abonnement Unibet Coolblue
pi_151507362



Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds, De Duitsers
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.205
Voorzitter: Joop Munsterman
Tech. Directeur: Cees Lok
Alg. Directeur: Onbekend sinds aftreden Jan van Halst
Trainer/Coach: Michel Jansen (officieel) / Alfred Schreuder
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: XXImo
Begroting: ¤ 46 miljoen (2012-2013)
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.

Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv




Selectie 2014/2015:



quote:
1 Marsman, Nick (NED) Keeper
20 Stevens, Sonny (NED) Keeper

2 Martina, Cuco (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Darryl Lachman (NED) Verdediger
5 Schilder, Robert (NED) Verdediger
15 Koppers, Dico (NED) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
23 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger

8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
10 Ziyech, Hakim (NED) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Mokotjo, Kamohelo (ZAF) Middenvelder
24 Engelaar, Orlando (NED) Middenvelder
26 Tapia, Renato (PER) Middenvelder

7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Børven, Torgeir (NOR) Aanvaller
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Aanvaller
14 Miyaichi, Ryo (JAP) Aanvaller
25 Ould-Chikh, Bilal (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
33 Kusk, Kasper (DEN) Aanvaller
Openingspost is hier terug te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door johannes_vermeer op 09-04-2015 11:33:57 ]
pi_151509374
quote:
FC Twente heeft Europees voetbal tóch binnen handbereik. De ploeg voert nu namelijk de Fair Play Ranking aan.

De lijstaanvoerders van de drie meest sportieve landen krijgen aan het einde van het seizoen een ticket voor de eerste kwalificatieronde van de Europa League. Nederland bezette in de winterstop de tweede plaats, achter Ierland en voor Engeland.

In het seizoen 2011/2012 plaatste Twente zich ook al via de Fair Play Ranking voor Europees voetbal. Toen werd de groepsfase van de Europa League bereikt.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_151509513
Veel plezier met Rutten als TD volgend jaar. Die houdt wel van risico's nemen. Misschien komt Boulahrouz ook wel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 11:17:30 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_151509573
Bij FC Twente is twijfel ontstaan over de rechtsgeldigheid van de contractverlenging met trainer Alfred Schreuder. Dat meldt de krant Tubantia. De verlenging tot 2019 blijkt een mondelinge afspraak te zijn met toenmalig voorzitter Joop Munsterman. De raad van commissarissen was niet op de hoogte van die afspraak.

,,Dat nieuwe contract van Schreuder is niet besproken in de rvc. Het kwam voor mij als een volslagen verrassing'', zegt commissaris Hennie ten Hag in Tubantia.

Ook commissaris Joop de Winter werd verrast: ,,Ik viel van mijn stoel toen ik het hoorde. Voor het maken van die afspraak had Munsterman helemaal geen mandaat! Volgens de statuten van de club is voor zo'n ingrijpend besluit goedkeuring van de rvc nodig. Die goedkeuring is er niet en een getekend contract met Schreuder is er evenmin.''

Munsterman vertrok eerder dit jaar bij de club uit Enschede. Na gesprekken van Tubantia met de commissarissen blijkt de preses 'kaltgestellt' te zijn. De collega-commissarissen voelen zich 'zwaar besodemieterd' door Munsterman, stelt commissaris De Winter. Er ontstaat een beeld van een solistisch opererende Munsterman, die veel informatie achterhield.

,,Misleid is nog zwak uitgedrukt, zeg maar rustig zwaar besodemieterd'', zegt De Winter. ,,Uit elke lade in De Grolsch Veste komt nu een door Joop gemaakte afspraak of overeenkomst tevoorschijn waarvan wij niets wisten". Ook Hennie ten Hag is hard in zijn oordeel: ,,Ik ben ontzettend teleurgesteld in Joop Munsterman. Als je met elkaar in een bestuur zit, moet vertrouwen de basis zijn. Dat vertrouwen heeft hij zwaar beschaamd. Ik had er slapeloze nachten van.''

Munsterman reageert zelf ook in de krant. De voormalig preses heeft het verhaal van zijn voormalig collega-toezichthouders gelezen. ,,De woorden van de commissarissen laat ik voor hun rekening. Er zijn fouten gemaakt. Daarvoor heb ik dan ook mijn statutaire verantwoordelijkheid genomen door af te treden. In al mijn handelingen heb ik altijd het belang van de club, supporters en sponsors voor ogen gehad", zegt Munsterman

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 11:22:21 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_151509716
'Zo kreeg coach Schreuder een contractverlenging tot 2019 (jaarsalaris 800.000 euro).' :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_151510967
Het is wel treurig dat het meest positieve nieuws is dat het contract van Schreuder kut is geregeld. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 9 april 2015 @ 12:13:32 #7
186611 Haags
pi_151511225
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:11 schreef blistah het volgende:

[..]

Dit zou wel heel erg debiel zijn :').
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 9 april 2015 @ 12:16:39 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151511309
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:22 schreef tong80 het volgende:
'Zo kreeg coach Schreuder een contractverlenging tot 2019 (jaarsalaris 800.000 euro).' :D

:P
Een salaris dat kan oplopen tot 8 ton in z'n laatste seizoen, that is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151511356
Oud-commissaris Twente: ik heb dit in 2011 al voorspeld
VANDAAG, 11:55VOETBAL

Twente-voorzitter Aldo van der Laan (l) en Joop Munsterman (r) ANP PRO SHOTS
Gerard Oude Vrielink, voormalig lid van de raad van commissarissen van FC Twente, is de enige die inhoudelijk wil reageren op het nieuws van vandaag over de situatie bij FC Twente. "Ik heb dit in 2011 al voorspeld", zegt Oude Vrielink tegen NOS Sport.

Een telefonische rondgang langs alle betrokkenen bij Twente levert vooralsnog weinig reacties op. Nadat dagblad TC Tubantia vanmorgen een verhaal bracht waarin de zittende commissarissen van de voetbalclub zware verwijten uiten aan het adres van oud-voorzitter Joop Munsterman, lijken alle ingewijden nu collectief te hebben besloten de lippen op elkaar te houden.

Alleen Oude Vrielink wil wel kort reageren. Na zo'n kwart eeuw in het bestuur van de Twentse club te hebben gezeten vertrok hij in 2012 naar eigen zeggen "met knetterende ruzie" uit Enschede. Hoewel hij in 2010 tot erelid werd benoemd, heeft Oude Vrielink na zijn vertrek in alle opzichten afstand genomen van de club. Hij heeft al geruime tijd geen stoeltje meer in de Grolsch Veste.

Oude Vrielink: "Ik heb laatst de notulen van mijn laatste vergadering bij FC Twente, in augustus 2011, teruggezocht. Daarin staat letterlijk dat ik de raad van commissarissen heb voorspeld dat de gekozen koers tot dit zou gaan leiden. Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar dit is het enige wat ik er nog over wil zeggen."
pi_151511364
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:05 schreef Skv het volgende:
Het is wel treurig dat het meest positieve nieuws is dat het contract van Schreuder kut is geregeld. ;(
Ik neem aan dat zijn "contract" gewoon rechtsgeldig is?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151511595
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:18 schreef eight het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zijn "contract" gewoon rechtsgeldig is?
Anders was ie allang buiten gezet.
pi_151511934
Mondelinge overeenkomst denkt Joopje _O-
I feel kinda Locrian today
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2015 @ 12:54:01 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151512374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef tong80 het volgende:
Bij FC Twente is twijfel ontstaan over de rechtsgeldigheid van de contractverlenging met trainer Alfred Schreuder. Dat meldt de krant Tubantia. De verlenging tot 2019 blijkt een mondelinge afspraak te zijn met toenmalig voorzitter Joop Munsterman. De raad van commissarissen was niet op de hoogte van die afspraak.

,,Dat nieuwe contract van Schreuder is niet besproken in de rvc. Het kwam voor mij als een volslagen verrassing'', zegt commissaris Hennie ten Hag in Tubantia.

Ook commissaris Joop de Winter werd verrast: ,,Ik viel van mijn stoel toen ik het hoorde. Voor het maken van die afspraak had Munsterman helemaal geen mandaat! Volgens de statuten van de club is voor zo'n ingrijpend besluit goedkeuring van de rvc nodig. Die goedkeuring is er niet en een getekend contract met Schreuder is er evenmin.''

Munsterman vertrok eerder dit jaar bij de club uit Enschede. Na gesprekken van Tubantia met de commissarissen blijkt de preses 'kaltgestellt' te zijn. De collega-commissarissen voelen zich 'zwaar besodemieterd' door Munsterman, stelt commissaris De Winter. Er ontstaat een beeld van een solistisch opererende Munsterman, die veel informatie achterhield.

,,Misleid is nog zwak uitgedrukt, zeg maar rustig zwaar besodemieterd'', zegt De Winter. ,,Uit elke lade in De Grolsch Veste komt nu een door Joop gemaakte afspraak of overeenkomst tevoorschijn waarvan wij niets wisten". Ook Hennie ten Hag is hard in zijn oordeel: ,,Ik ben ontzettend teleurgesteld in Joop Munsterman. Als je met elkaar in een bestuur zit, moet vertrouwen de basis zijn. Dat vertrouwen heeft hij zwaar beschaamd. Ik had er slapeloze nachten van.''

Munsterman reageert zelf ook in de krant. De voormalig preses heeft het verhaal van zijn voormalig collega-toezichthouders gelezen. ,,De woorden van de commissarissen laat ik voor hun rekening. Er zijn fouten gemaakt. Daarvoor heb ik dan ook mijn statutaire verantwoordelijkheid genomen door af te treden. In al mijn handelingen heb ik altijd het belang van de club, supporters en sponsors voor ogen gehad", zegt Munsterman

:P
Beetje jammer om zo achteraf te huilen, terwijl de RVC een controlerende functie is. Overal zomaar je handen vanaf trekken is veel te makkelijk. Van mij mogen dit soort faalhazen net zo hard opstappen.
pi_151512439

Nu zit Twente dus in die overbruggingsperiode waar Joop het in januari over had?
  donderdag 9 april 2015 @ 14:31:10 #15
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151515327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:56 schreef Max23 het volgende:

Nu zit Twente dus in die overbruggingsperiode waar Joop het in januari over had?
Komt allemaal goed daar in Enschede!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 9 april 2015 @ 14:40:03 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151515646
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Beetje jammer om zo achteraf te huilen, terwijl de RVC een controlerende functie is. Overal zomaar je handen vanaf trekken is veel te makkelijk. Van mij mogen dit soort faalhazen net zo hard opstappen.
Zeker, achteraf weten we het allemaal wel
pi_151516107
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Beetje jammer om zo achteraf te huilen, terwijl de RVC een controlerende functie is. Overal zomaar je handen vanaf trekken is veel te makkelijk. Van mij mogen dit soort faalhazen net zo hard opstappen.
Waar was de RVC toen Twente kampioen werd? Wel lekker dure champagne naar binnen mikken en verder geen vraagtekens gezet natuurlijk. Zo rollen bobo's gewoon.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151517737
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Beetje jammer om zo achteraf te huilen, terwijl de RVC een controlerende functie is. Overal zomaar je handen vanaf trekken is veel te makkelijk. Van mij mogen dit soort faalhazen net zo hard opstappen.
Zaken die verborgen worden gehouden is lastig om je tegen te wapenen. Anderzijds mag je van RVC toch wel verwachten dat ze zich afvragen waar het contract van de trainer is.

Ik vind het timing (weeks na vertrek Munsterman) wel opvallend. Het is al weken bekend en ze hebben gewacht met kritiek totdat Munsterman weg is. Is dat op verzoek van Munsterman gebeurt of durfde ze hem niet te confronteren? Ik kan mij niet voorstellen dat Munsterman al deze pijndossiers tot op het einde verborgen heeft gehouden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151517952
De hoofsponsor stopt er ook mee

Het schipt zinkt verder door tot aan de bodem.
pi_151518023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:53 schreef Brammess het volgende:
De hoofsponsor stopt er ook mee

Het schipt zinkt verder door tot aan de bodem.
Wie en bron?
pi_151518036
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wie en bron?
pi_151518277


Iedereen geloofde Munsterman.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151518295
Lol. Wel gunstig dit trouwens voor Heracles als ze zich handhaven. Zijn toch veel mensen die fan van beide zijn en nu eerder voor Heracles kiezen om te sponseren.
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 16:11:01 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151518435
XXIMO, de hoofdsponsor, kapt er na dit seizoen mee.


quote:
Persbericht: XXImo stopt definitief met hoofdsponsoring FC Twente

Hoofdsponsor kan zich niet verenigen met beleid van voetbalclub



’s-Hertogenbosch, 9 april 2015 - XXImo, leverancier van Mobility Cards voor de zakelijke rijder, zal de optie om het hoofdsponsorcontract met FC Twente te verlengen, definitief niet lichten. XXImo is hoofdsponsor van de Enschedese voetbalclub tot het eind van het seizoen 2014/2015.



Het bedrijf had FC Twente al in december 2014 laten weten niet onder dezelfde voorwaarden door te gaan met het sponsorschap. Er was toen wel de bereidheid te kijken naar een andere invulling, mede omdat uit door de club gepresenteerde cijfers een snel herstel te verwachten was. Die weg is definitief afgesloten, nu is gebleken dat de clubleiding van FC Twente gedurende lange tijd een onjuiste voorstelling van zaken heeft gegeven voor wat betreft de financiële gezondheid van de club. XXImo voegt zich bij het oordeel van de Raad van Commissarissen dat er sprake is geweest van misleiding door de clubleiding. Om die reden stopt XXImo.



Patrick Bunnik, CEO van XXImo: “Wij zijn met enthousiasme gestart met dit sponsorschap van de ambitieuze voorbeeldclub FC Twente, met een prachtig stadion, geweldige supporters, een stabiel management en een gezonde huishouding. In de eerste periode zagen we onze naamsbekendheid ook flink groeien. In de loop van ons sponsorschap is echter gebleken dat de situatie niet was zoals deze ons is voorgespiegeld. Wij moesten dat uit de krant lezen. Wij zijn dan ook teleurgesteld in de clubleiding die een verkeerde weergave van de financiële situatie en de snelheid van herstel heeft gegeven. Ons merk staat voor honderd procent betrouwbaarheid en transparantie als betaalsysteem en is op geen enkele manier meer te verenigen met de huidige situatie. We zien daarom af van verdere samenwerking. Onze keus heeft nadrukkelijk niets te maken met de tegenvallende sportieve prestaties van FC Twente.”
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151518982
quote:
“Ons merk staat voor honderd procent betrouwbaarheid en transparantie als betaalsysteem en is op geen enkele manier meer te verenigen met de huidige situatie. We zien daarom af van verdere samenwerking”, aldus Bunnik, die stelt dat de keuze niets te maken heeft met de tegenvallende sportieve prestaties. Het contract van XXImo loopt na het seizoen af.
What's next?
pi_151519273
Iemand enig idee of de situatie enigszins vergelijkbaar is met AZ en de val van Dirk Scheringa (Bank) destijds?

AZ is er uiteindelijk nog redelijk goed uitgekomen.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:49:22 #27
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151519520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:39 schreef Intellectueel het volgende:
Iemand enig idee of de situatie enigszins vergelijkbaar is met AZ en de val van Dirk Scheringa (Bank) destijds?
Meer die van Feyenoord zonder VVF. Al die vage constructies en lijken die uit de kast komen ... mooie soap dit.
pi_151519670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')
Heb je liever de financiën op orde a la Heracles of een kampioensschaal in de prijzenkast?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_151519685
Toch Feyenoord een keer overtroffen ^O^
pi_151519808
Maar ze hebben het stadion in eigen bezit.

