abonnement Unibet Coolblue
pi_151494336


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni 2012 heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere PostNL'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Salaristabel:



De Emolumententabel







Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Adres zoeken
Postcode zoeken
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender
Klantenservice voor complimenten en klachten

Zakelijke klanten:
PostNL Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering
TC = Teamcoach
VBL/VBG = Voorbereidingslocatie/gebied
CVL = Centrale voorbereidingslocatie
Afschrijven = (Verkeerd gesorteerde) post herstellen/retourneren m.b.v. sticker
SP = Senior Planner
OR = Ondernemingsraad
TOT = Toeslag Onregelmatige Tijdstippen
VM = Vestigingsmanager
BSK = BesturingsStructuurKeten



Overige linkjes:
Over PostNL
IntranetMail-Thuis voor PostNL'ers



Mensen die hier vaak langskomen

Peterselieman, werkzaam in het noorden des lands
ErwinRommel, Erwin, oud-collega
Selestha, oud-collega
Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal
Superkimmi , werkzaam in Roosendaal
KatrienDuck, voorbereidster
Deezertje
ophaling10
4EverBlackEyed
VixenFromHell
Yreal
dud0r, teamcoach
Sebastiaan92
gelestipjes
Kramerica-Industries
Dale__Cooper
Rafierafie
MissionPhailed
Herfstblad
gridjuh
ikwilookevenwatzeggen
posje
V__L_N
DeVliegendeHollander
Houdjemond
Stacking

* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151495582
Goed, nu de titel er staat: ik vraag me dat al een tijdje af. Het straatje ligt middenin het postcodegebied van mijn depot. Er staan huizen maar het behoort tot geen enkele loop. Als ik erop google zie ik chinese tekst, maar met een kaartje van deze wijk. Een geheim stukje China in deze stad? ;)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 april 2015 @ 20:59:40 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151495657
en waar is dat als ik vragen mag?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151496796
1 patat met zonder
pi_151503124
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Bij de VOS (vroege ochtend sortering) is het simpeler dan iets van postcode A bij postcode B te stoppen. Dan kun je inderdaad kolderieke situaties krijgen, zoals een straat die een paar honderd meter van de rest van de wijk af ligt.
Maar tegenwoordig staat er toch op elk poststuk rechtsonder de wijkcode geprint (of bij bijv. tijdschriften op het adreslabel)? Dan maakt het toch niet uit hoe de wijken zijn ingedeeld?

Bij ons is er trouwens nooit op postcode gevost. Dat ging puur op straten- en wijkkennis, uit het blote hoofd dus. Zo doe ik het nog steeds (de doodenkele keer dat ik nog moet vossen: meestal wordt dit alleen nog door de vtw's gedaan, nou ja, ik ben toch geen ochtendmens).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 april 2015 @ 00:09:31 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151503431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar tegenwoordig staat er toch op elk poststuk rechtsonder de wijkcode geprint (of bij bijv. tijdschriften op het adreslabel)? Dan maakt het toch niet uit hoe de wijken zijn ingedeeld?
Klopt, maar af en toe zit ook daar een foutje in en wijkkennis blijkt uiteindelijk sneller te zijn dan al die codes lezen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 9 april 2015 @ 01:57:21 #7
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_151504833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar tegenwoordig staat er toch op elk poststuk rechtsonder de wijkcode geprint (of bij bijv. tijdschriften op het adreslabel)? Dan maakt het toch niet uit hoe de wijken zijn ingedeeld?
Nee hoor, veel wel, maar echt niet elk poststuk.
  donderdag 9 april 2015 @ 06:18:44 #8
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151505294
Mogguh :)
En al weer een nieuw topic ^O^

Gisteren 1 foutje gemaakt tijdens de ronde.
Er stond een 2 ipv 5 op de brief.
Onoplettend (niet op de alleen aanwezige voornamen gelet) op 2 binnen gegooid en bij nummer 5 zag ik dat er ook een brief bij zat voor dezelfde voornamen. Als er nu de achternaam bij was vermeld had ik het wel geweten ;) Nu dus ook :P
Foutje! Mensen op 2 waren niet thuis, dus ik zal deze of vandaag in de posttas tegenkomen of deze mensen hebben het al naar het juiste huisadres gebracht of het kaartje ligt op de brievenbus(onder de klep) zodat ik het naar het juiste adres kan brengen :)

Een 'goede daad' was dat de autobesteller een kaartje moest bestellen bij iemand waarvan het adres (straat + huisnummer + postcode) totaal niet klopte.
Toevallig 'ken' ik deze mensen zodat het kaartje alsnog op het juiste adres werd bezorgd ^O^

[ Bericht 33% gewijzigd door Pietertje71 op 09-04-2015 06:27:35 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151506417
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
en waar is dat als ik vragen mag?
Ergens in het midden van het land. Ik ga op onderzoek uit, heb mezelf nieuwsgierig gemaakt ;)
(even aanbellen om de weg te vragen, als er iemand woont)
pi_151508308
Wij hebben hier ook van die rare postcode/wijkindelingen. Er is een straat die midden in de wijk R ligt, maar omdat de postcode van die straat N is, zit deze bij de wijk N. Als iemand die er onbekend is de N wijk moet lopen, is de R-collega meestal wel zo lief om dat straatje ook even mee te nemen.

Vandaag heb ik een wijk waarvan ik om van deel 1 naar deel 2 te komen ook een stukje door een andere wijk moet fietsen. Ik denk wel eens dat de mensen die de postcodes hebben toebedeeld de avond ervoor net ietsje te veel hebben gedronken ;)

En andersom komt ook voor: ik weet zelfs een paar parkeerterreinen (zonder huizen dus) die een straatnaam hebben.
pi_151508721
Ja hier zijn er ook wel stukjes die een straatnaam hebben, maar waar geen huizen staan :) die krijgen dan ook geen postcode maar dat is logisch. Een plek waar wel huizen zijn, maar zonder postcode vind ik wel erg vreemd :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151509981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef allweather het volgende:
Vandaag heb ik een wijk waarvan ik om van deel 1 naar deel 2 te komen ook een stukje door een andere wijk moet fietsen. Ik denk wel eens dat de mensen die de postcodes hebben toebedeeld de avond ervoor net ietsje te veel hebben gedronken ;)
Met huisnummers en straatnamen is het net zo erg, bv. twee straten met de zelde naam de ene met even en de ander met oneven nummers. Een straat die in het centrum begint laten aftellen ipv. optellen of de oneven kant optellen en de evenkant aftellen. Een straat met aan beide kanten huizen, nummeren als plein (1, 2, 3,...), 71 tussen 75 en 77 proppen en ook een goede, beide kanten van de straat een andere naam geven. Nee, bij de gemeente lopen een hele hoop dwazen. :Y
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151510272
Het is hier wel weer prachtig weer :o

Hoop wel dat in 1 van mijn wijkjes de hond vandaag niet buiten zit. Gisteren zag ik hem in de voortuin liggen en ik weet niet of ie vriendelijk is :X
Heb daar al een keer de post op een tuinstoel gelegd, toen liep ik de tuin in en zag ik dat ie binnen in de gang lag te slapen. Toen heb ik me snel uit de voeten gemaakt :') dat was ook vlak nadat ik ergens gebeten was.
Ze zouden de eerste niet zijn die geen buitenbus ophangen terwijl de hond dus wel 'gevaarlijk' is.

Weet nog wel een adres waar ik op mijn flikker kreeg toen ik de tuin in kwam want er hing een bordje. Mja, beetje dom wel maar het bordje zag er niet echt serieus uit en er was geen hond te bekennen. Dat was dan ook voor ik ergens verrast werd door een hond die van binnen aan kwam rennen.
Nu, 2 jaar later hangt er nog altijd geen buitenbus :N

Volgens mij had Pieter ook al ervaring met dit soort dingen? :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151510396
Rustige donderdag vandaag
  donderdag 9 april 2015 @ 11:54:41 #15
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151510627
is het eindelijk echt goed weer, word ik niet gebeld :(.

Nouja dan maar bezighouden met mn passie: zometeen stuk fietsen en dan lekker fotograferen in een heemtuin in de buurt :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 9 april 2015 @ 13:52:45 #16
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151514105
Boh, huisarts liep heel erg uit dus ik moet nog.
Veel kon ze ook niet voor me doen dus daar ga ik met een kapotte knie en ontstoken arm, het is gelukkig mooi weer dus rustig aan. -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 9 april 2015 @ 13:55:54 #17
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151514211
Middag.
Ook hier erg mooi weer en rustig(weinig post) voor de donderdag :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 9 april 2015 @ 14:01:15 #18
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151514387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Het is hier wel weer prachtig weer :o

Hoop wel dat in 1 van mijn wijkjes de hond vandaag niet buiten zit. Gisteren zag ik hem in de voortuin liggen en ik weet niet of ie vriendelijk is :X
Heb daar al een keer de post op een tuinstoel gelegd, toen liep ik de tuin in en zag ik dat ie binnen in de gang lag te slapen. Toen heb ik me snel uit de voeten gemaakt :') dat was ook vlak nadat ik ergens gebeten was.
Ze zouden de eerste niet zijn die geen buitenbus ophangen terwijl de hond dus wel 'gevaarlijk' is.

Weet nog wel een adres waar ik op mijn flikker kreeg toen ik de tuin in kwam want er hing een bordje. Mja, beetje dom wel maar het bordje zag er niet echt serieus uit en er was geen hond te bekennen. Dat was dan ook voor ik ergens verrast werd door een hond die van binnen aan kwam rennen.
Nu, 2 jaar later hangt er nog altijd geen buitenbus :N

Volgens mij had Pieter ook al ervaring met dit soort dingen? :P
Klopt. Ik bezorgde op sommige dagen de post zelfs niet meer daar.
Dit wel doorgegeven aan de TC en deze zou ter zijner tijd nog wel met dit adres contact opnemen... :O
Mede omdat de buitenbrievenbus zich op het terrein bevond met daarboven het bordje: pas op voor de hond :P
Per toeval kent een dorpsgenoot deze mensen en de hond zodat deze had doorgegeven aan de bewoners eens met mij te gaan praten.
Deze heeft mij opgewacht en na een gesprek met de eigenaresse in het bijzijn van de hond :P , ben ik nu goede maatjes met deze (mits ik 2 koekjes geef, anders vreet ie mij op :P ) Ik heb het over de hond, niet de bewoners :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151517559
Hier lag ie gelukkig niet buiten :D vaste collega is er waarschijnlijk volgende week wel weer, zal hem eens vragen over die hond. Hij zal wel weten of ie een beetje vriendelijk is :)
Was hier ook ooit een collega die altijd hondenkoekjes mee nam :D

Jij alweer opgeknapt? Hier ondertussen mogelijk een gekneusde rib van het hoesten en dat doet toch wel flink zeer :X maar we gaan wel gewoon door met alles. Je kunt er toch weinig aan doen verder :N
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 april 2015 @ 15:55:10 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151518007
Beterschap, Vixen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151519378
met zonder jas :)
pi_151520498
Dankje :P kan er verder wel mee leven hoor, maar het begint wel een tikkeltje irritant te worden nu. Gelukkig zaterdag geen grote dienst, als ze me nog bellen of ik wat er bij wil doen is het antwoord wel nee ;)

En hier een klein stukje met en daarna zonder jas O+ heerlijk!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 9 april 2015 @ 17:26:18 #23
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151520513
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier lag ie gelukkig niet buiten :D vaste collega is er waarschijnlijk volgende week wel weer, zal hem eens vragen over die hond. Hij zal wel weten of ie een beetje vriendelijk is :)
Was hier ook ooit een collega die altijd hondenkoekjes mee nam :D

Jij alweer opgeknapt? Hier ondertussen mogelijk een gekneusde rib van het hoesten en dat doet toch wel flink zeer :X maar we gaan wel gewoon door met alles. Je kunt er toch weinig aan doen verder :N
Na verkoudheid, longontsteking nu een oorontsteking erbij :)
Ach, paramolletjes ingeslagen en gaan :P

Beterschap ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151520710
Jij ook beterschap, oorontstekingen zijn ook klote :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151522324
Vreemd, op het rooster voor volgende week staat meer tijd gepland (de oude looptijden, van een jaar geleden) maar geen huis-aan-huis, ook niet bij de berichten... zal nog wel veranderen. Of zou er toch een geadresseerde Knorr bij zitten of zo? ;)
pi_151522568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:32 schreef zombo het volgende:
Vreemd, op het rooster voor volgende week staat meer tijd gepland (de oude looptijden, van een jaar geleden) maar geen huis-aan-huis, ook niet bij de berichten... zal nog wel veranderen. Of zou er toch een geadresseerde Knorr bij zitten of zo? ;)
Als je er wel een knorr ding bij hebt zitten willen we natuurlijk wel foto's van je 20+ tassen :P
pi_151522954
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:39 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Als je er wel een knorr ding bij hebt zitten willen we natuurlijk wel foto's van je 20+ tassen :P
Ah, vandaar die plotselinge verbouwing van het depot (nee hoor ;) )
Mag er gelukkig een paar minuten langer over doen. ;)
pi_151529499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Hoop wel dat in 1 van mijn wijkjes de hond vandaag niet buiten zit. Gisteren zag ik hem in de voortuin liggen en ik weet niet of ie vriendelijk is
Honden. Mijn grootste angst tijdens het werk. :')
In mijn huidige wijk valt het wel mee, maar in mijn vorige wijk had ik echt drie/vier adressen met honden die op me af kwamen stormen. Koest. *)
Dit weekend lekker vrij trouwens *O*
Actions speak louder than words.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 april 2015 @ 21:27:43 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151529606
Ik heb meer te stellen gehad met katten dan met honden _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:22:26 #30
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151540377
Mogguh.
Met katten heb ik weinig van den. De meeste lopen toch allemaal in de weilanden.
Nee geen poema oid gespot :P
Wel soms leuke dames ;)

In het kader van rokjesdag de mijne maar klaar gelegd. Het is een camouflagepatroon dus je ziet er niets van...

Overigens in de mail:
quote:
Vanavond is er in Zwolle wederom een controle op de retourzendingen van herstelpost uit de brievenbussen.
Denk dus om de juiste afschrijving van herstelpost.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151542821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef Pietertje71 het volgende:

Overigens in de mail:

[..]

Volgens mijn mail was het gisteren of zouden ze het vanavond weer doen?

Wat ik me wel af vraag is, hoe weten ze welke bezor(st)er de schuldige is? :?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151543108
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb meer te stellen gehad met katten dan met honden _O-
Zo'n killer kat achter de deur, daar heb ik er ook eentje van.
De helft van de tijd hoor je het dan tegen de deur knallen of de post verneuken. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151543935
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Zo'n killer kat achter de deur, daar heb ik er ook eentje van.
De helft van de tijd hoor je het dan tegen de deur knallen of de post verneuken. :P
Ik moest altijd grinniken als ik het geluid van scheurend papier hoorde nadat ik de post had besteld :')
Voed je beesten dan maar op.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_151545962
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Volgens mijn mail was het gisteren of zouden ze het vanavond weer doen?

Wat ik me wel af vraag is, hoe weten ze welke bezor(st)er de schuldige is? :?
Ze hebben de kromme redenering dat ze de gevonden post koppelen aan de bezorger van die wijk waarvan die post is..... Als ze nu complete bundels vinden dan zou dat een logische redenatie zijn. Bij losse poststukken kan het iedereen zijn.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:44:40 #35
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151548111
Middag :)
Prima daldag, maar door verkeersdrukte en wat meer post voor afgelegener adressen wel een klein halfuurtje langer dan normaliter er over gedaan.

Ik stoorde mij al enige tijd aan de door DHL ingehuurde bezorger (eigen auto met DHL-bordje) die regelmatig met hoger dan toegestane snelheid door de omliggende dorpen crost en lak heeft aan verkeersregels(huftergedrag). Ik ben bijna zelf door deze figuur aangereden terwijl ik van rechts kwam.
Vandaag met aardige snelheid langs een school (kinderen gingen net naar school. Het was zo omstreeks 13:05) gereden waarbij hij totaal geen gas terug nam voor tegemoet fietsende kinderen. Deze doken maar tussen geparkeerde auto's, het is een smalle straat) omdat ze naar eigen zeggen bang waren aangereden te worden door deze auto die altijd wel hard rijdt.

Melding gedaan bij DHL.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:01 #36
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151548129
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:55 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Volgens mijn mail was het gisteren of zouden ze het vanavond weer doen?

