abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:04:40 #26
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_151546813
Het is toch ook gewoon een ontzettende lelijke onpraktische keuken?
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:13:54 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151547105
Verbijstering over 'ondankbare heks en kluskluns'



Dit wordt klappen en niet neuken :P

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)s-en-kluskluns.dhtml
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:14:43 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151547130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:04 schreef xzaz het volgende:
Het is toch ook gewoon een ontzettende lelijke onpraktische keuken kut wijf ?
Fixed :+
pi_151547170
Ik keek net het fragment van John Williams bij koffietijd terug, daar vertelt hij dat het zelfs op een handgemeen uitliep! Dus ze mag nog blij zijn dat dat niet is uitgezonden..?
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:16:39 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151547191
En nu dan ff wat John ervan vondt ;)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-anders-doen.dhtml
pi_151548185
quote:
Jaja, het is allemaal verkeerd in beeld gebracht en gemonteerd. Maar zelfs in dat artikel op de Omroep Brabant-site komt haar dankbaarheid niet echt over. Eerst zegt de dat ze het wel heel mooi vindt en er superblij mee is, maar vervolgens uit ze haar boosheid dat je het van de productiemaatschappij maar mooi hebt te vinden, dat ze liever een nieuwe badkamer had gehad, en dat ze er niets mee is opgeschoten. Dat klinkt niet echt als iemand die blij is met haar nieuwe keuken.

Voor de goede orde: Mijn smaak zou het ook niet zijn. Alles grijs en in aardetinten. Maar als ik jarenlang in een soort slooppand had gewoond, en ik zou vervolgens dit GRATIS aangeboden krijg dan zou ik een gat in de lucht springen. Wat extra stopcontacten aanleggen en wat extra werkblad regelen is zo gebeurd, en hoeft niet veel te kosten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:53:56 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_151548408
Dit hele programma staat ook altijd in de negatieviteit van de man. Terwijl die vrouw ook gewoon een poot mag uitsteken.

"Help mijn vrouw is klager" was altijd een betere titel geweest bij deze show.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 13:54:40 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_151548435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:15 schreef Toeps het volgende:
Ik keek net het fragment van John Williams bij koffietijd terug, daar vertelt hij dat het zelfs op een handgemeen uitliep! Dus ze mag nog blij zijn dat dat niet is uitgezonden..?
Ja een handgemeen. Ik vraag me af tussen wie.
pi_151548452
pi_151551599
Eerst zegt ze dat ze het wel "supermooi" vindt en in de rest van haar verhaal spreekt ze dit continu tegen. :')

Dit is nou typisch zo'n vrouw die zich eens moet beseffen dat we niet meer in de jaren '50 leven waarin de enige verantwoordelijkheid van een vrouw het huishouden is en haar enige mogelijkheid iets te bereiken het opzetten van een pruillip is.

Vagina's veroorzaken geen lepra aan de handen. Laat r goddomme zelf eens een stuk gereedschap gebruiken (anders dan dat van haar man, anders heeft ze straks nog meer kinderen om het afhankelijke vrouwtje aan voor te spiegelen). Die tjap was ook niet de handigste dus veel erger kan het toch niet worden.

Echt te simpel voor woorden die twee. En die vier arme meisjes zien dit straks als rolmodel, ouders die niks uit handen krijgen en het bij conflicten tot een handgemeen laten komen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 16:03:12 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_151552102
Maar wie ging er nu met wie op de vuist?
  roze vrijdag 10 april 2015 @ 16:16:26 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151552582
En wat nou gezeur over weinig werkruimte. Volgens mij is dat gewoon een normaal formaat keukenblad.
Your beauty never ever scared me.
pi_151552884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:47 schreef Jihawti het volgende:
Eerst zegt ze dat ze het wel "supermooi" vindt en in de rest van haar verhaal spreekt ze dit continu tegen. :')

Dit is nou typisch zo'n vrouw die zich eens moet beseffen dat we niet meer in de jaren '50 leven waarin de enige verantwoordelijkheid van een vrouw het huishouden is en haar enige mogelijkheid iets te bereiken het opzetten van een pruillip is.