Vraag me af hoelang het duurt voordat het stadion door de gemeente wordt opgekocht.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151519864
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je liever de financiën op orde a la Heracles of een kampioensschaal in de prijzenkast?
Dat eerste natuurlijk.

Zo'n kampioensschaal stelt niet zoveel meer voor als je licentie verdwenen is...
Zeg niet dat dit gebeurt, maar ik ben er wel van overtuigd dat de bodem nog lang niet in zicht is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151519991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat eerste natuurlijk.

Zo'n kampioensschaal stelt niet zoveel meer voor als je licentie verdwenen is...
Zeg niet dat dit gebeurt, maar ik ben er wel van overtuigd dat de bodem nog lang niet in zicht is.
Als de club kapot gaat is het het inderdaad niet waard geweest, maar als ze deze moeilijke tijd doorkomen wel. Zonder het nemen van deze financiële risico's hadden ze de afgelopen jaren in de grauwe middenmoot gebungeld. Dat kampioenschap en de Champions League deelname nemen ze je niet meer af.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_151520068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als de club kapot gaat is het het inderdaad niet waard geweest, maar als ze deze moeilijke tijd doorkomen wel. Zonder het nemen van deze financiële risico's hadden ze de afgelopen jaren in de grauwe middenmoot gebungeld. Dat kampioenschap en de Champions League deelname nemen ze je niet meer af.
Willem 2 is het ooit nagenoeg gelukt op een minder extreme manier. Niveau van de eredivisie was toen nog veel hoger ook.
pi_151520101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je liever de financiën op orde a la Heracles of een kampioensschaal in de prijzenkast?
Ik zou het liefst hebben dat ik volgend jaar ook nog naar mijn club kan.
pi_151520199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als de club kapot gaat is het het inderdaad niet waard geweest, maar als ze deze moeilijke tijd doorkomen wel. Zonder het nemen van deze financiële risico's hadden ze de afgelopen jaren in de grauwe middenmoot gebungeld. Dat kampioenschap en de Champions League deelname nemen ze je niet meer af.
Bij Juventus werd het wel afgepakt :'(
  donderdag 9 april 2015 @ 17:36:35 #36
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151520788
Ik ben benieuwd of het nieuwe bestuur van Twente, met Van der Laan is dat weliswaar onwaarschijnlijk, Munsterman erbij gaat lappen voor wanbeleid. Zou een duur geintje kunnen worden voor ome Joop.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 9 april 2015 @ 17:37:22 #37
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_151520808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:00 schreef Muto het volgende:
Maar ze hebben het stadion in eigen bezit.

Vraag me af hoelang het duurt voordat het stadion door de gemeente wordt opgekocht.
Eerst de lucht boven het stadion en dan de parkeerplaatsen.
pi_151522169
Eigenlijk is het absurd dat Aldo van der Laan gewoon als voorzitter mag blijven zitten.
pi_151522410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Eigenlijk is het absurd dat Aldo van der Laan gewoon als voorzitter mag blijven zitten.
Is er iets anders mogelijk? Aldo de laan uit sturen betekend gelijk een grote zak geld weg doen. Korte termijn betalingen niet meer kunnen doen, salaris van spelers e.d.

Oke, hij had eerder aan de bel moeten trekken. Maar volgens mij probeert van der Laan met van der Belt alles te redden op dit moment.
pi_151524720
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Eigenlijk is het absurd dat Aldo van der Laan gewoon als voorzitter mag blijven zitten.
Ik geloof dat Aldo iedere maand 4 ton lapt om de rekeningen te betalen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151524990
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:34 schreef Stienn het volgende:

[..]

Is er iets anders mogelijk? Aldo de laan uit sturen betekend gelijk een grote zak geld weg doen. Korte termijn betalingen niet meer kunnen doen, salaris van spelers e.d.

Oke, hij had eerder aan de bel moeten trekken. Maar volgens mij probeert van der Laan met van der Belt alles te redden op dit moment.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik geloof dat Aldo iedere maand 4 ton lapt om de rekeningen te betalen.
Ojah, in financieel opzicht zit je gewoon aan hem vast inderdaad. Maar hij is natuurlijk net zo schuldig aan het wanbeleid van de afgelopen jaren als Munsterman.
pi_151537692
quote:
Schreuder levert in

Barnevelder denkt mee met noodlijdend FC Twente en kiest eieren voor zijn geld

De soap rond FC Twente duurt voort. Het royale contract van hoofdtrainer Alfred Schreuder wordt binnenkort naar beneden bijgesteld.

De beginnende hoofdcoach kreeg in 2013 een jaloersmakende contractaanbieding voorgelegd, waarmee hij zich direct bij de best betaalde voetbaltrainers in Nederland schaarde. Die verbintenis tot en met medio 2019 komt echter voort uit een mondeling akkoord met de inmiddels vertrokken voorzitter Joop Munsterman, wiens positie onhoudbaar was geworden. Dat behalve de nieuwe preses Aldo van der Laan de andere leden van de raad van commissarissen zeggen hierover niet geïnformeerd te zijn is dubieus te noemen, aangezien er om de drie weken intensief werd vergaderd.

„Maar het klopt dat er geen handtekening onder het contract staat”, zegt Van der Laan. Twee rvc-leden weigerden te tekenen. De voormalige linker- en rechterhand van Munsterman is al sinds de winterstop in gesprek met Schreuders zaakwaarnemer, Rob Jansen, om de verbintenis van de hoofdtrainer aan te passen. „We hebben regelmatig contact en praten na het seizoen verder. Laten we ons eerst focussen op de laatste vijf wedstrijden. Of we het contract willen bijstellen? Laat ik het zo zeggen, het is wel onderwerp van discussie.”

Schreuder heeft aangegeven dat hij in het belang van de club bereid is mee te denken. Zijn salaris zal komende zomer dus worden gedevalueerd. Ook met het oog op zijn eigen toekomst lijkt die meewerkende houding de enige manier om te overleven.

De kritiek op de trainer (42) is na de bekeruitschakeling tegen PEC Zwolle bij een deel van de aanhang opgelaaid. Zijn huidige financiële voorwaarden – Telesport maakte twee maanden geleden al bekend dat Schreuder op korte termijn op jaarbasis 800.000 euro mag bijschrijven – werken in de publieke opinie ook niet in zijn voordeel.

„Maar het één staat los van het ander”, vindt Van der Laan. „Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Alfred. Het is duidelijk dat de resultaten achterblijven, maar er is zoveel gebeurd bij de club. Ik vraag me af of je de prestaties allemaal op de trainer moet afschuiven.”

De hoofdcoach voelt het vertrouwen van de clubleiding en heeft zelf geen moment overwogen om de handdoek in de ring te gooien. Ook Van der Laan, jarenlang nota bene de steun en toeverlaat van Munsterman, weigert op te stappen. De uitlatingen van andere commissarissen, die gisteren volledig leegliepen over het gevoerde wanbeleid, veranderen daar niets aan.

Hoofdsponsor XXImo greep de teksten van onder anderen Joop de Winter, die desalniettemin zeker op de hoogte was van de inhoud van het contract van Schreuder, en Hennie ten Hag aan om de samenwerking na dit seizoen definitief stop te zetten. In werkelijkheid is FC Twente al maanden op zoek naar een nieuwe geldschieter.

„Aan een vertrek denk ik op dit moment niet”, zegt Van der Laan, die nog steeds eigen geld in FC Twente steekt om de noodlijdende tukkers in leven te houden en de salarissen van de spelers te betalen. Trekt hij de stekker eruit, dan zijn de problemen niet meer te overzien. „De club is gebaat bij rust en orde. Dat is niet het geval als ik vertrek.”

Zoals bekend houden de tukkers rekening met een nieuwe straf van drie punten aftrek. Door die sanctie zakt FC Twente naar de elfde plaats in de eredivisie. Een ticket voor Europees voetbal via het Fair Play-klassement biedt wellicht nog uitkomst, alhoewel de UEFA FC Twente in dat geval nog wel een Europese licentie moet geven. Gerald van den Belt leverde deze week de benodigde papieren in bij de Europese voetbalbond en zit nu wat dat betreft in de wachtkamer.

De uitvoerend directeur van FC Twente was zo druk met de administratieve rompslomp, dat zelfs de cruciale wedstrijd tegen PEC Zwolle grotendeels langs hem heen ging. Het zegt alles over de financiële situatie in Enschede.
pi_151539736
Vandaag weer meer tekst, duiding en duidelijkheid.
pi_151539740
Ik wacht op nieuws.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151539796
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:47 schreef Muto het volgende:
Ik wacht op nieuws.
Er gaan weer koppen rollen *O*.
deBankzitter twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 08:39:47 Vandaag meer tekst en duidelijkheid van fct. Er gaan meer koppen rollen, dat staat vast. Van Miert moet ook weg. reageer retweet
pi_151540198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou er als Twente fan niet al te rouwig om zijn. Als ze deze risico's niet genomen hadden waren ze nooit kampioen geworden.
De risico's zijn pas genomen na het kampioenschap, toen er ineens gegokt moest worden op EL/CL en de ene lening door de ander werd afgedekt.
pi_151540641
deBankzitter twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 09:34:21 Heftig: bijltjesdag bij fct. Alle scouts zijn de wacht aangezegd. Drama tekent zich steeds meer af reageer retweet
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:43:02 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151540830
Gebeurt bij alle clubs waar men moet bezinnen en de boel weer op de rit moet krijgen: afgelopen seizoen bij Roda, NEC en RKC, nu dan Twente
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_151540984
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:43 schreef Mark het volgende:
Gebeurt bij alle clubs waar men moet bezinnen en de boel weer op de rit moet krijgen: afgelopen seizoen bij Roda, NEC en RKC, nu dan Twente
Degradatie dus
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151540989
peterwekking twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 09:48:32 Voor tweede keer in ruim een maand krijgt #fctwente aftrek van drie punten. reageer retweet
De licentie loopt nu echt gevaar.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151541008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:49 schreef Muto het volgende:
peterwekking twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 09:48:32 Voor tweede keer in ruim een maand krijgt #fctwente aftrek van drie punten. reageer retweet
Waarom nu weer?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:51:11 #52
141482 Q.
JurassiQ
pi_151541018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:49 schreef Muto het volgende:
peterwekking twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 09:48:32 Voor tweede keer in ruim een maand krijgt #fctwente aftrek van drie punten. reageer retweet
De licentie loopt nu echt gevaar.
Dit was de laatste sanctie voordat de licentie ingetrokken wordt.
For great justice!
pi_151541488




Voor in de OP.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 10:11:30 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151541516
Wie had dat gedacht? Van 2-6 naar min 6
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 10 april 2015 @ 10:22:53 #55
186611 Haags
pi_151541826
En nog steeds genoeg punten voor nog een seizoen eredivisie....

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 10-04-2015 11:44:50 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_151541887
Wanneer vind eigenlijk het volgende beoordelingsmoment plaats?
pi_151541954
Nog maar 8 punten boven de streep
pi_151541962
Dit gun je die mensen uit Twente toch ook niet, het zal heus wel rechtvaardig zijn. Maar ik kan begrijpen dat de gemiddelde Twente-supporter kotsziek is na al dit beroerde nieuws.
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 10:31:04 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151542059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:27 schreef cheese. het volgende:
Dit gun je die mensen uit Twente toch ook niet, het zal heus wel rechtvaardig zijn. Maar ik kan begrijpen dat de gemiddelde Twente-supporter kotsziek is na al dit beroerde nieuws.
Wie de billen brandt...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151542236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:27 schreef cheese. het volgende:
Dit gun je die mensen uit Twente toch ook niet, het zal heus wel rechtvaardig zijn. Maar ik kan begrijpen dat de gemiddelde Twente-supporter kotsziek is na al dit beroerde nieuws.
Ja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_151542262
Ik las gisteren ook dat XXimo wil stoppen als shirtsponsor?

http://www.twenteinsite.nl/column-dan-maar-geen-shirtsponsor.html
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Admin vrijdag 10 april 2015 @ 10:38:43 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151542300
Zo, even op slot, ik ga koffie drinken en daarna eens op m'n gemak de boel opruimen.
Oh wee als men komt treiteren in jullie eigen clubtopics, dan is het gehuil niet van de lucht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 10 april 2015 @ 11:45:51 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151544342
Heropend, er kunnen misschien enkele posts weg zijn, jammer dan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151544388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:27 schreef cheese. het volgende:
Dit gun je die mensen uit Twente toch ook niet, het zal heus wel rechtvaardig zijn. Maar ik kan begrijpen dat de gemiddelde Twente-supporter kotsziek is na al dit beroerde nieuws.
Dit gun je een club als FC Twente dus wel.
pi_151544549
Wanneer is het volgende evaluatie moment? Oftewel: wanneer verliest twente hun licentie?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151544600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:45 schreef yvonne het volgende:
Heropend, er kunnen misschien enkele posts weg zijn, jammer dan.
Beetje leedvermaak moet ook kunnen he, dat hoort er bij.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151544628
Ben eigenlijk wel benieuwd of de Twente supporters nog verhaal gaan halen. De veste bestormen ofzo.
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 11:55:56 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151544645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dit gun je een club als FC Twente dus wel.
Waarom?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:55:58 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151544647
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:47 schreef Cara het volgende:
nu het topic weer open is, wil ik het graag over het tweede puntaftrek hebben:

haha
Gaat wel hard zo

pi_151544652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of de Twente supporters nog verhaal gaan halen. De veste bestormen ofzo.
Ze hebben de spelersbus of supportersbussen van Zwolle toch al bekogeld na dat bekerrdrama.
blablablabla
pi_151544664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gaat wel hard zo

[ afbeelding ]
Als speler bij zo'n club heb je op een gegeven moment toch ook geen zin meer :{
blablablabla
pi_151544667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gaat wel hard zo

[ afbeelding ]
Bij een nederlaag dit weekend wordt het misschien nog spannend onderin :)
pi_151544687
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gaat wel hard zo

[ afbeelding ]
Zijn de punten er hier al afgehaald?
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:57:55 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151544692
quote:
Vandaag, 11:12

Aan de rampweek van FC Twente lijkt maar geen einde te komen. De club zet de gehele profscouting op straat, zo meldt TC Tubantia. Na de uitschakeling in de beker, nog meer lijken uit de kast uit de periode van oud-voorzitter Joop Munsterman en opnieuw drie punten in mindering, volgt er dus weer slecht nieuws uit Enschede.

Hoofd profscouting Evert Bleuming en zijn staf, onder wie internationale scout Jan van Staa, kregen vrijdag hun ontslag aangezegd. FC Twente wil dat de scouting in handen komt van de trainersstaf en een nog aan te stellen technisch directeur.

Bezuinigen
Ook medewerkers uit de organisatie en kantoorpersoneel kregen vrijdag te horen dat ze moeten vertrekken. Zoals John van Miert, hoofd opleidingen organisatorische zaken en hoofd jeugdscouting, en Martine Braam, het gezicht van Twente TV. Eerder werd al besloten om de beloften terug te trekken uit de Jupiler League en het vrouwenteam onder te brengen in een aparte stichting.

Het noodlijdende FC Twente moet volgend seizoen bijna negen miljoen euro bezuinigen. ''Een loodzware opgave'', zegt algemeen directeur Gerard van den Belt in De Telegraaf. "We redden het niet door alleen aflopende contracten niet te verlengen; we zullen ook moeten snijden in de vaste contracten, ook bij het kantoorpersoneel.'' De sanering is noodzakelijk, omdat bij een volgende misstap de licentie van de club serieus in gevaar komt.