Wat ik me wel af vraag is, hoe weten ze welke bezor(st)er de schuldige is? :?
Je hebt gelijk. Het was een mail van gisteren :@
---------------------------------------------------------------------
iene miene mutte? :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:13 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151548137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Zo'n killer kat achter de deur, daar heb ik er ook eentje van.
De helft van de tijd hoor je het dan tegen de deur knallen of de post verneuken. :P
De wijk waar het gebeurde heb ik morgen niet, maar na het voorval zijn die mensen geloof ik door een collega postbode die hen kende wel even op de vingers getikt. De keren dat ik er nog geweest ben was er gelukkig niets aan de hand.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 april 2015 @ 13:46:52 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151548193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ze hebben de kromme redenering dat ze de gevonden post koppelen aan de bezorger van die wijk waarvan die post is..... Als ze nu complete bundels vinden dan zou dat een logische redenatie zijn. Bij losse poststukken kan het iedereen zijn.
Dit. Vind tussen de post die ik bezorg regelmatig post voor andere wijken. Die moet je stickeren en weer in de bus doen. Tsja, dat kun je de bezorger van die wijk dan niet kwalijk nemen.

Anders wordt het als je bij het sorteren wel erg vaak gestickerde post bij een bepaalde wijk tegenkomt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151548360
Het valt me trouwens wel altijd op hoeveel bezorgers nog steeds niet weten hoe ze zo'n sticker in moeten vullen. Kruisen ze bijvoorbeeld wel aan onjuist adres, maar vervolgens vullen ze doodleuk die verkeerde postcode weer in op de herstelsticker. En keer op keer wordt het hen dan weer uitgelegd bij het werkoverleg, maar toch blijft het fout gaan
pi_151549040
Ik heb regelmatig post met een sticker ertussen zitten, en de sticker is dan helemaal niet ingevuld.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
pi_151552521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ze hebben de kromme redenering dat ze de gevonden post koppelen aan de bezorger van die wijk waarvan die post is..... Als ze nu complete bundels vinden dan zou dat een logische redenatie zijn. Bij losse poststukken kan het iedereen zijn.
Heb wel een paar keer een en een keertje twee bundels van het buitengebied gehad, maar dan is het een SMSje naar de TC: in de kist ligt ... Dat spul stickeren kost me veelste veel tijd. :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151552783
Ik bedoel dan ook bundels die jezelf had moeten bezorgen, maar besluit om in de oranje brievenbus te gooien.
pi_151553252
Ik had regelmatig (een jaar geleden) zo plusminus 100 enveloppen van KPN, Telfort ed voor een flat die al maanden daarvoor gesloopt was. Allemaal geadresseerde reclame denk ik. Daar ben ik ook niet aan begonnen om te stickeren.
Elastiek erom, briefje erbij en in de kist.
Na 2 weken haalde de voorbereider die adressen er al uit.
pi_151553415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:52 schreef gelestipjes het volgende:
Het valt me trouwens wel altijd op hoeveel bezorgers nog steeds niet weten hoe ze zo'n sticker in moeten vullen. Kruisen ze bijvoorbeeld wel aan onjuist adres, maar vervolgens vullen ze doodleuk die verkeerde postcode weer in op de herstelsticker. En keer op keer wordt het hen dan weer uitgelegd bij het werkoverleg, maar toch blijft het fout gaan
Ik heb een collega die altijd 'herstellen aan geadresseerde' erbij aankruist, ook als ze aankruist 'foutief adres' of 'vertrokken'. En dan denk ik waarom nou? Je kan 'm niet herstellen aan de geadresseerde, daarom stuur je 'm juist retour
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:10:52 #45
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151557346
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

weer lekker extra werk :')
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151557583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef superkimmi het volgende:
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

weer lekker extra werk :')
geen bus
pi_151560306
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef superkimmi het volgende:
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

weer lekker extra werk :')
Pfff... Lekker praktisch weer :')
pi_151563198
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef superkimmi het volgende:
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

weer lekker extra werk :')
Goed over nagedacht :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_151566890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef superkimmi het volgende:
'vertrokken' gaat er binnenkort uit met die stickers.. Dus wat moet je doen bij een leegstaand huis of mensen die zeggen dat de geadresseerde er niet meer woont? 'geweigerd' invullen en daarachter met balpen schrijven 'verhuisd'.

weer lekker extra werk :')
Volgens onze TC: onvolledig/foutief adres/postcode :?

Dat "vertrokken" zou officieel alleen voor postbussen zijn, als iemand verhuist is het volgens een of andere rare regel een foutief adres. WTF is er dan mis met het adres? :?

Een normaal mens zou die maffe regeltjes aanpassen ipv. de stickers, maar waarom makkelijk doen als het moeilijk en duurder kan. :')
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zaterdag 11 april 2015 @ 03:25:47 #50
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151569786
Ik heb het weer voor elkaar hoor, gisteren een minimaal misstapje gemaakt ( verstapt op een randje van nog geen 5 centimeter hoogte) toch maar even huisarts vanochtend, spier in mijn knie gescheurd, mag nu een week helemaal niks :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 11 april 2015 @ 06:50:15 #51
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151570050
Mogguh.


quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Volgens onze TC: onvolledig/foutief adres/postcode :?

Dat "vertrokken" zou officieel alleen voor postbussen zijn, als iemand verhuist is het volgens een of andere rare regel een foutief adres. WTF is er dan mis met het adres? :?

Een normaal mens zou die maffe regeltjes aanpassen ipv. de stickers, maar waarom makkelijk doen als het moeilijk en duurder kan. :')
Yep!

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 03:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb het weer voor elkaar hoor, gisteren een minimaal misstapje gemaakt ( verstapt op een randje van nog geen 5 centimeter hoogte) toch maar even huisarts vanochtend, spier in mijn knie gescheurd, mag nu een week helemaal niks :(
Goed herstel gewenst!
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151571984
Gisteren vond ik (bij terugkomst) een flesje water in het depot :) (terwijl we maar met twee bezorgers waren). Dat kregen we vorige zomer met 35 graden niet voor elkaar. Heeft vast niks met de betrokkenheidsmonitor te maken - standje cynisch uit.
  zaterdag 11 april 2015 @ 10:58:20 #53
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151572307
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 10:41 schreef zombo het volgende:
Gisteren vond ik (bij terugkomst) een flesje water in het depot :) (terwijl we maar met twee bezorgers waren). Dat kregen we vorige zomer met 35 graden niet voor elkaar. Heeft vast niks met de betrokkenheidsmonitor te maken - standje cynisch uit.
Wij hebben een zuiveringsinstallatie gekregen:


Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151573362
http://www.socialmediakom(...)t&utm_medium=twitter

:')

Hier weer een handige, blijkt nu dat er de hele week tijd in is geboekt voor depottaken en afmelden etc, terwijl nooit tegen mij is gezegd dat ik dat doen moest. Heb dus nu maar een berichtje gestuurd dat dit mij niet duidelijk was en dat ze die tijd maar eraf moeten halen :P doe die taken normaal ook verder nooit. Ze hebben gewoon de complete dienst van een collega naar mij over gezet inclusief al zijn taken. Werd ik dus gister gebeld of het depot leeg was, blijkbaar moest ik dus afmelden o|O
In mijn werk zie je die tijd normaal niet staan, pas als je klikt op meer/minder tijd doorgeven, en dan staan er vage codes bij en dan '00:10', tja dat zegt mij nog niets. En ik had het dus eerst niet eens gezien. Hoef ook niet betaald te worden voor taken die ik nooit uitgevoerd heb.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151580709
Webcare :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:49:02 #56
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151581046
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151581331
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:43 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Volgens onze TC: onvolledig/foutief adres/postcode :?

WTF is er dan mis met het adres? :?
Wat er mis mee is, is dat het niet het adres is van de geadresseerde. De post is dus naar het verkeerde/foutieve adres gestuurd.

Desondanks kan ik me voorstellen dat het voor de afzender wel verwarrend is, want die gaat straks informatie missen. Die krijgt post terug en weet niet of het adres op zich wel bestaat maar de geadresseerde inmiddels is verhuisd, of dat de geadresseerde niet verhuisd is maar hij gewoon het adres onvolledig heeft opgeschreven.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 12 april 2015 @ 08:25:59 #58
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151601147
Mogguh
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151603149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat het niet het adres is van de geadresseerde. De post is dus naar het verkeerde/foutieve adres gestuurd.

Desondanks kan ik me voorstellen dat het voor de afzender wel verwarrend is, want die gaat straks informatie missen. Die krijgt post terug en weet niet of het adres op zich wel bestaat maar de geadresseerde inmiddels is verhuisd, of dat de geadresseerde niet verhuisd is maar hij gewoon het adres onvolledig heeft opgeschreven.
Van onze TC kreeg ik min of meer de zelfde reactie, maar dan zou het regeltje onvolledig/foutief adres/postcode ook wel in gekort kunnen worden tot alleen maar foutief adres. Of neem geen/volle brievenbus daar kun je ook brievenbus niet beschikbaar van maken. Helemaal belachelijk is dat we de oude, ook nog weg zouden moeten gooien (heb nog 1+1/3 rol liggen).


Misschien is het idee hier achter wel,
een bedrijf met over al de zelfde service: alles op webcare niveau. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151603556
Tja..ergens op "mijnpostnl" staan dingen als: schrijf geen dingen die je moeder of je manager niet willen lezen. Blijkbaar gelden deze regels niet voor de webcare. En er zit ook een welbekende taalfout in één van de antwoorden (me in plaats van mijn).

@Pietertje: leuk die nostalgische foto's.
  zondag 12 april 2015 @ 10:52:33 #61
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151603689
mijn partner en ik gaan op 7 augustus ons geregistreerd partnerschap omzetten in een huwelijk. (Eigenlijk officieel trouwen dus). Weten jullie of ik daar zaterdag 8 augustus nog extra vrij voor krijg?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151603926
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:52 schreef superkimmi het volgende:
mijn partner en ik gaan op 7 augustus ons geregistreerd partnerschap omzetten in een huwelijk. (Eigenlijk officieel trouwen dus). Weten jullie of ik daar zaterdag 8 augustus nog extra vrij voor krijg?
Staat in de cao toch? Ben je postbezorger? Dit is wat er in de cao staat:

Artikel 17
Buitengewoon verlof van korte en lange duur
1 Aan de werknemer wordt ten behoeve van de navolgende gebeurtenissen verlof
met behoud van salaris toegekend:
a
bij ondertrouw van de werknemer: 1 dag;
b
bij het overeenkomen van een notari
eel samenlevingscontract of bij het
opmaken door een ambtenaar van de
burgerlijke stand van een akte van
registratie van partnerschap: 1 dag;
c
bij huwelijk van de werknemer: 4 dagen;
  zondag 12 april 2015 @ 12:16:32 #63
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151605628
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Staat in de cao toch? Ben je postbezorger? Dit is wat er in de cao staat:

Artikel 17
Buitengewoon verlof van korte en lange duur
1 Aan de werknemer wordt ten behoeve van de navolgende gebeurtenissen verlof
met behoud van salaris toegekend:
a
bij ondertrouw van de werknemer: 1 dag;
b
bij het overeenkomen van een notari
eel samenlevingscontract of bij het
opmaken door een ambtenaar van de
burgerlijke stand van een akte van
registratie van partnerschap: 1 dag;
c
bij huwelijk van de werknemer: 4 dagen;
Dankje :) Dan mail ik mn tc wel even, want dan mogen ze het dus niet van mijn verlof afhalen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 12 april 2015 @ 21:13:48 #64
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151625585
Nog meer mensen hier die niet meer op "Zelf Doen" kunnen komen, en dan deze pagina krijgen?

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 21:34:08 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151626685
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nog meer mensen hier die niet meer op "Zelf Doen" kunnen komen, en dan deze pagina krijgen?

[ link | afbeelding ]
laden duurde even, maar ik zie gewoon de normale pagina

Het enige dat bij mij niet werkt is Mijn Werk, maar dat zal wel komen omdat dit nog niet ingesteld is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151626928
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nog meer mensen hier die niet meer op "Zelf Doen" kunnen komen, en dan deze pagina krijgen?

[ link | afbeelding ]
Zeer bekende pagina voor mij, maar meestal lukt het een tweede keer wel.
  zondag 12 april 2015 @ 22:05:59 #67
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151628183
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nog meer mensen hier die niet meer op "Zelf Doen" kunnen komen, en dan deze pagina krijgen?

[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik in 25% van de gevallen op deze pagina kom. Meestal werkt vernieuwen bij mij wel...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151629330
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

laden duurde even, maar ik zie gewoon de normale pagina

Het enige dat bij mij niet werkt is Mijn Werk, maar dat zal wel komen omdat dit nog niet ingesteld is.
Mijn werk is alleen voor postbezorgers en niet voor zaterdagbestellers en postbodes kreeg ik laatste te horen toen ik iemand van het servicecentrum aan de lijn had.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 22:45:11 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151630082
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Mijn werk is alleen voor postbezorgers en niet voor zaterdagbestellers en postbodes kreeg ik laatste te horen toen ik iemand van het servicecentrum aan de lijn had.
Dan maar de TC's lastig vallen vanwege gewijzigde depotcodes :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 13 april 2015 @ 05:38:17 #70
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151635236
Mogguh
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Mijn werk is alleen voor postbezorgers en niet voor zaterdagbestellers en postbodes kreeg ik laatste te horen toen ik iemand van het servicecentrum aan de lijn had.
En werd er ook een reden gegeven?
Vreemde actie lijkt mij. Iemand is toch in dienst van PostNL en moet toch gewoon zijn/haar (werk)gegevens in kunnen zien?
Rare bedoeling.
O wacht, dit is betrokkenheid natuurlijk :P

Qua depot-codes las ik ook aldaar, maar wij krijgen het nog via de mail ivm het nog niet helemaal goed werken van MijnWerk(app).
Ook gewerkte uren worden nog via mail doorgegeven omdat deze op MijnWerk nog niet zijn bijgewerkt.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151638932
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:38 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh

[..]

En werd er ook een reden gegeven?
Vreemde actie lijkt mij. Iemand is toch in dienst van PostNL en moet toch gewoon zijn/haar (werk)gegevens in kunnen zien?
Rare bedoeling.
O wacht, dit is betrokkenheid natuurlijk :P

Nee dat niet. Werd me verteld dat ik de rooster wijzigingen in het systeem kon zien, waarop ik vermelde dat ik daar als zaw niet bij kon. Reactie daarop was: oh ja, dat klopt dat is (nu) alleen voor postbezorgers.
Normaal regel ik alles gewoon via de teamcoach maar die was vrij.
  maandag 13 april 2015 @ 11:35:34 #72
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151639925
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Nee dat niet. Werd me verteld dat ik de rooster wijzigingen in het systeem kon zien, waarop ik vermelde dat ik daar als zaw niet bij kon. Reactie daarop was: oh ja, dat klopt dat is (nu) alleen voor postbezorgers.
Normaal regel ik alles gewoon via de teamcoach maar die was vrij.
Belasti...Ehm PostNL: Leuker kunnen wij het niet maken. Makkelijker ook niet.

:P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  maandag 13 april 2015 @ 13:46:06 #73
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151643867
Ik krijg er in september een baantje bij op de uni (Student-assistent). Hier ga ik meer verdienen dan bij PostNL dus wil mn loonheffingskorting liever op dat nieuwe baantje hebben. Moet ik hiervoor gewoon bellen met personele zaken? Op de site kan ik namelijk niet echt uitsluitsel vinden...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151644061
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef superkimmi het volgende:
Ik krijg er in september een baantje bij op de uni (Student-assistent). Hier ga ik meer verdienen dan bij PostNL dus wil mn loonheffingskorting liever op dat nieuwe baantje hebben. Moet ik hiervoor gewoon bellen met personele zaken? Op de site kan ik namelijk niet echt uitsluitsel vinden...
Bij ons kon je een dergelijk formulier gewoon opvragen bij de teamcoach
pi_151644723
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef superkimmi het volgende:
Ik krijg er in september een baantje bij op de uni (Student-assistent). Hier ga ik meer verdienen dan bij PostNL dus wil mn loonheffingskorting liever op dat nieuwe baantje hebben. Moet ik hiervoor gewoon bellen met personele zaken? Op de site kan ik namelijk niet echt uitsluitsel vinden...
Gefeliciteerd met je nieuwe baantje. Er staat een formulier onder Zelf Doen - Personeelsdossier (onderaan bij Documenten), maar je TC zal ze ook wel hebben.
  maandag 13 april 2015 @ 14:24:47 #76
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151645031
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:14 schreef zombo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je nieuwe baantje. Er staat een formulier onder Zelf Doen - Personeelsdossier (onderaan bij Documenten), maar je TC zal ze ook wel hebben.
Thanks! De site ligt er bij mij weer eens uit, maar zal straks gelijk kijken :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151648957
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:24 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Thanks! De site ligt er bij mij weer eens uit, maar zal straks gelijk kijken :)
Even een linkje erbij, want via verschillende routes krijg je wat anders te zien:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)ng%20loonheffing.pdf
  maandag 13 april 2015 @ 17:41:02 #78
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151651249
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:28 schreef zombo het volgende:

[..]

