abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 8 april 2015 @ 00:56:12 #1
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_151472845


Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst



Exits:
SPOILER: exits 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieren en vaste gasten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard-POLL's:
SPOILER: Standaard-POLL's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agenda:

Nominatie april:

20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerde

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Pearlbitch op 08-04-2015 01:28:56 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 8 april 2015 @ 00:57:30 #2
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151472856
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:54 schreef Enah het volgende:

[..]

Ja echt?

Ik ben pas in november begonnen met kijken.
Vind het Vanessa en Ivan verhaal zo vreemd.
Zo jammer dat ik dat gemist heb. :'(
hier wat filmpjes van toen hij pas binnen was en vanes meteen verliefd was _O-, verder toch niks te beleven op de streams ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
pi_151472965
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Vannes was toen zo onbeschoft,toen zijn moeder kwam.
Dat weet ik helemaal niet meer, wat deed ze dan?
pi_151473169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:57 schreef rowan634 het volgende:

[..]

hier wat filmpjes van toen hij pas binnen was en vanes meteen verliefd was _O-, verder toch niks te beleven op de streams ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Geweldig, maar wel een beetje raar om te zien. Vooral die "geile" stem van Vanes. :r

Hij wilde haar echt niet, hoe is de douche scène dan tot stand gekomen?

Ivan in 1 van de filmpjes, ik ben niet van de relaties. Ik ben niet serieus in dit soort dingen. Hier wil ik dat al helemaal niet. :+
  woensdag 8 april 2015 @ 01:44:13 #5
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473293
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:28 schreef Enah het volgende:

[..]

^O^
Geweldig, maar wel een beetje raar om te zien. Vooral die "geile" stem van Vanes. :r

Hij wilde haar echt niet, hoe is de douche scène dan tot stand gekomen?

Ivan in 1 van de filmpjes, ik ben niet van de relaties. Ik ben niet serieus in dit soort dingen. Hier wil ik dat al helemaal niet. :+
erg hè dat stemmetje :')

Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.

De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was :P

potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar :')
TEAM TAFEL
pi_151473334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:

[..]

erg hè dat stemmetje :')

Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.

De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was :P

potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar :')
_O- _O-
pi_151473349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:

[..]

erg hè dat stemmetje :')

Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.

De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was :P

potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar :')
Oh dat was toen zo leuk *O*. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was _O-

En toen Vanessa Waaif uit Ivan's bed trok _O_ _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 01:51:51 #8
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:48 schreef AnneLo het volgende:

[..]

_O- _O-
erg he :P
TEAM TAFEL
  woensdag 8 april 2015 @ 01:55:11 #9
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:50 schreef Cheszy het volgende:

[..]

Oh dat was toen zo leuk *O*. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was _O-

En toen Vanessa Waaif uit Ivan's bed trok _O_ _O-
ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura :')

Wahaha die avond dat ze Nicole uit dat bed sleurde viel ze ook nog uit bed _O- _O- omdat ze zat te kijken naar Joey en Laura die het voor het eerst deden :')
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter' _O-

dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zeg _O- jammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
TEAM TAFEL
pi_151473373
Goedenacht COS!

Is er vandaag (dinsdag) nog iets noemenswaardigs gebeurd? Leuke fitties ofzo?
  woensdag 8 april 2015 @ 01:56:47 #11
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef RobbieRonald het volgende:
Goedenacht COS!

Is er vandaag (dinsdag) nog iets noemenswaardigs gebeurd? Leuke fitties ofzo?
grote fittie tussen Colinda en Laura B, helaas mochten we niks zien (streamlock) en er verder ook niks meer van weten (gesprekken erover werden weggedraaid) :(
TEAM TAFEL
pi_151473394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:56 schreef rowan634 het volgende:

[..]

grote fittie tussen Colinda en Laura B, helaas mochten we niks zien (streamlock) en er verder ook niks meer van weten (gesprekken erover werden weggedraaid) :(
Jammer. LauB is blijkbaar heilig daarachter }:|
pi_151473396
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:50 schreef Cheszy het volgende:

[..]