Puntenstraf
FC Twente kreeg vrijdag vanwege een niet kloppend plan van aanpak voor de tweede keer dit seizoen drie punten in mindering. Daarmee is de club vrijwel kansloos voor een plek in de play-offs om Europees voetbal. Twente houdt nog 34 punten over, op dit moment goed voor een elfde plek. (FOX Sports)
pi_151544696
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:52 schreef eight het volgende:
Wanneer is het volgende evaluatie moment? Oftewel: wanneer verliest twente hun licentie?
Volgens de directeur van de Twentse formatie, is het vijf voor twaalf geweest. Hij hoopt de club tijdig weer op de rails te krijgen om erger te voorkomen. "Dit is onze laatste kans, want we komen zo langzamerhand aan het eind van het sanctietraject. We kunnen nog twee keer gestraft worden met puntenaftrek, maar daarna volgt onherroepelijk intrekking van de licentie", aldus Van den Belt.

Dit zei de beste man op 1 april, volgens hem konden er toen nog 2 keer punten afgetrokken worden.
Weet niet of die in de war is, maar anders duurt het nog wel even.
http://www.goal.com/nl/ne(...)entie-kwijt-te-raken

En ik kan me niet voorstellen dat ze van zo'n club de licentie intrekken. ABN Amro werd ook gekocht, too big to fail.
  Admin vrijdag 10 april 2015 @ 11:58:31 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151544708
Ja dit is slim :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 10 april 2015 @ 11:59:35 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151544735
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Beetje leedvermaak moet ook kunnen he, dat hoort er bij.
Niet 987876 topics lang, dan is de lol er wel af en worden de 'grappen' stomvervelend.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151544827
FORZA TWENTE *O*
pi_151544830
Hangover doekje wel toepasselijk trouwens.
pi_151544859
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:37 schreef Skv het volgende:
Ik las gisteren ook dat XXimo wil stoppen als shirtsponsor?

http://www.twenteinsite.nl/column-dan-maar-geen-shirtsponsor.html
Ze stoppen als hoofdsponsor, dus ook als shirtsponsor.
pi_151544884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ze 9 miljoen moeten bezuinigingen dan zou het toch een stuk netter zijn als je een paar spelers verkoopt ipv je kantoorpersoneel met vast contract de laan uit te sturen :r
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151544906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet 987876 topics lang, dan is de lol er wel af en worden de 'grappen' stomvervelend.
Wat is het probleem nou weer, elke dag is er weer wat nieuws en daar wordt dan over gelachen. Mag je maar 1x per week iets grappig vinden?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_151544918
quote:
FC Twente werd op 1 juli 1965 opgericht en bestaat over zo’n drie maanden dus officieel vijftig jaar. Er zou over drie dagen een jubileumreceptie met een ingetogen karakter gehouden worden, om dat te vieren. Die receptie is nu echter afgezegd. Aldo van der Laan zegt namens de Tukkers dat iedereen de situatie van de club inmiddels kent. “We zijn bezig met een ingrijpende bezuinigingsoperatie en dat betekent onder andere dat aflopende contracten niet worden verlengd.”

“Deze week hebben we ook een aantal collega’s met een vast contract slecht nieuws moeten brengen en daarnaast kregen we opnieuw drie punten in mindering. Het lijkt ons niet gepast om dan maandag, ook al is het ingetogen, een receptie te houden”, geeft Van der Laan aan. Hij is op dit moment voorzitter van FC Twente, nadat Joop Munsterman de eer aan zichzelf hield en opstapte.
Geen feest dus bij Twente.
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:08:06 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151544967
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Als ze 9 miljoen moeten bezuinigingen dan zou het toch een stuk netter zijn als je een paar spelers verkoopt ipv je kantoorpersoneel met vast contract de laan uit te sturen :r
dat zal ook wel gaan gebeuren maar levert weinig op omdat die eigenlijk al verpand zijn
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 12:08:59 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151544989
Volgens mij gaat het niet zo goed met Twente.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151545000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet 987876 topics lang, dan is de lol er wel af en worden de 'grappen' stomvervelend.
Eens.
Ik zou wel effe het allereerste plaatje in de OP verwijderen. In deze periode kan daar geen sprake van zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151545019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Geen feest dus bij Twente.
Dit vind ik niet grappig
pi_151545026
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zal ook wel gaan gebeuren maar levert weinig op omdat die eigenlijk al verpand zijn
Allemaal?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151545038
9 miljoen bezuinigen. Dat is bijna een kwart van de hele begroting van Twente. :D

Ga er maar aan staan. Gaat lang duren voordat ze hier weer bovenop zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 12:11:34 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151545067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
9 miljoen bezuinigen. Dat is bijna een kwart van de hele begroting van Twente. :D

Ga er maar aan staan. Gaat lang duren voordat ze hier weer bovenop zijn.
Dit vind ik niet grappig.

Wat is dat geintje met die scouts trouwens?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:11:48 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151545073
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef eight het volgende:

[..]

Allemaal?
die met een beetje transferwaarde wel dacht ik, maar we gaan het zien als het transferwindow opent.
pi_151545086
quote:
Schreuder levert salaris in

door Erik van Haren
De soap rond FC Twente duurt voort. Het royale contract van hoofdtrainer Alfred Schreuder wordt binnenkort naar beneden bijgesteld.
De beginnende hoofdcoach kreeg in 2013 een jaloersmakende contractaanbieding voorgelegd, waarmee hij zich direct bij de best betaalde voetbaltrainers in Nederland schaarde. Die verbintenis tot en met medio 2019 komt echter voort uit een mondeling akkoord met de inmiddels vertrokken voorzitter Joop Munsterman, wiens positie onhoudbaar was geworden.
Dat behalve de nieuwe preses Aldo van der Laan de andere leden van de raad van commissarissen zeggen hierover niet geïnformeerd te zijn is dubieus te noemen, aangezien er om de drie weken intensief werd vergaderd. „Maar het klopt dat er geen handtekening onder het contract staat”, zegt Van der Laan.
Twee rvc-leden weigerden te tekenen. De voormalige linker- en rechterhand van Munsterman is al sinds de winterstop in gesprek met Schreuders zaakwaarnemer, Rob Jansen, om de verbintenis van de hoofdtrainer aan te passen.
„We hebben regelmatig contact en praten na het seizoen verder. Laten we ons eerst focussen op de laatste vijf wedstrijden. Of we het contract willen bijstellen? Laat ik het zo zeggen, het is wel onderwerp van discussie.”
Schreuder heeft aangegeven dat hij in het belang van de club bereid is mee te denken. Zijn salaris zal komende zomer dus worden gedevalueerd. Ook met het oog op zijn eigen toekomst lijkt die meewerkende houding de enige manier om te overleven.
Telesport maakte twee maanden geleden al bekend dat Schreuder op korte termijn op jaarbasis 800.000 euro mag bijschrijven.
pi_151545106
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef eight het volgende:

[..]

Allemaal?
Nee.

Alleen de spelers met nog enige waarde op de transfermarkt.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:13:49 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151545114
Gelukkig hebben jullie nog wel de beste keeper van Nederland.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:15:33 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151545157
:'(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151545162
Helaas dat het schrappen van de scouting niet meer oplevert dan de kosten van 2 seizoenskaarten bij Feyenoord.
pi_151545181
Inderdaad niet handig om de scouting de deur uit te doen als je moet bezuinigen.

Als je niet veel te besteden hebt moet je het juist van goede scouting hebben.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:17:44 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151545212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad niet handig om de scouting de deur uit te doen als je moet bezuinigen.

Als je niet veel te besteden hebt moet je het juist van goede scouting hebben.
Onbegrijpelijk inderdaad maar toont wel de wanhopige situatie aan
pi_151545222
Zijn eventuele transferopbrengsten nog steeds als inkomsten meebegroot trouwens?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:19:08 #100
8781 crew  Frutsel
pi_151545248
Europa League via het Fairplayklassement kan nog... en theoretisch via de playoffs..

Maar kan me indenken dat daar klachten gaan komen of dit financiële (wan)beleid eigenlijk ook geen fairplay is.

Maar denk dat je met het huidige spel eerder naar beneden moet kijken... zeker als je dit weekend ook met 0 punten uit Deventer zou komen. Go Ahead zal extra gemotiveerd zijn :) Al gun ik het Go Ahead ook niet om de eredivisie te verlaten. Zou ik ook zonde vinden.
pi_151545266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee.

Alleen de spelers met nog enige waarde op de transfermarkt.
Tering. Munsterman heeft de club echt gesloopt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151545302
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:19 schreef Frutsel het volgende:
Europa League via het Fairplayklassement kan nog... en theoretisch via de playoffs..

Maar kan me indenken dat daar klachten gaan komen of dit financiële (wan)beleid eigenlijk ook geen fairplay is.

Maar denk dat je met het huidige spel eerder naar beneden moet kijken... zeker als je dit weekend ook met 0 punten uit Deventer zou komen. Go Ahead zal extra gemotiveerd zijn :) Al gun ik het Go Ahead ook niet om de eredivisie te verlaten. Zou ik ook zonde vinden.
Trollen doe je maar ergens anders.
pi_151545319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad niet handig om de scouting de deur uit te doen als je moet bezuinigen.

Als je niet veel te besteden hebt moet je het juist van goede scouting hebben.
Zeker als je ook nog eens een TD moet aanstellen die dat werk van hun overneemt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151545356
Renato Tapia is een goede voetballer. Heeft Twente van hem 100% de transferrechten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151545361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Trollen doe je maar ergens anders.
Hij heeft wel een punt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:22:39 #106
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151545362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:22 schreef superniger het volgende:
Renato Tapia is een goede voetballer. Heeft Twente van hem 100% de transferrechten?
Ja, van hem wel volgens mij.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151545374
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:22 schreef eight het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Dat hadden ik en velen met mij ook, maar dat werd niet gewaardeerd.
pi_151545388
Schilder is nog wel in eigen bezit dat scheelt.
pi_151545408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:19 schreef Frutsel het volgende:
Europa League via het Fairplayklassement kan nog... en theoretisch via de playoffs..

Maar kan me indenken dat daar klachten gaan komen of dit financiële (wan)beleid eigenlijk ook geen fairplay is.

Maar denk dat je met het huidige spel eerder naar beneden moet kijken... zeker als je dit weekend ook met 0 punten uit Deventer zou komen. Go Ahead zal extra gemotiveerd zijn :) Al gun ik het Go Ahead ook niet om de eredivisie te verlaten. Zou ik ook zonde vinden.
http://www.espnfc.com/dut(...)fairplay?season=2014 Ze staan 15e? Of ben ik gek.
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 12:24:32 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151545414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef hafcfan het volgende:
Schilder is nog wel in eigen bezit dat scheelt.
Hoeven ze die niet in te huren om het stadion te verven, scheelt in de kosten

xd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:24:40 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151545421
Als ze volgend jaar degraderen dan kan het weleens einde verhaal worden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151545436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dat hadden ik en velen met mij ook, maar dat werd niet gewaardeerd.
Helaas leeft de Munsterman mentaliteit hier nog volop.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151545444
Jammer dat er nu geen geld meer is voor een nieuw contract voor Engelaar.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 10 april 2015 @ 12:25:20 #114
186611 Haags
pi_151545446
Zonder wrijving geen glans
pi_151545448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:24 schreef Morendo het volgende:
Als ze volgend jaar degraderen dan kan het weleens einde verhaal worden.
Zo ver zou het wel niet komen, maar plek 10-15 zit er dik in.
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 12:25:34 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151545453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:24 schreef cheese. het volgende:

[..]

http://www.espnfc.com/dut(...)fairplay?season=2014 Ze staan 15e? Of ben ik gek.
4e.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151545466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

4e.
Waar kan je zo'n overzicht vinden? En wanneer heb je recht op EL?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 10 april 2015 @ 12:26:10 #119
186611 Haags
pi_151545471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Bij Ado?
Trots van het noorden :9
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:26:45 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151545491
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:26 schreef cheese. het volgende:

[..]

Waar kan je zo'n overzicht vinden? En wanneer heb je recht op EL?
Als je de hoogst genoteerde ploeg bent die nog geen Europees voetbal heeft behaald.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151545502
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:22 schreef eight het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Dat hadden de Molukkers ook.

Ik verwacht dat Twente net als Parma FC gaat eindigen. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151545503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zo ver zou het wel niet komen, maar plek 10-15 zit er dik in.
GAE, Utrecht en Heerenveen uit en AZ thuis. Ga maar uit van de 15e plek
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151545526
Waar is het misgegaan bij Twente? Misschien wel door het op een haar na mislopen van de titel in 2011. Daarna hebben ze qua uitgaven geen stapje terug gedaan terwijl de CL-inkomsten er niet meer waren.
pi_151545531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je de hoogst genoteerde ploeg bent die nog geen Europees voetbal heeft behaald.
Neem aan dat niet ieder land zo'n plek te verdelen heeft? Zijn iets van 50 landen bij de UEFA aangesloten. Dan zou een club in Liechtenstein ook ff europa league inkunnen omdat ze weinig rode kaarten hebben.
pi_151545540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

GAE, Utrecht en Heerenveen uit en AZ thuis. Ga maar uit van de 15e plek
Utrecht en GAE winnen ze wel.
pi_151545554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:27 schreef cheese. het volgende:

[..]

Neem aan dat niet ieder land zo'n plek te verdelen heeft? Zijn iets van 50 landen bij de UEFA aangesloten. Dan zou een club in Liechtenstein ook ff europa league inkunnen omdat ze weinig rode kaarten hebben.
Alleen de 3 sportiefste landen.
pi_151545583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar is het misgegaan bij Twente? Misschien wel door het op een haar na mislopen van de titel in 2011. Daarna hebben ze qua uitgaven geen stapje terug gedaan terwijl de CL-inkomsten er niet meer waren.
En een falende raad van commissarissen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:29:11 #128
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151545586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:27 schreef cheese. het volgende:

[..]

Neem aan dat niet ieder land zo'n plek te verdelen heeft? Zijn iets van 50 landen bij de UEFA aangesloten. Dan zou een club in Liechtenstein ook ff europa league inkunnen omdat ze weinig rode kaarten hebben.
Liechtenstein heeft geen competitie, dus die zijn uitgesloten van Fair Play.

Er is een ranglijst van hoe sportief alle clubs zich gedragen en de 3 hoogst scorende landen mogen hun meest sportieve club die nog geen Europees voetbal heeft afvaardigen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:30:46 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151545652
Het is allemaal de schuld van Siem de Jong!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151545677
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Liechtenstein heeft geen competitie, dus die zijn uitgesloten van Fair Play.

Er is een ranglijst van hoe sportief alle clubs zich gedragen en de 3 hoogst scorende landen mogen hun meest sportieve club die nog geen Europees voetbal heeft afvaardigen.
Dankjewel voor je antwoord. Dit is de meest recente die ik kan vinden, is er ook één die al geupdate is?
http://www.uefa.com/Multi(...)2202508_DOWNLOAD.pdf
pi_151545695
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:29 schreef superniger het volgende:

[..]

En een falende raad van commissarissen.
Zou kunnen.. Ze geven nu allemaal Jopie de schuld terwijl ze zelf nogal dicht op het vuur zaten.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:32:33 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151545727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar is het misgegaan bij Twente? Misschien wel door het op een haar na mislopen van de titel in 2011. Daarna hebben ze qua uitgaven geen stapje terug gedaan terwijl de CL-inkomsten er niet meer waren.
Joop kreeg na het kampioenschap megalomane trekjes en stuurde iedereen die het niet met hem eens was de laan uit. Alle realiteitszin uit het oog verloren, dan krijg je dat :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:33:12 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151545756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:31 schreef cheese. het volgende:

[..]