Even een linkje erbij, want via verschillende routes krijg je wat anders te zien:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)ng%20loonheffing.pdf
super, dankjewel!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 13 april 2015 @ 18:31:12 #79
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151652818
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151657491
Wil ik heel betrokken de betrokkenheidsmonitor invullen.
Krijg ik de foutmelding 'service unavailable' als ik op de link klik.
Kijken of ik morgen nog zo betrokken ben.
pi_151659018
Ik heb de betrokkenheidsmonitor niet gehad
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_151660507
Wegens massale betrokkenheid is de site overbelast? ;)
pi_151660955
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2015 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de betrokkenheidsmonitor niet gehad
Zal nog wel komen, ik kreeg een mail waarin stond dat we hem vanaf 13 april ontvangen, maar heb de echte mail nog niet gehad, zal dus nog wel komen deze week of zo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 april 2015 @ 21:36:52 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151661195
Al wel gekregen, maar de betrokkenheidsmonitor is onbereikbaar

Er gaat kennelijk ergens iets niet goed in de communicatie :+
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 13 april 2015 @ 23:19:39 #85
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151665497
Hier doet ie het nu wel. Niet dat ze zo'n goed rapport scoren. Maar goed, het is maar net waar je blij van wordt als bedrijf.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  dinsdag 14 april 2015 @ 06:55:41 #86
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151669352
Mogguh.

Zojuist de betrokkenheidsmonitor ingevuld. Gisteren al de link gekregen maar blijkbaar was de site 'overbelast' :P
Jammer dat je geen toelichting op de antwoorden kon geven.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151670488
Vul de betrokkenheidsmonitor in!

Juist... Bedankt voor de vriendelijke uitnodiging.
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:50:20 #88
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151672659
Zojuist de scooter voor een beurtje en achterband vervangen aangemeld.
De man was verbaasd op mijn antwoord op zijn vraag of er verder nog reparaties/mankementen aan waren zoals kapotte remhendels, windscherm, kuipdelen etc.. Als antwoord gaf ik een 'nee' en hij een verbaasde 'oh!?' :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151678240
Ook ingevuld :P
  dinsdag 14 april 2015 @ 16:05:36 #90
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151680997
De dag begon aardig frisjes met een stevig windje, maar deze sloeg al gauw om in een zonnige dag.
Prima te doen!

Ook fijne communicatie van PostNL:
Normaliter krijgen wij onze gewerkte uren via mail.
Al 2 weken niet gehad dus maar een email er aan gewaagd.
Blijkt voortaan op 'mijn werkplek' nu te staan.
Ik klik mij een ongeluk, maar kan het niet vinden :@

*hulp gevraagd*
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151683653
Mijn werk?

www.mijnpostnl.nl

dan ga je naar rooster > minder of meer tijd doorgeven

hier kun je door de weken bladeren, volgens mij tot 4 weken terug ofzo kun je zien welke uren zijn geboekt.

succes!
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:32:05 #92
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151689732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 17:46 schreef bikkie het volgende:
Mijn werk?

www.mijnpostnl.nl

dan ga je naar rooster > minder of meer tijd doorgeven

hier kun je door de weken bladeren, volgens mij tot 4 weken terug ofzo kun je zien welke uren zijn geboekt.

succes!
O daar. Ik snapte het in eerste instantie al niet: 'mijn werkplek' :@

Nou ook weer een logische pagina dus waar je gewerkte uren staan 8)7

Thanks maat ^O^
========================================

Gevonden. Tot een week terug. Dat word dus elke week nachecken :O
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151692223
Komende donderdag hah voor een aantal wijken hier. Een soort PCL-achtige dozen. Minstens 8 tassen per wijk.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 15 april 2015 @ 00:26:05 #94
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151698766
Ah! dat is natuurlijk die knor dingen waar het laatst over ging.
Hier staat geen HaH op het rooster voor donderdag, maar wel een kwartier extra tijd. Ook apart.

Pieter, als je een datum invoert kan je wel verder terug kijken. Tot 2 maanden terug.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 15 april 2015 @ 05:25:37 #95
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151700264
Mogguh :)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 00:26 schreef V__L_N het volgende:

Pieter, als je een datum invoert kan je wel verder terug kijken. Tot 2 maanden terug.
Thanks. Kwam ik later achter ^O^

Ach als je weet hoe het werkt ook al is soms de logica bedacht door figuren die blijkbaar in elke tak van PostNL zitten :P , kom je er met hulp en inzicht wel :)

Tot nu toe moeten wij, ik weet niet of dat voor elke pbz per scooter geldt, de gewerkte uren elke zaterdag doorgeven en kregen wij dan donderdags via mail. Daar stonden ook de uren van je collega's in net zoals de harmony op het depot.
Tzt zal dit wel via MijnWerk zijn of via de APP(dit laatste zie ik niet zo zitten en werkt ook nog geeneens (op mijn telefoon althans)).

Ik weet wel dat de meeste mensen in o.a. transport een GPS-tracker hebben(ik had er een schurft hekel aan als mijn werkgever belde wat ik op die plek deed of waarom er nog niet gelost kon worden etc...etc.). Ik heb daar werkelijk een telefoon-fobie van gekregen en aan over gehouden(gaat nu beter ;) )
Maar kom op!? een pbz met GPS-tracker!?

Ik heb het in het begin gedaan voor de fun en ook om bewijs dat ik daadwerkelijk zo 'lang' en gericht mijn ronde doe.
De uren die mijn collega's en ik maken over een bestelronde zijn redelijk stabiel.

En over dat 'praatje in eigen tijd'.
Zou de heren/dames met een streepje meer op de mouw, nooit een 'bijdekoffieautomaat-praatje' hebben? Praatje = geen gesprek ;) (mooi weer, hoe is het met de kleine etc...5 minuten en weg) Goed als je dat 60x per dag doet is dat wat anders, maar als je gewoon dezelfde tijd maakt/schrijft als zonder 'praatje', lijkt mij er niets aan de hand.
Sociale bezigheid ipv als een robot je werk doen....zolang het nog kan ;)

[ Bericht 43% gewijzigd door Pietertje71 op 15-04-2015 05:44:56 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151701561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 00:26 schreef V__L_N het volgende:
Ah! dat is natuurlijk die knor dingen waar het laatst over ging.
Hier staat geen HaH op het rooster voor donderdag, maar wel een kwartier extra tijd. Ook apart.

Pieter, als je een datum invoert kan je wel verder terug kijken. Tot 2 maanden terug.
Nou, dit ga je niet in een kwartier wegkrijgen. Dit is zeker 2 tot 3 extra bijladen per wijk, en gezien het formaat is het ook haast niet te doen om het samen met de post te lopen. In je schoudertas? Daar passen er hooguit 5 in. Ik denk dat de meeste mensen de wijk gewoon 2x moeten gaan lopen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151702738
Ooh dus toch geen grap :o

Hier staat geen HAH op het rooster en de tijd van een normale donderdag dus ik mag hopen dat ie er hier niet bij zit. Normaal mailen ze hier ook wel over zulke dingen.

Sterkte voor iedereen die hem wel heeft :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151703873
Weet niet, heb voor deze week geen HaH overzichtje gehad. Van mij mogen ze het deze week wel doen, ben vanaf morgen toch vrij en dan je zien, dat het er hier volgende week bij zit. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Stoplichtjuh op 15-04-2015 11:22:48 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  woensdag 15 april 2015 @ 13:02:19 #99
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151707368
Middag :)

Prima daldagje.

Over die KNORR-dingen: ik hoorde van een chauffeur dat er een pbz is met 18 tassen aan dat spul !! :o
Overigens staat er voor mij geen HAH op het rooster. Ook geen extra tijd.
Maarja, dat wil natuurlijk niets zeggen ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 15 april 2015 @ 13:13:01 #100
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151707636
Wat zijn dat in hemelsnaam voor dingen dan? :?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 13:15:05 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151707693
18 tassen? Ben je mooi klaar mee _O-

Heb ooit wel eens bij een postbezorger thuis een stapel IKEA-gidsen af mogen leveren. Gelukkig mochten die buiten de reguliere bezorgtijden om weggebracht worden. Was blij dat ik voor het uitladen een steekwagentje bij me had.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151708141
Stiekem word ik hier een beetje bang van :') ik wil die zooi echt niet moeten bezorgen gewoon.
Neem iig aan dat het er hier morgen niet zonder bericht zomaar bij zit, maar dan kan het er best nog volgende week of zo bij zitten natuurlijk :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151708349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Stiekem word ik hier een beetje bang van :') ik wil die zooi echt niet moeten bezorgen gewoon.
Neem iig aan dat het er hier morgen niet zonder bericht zomaar bij zit, maar dan kan het er best nog volgende week of zo bij zitten natuurlijk :X
Wie weet zijn ze gewoon "vergeten" het te melden omdat ze bang zijn dat mensen zich massaal ziekmelden na zo'n vooraankondiging :P
pi_151708415
;(

Als dat zo is dan kunnen ze iig een telefoontje verwachten dat ik op die manier geen 2 wijken kan lopen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 15 april 2015 @ 20:31:41 #105
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151720754
als het aantal tassen hah boven de 10 uitkomt dan kap ik ermee..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151721340
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:39 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Wie weet zijn ze gewoon "vergeten" het te melden omdat ze bang zijn dat mensen zich massaal ziekmelden na zo'n vooraankondiging :P
Zou mooi zijn. Wordt je gebeld: kan je extra wijkje lopen vandaag? Is weinig post hoor. Kom je aan op het depot heb je tassen vol hah opeens :p
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 april 2015 @ 20:53:14 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151721934
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Wordt je gebeld: kan je extra wijkje lopen vandaag? Is weinig post hoor. Kom je aan op het depot heb je tassen vol hah opeens :p
Doet me denken aan dat verhaal in dat postboekje over een postbode die zich iedere keer ziek meldde als telefoongidsen in aantocht waren en ze hem een keer te grazen hadden genomen door de datum te veranderen _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 15 april 2015 @ 21:12:31 #108
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151722984
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Doet me denken aan dat verhaal in dat postboekje over een postbode die zich iedere keer ziek meldde als telefoongidsen in aantocht waren en ze hem een keer te grazen hadden genomen door de datum te veranderen _O-
Ja, dat vond ik ook een goede. Overigens komt dat verhaal van onze grote vriend Albert Rodenboog
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151723400
Hopelijk een hoop geKnorr om niks :) Bij mij zijn de looptijden inmiddels bijgesteld tot het vertrouwde karige niveau en 1 tas huis-aan-huis toegevoegd. Er is hier wel een ontbijtkoekprijs in de hele postcode gevallen (plus de 100.000 in éen straat) maar tot nu toe is de PCLmeuk voor de concurrent.
  donderdag 16 april 2015 @ 06:56:01 #110
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151732132
Mogguh.

Naar wat ik heb begrepen zijn die vele tassen met o.a. KNORR (pakketjes zijn gratis aan te vragen. Tot nu toe heb ik alleen free samples kattenvoer e.d. gehad) apart uit het zicht gezet/nog niet vermeld om de PBZ geen hartverlamming, vrijneem/ziekmeld-verschijnselen oid te geven ;)

Ik zie net dat mijn looptijd voor vandaag, t.o.v. andere donderdagen, verhoogd is met 12 minuten :o 8)7
Zou ik vandaag ook gaan KNORRen? :X :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Pietertje71 op 16-04-2015 07:34:39 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151733835
Vorige week gevraagd om zaterdag een extra wijk te lopen. Geen probleem, doe ik wel.
Stond ook gewoon op het rooster.
Kijk ik nu weer, beangstigd door 18 tassen hah, is de wijk weer weg van zaterdag.
En dat doen ze gewoon zonder iets te laten weten.
Kunnen wel om elke scheet mailen dat je contact met ze moet opnemen, maar een mailtje sturen dat iemand anders die wijk loopt kan niet.
pi_151733971
Heb ik eens flink wat extra werk voor volgende week, is er gelijk weer een collega die me wil "helpen"
  donderdag 16 april 2015 @ 09:56:32 #113
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151734266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:35 schreef swimmie86 het volgende:
Vorige week gevraagd om zaterdag een extra wijk te lopen. Geen probleem, doe ik wel.
Stond ook gewoon op het rooster.
Kijk ik nu weer, beangstigd door 18 tassen hah, is de wijk weer weg van zaterdag.
En dat doen ze gewoon zonder iets te laten weten.
Kunnen wel om elke scheet mailen dat je contact met ze moet opnemen, maar een mailtje sturen dat iemand anders die wijk loopt kan niet.
Communicatie is (geen) éénrichtingsverkeer ^O^ :')
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 16 april 2015 @ 09:57:25 #114
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151734290
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb ik eens flink wat extra werk voor volgende week, is er gelijk weer een collega die me wil "helpen"
Help diegene dan van zijn/haar fiets af...of met oversteken ofzo O~)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 16 april 2015 @ 10:12:46 #115
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151734729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:57 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Help diegene dan van zijn/haar fiets af...of met oversteken ofzo O~)
_O-

Maar die Knorr-actie is dat een landelijk HaH geintje of moest je zo'n pakketje aanvragen? ( gek op gratis en zit toch nog met mijn kapotte knie thuis)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_151735753
Even een vraag tussendoor; ik heb een ps4 spel gekocht van een mede fokker, deze fokker staat bekend als betrouwbaar. Maandag is het spel op de post gegaan en tot op heden nog steeds geen spel in de bus. Ik heb elke dag gemaild naar deze persoon en gevraagd of hij het adres wel goed opgeschreven heeft, we hebben hier op het dorp namelijk een Oostzijde (daar woon ik) en een Westzijde, volgens mij heeft de westzijde een andere postcode.

Kan het zijn dat het spel aangekomen is bij de westzijde? Kan ik verder nog iets doen om er achter te komen wat er gebeurt is met het pakje? Volgens mij is het pakje zonder T&T verzonden. Dit is de eerste keer dat een pakje niet aan komt :(
pi_151740463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Even een vraag tussendoor; ik heb een ps4 spel gekocht van een mede fokker, deze fokker staat bekend als betrouwbaar. Maandag is het spel op de post gegaan en tot op heden nog steeds geen spel in de bus. Ik heb elke dag gemaild naar deze persoon en gevraagd of hij het adres wel goed opgeschreven heeft, we hebben hier op het dorp namelijk een Oostzijde (daar woon ik) en een Westzijde, volgens mij heeft de westzijde een andere postcode.

Kan het zijn dat het spel aangekomen is bij de westzijde? Kan ik verder nog iets doen om er achter te komen wat er gebeurt is met het pakje? Volgens mij is het pakje zonder T&T verzonden. Dit is de eerste keer dat een pakje niet aan komt :(
Het kan zijn dat hij hem (net) na de lichting van de bus op de post heeft gedaan, dan zou die op woensdag pas bij de post zitten. Misschien dat er ergens iets verkeerd is gegaan en bij een bezorg(st)er in bv. een andere plaats terecht is gekomen. Die plakt dan een herstel sticker en doet hem weer in een oranje PostNL bus, als dat optijd is gedaan (voor 17:00/18:00/19:00) zou het vandaag en als het te laat was morgen tussen de post moeten zitten. Heb je het op zaterdag nog niet, dan kun je er wel vanuitgaan dat het ook niet meer komt tot die tijd flink duimen en hopen dat het nog komt.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151740682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 06:56 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.

Naar wat ik heb begrepen zijn die vele tassen met o.a. KNORR (pakketjes zijn gratis aan te vragen. Tot nu toe heb ik alleen free samples kattenvoer e.d. gehad) apart uit het zicht gezet/nog niet vermeld om de PBZ geen hartverlamming, vrijneem/ziekmeld-verschijnselen oid te geven ;)

Ik zie net dat mijn looptijd voor vandaag, t.o.v. andere donderdagen, verhoogd is met 12 minuten :o 8)7
Zou ik vandaag ook gaan KNORRen? :X :P
Maar als het van dat aanvraagspul is is het dus geen hah, en ik had nu juist begrepen dat het wel om hah ging. Hier overigens helemaal niks van knorr gezien
pi_151741322
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:17 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Het kan zijn dat hij hem (net) na de lichting van de bus op de post heeft gedaan, dan zou die op woensdag pas bij de post zitten. Misschien dat er ergens iets verkeerd is gegaan en bij een bezorg(st)er in bv. een andere plaats terecht is gekomen. Die plakt dan een herstel sticker en doet hem weer in een oranje PostNL bus, als dat optijd is gedaan (voor 17:00/18:00/19:00) zou het vandaag en als het te laat was morgen tussen de post moeten zitten. Heb je het op zaterdag nog niet, dan kun je er wel vanuitgaan dat het ook niet meer komt tot die tijd flink duimen en hopen dat het nog komt.

Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat het alsnog komt, anders is het wel flink balen!
  donderdag 16 april 2015 @ 14:41:51 #120
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151742667
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

_O-

Maar die Knorr-actie is dat een landelijk HaH geintje of moest je zo'n pakketje aanvragen? ( gek op gratis en zit toch nog met mijn kapotte knie thuis)
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar als het van dat aanvraagspul is is het dus geen hah, en ik had nu juist begrepen dat het wel om hah ging. Hier overigens helemaal niks van knorr gezien
Zoals ik het heb begrepen gaat het om KNORR gratis samples. http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/
Het is nu idd verwarrend of het nu HAH of deze samples betreft!?

Overigens had ik vandaag geen KNORRetjes erbij zitten.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151744638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:41 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]


[..]

Zoals ik het heb begrepen gaat het om KNORR gratis samples. http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/
Het is nu idd verwarrend of het nu HAH of deze samples betreft!?

Overigens had ik vandaag geen KNORRetjes erbij zitten.
Ja, dat die dingen aangevraagd konden worden heb ik gezien, maar als een chauffeur tegen je zegt dat iemand 18 tassen met dat spul heeft, dan neem ik aan dat het daar hah was, anders kan een chauffeur dat aantal toch niet van tevoren weten? Dan zit het immers gewoon tussen de rest van de post.
pi_151744826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:57 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Help diegene dan van zijn/haar fiets af...of met oversteken ofzo O~)
Haha :P Nee, ik snap best dat ze het geld kan gebruiken, maar dat kan ik ook en ze heeft sowieso al meer inkomsten dan ik. Dus jammer, volgende keer beter.

En voor hulp heb ik collega's die van tevoren met me door de wijkjes willen fietsen om me wegwijs te maken. :)
pi_151744990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:41 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik het heb begrepen gaat het om KNORR gratis samples. http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/
Het is nu idd verwarrend of het nu HAH of deze samples betreft!?

Overigens had ik vandaag geen KNORRetjes erbij zitten.
Het was geen aanvraagspul, want het was ongeadresseerd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 16 april 2015 @ 16:06:58 #124
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151745094
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, dat die dingen aangevraagd konden worden heb ik gezien, maar als een chauffeur tegen je zegt dat iemand 18 tassen met dat spul heeft, dan neem ik aan dat het daar hah was, anders kan een chauffeur dat aantal toch niet van tevoren weten? Dan zit het immers gewoon tussen de rest van de post.
Wellicht apart van de post aangeleverd? Weet ik het.
Ik vertel wat mij is verteld.
Nou we wachten wel af. Ik ga daar verder geen discussie over aan wat het nu wel of niet is.
Is het HAH: prima. Zijn het pakketjes: ook prima.
Degene die dit als eerste krijgt, mag het hier melden :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 16 april 2015 @ 16:07:20 #125
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151745107
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het was geen aanvraagspul, want het was ongeadresseerd.
Agso :)
Duidelijk :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151745654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:07 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Agso :)
Duidelijk :)
Dat aanvraagspul zal nog wel komen want dat kon je aanvragen vanaf 1 april en de levertijd is zo'n 3 weken. Dus ik verwacht dat we de eerste pakjes daarvan ergens volgende week zullen zien. Maar dat zullen er dan vast geen tientallen tegelijk zijn per wijk, maar eerder verspreid over meerdere dagen/ weken. Zelf natuurlijk ook meteen zo'n ding aangevraagd. Mocht mijn bezorger hier meelezen: Sorry daarvoor alvast :P
  donderdag 16 april 2015 @ 17:05:42 #127
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151746763
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:27 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat aanvraagspul zal nog wel komen want dat kon je aanvragen vanaf 1 april en de levertijd is zo'n 3 weken. Dus ik verwacht dat we de eerste pakjes daarvan ergens volgende week zullen zien. Maar dat zullen er dan vast geen tientallen tegelijk zijn per wijk, maar eerder verspreid over meerdere dagen/ weken. Zelf natuurlijk ook meteen zo'n ding aangevraagd. Mocht mijn bezorger hier meelezen: Sorry daarvoor alvast :P
_O-
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 16 april 2015 @ 17:25:10 #128
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151747211
Nou hier ook geen HaH. Wel overheidsverspreiding, maar dat is goed voor de overminuutjes.

Hopelijk zaterdag ook niet. Dan is er hier een groot hardloopevenement, wil dan liever niet met hopen troep slepen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  donderdag 16 april 2015 @ 17:39:12 #129
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151747555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:25 schreef V__L_N het volgende:
Nou hier ook geen HaH. Wel overheidsverspreiding, maar dat is goed voor de overminuutjes.

Hopelijk zaterdag ook niet. Dan is er hier een groot hardloopevenement, wil dan liever niet met hopen troep slepen.
Gewoon meelopen met post/kar/fiets..... :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151748242
Dat zit wel Knorr ;) Ik wacht wel tot mijn vakantie met het aanvragen van proefpakketjes, want ik loop mijn eigen wijk. Voor volgende week donderdag staat wel een verdacht kwartiertje langer gepland....
pi_151748977
Ik weet niet of ik hier "Reistijd bij vervanging op een ander depot" nou wel zo blij mee ben. Van mijn vaste wijk met bak, is het naar het kleine en grote depot meer als 15 minuten. :{

Edit: op het rooster van volgende week heb ik op donderdag, 19 extra minuten staan!
Het zal toch niet die Knorr prut zijn, hė. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Stoplichtjuh op 16-04-2015 18:48:04 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151749547
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik weet niet of ik hier "Reistijd bij vervanging op een ander depot" nou wel zo blij mee ben.
Ze komen er vanzelf wel achter, in tijden van nood, als geen hond meer bereid is 14 minuten te fietsen voor een invalwijkje.
  donderdag 16 april 2015 @ 19:17:51 #133
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151750149
quote:
Gewoon meelopen met post/kar/fiets..... :P
Ik kan heul niet rennen... :/
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  donderdag 16 april 2015 @ 20:58:10 #134
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151753965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:17 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik kan heul niet rennen... :/
-O-
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151754517
Ik heb ook zo'n Knorr ding aangevraagd :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_151754926
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:57 schreef zombo het volgende:

[..]

Ze komen er vanzelf wel achter, in tijden van nood, als geen hond meer bereid is 14 minuten te fietsen voor een invalwijkje.
Volgens mij gaat het er om als je vanaf een ander depot moet lopen, in plaats van op je eigen depot. Als je van het ene naar het andere depot moet fietsen moet dat natuurlijk volledig betaald worden, ook al is het minder dan 15 minuten.

Ik ben dus wel blij met deze regeling, want voorheen kreeg je de reistijd van je huis naar het depot en weer terug sowieso niet betaald.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151756676
Ik heb komende donderdag de tijden van een dinsdag staan, maar wel 2 wijken van 2 uur. Ga wel even informeren naar die HAH denk ik, als ik beide wijken 2x moet lopen gaat dat niks worden natuurlijk :N eentje is een fietswijk en bij de ander staat de kar een heel eind bij het depot vandaan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151759751
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het er om als je vanaf een ander depot moet lopen, in plaats van op je eigen depot. Als je van het ene naar het andere depot moet fietsen moet dat natuurlijk volledig betaald worden, ook al is het minder dan 15 minuten.

Ik ben dus wel blij met deze regeling, want voorheen kreeg je de reistijd van je huis naar het depot en weer terug sowieso niet betaald.
Binnen ons team heeft ook zogoed als niemand er wat aan. De enige twee depots die nog over zijn, liggen hooguit 10 minuten van elkaar af.

Wat mij niet zo lekker zit, is dat "mijn dump kist" minimaal 15 minuten fietsen is naar het dichtstbijzijnde depot. Tot nu toe hadden ze op dat depot altijd wel een paar wijkjes voor mij "over", maar als ze me als enige extra fietstijd zouden moeten betalen dan is het waarschijnlijk :W extra wijkjes. :{

Toch maar eens onze TC aan de jas trekken voor uitleg en een eventuele"oplossing".
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:10:19 #139
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151764304
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Binnen ons team heeft ook zogoed als niemand er wat aan. De enige twee depots die nog over zijn, liggen hooguit 10 minuten van elkaar af.

Wat mij niet zo lekker zit, is dat "mijn dump kist" minimaal 15 minuten fietsen is naar het dichtstbijzijnde depot. Tot nu toe hadden ze op dat depot altijd wel een paar wijkjes voor mij "over", maar als ze me als enige extra fietstijd zouden moeten betalen dan is het waarschijnlijk :W extra wijkjes. :{

Toch maar eens onze TC aan de jas trekken voor uitleg en een eventuele"oplossing".
Het gaat dus om hoe ver het depot van je huis af is, niet om hoe ver het van je vaste depot af ligt. Stel dat je vaste depot 10 min. van je huis ligt, en je moet nu naar een depot wat nog 10 min. verderop ligt, dan moeten ze je dus 40 min. geven. Dus je schiet er sowieso mee op dat je de terugfietstijd naar huis ook betaald kreeg, dat was voorheen nooit zo.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151764447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb komende donderdag de tijden van een dinsdag staan, maar wel 2 wijken van 2 uur.
Ik ga me vast ziek melden voor donderdag :) Zelfs met de stempassen op een daldag kon er geen minuut extra af (bij dus), dus het zal me wat worden...

Of zouden we allemaal ons welverdiende lintje krijgen? ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:42:58 #141
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151764728
Mogguh.
Qua dat reistijd-vergoeden zit toch klaarblijkelijk, ook al zijn er regels voor, verschil in.

Zo krijgen sommigen vanaf vertrek huis naar depot de tijd vergoed. Sommigen pas als ze op het depot vertrekken en sommigen kijken geeneens naar de tijd en doen hun bestelronde gewoon en zien wel wat ze krijgen betaald.
Bij navraag krijgt men soms meer vergoedt dan werd gezegd.
Zelfs enkele scootercollega's krijgen verschillende vergoedingen of 'weten' niet beter.
Ik krijg mijn tijd bij vertrek vanaf huis naar depot, de bestelronde en de weg naar huis vergoedt en sommigen weer niet(wel met het minimale aan afstand huis<-> depot natuurlijk. Mij is verteld minimaal 6km (ik lees elders dat dit ook 3 km kan zijn??) afstand van huis naar depot wordt vergoedt)) !?

==================

Gisteren de zoveelste klacht ingediend dat wederom de buitenwijken volgens loopvolgorde waren gesorteerd. Of dat de sorteervolgorde weer anders is dan de zetvolgorde(mede door of dat de voorbereider een loopvolgorde aan houd en niet verder (mag!!) kijken dan dat de neus lang is en niet ziet dat er verkeerd word gezet/is gesorteerd.
Als antwoord krijg je dan dat de voorbereider gewoon opdracht krijgt om het volgens de zetvolgorde te doen. Verder word er niets mee gedaan.
Affijn, over dat kwartiertje extra elke keer schrijven zal ik tzt wel commentaar krijgen ;)
In mijn eigen administratie zet ik er wel bij hoe een ronde is verlopen, dus ook de zetvolgorde ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:45:36 #142
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151764766
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef zombo het volgende:

[..]

Ik ga me vast ziek melden voor donderdag :) Zelfs met de stempassen op een daldag kon er geen minuut extra af (bij dus), dus het zal me wat worden...

Of zouden we allemaal ons welverdiende lintje krijgen? ;)
Zoals Kramerica al vaak oppert: oranje kaart :)
Gezien de digitale invoer zal ik daar waarschijnlijk binnenkort ook aan moeten geloven }:|
Gisteren werden de vaste/gemiddelde uren per dag gevraagd.
Doorgegeven en als opmerking dat het dan wel om normale! dal/piekdagen gaat....daar zal men toch wel naar luisteren? O~)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151764895
Er staat wel een link H.A.H. op de portal, maar die laadt nog moeilijker dan het spul zelf :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:03:05 #144
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151765095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:52 schreef zombo het volgende:
Er staat wel een link H.A.H. op de portal, maar die laadt nog moeilijker dan het spul zelf :)
Een beetje net zoals het logisch verstand van sommige procesontwikkelaars binenn PostNL dus? :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:03:12 #145
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151765097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:42 schreef Pietertje71 het volgende:

Ik krijg mijn tijd bij vertrek vanaf huis naar depot, de bestelronde en de weg naar huis vergoedt en sommigen weer niet(wel met het minimale aan afstand huis<-> depot natuurlijk. Mij is verteld minimaal 6km (ik lees elders dat dit ook 3 km kan zijn??) afstand van huis naar depot wordt vergoedt)) !?
De standaardregel is dat je werktijd begint zodra je bij het depot arriveert, en eindigt bij de laatste brievenbus in je wijk (tenzij je nog weer terug moet naar het depot).

Dat je vanaf je huis al betaald krijgt is vrij ongebruikelijk, dat hoor ik eigenlijk alleen van scooterbezorgers.

Dat van die 3 km is weer een ander verhaal. Er zijn twee afspraken met de OR: Eentje betreft een reiskostenvergoeding voor postbezorgers (dat is dat 3 km-verhaal), de ander gaat over de vergoeding van de reistijd.

Die eerste is voor bezorgers met een PostNL-scooter die ze ook naar huis mogen meenemen, lijkt mij, niet van toepassing. Die hebben immers geen reiskosten, omdat PostNL de reparaties aan de scooter (zij het met enige tegenzin) betaalt. De tweede afspraak geldt ook voor postbezorgers per fiets, brommer of auto (zo staat het ook op Mijn PostNL, met name dat stukje over die auto verbaasde mij enigszins).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 april 2015 @ 09:06:27 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151765175
Ik heb wel eens gehad dat ik van huis af al betaald kreeg. Was een uitzonderingssituatie waarbij de nood hoog was en ik ruim 20 kilometer af moest leggen om een wijk te bezorgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:19:25 #147
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151765483
Maar daarom: de standaardregel.
Soms word daar intern op afgeweken.

Idd, de reistijdvergoeding geldt in mijn geval en voorde meeste scooterrijders(hoewel sommigen dit weer niet betaald krijgen en pas vanaf het depot de besteltijd ingaat(ondanks de afstand van/naar depot<->thuis)).

Dat reparaties met tegenzin worden betaald ligt meer aan de leasemaatschappij.
Van PostNL krijg je toestemming mits goedgekeurd door de leasemaatschappij ...afschuiven.
Zo ook de scooterband: er is naar mijn weten geen minimum aan profieldiepte voor een scooterband. Dat beoordeelt oom of tante agent ter plekke. Maar: krijg je een boete, is die voor jou!
Bij een motorband is het advies om bij onder de 2.0mm de band te vervangen. Mijn scooterband had bij de laatste door mij gedane meting 1.3mm profiel.
Gezien het vele remmen ook verzocht om een harder remblokje dan het standaard blokje. Nope!

Scooter van/naar reparatie/onderhoud brengen moet volgens de regels in eigen tijd. De ophaaldienst is verlengt van 10km van huis naar 25km van huis(laat nu net zowat elke pbz op de scooter binnen die straal wonen).
Ikzelf woon daar net 1.2 km buiten. Wilde niet zeikerig doen maar heb wel verzocht om de ophaalservice. NOPE! omdat ik een randdebi..geval was, op eigen gelegenheid langskomen.
Nu geregeld dat ik de tijd van,tijdens en na de onderhoudsbeurt/reparatie oid,(in dit geval incl reistijd een uurtje of 2 - 2 1/2(onderhoudsbeurt+bandvervangen)) krijg vergoedt. Maar moet het wel regelen voor/in werktijd, want itt de vorige dealer, is deze scooterboer op maandag gesloten :') En die hadden een leenscooter. Deze (nog) niet ;)
Gezien ik naast PostNL ook een leven heb (JOH! :P ) is het niet altijd even makkelijk in te plannen.
Deze keer maar gedaan op een vrije dag in mei ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietertje71 op 17-04-2015 09:27:01 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:21:47 #148
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151765536
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik van huis af al betaald kreeg. Was een uitzonderingssituatie waarbij de nood hoog was en ik ruim 20 kilometer af moest leggen om een wijk te bezorgen.
Zo vertrekt iemand hier, een pbz, (bijna) elke dag met de veerboot naar Terschelling.
Wel betaald/vergoedt 'natuurlijk' ;)
Nu weet ik niet of deze pbz ook de pakketjes aldaar doet.
Ik heb de beste man net 1 keer vlug gesproken ivm dat hij inviel voor een ziekzijnde collega.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151765987
Ik als scooterbezorger krijg geen reistijd vergoedt, ondanks dat sommige depot 15 km verderop zijn.

Wat betreft de dealer heb ik geluk, die zit een paar km verderop.
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:55:41 #150
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151766170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:45 schreef bikkie het volgende:
Ik als scooterbezorger krijg geen reistijd vergoedt, ondanks dat sommige depot 15 km verderop zijn.

