc)? volgens mij waren de oude niet echt geschikt voor dikkere liquids.
..///
pi_152165581
ik had gisteren bezoek en die vertelde me dat ik wel kosten zou moeten betalen voor het invoeren, heb het nagezocht op de belasting website en inderdaad alle goederen die uit een land buiten de EU komen moet je BTW betalen. dus heb ik mijn order kleiner gemaakt en ga ik gewoon meerdere bestellingen doen :-) daar ze toch gratis bezorgen

http://www.belastingdiens(...)n_bij_invoer_betalen

mijn bestellingen zijn onderweg
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152168752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:28 schreef GewoneMan het volgende:
ik had gisteren bezoek en die vertelde me dat ik wel kosten zou moeten betalen voor het invoeren, heb het nagezocht op de belasting website en inderdaad alle goederen die uit een land buiten de EU komen moet je BTW betalen. dus heb ik mijn order kleiner gemaakt en ga ik gewoon meerdere bestellingen doen :-) daar ze toch gratis bezorgen

http://www.belastingdiens(...)n_bij_invoer_betalen

mijn bestellingen zijn onderweg
Bij de "discussie" die we eerder voerden hadden we ook invoerrechten erbij betrokkken en daar kan je tot een bepaald bedrag ontheffing over krijgen. Invoertax =! BTW

BTW....drippers....ben ik de enige die bijna een vurende dripper zonder topcap bijna in m'n bakkes steekt? Zal toch niet? :+ :o
pi_152169442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:49 schreef Bowny het volgende:

[..]

Bij de "discussie" die we eerder voerden hadden we ook invoerrechten erbij betrokkken en daar kan je tot een bepaald bedrag ontheffing over krijgen. Invoertax =! BTW

BTW....drippers....ben ik de enige die bijna een vurende dripper zonder topcap bijna in m'n bakkes steekt? Zal toch niet? :+ :o
ja dat voorkom ik liever. Ben alleen wel benieuwd hoe ze die BTW berekenen. Is het 19% over het bedrag omgerekend naar euros of schatten ze het in op de nederlandse waarde?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_152169552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja dat voorkom ik liever. Ben alleen wel benieuwd hoe ze die BTW berekenen. Is het 19% over het bedrag omgerekend naar euros of schatten ze het in op de nederlandse waarde?
Ik neem aan dat ze het schatten naar Nederlandse waarde. Stel jij koopt iets van 2000 euro en er staat 200 euro op de invoice. Lijkt me sterkt dat je dan 21% betaalt over die 200 euro, nietwaar? :D
  vrijdag 1 mei 2015 @ 02:31:30 #268
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152171263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:49 schreef Bowny het volgende:

[..]

BTW....drippers....ben ik de enige die bijna een vurende dripper zonder topcap bijna in m'n bakkes steekt? Zal toch niet? :+ :o
:@

Ik doe dat eens per dag, 2 dagen,..
Vullen en dan direct vuren
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2015 @ 13:07:28 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152178090
Iemand hier enig idee welke katoen-dinges ik moet hebben op Fasttech om eventueel mijn nano-coils te kunnen verversen? Ben niet van plan om de coil-draad zelf te gaan bouwen. Als die op is, gooi ik het ding weg. Maar om nou na een week zo'n hele coil weg te flikkeren omdatie niet meer lekker smaakt vind ik ook wel zonde.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2015 @ 13:36:25 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152179028
Ik zat overigens te denken aan Koh Gen Do:

https://www.fasttech.com/(...)angle-organic-cotton

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 67% gewijzigd door Kreator op 01-05-2015 13:41:30 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2015 @ 14:06:25 #271
230491 Zith
pls tip
pi_152179915
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:07 schreef Kreator het volgende:
Iemand hier enig idee welke katoen-dinges ik moet hebben op Fasttech om eventueel mijn nano-coils te kunnen verversen? Ben niet van plan om de coil-draad zelf te gaan bouwen. Als die op is, gooi ik het ding weg. Maar om nou na een week zo'n hele coil weg te flikkeren omdatie niet meer lekker smaakt vind ik ook wel zonde.
Gewoon zo'n zakje japans katoen halen bij zwoofs ofzo. Met 1 zo'n pakket ga je 2 jaar mee ofzo als je 1x per week de nano wick wilt vervangen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152179985
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik zat overigens te denken aan Koh Gen Do:

https://www.fasttech.com/(...)angle-organic-cotton

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze heeft wel heel veel reviews : https://www.fasttech.com/products/3033/10011538/2080201

ben je voorlopig ook wel klaar

Hier is net de Subtank Nano van FT binnen gekomen.