Dankjewel voor je antwoord. Dit is de meest recente die ik kan vinden, is er ook één die al geupdate is?
http://www.uefa.com/Multi(...)2202508_DOWNLOAD.pdf
Graag gedaan.
Het wordt verder niet geüpdate. Althans, niet in de afgelopen jaren. Het is alleen intern bekend bij de UEFA.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151545788
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Joop kreeg na het kampioenschap megalomane trekjes en stuurde iedereen die het niet met hem eens was de laan uit. Alle realiteitszin uit het oog verloren, dan krijg je dat :{
En zijn maatje Aldo van der Laan dan? Die is nu voorzitter als ik het goed begrepen heb terwijl hij twee handen op 1 buik was met Munsterman.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:34:45 #135
8781 crew  Frutsel
pi_151545816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Trollen doe je maar ergens anders.
hoezo nou weer trollen?
pi_151545838
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

hoezo nou weer trollen?
Je drijft de spot met Twente, dat mag niet.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:36:08 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151545867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

En zijn maatje Aldo van der Laan dan? Die is nu voorzitter als ik het goed begrepen heb terwijl hij twee handen op 1 buik was met Munsterman.
Die is net zo, maar omdat hij nu eigen geld in de club pompt zit hij er nog wel even.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151545901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Joop kreeg na het kampioenschap megalomane trekjes en stuurde iedereen die het niet met hem eens was de laan uit. Alle realiteitszin uit het oog verloren, dan krijg je dat :{
Smit is precies hetzelfde. Enige verschil is dat de een gierig is en de ander geeft het uit alsof het niks is.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 12:37:04 #139
8781 crew  Frutsel
pi_151545902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je drijft de spot met Twente, dat mag niet.
Hmm... het zal wel :{ Troll zelf maar elders dan :W

http://www.vi.nl/nieuws/f(...)fair-playranking.htm
pi_151546195
Dat iedereen Twente uitlacht is wat overdreven eigenlijk.. zal er geen traan om laten maar Twente heeft toch een paar jaar best aardig gepresteerd in Europa en mooie wedstrijden gespeeld. Jammer voor hen dat ze zo'n megalomane dwaas aan het roer hadden want met een iets voorzichtiger beleid had je nu een mooi voetbalbolwerk.
pi_151546449
Twentegod. _O_
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_151546477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Smit is precies hetzelfde. Enige verschil is dat de een gierig is en de ander geeft het uit alsof het niks is.
Gierig zijn als eindverantwoordelijke bij een voetbalclub is geen slecht iets.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:54:11 #143
357045 Grifte
Feijenoord
pi_151546482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hmm... het zal wel :{ Troll zelf maar elders dan :W

http://www.vi.nl/nieuws/f(...)fair-playranking.htm
http://www.elfvoetbal.nl/(...)opese-plek-fc-twente

Geen dank he
pi_151546533
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:54 schreef Shrewd het volgende:

[..]

Gierig zijn als eindverantwoordelijke bij een voetbalclub is geen slecht iets.
Ja klopt. Mogen hem wel wat dankbaarder zijn
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 13:12:09 #145
8781 crew  Frutsel
pi_151547052
quote:
owja dat tuig

ah als dat er nog bij komt dan zal vi daar geen rekening mee hebben gehouden idd.
pi_151547167
quote:
_O_ feyenoordgod
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_151547197
quote:
De KNVB zal ook wel rekening houden met de wantoestanden van afgelopen dinsdag. Stenen vlogen massaal richting de PEC-bussen./
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151547889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:24 schreef Morendo het volgende:
Als ze volgend jaar degraderen dan kan het weleens einde verhaal worden.
Het scheelt dat je in de eredivisie zelfs met een hele middelmatige selectie nog kunt overleven.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151548607
quote:
De gemeente Enschede hoopt binnen een week met een concreet voorstel te komen voor (financiële) steun aan de noodlijdende eredivisieclub FC Twente. Dat heeft wethouder Eelco Eerenberg (financiën) gezegd.
Eerenberg laat weten dat het voorstel eerst goed wordt afgestemd met de leiding van FC Twente voordat de gemeente ermee naar buiten komt. Hij wilde niet kwijt hoe de steun aan de voetbalclub er kan uitzien. ,,Maar het verstrekken van een nieuwe lening is op dit moment niet aan de orde'', aldus de wethouder.

Enschede leende 20 miljoen euro aan FC Twente voor het uitbreiden van de Grolsch Veste. ,,Als wij steun gaan geven aan FC Twente moet aan een aantal randvoorwaarden worden voldaan'', zegt Eeerenberg. ,,Het mag de gemeenschap geen geld kosten. En het plan moet ook aan de Europese regels voldoen. Ik heb geen zin om naar Brussel te reizen om daar een moeilijk uitlegverhaal te vertellen. En uiteraard moet ook de gemeenteraad ermee instemmen.''

Eerenberg zei dat het voor de gemeente Enschede en heel Twente van groot belang is dat de voetbalclub blijft voortbestaan ,,Elke weekeinde zijn er heel veel mensen in Enschede en de rest van de regio die genieten van de voetbalprestaties van FC Twente'', zegt de wethouder. ,,Bovendien speelt de club een grote rol in het maatschappelijk werk. FC Twente is bijvoorbeeld betrokken bij een project voor achterstandswijken. Spelers gaan mee de wijk in en praten met jongeren over onderwerpen als gezond leven.''
pi_151548692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

JE VERWACHT HET NIET.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151548736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:02 schreef superniger het volgende:

[..]

JE VERWACHT HET NIET.
Logisch toch. FC Twente is zeer belangrijk voor Enschede.
pi_151548915
Stevens heeft de achterste kruisband van z'n rechterknie afgescheurd en is 9 maanden uit de roulatie ;( -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_151548943
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Stevens heeft z'n kruisband afgescheurd en is 9 maanden uit de roulatie ;( -O-
Gelukkig hebben jullie met Marsman een goede vervanger.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 14:11:26 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151548973
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Stevens heeft de achterste kruisband van z'n rechterknie afgescheurd en is 9 maanden uit de roulatie ;( -O-
Godverdomme -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 14:12:50 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151549021
Drommel op doel aub!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151549037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Badam tss...en de cirkel is weer rond.

Steunclub.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:14:01 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151549059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drommel op doel aub!
Waarom Fernandes niet?
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:14:58 #158
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151549093
Gaat de club Joop en Aldo nog proberen aan te spreken voor wanbeleid?
Die Lebenslust bringt dich um.
  Redactie Sport vrijdag 10 april 2015 @ 14:20:07 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151549208
De spelers gaan dus de wijken in.

Heeft Ome Jopie ze goed geleerd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:21:06 #160
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151549236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De spelers gaan dus de wijken in.

Heeft Ome Jopie ze goed geleerd
Joop ging het bos in.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:36:47 #161
67670 Skv
Cynist.
pi_151549703
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:04 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ze stoppen als hoofdsponsor, dus ook als shirtsponsor.
Euh ja, dat bedoelde ik dus ook. :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 14:37:09 #162
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151549711
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom Fernandes niet?
Die zit in Griekenland en is nog slechter dan Nick :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:37:15 #163
67670 Skv
Cynist.
pi_151549716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Stevens heeft de achterste kruisband van z'n rechterknie afgescheurd en is 9 maanden uit de roulatie ;( -O-
http://www.nu.nl/voetbal/(...)re-knieblessure.html

Ik las het net. Kan het nog waardelozer?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_151549727
Mulder een optie?
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_151549782
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:37 schreef Shrewd het volgende:
Mulder een optie?
Nog meer geld uitgeven?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:44:20 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151549918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De spelers gaan dus de wijken in.

Heeft Ome Jopie ze goed geleerd
dit keer wel met een collecte bus
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 14:52:38 #167
8781 crew  Frutsel
pi_151550106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Stevens heeft de achterste kruisband van z'n rechterknie afgescheurd en is 9 maanden uit de roulatie ;( -O-
sjonge die jongen heeft ook pech hoor :{

Was er al toen ook zo lang uit met zijn blessure
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:21:58 #168
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151550910
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

sjonge die jongen heeft ook pech hoor :{

Was er al toen ook zo lang uit met zijn blessure
Ik heb sterk het gevoel dat de goden pas stoppen met het sturen van rampen wanneer Munsterman vrijwillig in ballingschap gaat naar een afgelegen eiland in de Stille Oceaan. Dan is het evenwicht in de kosmos weer hersteld.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151551098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drommel op doel aub!
maakte een goeie indruk tijdens de eliteronde onder 19

die kunnen ze wel doorschuiven
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 april 2015 @ 15:30:29 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151551112
Ik mag toch hopen dat de gemeente niet gaat bijspringen. Kan het niet uitstaan dat ze dat in andere steden doen en ik zie mijn eigen club nog liever ophouden te bestaan dan dat er met gemeenschapsgeld wordt gesmeten.

Kun je toch ook niet verkopen. "U houdt niet van sport? We gaan een paar miljoen doneren aan 3 spelers en een coach die ver boven hun stand verdienen. Ja haha, zo gaat dat in het voetbal."
pi_151551156
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:30 schreef Kreator het volgende:
Ik mag toch hopen dat de gemeente niet gaat bijspringen. Kan het niet uitstaan dat ze dat in andere steden doen en ik zie mijn eigen club nog liever ophouden te bestaan dan dat er met gemeenschapsgeld wordt gesmeten.

Kun je toch ook niet verkopen. "U houdt niet van sport? We gaan een paar miljoen doneren aan 3 spelers en een coach die ver boven hun stand verdienen. Ja haha, zo gaat dat in het voetbal."
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-FC-Twente.dhtml
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:20 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151551173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nog meer geld uitgeven?
Transfervrij.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 april 2015 @ 15:35:06 #173
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151551258
quote:
Op zich vind ik dat er niks mis is met een lening, al zie ik dat liever een bank doen dan een gemeente.
Zolang er maar geen geld wordt gedoneerd.
pi_151551386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Transfervrij.
Wist niet dat hij gratis kwam ballen bij Twente.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151551396
rtvoostsport twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 15:38:37 Komende anderhalf jaar geen ruimte voor scouting buiten de technische staf en technisch directeur. #fctwente #rtvoost reageer retweet
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:40:23 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151551404
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat er niks mis is met een lening, al zie ik dat liever een bank doen dan een gemeente.
Zolang er maar geen geld wordt gedoneerd.
Banken nemen dat risico liever niet en dan zou je dat als gemeente eigenlijk ook niet moeten doen
pi_151551417
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat er niks mis is met een lening, al zie ik dat liever een bank doen dan een gemeente.
Zolang er maar geen geld wordt gedoneerd.
Hypocriet
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:43:34 #178
67670 Skv
Cynist.
pi_151551490
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat er niks mis is met een lening, al zie ik dat liever een bank doen dan een gemeente.
Zolang er maar geen geld wordt gedoneerd.
Dit is ook jaren voor de crisis geweest, toen kon dat soort ongein gewoon.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_151551629
Nog wat gebeurt in Enschede?
pi_151551646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
rtvoostsport twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 15:38:37 Komende anderhalf jaar geen ruimte voor scouting buiten de technische staf en technisch directeur. #fctwente #rtvoost reageer retweet
Echt een zeer onverstandige zet dit wel van Twente. Dat is de hele basis van je voortbestaan. Eigenlijk geeft dit wel aan hoe erg het is. Nog erger dan mensen denken. En dan ook nog kantoormensen eruit die bij elkaar geen reet kosten vergeleken bij een enkele voetballer.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151551650
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat er niks mis is met een lening, al zie ik dat liever een bank doen dan een gemeente.
Zolang er maar geen geld wordt gedoneerd.
Is ook niks mis mee. Al is het niet de eerste keer van Twente natuurlijk. Is die vorige eigenlijk überhaupt al afbetaald voordat Jopie met geld ging strooien?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_151551668
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Is ook niks mis mee. Al is het niet de eerste keer van Twente natuurlijk. Is die vorige eigenlijk überhaupt al afbetaald voordat Jopie met geld ging strooien?
Nee, dat staat hierboven ook. Is nog niet eens terugbetaald en ze willen dus weer nieuwe steun. Het ene gat dichten met het andere.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:50:06 #183
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151551673
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
rtvoostsport twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 15:38:37 Komende anderhalf jaar geen ruimte voor scouting buiten de technische staf en technisch directeur. #fctwente #rtvoost reageer retweet
Dat lijkt mij geen verstandig lange termijn beleid. Maar Twente zal wel zo ziek zijn dat het nu vrouwen en kinderen eerst is.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151551708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, dat staat hierboven ook. Is nog niet eens terugbetaald en ze willen dus weer nieuwe steun. Het ene gat dichten met het andere.
Ah sorry, had ik niet gelezen. Maar goed, dat is kansloos dan natuurlijk.

Wellicht dat er nog iets te verkopen valt.. ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 april 2015 @ 15:55:33 #185
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151551857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, dat staat hierboven ook. Is nog niet eens terugbetaald en ze willen dus weer nieuwe steun. Het ene gat dichten met het andere.
Waar staat dat dan, dat *die* lening niet is afbetaald? Kan het ff niet terugvinden.
pi_151551941
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ah sorry, had ik niet gelezen. Maar goed, dat is kansloos dan natuurlijk.

Wellicht dat er nog iets te verkopen valt.. ;)
Het is nu ook gewoon chaos, niemand weet meer wat voor lijken er nog uit de kast zullen komen. Maar de manier waarop ze nu overal het mes inzetten zegt echt heel veel over de diepte van de problemen.

Gezien de manier van bezuinigen denk ik ook dat de invloed van de investeringsfondsen/doyen/etc. groter is dan gedacht en dat er dus vrij weinig te verdienen is aan verkopen van spelers waardoor ze dus wel met dit soort maatregelen moeten komen.

Normaliter verkoop je de topverdieners en schuif je jeugd door, ook al gaat je dat de komende paar jaar veel punten kosten. Nu snijden ze echt in de toekomst om die paar maanden in het heden door te komen. Ik denk dat ze zich serieus zorgen maken om de licentie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151551974
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat er niks mis is met een lening, al zie ik dat liever een bank doen dan een gemeente.
Zolang er maar geen geld wordt gedoneerd.
Geld van een lening moet ook ergens vandaag komen. PSV verkocht tenminste nog grond, voor een lucratief prijsje. Twente kreeg gratis geld tegen een lucratief rentetje
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_151552013
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waar staat dat dan, dat *die* lening niet is afbetaald? Kan het ff niet terugvinden.
Vorige pagina dan misschien? Ik weet 't ook niet zo snel meer maar dat las ik hier net. Dat die van 20 miljoen nog niet geheel is terugbetaald. Geen idee in welke mate maar als de gemeente gaat "investeren" dan gaat dat geld natuurlijk eerst linea recta in die lening.

En uiteindelijk kan dat qua rente wel gunstig uitpakken om de begroting te drukken, al lijkt me dat geen gat van 9 miljoen per jaar maar het is een begin.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 april 2015 @ 16:03:07 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151552100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het is nu ook gewoon chaos, niemand weet meer wat voor lijken er nog uit de kast zullen komen. Maar de manier waarop ze nu overal het mes inzetten zegt echt heel veel over de diepte van de problemen.

Gezien de manier van bezuinigen denk ik ook dat de invloed van de investeringsfondsen/doyen/etc. groter is dan gedacht en dat er dus vrij weinig te verdienen is aan verkopen van spelers waardoor ze dus wel met dit soort maatregelen moeten komen.

Normaliter verkoop je de topverdieners en schuif je jeugd door, ook al gaat je dat de komende paar jaar veel punten kosten. Nu snijden ze echt in de toekomst om die paar maanden in het heden door te komen. Ik denk dat ze zich serieus zorgen maken om de licentie.
Ik ken wel iemand die er (nog) werkt en die vertelt ook wel verhalen over de sfeer en wat voor bende het is. Er is nog steeds geen openheid. Dus er zal nog wel veel meer misgaan.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:04:35 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151552135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wist niet dat hij gratis kwam ballen bij Twente.
Twente kan echt nog wel salarissen van een subtopper betalen, gewoon de grootverdieners verkopen. Mulder zal al lang bij zijn als ie ergens aan de bak kan.
pi_151552227
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het is nu ook gewoon chaos, niemand weet meer wat voor lijken er nog uit de kast zullen komen. Maar de manier waarop ze nu overal het mes inzetten zegt echt heel veel over de diepte van de problemen.