Wat betreft de dealer heb ik geluk, die zit een paar km verderop.
Dat is gewoon vreemd toch?
Geef je nog wel je tijd op dmv een email naar je TC of via MijnWerk?
Klopt de tijd die je er voor krijgt wel/niet?
Ik weet wel dat sommige TC's de tijd apart rekenen en anderen weer de tijd incl. reistijd.
Even overleg plegen met je TC zou ik zeggen :)
15KM is toch zo'n 15-20 minuten(afhankelijk van wat je tegenkomt(verkeerslichten/situaties, bruggen oid).
Ikzelf hoef maar 1 (soms) drukke rijksweg over te steken en verder is het doortuffen via binnenweg naar het depot :)
Soms alleen druk met landbouwvoertuigen :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151766583


Heb zojuist via de mail maar eens gevraagd naar het HAH van volgende week donderdag :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151766739
Geen Knorr, maar Karwei volgende week *O* hier iig
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:34:29 #153
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151767076
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Heb zojuist via de mail maar eens gevraagd naar het HAH van volgende week donderdag :X
Maar dan krijgt een bepaald gebied dit via HAH en een ander gebied dus niet en alleen als ze het aanvragen?
Want dit is toch dezelfde als wat je gratis kan aanvragen?
http://variatietop10.knorr.nl/bouillon/

Als dat zo is, snap ik de/mijn verwarring hier in :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:35:38 #154
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151767110
Dikke jas: check: Geen zonnebril: check

Op naar het depot. El doeios en werk ze allemaal :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151771402
Kwam TC tegen en kreeg meteen een stapel van die Knorr mee om uit te delen.
pi_151771423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Geen Knorr, maar Karwei volgende week *O* hier iig
Op ons HaH overzichtje van week 17 staat ook de Karwei en niks geen Knorr. Al wil dat natuurlijk weinig zeggen. Vorige week had ik de NS met hun dal kaart tussen de HaH zitten, terwijl dat niet op het overzicht stond.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:58:01 #157
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151772654
Alvast een fijn weekend allemaal, ik ben nog wel even Knorrig met mijn knie, hier is "snel tussendoor een intake" een synoniem voor aankomende donderdag half 3 }:| .

Mag knie absoluut niet belasten, TC begreep het gelukkig, maar voel me wel lullig tov mijn collega's en ik mis het fietsen/lopen/contact ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_151772840
Ah wat rot :( beterschap!

Ik ga hier waarschijnlijk over 1,5 week ongeveer beginnen aan een extra baantje en ik zie er zo tegenop :') lopende band werk, een hele werkdag steeds hetzelfde doen. Maar ja, hier verdien ik niet genoeg en iets leukers heb ik nog niet kunnen scoren. Het extra werken zal dan wel veel minder worden, denk alleen nog dinsdag erbij. En als het echt druk gaat worden bij dat andere bedrijf waarschijnlijk zelfs dat niet meer :{
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151775233
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:22 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Op ons HaH overzichtje van week 17 staat ook de Karwei en niks geen Knorr. Al wil dat natuurlijk weinig zeggen. Vorige week had ik de NS met hun dal kaart tussen de HaH zitten, terwijl dat niet op het overzicht stond.
En morgen zit er weer zo'n k**kaartje tussen de AH
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:26:48 #160
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151776726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:19 schreef Pietertje71 het volgende:
Dat reparaties met tegenzin worden betaald ligt meer aan de leasemaatschappij.
Bij ons zijn de scooters nog gewoon van PostNL zelf, en niet van een leasemaatschappij. Maar om de kosten te drukken is er met de bromboer afgesproken dat er per reparatie niet meer dan een x bedrag mag worden uitgegeven. Dus repareert hij alleen het meest noodzakelijke, en de rest laat hij zitten. Dus is je dimlicht kapot? Dan rij je toch gewoon de hele tijd met groot licht? Rij je in de polder, en heb je liever banden met goed profiel ipv die slicks die er standaard onder zitten? Sorry, dat wordt te duur. Of we vervangen maar 1 band, en de andere laten we zitten. Hangen je kappen met ducktape aan elkaar? Daar rijdt íe toch niet minder door? Het resultaat is dus dat je met kleine mankementen te lang blijft doorrijden, waardoor het uiteindelijk veel duurdere grote mankementen worden. Het lijkt mij niet dat eventuele boetes dan voor mij zijn. Als ik zonder helm rij of iets dergelijks is het een ander verhaal, maar voor het repareren van schade aan de scooter ben ik niet verantwoordelijk. Mocht ik een boete krijgen voor het overdag rijden met groot licht of wegens onvoldoende profiel op de achterband, dan gaat PostNL die maar betalen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151776761
Donderdag Hah zou toch uitzondering zijn?
pi_151777230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Donderdag Hah zou toch uitzondering zijn?
Volgens mij zijn die hah regels al tig keer aangepast, die passen ze gewoon aan zoals het hen uitkomt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden nog gezegd werd dat die donderdag alleen voor overheidsspul was. Maar langzaamaan is daar steeds meer bij gekomen
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:59:47 #163
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151777527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons zijn de scooters nog gewoon van PostNL zelf, en niet van een leasemaatschappij. Maar om de kosten te drukken is er met de bromboer afgesproken dat er per reparatie niet meer dan een x bedrag mag worden uitgegeven. Dus repareert hij alleen het meest noodzakelijke, en de rest laat hij zitten. Dus is je dimlicht kapot? Dan rij je toch gewoon de hele tijd met groot licht? Rij je in de polder, en heb je liever banden met goed profiel ipv die slicks die er standaard onder zitten? Sorry, dat wordt te duur. Of we vervangen maar 1 band, en de andere laten we zitten. Hangen je kappen met ducktape aan elkaar? Daar rijdt íe toch niet minder door? Het resultaat is dus dat je met kleine mankementen te lang blijft doorrijden, waardoor het uiteindelijk veel duurdere grote mankementen worden. Het lijkt mij niet dat eventuele boetes dan voor mij zijn. Als ik zonder helm rij of iets dergelijks is het een ander verhaal, maar voor het repareren van schade aan de scooter ben ik niet verantwoordelijk. Mocht ik een boete krijgen voor het overdag rijden met groot licht of wegens onvoldoende profiel op de achterband, dan gaat PostNL die maar betalen.
Je bent de bestuurder dus volgens mij op dat moment verantwoordelijk voor de staat van het voertuig. De eigenaar is verantwoordelijk voor de verzekeringen en onderhoud(mits anders afgesproken). Dat laatste is niet bij de wet geregeld dus als jij op een ondeugdelijke scooter rijdt, is dat jouw keuze en verantwoordelijkheid. J weigeren is ook weer moeilijk en doet of durft bijna niemand omwille de eventuele 'gevolgen'.


Toen ik zonder goed(werkende) knippers en licht reed, heb ik laten doorschemeren(niet gezegd want anders krijg je weer een verhaaltje werkweigering wat ik dan kan/moet aanvechten en daar totaal geen zin aan heb) dat ik niet verder kon. Of nu maken of niet. Tijd werd vergoedt en 'zwartopwit' meegekregen dat een eventuele boete voor PostNL is. Goed het verhaal heb ik toen hier neergezet. Niet een al te nette afwikkeling van zowel de leasemaatschappij als de brommerboer(overigens is PostNL hier overgestapt naar een andere brommerboer(motorboer in Leeuwarden). Ik denk dat ik de reden van switch wel weet ;)
Inprincipe heb ik aardig de vrijehand er in om de scooter ter reparatie aan te bieden, maar overleg het altijd wel met de TC of leasemaatschappij(dit laatste doet deze motorboer nu).
Daarbuiten kan je bij kleine mankementen gewoon de ANWB bellen. Dat geldt naar mijn weten voor elke scooter.
Het jammere is weer dat blijkbaar een reservelampenset of olie er niet wordt bijgegeven (beleid van de leasemaatschappij: bij mankementen pas naar de dealer. Eerder niet! Belachelijk want je hebt wel een spuitbus bandenspul bij om je werk voort te kunnen zetten bij een lekke band, maar geen reservelampjes(overigens kom je daar bij de moderne scooters ook niet zomaar bij dus zijn sommigen ook afhankelijk van de motorboer. en daarvoor moet ik dus naar Leeuwarden (25km enkele reis)) rijden omdat er niets in de buurt zit. Opsturen doen ze niet en wordt ook niet vergoedt, maar wel de reistijd.......... :')
Straks met de onderhoudsbeurt een setje lampen vragen en een busje 4T-motorolie ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Pietertje71 op 17-04-2015 17:18:05 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151778444
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die hah regels al tig keer aangepast, die passen ze gewoon aan zoals het hen uitkomt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden nog gezegd werd dat die donderdag alleen voor overheidsspul was. Maar langzaamaan is daar steeds meer bij gekomen
Ja, overheidsverspreidingen en spul dat niet met ander HAH gecombineerd kan worden (bijv Knorr ;)). Maar wanneer het de klant uit komt op donderdag lappen ze dat toch wel aan hun laars :N
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151778995
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die hah regels al tig keer aangepast, die passen ze gewoon aan zoals het hen uitkomt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden nog gezegd werd dat die donderdag alleen voor overheidsspul was. Maar langzaamaan is daar steeds meer bij gekomen
ja eerst overheid, toen dingen als een paasgids van een supermarkt, maar nu al voor de tweede keer in drie weken een of ander simpel karweifoldertje.
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:19:38 #166
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151781099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:37 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja, overheidsverspreidingen en spul dat niet met ander HAH gecombineerd kan worden (bijv Knorr ;)). Maar wanneer het de klant uit komt op donderdag lappen ze dat toch wel aan hun laars :N
Complot-theorie(met op de achtergrond Mike Snow-The X-Files Theme s):
Zouden die KNORR-pakjes iets met de overheid te maken hebben?
Bouillon-poeder met daarin een goedje waardoor je getraceerd kan worden of een bepaalde bacterie bevat voor verder onderzoek!?!?

Ik ga aluminium-hoedjes maken!
;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151799340
http://www.telegraaf.nl/b(...)post_te_water__.html

Oeps :')

Hier zit het er met een wijk van 1u15 alweer op, nog niet eens een volle tas post en 2 bundels reclame. -O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:33:52 #168
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151799450
Hier is het inmiddels ook weer gedaan. Post was er al om half 11. Was ook helemaal niet druk.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_151800047
quote:
Hebben ze houdjemond nou een autowijk gegeven??? ;)
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:14:02 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151800132
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:09 schreef zombo het volgende:

[..]

Hebben ze houdjemond nou een autowijk gegeven??? ;)
_O- sssst!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:22:57 #171
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151801269
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:09 schreef zombo het volgende:

[..]

Hebben ze houdjemond nou een autowijk gegeven??? ;)
_O- _O- _O-
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2015 @ 15:27:42 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151801327
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:09 schreef zombo het volgende:

[..]

Hebben ze houdjemond nou een autowijk gegeven??? ;)
_O- _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2015 @ 15:28:02 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151801334
Had zelf een heerlijk dagje vrij :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:35:59 #174
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151801454
Hier waren de folders vervelend. Aan a4-tje van een of ander isolatiebedrijf, wat van dat lekkere papier was (denk aan de NY pizza bijv). En dat rotdingetje van de veronica. Inclusief de appie was het geen fijne combi
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151804814
Ondanks dat Veronicadingetje een prima dagje met optimaal bezorgweer en mijn minminuten zijn zonder morren geaccepteerd ;)
pi_151814146
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:27 schreef VixenFromHell het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)post_te_water__.html

Oeps :')

Hier zit het er met een wijk van 1u15 alweer op, nog niet eens een volle tas post en 2 bundels reclame. -O-
Hehe ik zag laatst ook een auto van een postbezorger langzaam vooruit rollen zonder bestuurder bij ons op de vestiging. Gelukkig voor hem kwam de auto precies aan de overkant in een leeg parkeervak tot stilstand. Maar die collega zal wel raar op hebben gekeken toen zijn auto opeens aan de andere kant stond.
Tok.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 april 2015 @ 23:49:03 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151814259
Tijdens het werk krijgen de handremmen het zwaar te verduren. Meestal moet je die dingen strak aantrekken wil ie nog wat doen _O-

Heb dat in de tijd dat ik zelf wel eens autodiensten draaide wel gemerkt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 19 april 2015 @ 09:31:00 #178
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151818411
Investeren in aankoop, maar in onderhoud...
Beetje als met de werknemers dus ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151838023
Mijn PS4 spel is niet meer aangekomen :( Ik kan er dus gewoon naar fluiten :(
pi_151850325
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:31 schreef Pietertje71 het volgende:
Investeren in aankoop, maar in onderhoud...
Beetje als met de werknemers dus ;)
Ligt er ook helemaal aan wie over het onderhoud gaat. De auto's bij ons op de vestiging waren netjes onderhouden, maar keek je naar een aangrenzend kantoor dan waren ze smerig en ontbraken er essentiële onderdelen aan de auto's. :N
  maandag 20 april 2015 @ 09:43:44 #181
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151851097
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:11 schreef shygirl1985 het volgende:

[..]

Ligt er ook helemaal aan wie over het onderhoud gaat. De auto's bij ons op de vestiging waren netjes onderhouden, maar keek je naar een aangrenzend kantoor dan waren ze smerig en ontbraken er essentiële onderdelen aan de auto's. :N
Kan best, maar moet toch gewoonweg niet kunnen als PostNL representatief voor de dag wil komen en dit ook een vereiste is t.o.v. de werknemers.
In de hoofdregel gaat PostNL over het onderhoud lijkt mij, ook al is dit vestigingsafhankelijk.
Dan verdeelt de vestigingsmanager of wie dan ook, het budget niet goed en/of zijn de werknemers erg laks in deze.
Zelfs ben ik van de, in zoverre (het hoeft niet te blinken, maar schoon, vloeistoffen op peil en geen ontbrekende of loshangende onderdelen) propere in onderhoud aan/met voertuigen.
Ook al heb ik een leasescooter, ik zorg er voor dat die schoon en in zoverre (bandenspanning, oliepeil) technisch in orde is. Bij mankementen trek ik aan de bel.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  maandag 20 april 2015 @ 17:18:41 #182
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151864196
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:58:06 #183
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151883245
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151883951
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:43 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Kan best, maar moet toch gewoonweg niet kunnen als PostNL representatief voor de dag wil komen en dit ook een vereiste is t.o.v. de werknemers.
In de hoofdregel gaat PostNL over het onderhoud lijkt mij, ook al is dit vestigingsafhankelijk.
Dan verdeelt de vestigingsmanager of wie dan ook, het budget niet goed en/of zijn de werknemers erg laks in deze.
Zelfs ben ik van de, in zoverre (het hoeft niet te blinken, maar schoon, vloeistoffen op peil en geen ontbrekende of loshangende onderdelen) propere in onderhoud aan/met voertuigen.
Ook al heb ik een leasescooter, ik zorg er voor dat die schoon en in zoverre (bandenspanning, oliepeil) technisch in orde is. Bij mankementen trek ik aan de bel.
De leidinggevenden die erover gaan waren nauwelijks op de beide vestigingen te bekennen en veel chauffeurs waren behoorlijk laks in dat soort dingen. Het scheelt heel veel als je iemand hebt die de mensen erop wijst dat de auto vies is.
Maar ik ben het ook zeker met je eens dat je zelf de verantwoordelijkheid hebt bij zoiets. Je wil toch werken met goede en schone materialen. Het is, vooral bij auto's, je werkplek. :)
pi_151884337
quote:
Gisteren het loonstrookje, nog niets op mijn rekening dus dat kan er idd morgen wel eens op staan. Deze maand incl. die geweldige postbez.vergoed. van 17,50. :')
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:08:51 #186
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151884650
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Gisteren het loonstrookje, nog niets op mijn rekening dus dat kan er idd morgen wel eens op staan. Deze maand incl. die geweldige postbez.vergoed. van 17,50. :')
Jep staat er bij *O* ;) w/
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:09:11 #187
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151884654
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:37 schreef shygirl1985 het volgende:

[..]

De leidinggevenden die erover gaan waren nauwelijks op de beide vestigingen te bekennen en veel chauffeurs waren behoorlijk laks in dat soort dingen. Het scheelt heel veel als je iemand hebt die de mensen erop wijst dat de auto vies is.
Maar ik ben het ook zeker met je eens dat je zelf de verantwoordelijkheid hebt bij zoiets. Je wil toch werken met goede en schone materialen. Het is, vooral bij auto's, je werkplek. :)
^O^
Ik had er destijds een gruwelijke hekel aan om niet in mijn 'eigen' (vracht)wagen te kunnen rijden.
Vaak trof ik een bende van troep aan,vieze plakkende plekken, en ramen die aan de binnenkant smeriger dan de buitenkant waren :r
En dan met een vrachtwagen waarmee je moest overnachten, het slaapgedeelte... :r
Lang leve o.a. de wegwerpschoonmaakdoekjes :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Pietertje71 op 21-04-2015 10:22:02 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151885474
Tot mijn grote verbazing lag het PS4 spel net op mijn deurmat *O* Hij heeft er meer als een week over gedaan om hier te komen. Er zaten geen herstel stickers op, vraag me toch af wat er gebeurt is.
pi_151885786
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Tot mijn grote verbazing lag het PS4 spel net op mijn deurmat *O* Hij heeft er meer als een week over gedaan om hier te komen. Er zaten geen herstel stickers op, vraag me toch af wat er gebeurt is.
Misschien was de bezorger uitgespeeld? ;)
pi_151886445
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Tot mijn grote verbazing lag het PS4 spel net op mijn deurmat *O* Hij heeft er meer als een week over gedaan om hier te komen. Er zaten geen herstel stickers op, vraag me toch af wat er gebeurt is.
Heb op marktplaats verschillende keren gehad dat men het de volgende dag zou verzenden. Na een weekje krijg je dan, als je geluk hebt een mailtje met een excuus, was druk of ziek bla bla.

