abonnement Unibet Coolblue
pi_151518970




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.






Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151519804
Waardeloze tt.
pi_151519835
''Doe eens multiquoten''
''Doen we'' -> 4 domme posts achterelkaar om zo de fucking TT weer eens te kunnen vernaggelen :r

Appelaanvraag bitte.
  donderdag 9 april 2015 @ 17:05:36 #4
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151519968
Verdomme Slayage wat ben je nou voor een lomp kind. Kijk nou wat je doet, nu post ik ook weer offtopic.

Bedankt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151520083
Ik hoop toch wel dat we tijdens seizoen 5 gewoon weer quotes gebruiken als TT, want ik heb geen lichaamssappen meer over.
pi_151520128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef Poesopstokje het volgende:

Appelaanvraag bitte.
wat is een appel?

quote:
13s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:05 schreef Rabieluh het volgende:
Verdomme Slayage wat ben je nou voor een lomp kind.
guilty as charged

quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:09 schreef Aristoteless het volgende:
Ik hoop toch wel dat we tijdens seizoen 5 gewoon weer quotes gebruiken als TT, want ik heb geen lichaamssappen meer over.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waardeloze tt.
mwah, daarnaast dit was de laatste komkommertijd TT (verwacht ik), voortaan quotes van de laatste ep graag! :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151540889
Nou kan mij die TT wel gestolen worden maar vind het altijd zo kansloos als mensen dan gaan multiposten om hem maar te krijgen. :')
pi_151541821
:')
denk ga eens kijken na de season break of het topic nog wat is en dan zie ik deze Titels ;(
Hoop dat na de eerste aflevering het over de serie gaat
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 10:31:44 #9
42184 crew  DaMart
pi_151542075
Waarom staan er in het plaatje bij Sansa 2 namen? Heb ik iets gemist of is dat een spoiler? :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_151542126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:31 schreef DaMart het volgende:
Waarom staan er in het plaatje bij Sansa 2 namen? Heb ik iets gemist of is dat een spoiler? :@.
Gemist.
Ja doei.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 10:34:15 #11
42184 crew  DaMart
pi_151542154
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gemist.
Oké. Seizoen 4 is ook alweer even geleden natuurlijk, dus ik heb niet alles meer helder voor ogen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_151542192
Wat een zaadtopic is dit geworden :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Oké. Seizoen 4 is ook alweer even geleden natuurlijk, dus ik heb niet alles meer helder voor ogen.
Littlefinger doet alsof ze zijn bastaarddochter is, om haar te beschermen.
Amen.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 10:36:39 #13
42184 crew  DaMart
pi_151542233
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:35 schreef Jivis het volgende:
Wat een zaadtopic is dit geworden :').

[..]

Littlefinger doet alsof ze zijn bastaarddochter is, om haar te beschermen.
Ja, dat wist ik nog, maar ik wist dus even niet meer dat dit haar valse naam was geworden :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_151542279
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:36 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik nog, maar ik wist dus even niet meer dat dit haar valse naam was geworden :).
'Stone' is een achternaam voor bastaarden in die contreien, vandaar dus :).
Amen.
pi_151542454
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

'Stone' is een achternaam voor bastaarden in die contreien, vandaar dus :).
Reach Flowers
Westerlands Hill
Iron Islands Pyke
Riverlands Rivers
Dorne Sand
North Snow
Vale Stone
Stormlands Storm
Crownlands Waters

wiki yo! :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151542803
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:35 schreef Jivis het volgende:
Wat een zaadtopic is dit geworden :').
:Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:29:47 #17
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151543883
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:35 schreef Jivis het volgende:
Wat een zaadtopic is dit geworden :').
Komt door alle hype voor seizoen 5.
Flesje bier
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:31:28 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_151543954
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:35 schreef Jivis het volgende:
Wat een zaadtopic is dit geworden :').
had je iets anders verwacht met deze TT? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_151561646
Wie heeft lopen bitchen bij de mods over de TT? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151563157
Huh wtf? SickBeard heeft aflevering 1 al gevonden?!

NICE
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151564212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Huh wtf? SickBeard heeft aflevering 1 al gevonden?!

