abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 26 september 2015 @ 16:58:01 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156401374
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, Bijenkorf is zich duidelijker aan de bovenkant van de markt aan het positioneren. Zie ook de keuze om met de Drie Dwaze Dagen te stoppen (> 100 miljoen omzet gedurende die dagen). Assortiment verandert duidelijk, ook qua merken.
Heeft wel nog lang geduurd vind ik. Ze zijn eind 2010 al overgenomen door Selfridges en nu merk je pas de echte veranderingen qua merken.

Ze kopen nu inderdaad ook echt high-end merken in (en niet alleen in de vorm van shop-in-shops maar ook echt in hun eigen voorraad) maar ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Ze willen ook merken als Sacai en Balmain voor vrouwen gaan verkopen, alleen klopt dat in mijn ogen niet met de service die ze bieden. Dat je even snel een jas van ¤4000,- koopt bij een weekendhulp die op haar kauwgom staat te kauwen.

En de uitstraling van het pand is alsnog te "kil" ofzo. Oja en ze proberen nu sowieso nog even alle dure merken binnen te halen omdat ze bang zijn voor de concurrentie van het toekomstige warenhuis op het Rokin in Amsterdam die zogenaamd ook voor Chanel etc. gaat.
吴 曼 迪
  zaterdag 26 september 2015 @ 17:11:08 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_156401632
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, Bijenkorf is zich duidelijker aan de bovenkant van de markt aan het positioneren. Zie ook de keuze om met de Drie Dwaze Dagen te stoppen (> 100 miljoen omzet gedurende die dagen). Assortiment verandert duidelijk, ook qua merken.
Heb de Bijenkorf al een tijdje niet meer bezocht, maar vond het nooit bovenkant van de markt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_156401988
Het is dan wel offtopic, maar een MediaMarktafdeling zoals in de Rotterdamse Bijenkorf is natuurlijk niet de luxere uitstraling die ze zeggen te willen hebben. De Bijenkorf in Enschede (en andere vestigingen) moesten dicht, vanwege die hogere opschaling.Nou, in Amstelveen is daar NIETS van te merken. Nu na twee jaar ziet het er nog steeds hetzelfde uit. Glaswerk van Leonardo, keuken-/ huishoudelijke spullen van Iittala en Alessi vind ik niet het hogere, luxere assortiment wat de Bijenkorf zou moeten verkopen. Maar deze merken zouden wel weer goed bij V&D passen.
V&D moet naar mijn idee de keuze maken om even onder of op het niveau van de (oude) Bijenkorf te gaan zitten. Ze hebben nu shirtjes van bijvoorbeeld Fred Perry, dat is mijn inziens een stap in de goede richting. Ze moeten zich luxer positioneren dan Blokker/Marskramer etc. Niet de gewone meuk verkopen die iedereen al verkoopt. Meer de mooie, bijzondere dingen verkopen. Just my 2 cents... :s)
  Eindredactie Games zaterdag 26 september 2015 @ 17:39:18 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156402151
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, Bijenkorf is zich duidelijker aan de bovenkant van de markt aan het positioneren. Zie ook de keuze om met de Drie Dwaze Dagen te stoppen (> 100 miljoen omzet gedurende die dagen). Assortiment verandert duidelijk, ook qua merken.
en inzetten op chinezen. die worden nu zelfs door een chinees personeelslid ontvangen :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 26 september 2015 @ 17:47:07 #185
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156402281
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en inzetten op chinezen. die worden nu zelfs door een chinees personeelslid ontvangen :')
Is al een hele tijd, als je op de lederwaren afdeling wilt werken met je Russisch of Mandarijn kunnen spreken.

