abonnement Unibet Coolblue
pi_151701970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:23 schreef roflcaik het volgende:
Weer een fijne lichting dus!
Ik vind 'm weinig spannend. Buiten FFS, wat natuurlijk wel ook min of meer verplicht nummertje was. Jeugd :') Limp Bizkit :') En dan klagen dat Polska weinig origineel en commercieel is. Pls
pi_151701975
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar De Jeugd weer ... man man man dat is best slecht.
Als dat betekent dat we Fresku kunnen afschrijven, zeker.
pi_151701992
Franz Ferdinand & Sparks, Limp Bizkit, The Maccabees, Mini Mansions, Rudimental niet mis mee.
pi_151701993
Ah, Mini Mansions is wel lachen! Nieuwe album is zeer prima. FFS natuurlijk ook veel zin in, maar die zie ik in juli al in de Melkweg.
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_151702035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Franz Ferdinand & Sparks, Limp BizkitJames Bay, The Maccabees, Mini Mansions, Rudimental niet mis mee.
James Bay lijkt me doorgeschoven 'vanaf Pinkpop'?
pi_151702083
Officiele persberichtje:

quote:
DERTIEN NIEUWE BEVESTIGINGEN VOOR LOWLANDS
Van 21 t/m 23 augustus vindt op evenemententerrein Walibi Holland in Biddinghuizen de drieëntwintigste editie van “A Campingflight to Lowlands Paradise” plaats. Vandaag worden zestien nieuwe muziekacts bekendgemaakt.

Vrijdag 21 augustus gaat de drieëntwintigste edite van A Campingflight to Lowlands Paradise van start en kunnen 55.000 bezoekers genieten van drie dagen vol muziek, theater, film, literatuur, wetenschap en nog veel meer. Vandaag worden nieuwe muziekacts aangekondigd:

FFS (Franz Ferdinand & Sparks): Ali B had het niet kunnen verzinnen: een combi van indierockers Franz Ferdinand en 70’s glamrockduo Sparks. Geniaal! Een heuse supergroep die niet voor de gein bijeen hokt, maar ook echt haar beste beentjes voorzet. De hitsige punkfunk van Alex Kapranos & co en de hysterische artrock van de gebroeders Mael passen in elkaar als stukjes van dezelfde puzzel.

James Bay: Ergens in de driehoek Ed Sheeran – Kodaline – Ben Howard slingert James Bay. Naam maakte de twintiger in Londen, waar hij vorig jaar de Critics’ Choice bij de BRIT Awards was en het jaar afsloot als tweede in BBC’s Sound Of 2015-poll. Kijk, daar kun je mee binnenkomen, en dat deed Bay dan ook prompt, met zijn eerste Nederlandse hit ‘Hold Back The River’, een uptempo folkpopnummer dat zijn soulvolle stem flink achter de vodden zit.

Limp Bizkit: Expect the unexpected, luidt een aloud Lowlandsmotto. The return of nu metal bijvoorbeeld. Maar nooit weggeweest, net zomin als nu-metalkoningen Limp Bizkit, die zich niettemin al een tijdje thuis in Jacksonville, Florida stierlijk zaten te vervelen. Hoogste tijd dus voor een heuse comeback, met een splinternieuw album en hun eerste Lowlandsbezoek sinds 2000.

Rudimental: Kijk, daar heb je Rudimental. Je weet wel, van die zonnige zomerkraker ‘Feel The Love’ uit 2012. En van die lekkere lentekriebelaar van nu, ‘Bloodstream’. Catchy drum ’n’ bass-hits vol pop, soul en schwung. Let’s go Rudimental!

The Maccabees: Ooit maakten indierockers The Maccabees deel uit van een rijtje Engelse bands die allemaal varianten speelden van dezelfde hoekige postpunk. Maar dat was toen en dit is nu. Hun nieuwe sound en album laten een gestript geluid horen, met minder lagen, meer piano en – jawel - percussie!