NICE
Klopt de aflevering ook?
hardcoholic
pi_151564359
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:21 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Klopt de aflevering ook?
Zijn toch virussen en fakes die ze nu allemaal posten onder S05E01?
Lijkt me ook niet mogelijk dat er al 1 is uitgelekt. Maar kan het mis hebben.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_151564950
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef Slayage het volgende:
Wie heeft lopen bitchen bij de mods over de TT? :')
Een grote fucking huilie. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_151564988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef Omega het volgende:

[..]

Zijn toch virussen en fakes die ze nu allemaal posten onder S05E01?
Lijkt me ook niet mogelijk dat er al 1 is uitgelekt. Maar kan het mis hebben.
Lijkt mij ook ja
hardcoholic
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:44:34 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_151565006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Een grote fucking huilie. :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_151566122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Een grote fucking huilie. :')
al maanden heeft dit topic al een pedo TT immers, zowel de Stark broers als Arya, worden gespeeld door minderjarigen en dat is kennelijk toppie, maar de TT "Fappend/Soppend genieten van seizoen 5" was too much? give me a break :')

maarja huilende baby's krijgen de meeste aandacht uiteraard! ^O^

daarnaast

nieuwe outfit van Arya in seizoen 5 yo!

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151566287
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

al maanden heeft dit topic al een pedo TT immers, zowel de Stark broers als Arya, worden gespeeld door minderjarigen en dat is kennelijk toppie, maar de TT "Fappend/Soppend genieten van seizoen 5" was too much? give me a break :')

maarja huilende baby's krijgen de meeste aandacht uiteraard! ^O^

daarnaast

nieuwe outfit van Arya in seizoen 5 yo!

[ afbeelding ]
Oh echt? Ik zag pas een andere foto, maar misschien krijgt ze meerdere nieuwe outfits.

Dit is ook leuk

http://www.nbc.com/the-to(...)m-so-excited/2858137 :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_151566410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Oh echt? Ik zag pas een andere foto, maar misschien krijgt ze meerdere nieuwe outfits.

Dit is ook leuk

http://www.nbc.com/the-to(...)m-so-excited/2858137 :D
not really (naar mijn weten), moest mijn post enigszins on topic laten eindigen je weetz :P

briljante vid! 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151566424
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef Slayage het volgende:
Wie heeft lopen bitchen bij de mods over de TT? :')
*Hand opsteekt*
pi_151566479
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

*Hand opsteekt*
je bent vergeven *;
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151566729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

*Hand opsteekt*
Nou vooruit dan maar :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_151568987
De acteur van jaime lannister was net the gast in The Tonight show. Enige wat hij over de serie gezegd heeft is dat zijn verhaallijn in S5 speciaal voor de serie geschreven is.
pi_151569010
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

al maanden heeft dit topic al een pedo TT immers, zowel de Stark broers als Arya, worden gespeeld door minderjarigen en dat is kennelijk toppie, maar de TT "Fappend/Soppend genieten van seizoen 5" was too much? give me a break :')

maarja huilende baby's krijgen de meeste aandacht uiteraard! ^O^

daarnaast

nieuwe outfit van Arya in seizoen 5 yo!

[ afbeelding ]
Niet dat het mij uitmaakt wat de TT nu is. Zolang iemand maar niet zeer onbeschoft beledigd wordt, vindt ik best. Maar volgens mij is het meer dat de lol van de grap op fappend/soppend subtitels wel een keer eraf is. Want wat originaliteit betreft, wint die titel nou niet bepaald een prijs of zo.
pi_151569970
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:36 schreef Michie_ het volgende:
De acteur van jaime lannister was net the gast in The Tonight show. Enige wat hij over de serie gezegd heeft is dat zijn verhaallijn in S5 speciaal voor de serie geschreven is.
Kan ik me voorstellen want hij komt niet eens voor in boek 4 en in boek 5 misschien 3 hoofdstukken. (geen spoiler want boek 4 en 5 spelen zich tegelijk af en GRRM Martin krijgt vanaf boek 4 de neiging om 20 characters te introduceren en de meest onzinnige dingen uitgebreid te beschrijven)
pi_151572137
Stom gezeur over een TT :')

Doet er toch niks toe een TT :')

Nog maar een paar dagen _O_ zoveel zin in omfg!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151572279
Ik weet nu al dat ik maandagavond pas kan kijken ;(
pi_151574482
Ik zou maandag ochtend al kunnen kijken, maar dan moet ik een uur eerder opstaan en die discipline heb ik niet. Nu kan ik ook prima wachten tot maandag avond dus ik vind het geen probleem dat ik maandag avond pas kijken.