Gezien de manier van bezuinigen denk ik ook dat de invloed van de investeringsfondsen/doyen/etc. groter is dan gedacht en dat er dus vrij weinig te verdienen is aan verkopen van spelers waardoor ze dus wel met dit soort maatregelen moeten komen.

Normaliter verkoop je de topverdieners en schuif je jeugd door, ook al gaat je dat de komende paar jaar veel punten kosten. Nu snijden ze echt in de toekomst om die paar maanden in het heden door te komen. Ik denk dat ze zich serieus zorgen maken om de licentie.
True. In deze mate zag ik het natuurlijk niet aankomen, maar de samenwerking en de verhalen omtrent Doyen zei imo al genoeg dat er iets niet helemaal goed zat.

Benieuwd wat er nu gaat gebeuren in ieder geval. Munsterman heeft de FCT naar de klote geholpen, en als ze niet oppassen mogen er over een paar weekies nog play-offs gespeeld gaan worden. En dan niet de goede.

Ik gun het Joop trouwens ook van harte. Anderen hier had ik nog wel een andere situatie toegewenst ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_151552256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Twente kan echt nog wel salarissen van een subtopper betalen, gewoon de grootverdieners verkopen. Mulder zal al lang bij zijn als ie ergens aan de bak kan.
Mulder is nu ook weer niet zo'n geweldenaar en zal met z'n vele jaren bij Feyenoord toch inmiddels wel redelijk verdienen. Ik zou 't als Twente niet doen in ieder geval. Je kunt beter heel gericht overbodige spelers met dikker salaris op laten hoepelen en er niet eentje bijhalen. Ik denk dat je gewoon gericht moet werken naar vier/vijf goede spelers op 't veld en dan de bank - net zoals Feyenoord lange tijd - puur vullen met jonge gasten. Resultaten worden lastig de komende paar jaar maar daarmee ga je in ieder geval werken aan de toekomst in plaats van pleisters van de ene wond aftrekken en op een nieuwe wond plakken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:08:33 #193
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151552277
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

True. In deze mate zag ik het natuurlijk niet aankomen, maar de samenwerking en de verhalen omtrent Doyen zei imo al genoeg dat er iets niet helemaal goed zat.
Er is voor Nederlandse clubs maar een reden om met Doyen in zee te gaan en dat is wanneer je acute liquiditeitsproblemen hebt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151552454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Er is voor Nederlandse clubs maar een reden om met Doyen in zee te gaan en dat is wanneer je acute liquiditeitsproblemen hebt.
En toch wist Joop 't mooi te vertellen door te stellen dat het juist een "risicoloze" investering was. Dat lijkt me sowieso sterk want je betaalt wel 't volledige salaris voor een speler die niet volledig eigendom is en waarvan je het salaris dus niet kunt "terugverdienen" middels een transfer. Met andere woorden, je bent compleet aangewezen op de betere resultaten die eventueel behaald kunnen worden met zo'n speler die je normaliter niet zou kunnen betalen. Dat is gewoon gokken op de Champions League en was echt een 100% kopie van de fout van Feyenoord in 2008/2009. Feyenoord is nu zes jaar verder en alleen dankzij de jeugdopleiding en twee goed uitgepakte gokjes (Guidetti en Pelle) zijn de problemen bijna volledig verbloemd. Zonder goede jeugdopleiding weet ik niet of Feyenoord nu nog wel zou bestaan. Of misschien in compleet andere vorm...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:14:20 #195
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151552502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mulder is nu ook weer niet zo'n geweldenaar en zal met z'n vele jaren bij Feyenoord toch inmiddels wel redelijk verdienen. Ik zou 't als Twente niet doen in ieder geval. Je kunt beter heel gericht overbodige spelers met dikker salaris op laten hoepelen en er niet eentje bijhalen. Ik denk dat je gewoon gericht moet werken naar vier/vijf goede spelers op 't veld en dan de bank - net zoals Feyenoord lange tijd - puur vullen met jonge gasten. Resultaten worden lastig de komende paar jaar maar daarmee ga je in ieder geval werken aan de toekomst in plaats van pleisters van de ene wond aftrekken en op een nieuwe wond plakken.
Heb je ook helemaal gelijk in. Het was ook een beetje gekscherend. Maar nu de scouting pleite is zullen ze het wel van dit soort spelers moeten hebben: talenten die afvallen bij topclubs. Al valt Mulder inmiddels natuurlijk niet meer in deze categorie.

Volgens mij is de jeugd van Twente nou niet van zo'n geweldig niveau dat ze daarmee alle (toekomstige) gaten in de selectie kunnen opvullen. Met een begroting van 30 miljoen en iedere week 30.000 hoopvolle supporters op de tribune (die inmiddels gewend zijn aan goede resultaten) heb je nog wel een soort morele verplichting om in ieder geval linkerrijtje te halen.
pi_151552669
Mulder is wel toe aan een stapje terug.
pi_151552782
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En toch wist Joop 't mooi te vertellen door te stellen dat het juist een "risicoloze" investering was. Dat lijkt me sowieso sterk want je betaalt wel 't volledige salaris voor een speler die niet volledig eigendom is en waarvan je het salaris dus niet kunt "terugverdienen" middels een transfer. Met andere woorden, je bent compleet aangewezen op de betere resultaten die eventueel behaald kunnen worden met zo'n speler die je normaliter niet zou kunnen betalen. Dat is gewoon gokken op de Champions League en was echt een 100% kopie van de fout van Feyenoord in 2008/2009. Feyenoord is nu zes jaar verder en alleen dankzij de jeugdopleiding en twee goed uitgepakte gokjes (Guidetti en Pelle) zijn de problemen bijna volledig verbloemd. Zonder goede jeugdopleiding weet ik niet of Feyenoord nu nog wel zou bestaan. Of misschien in compleet andere vorm...
Feyenoord heeft daar zeker geluk mee (gehad). Twente's toekomst is nu dus eigenlijk volledig afhankelijk van de scouting. Apart alleen dat juist daar dan zo in gesneden wordt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_151552787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in. Het was ook een beetje gekscherend. Maar nu de scouting pleite is zullen ze het wel van dit soort spelers moeten hebben: talenten die afvallen bij topclubs. Al valt Mulder inmiddels natuurlijk niet meer in deze categorie.

Volgens mij is de jeugd van Twente nou niet van zo'n geweldig niveau dat ze daarmee alle (toekomstige) gaten in de selectie kunnen opvullen. Met een begroting van 30 miljoen en iedere week 30.000 hoopvolle supporters op de tribune (die inmiddels gewend zijn aan goede resultaten) heb je nog wel een soort morele verplichting om in ieder geval linkerrijtje te halen.
Ik denk dat dat ook zeker nog wel mogelijk is. Twente heeft die hoge salarissen ook een beetje aan zichzelf te danken omdat ze zo graag Feyenoord/Ajax/PSV voor wilden zijn met bepaalde spelers. Dan betaal je dus automatisch meer. Ik denk dat Twente op dit moment voor de kwaliteit die ze hebben gewoon teveel salaris betalen.

Ze moeten gewoon wat gaan wisselen in kwalitatief vergelijkbare spelers. Spelers weten nu ook dat ze minder zullen gaan vangen in Enschede dus de salariseisen zullen ook wel afnemen. Wat dat betreft is het voor de huidige directie essentieel om te kijken naar wat er transfervrij los komt (maar dus niet een keeper waar je niks op gaat verdienen en die qua salaris sowieso niet de oplossing gaat bieden) of eventueel mogelijke ruildeals te proberen. Op die manier kun je zonder teveel kwaliteit in te leveren een lager salarishuis creëren. De huidige positie van Twente op de ranglijst is ook wel geflatteerd te noemen. Ja, de resultaten zijn niet vanzelfsprekend maar linkerrijtje moet gewoon mogelijk zijn.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:22:19 #199
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151552791
Één ding is zeker, Twente is nog lang niet jarig.

xD
pi_151552987
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Feyenoord heeft daar zeker geluk mee (gehad). Twente's toekomst is nu dus eigenlijk volledig afhankelijk van de scouting. Apart alleen dat juist daar dan zo in gesneden wordt.
Buitenlandse scouting kun je op zich wel in snijden. Alleen vanuit Scandinavië lijkt er af en toe nog wat mogelijk maar is ook niet altijd een succes. Kuch, Boilesen. Dus dan maar liever gewoon beter scouten in de regio en talenten het perspectief bieden op zeer vroege kansen in het eerste.

Supporters slikken dat ook eerder, als ze zien dat er opeens Twentse jeugd in het eerste loopt. Dan vergeef je een slecht resultaat ook iets eerder. Als je een of andere gast uit Zuid-Amerika rond ziet lopen met een salaris van bijna een miljoen en die voert niks uit, ja, dan word je pislink. Zelfde verhaal eigenlijk als bij Feyenoord, al is de kwaliteit van de jeugd dan anders. In essentie is het gewoon zo. De rust keert wat terug bij het publiek omdat ze heel graag eigen jeugd zien doorbreken en zo kun je langzaam weer opbouwen.

Ik mag toch hopen dat Twente sinds 2008/2009 toen ze resultaten begonnen te boeken bezig is geweest om de talenten uit de regio te binden. Maar zelfs als de jeugd B-garnituur is, zou ik 't nog doen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:30:10 #201
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151553037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En toch wist Joop 't mooi te vertellen door te stellen dat het juist een "risicoloze" investering was. Dat lijkt me sowieso sterk want je betaalt wel 't volledige salaris voor een speler die niet volledig eigendom is en waarvan je het salaris dus niet kunt "terugverdienen" middels een transfer. Met andere woorden, je bent compleet aangewezen op de betere resultaten die eventueel behaald kunnen worden met zo'n speler die je normaliter niet zou kunnen betalen. Dat is gewoon gokken op de Champions League en was echt een 100% kopie van de fout van Feyenoord in 2008/2009. Feyenoord is nu zes jaar verder en alleen dankzij de jeugdopleiding en twee goed uitgepakte gokjes (Guidetti en Pelle) zijn de problemen bijna volledig verbloemd. Zonder goede jeugdopleiding weet ik niet of Feyenoord nu nog wel zou bestaan. Of misschien in compleet andere vorm...
Joop weet het altijd wel mooi te verkopen, maar zelfs journalisten wisten nauwelijks gaten in zijn verhaal te prikken. Dat zegt ook veel over onze sportjournalistiek.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151553092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Joop weet het altijd wel mooi te verkopen, maar zelfs journalisten wisten nauwelijks gaten in zijn verhaal te prikken. Dat zegt ook veel over onze sportjournalistiek.
Sportjournalisten zijn ook niet echt onderzoeksjournalisten. Als ze geen lek hebben bij een club komt er alleen maar onzin uit; zie Krabbendam bij Feyenoord.

Ik maak me meer zorgen om het verstandelijk vermogen van de directie die toch inzicht hebben in zowel de financiële cijfers als de contracten met de investeerders. Daar mag je toch van aannemen dat die op de een of andere manier wel kunnen nadenken over de eventuele gevolgen. Al met al gewoon vreemd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:32:29 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151553106
En voor Doyen was het inderdaad een risicoloze investering want wat ze deden was feitelijk een (achtergestelde) lening geven aan Twente.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:38:22 #204
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151553284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Sportjournalisten zijn ook niet echt onderzoeksjournalisten. Als ze geen lek hebben bij een club komt er alleen maar onzin uit; zie Krabbendam bij Feyenoord.

Ik maak me meer zorgen om het verstandelijk vermogen van de directie die toch inzicht hebben in zowel de financiële cijfers als de contracten met de investeerders. Daar mag je toch van aannemen dat die op de een of andere manier wel kunnen nadenken over de eventuele gevolgen. Al met al gewoon vreemd.
Toch komt het vaker voor dan je denkt in het bedrijfsleven. Jarenlang was Joop ook een Koning Midas, alles wat hij aanraakte veranderde in goud. Dat zorgt er ten eerste voor dat zijn status immens hoog is in vergelijking met andere bestuurders en commissarissen. Hijzelf is denk ik echt gaan geloven in zijn 'briljante' aanpak. En ik denk ook dat mensen wisten dat ze 'kaltgestellt' werden bij te bijdehante vragen of twijfels. Niemand had ook behoefte de droom te laten eindigen.

Eigenlijk moet er een onderzoek komen naar mogelijk wanbeleid. Dat klinkt hard voor Joop en Aldo, maar het zou wel weer vertrouwen terug geven aan bijvoorbeeld nieuwe sponsors, financiers.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151553343
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Feyenoord heeft daar zeker geluk mee (gehad). Twente's toekomst is nu dus eigenlijk volledig afhankelijk van de scouting. Apart alleen dat juist daar dan zo in gesneden wordt.
Onzin, Feyenoord is niet gered door hun fantastische jeugdopleiding, Feyenoord is niet gered door Van Geel, Feyenoord is niet gered door Guidetti of Pelle, want met geen van beide werd de CL gehaald.

Feyenoord is gered door Pim Blokland en VvF ( waar ook Ajacieden aan mee hebben betaald ). Zonder die 35 miljoen euro had Feyenoord ook puntaftrek gekregen en waren ze in een dusdanige negatieve spiraal beland dat het inderdaad de vraag is of ze nog zouden bestaan. Oud-voorzitter Jorien van de Herik had al een keer geroepen dat de club zich failliet moest laten gaan en over moest gaan op de licentie van Excelsior (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=124307)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:40:49 #206
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151553359
quote:
Verkeerde been

„Misleid is nog zwak uitgedrukt, zeg maar rustig zwaar besodemieterd”, zegt commissaris Joop de Winter. Ook Hennie ten Hag is hard in zijn oordeel: „Ik ben ontzettend teleurgesteld in Joop Munsterman. Als je met elkaar in een bestuur zit, moet vertrouwen de basis zijn. Dat vertrouwen heeft hij zwaar beschaamd. Ik had er slapeloze nachten van. Ik heb geen zin de zwartepiet te krijgen voor iets waarvoor ik me niet verantwoordelijk voel. Joop heeft ons in zijn functie van directeur verkeerd geïnformeerd over de financiële situatie van de club en ons daarmee allemaal op het verkeerde been gezet.”

Uit elke lade een afspraak

Er ontstaat een beeld van een solistisch opererende Munsterman, die veel informatie achterhield. „Uit elke lade in De Grolsch Veste komt nu een door Joop gemaakte afspraak of overeenkomst tevoorschijn waarvan wij niets wisten”, aldus RvC-lid De Winter.
Deze lieden hebben anders ook kilo's boter op hun hoofd. Ik heb geen enkel medelijden met hen wanneer ze ook worden aangepakt.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 april 2015 @ 16:41:02 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151553366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Buitenlandse scouting kun je op zich wel in snijden. Alleen vanuit Scandinavië lijkt er af en toe nog wat mogelijk maar is ook niet altijd een succes. Kuch, Boilesen. Dus dan maar liever gewoon beter scouten in de regio en talenten het perspectief bieden op zeer vroege kansen in het eerste.