Logisch wel, vorige week was ik in Parijs en ook daar zijn het de Aziaten die met meerdere tassen lopen.
吴 曼 迪
pi_156403688
Ben voor het eerst bij de Bijenkorf in Amsterdam geweest en ik zie wel de potentie om een stuk naar boven te positioneren, dan zal het personeel nog wel een upgrade moeten krijgen en e locaties zelf.
Buiten de shop-in-shops van Hermès, Gucci enzovoorts is de rest van het 6 verdiepingen tellende warenhuis nou niet echt super. Eindhoven ziet er al mooier uit. Het is mooi, maar echt super premium nog niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:02:58 #187
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156403760
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:00 schreef W00fer het volgende:
Ben voor het eerst bij de Bijenkorf in Amsterdam geweest en ik zie wel de potentie om een stuk naar boven te positioneren, dan zal het personeel nog wel een upgrade moeten krijgen en e locaties zelf.
Buiten de shop-in-shops van Hermès, Gucci enzovoorts is de rest van het 6 verdiepingen tellende warenhuis nou niet echt super. Eindhoven ziet er al mooier uit. Het is mooi, maar echt super premium nog niet.
Terwijl ze het net helemaal verbouwd hebben.
吴 曼 迪
pi_156404090
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en inzetten op chinezen. die worden nu zelfs door een chinees personeelslid ontvangen :')
Dat is juist verstandig, want dat heeft veel potentie. Een concurrent als Lafayette sponsort zelfs Chinese reisorganisaties, zodat die goedkope groepsreizen door Europa kunnen aanbieden, op voorwaarde dat ze dan in Parijs voor de deur worden afgezet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_156405601
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:02 schreef megamandy het volgende:

[..]

Terwijl ze het net helemaal verbouwd hebben.
Dan was het nog ouder, de liften zijn van Otis uit 1975. Ik vond het er iig niet super chique uit zien.
Misschien slecht voorbeeld maar kijk naar de Apple store in Amsterdam. Die hebben ook zo'n oud pand en hebben het binnen wel chique van gemaakt. Misschien zit daar meer geld tegenaan en wilde de Bijenkorf ook niet een half jaar dicht, maar dan nog...

Chinezen hebben toch zat keuze om ergens hun aankopen te doen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:29:21 #190
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156405886
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dan was het nog ouder, de liften zijn van Otis uit 1975. Ik vond het er iig niet super chique uit zien.
Misschien slecht voorbeeld maar kijk naar de Apple store in Amsterdam. Die hebben ook zo'n oud pand en hebben het binnen wel chique van gemaakt. Misschien zit daar meer geld tegenaan en wilde de Bijenkorf ook niet een half jaar dicht, maar dan nog...

Chinezen hebben toch zat keuze om ergens hun aankopen te doen.
Ja zoals ik hierboven al ergens schreef, het voelt om een of andere reden heel kil aan. Als je kijkt bij Le Bon Marche, zijn ook zo'n zelfde ruimtes maar toch werkt het daar wel. Geen idee waardoor het precies komt.



Tijdens de verbouwing bij De Bijenkorf sloten ze steeds de helft van een verdieping af, werd een groot doolhof en mooie vind ik het er niet op geworden :N
吴 曼 迪
pi_156406058
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb de Bijenkorf al een tijdje niet meer bezocht.
En dan toch weer vooraan staan roeptoeteren met je meninkje hè? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2015 20:36:50 ]
pi_156406573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dan was het nog ouder, de liften zijn van Otis uit 1975. Ik vond het er iig niet super chique uit zien.
Misschien slecht voorbeeld maar kijk naar de Apple store in Amsterdam. Die hebben ook zo'n oud pand en hebben het binnen wel chique van gemaakt. Misschien zit daar meer geld tegenaan en wilde de Bijenkorf ook niet een half jaar dicht, maar dan nog...

Chinezen hebben toch zat keuze om ergens hun aankopen te doen.
Het is hier wat off-topic, maar het antwoord daarop is niet zomaar ja. In de praktijk zijn veel Chinezen hier via een groepsreis, omdat het dan een stuk makkelijker is om een visum voor de EU te krijgen. Bovendien is dat doorgaans veel goedkoper dan om zelf te reizen. Als je Europa-in-een-week doet, is de tijd vrij gelimiteerd en vrije tijd om te winkelen sowieso. Wat men dan doet, is de bus op een ochtend voor de achterdeur van Lafayette parkeren, met de uitleg dat er 2 uur is gereserveerd om te winkelen, met de toevoeging dat ze daar binnen alle luxe merken hebben, het de enige winkel is waar het personeel Chinees spreekt, en dat er zelfs een speciale balie is waar (wederom Chineestalig) personeel je een handje helpt bij het invullen van de formulieren om bij terugkomst in China de BTW terug te claimen. Met zo'n benadering kun je nog wel vrij gaan shoppen waar je wil, maar zal 90% toch niet op eigen houtje rond gaan dwalen door een vreemde stad aan het andere eind van de wereld.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_156407316
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is hier wat off-topic, maar het antwoord daarop is niet zomaar ja. In de praktijk zijn veel Chinezen hier via een groepsreis, omdat het dan een stuk makkelijker is om een visum voor de EU te krijgen. Bovendien is dat doorgaans veel goedkoper dan om zelf te reizen. Als je Europa-in-een-week doet, is de tijd vrij gelimiteerd en vrije tijd om te winkelen sowieso. Wat men dan doet, is de bus op een ochtend voor de achterdeur van Lafayette parkeren, met de uitleg dat er 2 uur is gereserveerd om te winkelen, met de toevoeging dat ze daar binnen alle luxe merken hebben, het de enige winkel is waar het personeel Chinees spreekt, en dat er zelfs een speciale balie is waar (wederom Chineestalig) personeel je een handje helpt bij het invullen van de formulieren om bij terugkomst in China de BTW terug te claimen. Met zo'n benadering kun je nog wel vrij gaan shoppen waar je wil, maar zal 90% toch niet op eigen houtje rond gaan dwalen door een vreemde stad aan het andere eind van de wereld.
Die taxfree balie is er bij de Bijenkorf in Amsterdam ook, hoewel in mijn ogen ongezellig en weggestopt achterop een verdieping.