quote:
23-04-2015 Received from Customer
25-04-2015 Despatched to overseas (Country code: NL)
28-04-2015 Arrived at overseas (Country code: NL)
29-04-2015 Product Delivered (Country code: NL)
valt dus wel mee
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:13:35 #273
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152180080
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik zat overigens te denken aan Koh Gen Do:

https://www.fasttech.com/(...)angle-organic-cotton

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf de beste ervaring met Puff. Is bij smokesmarter te bestellen, ook Fasttech.
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 mei 2015 @ 14:16:24 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152180149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

deze heeft wel heel veel reviews : https://www.fasttech.com/products/3033/10011538/2080201

ben je voorlopig ook wel klaar

Hier is net de Subtank Nano van FT binnen gekomen.

valt dus wel mee
Mooi man. Subtank nano is prima. Heb er net ook 1 bijbesteld als reserve / subohm-tank
Muji is volgens mij gebleekt en dat vind ik toch wel wat minder. Verder wel prima. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Gewoon zo'n zakje japans katoen halen bij zwoofs ofzo. Met 1 zo'n pakket ga je 2 jaar mee ofzo als je 1x per week de nano wick wilt vervangen.
Dat kan idd ook, maar ik moest sowieso bij Fasttech nog wat bestellen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:18:10 #275
24329 KNAK
ff w88,......
pi_152180206
Mijn magma van Fasttech is dit keer via "International airmail" gegaan, anders dan malaysian van verleden keer. Is een aantal dagen geleden op status 'shipped' gezet, en ben even benieuwd naar de site om dit te tracker. Krijg nu bij zoekresultaten hevig teleurgestelde reacties te zien hierover dat het via deze weg 2 maanden duurt

Klopt dat? :')
Mai pben rai~!
pi_152180393
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mooi man. Subtank nano is prima. Heb er net ook 1 bijbesteld als reserve / subohm-tank
Muji is volgens mij gebleekt en dat vind ik toch wel wat minder. Verder wel prima. :)

Dat denk ik niet, anders was het ook niet zo populair
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_152184543
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik zat overigens te denken aan Koh Gen Do:

https://www.fasttech.com/(...)angle-organic-cotton

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkte niet nee :P. Maarre, dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:13 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb zelf de beste ervaring met Puff. Is bij smokesmarter te bestellen, ook Fasttech.
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2015 @ 17:17:00 #278
230491 Zith
pls tip
pi_152184990
De sample box van e-wolk binnen gekregen:



VLNR:

Drakes YOLO (15ml) 12.50 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/drakes-vapes-yolo.html
Obsession FAME (15ml) 11.99 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/obsession-fame.html
Obsession Prestige (15ml) 11.99 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/obsession-prestige.html
Obsession Power (15ml) 11.99 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/obsession-power.html
Obsession Fortune (15ml) 11.99 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/obsession-fortune.html
Zeus E-Juice Irish Cream E-Liquid (12ml) 7.99 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/zeus-e-juice-irish-cream.html
Zeus E-Juice Poseidon's Poison E-Liquid (12ml) 7.99 EUR http://www.e-wolk.nl/en/zeus-e-juice-poseidons-poison.html
Colonel Boom Comino (10ml) 6.99 EUR: http://www.e-wolk.nl/en/colonel-boom-comino.html

109 ml / 83.50 EUR "officiele waarde". Voor die 50ml kreeg ik dus ~0.46 EUR per ml / 4.60 EUR per 10ml.

Eerste nadeel vind ik dat er wel erg veel 'Obession' merk liquid in zit. e-wolk.nl heeft 11 premium merken dus de verdeling is niet echt goed. Een suicide bunny bijv was leuk geweest, maar dat zou dan weer ten koste gaan van 2 of 3 flesjes omdat het zo duur is.

ehhh.. nu even bedenken waar ik mee ga beginnen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152198559
Ik zweer bij Koh Gen Do. Kost wel 2x zoveel als Muji, maar dan kost t nog niets :) Had ze bij een Japanner via eBay besteld. Was 10 dollar ofzo voor 70-80 pads. Met Muji moet je idd uitkijken of je wel de gelige versie hebt en niet de witte (gebleekt)
  zaterdag 2 mei 2015 @ 07:00:23 #280
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152201335
Meh last van flavor block. Enige wat goed lijkt te smaken is menthol liquid. Iemand bekend met de duur van zo'n flavor block ? Ik mis mijn fruitsmaakjes -O-
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152202546
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 07:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Meh last van flavor block. Enige wat goed lijkt te smaken is menthol liquid. Iemand bekend met de duur van zo'n flavor block ? Ik mis mijn fruitsmaakjes -O-
Kan een dag duren, kan ook drie weken duren. Sterkte! Even doorzetten..
pi_152203184
Net de Cloupor Mini binnengekregen. Leuk ding, voelt goed aan, alleen dat ding kan niet realtime de batterij-status weergeven. Je moet de batterij remounten om de level te zien....niet echt een biggie, maar weet niet of ik er nog 1 bestel. Het betekent dat ze hun zaakjes gewoon nog steeds niet op orde hebben.
pi_152205203
bij mij werkt de batterij status gewoon prima op de cloupor mini, misschien dus een defect?
pi_152206757
Defect of niet, ben er nu al klaar mee. Typisch Cloupor weer met een fucked up service. Al vaak genoeg gewaarschuwd voor dit merk, maar dit was dus m'n eerste en laatste product van ze.