Supporters slikken dat ook eerder, als ze zien dat er opeens Twentse jeugd in het eerste loopt. Dan vergeef je een slecht resultaat ook iets eerder. Als je een of andere gast uit Zuid-Amerika rond ziet lopen met een salaris van bijna een miljoen en die voert niks uit, ja, dan word je pislink. Zelfde verhaal eigenlijk als bij Feyenoord, al is de kwaliteit van de jeugd dan anders. In essentie is het gewoon zo. De rust keert wat terug bij het publiek omdat ze heel graag eigen jeugd zien doorbreken en zo kun je langzaam weer opbouwen.

Ik mag toch hopen dat Twente sinds 2008/2009 toen ze resultaten begonnen te boeken bezig is geweest om de talenten uit de regio te binden. Maar zelfs als de jeugd B-garnituur is, zou ik 't nog doen.
Dat zal ook noodzaak worden straks en dat was het tot nu toe niet. Er breken heus wel weer wat jeufdspelers door als er geen miljoenen meer zijn om exotische 'toppers' uit zuid-amerika te halen.

Wat wel jammer is dat bijna alle ex-spelers die nu in de jeugd trainen en bezig zijn met diploma's ontslagen zijn/worden/contract niet meer krijgen. Daarmee gooi je ook die kansen nog weg. Dat snap ik dan weer niet...
pi_151553398
Die Tapia, is dat eigen jeugd? Leuk spelertje.

Edit: Oh, komt uit Peru. :+
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_151553527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:40 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Onzin, Feyenoord is niet gered door hun fantastische jeugdopleiding, Feyenoord is niet gered door Van Geel, Feyenoord is niet gered door Guidetti of Pelle, want met geen van beide werd de CL gehaald.

Feyenoord is gered door Pim Blokland en VvF ( waar ook Ajacieden aan mee hebben betaald ). Zonder die 35 miljoen euro had Feyenoord ook puntaftrek gekregen en waren ze in een dusdanige negatieve spiraal beland dat het inderdaad de vraag is of ze nog zouden bestaan. Oud-voorzitter Jorien van de Herik had al een keer geroepen dat de club zich failliet moest laten gaan en over moest gaan op de licentie van Excelsior (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=124307)
Neemt niet weg dat die jeugdopleiding er nog altijd grotendeels debet aan is. Het klopt wel wat je zegt, maar zonder jeugdopleiding waren ze een stuk verder weg dan nu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:48:20 #210
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151553608
quote:
Vorige maand was Munsterman nog te gast bij het tv-programma Voetbal International. De voorzitter, die aan het eind van het seizoen wordt opgevolgd door Aldo van der Laan, lijkt de financiële zorgen van de club te bagatelliseren. 'We hebben 30 miljoen aan zogenaamde kortlopende schulden [...] dat is geen echte schuld.'
LMFAO. Zonde dat Munsterman uit het voetbal verdwenen is.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151553640
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zal ook noodzaak worden straks en dat was het tot nu toe niet. Er breken heus wel weer wat jeufdspelers door als er geen miljoenen meer zijn om exotische 'toppers' uit zuid-amerika te halen.

Wat wel jammer is dat bijna alle ex-spelers die nu in de jeugd trainen en bezig zijn met diploma's ontslagen zijn/worden/contract niet meer krijgen. Daarmee gooi je ook die kansen nog weg. Dat snap ik dan weer niet...
D'r lopen prima trainers rond met een hoop meer vakkennis dan een stel oud-voetballers die er puur op basis van hun verleden als voetballer zijn gekomen.

D'r moeten 2 spelers weg trouwens volgens v.d. Belt bij de persco vanmiddag.
pi_151553662
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat die jeugdopleiding er nog altijd grotendeels debet aan is. Het klopt wel wat je zegt, maar zonder jeugdopleiding waren ze een stuk verder weg dan nu.
Helemaal niet, het gaat erom dat Feyenoord was gered. Toen dat eenmaal was gebeurd, waren de problemen over. De jeugdopleiding heeft er zeker aan bijgedragen dat Feyenoord sneller is teruggekeerd naar de top 3, dat is sportief zeer relevant maar financieel niet zo. Het geld dat Feyenoord verdient heeft aan de transfers van bepaalde spelers (Pelle, BMI, de Vrij, Janmaat) was niet noodzakelijk, maar het hielp wel natuurlijk.

Zonder die jeugdopleiding zou het wellicht veel langer duren voor Feyenoord weer in de top 3 zou staan, dan zou Feyenoord dus geregeld tussen plaats 4-9 staan ofzo. Maar hun bestaan zou niet in gevaar komen, want er was al gesneden in de kosten, contracten van dure spelers waren al ontbonden en Feyenoord heeft wel een stabiele inkomstenbron want de Kuip zit altijd vol.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_151553784
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Helemaal niet, het gaat erom dat Feyenoord was gered.
Je moet beter leren lezen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 april 2015 @ 16:54:25 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151553834
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:49 schreef Shreyas het volgende:
en Feyenoord heeft wel een stabiele inkomstenbron want de Kuip zit altijd vol.
De Grolsch veste zit ook praktisch elke wedstrijd vol. Hoogste bezettingsgraad van Nederland.
pi_151553963
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

De Grolsch veste zit ook praktisch elke wedstrijd vol. Hoogste bezettingsgraad van Nederland.
Hoe kom je hierbij?

Ik heb de afgelopen seizoenen, met 2014/2015 als hoogtepunt toch een paar keer een aardig lege GV gezien.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_151553985
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

De Grolsch veste zit ook praktisch elke wedstrijd vol. Hoogste bezettingsgraad van Nederland.
Klopt ja, maar de vraag is of Twente die tijd gegeven is. Ze hebben geen filantroop die even 35 miljoen euro in de club pompt. Maar mocht het Twente lukken om weer financieel gezond te worden, dan zou het een wereldprestatie zijn en zal Twente veel respect verdienen.
Het is namelijk vrij meelijwekkend dat Feyenoord op deze manier is gered, het is niet alleen topclub-onwaardig, maar nu zal de club nooit meer het imago verliezen dat ze niet op eigen benen kunnen staan. Voor een club als Feyenoord kan je moeilijk respect opbrengen nadat ze aan het Pim Blokland/VvF infuus hebben gelegen. Zeker als je bedenkt dat Ajacieden er aan hebben meebetaald de club de leven te houden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_151554062
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?

Ik heb de afgelopen seizoenen, met 2014/2015 als hoogtepunt toch een paar keer een aardig lege GV gezien.
Doordeweeks is ie altijd leeg ja, Europese wedstrijden en bekervoetbal uitgezonderd.
pi_151554263
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:02 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Doordeweeks is ie altijd leeg ja, Europese wedstrijden en bekervoetbal uitgezonderd.
Oh, ja. Dat weet ik niet precies. Ik zal er eens op gaan letten. Welke data zijn dat ook alweer?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_151554425
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oh, ja. Dat weet ik niet precies. Ik zal er eens op gaan letten. Welke data zijn dat ook alweer?
Zou het niet weten, al een tijdje niet meer Europees gespeeld.
pi_151554746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Klopt ja, maar de vraag is of Twente die tijd gegeven is. Ze hebben geen filantroop die even 35 miljoen euro in de club pompt. Maar mocht het Twente lukken om weer financieel gezond te worden, dan zou het een wereldprestatie zijn en zal Twente veel respect verdienen.
Het is namelijk vrij meelijwekkend dat Feyenoord op deze manier is gered, het is niet alleen topclub-onwaardig, maar nu zal de club nooit meer het imago verliezen dat ze niet op eigen benen kunnen staan. Voor een club als Feyenoord kan je moeilijk respect opbrengen nadat ze aan het Pim Blokland/VvF infuus hebben gelegen. Zeker als je bedenkt dat Ajacieden er aan hebben meebetaald de club de leven te houden.
Wat lul je toch slap, Shreyas. Bovendien is dit niet de eerste keer dat dit Twente overkomt. De vorige keer dat Twente bijna failliet was werden ze ook gered door een soort Blokland luisterend naar de naam Joop Munsterman.

Het grote probleem is gewoon "snelle" jongens die nog in hun tijd grootse dingen willen bereiken en bereid zijn om daar de toekomst voor op te offeren. Dat was met Jorien eigenlijk ook al zo, dat was met Munsterman zo, dat was met Aalberse zo, en zo was het met een heleboel van deze "redders". Als iemand al heel vroeg de titel "redder" of "held" krijgt, moet je meteen short gaan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151555518
Zou wel leuk zijn als Fredje terugkeert.

pi_151556697
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat lul je toch slap, Shreyas. Bovendien is dit niet de eerste keer dat dit Twente overkomt. De vorige keer dat Twente bijna failliet was werden ze ook gered door een soort Blokland luisterend naar de naam Joop Munsterman.

Het grote probleem is gewoon "snelle" jongens die nog in hun tijd grootse dingen willen bereiken en bereid zijn om daar de toekomst voor op te offeren. Dat was met Jorien eigenlijk ook al zo, dat was met Munsterman zo, dat was met Aalberse zo, en zo was het met een heleboel van deze "redders". Als iemand al heel vroeg de titel "redder" of "held" krijgt, moet je meteen short gaan.
Het waren geloof ik andere figuren die de club toen gered hebben, o.a. ene Johan plageman meende ik.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151557505
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat lul je toch slap, Shreyas. Bovendien is dit niet de eerste keer dat dit Twente overkomt. De vorige keer dat Twente bijna failliet was werden ze ook gered door een soort Blokland luisterend naar de naam Joop Munsterman.

Het grote probleem is gewoon "snelle" jongens die nog in hun tijd grootse dingen willen bereiken en bereid zijn om daar de toekomst voor op te offeren. Dat was met Jorien eigenlijk ook al zo, dat was met Munsterman zo, dat was met Aalberse zo, en zo was het met een heleboel van deze "redders". Als iemand al heel vroeg de titel "redder" of "held" krijgt, moet je meteen short gaan.
*Aalbers
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:25:41 #224
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151557860
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat lul je toch slap, Shreyas. Bovendien is dit niet de eerste keer dat dit Twente overkomt. De vorige keer dat Twente bijna failliet was werden ze ook gered door een soort Blokland luisterend naar de naam Joop Munsterman.

Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt of wel? _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:03:12 #225
67174 Dos37
Come on Twente
pi_151561319
Volgend jaar kampioen O+
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_151562487
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar kampioen O+
Zelfs dat niet.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:51:03 #227
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151563109
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zelfs dat niet.
Echt he.. De gifbeker moet helemaal leeg.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:55:46 #228
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151563287
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar kampioen O+
Nou, met een paar gerichte aankopen........
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151566100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Sportjournalisten zijn ook niet echt onderzoeksjournalisten. Als ze geen lek hebben bij een club komt er alleen maar onzin uit; zie Krabbendam bij Feyenoord.

Sportjournalisten zijn als de dood om mensen bij clubs boos te maken omdat ze dan geen nieuwtjes meer krijgen. Het verbaast mij niet heel erg dat sportjournalisten nogal laag op de journalistieke ladder staan.
pi_151569022
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt of wel? _O-
Nog steeds meer dan de beleidsmakers bij Twente. Badum tss.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:55:01 #231
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151569249
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nou, met een paar gerichte aankopen........
We domineren al in de media. Nu de rest nog. 8-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nog steeds meer dan de beleidsmakers bij Twente. Badum tss.
Tja, sommige mensen moeten zich aan de kleine dingen in het leven optrekken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Forum Admin / PR zaterdag 11 april 2015 @ 02:17:56 #232
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_151569419
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

We domineren al in de media. Nu de rest nog. 8-)

[..]

Tja, sommige mensen moeten zich aan de kleine dingen in het leven optrekken.
Ik vind deze arrogantie zeer misplaatst
  zaterdag 11 april 2015 @ 02:40:41 #233
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151569569
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 02:17 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik vind deze arrogantie zeer misplaatst
Sorry ben geen Ajaxboi ;(
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 11 april 2015 @ 02:51:39 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151569627
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sorry ben geen Ajaxboi ;(
Ik denk dat Twente straks ook supporters moet verkopen dus in de toekomst wellicht.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151570015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 02:51 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik denk dat Twente straks ook supporters moet verkopen dus in de toekomst wellicht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151570536
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nog steeds meer dan de beleidsmakers bij Twente. Badum tss.
Hehe.
  zaterdag 11 april 2015 @ 13:50:12 #237
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151576794
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 02:51 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik denk dat Twente straks ook supporters moet verkopen dus in de toekomst wellicht.
Heracles toch. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151613208
Hé hé, eindelijk weer eens winst.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 16:23:15 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151613232
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:22 schreef blistah het volgende:
Hé hé, eindelijk weer eens winst.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151613363
het was een inktzwarte week, gelukkig vandaag 3 punten gepakt :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_151613480
Wordt nog interessant volgend jaar :).
pi_151613643
Goed was het nog bij lange na niet.
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 16:41:41 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151613906
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef Solstice1 het volgende:
Goed was het nog bij lange na niet.
Dat was mijn verwachting ook absoluut niet, ben allang blij met de 3 punten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 12 april 2015 @ 16:46:15 #244
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151614045
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat was mijn verwachting ook absoluut niet, ben allang blij met de 3 punten :P
Het netto-resultaat van deze week blijft gewoon 0 punten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Official ESF Kreviewer maandag 13 april 2015 @ 20:47:48 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151658635
Een hardnekkig gerucht lijkt steeds serieuzer te worden, dus wil Twentefans.nl het jullie niet onthouden. Dik Wessels, 68-jarige miljardair uit Rijssen, wil 35 miljoen euro steken in FC Twente.

De Rijssenaar staat momenteel op de tweede plaats in de Quote 500 met een vermogen van 2,1 miljard euro en staat bekend als FC Twente-fan. De ondernemer verkocht onlangs Reggefiber voor 610 miljoen aan KPN en blijft zijn vermogen dus maar uitbreiden. Het gerucht gaat al weken dat Wessels FC Twente graag financieel wil helpen, maar dat hij daar wel enkele voorwaarden bij heeft.

Zo zouden onder meer de volledige technische staf en Raad van Commissarissen moeten vertrekken, voordat Wessels ook maar één euro in de club steekt. Of FC Twente hiertoe bereid is, is zeer de vraag. Momenteel houdt voorzitter Aldo van der Laan de Tukkers levend met zijn eigen vermogen. Zonder financiële steun van wie dan ook was FC Twente al failliet geweest.


Nou...oprotten met die rvc.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 13 april 2015 @ 21:12:39 #246
408813 crew  trein2000
pi_151659898
Dik Wessels w/ w/ w/ w/

Schreuder :r
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 21:54:23 #247
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151661966
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:47 schreef Kreator het volgende:
Een hardnekkig gerucht lijkt steeds serieuzer te worden, dus wil Twentefans.nl het jullie niet onthouden. Dik Wessels, 68-jarige miljardair uit Rijssen, wil 35 miljoen euro steken in FC Twente.

De Rijssenaar staat momenteel op de tweede plaats in de Quote 500 met een vermogen van 2,1 miljard euro en staat bekend als FC Twente-fan. De ondernemer verkocht onlangs Reggefiber voor 610 miljoen aan KPN en blijft zijn vermogen dus maar uitbreiden. Het gerucht gaat al weken dat Wessels FC Twente graag financieel wil helpen, maar dat hij daar wel enkele voorwaarden bij heeft.

Zo zouden onder meer de volledige technische staf en Raad van Commissarissen moeten vertrekken, voordat Wessels ook maar één euro in de club steekt. Of FC Twente hiertoe bereid is, is zeer de vraag. Momenteel houdt voorzitter Aldo van der Laan de Tukkers levend met zijn eigen vermogen. Zonder financiële steun van wie dan ook was FC Twente al failliet geweest.

Nou...oprotten met die rvc.
Wow :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR maandag 13 april 2015 @ 22:20:06 #248
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_151663047
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:47 schreef Kreator het volgende:
Een hardnekkig gerucht lijkt steeds serieuzer te worden, dus wil Twentefans.nl het jullie niet onthouden. Dik Wessels, 68-jarige miljardair uit Rijssen, wil 35 miljoen euro steken in FC Twente.