De Jeugd van Tegenwoordig: Watskeburt?! Zijn er al TIEN jaar verstreken sinds De Jeugd voor het eerst tot ons kwam en dat legendarische staaltje nederhop de hitlijsten alle hoeken van de kamer liet zien? Ja man, time flies. Maar het mooie is: De Jeugd Van Tegenwoordig is nog net zo gek en geniaal als De Jeugd Van Toen.

Afterpartees: Wat is er beter dan een afterparty? Afterpartees natuurlijk! Vijf feestneuzen uit het Limburgse Horst, die hun bewondering voor dorpsgenoten De Heideroosjes omsmolten tot een eigen punkrock- en powerpopbandje. Feestelijker wordt het niet.

Vaults: Deze drie dromerige Londenaars met als speerpunt de zingende nimf Blythe, wier platinablonde verschijning al betovert nog voor de eerste noot is aangeslagen. Dwalend in het schemergebied tussen Cocteau Twins en London Grammar wiegen hun bedwelmende indiepopsongs vol sierlijke piano-aanslagen , zwierige synths en rustieke galmbeats dagenlang door je hoofd.

La Sra. Tomasa: Als Lowlands een zusterstad had, was het misschien wel Barcelona. Mestizobands uit die Catalaanse hoofdstad kunnen al vele jaren rekenen op een warm onthaal in de Flevopolder. Onder hun mix van timba, guacanco, salsa en rumba catalana metselen ze niet alleen gitaarmuurtjes, maar storten ze een complete drum ‘n’ bass-fundering. Als dat geen stuiterende feestmassa oplevert, weet de seńora het ook niet meer.

Mr ´arko & Band: Balkanbeats, waar zou Lowlands zijn zonder die bloedaanstekelijke bouillabaise van zigeunermuziek uit de Balkan en invloeden uit pop, rock en dance? Ziek in bed, that’s where! Dit jaar nemen Mr ´arko en zijn veelkoppige band de feestelijkheden voor hun rekening.

Fuzz: Van een band die zich Fuzz noemt, verwacht je maar één ding: fuzz. En dat krijg je, met bakken tegelijk, bij dit fijne hobbyproject van de Amerikaanse garagerocker Ty Segall, die in dit geval achter de drumkit gestationeerd is. Je weet dus hoe laat het is: tijd voor oordopjes!

Mini Mansions: Drukke mannetjes, de drie Californiërs van Mini Mansions. Zanger/toetsenist Tyler Parkford houdt er een solocarričre op na als Mr. Goodnite, bassist Zach Dawes is een veelgevraagd studiomuzikant en drummer/zanger Michael Shuman speelt bas in Queens Of The Stone Age. Fijnere psychedelische pop met glamrock- en new wave-invloeden hoor je nergens, ook niet op Lowlands.

Bleachers: Time flies when you’re having fun. Vandaar dat Fun.-gitarist Jack Antonoff er sinds kort een tweede bandje op nahoudt. Samen met leden van zijn oude gang Steel Train timmert hij als Bleachers aan de weg, en wij zijn de winnaars. Want van hun gestroomlijnde indiepop verbleekt elk chagrijn als een grauwsluier op een lentedag.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2015 09:29:59 ]
pi_151702291
Giel wilde echt Mr. Polska bij EvE door zijn strot duwen

Maar ze hebben wel gelijk, pijnlijk dat De Jeugd er dan weer wel staat.
  woensdag 15 april 2015 @ 09:50:53 #108
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151702548
Toffe lichting! Mini Mansions! O+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151702562
Heel erg blij met FFS en Mini Mansions. Rudimental en Limp Bizkit lijkt me ook wel leuk om een keer te zien. James Bay speelt trouwens op vrijdag vanwege V-festival.
pi_151702699
En Maccabees kunnen alleen nog maar op de zondag
pi_151702717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:51 schreef theodoor9 het volgende:
Heel erg blij met FFS en Mini Mansions. Rudimental en Limp Bizkit lijkt me ook wel leuk om een keer te zien. James Bay speelt trouwens op vrijdag vanwege V-festival.
Aangepast.