Gelijk duidelijk waarom er dus geen VIP card in zat. Ze zeggen eigenlijk: Stik er maar in. Gelukkig kost het maar 2 knaken en een bosje konthaar.
https://www.fasttech.com/(...)update-from-fasttech
  Official ESF Kreviewer zaterdag 2 mei 2015 @ 14:59:15 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152208103
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:58 schreef Bowny het volgende:
Net de Cloupor Mini binnengekregen. Leuk ding, voelt goed aan, alleen dat ding kan niet realtime de batterij-status weergeven. Je moet de batterij remounten om de level te zien....niet echt een biggie, maar weet niet of ik er nog 1 bestel. Het betekent dat ze hun zaakjes gewoon nog steeds niet op orde hebben.
Heb ik idd ook last van. Vind het niet zo'n groot bezwaar. Netjes is anders maar ja.
pi_152209151
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb ik idd ook last van. Vind het niet zo'n groot bezwaar. Netjes is anders maar ja.
Bijkomend probleem is dat de battery voltage protection dan ook niet werkt.....zit er niet op te wachten om een batterij te ver te ontladen. Op een gegeven moment voel je wel aan wanneer je moet wisselen, maar handig is anders idd.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2015 @ 16:07:45 #287
230491 Zith
pls tip
pi_152209553
Jullie zien dus geen batterij indicator op het scherm? Anyway, terugsturen en geld terugvragen? Heeft niet zo veel met coupon service te maken als dan wel de webwinkel waar het vandaag komt toch?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152209760
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:07 schreef Zith het volgende:
Jullie zien dus geen batterij indicator op het scherm? Anyway, terugsturen en geld terugvragen? Heeft niet zo veel met coupon service te maken als dan wel de webwinkel waar het vandaag komt toch?
Wel een indicator, maar hij daalt niet.

En Cloupor doet helemaal niets voor je als je geen VIP card nummer hebt. FT weet verdomd goed dat dit faulty devices zijn.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 2 mei 2015 @ 16:32:43 #289
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_152210244
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:48 schreef Bowny het volgende:

[..]

Bijkomend probleem is dat de battery voltage protection dan ook niet werkt.....zit er niet op te wachten om een batterij te ver te ontladen. Op een gegeven moment voel je wel aan wanneer je moet wisselen, maar handig is anders idd.
Wat is daar erg aan? Kan er geen info over vinden.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2015 @ 16:56:28 #290
230491 Zith
pls tip
pi_152210810
Dat Zeus spul is lekker :9 Zie dat ze niet eens zo duur zijn en maar ~8$ verzendkosten naar Nederland rekenen.

http://www.zeusejuice.com/zeus-juices?sortby=2&
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2015 @ 16:57:31 #291
230491 Zith
pls tip
pi_152210832
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:16 schreef Bowny het volgende:

[..]

Wel een indicator, maar hij daalt niet.

En Cloupor doet helemaal niets voor je als je geen VIP card nummer hebt. FT weet verdomd goed dat dit faulty devices zijn.
Je moet ook niet bij cloupor zijn. Je hebt bij FT gekocht, daar zit je geld, daar kan je het geld laten terugboeken, met hun moet je praten. Als ik een probleem heb met mijn samsung televisie ga ik ook niet een emailtje naar samsung schrijven...

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 02-05-2015 17:05:49 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152214882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Je moet ook niet bij cloupor zijn. Je hebt bij FT gekocht, daar zit je geld, daar kan je het geld laten terugboeken, met hun moet je praten. Als ik een probleem heb met mijn samsung televisie ga ik ook niet een emailtje naar samsung schrijven...
Dat snap ik ook wel snuggere, maar ik weet nu al dat FT hier geen ene fuck aan gaat doen, dus ik bereid me alvast voor om bij Cloupor aan te kloppen. Maar dat gaat ook geen reet opleveren. Normaal gesproken ben ik erg te spreken over de aftersales service van FT, maar als ik hun fora zo lees, moeten we maar leven met een niet volledig werkend apparaat.