Oh dat was toen zo leuk *O*. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was _O-

En toen Vanessa Waaif uit Ivan's bed trok _O_ _O-
_O- _O- Dat was erg!!!! _O- _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 02:00:45 #14
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:59 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Jammer. LauB is blijkbaar heilig daarachter }:|
ja, ben bang dat ze ook beschermd zal worden door geen publieksstem te krijgen, maar toch krijgt ze de mijne }) })
TEAM TAFEL
pi_151473399
En dat één van de eerste dagen dat Ivan er was, ging ze ineens gezellig naast hem haar tanden poetsen, zagen we haar anders nooit doen. _O- _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 02:03:15 #16
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:00 schreef AnneLo het volgende:
En dat één van de eerste dagen dat Ivan er was, ging ze ineens gezellig naast hem haar tanden poetsen, zagen we haar anders nooit doen. _O- _O-
ja hahaha, toen hielp ze ook in eens mee met het earthship, kreeg ze nog per ongeluk een schep tegen der kop aan van Marije _O-
TEAM TAFEL
pi_151473421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:00 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja, ben bang dat ze ook beschermd zal worden door geen publieksstem te krijgen, maar toch krijgt ze de mijne }) })
Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd. :N
pi_151473430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja hahaha, toen hielp ze ook in eens mee met het earthship, kreeg ze nog per ongeluk een schep tegen der kop aan van Marije _O-
Ja, dat is ook zo, zoals Naomi nu als een hondje achter Gio aan loopt, deed Vanes dat bij Ivan. _O- _O-
Wat heeft Vanes zichzelf toen voor schut gezet, heb er van genoten!!! _O-
pi_151473472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura :')

Wahaha die avond dat ze Nicole uit dat bed sleurde viel ze ook nog uit bed _O- _O- omdat ze zat te kijken naar Joey en Laura die het voor het eerst deden :')
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter' _O-

dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zeg _O- jammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
^O^ ^O^
Ik begin het een beetje te begrijpen.
Hilarisch al die verhalen. _O- _O-
Zo jammer dat ik toen nog niet keek :(
  woensdag 8 april 2015 @ 02:14:18 #20
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473485
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd. :N
begrijpelijk. Ik probeer het gewoon nog een keer in de hoop dat Neus hem echt eens krijgt :')
TEAM TAFEL
pi_151473508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd. :N
Nu is de kans wel heel groot dat ze erbij zit.
Wie zou anders de stem krijgen, buiten om Naomi en Gio natuurlijk.

Vorige keer op Laub gestemd.
Komende stemming weer! :6
pi_151473518
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:14 schreef rowan634 het volgende:

[..]

begrijpelijk. Ik probeer het gewoon nog een keer in de hoop dat Neus hem echt eens krijgt :')
Het is te hopen. ;)
Maar ik duik nu m'n bed in. :W
pi_151473520
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:20 schreef Enah het volgende:

[..]

Nu is de kans wel heel groot dat ze erbij zit.
Wie zou anders de stem krijgen, buiten om Naomi en Gio natuurlijk.

Vorige keer op Laub gestemd.
Komende stemming weer! :6
Ik moet zeggen, ik wil Naomi er ook wel héél graag uit! :P
Maar nu ga ik echt. :W
pi_151473589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura :')

Wahaha die avond dat ze Nicole uit dat bed sleurde viel ze ook nog uit bed _O- _O- omdat ze zat te kijken naar Joey en Laura die het voor het eerst deden :')
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter' _O-

dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zeg _O- jammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
Jaa geweldig was dat _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151473686
Ik wil er voor de rest natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat een Ivan de klit van een 'waar kom je zo'n lui waaif nog tegen' masseren wil ook wat zeggen. De wanhoop is gepasseerd.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')