Het was niet leeg bij de Bijenkorf toen ik er was maar op zo'n A locatie had wel wat meer volk verwacht. De 3 dwaze dagen is geen luxury event, dus ik snap ergens de keuze, maar in deze tijden is het wel omzet pakken wat je pakken kan. Ik vraag me af of ze echt zonder die 100 miljoen omzet kunnen. Voor die 100 miljoen moet je een hoop Salvatore Ferragamo spul verkopen. Primark opent later dit jaar in dezelfde straat, schuin tegenover Beurs van Berlage een filiaal met meerdere verdiepingen. Niet voor niks denk ik, die hopen wat traffic van de Bijenkorf af te snoepen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:36:22 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156409835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die taxfree balie is er bij de Bijenkorf in Amsterdam ook, hoewel in mijn ogen ongezellig en weggestopt achterop een verdieping.

Het was niet leeg bij de Bijenkorf toen ik er was maar op zo'n A locatie had wel wat meer volk verwacht. De 3 dwaze dagen is geen luxury event, dus ik snap ergens de keuze, maar in deze tijden is het wel omzet pakken wat je pakken kan. Ik vraag me af of ze echt zonder die 100 miljoen omzet kunnen. Voor die 100 miljoen moet je een hoop Salvatore Ferragamo spul verkopen. Primark opent later dit jaar in dezelfde straat, schuin tegenover Beurs van Berlage een filiaal met meerdere verdiepingen. Niet voor niks denk ik, die hopen wat traffic van de Bijenkorf af te snoepen.
In de praktijk is het niet zo zero-sum met traffic en is de Primark-bezoeker demografisch totaal verschillend van de Bijenkorf-koper. De Rode Loper / Plan 1012 is vooral een voordeel voor de Bijenkorf om zo toeristen van de PC Hooft af te snoepen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:49:14 #195
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156410361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die taxfree balie is er bij de Bijenkorf in Amsterdam ook, hoewel in mijn ogen ongezellig en weggestopt achterop een verdieping.

Het was niet leeg bij de Bijenkorf toen ik er was maar op zo'n A locatie had wel wat meer volk verwacht. De 3 dwaze dagen is geen luxury event, dus ik snap ergens de keuze, maar in deze tijden is het wel omzet pakken wat je pakken kan. Ik vraag me af of ze echt zonder die 100 miljoen omzet kunnen. Voor die 100 miljoen moet je een hoop Salvatore Ferragamo spul verkopen. Primark opent later dit jaar in dezelfde straat, schuin tegenover Beurs van Berlage een filiaal met meerdere verdiepingen. Niet voor niks denk ik, die hopen wat traffic van de Bijenkorf af te snoepen.
De Primark is totaal geen concurrent. Los daarvan een dramatische tent. Wat een armoedig volk loopt met die tassen te sjouwen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156410628
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

De Primark is totaal geen concurrent. Los daarvan een dramatische tent. Wat een armoedig volk loopt met die tassen te sjouwen.
Natuurlijk is het geen concurrent.... oh ja totdat de consument zijn geld maar 1x kan uitgeven....
Steeds meer mensen die vroeger kwaliteit kochten schuiven op naar meer voor minder helaas.

Daarbij, ook premium artikelen zoals de Bijenkorf kunnen steeds meer op internet besteld worden. LVMH (o.a. Louis Vuitton) opende al een webshop.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:07:16 #197
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156410879
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Natuurlijk is het geen concurrent.... oh ja totdat de consument zijn geld maar 1x kan uitgeven....
Steeds meer mensen die vroeger kwaliteit kochten schuiven op naar meer voor minder helaas.