Maar ik heb een nieuwe rol met herstel stickers, vraag me af hoe vaak ik dat postbus opgeheven ga gebruiken. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151891498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef zombo het volgende:

[..]

Misschien was de bezorger uitgespeeld? ;)
Hoop toch niet dat mijn collega alles eerst open maakt en er mee gaat spelen ;)
pi_151895864
quote:
Ik moet altijd een dag wachten voordat het erop staat (ABN rekening) ;(
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:46:08 #193
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151896585
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Ik moet altijd een dag wachten voordat het erop staat (ABN rekening) ;(
Ik heb ING en het staat(stond) er meestal een dag terna op, maar net gekeken en ik kreeg een FY-smiley te zien, dus.... ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 21 april 2015 @ 18:09:15 #194
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151898596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef asabeta1 het volgende:
Tot mijn grote verbazing lag het PS4 spel net op mijn deurmat *O* Hij heeft er meer als een week over gedaan om hier te komen. Er zaten geen herstel stickers op, vraag me toch af wat er gebeurt is.
Ik heb de laatste tijd ook al een paar keer gehad dat post een week onderweg was binnen NL. Het ging dan om brievenbuspost van particuliere afzenders. Zouden ze op de Sorteercentra aan het verzuipen zijn?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151901560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd ook al een paar keer gehad dat post een week onderweg was binnen NL. Het ging dan om brievenbuspost van particuliere afzenders. Zouden ze op de Sorteercentra aan het verzuipen zijn?
1 of 2 dagen vertraging kan ik nog wel mee leven, maar meer dan een week vind ik ronduit belachelijk. Het is ook niet zo dat je weinig betaald om een brievenbus pakje te verzenden. Of de verkoper heeft het pakje later op de bus gedaan dan dat hij zegt.
  dinsdag 21 april 2015 @ 20:58:20 #196
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_151904659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef asabeta1 het volgende:

[..]

1 of 2 dagen vertraging kan ik nog wel mee leven, maar meer dan een week vind ik ronduit belachelijk. Het is ook niet zo dat je weinig betaald om een brievenbus pakje te verzenden. Of de verkoper heeft het pakje later op de bus gedaan dan dat hij zegt.
Dat zou natuurlijk kunnen. In een van de gevallen die ik noemde viel het me wel op dat de envelop was afgestempeld op de dag voordat íe bezorgd werd, dagen NADAT deze volgens de afzender op de post was gegaan. Het is inderdaad mogelijk dat een afzender een beetje laks is en de zending veel later verstuurt dan beloofd, maar omdat het mij de afgelopen weken ineens 3x kort na elkaar overkwam werd ik toch wat wantrouwig. Van deze 3 zendingen is er 1 nog steeds niet aangekomen, en dat terwijl we al bijna 2 weken verder zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_151908113
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk kunnen. In een van de gevallen die ik noemde viel het me wel op dat de envelop was afgestempeld op de dag voordat íe bezorgd werd, dagen NADAT deze volgens de afzender op de post was gegaan. Het is inderdaad mogelijk dat een afzender een beetje laks is en de zending veel later verstuurt dan beloofd, maar omdat het mij de afgelopen weken ineens 3x kort na elkaar overkwam werd ik toch wat wantrouwig. Van deze 3 zendingen is er 1 nog steeds niet aangekomen, en dat terwijl we al bijna 2 weken verder zijn.
Als die zending wel aankomt zou ik een klacht indienen dat het steeds vaker gebeurt dat je post pas na een week en in dit geval zelfs na 2 weken pas krijgt. Bij mij stond er geen datum of stempel op de envelop dus ik kon niet controleren wanneer het spel op de bus is gegaan. Het is wel een betrouwbare Fokker dus ik ga er van uit dat hij gedaan heeft wat hij zegt.
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:11:24 #198
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_151910744
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Deze maand incl. die geweldige postbez.vergoed. van 17,50. :')
  woensdag 22 april 2015 @ 06:55:03 #199
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151913775
Mogguh :)


quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:11 schreef Zelva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ennnn...uitgepartyd!
Waren weer mooie seconden die ze niet meer afpakken ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151919582
Ik party altijd hard als het vakantie geld weer op mijn rekening staat *O* w/ *O*
  woensdag 22 april 2015 @ 13:30:02 #201
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151922301
Ik word schijtziek van die SANDD-bezorger die post voor nummer 4 (6-4;gedeeld adres) op nummer 2 blijft bezorger.
Standaard elke woensdag en soms zaterdag dat ik van adres met nummer 6-4 krijg te horen dat de post verkeerd is bezorgd.

Verder was het koud en winderig.
De post was weinig en de meeste mensen chagrijnig.
Druk op de weg en vaak aso-verkeer en heb door dat laatste een +15minuten extra over mijn ronde gedaan.
Ik ga even lekker op de bank zitten met een bakkie koffie :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 22-04-2015 15:28:47 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 22 april 2015 @ 15:28:24 #202
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151926356
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2015/04/meer_seks_meer_loon.html

[ Bericht 18% gewijzigd door Pietertje71 op 22-04-2015 16:16:22 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 23 april 2015 @ 08:56:47 #203
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151947982
Ik heb vandaag mijn eerste betaalde klusje als fotograaf :D. Ik word nog rijk :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_151949235
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef Pietertje71 het volgende:
Verder was het koud en winderig.
De post was weinig en de meeste mensen chagrijnig.
Druk op de weg en vaak aso-verkeer en heb door dat laatste een +15minuten extra over mijn ronde gedaan.
Ik ga even lekker op de bank zitten met een bakkie koffie :)
Hier was het zo koud, dat ik met korte mouwen onderweg was en de wind met redelijk warme lucht, viel ook nog wel mee. Al denk ik, dat ik zo wel de versie met lange mouwen aan doe. Kwam gisteren al de eerste nieuwe herstel sticker tegen, heb er mooi een oude met geen brievenbuse en vertrokken overheen geplakt. ;) :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151949335
quote:
Weet je wat je moet doen, als je een loonsverhoging van je TC wilt.
Heelveel succes vanmiddag. ;) :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  donderdag 23 april 2015 @ 10:13:59 #206
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151949900
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Weet je wat je moet doen, als je een loonsverhoging van je TC wilt.
Heelveel succes vanmiddag. ;) :P
Ik heb van Herna geen antwoord gehad, dus het zal mijn TC worden... Straks a*allube bij de drogist halen dan maar -O-
Tandjes op elkaar :X
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151950996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Ik heb van Herna geen antwoord gehad, dus het zal mijn TC worden... Straks a*allube bij de drogist halen dan maar -O-
Tandjes op elkaar :X
  donderdag 23 april 2015 @ 10:56:43 #208
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151951111
:P :+
Off to work I go :W
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151951152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:56 schreef Pietertje71 het volgende:
:P :+
Off to work I go :W
Ja, ga er maar weer snel vandoor hè! :P ;)
  donderdag 23 april 2015 @ 11:04:48 #210
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151951378
Ik ben jaloers, ga nu mijn derde week thuiszitten in,straks een MRI van mijn knie.. :'(

TC stond gisteren opeens voor mijn deur, had me op het ergste voorbereid, bleek een mega fruitmand te komen brengen namens zichzelf en mijn collega's O+ smolt wel een beetje.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_151951417
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben jaloers, ga nu mijn derde week thuiszitten in,straks een MRI van mijn knie.. :'(

TC stond gisteren opeens voor mijn deur, had me op het ergste voorbereid, bleek een mega fruitmand te komen brengen namens zichzelf en mijn collega's O+ smolt wel een beetje.
Wat ontzettend aardig van je TC, zo zie je maar dat ze niet allemaal rot zijn.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:17:44 #212
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151958354
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:58 schreef asabeta1 het volgende:

[..]

Ja, ga er maar weer snel vandoor hè! :P ;)
TC had er geen behoefte aan om mij opslag/meer uren te geven, dus ik blijf hetzelfde verdienen.
Lube zet ik maar op MP te koop....of gebruik ik als lagervet....... 8)7

Affijn, het was een prima dag met als verrassing: HAH karwei-foldertje(stond niet in het werkrooster maar ik had mij eigenlijk voorbereid op KNORR :o
*Ik kijk net en het staat er nu wel bij*
Einde van de dag drong de zon door zodat ik nog een uurtje met lekker weer mijn ronde deed :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 23 april 2015 @ 15:18:09 #213
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151958367
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben jaloers, ga nu mijn derde week thuiszitten in,straks een MRI van mijn knie.. :'(

TC stond gisteren opeens voor mijn deur, had me op het ergste voorbereid, bleek een mega fruitmand te komen brengen namens zichzelf en mijn collega's O+ smolt wel een beetje.
Dat is ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151958467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Ik heb van Herna geen antwoord gehad, dus het zal mijn TC worden... Straks a*allube bij de drogist halen dan maar -O-
Tandjes op elkaar :X
Lol :D
pi_151964350
Iemand hier trouwens enig idee hoe je in dat postnl academy komt/hoe je dat kunt activeren op mijnpostnl? Of is dat alleen voor fulltimers of zo?
  donderdag 23 april 2015 @ 19:55:51 #216
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_151965579
ik mag komende dinsdag iemand opleiden. Alleen staat er nu een andere wijk in mijn rooster dan waar ik iemand op zou moeten opleiden. Dat zou kunnen betekenen dat ik twee wijken heb, maar aangezien voor de eerste 3 uur en voor de ander 2:55 staat (zonder iemand mee te moeten nemen) lijkt het me sterk :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 24 april 2015 @ 05:57:57 #217
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151977741
Mogguh :)

Volgens het KNMI wordt het vandaag, voor de laatste keer deze en volgende week?, een mooie dag.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste betaalde klusje als fotograaf :D. Ik word nog rijk :P
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:55 schreef superkimmi het volgende:
ik mag komende dinsdag iemand opleiden. Alleen staat er nu een andere wijk in mijn rooster dan waar ik iemand op zou moeten opleiden. Dat zou kunnen betekenen dat ik twee wijken heb, maar aangezien voor de eerste 3 uur en voor de ander 2:55 staat (zonder iemand mee te moeten nemen) lijkt het me sterk :P
Bonen Tandje er bij ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietertje71 op 24-04-2015 06:32:29 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:46:10 #218
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151979907
Brievenbus in [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijnje]Tijnje[/url
Foto: Johan Harmanni.


[ Bericht 8% gewijzigd door Pietertje71 op 24-04-2015 09:54:20 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151980376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:55 schreef superkimmi het volgende:
ik mag komende dinsdag iemand opleiden. Alleen staat er nu een andere wijk in mijn rooster dan waar ik iemand op zou moeten opleiden. Dat zou kunnen betekenen dat ik twee wijken heb, maar aangezien voor de eerste 3 uur en voor de ander 2:55 staat (zonder iemand mee te moeten nemen) lijkt het me sterk :P
Volgens mij waren ze hier ook niet helemaal wakker,
toen ze de planning in elkaar gedraaid hebben. :')
Elke dag staat alles dubbel in de planning. :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151980710
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:13:04 #221
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151980779
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:10 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Wat een tuig! ME met waterkanonnen, traangas en rubberen kogels er op af sturen! :+ :P
Bed,Brood en bad? :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151981105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:13 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Bed,Brood en bad? :P
Marianne Thieme: Bed, brood, bad en een brievenbus voor iedereen! ;)
:P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:24:11 #223
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151981165
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Marianne Thieme: Bed, brood, bad en een brievenbus voor iedereen! ;)
:P
_O-
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151982121
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:01 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Elke dag staat alles dubbel in de planning. :P
Hier ook, ik heb maar bezwaar gemaakt, vind 1x genoeg ;)
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:41:08 #226
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151986592
Wat is er bijzonder aan zaterdag 2 mei? Ik heb dan ineens een wijk van 3.59 minuten. Dat is 44 minuten langer dan normaal?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:57:37 #227
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_151987107
Hé, leuk, een post-topic. * Volgt .
Zaterdagbezorger (en later ook allerlei klusjes doordeweeks) geweest van '00 tot '06. Ben wel benieuwd hoe het er inmiddels aan toe gaat. Werken er überhaupt nog postbodes van de oude stempel? Van die mannetjes die er al sinds 1970 rondlopen? Of zijn die inmiddels allemaal wegbezuinigd? Dat was toen al een beetje aan de gang.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_151987224
Er lopen er hier nog een paar, waar van de fiets nog in Duitsland is geweest. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Stoplichtjuh op 24-04-2015 20:42:12 (Woordje fiets vergeten. :)) ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_151988007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef V__L_N het volgende:
Wat is er bijzonder aan zaterdag 2 mei? Ik heb dan ineens een wijk van 3.59 minuten. Dat is 44 minuten langer dan normaal?
Volgens mij is de boel op tilt geslagen, ik krijg ook 1x de oude tijd en 1x de nieuwe, voor dezelfde wijk. Reken maar dat je volgende week weer op het minimum zit ;)
  vrijdag 24 april 2015 @ 14:17:10 #230
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151989244
Middag.
Het vervelende nieuws gekregen dat 'mijn' TC elders binnen PostNL word ingezet en wij daarvoor een TC terug krijgen die zowat met iedereen (behalve kontenkruipers in diverse lagen binnen PostNL) er voor terug krijgen.
Deze TC is mij bekend en zoals met zovelen heb ook ik met hem overhoop gelegen....

O joy...not!
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151991362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:17 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag.
Het vervelende nieuws gekregen dat 'mijn' TC elders binnen PostNL word ingezet en wij daarvoor een TC terug krijgen die zowat met iedereen (behalve kontenkruipers in diverse lagen binnen PostNL) er voor terug krijgen.
Deze TC is mij bekend en zoals met zovelen heb ook ik met hem overhoop gelegen....

O joy...not!
Misschien heb je die sensilube toch niet voor niets gekocht Pietertje! :@
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:49:46 #232
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151991493
quote:
Volgens mij is de boel op tilt geslagen, ik krijg ook 1x de oude tijd en 1x de nieuwe, voor dezelfde wijk. Reken maar dat je volgende week weer op het minimum zit ;)
Laten we het hopen. Ik zit niet echt te wachten om aan het einde van de week nog eens 4 uur te gaan lopen. (En ergens verwachtig ik nog steeds dat er een paar knorr dozen opduiken)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_151991508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:45 schreef asabeta1 het volgende:

[..]

Misschien heb je die sensilube toch niet voor niets gekocht Pietertje! :@
~O> :o :9 :@ *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:51:42 #234
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151991543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:45 schreef asabeta1 het volgende:

[..]

Misschien heb je die sensilube toch niet voor niets gekocht Pietertje! :@
Al aangeboden, maar mijn TC krijgt meer 'gebied' onder zich en moet gaan splitsen. De scooterroutes vallen daar op bijna zeker ook onder -O-
Dreigen met ontslag nemen hielp ook niet. Als antwoord kreeg ik: het ligt al ingevuld klaar, alleen je handtekening is nodig -O- :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151998350
Hier 2 bezorgdagen die ik maar snel ga vergeten.
Enige positieve was het goede weer.
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:53:17 #236
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151999337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:22 schreef swimmie86 het volgende:
Hier 2 bezorgdagen die ik maar snel ga vergeten.
Enige positieve was het goede weer.
Watskeburt?
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_151999548
Vandaag @ mijn e-mail:

quote:
Beste Collega’s

Op dinsdag 21 april 2015 is een postbezorgster uit Hasselt (omgeving Zwolle) tijdens haar bestelronde, bij het betreffende adres, beroofd door twee donkere mannen. Het bleek te gaan om een zending van de Rabobank, inhoud was een bankpas. De beroving was volgens de politie volledig gepland. De verdachten zijn gevlucht met een witte auto.

Postbezorgster heeft onmiddellijk 112 gebeld en planning van Postnl. De politie was onmiddellijk met veel agenten ter plaatse en is direct een buurtonderzoek gestart. De inwoners van Hasselt hadden de mannen al eerder gesignaleerd, vandaar dat er ook een goed signalement van de daders en van de auto naar de politie is gegaan. Opsporing is direct gestart en postbezorgster is opgevangen door de buurtbewoners. Tijdens de aangifte viel het mij op de gedetailleerde informatie de postbezorger kon geven aan de politie.

