abonnement Unibet Coolblue
pi_151890513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:28 schreef Caws het volgende:

[..]

Echt hè, gelukkig valt hem zelf helemaal niks te verwijten :')
Echt tenenkrommend was het enige woord wat in me opkwam.

Hartogs - Pellgrims weer? De resultaten onder Hartogs waren in elk geval goed en hij heeft inmiddels al jarenlang ervaring op een hoger niveau.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 april 2015 @ 23:00:39 #202
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151943234
Zijn er nog FOK!kers die naar het WK in Praag gaan? :s)
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 23:12:51 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151943686
mij te ver weg en Nederland doet niet mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 22 april 2015 @ 23:49:29 #204
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151944809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:12 schreef sp3c het volgende:
mij te ver weg en Nederland doet niet mee
Dit.

Hoewel ik best graag eens een WK van kaliber zou willen bijwonen.
Flesje bier
pi_151952277
Heb ik wel een keer gedaan en is leuk. Praag in de lente is ook geweldig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 23 april 2015 @ 14:22:09 #206
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151956870
Jammer, zou leuk zijn om wat FOK!kers daar te meeten. :)
pi_151959361
Vanavond overigens game 4 voor joly. Ze moeten 2 keer winnen om te promoveren

Dalhuisen zit op de tribune en schaafsma 3 punten in 5 wedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_151978263
Flyers gaat dus niet naar Duitsland.
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:53:16 #209
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151980139
Als ik het niet wist. :')
Flesje bier
pi_151980859
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:03 schreef Caws het volgende:
Flyers gaat dus niet naar Duitsland.
Wat is de reden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:19:36 #211
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151981006
quote:
Heerenveen ziet af van Oberliga
Heerenveen ziet af van de overstap naar de Duitse competitie. De basis aan goede spelers in het noorden van het land is te klein om een rol van betekenis te spelen in de Oberliga.
Dat zegt Flyers-voorzitter Henk Hoekstra in de Leeuwarder Courant. De club gaat nu investeren in de jeugdopleiding. 'De basis van kwalitatief goede Nederlandse spelers is in het Noorden te klein om in de Duitse competitie echt een woordje mee te kunnen spreken', zo wordt Hoekstra geciteerd.

Daarmee blijft nu alleen Tilburg nog over als Nederlandse club die naar de Oberliga wil verkassen. Trappers zit daarbij nog altijd in de wachtkamer tot er in Duitsland definitieve overeenstemming is over de nieuwe opzet van de derde liga. Besluitvorming hierover is inmiddels al enkele keren vooruit geschoven en zou nu in de eerste week van mei plaats moeten vinden.

'Ook die onzekerheid is voor ons een reden om af te haken', zegt Hoekstra in de krant. Dit betekent dat Flyers, dat al van plan was met een tweede team deel te nemen aan de nieuwe Eredivisie, zich weer op de Nederlandse competitie gaat richten. Daarbij is echter ook nog de vraag hoe deze er exact uit komt te zien, al lijken alle pijlen zich nog altijd te richten op een brede competitie met deelnemers uit België en Nederland, waarbij het wedstrijdprogramma deels regionaal is ingericht om veel verre uitwedstrijden te voorkomen. De bekercompetitie wordt daarbij gebruikt als extra wedstrijden voor teams die één wedstrijd per week te weinig vinden.
http://www.ijshockey.com/(...)ziet-af-van-oberliga
Flesje bier
pi_151981275
Wat een load of bullshit overigens.

Dit seizoen speelden ze ruwweg 20 uitwedstrijden met een gemiddelde afstand van rond de 250 km, dat zou in de oberliga dit seizoen 13 zijn geweest.

Zelfs als ze naar Leipzig en Berlijn moeten dan is dat qua afstanden vergelijkbaar, maar ik neem aan dat er gewoon een west, oost en Zuid divisie komt.

Dus is het gewoon een kwestie van afstemmen, lange uitwedstrijden(voor beide ploegen is dit goed) in de weekends, korte uitwedstrijden in het weekend of doordeweeks.

De NIJB zou nooit akkoord gaan als de competitie een overlap heeft met oranje.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_151981300
Neem aan dat Wurm, Demelinne, Postma, Dax, Vogelaar nu allemaal worden wegstuurt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_151981346
Hopelijk wel gewoon reden om de eredivisie uit 14 ploegen te laten bestaan. 4 ere, 4 eerste, 6 Belgie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:52:40 #215
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151982214
De toekomst voor Kemphanen is ook alles behalve zeker nu het IJssportscentrum wellicht de deuren gaat sluiten.
Flesje bier
pi_151982437
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:52 schreef Gezicht het volgende:
De toekomst voor Kemphanen is ook alles behalve zeker nu het IJssportscentrum wellicht de deuren gaat sluiten.
Kan me niet voorstellen dat het gaat gebeuren maar dat is pas over een jaar

Iedere club die 300/400 man trekt staat op het spel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:26:49 #217
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_151983476
quote:
Goh, wie had dat nou verwacht :')

Hele seizoen een grote mond dat het niveau te laag wordt en als het spannend wordt de keutel intrekken.
Tics van je petten.
pi_151983942
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef nattermann het volgende:

[..]

Goh, wie had dat nou verwacht :')

Hele seizoen een grote mond dat het niveau te laag wordt en als het spannend wordt de keutel intrekken.
Het niveau is ook te laag, maar goed je kan alle Nederlandse internationals niet meer betalen en alleen gaan spelen met spelers wiens naam eindigt op stra,

Als Oosterwijk slim is gaat hij deze zomer zijn geluk elders in Europa of de VS beproeven en hoop ik voor hem dat het lukt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152015981

Leuke sfeer en belangrijkste wedstrijd in zijn carriere morgen denk ik voor Joly. Winnen is denk ik minimaal een verdrievoudiging van zijn salaris :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 22:18:41 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_152055297
Helaas verloren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_152072339
0-1 in game 5, veel erger worden ze niet

Ben benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen. Hopelijk Noorwegen, Frankrijk, Italië, Engeland, Oostenrijk of del2 maar als dat allemaal niet lukt zal trappers ook wel een serieuze optie zijn lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152089150
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=38125

Lang niet slecht, via FF op het 2e niveau in Zweden terecht komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152112832
Bill Campbell Community Service Award - Mike Dalhuisen

Wat een held he _O_

Wel maar 2 uit 6 wedstrijden in de PO's
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 14:27:22 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_152180459
vanavond op Fox Sports:
FOXSportsnl twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 06:55:18 Vandaag op FOX Sports oa Jupiler League, tennis, baseball en de wedstrijd Tsjechië-Zweden op het WK ijshockey. http://t.co/vjVvPdhBcB reageer retweet


Geen Karlsson bij Zweden zie ik -O- Hopelijk sluit hij later nog aan.

Eigenlijk zocht ik naar nieuws over de nieuwe opzet van de Eredivisie/Eerste divisie maar nog niets kunnen vinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 01-05-2015 14:41:05 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 10:38:13 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_152228783
http://www.bulldogs-hocke(...)r-chef-des-bulldogs/

Paul Vincent is de nieuwe trainer bij Luik Bulldogs!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')