Daarbij, ook premium artikelen zoals de Bijenkorf kunnen steeds meer op internet besteld worden. LVMH (o.a. Louis Vuitton) opende al een webshop.
Online/offline bestedingen staan los van de boven en onderklasse. Natuurlijk zijn er mensen die hun broeken kopen bij de Bijenkorf en hun basics bij de goedkopere winkels, maar dan is afstand niet het grootste probleem. Dat deden ze ook al toen de Primark nog niet was geland in Nederland.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_156411525
Vandaag is bekend geworden dat het moederbedrijf van MyCom en Dixons ook in de problemen is gekomen.
pi_156412022
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Online/offline bestedingen staan los van de boven en onderklasse. Natuurlijk zijn er mensen die hun broeken kopen bij de Bijenkorf en hun basics bij de goedkopere winkels, maar dan is afstand niet het grootste probleem. Dat deden ze ook al toen de Primark nog niet was geland in Nederland.
In mijn ogen is de race to the bottom 3 keer zo erg geworden sinds de komst van de Primark. Wibra en Zeeman hoorde je nooit veel over. Dat was er maar deed de anderen geen kwaad. Dit is wat anders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:32 schreef polderturk het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat het moederbedrijf van MyCom en Dixons ook in de problemen is gekomen.
Mycom, tja. Starttarief van 15 euro of iets van die strekking om alleen al naar je pc te laten kijken.... Paradigit was in die zin altijd beter, maar dat is ook niet meer, ondanks dat ze weer de beste computerzaak van NL zijn in 2015. Die lieten mij ook in de steek, serviceniveau is daar ook een stuk naar beneden gegaan. Vroeger was het onderdeel kapot, gratis vervangen of door iets wat ze nog hadden liggen als coulance. Staat tegenwoordig ook vol met het jongste en dus goedkoopste personeel. Niet dat er wat mis is met jong personeel, iedereen moet ergens beginnen, maar zet er dan ook een paar ouderen bij, of in elk geval voldoende mankracht op je drukke dagen zoals zaterdag.

Dixons de winkel vol vitrines, veel oud spul wat nog voor de volle prijs in de schappen lag (zelfde geld voor V&D en personeel dat achter hun balie bleef staan in plaats van te vragen of ze je konden helpen. Het assortiment games wat ze bij de vroegere Dynabyte (eerst Dexcom, later BAS Groep) hadden was vroeger voor mij als kind overweldigend. Volgens mij zijn zij begonnen met de games te tonen in de plastic containers die iedereen wel kent van Mediamarkt. Ik ben een aantal jaar terug ofzo nog een keer binnen geweest bij Dynabyte en ze hadden nog 20% binnen staan van wat het vroeger was. Duidelijk dat de pc markt naar beneden ging maar veel te weinig ingespeeld op smartphones en tablets. Veel accesoires niet te krijgen, overal hetzelfde beperkte assortiment. Ik wilde geen dertien in een dozijn wat ik ook bij BCC of Mediamarkt kon halen, en dat hadden ze helaas wel. Dixons zat qua games ook vaak op een locatie waar Gamemania of E-plaza / Bart Smit ook zitten dus dan wordt dat al minder. Het nieuwe concept van Dixons ben ik nog nooit geweest, dat ziet er op de foto's een stuk frisser uit, maar in deze omgeving zitten ze alleen nog met een klein filiaal. Premium Apple producten lagen tussen de B-keus met stickertjes waar met de hand op geschreven was, er waren vitrines met producten onderin die al een tijd niet aangeroerd leken. In de V&D (shop in shop) stonden demonstratie Xbox / Nintendo die het niet deden of uit stonden. Waren geen incidenten. De vitrines daar werden ook steeds leger, totdat ze verdwenen uit de V&D. Dixons zat in Eindhoven heel lang op een A locatie, zonder dat het er druk was. Nu zit daar Bose, vraag me af hoe die het doen.

Onder de streep moet er iets gebeuren qua retail. De consument veranderd. Eten moeten mensen allemaal dus supermarkten zullen wel gewoon doorgaan. Maar de rest is moeilijk. Kijk maar naar grote namen zoals Bart Smit (Blokker groep). Die hebben het ook lastig.