Gelukkig heeft ze haar eigen veiligheid niet uit het oog verloren, is hevig geschrokken, teleurgesteld en verontwaardigd. Gezien de omstandigheden gaat het redelijk goed met de postbezorger, al zal ze wat tijd nodig hebben om dit te verwerken. Mocht het zo zijn dat je tijdens de bezorging verdachte figuren signaleert in je wijk fiets dan nog maar een rondje en bel eventueel je teamleider, het bleek dat deze heren al langer in de wijk aanwezig waren en in afwachting waren van de postbezorgster.

Het leek ons goed jullie hiervan op de hoogte te stellen.
Zie ook regiomeppel.nl: Postbode beroofd van post aan de Sikkel in Hasselt

[ Bericht 5% gewijzigd door Stoplichtjuh op 24-04-2015 21:05:22 (+ regiomeppel.nl linkje) ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zaterdag 25 april 2015 @ 06:28:06 #238
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152007039
Oei...donkere mensen. Mag dat nog gezegd worden?
Of hebben ze eerst een paar dagen op het strand gelegen? ;)
Klo#tzakken zijn het!

Sterkte voor de pbz-ster. Kordaat optreden van haarzelf en fijn dat buurtbewoners haar hebben opgevangen.

De banken sturen idd dit alles via de post en ik zie het nog komen dat je het pasje zelf moet gaan ophalen(waarom dit niet standaard word gedaan zal wel een kosten/klantvriendelijkheids-keuze zijn?)
Meeste banken zitten in een (drukke) stad met betaald parkeren en mensen moeten er vaak vrij voor nemen.
Ja dan is de post een eenvoudigere oplossing lijkt mij.

Mogguh :)
Het miezert hier dus dat word een regenbroek aan vandaag.
Overigens merk ik dat 'ongewild'? PostNL met al die reorganisaties, aardig irritaties aan het opwekken is naar zowel de personen die dit allemaal doen alsmede onder de collega's.
De collegialiteit is aan het afzwakken en men is steeds meer en meer bezig individueel aan het werken en vaak de andere collega in een minder goed daglicht te zetten.
Subcontracters onder de (pakket)bezorgers en autobedrijf worden logischerwijs niet al te vriendelijk benaderd door vaste medewerkers die o.a. met een FT-contract zitten.
En nog meer dingen die spelen.

Misschien zie ik spoken maar ik denk dat het op korte termijn intern een beetje mis gaat met PostNL. Waarschijnlijk, en in de wandelgangen wordt er gefluisterd, worden er deze zomer weer enkele maatregelen genomen, wat weer voor meer onrust binnen PostNL zorgt.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 25 april 2015 @ 06:36:56 #239
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152007054
Ter herinnering:

quote:
Datum: 24 april 2015 Afzender: Albert Rodenboog

Werken rondom Bevrijdingsdag, Hemelvaart en Pinksteren
5 mei is het Bevrijdingsdag.
Dit is eens in de vijf jaar een vrije dag. In 2015 is dat het
geval. Daarom bezorgen we dinsdag 5 mei geen post.
Donderdag 14 mei is het Hemelvaart. Ook dan bezorgen we geen post.
Zondag 24 mei en maandag 25 mei is het Pinksteren.
Op dinsdag 26 mei bezorgen we
de post van het Pinksterweekend en de niet 24uurs-post die klanten aanbieden op
vrijdag 22 mei. Er is deze dag minder post dan op een gewone dinsdag.
In dit prikbordnieuws kun je lezen hoe we de post gaan verwerken rondom
Bevrijdingsdag, Hemelvaart en Pinksteren.
Welke aanpassingen zijn er in het proces?

Voorbereiden & Bezorgen
Bevrijdingsdag Dinsdag 5 mei bezorgen wij geen post. De post verschuiven we naar woensdag 6 mei. Dit wordt
een piekdag met huis-aan-huis.
Hemelvaart
Donderdag 14 mei bezorgen wij geen post en alle kantoren zijn gesloten. De post verschuiven we
voor een groot deel naar woensdag 13 mei. Dit wordt een rustige piekdag.
Pinksteren
Dinsdag 26 mei is een piekdag. We hebben dan minder post dan normaal.
Collectie & Sorteren
Bevrijdingsdag
Dinsdag 5 mei starten we op de sorteercentra alleen het nachtproces op. Dit nachtproces is als
een maandag-/ dinsdagnacht. Antwoordstukken verwerken we als in een maandagnacht met
48uurs-post en 24uurs-post.
Hemelvaart
Door de verschuiving van de piekdag bij Voorbereiden & Bezorgen naar woensdag 13 mei, richten
we bij Collectie & Sorteren dinsdag 12 mei in als een piekdag (‘s ochtends de 1e sortering,
‘s middags de 2de sortering) en woensdag 13 mei als een daldag (geen 2de sortering in de middag).
In de nacht van donderdag 14 mei op vrijdag 15 mei werken we zoals op een normale donderdag-/vrijdagnacht. Vanaf donderdagnacht, 14 op 15 mei is de procesvoering weer als
normaal.

Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 25 april 2015 @ 08:03:41 #240
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152007290
Nog een herinnering:

quote:
Reistijd bij vervanging op een ander depot
Soms komt het voor dat je teamleider je vraagt om een zieke of afwezige collega van een ander depot te vervangen. We hebben afspraken gemaakt met de OR over de vergoeding van de reistijd.

14 april 2015, 6 reacties
Productie
Welke afspraken hebben we gemaakt?
Met de OR is afgesproken dat de reistijd die nodig is om naar het andere depot te gaan wordt vergoed als de reistijd van je huisadres naar het andere depot 15 minuten of meer is. Het maakt hierbij niet uit of je reist met de fiets, de scooter of de auto. De totale reistijd (heen en terug) wordt in tijd vergoed. Deze afspraak gaat (met terugwerkende kracht) in per 1 januari 2015. Als de reistijd minder is dan 15 minuten, wordt er geen tijd uitbetaald. Heb je dus een collega van een ander depot vervangen (vanaf 1 januari 2015) en denk je voor deze vergoeding in aanmerking te komen, neem dan contact op met je teamleider.
Vervelende is dat wie bepaalt dat jou reistijd 15 minuten is?
voorbeeld: Dus als ik lopend naar mijn depot ga, krijg ik het wel vergoed, maar met de auto niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 25-04-2015 08:10:51 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 25 april 2015 @ 09:23:22 #241
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_152007722
volgnde week hier op dinsdag en zaterdag karwei. krijg het gevoel dat die experimenteren met welke dagen ze de folder willen hebben ofzo
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_152007792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:23 schreef superkimmi het volgende:
volgnde week hier op dinsdag en zaterdag karwei. krijg het gevoel dat die experimenteren met welke dagen ze de folder willen hebben ofzo
Zolang ze maar niet met hun mini***foldertjes op donderdag gaan zitten.
pi_152007844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:53 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Watskeburt?
Donderdag voor het eerst op een depot met masterlockcode. Netjes de code in de telefoon gezet, anders vergeet ik die toch. Kom op depot, code ingevoerd, kan niks openen.
Komt gelukkig de houder van het depot aan, die wist wel de goede code. Hadden ze er een andere code opgezet, alleen waren ze die vergeten door te geven aan iedereen. De vaste lopers van dat depot wisten het wel, maar de af-en-toe lopers niet. Was de depothouder niet langs gekomen, had ik weer kunnen bellen naar de admi, en die zeggen dat de code op de site staat. Die dus niet werkt. En tc zat in vergadering en mochten we niet bellen.

Gezeik om extra tijd uit te betalen. Heb zelf een hele wijk gesorteerd, zat helemaal niet goed in elkaar.
Bv. Straat A loopt van 72-2.
Zat als volgt in de tas: 72-22, 68-22, 20-2, 20-2
En dan van 9 tot 69 zat er zo in: 9, 11-69, 11-69+9
En dat met nog 2 straten zo.

Maar volgens hun kan ik niks bewijzen dus pech gehad. Volgende keer als de tassen zo in elkaar zitten, dan blijft de zooi staan, komen ze het maar zelf doen.

En gister daldag met 8 pakjes, waarvoor 8 keer aangebeld moest worden en 5 keer een sticker geplakt moest worden. Ja, ook dan red je het niet met je tijd.

Op een paar minuten kijk ik niet, maar op deze manier worden het wel erg veel minuten.
pi_152007912
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:23 schreef superkimmi het volgende:
volgnde week hier op dinsdag en zaterdag karwei. krijg het gevoel dat die experimenteren met welke dagen ze de folder willen hebben ofzo
In week 19, waar de zaterdag folder van is zijn we op dinsdag vrij.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_152008283
Ben benieuwd wat er hier vandaag is qua folders. Zelf kreeg ik net de AH in de bus en eentje van een bedrijfje hier vlakbij. Moet zelf een stukje verder weg lopen vandaag dus weet niet of die er daar ook bij zit. De C1000 is nu weg :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_152008490
Volgens het overzichtje heb ik vandaag AH + NS en AH + krant :? + C1000 :{
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:00:53 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_152014448
ik had echt rare foldersortering: Opticien-ah-ns-ah-opticien-ns... En op t blaadje zag ik dat dit kwam omdat de machine dacht dat elk adres 6 folders had ipv 3. Heel irritant. Vooral in de eerste straat waar ik het nog niet doorhad. Want de bundeltjes gaven dus ook aan dat er 14 inzaten maar dit waren er dus 2x zoveel, dus had veel te veel bij in de eerste straat en dacht op t einde echt dat ik om de een of andere reden een heleboel adressen vergeten was
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 25 april 2015 @ 16:33:50 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152016559
Qua post stelde het geen drol voor. HAH was iets meer vanwege de NS, waardoor ik 4 folders had. Verder een sorteerder die het bij de A-adressen consequent fout deed. Gelukkig had ik het snel door en waren er niet te veel van in deze wijk, maar vervelend was het wel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_152016665
Ene wijk had hier dus nu idd alleen nog maar de AH folder :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:40:16 #250
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152016685
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:37 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Donderdag voor het eerst op een depot met masterlockcode. Netjes de code in de telefoon gezet, anders vergeet ik die toch. Kom op depot, code ingevoerd, kan niks openen.
Komt gelukkig de houder van het depot aan, die wist wel de goede code. Hadden ze er een andere code opgezet, alleen waren ze die vergeten door te geven aan iedereen. De vaste lopers van dat depot wisten het wel, maar de af-en-toe lopers niet. Was de depothouder niet langs gekomen, had ik weer kunnen bellen naar de admi, en die zeggen dat de code op de site staat. Die dus niet werkt. En tc zat in vergadering en mochten we niet bellen.

Gezeik om extra tijd uit te betalen. Heb zelf een hele wijk gesorteerd, zat helemaal niet goed in elkaar.
Bv. Straat A loopt van 72-2.
Zat als volgt in de tas: 72-22, 68-22, 20-2, 20-2
En dan van 9 tot 69 zat er zo in: 9, 11-69, 11-69+9
En dat met nog 2 straten zo.

Maar volgens hun kan ik niks bewijzen dus pech gehad. Volgende keer als de tassen zo in elkaar zitten, dan blijft de zooi staan, komen ze het maar zelf doen.

En gister daldag met 8 pakjes, waarvoor 8 keer aangebeld moest worden en 5 keer een sticker geplakt moest worden. Ja, ook dan red je het niet met je tijd.

Op een paar minuten kijk ik niet, maar op deze manier worden het wel erg veel minuten.
Pardon!!?? 'je kon niets bewijzen'!?

WTF is dat voor een KaUuThee-antwoord.

Pakketje past niet in/door de brievenbus? Verzamelen en mee naar depot. Stickeren en elastiek er om heen. Retour voor de pakketdienst...doorschuiven maar :X Beetje het beleid nu: iedereen schuift maar door maar niemand kan en wil er voor opdraaien = gezeik onder collega's.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152020016
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Qua post stelde het geen drol voor. HAH was iets meer vanwege de NS, waardoor ik 4 folders had. Verder een sorteerder die het bij de A-adressen consequent fout deed. Gelukkig had ik het snel door en waren er niet te veel van in deze wijk, maar vervelend was het wel.
Bij ons was het niet superdruk, maar verre van rustig. Een bijna hah mailing van KPN, en een brochure van de lokale schouwburg. Flink sjouwen geblazen dus! Gelukkig maar 2hah; Albert Heijn en iets van de NS.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152022380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:37 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Gezeik om extra tijd uit te betalen. Heb zelf een hele wijk gesorteerd, zat helemaal niet goed in elkaar.
Bv. Straat A loopt van 72-2.
Zat als volgt in de tas: 72-22, 68-22, 20-2, 20-2
En dan van 9 tot 69 zat er zo in: 9, 11-69, 11-69+9
En dat met nog 2 straten zo.

Maar volgens hun kan ik niks bewijzen dus pech gehad. Volgende keer als de tassen zo in elkaar zitten, dan blijft de zooi staan, komen ze het maar zelf doen.
Wat is dat voor kontnaaivestiging waar jij werkt? Hoe moet je bewijzen dat je wijk slecht gesorteerd is? Tenzij je TC bereid is je op stel en sprong in de wijk op te komen zoeken, wordt dat lastig. Er spreekt in ieder geval een buitengewoon groot wantrouwen uit van de TC jegens zijn medewerkers. Maar draai het eens om: Kunnen zij bewijzen dat de wijk wel goed gesorteerd is?

Ik zou ze in zo'n geval gewoon een oranje kaart in hun mik douwen :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152022755
Even iets ander voor deze dag....

Al die arme slakjes die ik heb doodgetrapt vandaag, tering zeg wat een massaverhuizing van slakken was het vandaag. Het was net of ik op grindpaden aan het lopen was...RIP O~) .

Voor de rest een vreselijk rustig dagje. Je merkt gewoon dat het niveau enorm daalt. Ik zeg je, binnen 2 jaar weer een reorganisatie o.i.d. :'(
pi_152023558
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat is dat voor kontnaaivestiging waar jij werkt? Hoe moet je bewijzen dat je wijk slecht gesorteerd is? Tenzij je TC bereid is je op stel en sprong in de wijk op te komen zoeken, wordt dat lastig. Er spreekt in ieder geval een buitengewoon groot wantrouwen uit van de TC jegens zijn medewerkers. Maar draai het eens om: Kunnen zij bewijzen dat de wijk wel goed gesorteerd is?

Ik zou ze in zo'n geval gewoon een oranje kaart in hun mik douwen :(
Oranje kaart gaat er zeker komen. Admi wil het niet goedkeuren, ga het dus eerst via de TC spelen.
Over het algemeen is die normaal denkend.
En ik ben niet iemand die overal over 'zeurt'. Scheelt hopelijk wel.
pi_152024196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Orphid het volgende:

Voor de rest een vreselijk rustig dagje. Je merkt gewoon dat het niveau enorm daalt.
Nou, ik heb daar de afgelopen week niks van gemerkt. Vooral dinsdag niet, met maar liefst 13 tassen voor mijn 2 wijken. Vandaag pas om 13.00 uur klaar met voorbereiden, terwijl we volgens de planning alles al om half 11 af zouden moeten hebben.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 25 april 2015 @ 21:21:23 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152024376
Als mijn achterstallige uren volgende week niet verwerkt zijn dan ga ik ook een stapeltje oranje kaarten gebruiken. Ben er wel een beetje klaar mee namelijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_152026509
Mooi verhaaltje weer over die werkonderbreking in de nieuwste Dichtbij. Het was helemaal geen staking, en de mensen wilden alleen maar meer informatie over hoe Optivo precies werkte. En IS is geen terreurorganisatie maar alleen een groepje idealisten die de Westerse wereld graag willen informeren over al het moois uit de Koran en daarbij in hun enthousiasme misschien soms iets te voortvarend te werk gaan. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152027153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mooi verhaaltje weer over die werkonderbreking in de nieuwste Dichtbij. Het was helemaal geen staking, en de mensen wilden alleen maar meer informatie over hoe Optivo precies werkte. En IS is geen terreurorganisatie maar alleen een groepje idealisten die de Westerse wereld graag willen informeren over al het moois uit de Koran en daarbij in hun enthousiasme misschien soms iets te voortvarend te werk gaan. :N
Dat stukje is wel heel erg. Staat serieus in dat een medewerker vroeg wanneer ze nu eindelijk met optivo gingen beginnen omdat ze het zo veel efficiënter vond.

Die wil dus gekort worden op uren, blijven zitten, weinig praten en nauwelijks tot geen pauze (bij ons bijna geen diensten meee langer dan 3:15, dus geen pauze)
pi_152028536
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Orphid het volgende:
Even iets ander voor deze dag....

Al die arme slakjes die ik heb doodgetrapt vandaag, tering zeg wat een massaverhuizing van slakken was het vandaag. Het was net of ik op grindpaden aan het lopen was...RIP O~) .