Gelukkig zijn er voor mij wel 4 maandagen dat ik het wel 's ochtends kan kijken zonder eerder op te moeten staan :) Koningsdag, Pinksteren en nog 2 maandagen van 2 weken dat ik vrij ben rond Bevrijdingsdag en Hemelvaartsdag ^O^
pi_151574515
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
Stom gezeur over een TT :')

Doet er toch niks toe een TT :')

Nog maar een paar dagen _O_ zoveel zin in omfg!!!
ik ook wolfrolfje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151574648
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik zou maandag ochtend al kunnen kijken, maar dan moet ik een uur eerder opstaan en die discipline heb ik niet. Nu kan ik ook prima wachten tot maandag avond dus ik vind het geen probleem dat ik maandag avond pas kijken.

Gelukkig zijn er voor mij wel 4 maandagen dat ik het wel 's ochtends kan kijken zonder eerder op te moeten staan :) Koningsdag, Pinksteren en nog 2 maandagen van 2 weken dat ik vrij ben rond Bevrijdingsdag en Hemelvaartsdag ^O^
Ik vind het juist fijn om dit topic dan live open te hebben staan, lekker de reacties en discussies volgen. Nu moet ik maandagavond alles eerst teruglezen.
pi_151574706
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind het juist fijn om dit topic dan live open te hebben staan, lekker de reacties en discussies volgen. Nu moet ik maandagavond alles eerst teruglezen.
Maar dan moet je timing dus wel goed zijn en tegelijk met andere mensen kijken? Of bedoel je tegelijk met andere HBO abonnees meekijken?
pi_151574736
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Maar dan moet je timing dus wel goed zijn en tegelijk met andere mensen kijken? Of bedoel je tegelijk met andere HBO abonnees meekijken?
Nee, veel mensen kijken 's middags (net als mij normaliter) en dan stromen vanzelf de reacties binnen. Niet live-live, maar het topic staat live aan; dat de reacties automatisch doorgaan.

's Avonds hebben veel mensen al gekeken en zijn we twee topics verder. Dat moet ik dan eerst bijlezen voordat ik zélf kan reageren. ;)
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:27:57 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151574743
Ik ben fan maar ik zou nooit midden in de nacht opstaan voor een serie, ik trek hem de volgende dag wel binnen tijdens het ontbijt :P
pi_151575093
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben fan maar ik zou nooit midden in de nacht opstaan voor een serie, ik trek hem de volgende dag wel binnen tijdens het ontbijt :P
Ik ook niet :+

Telfort bood me 2 maand gratis HBO aan, maar dan moet ik eerst betalen en achteraf krijg ik het terug :')
Nou nee.
pi_151575230
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben fan maar ik zou nooit midden in de nacht opstaan voor een serie, ik trek hem de volgende dag wel binnen tijdens het ontbijt :P
Ik ga pas na de laatste aflevering alles in één keer kijken. Althans, dat is nu nog het plan...
BFF met GGMM
pi_151575300
zojuist weer een HBO abonnement aangemaakt bij KPN zodat ik deze serie kan volgen. na afloop zeg ik hem gewoon weer op.

heb er erg veel zin in!
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_151584869
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:20 schreef Beach het volgende:

[..]

ik ook wolfrolfje
beach vriend!

Opdat wij maar weer flink mogen genieten :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151585321
Is het al maandag? Hyped als de tering hier.
Flesje bier
pi_151585999
Is op HBO nu elke zondagnacht Game Of Thrones samen met Amerika? Of is dat alleen met de première?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')