Vagina's veroorzaken geen lepra aan de handen. Laat r goddomme zelf eens een stuk gereedschap gebruiken (anders dan dat van haar man, anders heeft ze straks nog meer kinderen om het afhankelijke vrouwtje aan voor te spiegelen). Die tjap was ook niet de handigste dus veel erger kan het toch niet worden.

Echt te simpel voor woorden die twee. En die vier arme meisjes zien dit straks als rolmodel, ouders die niks uit handen krijgen en het bij conflicten tot een handgemeen laten komen.
Ach die kerel is ook niet wijs :') Leuk hoor zo'n vriendin die je dochter kan zijn, maar hij heeft volgens mij direct bij kennismaking z'n kloten afgegeven en lagen bij haar in het nachtkastje :') en dat wijf met 4 (!) kinderen schoppen terwijl hij dus al 40+ was en ze schijnbaar amper rond kunnen komen. En hoe ze tegen/over hem praatte :') ! Dat pik je toch niet. En het waren ook allemaal van die totaal irrelevante problemen. Je had eerst geen vloer en plafond en je huis was een teringbende, en vervolgens klaag je alleen over stopcontactje meer of minder :') Als nou je hele huis een paleis is kan ik me voorstellen dat je je daar aan gaat ergeren, want in een oud huis heb je daar vaak gewoon een chronisch gebrek aan. Maar zeker die in keuken, ze zaten gewoon aan andere kant aanrecht :') Sleufje frezen, kabeltjes trekken, montagedoosje in de muur, stopcontact er op, klaar ^O^ En in dat rare zithoekje flikker je maar even een stekkerdoos neer ofzo. Er zit echt serieus wat mis in je hoofd als je na zo'n opknapbeurt over dit soort shit gaat zeiken.
pi_151552953
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach die kerel is ook niet wijs :') Leuk hoor zo'n vriendin die je dochter kan zijn, maar hij heeft volgens mij direct bij kennismaking z'n kloten afgegeven en lagen bij haar in het nachtkastje :') en dat wijf met 4 (!) kinderen schoppen terwijl hij dus al 40+ was en ze schijnbaar amper rond kunnen komen. En hoe ze tegen/over hem praatte :') ! Dat pik je toch niet. En het waren ook allemaal van die totaal irrelevante problemen. Je had eerst geen vloer en plafond en je huis was een teringbende, en vervolgens klaag je alleen over stopcontactje meer of minder :') Als nou je hele huis een paleis is kan ik me voorstellen dat je je daar aan gaat ergeren, want in een oud huis heb je daar vaak gewoon een chronisch gebrek aan. Maar zeker die in keuken, ze zaten gewoon aan andere kant aanrecht :') Sleufje frezen, kabeltjes trekken, montagedoosje in de muur, stopcontact er op, klaar ^O^ En in dat rare zithoekje flikker je maar even een stekkerdoos neer ofzo. Er zit echt serieus wat mis in je hoofd als je na zo'n opknapbeurt over dit soort shit gaat zeiken.
Zowel die mevrouw als die kerel hadden een kronkel in de bovenkamer... dat is denk ik wel duidelijk.
U MAD?
pi_151554466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar wie ging er nu met wie op de vuist?
Welke koffietijd aflevering zend dat uit ?
pi_151555642
Ze heeft zeker een extra grote vriezer nodig voor al die kaassoufflés, kroketten & frikadellen, zo te zien aan haar figuur :{
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Spellchecker vrijdag 10 april 2015 @ 18:25:30 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151556016
quote:
Jij wou liever een feestje dan een verbouwing
Minstens vier feestjes hebben ze gehad .... in vijf jaar tijd .... :o

Reactie van een roodharige (!!) mevrouw op FaceBook; "een roodharige .... dat zijn de ergste ...." :D
pi_151556320
Wat een ondankbare zeug. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 18:39:42 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_151556348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:38 schreef superniger het volgende:
Wat een ondankbare zeug. :{
Zometeen is ze bij Boulevard.
pi_151557202
Hahahahaha

Als je op hun facebook komt, heeft ze een profielfoto, met het "gelukkige" gezinnetje.
Maar als je dan dus kijkt, is 1 kind er gewoon voor 80% af, gecropped :') :') :')
pi_151558141
Kortom, het werd er allemaal wat teveel, zo'n weekje in een hotel, want ja sielug, want ze heeft ptss enzo :')

