abonnement Unibet Coolblue
pi_156259818
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke aflevering weer. Wel Salamander Klöpping gemist. ;(
Ja, is eruit geknipt. :{
Moet met een ö. :{
pi_156260301
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:28 schreef SalamanderKlopping het volgende:

[..]

Ja, is eruit geknipt. :{
Ik vind het niet kunnen. :(
pi_156260417
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 22:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Langs de lijn gaat continue over voetbal? Dit ging over een praatprogramma.
Het hangt ermee samen. Vroeger begonnen alle eredivisiewedstrijden op zaterdag om 19:30 en op zondag om 14:30. Langs de lijn deed vervolgens verslag van al deze wedstrijden. Doordat tegenwoordig op zaterdag om 18:35, 19:45 en 20:45 wordt gestart en op zondag om 12:30, 14:30 en 16:45 vallen nu sommige wedstrijden buiten de uitzendtijden van Langs de lijn. Omdat het niet loont om voor 1 (niet bijster interessante) wedstrijd al een uur eerder te beginnen met Langs de lijn kiest men er bij die wedstrijden voor om bij belangrijke momenten live over te schakelen naar de wedstrijd. Ongetwijfeld heel hinderlijk voor de mensen die bewust hadden ingeschakeld voor bijvoorbeeld de perstribune, maar ik denk dat het aantal mensen dat alvast de radio heeft aangezet in afwachting van Langs de lijn groter is.
  maandag 21 september 2015 @ 00:26:56 #79
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_156261600
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:05 schreef Jovatov het volgende:
Hier ben ik het oneens mee. Onderweg wil ik toch
We onderbreken even de quote van Jovatov, want er is gescoord!

Maar even serieus: er is vast wel een twitterfeed voor en anders wacht je even tot de gast uitgepraat is en deel je dan de tussenstand mede of je luistert naar het kanaal waar de wedstrijd live besproken wordt als dat er is.

[ Bericht 18% gewijzigd door Hondenbrokken op 21-09-2015 00:32:52 ]
Jesus hates you.
  maandag 21 september 2015 @ 07:55:55 #80
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_156263469
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 00:26 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

We onderbreken even de quote van Jovatov, want er is gescoord!

Maar even serieus: er is vast wel een twitterfeed voor en anders wacht je even tot de gast uitgepraat is en deel je dan de tussenstand mede of je luistert naar het kanaal waar de wedstrijd live besproken wordt als dat er is.
Het punt is dus dat er situaties zijn (op het werk/onderweg) waar je geen toegang hebt tot het internet. Net toevallig ook de situaties waar je juist wel naar de radio kan luisteren.