Ik ben ook blij met deze lichting ik had vandaag eigenlijk alleen Florence & The Machine er nog bij verwacht.
pi_151702783
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Aangepast.

Ik ben ook blij met deze lichting ik had vandaag eigenlijk alleen Florence & The Machine er nog bij verwacht.
Ja snap ik, we hebben gewoon telkens iets te hoge verwachtingen.
pi_151702932
Limp Bizkit wordt knallen, al 3 keer gezien, blijft mooi

JVT tijd geleden dat ik die heb gezien, zal me goed vermaken.
Ik snap dat de hardcore LL deze iets te vaak hebben gezien.
pi_151702958
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:59 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ja snap ik, we hebben gewoon telkens iets te hoge verwachtingen.
Nja ik vind het raar dat ze nog geen NL datum heeft.

Franz Ferdinand & Sparks moet ik nog even kijken wat dat gaat worden, vond die eerste singel nog niet zo heel spannend.

Rudimental is best tof, maar dat heb ik al vaker gezien. De Jeugd al 1000x, al doen ze het vaak wel leuk. Maar ik ben ergens anders te vinden.

James Bay is wel leuk wat ik er van ken. Mini Mansions klonk ook leuk, en Afterpartees kan ik ook best waarderen. De rest moet ik me nog in verdiepen.

Limp Bizkit is dus heel tof, lekker los gaan op die oude hits :). Kan best die Alpha is af gaan breken. The Maccabees zijn ook wel tof, al vond ik hun spot in de Alpha vorige keer ook iets te hoog.
  woensdag 15 april 2015 @ 10:06:59 #115
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151702977
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151703014
Ik zou ook niet uitsluiten dat Limp Bizkit de zondag afsluit. Bij The Offspring was dat ook onverwachts.
pi_151703040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:08 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zou ook niet uitsluiten dat Limp Bizkit de zondag afsluit. Bij The Offspring was dat ook onverwachts.
Of ze komen nog met The Offspring zelf. Limp Bizkit stond vorig jaar nog op Pinkpop midden op de dag op de 3FM stage. Scheen wel een goede show te zijn. Maar denk niet dat die gaan afsluiten. Dan eerder toch Major Lazer
pi_151703252
Ik denk dat we toch veel dance namen gaan krijgen dit jaar buiten de Bravo om. Rudimental kan imo ook zomaar overdag in de Alpha neergezet worden.
  woensdag 15 april 2015 @ 10:20:53 #119
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151703309
Rudimental zie ik ook wel in de Alpha verschijnen inderdaad. Lijkt me trouwens ook wel leuk om te zien!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151703341
Ik denk ook dat Rudimental in de Alpha staat. FFS zou best de Grolsch af kunnen sluiten denk ik. Het aantal semi-grote namen is best groot dit jaar, maar je mist toch een grote niet electronische band.
pi_151703432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:22 schreef theodoor9 het volgende:
Ik denk ook dat Rudimental in de Alpha staat. FFS zou best de Grolsch af kunnen sluiten denk ik. Het aantal semi-grote namen is best groot dit jaar, maar je mist toch een grote niet electronische band.
Ja dat heb ik dus ook een beetje, daarom had ik dus F&TM verwacht vandaag. Maar goed we hebben nog even.
  woensdag 15 april 2015 @ 10:27:06 #122
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151703437
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:19 schreef H.Kemper het volgende:
Polska voelt zich een beetje beledigd
Lekker voor hem.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151703588
Fuzz is ook wel leuk trouwens :)
pi_151703598
Rudimental en limp bizkit ben ik heel content mee. Ik gok dat er nog wel een headliner bijkomt.
pi_151703629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:34 schreef marksi het volgende:
Rudimental en limp bizkit ben ik heel content mee. Ik gok dat er nog wel een headliner bijkomt.
zal toch ff wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')