Voor de rest een vreselijk rustig dagje. Je merkt gewoon dat het niveau enorm daalt. Ik zeg je, binnen 2 jaar weer een reorganisatie o.i.d. :'(
Hier ook ja. Ongelooflijk waar al die slakken ineens vandaan kwamen.
  zondag 26 april 2015 @ 09:18:20 #260
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_152032794
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Dat stukje is wel heel erg. Staat serieus in dat een medewerker vroeg wanneer ze nu eindelijk met optivo gingen beginnen omdat ze het zo veel efficiënter vond.

Die wil dus gekort worden op uren, blijven zitten, weinig praten en nauwelijks tot geen pauze (bij ons bijna geen diensten meee langer dan 3:15, dus geen pauze)
Dat blad wordt inderdaad iedere editie ongeloofwaardiger. Ik heb ook nog nooit iemand gehoord die enthousiast over Optivo was, in elk geval geen postbode of voorbereider. Zeker als je Optivo heel strak aanhoudt, is het een ongelooflijk starre en inflexibele werkwijze. Iedereen blijft achter z'n eigen kast zitten, de postverdeler voert alles aan en af, en er mag niet meer dan strikt noodzakelijk gepraat worden. Bij ons zijn ze gelukkig vrij flexibel hiermee. Je mag gewoon praten, regelmatig pakken mensen gewoon zelf hun wijk (als de postverdeler even weg is ga je niet voor je uit zitten staren, toch?), en als er een wijk niet op tijd af is dan springt iedereen bij (ook de postverdeler). Dat kinderachtige gedoe waarbij je bak precies links tussen de lijntjes moet staan en je bakje elastiekjes precies rechts tussen de lijntjes op je werkblad, dat hebben ze bij ons ook losgelaten. De meeste lijnen zijn al weer weggesleten, alleen de lijnen die aangeven waar het carré moet staan hebben ze onlangs opnieuw getrokken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152037509
Gelukkig mag je hier gewoon praten ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 26 april 2015 @ 15:12:24 #262
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152040893
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat blad wordt inderdaad iedere editie ongeloofwaardiger.
Fictief met twilightzone-muziekje er bij lezen 8)7

Overigens hebben wij zo in Heerenveen moeten werken...DAS IST EIN BEFEHL!!!
Ik vroeg telkens om een Chinese arbeiders-outfit.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152043460
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Orphid het volgende:
Voor de rest een vreselijk rustig dagje. Je merkt gewoon dat het niveau enorm daalt. Ik zeg je, binnen 2 jaar weer een reorganisatie o.i.d. :'(
Gisteren was het in het ene kerkdorp qua post volume wel redelijk normaal maar het andere kerkdorp, daar was het net de helft van de post wat je de laatste tijd normaal kunt noemen. Met een pak HaH onder de snelbinders kon alles gemakkelijk (niets over de rand van de tassen) in een keertje mee.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zondag 26 april 2015 @ 16:57:05 #264
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152044731
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Gisteren was het in het ene kerkdorp qua post volume wel redelijk normaal maar het andere kerkdorp, daar was het net de helft van de post wat je de laatste tijd normaal kunt noemen. Met een pak HaH onder de snelbinders kon alles gemakkelijk (niets over de rand van de tassen) in een keertje mee.
Bofbips ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152057078
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:57 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Bofbips ;)
* Stoplichtjuh deelt graag! :Y
PM eventjes welke wijk(en) je bromt, kunnen ze mooi een paar uur bij je af nutten. ;) :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  maandag 27 april 2015 @ 05:28:29 #266
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152062531
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:02 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

* Stoplichtjuh deelt graag! :Y
PM eventjes welke wijk(en) je bromt, kunnen ze mooi een paar uur bij je af nutten. ;) :P
:P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:55:50 #267
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152090752
Mogguh.
Na een mooie zonnige dag van gisteren is het, iig hier, maar druilerig weer. Bah.

Werk ze allemaal :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152094763
Hoe vraag je tegenwoordig vakantie aan?
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:51:41 #269
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_152097432
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:03 schreef Yreal het volgende:
Hoe vraag je tegenwoordig vakantie aan?
heb je mijn werk? Daar kan je in het linker menu gewoon verlof aanvragen, data dat je verlof wil opzoeken en indienen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:05:23 #270
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_152099193
Wat een heerlijk dagje post folders lopen. :P

Het was helemaal niet druk, 2 tasjes maar. Wel 3 tassen slecht gebundelde folders. Wanneer leren ze dat nou toch is.

M'n tc is op vakantie. Belt z'n vervanger op of het depo leeg is, en dat ie me morgen wel weer belt. Ik vraag me af op wat voor lijst ik nou weer terecht ben gekomen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_152100013
Hier plannen ze me met regelmaat in op afmelden van depots terwijl ik dan nergens vanaf weet :')

Laatst vroeg de TC of ik nog ff kon gaan kijken. Stond in de stad, dus mooi niet :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_152101033
Heb uiteindelijk wel mn 20 minuten zelf sorteren gekregen van TC, met de woorden dat als ik dat zeg dat het dan ook zo is.
Vanmorgen verlof aangevraagd voor 29 mei (intakegesprek ziekenhuis voor erfelijkheidsonderzoek kanker bij vriend). Meteen gebeld met uitleg erbij. Zegt ze, ik ga kijken of het lukt en dan zie je het vanzelf.
Dus ik vraag of ik dan nog 2 weken moet wachten voordat ik wat weet. Zegt ze dat ze het wel wat sneller zou doen. Nog geen half uur later was het goedgekeurd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:44:41 #273
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152101438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:28 schreef swimmie86 het volgende:
Heb uiteindelijk wel mn 20 minuten zelf sorteren gekregen van TC, met de woorden dat als ik dat zeg dat het dan ook zo is.
Vanmorgen verlof aangevraagd voor 29 mei (intakegesprek ziekenhuis voor erfelijkheidsonderzoek kanker bij vriend). Meteen gebeld met uitleg erbij. Zegt ze, ik ga kijken of het lukt en dan zie je het vanzelf.
Dus ik vraag of ik dan nog 2 weken moet wachten voordat ik wat weet. Zegt ze dat ze het wel wat sneller zou doen. Nog geen half uur later was het goedgekeurd.
^O^ ^O^ ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152117054
Ik heb gisteren een zware migraine aanval gehad tijdens het wegbrengen van de post. Kon nog net naar huis fietsen, post naar binnen doen en mijn TC bellen. Ik heb al jaren geen aanval meer gehad en dacht dan ook eigenlijk dat ik er van af was :'(
  woensdag 29 april 2015 @ 11:18:27 #275
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_152118358
Vixen: dat is ook lekker dan. Heb je niet gezegd: Betaal je ook de reiskosten even?
Gekke is dat we hier normaal nooit wordt afgemeld. Beetje nutteloos voor 2 wijken. Dus waarom nu ineens wel afmelden.

Voor zaterdag heb ik nog steeds 45 minuten extra tijd op het rooster staan, maar 3 tassen folders. Dus vraag me af wat er is.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_152118833
Voor een daldag aardig wat post vandaag, normaal hebben veel wijken maar een half tasje of zo, nu had vrijwrl iedere wijk minstens 2 tassen
pi_152118898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:18 schreef V__L_N het volgende:
Vixen: dat is ook lekker dan. Heb je niet gezegd: Betaal je ook de reiskosten even?
Gekke is dat we hier normaal nooit wordt afgemeld. Beetje nutteloos voor 2 wijken. Dus waarom nu ineens wel afmelden.

Voor zaterdag heb ik nog steeds 45 minuten extra tijd op het rooster staan, maar 3 tassen folders. Dus vraag me af wat er is.
Misschien is die tijd gewoon een foutje? Hier is de voorspelling dat alle daldagen rustig zijn deze week en de zaterdag is van de daldagen volgens de prognose veruit het rustigst
pi_152121178
Met het sluiten van de vestiging heb ik mijn ontslag ingediend. Na 10 jaar post vond ik het wel welletjes.
Heb een andere baan gevonden waar bezuinigen het niet meer doorbetalen van een half uur pauze is, verder betalen ze netjes alles uit en de mensen doen zo vriendelijk tegen elkaar, ben er bijna bang van

Ik ben zelf ook weer een stuk gezelliger zonder al die frustraties en kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zolang nog ben blijven werken bij PostNL. Ik heb altijd hard gewerkt en heb veel voor ze klaar gestaan, maar ook altijd gevochten om gewerkte uren uit te laten betalen.
Dat hoort echt niet.
Ik hoop voor jullie dat het gaat veranderen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, dus hoop dat jullie ook verder blijven zoeken naar beter werk.

Bedankt voor het zeiken hier iig:P
  woensdag 29 april 2015 @ 13:05:52 #279
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152121263
Bezorgmoment
Vandaag 29 april
9:00 - 11:00 uur

ehhh

klantenservice

wij vragen u nog iets langer geduld te hebben

zucht
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152121328
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef cherrycoke het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 29 april
9:00 - 11:00 uur

ehhh

klantenservice

wij vragen u nog iets langer geduld te hebben

zucht
staat toch ook altijd bij dat het slechts een indicatie is?
  woensdag 29 april 2015 @ 13:08:47 #281
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_152121345
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:08 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

staat toch ook altijd bij dat het slechts een indicatie is?
doe dan "in de loop van de middag" in plaats van tijden, je hebt er werkelijk niets aan.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_152121560
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

doe dan "in de loop van de middag" in plaats van tijden, je hebt er werkelijk niets aan.
Bij mij kloppen die tijden altijd vrij goed, er kunnen natuurlijk altijd omstandigheden zijn waardoor het later wordt. Als ze er "in de loop van de middag" van maken gaan andere mensen weer klagen dat ze daar toch niks aan hebben omdat dat veel te ruim is
pi_152122827
Hier 1 goede tas gewone post en 2 tassen tot de nok toe gevuld met pakjes. Ik vraag me echt af of dat toeval is, gisteren geen buspakje gezien in die wijk en nu tassen vol :N sowieso vind ik dit ook echt geen daldag meer. Een andere wijk had trouwens ook 3 tassen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen als ik extra tijd claim.

[ Bericht 13% gewijzigd door VixenFromHell op 29-04-2015 14:01:46 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 29 april 2015 @ 15:45:53 #284
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152126508
Het was een erg rustige das met 2 brievenbuspakketjes (ala bol.com) die ik ook nog eens kon bezorgen door de brievenbus *)
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:28 schreef asabeta1 het volgende:
Ik heb gisteren een zware migraine aanval gehad tijdens het wegbrengen van de post. Kon nog net naar huis fietsen, post naar binnen doen en mijn TC bellen. Ik heb al jaren geen aanval meer gehad en dacht dan ook eigenlijk dat ik er van af was :'(
Sterkte!
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef Troeta het volgende:
Met het sluiten van de vestiging heb ik mijn ontslag ingediend. Na 10 jaar post vond ik het wel welletjes.
Heb een andere baan gevonden waar bezuinigen het niet meer doorbetalen van een half uur pauze is, verder betalen ze netjes alles uit en de mensen doen zo vriendelijk tegen elkaar, ben er bijna bang van

Ik ben zelf ook weer een stuk gezelliger zonder al die frustraties en kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zolang nog ben blijven werken bij PostNL. Ik heb altijd hard gewerkt en heb veel voor ze klaar gestaan, maar ook altijd gevochten om gewerkte uren uit te laten betalen.
Dat hoort echt niet.
Ik hoop voor jullie dat het gaat veranderen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, dus hoop dat jullie ook verder blijven zoeken naar beter werk.

Bedankt voor het zeiken hier iig:P
Succes met je nieuwe baan ^O^
Ja ik 'schrik' er ook van hoe onderling binnen PostNL soms erg 'onvriendelijk' word gedaan (opzet van PostNL (er wordt imemrs weinig tot niets aan dit soort praktijken gedaan) om zo onderling onrust te creëren dat mensen met grotere/vaste contracten zelf weggaan?)). En dat van/naar/onder elke functie. Uitzonder(l)ingen daar gelaten, maar deze groep is vaak individueel en/of soms met een beperkte kleine vaste groep aan het werk die er nog iets van proberen te maken of achterbakse bruinearmpjes-groepen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pietertje71 op 29-04-2015 16:01:34 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152131479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:18 schreef V__L_N het volgende:
Vixen: dat is ook lekker dan. Heb je niet gezegd: Betaal je ook de reiskosten even?
Gekke is dat we hier normaal nooit wordt afgemeld. Beetje nutteloos voor 2 wijken. Dus waarom nu ineens wel afmelden.
Bij ons melden we alles af, ook de wijken in kisten of bij een afhaal adres. Al zijn er wel verschillende manieren van afmelden. Als ik onze TC eerst nog op een depot zie, SMS ik niet of als hij langs rijdt dan is zwaaien ook goed. :)

De hoeveelheid post, zat hier tegen de grens van normaal en weinig. Iets wat er wel erg veel tussen zat waren die gele kaarten. Gewoon hele bundels gele kaarten met een beetje post er tussen. :')
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_152133485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:18 schreef V__L_N het volgende:
Vixen: dat is ook lekker dan. Heb je niet gezegd: Betaal je ook de reiskosten even?
Gekke is dat we hier normaal nooit wordt afgemeld. Beetje nutteloos voor 2 wijken. Dus waarom nu ineens wel afmelden.
Haha nou nee mijn antwoord op zijn vraag was dat ik in de stad stond en toen ging ie gelukkig niet door :P anders was het wel helemaal erg. Maar ze hebben me al wel eens gevraagd om terug te fietsen als ik al thuis was, en dan ben ik ook zo weer een kwartier kwijt. Zei dus ook, wil dat best doen maar geef het even aan dan.

Hier wordt ook alles standaard afgemeld. Hebben we een speciaal nummer voor, kunnen we appen of sms'en. Het staat voor vrijdag en zaterdag ook weer op mijn rooster volgens mij (krijg dan 5 min erbij ofzo), maar ik heb weer niks gehoord van ze :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_152135265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:33 schreef gelestipjes het volgende:
Voor een daldag aardig wat post vandaag, normaal hebben veel wijken maar een half tasje of zo, nu had vrijwrl iedere wijk minstens 2 tassen
Hier idem dito. Het was bijna een rustige piekdag ipv een daldag.. Ik had in totaal 5 tassen voor 3 wijken (2 grote, en kleintje).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152140270
Hier een zwarte dag op mijn rooster (extra verlof, heb mijn jongste broer begraven) en blijkbaar druk, er stond meer tijd voor dan als ik gelopen zou hebben.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 april 2015 @ 23:21:33 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152140450
Gecondoleerd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_152140745
Sterkte zombo, wat vreselijk.

Bedankt Pietertje
  donderdag 30 april 2015 @ 06:36:19 #291
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152143627
Gecondoleerd :{
Sterkte!
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 30 april 2015 @ 09:41:44 #292
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_152145056
Gecondoleerd! :{
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_152145648
Dank voor jullie reacties! Vandaag gaat het (mijn) leven gewoon door. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond, afgelopen week, om tussen het geregel door een paar uurtjes post te lopen.
  donderdag 30 april 2015 @ 10:49:59 #294
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152146511
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 30 april 2015 @ 14:03:59 #295
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152151481
Rustig dagje.
1 Buspakketje niet kunnen leveren en deze op het postagentschap hier in het dorp afgegeven :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152151634
Een H&M-pakje waar ik vorige week een SMO-sticker op heb geplakt, zat vandaag weer in mijn tas. Weer niet thuis. Eer het pakje aankomt is mevrouw er al uit gegroeid ;)
  donderdag 30 april 2015 @ 14:22:23 #297
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152152003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:09 schreef zombo het volgende:
Een H&M-pakje waar ik vorige week een SMO-sticker op heb geplakt, zat vandaag weer in mijn tas.
Dus als de pakketdienst het niet kan leveren, gaat het terug naar de bezorger?
Nieuwe richtlijn van PostNL? :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152152752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:22 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Dus als de pakketdienst het niet kan leveren, gaat het terug naar de bezorger?
Nieuwe richtlijn van PostNL? :P
Foutje bij het sorteren, denk ik. Laatst ook een pakje dat ik niet half uit de bus wilde laten steken. Over naar pakketdienst. Zie ik een paar dagen later dat pakje half uit de bus steken...
pi_152154287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:03 schreef Pietertje71 het volgende:
Rustig dagje.
1 Buspakketje niet kunnen leveren en deze op het postagentschap hier in het dorp afgegeven :)
Hier ook. Het lijkt wel of didiza sinds deze week weer is afgeschaft. Rustige piekdagen en drukke daldagen....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 30 april 2015 @ 16:16:30 #300
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152154702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:53 schreef zombo het volgende:

[..]

Foutje bij het sorteren, denk ik. Laatst ook een pakje dat ik niet half uit de bus wilde laten steken. Over naar pakketdienst. Zie ik een paar dagen later dat pakje half uit de bus steken...
:')
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152154774
Vandaag ongeveer even veel (weinig) post als gisteren. Ook dezelfde tijd erover gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')