Even wachten tot iemand is uitgepraat kan, maar als je vol spanning luistert voor die wedstrijd vind ik het wel service dat ze dat gewoon even voorrang geven als er wordt gescoord.
pi_156263904
Leuke uitzending *O*
Maar Salamander ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 september 2015 @ 09:20:17 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_156264385
Was redelijk. 6,5je
En idd zonder Salamander is het veel minder!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_156265961
Ik heb echt het gevoel dat dat met die politici voorbereid is. Zowel Pechtold als Samson waren net wat te gevat, zeker Samson is verder helemaal nooit gevat. Het afdraaien van de Macarena ging ook wel erg soepel.
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 11:10:36 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_156266005
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat dat met die politici voorbereid is. Zowel Pechtold als Samson waren net wat te gevat, zeker Samson is verder helemaal nooit gevat. Het afdraaien van de Macarena ging ook wel erg soepel.
Uiteraard. Dat is bv ook zo bij elke panelshow. Je moet ook wel, want je hebt niks aan een programma waar de gasten de hele tijd met de mond vol tanden staan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_156266031
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat dat met die politici voorbereid is. Zowel Pechtold als Samson waren net wat te gevat, zeker Samson is verder helemaal nooit gevat. Het afdraaien van de Macarena ging ook wel erg soepel.
Vond je? Samsom was net zo houterig en ongemakkelijk als hij doorgaans is. Pechtold was wat gevatter, maar dat is hij in debatten doorgaans ook wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 september 2015 @ 12:41:53 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156267681
Af-en-toe een glimlach. Verder niet echt een erg goede uitzending. Stukje over de KvK was wel grappig. Geforceerde leuk doen van Samsom niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 september 2015 @ 12:42:47 #87
862 Arcee
Look closer
pi_156267703
Die nerveuze neplach van Samsom.:')
pi_156267804
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:41 schreef golfer het volgende:
Af-en-toe een glimlach. Verder niet echt een erg goede uitzending. Stukje over de KvK was wel grappig. Geforceerde leuk doen van Samsom niet.
Sowieso hoeven er van mij niet zo nodig gasten in dit programma's. Het type items zoals dat over de KvK is wel leuk, hoewel dit een iets minder interessant onderwerp was. Verder levert het trucje uit hun Amerikaanse inspiratiebronnen waarbij men de inconsistenties in de uitspraken van politici blootlegt altijd wel leuke televisie op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156268326
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vond je? Samsom was net zo houterig en ongemakkelijk als hij doorgaans is. Pechtold was wat gevatter, maar dat is hij in debatten doorgaans ook wel.
Als je het voorbereid kan je nog steeds houterig en ongemakkelijk zijn (mss nog wel extra). Die one-liners over Wilders en het Nl elftal leken me niet door Samson on the spot bedacht te zijn, veteranen die stropers aanpakken in Afrika kwam ook wel erg goed uit, en dat allemaal zonder politiek incorrect te worden (bijvoorbeeld over buitenlanders in het Nederlands elftal ofzo). Het was niet briljant ofzo, maar Samson maakt eigenlijk nooit een grap dus dat maakt het wel verdacht.
pi_156268516
372.000 kijkers
(she/her)
  maandag 21 september 2015 @ 13:23:51 #91
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_156268546
Toen Samsom partijleider probeerde te worden ben ik bij een aantal kleinere bijeenkomsten met hem geweest. En toen hij eenmaal gekozen was en de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen bezig was heb ik 'm ook nog een enkele keer van dichtbij aan het werk gezien op straat. Was en ben geen fan van hem, hij deed altijd vrij arrogant, maar ik kan niet ontkennen dat hij behoorlijk intelligent is en een vlotte babbel heeft. Hij kan best on-the-spot dingen bedenken denk ik zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 september 2015 @ 14:11:58 #92
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_156269802
KvK stuk was goed. Al had ik gehoopt dat het wat verder werd uitgediept. Door een alternatief te starten bijv.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_156269962
Wat een kutprogramma.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_156270352
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 13:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als je het voorbereid kan je nog steeds houterig en ongemakkelijk zijn (mss nog wel extra). Die one-liners over Wilders en het Nl elftal leken me niet door Samson on the spot bedacht te zijn, veteranen die stropers aanpakken in Afrika kwam ook wel erg goed uit, en dat allemaal zonder politiek incorrect te worden (bijvoorbeeld over buitenlanders in het Nederlands elftal ofzo). Het was niet briljant ofzo, maar Samson maakt eigenlijk nooit een grap dus dat maakt het wel verdacht.
Ik vond het wel tegenvallen. Over het Nederlands elftal kun je on the spot van alles roepen. Ze verliezen met 3-0 van Turkije, daar zijn vrij makkelijk inkoppertjes in Wilders stijl over tsunamis van Turken over te bedenken. Ook dieren + bejaarden in het leger kan je vrij makkelijk iets over roepen. Een divisie bestaande uit gepensioneerde labradors oprichten of iets dergelijks.
Zo briljant was het allemaal niet.
Wellicht is er nog wat geknipt, maar erg voorbereid of geschreven kwam het niet echt over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156271257
Leuke show, beetje jammer dat die rotkop van Diederik de show afsloot.
pi_156277697
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 14:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vond het wel tegenvallen. Over het Nederlands elftal kun je on the spot van alles roepen. Ze verliezen met 3-0 van Turkije, daar zijn vrij makkelijk inkoppertjes in Wilders stijl over tsunamis van Turken over te bedenken.
Ik had verwacht dat hij op alfabetische volgorde een lijst zou opnoemen van alle landen die inmiddels beter zijn dan het Nederlands elftal.
pi_156278637
Net teruggekeken, ik vond 'm leuk
pi_156408089
Eerste aflevering was weer van dezelfde klasse als de andere seizoenen, die kerel is een genie! Ik kijk weer uit naar de nieuwe aflevering morgen, maar in de tussentijd: https://www.youtube.com/channel/UCE4Wtx_y8j05rpZ1vbmJC_Q/videos ! :)
pi_156426373
Vanavond in ZML: Onredelijk veel aandacht voor Zwolle
pi_156427734
Ik was er vanmiddag bij, was leuk! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')