FT begint nu echt met hun naam te spelen. Eerst de iSticks met verwijderde serials en nu "bewust" 2nd grade devices verkopen.
pi_152214924
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat is daar erg aan? Kan er geen info over vinden.
Als je een batterij (of accu) te ver ontlaadt kan ie kapot gaan of zijn.
In sommige gevallen kun je hem nog wel opgeladen krijgen, maar dan moet je wel echt over een fatsoenlijke (en veilige!) lader beschikken.
pi_152214983
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat is daar erg aan? Kan er geen info over vinden.
Deep discharge, 9 van de 10 keer kan je de batterij dan weggooien. Heb 1x een batterij tot 0.0V en 1x tot 2.4V gedischarged....konden zo de prullebak in, want ze laadden niet meer. :( En dan heb ik het over topbatterijen (VTC4/5) en een fatsoenlijke lader. :)

Normaal gesproken ga ik over tot laden als de voltmeter 3.7V aangeeft. Op een mech merk je het wel goed, d'r ontbreekt een hoop power.
pi_152215028
Ik zou inderdaad gewoon altijd bij zo'n 3.6 volt zorgen dat je de batterij weer oplaadt.
Onder de 2.5 volt is in ieder geval altijd deaud. En tussen die 2.5 volt en 3.6 volt is een echte fatsoenlijke lader nodig.
pi_152215139
Ben iig al blij dat we Kreator weer wat geleerd hebben hierover. Scheelt ons weer minstens 1 (toekomstige) droevige damper :d
pi_152215440
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:54 schreef Anne het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon altijd bij zo'n 3.6 volt zorgen dat je de batterij weer oplaadt.
Onder de 2.5 volt is in ieder geval altijd deaud. En tussen die 2.5 volt en 3.6 volt is een echte fatsoenlijke lader nodig.
hmmm. zou ik daar 1 van de stations van mijn nitecore i2 mee hebben verneukt?
die heeft 1 keer een batterij van 3,46 voor zijn kiezen gekregen.
dat was bij de overgang tussen een ss mech en een koperen. toen had ik pas later door dat 'ie al zo ver heen was.
daarna begon hij wat issues te krijgen en nu doet 'ie helemaal niets meer.
gelukkig doet de andere het nog wel.

normaal merk je het verschil onder de 3,7V wel.
toen even niet.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_152215781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:09 schreef marc0871 het volgende:

[..]

hmmm. zou ik daar 1 van de stations van mijn nitecore i2 mee hebben verneukt?
die heeft 1 keer een batterij van 3,46 voor zijn kiezen gekregen.
dat was bij de overgang tussen een ss mech en een koperen. toen had ik pas later door dat 'ie al zo ver heen was.
daarna begon hij wat issues te krijgen en nu doet 'ie helemaal niets meer.
gelukkig doet de andere het nog wel.

normaal merk je het verschil onder de 3,7V wel.
toen even niet.
Kweetnie. Ik heb best een hoge pet op van Nitecore (ze hebben ook 18650 batterijen met een over-discharge protectie trouwens), dus ik denk het eigenlijk niet. Maar ik weet dat de Efect LUC V4 het in ieder geval zeker aan kan, al zou ik alsnog mijn batterijen die onder de 2 volt zijn geweest weggooien:

Zero voltage activation function: when charger is standby, place over-discharging batteries (battery voltage is under 2V) to charging channel correctly, battery zero voltage activation starts, since battery over-discharging times, capacity and over-discharging degree is different, so the activation time will be different, and red light will turn on after battery activation.
pi_152216097
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Kweetnie. Ik heb best een hoge pet op van Nitecore (ze hebben ook 18650 batterijen met een over-discharge protectie trouwens), dus ik denk het eigenlijk niet. Maar ik weet dat de Efect LUC V4 het in ieder geval zeker aan kan, al zou ik alsnog mijn batterijen die onder de 2 volt zijn geweest weggooien:

Zero voltage activation function: when charger is standby, place over-discharging batteries (battery voltage is under 2V) to charging channel correctly, battery zero voltage activation starts, since battery over-discharging times, capacity and over-discharging degree is different, so the activation time will be different, and red light will turn on after battery activation.
nou. ja. dat was ook mijn gedachte.
overal hoor je dat nitecore gewoon goed is.
van de batterijen lees je overal dat je ze niet tot onder de 3V moet ontladen, dus ik dacht daar ook nog wel mee weg te komen.
de batterij is verder gewoon opgeladen en geeft netjes 4,2V aan op de multi.

het kan natuurlijk ook heel wat anders zijn, maar het is wel toevallig dat station wat nu dienst weigert.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_152216251
Over 3.46V zou ik mij nog geen zorgen maken. Ik houd als absolute ondergrens 3.3V aan, dit zou geen schade mogen opleveren.
pi_152216270
lapo.
weer een deeltje vol.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')