Echt wijf, verdwijn. Het beeld van zo'n nimmer tevreden dramaqueen met alleen maar excuses wordt alleen maar meer bevestigd.
  Spellchecker vrijdag 10 april 2015 @ 19:34:36 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151558184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom, het werd er allemaal wat teveel, zo'n weekje in een hotel, want ja sielug, want ze heeft ptss enzo :')

Echt wijf, verdwijn. Het beeld van zo'n nimmer tevreden dramaqueen met alleen maar excuses wordt alleen maar meer bevestigd.
Volgend jaar een baby erbij .....
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:38:41 #48
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151558317
John Williams over klagende 'heks': Ik heb dit nooit meegemaakt :D

John Williams heeft de discussie die vandaag op sociale media is losgebarsten over de laatste uitzending van Help, Mijn Man is Klusser zien aankomen. Te zien was hoe Karin de Jongh uit Roosendaal ontevreden was met haar opgeknapte huis. Williams heeft in zijn hele carrière nog nooit zoiets meegemaakt. Het is volgens de presentator precies geregistreerd zoals het is gegaan.

Haar reactie is geregistreerd zoals het is gebeurd

John Williams
Williams maakt het klusprogramma al negen seizoenen lang, met een 'door de wol geverfd' team, zoals hij dat zelf noemt. ,,Voor het eerst was gisteren te zien dat een vrouw die voor het eerst haar nieuwe keuken ziet, hier niet blij mee was'', reageert hij tegenover het AD.

De golf aan reacties - Karin staat nu bekend als 'ondankbare heks' - is volgens Williams een logisch gevolg. ,,Dit hebben wij zelf ook nog nooit meegemaakt. Ik begrijp dat onze vaste kijkers, die dit vanzelfsprekend ook voor het eerst zagen, verbaasd zijn. Via sociale media heeft het enorm veel reacties opgeleverd.'' RTL4 laat weten dat het item een record aantal bezoekers heeft op de online kanalen van de zender. ,,Nooit eerder heeft een bericht op de Facebookpagina zo'n hoog bereik behaald'', aldus woordvoerster Roos Franssen.

Geschrokken
De vrouw om wie het allemaal te doen is, is geschrokken van de commotie. Ze is wel degelijk blij met de hulp van de klussers, vertelt ze aan Omroep Brabant. Zowel RTL4 als Williams ontkennen dit. ,,Haar reactie is geregistreerd zoals het is gebeurd'', aldus Williams.

Karin klaagde in de slotminuten van Help, Mijn Man is Klusser, over het tekort aan stopcontacten en de kleine vriezer. Ondanks de optimistische benadering van haar man Rinus, die het eindresultaat prachtig vond, vindt ze dat er nog veel moet gebeuren. Voor wie zich afvraagt of het stel nog samen is? Dat zijn ze, bevestigt Franssen.

Op de Facebookpagina van het AD is het artikel over 'de ondankbare heks en de kluskluns' het gesprek van de dag.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)oit-meegemaakt.dhtml

:D :P
pi_151558532
Gezeik over vriezer ook, was gewoon volwaardige koelvriescombi met waarschijnlijk 2,5-3 lades, volkomen normaal. Koop dan gewoon een vrieskist voor in de schuur, berging of op zolder. :r

Eerste aflevering waar de man het slachtoffer is, die was oprecht trots en blij, en zij wou weer een sleuf laten maken, ook voor t eerst, normaal laat ze hem de sleuf vullen, vieze sperm whale :r
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 19:54:18 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_151558815
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom, het werd er allemaal wat teveel, zo'n weekje in een hotel, want ja sielug, want ze heeft ptss enzo :')

Echt wijf, verdwijn. Het beeld van zo'n nimmer tevreden dramaqueen met alleen maar excuses wordt alleen maar meer bevestigd.
Ze hebben geprobeerd het een beetje goed te praten maar overtuigend was het niet. Je kunt er ook moeilijk iets anders van maken dan dat het een vervelend ontevreden ondankbaar mens is. De uitdrukking op haar gezicht zei eigenlijk al voldoende.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')