En vergis je niet ik koop weinig online, ben een groot fan van winkels. Kleding koop ik het liefst als ik het kan passen. Maar omdat ik kwaliteit koop, kom ik er niet vaak, alleen om rond te neuzen.

[ Bericht 27% gewijzigd door W00fer op 27-09-2015 00:09:41 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:54:35 #200
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156412134
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

In mijn ogen is de race to the bottom 3 keer zo erg geworden sinds de komst van de Primark. Wibra en Zeeman hoorde je nooit veel over. Dat was er maar deed de anderen geen kwaad. Dit is wat anders.
Zonder de huidige race to the bottom zou er on top niet zoveel ruimte zijn. Natuurlijk is de Primark "hipper" bij jonge consumenten dan de Wibra of de Zeeman was, maar dat heeft de merkbewustheid onder jongeren niet aangetast. Het is niet zo alsof de gemiddelde Ralph Lauren-consument plotseling een Primarkpolo draagt op de hockeyclub.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_156412206
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:54 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zonder de huidige race to the bottom zou er on top niet zoveel ruimte zijn. Natuurlijk is de Primark "hipper" bij jonge consumenten dan de Wibra of de Zeeman was, maar dat heeft de merkbewustheid onder jongeren niet aangetast. Het is niet zo alsof de gemiddelde Ralph Lauren-consument plotseling een Primarkpolo draagt op de hockeyclub.
Dat niet, maar waarom zouden ze die bij de Bijenkorf halen? Sample sales worden ook steeds groter en groter. Je ziet het verschil toch niet. Of uit China...
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 27 september 2015 @ 00:00:03 #202
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156412299
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat niet, maar waarom zouden ze die bij de Bijenkorf halen? Sample sales worden ook steeds groter en groter. Je ziet het verschil toch niet. Of uit China...
Die types kochten 20 jaar geleden nepkleding op de zwarte markt en tien jaar geleden nepkleding in Turkije.

Zulke types hebben nooit gehoord tot het clientèle van de Bijenkorf, dus wat gaat de Bijenkorf exact verliezen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_156412538
quote:
15s.gif Op zondag 27 september 2015 00:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Die types kochten 20 jaar geleden nepkleding op de zwarte markt en tien jaar geleden nepkleding in Turkije.

Zulke types hebben nooit gehoord tot het clientèle van de Bijenkorf, dus wat gaat de Bijenkorf exact verliezen?
De Bijenkorf is meer dan alleen die merkkleding natuurlijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 27 september 2015 @ 00:15:33 #204
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156412646
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 00:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

De Bijenkorf is meer dan alleen die merkkleding natuurlijk.
Uiteraard, maar de Primark is weinig meer dan goedkope kleding. Daar zit hem de vermeende concurrentie, zoals je zei.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_156413450
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 07:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

En hebben ze daar de vorm van plek van kopen, of de vorm van: hey gezellig een dagje uit?
beide, maar de cultuur hier is er gewoon niet naar.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 27 september 2015 @ 01:33:14 #206
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156413700
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jawel, maar dan moet je winkel wel onderscheiden van het online aanbod, dus in de vorm van beleving, prijs, of service.
Of productselectie (online aanbod te groot), gemak (levertijden voor online aankopen zijn altijd langer dan fysiek), sociale aspecten (met drie vriendinnen voor een beeldscherm?) of activiteitencombinaties (winkelen, horecabezoek en een cultureel uitje). Er zijn talloze redenen waarom mensen online blijven winkelen. Niet toevallig dat de stemming op een online forum anders is dan wanneer je het 't winkelend publiek van een Nederlandse binnenstad vraagt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_156414708
V&D is voor het plebs
Bijenkorf is voor de elite

Is ook de reden waarom de Bijenkorf met de 3 dwaze dagen uitverkoop is gestopt, trekt voor hun toch het mindere (Action, Primark) volk aan.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_156420616
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 03:51 schreef -Hakuna- het volgende:
V&D is voor het plebs
Bijenkorf is voor de elite

Is ook de reden waarom de Bijenkorf met de 3 dwaze dagen uitverkoop is gestopt, trekt voor hun toch het mindere (Action, Primark) volk aan.
Dat volk zou ik liever ook kwijt dan rijk zijn. Aantal retouren onder aanbiedingstijd is veel hoger volgens mij. Retour kost ook geld. En om elk dubbeltje zeiken.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 27 september 2015 @ 22:25:07 #209
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_156437423
De 1e MyCom gaat al in vlammen op.

http://www.p2000-online.net/kennemerlandf.html
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')