De Rijssenaar staat momenteel op de tweede plaats in de Quote 500 met een vermogen van 2,1 miljard euro en staat bekend als FC Twente-fan. De ondernemer verkocht onlangs Reggefiber voor 610 miljoen aan KPN en blijft zijn vermogen dus maar uitbreiden. Het gerucht gaat al weken dat Wessels FC Twente graag financieel wil helpen, maar dat hij daar wel enkele voorwaarden bij heeft.

Zo zouden onder meer de volledige technische staf en Raad van Commissarissen moeten vertrekken, voordat Wessels ook maar één euro in de club steekt. Of FC Twente hiertoe bereid is, is zeer de vraag. Momenteel houdt voorzitter Aldo van der Laan de Tukkers levend met zijn eigen vermogen. Zonder financiële steun van wie dan ook was FC Twente al failliet geweest.

Nou...oprotten met die rvc.
Een andere RvC en voorzitter en 35 miljoen.

Beter kan je het niet krijgen
  maandag 13 april 2015 @ 22:39:20 #249
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_151663868


50 jaar bestaan! Gefeliciteerd allen :) Op naar de volgende 50. Fuck alle ellende en tegenslagen. Kop omhoog, borst vooruit en trots op onze club _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_151666469
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:47 schreef Kreator het volgende:
Een hardnekkig gerucht lijkt steeds serieuzer te worden, dus wil Twentefans.nl het jullie niet onthouden. Dik Wessels, 68-jarige miljardair uit Rijssen, wil 35 miljoen euro steken in FC Twente.

De Rijssenaar staat momenteel op de tweede plaats in de Quote 500 met een vermogen van 2,1 miljard euro en staat bekend als FC Twente-fan. De ondernemer verkocht onlangs Reggefiber voor 610 miljoen aan KPN en blijft zijn vermogen dus maar uitbreiden. Het gerucht gaat al weken dat Wessels FC Twente graag financieel wil helpen, maar dat hij daar wel enkele voorwaarden bij heeft.

Zo zouden onder meer de volledige technische staf en Raad van Commissarissen moeten vertrekken, voordat Wessels ook maar één euro in de club steekt. Of FC Twente hiertoe bereid is, is zeer de vraag. Momenteel houdt voorzitter Aldo van der Laan de Tukkers levend met zijn eigen vermogen. Zonder financiële steun van wie dan ook was FC Twente al failliet geweest.


Nou...oprotten met die rvc.
Dat zou geweldig zijn.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_151669776
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]

50 jaar bestaan! Gefeliciteerd allen :) Op naar de volgende 50. Fuck alle ellende en tegenslagen. Kop omhoog, borst vooruit en trots op onze club _O_
_O_ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:32:54 #252
39793 Moody
el moody
pi_151669972
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:47 schreef Kreator het volgende:
Een hardnekkig gerucht lijkt steeds serieuzer te worden, dus wil Twentefans.nl het jullie niet onthouden. Dik Wessels, 68-jarige miljardair uit Rijssen, wil 35 miljoen euro steken in FC Twente.

De Rijssenaar staat momenteel op de tweede plaats in de Quote 500 met een vermogen van 2,1 miljard euro en staat bekend als FC Twente-fan. De ondernemer verkocht onlangs Reggefiber voor 610 miljoen aan KPN en blijft zijn vermogen dus maar uitbreiden. Het gerucht gaat al weken dat Wessels FC Twente graag financieel wil helpen, maar dat hij daar wel enkele voorwaarden bij heeft.

Zo zouden onder meer de volledige technische staf en Raad van Commissarissen moeten vertrekken, voordat Wessels ook maar één euro in de club steekt. Of FC Twente hiertoe bereid is, is zeer de vraag. Momenteel houdt voorzitter Aldo van der Laan de Tukkers levend met zijn eigen vermogen. Zonder financiële steun van wie dan ook was FC Twente al failliet geweest.


Nou...oprotten met die rvc.
Aanpakken uiteraard.
Kan me dit nog herinneren: http://www.volkskrant.nl/(...)van-vitesse~a606552/
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:38:14 #253
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_151670056
Leuk gerucht. Ben benieuwd wat er waar van zal zijn.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 april 2015 @ 09:01:15 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151670351
En in ander nieuws:

quote:
De hoofdsponsor van FC Twente, XXImo, is niet van plan de laatste termijn van de sponsorcontract te betalen omdat de club zich niet aan gemaakte afspraken houdt.

De leverancier van mobiliteitskaarten uit Den Bosch komt ook niet meer met gasten naar de twee thuiswedstrijden die Twente nog moet spelen. "De lol is er wel af", zegt directeur Patrick Bunnik tegen Tubantia. Vorige week werd bekend dat het bedrijf stopt als hoofdsponsor en ook geen subsponsor wil zijn.

Dat XXImo verliesgevend is en dat de aandeelhouders geld hebben moeten bijstorten, speelt volgens Bunnik geen enkele rol. FC Twente zit zwaar in de problemen vanwege financieel wanbeleid. Daardoor heeft de club punten aftrek gekregen. Voorzitter Joop Munsterman stapte hierdoor op.
:{. Zelf verlies draaien en bij de eerste de beste mogelijkheid je keutel intrekken.

Ligt het trouwens aan mij of is TcTubantia vele malen negatiever over Twente dan de rest van de wereld?
pi_151670415
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:01 schreef Kreator het volgende:
En in ander nieuws:

[..]

:{. Zelf verlies draaien en bij de eerste de beste mogelijkheid je keutel intrekken.

Ligt het trouwens aan mij of is TcTubantia vele malen negatiever over Twente dan de rest van de wereld?
Vreemd bericht... benieuwd welke afspraken ze dan niet zijn nagekomen.overmaken.
pi_151670484
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:01 schreef Kreator het volgende:
Dat XXImo verliesgevend is en dat de aandeelhouders geld hebben moeten bijstorten, speelt volgens Bunnik geen enkele rol.
Je zou zeggen dat ze juist wat affiniteit met Twente moeten voelen. En Tubantia negatief, ach... wat valt er aan positief nieuws te melden dan lately? :D
pi_151671669
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:01 schreef Kreator het volgende:
En in ander nieuws:

[..]

:{. Zelf verlies draaien en bij de eerste de beste mogelijkheid je keutel intrekken.

Ligt het trouwens aan mij of is TcTubantia vele malen negatiever over Twente dan de rest van de wereld?
Dat valt wel mee ze zijn nogal tegengewerkt door Joop en z'n vriendjes, dus vandaar dat er enige rancune is. Maar op zich schrijven ze nog best objectief vind ik.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:35:36 #258
141482 Q.
JurassiQ
pi_151672321
Fijne vent die Munsterman:

http://www.tubantia.nl/sp(...)g-contract-1.4856291

quote:
ENSCHEDE - Assistent-trainer Boudewijn Pahlplatz heeft vorig jaar een nieuw lucratief 4.5 jarig contract gekregen van de inmiddels afgezette voorzitter Joop Munsterman. Die verbintenis geldt exclusief voor het eerste elftal. Binnen de club waren maar weinig mensen van dat nieuwe contract op de hoogte. Twente heeft het nieuws ook nooit naar buiten gebracht.

Van de huidige vijfmans-staf heeft alleen Youri Mulder aan aflopend contract. De verbintenis van Michel Jansen loopt nog een jaar door, terwijl Kees van Wonderen een contract voor onbepaalde tijd heeft. Van Wonderen geldt als de vertrouwenspersoon van hoofdtrainer Alfred Schreuder, die een mondeling akkoord heeft over een nieuw contract tot en met 2019.

Commissarissen
Over die verbintenis ontstond vorige week de nodige commotie, nadat twee commissarissen in deze krant meldden dat ze daar niet van op de hoogte waren.

For great justice!
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:39:58 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151672417
Stemmingmakerij van de tubantia. Walgelijk :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151672493
Rustig jongens, volgens Derksen is Joop schoon.
pi_151672591
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:01 schreef Kreator het volgende:
En in ander nieuws:

[..]

:{. Zelf verlies draaien en bij de eerste de beste mogelijkheid je keutel intrekken.

Ligt het trouwens aan mij of is TcTubantia vele malen negatiever over Twente dan de rest van de wereld?
Ligt allemaal aan de media Kreator.
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:00:09 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_151672882
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:35 schreef Q. het volgende:
Fijne vent die Munsterman:

http://www.tubantia.nl/sp(...)g-contract-1.4856291

[..]

Je zou bijna denken dat hij het expres deed, is hij terminaal ziek of zo?
pi_151672974
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:56 schreef Kreator het volgende:
Ah, de basisschool is weer uit.
Misschien zou een beetje zelfspot goed voor je zijn?

Ik ben zelf ook Enschedeër en regelmatig in de Grolschveste te vinden, maar ik lach me slap om de puinzooi bij Twente, je moet het niet zo serieus nemen allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151673058
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

maar ik lag me slap om de puinzooi bij Twente
Hier gaat iets mis.
pi_151673072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis.
Oeps, dank je. Gecorrigeerd nu.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151673085
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Misschien zou een beetje zelfspot goed voor je zijn?

Ik ben zelf ook Enschedeër en regelmatig in de Grolschveste te vinden, maar ik lach me slap om de puinzooi bij Twente, je moet het niet zo serieus nemen allemaal.
Dat je je slap lacht snap ik van een supporter absoluut niet. Dat hier allerlei slechte grappen gepost worden stoort me niet zo, dat hoort er m.i. bij op een forum als dit. Maar voor een supporter is de hele situatie verre van lachwekkend lijkt me.
pi_151673207
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:08 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dat je je slap lacht snap ik van een supporter absoluut niet. Dat hier allerlei slechte grappen gepost worden stoort me niet zo, dat hoort er m.i. bij op een forum als dit. Maar voor een supporter is de hele situatie verre van lachwekkend lijkt me.
Ik vind het wel humor dat Joop jarenlang z'n gang kon gaan met z'n luchtkastelen, omringt door ja-knikkers en incapabele commissarissen.

Het is maar een voetbalclub he, misschien zou je het allemaal iets minder serieus moeten nemen.
٩๏̯͡๏)۶
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 april 2015 @ 11:20:45 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151673368
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Misschien zou een beetje zelfspot goed voor je zijn?
Wie zegt dat ik dat niet heb? Enige vervelende zijn de kleuters uit de slowchat die bij elk bericht gezellig met elkaar komen trollen. Vooral als ze mijn naam zien staan. De situatie bij Twente maak ik me niet druk om. Vind het jammer, maar er komt wel weer een oplossing.

De enige die ik serieus neem is mijn vriendin.

quote:
Ik ben zelf ook Enschedeër en regelmatig in de Grolschveste te vinden, maar ik lach me slap om de puinzooi bij Twente, je moet het niet zo serieus nemen allemaal.
Je slap lachen is doorslaan aan de andere kant.
pi_151673688
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:20 schreef Kreator het volgende:

Je slap lachen is doorslaan aan de andere kant.
Nou ja de puinhoop is groot dat ik op een gegeven moment automatisch in de relativering-stand schiet.
٩๏̯͡๏)۶
  Redactie Sport dinsdag 14 april 2015 @ 11:32:08 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151673720
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet heb? Enige vervelende zijn de kleuters uit de slowchat die bij elk bericht gezellig met elkaar komen trollen. Vooral als ze mijn naam zien staan. De situatie bij Twente maak ik me niet druk om. Vind het jammer, maar er komt wel weer een oplossing.

De enige die ik serieus neem is mijn vriendin.

[..]

Je slap lachen is doorslaan aan de andere kant.
Dat lijkt me overdreven, maar toen PSV er de afgelopen jaren steeds maar intrapte kon ik er ook alleen nog maar om lachen, zo'n Lens die ging rellen of de domme tweets van Willems, heerlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 april 2015 @ 11:44:39 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151674030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef opperkleurder het volgende:
Je hebt groot gelijk Kreator.
Ik weet het.

quote:
Wat denk je gaan er deze week eindelijk weer eens punten gepakt worden?
12-04-2015 (Zo) 14:30 Go Ahead Eagles - FC Twente 1 - 3

Utrecht uit zondag, altijd lastig. ;(.
pi_151674043
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:44 schreef Kreator het volgende:

12-04-2015 (Zo) 14:30 Go Ahead Eagles - FC Twente 1 - 3

De uiteindelijke balans is 0 door die puntenaftrek.
pi_151674058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De uiteindelijke balans is 0 door die puntenaftrek.
Goed dat je Kreator nog even met de neus op de feiten drukt.
pi_151674880
Gewoon normaal discussieren aub.
BFF met GGMM
  dinsdag 14 april 2015 @ 19:21:10 #275
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_151686689
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon normaal discussieren aub.
De media heeft Twente kapot gemaakt, ze mochten nooit een nieuwe topclub worden en Munsterman is gedemoniseerd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 14 april 2015 @ 19:45:00 #276
39793 Moody
el moody
pi_151687708
Ach, zolang je volgend seizoen gewoon weer in het stadion zit, mag je je slap lachen om alles in dit forum.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 april 2015 @ 08:07:38 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151700842
Las ergens dat de investering van Dik Wessels er niet gaat komen. Zou een hoax zijn.
  woensdag 15 april 2015 @ 08:12:16 #278
12621 tcr
*nix 4ever
pi_151700900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:07 schreef Kreator het volgende:
Las ergens dat de investering van Dik Wessels er niet gaat komen. Zou een hoax zijn.
Broodje aap helaas, geen andere miljonair in Twente die wil!?!?!

Jaarkaart in ieder geval voor mezelf verlengt, voor en tegenspoed...
pi_151700955
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:13 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het is maar een voetbalclub he, misschien zou je het allemaal iets minder serieus moeten nemen.
Voor jou is het misschien maar een voetbalclub. Voor mij (en vele anderen) is het al 30 jaar mn leven..
pi_151701396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:12 schreef tcr het volgende:

[..]

Broodje aap helaas, geen andere miljonair in Twente die wil!?!?!

Jaarkaart in ieder geval voor mezelf verlengt, voor en tegenspoed...
Het heeft altijd gegaan om een groep investeerders, waarbij geen bedragen zijn genoemd. Die willen nog steeds investeren onder voorwaarde dat er een grote schoonmaak komt binnen de RvC en de rest van de club.
pi_151701403
quote:
Schreuder onder vuur

Voorzitter Van der Laan over aangekondigde actie FC Twente-supporters: 'Zeer onverstandig'

Alfred Schreuder lijkt het gevecht met de supporters van FC Twente niet meer te kunnen winnen. Een grote groep fanatieke fans eist het vertrek van de hoofdtrainer en de rest van de technische staf. Voorzitter Aldo van der Laan reageerde gisteren verbaasd, toen hij werd geconfronteerd met de op touw gezette actie. Onder meer de grootste supportersvereniging van FC Twente, de Vriendenkring, en harde kern Vak-P willen dat de club op korte termijn ook op trainersgebied schoon schip maakt. Dat zou volgens de supporters al voor de eerstvolgende thuiswedstrijd, op 26 april tegen AZ, moeten gebeuren.

"Ik hoor het nu voor het eerst, maar dit is een heel vreemd verzoek", aldus Van der Laan, die vorige week nog zijn vertrouwen uitsprak in Schreuder. "Deze actie lijkt mij dan ook zeer onverstandig. Ik zal me vandaag in de kwestie gaan verdiepen".

FC Twente kwam gisteren tot een akkoord met XXImo over de afwikkeling van het sponsorcontract. Het bedrijf greep de financiële misère in Enschede vorige week aan om het naderende einde van de samenwerking publiekelijk te maken. De tukkers ontvingen daarop signalen dat XXImo onder de laatste verplichtingen uit wilde komen.

"De zaak is nu opgelost", zegt Van der Laan over de ontstane ruis op de lijn met de vertrekkende hoofdsponsor. "Het lijkt me in dit geval duidelijk dat beide partijen water bij de wijn hebben gedaan".

Telegraaf
Oh Aldo :') .
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 april 2015 @ 09:23:14 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151701944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:52 schreef Solstice1 het volgende:
"Ik zal me vandaag in de kwestie gaan verdiepen".
;(.
pi_151702021


[ Bericht 100% gewijzigd door Solstice1 op 15-04-2015 09:28:07 ]
pi_151702054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:26 schreef Solstice1 het volgende:
De berichtgeving van de afgelopen dagen is juist, er is inderdaad een bespreking geweest met een groot deel van de supportersverenigingen van FC Twente, met als onderwerp het vertrek van de trainer en technische staf.
Het was zeer zeker niet de bedoeling dat het op deze manier wereldkundig gemaakt zou worden.
Er was onderling afgesproken om het nog niet naar buiten te brengen zodat de club een paar dagen de tijd had om zich te beraden op onze eis.
Helaas is er toch iemand geweest die niet om kan gaan met het hebben van een primeurtje, en dit binnen 24 uur heeft gelekt naar de media.
Het in eerste instantie ontkennen van de vriendenkring en Vak-P werd daarna onhoudbaar.

Onderstaande is de exacte tekst zoals die in een schrijven dinsdagmorgen is bezorgd bij onze FC.
Directie en RVC van FC Twente,
Wij zijn het zat! Wij eisen dat er afscheid genomen wordt van de volledige technische staf. Doelstellingen zijn niet behaald. Er is geen binding met het publiek. Het ontbreekt aan strijd, passie en discipline bij de spelers.
We stellen de club in de gelegenheid om voor de eerstvolgende thuiswedstrijd, Twente- AZ, orde op zaken te stellen.
Als er geen gehoor wordt gegeven aan onze eis zullen er acties volgen!

Supportersverenigingen:
Vak-P
Vriendenkring Goor Denekamp Borne Fanatics
Bagpipe Enschede
Tukkerclan Stranraer
Vjenne Rednex
Gouden Korenaren
FCT Riessen
SV Enter
Red Alert Delden
Den Ham
4Ever Red Weerselo
SVGT (Tubbergen)

Wat wij ook een belangrijk argument vinden als supportersverenigingen is de volgende:
Veel fans hebben te kennen gegeven hun jaarkaart niet te willen verlengen, tegenvallende prestaties, en het geen vertrouwen hebben in de trainer / technische staf zijn veel gehoorde argumenten.
Met het aanhouden van de huidige trainer / technische staf zijn wij van mening dat de club volgend jaar duizenden jaarkaarthouders gaat verliezen.
Er is ondertussen ook al telefonisch contact geweest met de trainer, hierin is nog eens duidelijk uitgelegd dat wij als supporters vinden dat hij en zijn team het niet hebben waargemaakt.
Er is hem gevraagd om hieruit zijn eigen conclusies te trekken en de club aan het einde van het seizoen uit eigen initiatief te verlaten.
Zijn reactie was simpel, ik ga niet weg, volgend jaar word alles beter.
In het laatste heeft hij wel gelijk, maar helaas is dat wel zonder jou Alfred.
Dit houd dus in dat we daad bij woord gaan voegen de komende wedstrijden, te beginnen bij de thuiswedstrijd tegen AZ.

Wederom getekend:
Vak-P
Vriendenkring Goor Denekamp Borne Fanatics
Bagpipe Enschede
Tukkerclan Stranraer
Vjenne Rednex
Gouden Korenaren
FCT Riessen
SV Enter
Red Alert Delden
Den Ham
4Ever Red Weerselo
SVGT (Tubbergen)
pi_151702144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Denken dat het volgend jaar beter wordt _O-

volgend jaar dromen jullie over halve finale beker en 10e plaats.
pi_151702249
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:27 schreef Solstice1 het volgende:
ijn reactie was simpel, ik ga niet weg, volgend jaar word alles beter.
In het laatste heeft hij wel gelijk, maar helaas is dat wel zonder jou Alfred.
Zijn er serieus mensen die dit denken ja? Je mag blij zij als je denk ik volgend jaar zónder puntenaftrek op dezelfde plek staat als dit jaar mét. Geen geld om te versterken, noodgedwongen je beste (duurste) krachten laten gaan, en de enige hoop is het volgende suikeroompje. Dan wordt je dus echt zo'n clubje zonder identiteit wat leeft van suikeroompje tot suikeroompje. Dan zou ik liever even wat jaartjes in de middenmoot voetballen maar wel m'n eigen boontjes kunnen doppen.
pi_151702311
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zijn er serieus mensen die dit denken ja? Je mag blij zij als je denk ik volgend jaar zónder puntenaftrek op dezelfde plek staat als dit jaar mét. Geen geld om te versterken, noodgedwongen je beste (duurste) krachten laten gaan, en de enige hoop is het volgende suikeroompje. Dan wordt je dus echt zo'n clubje zonder identiteit wat leeft van suikeroompje tot suikeroompje. Dan zou ik liever even wat jaartjes in de middenmoot voetballen maar wel m'n eigen boontjes kunnen doppen.
Straks word je in 1 adem genoemd met een club als Vitesse :{w
pi_151702317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Straks word je in 1 adem genoemd met een club als Vitesse :{w
Ik had het getypt maar wilde ze dat niet aandoen, ze hebben al zoveel te verstouwen afgelopen weken _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 april 2015 @ 09:55:24 #289
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151702651
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn er serieus mensen die dit denken ja?
áls we volgend jaar nog bestaan, dan is de enige realistische doelstelling handhaving eredivisie.
Iedereen die anders denkt, denkt met het hart en niet met het verstand.

Op zich hebben ze wel een punt dat Schreuder de grootste faalhaastrainer is die Twente sinds lange tijd heeft gehad, maar ik vind het echt een slecht moment om acties te voeren om een veel te dure trainer te dwingen op te stappen.
Dreigen met het niet kopen van jaarkaarten is dat wat 'we' anderen verwijten: succes-supporter. Als er toch 1 moment is waarop steun nodig is, is het wel nu.
pi_151702952
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

áls we volgend jaar nog bestaan, dan is de enige realistische doelstelling handhaving eredivisie.
Iedereen die anders denkt, denkt met het hart en niet met het verstand.

Ook zonder Corona, Castaignos, Tapia e.d. heb je nog een elftal dat zich makkelijk veilig moet kunnen spelen. Zo slecht is de selectie ook weer niet. Schreuder presteert er echter heel matig mee.
pi_151703608
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

áls we volgend jaar nog bestaan, dan is de enige realistische doelstelling handhaving eredivisie.
Iedereen die anders denkt, denkt met het hart en niet met het verstand.

Linker rijtje is echt wel haalbaar hoor, de eredivisie is zo zwak dat je met een matig team ook nog wel redelijk mee kunt doen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151703672
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

áls we volgend jaar nog bestaan, dan is de enige realistische doelstelling handhaving eredivisie.
Iedereen die anders denkt, denkt met het hart en niet met het verstand.

Op zich hebben ze wel een punt dat Schreuder de grootste faalhaastrainer is die Twente sinds lange tijd heeft gehad, maar ik vind het echt een slecht moment om acties te voeren om een veel te dure trainer te dwingen op te stappen.
Dreigen met het niet kopen van jaarkaarten is dat wat 'we' anderen verwijten: succes-supporter. Als er toch 1 moment is waarop steun nodig is, is het wel nu.
In het nieuwe plan van aanpak moeten Bjelland en Castaignos weg. Dan worden de bezuinigingen gehaald. Niet dat er bij goede biedingen niet meer vertrekken. Maar dat is noodzaak voor nu. M.i. kun je ook makkelijk 3 middenvelders kwijtraken en nog steeds een sterk middenveld overhouden. Wat mij betreft verkopen ze d'r daar een aantal.
pi_151705010
quote:
Omdat ze potdomme zelf wel uitmaken of er iets te vieren valt, togen een paar honderd supporters van FC Twente maandagavond naar het centrum van Enschede, met fakkels in de ene hand en bier in de andere. In de straten rondom de Oude Markt vormden ze samen het getal '50', in een lange sliert van Bengaals vuur. FC Twente bestaat deze week precies een halve eeuw, vandaar, en aangezien het officiële jubileumfeest was afgeblazen, zat er niets anders op dan zelf maar een zooitje fakkels in de lucht te steken.

Mooi wel, vond ik. Een voetbalfeest hoeft niet groots of gelikt namelijk, met luxe hapjes en een deftige receptie. Lap samen wat geld. Huur een B-artiest. Zing het clublied. Til je jeugdhelden op de schouders en draag ze lallend door de stad.Toen mijn clubje honderd jaar bestond, was er ook geen rooie rotcent. NAC was weer bijna failliet, voor de zoveelste keer, dus het jubileumfeest moest volledig betaald worden door de supporters zelf. Vanuit de clubbegroting kon er nog geen bitterbal vanaf, laat staan een sesamtoastje met zalmsalade.

U raadt het al: het werd een onvergetelijk feestje. Een chaotisch, ongepolijst, spontaan, rommelig, ongecompliceerd bacchanaal met de allure van een Brabants schuurfeest. Links en rechts sjokten er wat oud-spelers door de menigte. De bitterballen waren aan de lauwe kant. De muziek viel af en toe uit - en toen de club exact honderd jaar bestond, stond iedereen in de kou op een parkeerplaats, kijkend naar wat verdwaalde vuurpijlen.

Het was een feestje dat, kortom, perfect was in al zijn imperfectie. Er is weinig mis met back to basics, wil ik maar zeggen. Ik wil de doodsstrijd van FC Twente hier niet relativeren, integendeel, maar ergens is het ook wel gezond natuurlijk, zo'n gedwongen maagwandcorrectie.

Het leert je de hoofdzaken weer van de bijzaken te onderscheiden. Eindelijk heb je weer zicht op het formaat van je eigen scrotum. Als iets me de laatste jaren verbaasde op bezoek in de Grolsch Veste, dan was het de dunne grens tussen applaus en diepe ontevredenheid. Na de landstitel van 2010 was het nooit meer goed genoeg, leek het wel. Merkwaardig snel weerklonk gefluit en gemopper.

De Twentse aanhang, of een deel daarvan, was blijkbaar gaan geloven in het Sprookje van Joop. In de mythe van een echte topclub. Niet André Paus en Jantje Gaasbeek waren nog langer de norm in Enschede, maar Bryan Ruiz en Blaise N'Kufo.

Ook daarom is het goed te onthouden waar je vandaan komt, want het is ongeveer zoals in die aloude Celtic-song: If you know your history, it is enough to make your heart go go-oh-oh. Lang niet alles draait bij een doorsnee voetbalclub om succes en glorie.

De doffe ellende van FC Twente zal nog wel even voortduren, en er dondert vast nog wel een stelletje lijken uit de kast. Niet alleen Karen de koffiejuffrouw moet vertrekken, maar ook Evert Bleuming en Jan van Staa, en dat is niet te verkroppen natuurlijk.

Maar ooit, binnen nu en een paar jaar, wordt FC Twente weer een normale voetbalclub, met heel alledaagse mankementen. Een club van lauwe bitterballen en matige backs. Van bescheiden, maar authentieke feestjes, zoals die van maandagavond in de binnenstad.

Het verhaal zal zich schoksgewijs voltrekken. Het gaat veel pijn doen. Degradatievoetbal valt niet uit te sluiten, en ik voorzie lege tribuneplekken, want de gloryhunters die nooit in het Diekman waren, zullen stilaan weer gaan afhaken.

Maar wat overblijft, is het echte FC Twente.
ad.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 15 april 2015 @ 12:37:55 #294
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151706781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

In het nieuwe plan van aanpak moeten Bjelland en Castaignos weg. Dan worden de bezuinigingen gehaald. Niet dat er bij goede biedingen niet meer vertrekken. Maar dat is noodzaak voor nu. M.i. kun je ook makkelijk 3 middenvelders kwijtraken en nog steeds een sterk middenveld overhouden. Wat mij betreft verkopen ze d'r daar een aantal.
Precies. Tenzij de complete basiself van dit jaar vertrekt, valt het waarschijnlijk allemaal wel mee. Hebben we in ieder geval onze beste speler nog. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151706821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

In het nieuwe plan van aanpak moeten Bjelland en Castaignos weg. Dan worden de bezuinigingen gehaald. Niet dat er bij goede biedingen niet meer vertrekken. Maar dat is noodzaak voor nu. M.i. kun je ook makkelijk 3 middenvelders kwijtraken en nog steeds een sterk middenveld overhouden. Wat mij betreft verkopen ze d'r daar een aantal.
Iets met ratten en een zinkend schip.
  woensdag 15 april 2015 @ 13:21:17 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151707853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ook zonder Corona, Castaignos, Tapia e.d. heb je nog een elftal dat zich makkelijk veilig moet kunnen spelen. Zo slecht is de selectie ook weer niet. Schreuder presteert er echter heel matig mee.
Wellicht, maar een aantal jaar geleden zag je bij Feyenoord hoe snel het kon gaan. Dankzij de jeugd werd degradatievoetbal afgewend, maar ik weet niet of Twente een Clasie, De Vrij, Wijnaldum, Fer, BMI, etc. heeft rondlopen. Het is erg onzeker allemaal.
2000 light years from home
  woensdag 15 april 2015 @ 17:28:37 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151714394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Wat een simpel volk zeg. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 april 2015 @ 17:39:06 #298
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151714631
quote:
Als er geen gehoor wordt gegeven aan onze eis zullen er acties volgen!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151715199
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wellicht, maar een aantal jaar geleden zag je bij Feyenoord hoe snel het kon gaan. Dankzij de jeugd werd degradatievoetbal afgewend, maar ik weet niet of Twente een Clasie, De Vrij, Wijnaldum, Fer, BMI, etc. heeft rondlopen. Het is erg onzeker allemaal.
Als je dan bedenkt dat er hele jeugdelftallen worden weggesaneerd moet je toch het ergste vrezen.
Al lijkt het me stug dat Twente zal degraderen, houden zonder die 3 toch nog een best aardig elftal.

Begroting ligt nog steeds hoger dan PEC of Groningen dus veilig spelen moet geen probleem zijn.
blablablabla
pi_151715408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je dan bedenkt dat er hele jeugdelftallen worden weggesaneerd moet je toch het ergste vrezen.
Al lijkt het me stug dat Twente zal degraderen, houden zonder die 3 toch nog een best aardig elftal.

Begroting ligt nog steeds hoger dan PEC of Groningen dus veilig spelen moet geen probleem zijn.
De beste spelers uit die lichting worden natuurlijk wel behouden. Volgens mij heeft Heerenveen trouwens ook geen A2, B2, C2 e.d., daar breekt toch het nodige door. Niet dat onze jeugd op het niveau Feyenoord zit trouwens, dat is misschien ook een utopie met het verschil in achterland. Maar d'r zitten wel wat jongens aan te komen waarvan een deel al de nodige speeltijd pakt.
pi_151715438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:02 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

De beste spelers uit die lichting worden natuurlijk wel behouden. Volgens mij heeft Heerenveen trouwens ook geen A2, B2, C2 e.d., daar breekt toch het nodige door. Niet dat onze jeugd op het niveau Feyenoord zit trouwens, dat is misschien ook een utopie met het verschil in achterland. Maar d'r zitten wel wat jongens aan te komen waarvan een deel al de nodige speeltijd pakt.
Welke afdelingen zijn precies afgeschaft dan, alleen de tweede elftallen en de dames?
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')